paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خودپنداره و خطرجویی دانش آموزان پسر پایه اول مقطع مت

پروپوزال بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خودپنداره و خطرجویی دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه منطقه جی اصفهان

پروپوزال بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خودپنداره و خطرجویی دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه منطقه جی اصفهان در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیآموزشی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خودپنداره و خطرجویی دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه منطقه جی اصفهان در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله

بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی، فاقد توانایی­های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجهه با مسائل و مشکلات زندگی روزمره پریشان و آسیب­پذیر می­کند. پژوهش­های متعدد نشان دادند که بسیاری از مشکلات بهداشتی و اختلالات روانی-عاطفی، ریشه­های روانی-اجتماعی دارند (حدود 80 درصد)، لذا چنانچه افراد مهارت­های مقابله­ای و توانایی­های روانی-اجتماعی خود را افزایش دهند، در بهبود کیفیت زندگی آنان بسیار مؤثر واقع خواهد شد (امیرحسینی، 1383). امروزه یکی از راه­های مؤثر برای بالا بردن سطح مهارت­های مقابله­ای و توانایی­های روانی-اجتماعی افراد، آموزش مهارت­های زندگی می­باشد.

مهارتهای زندگی عبارتست از توانایی­های روانی اجتماعی برای رفتار انطباقی و موثر که افراد را قادر می­سازد تا به طور موثرتری با مقتضیات و چالش­های زندگی روزمره مقابله کنند. آموزش این مهارتها زمینه­ی ارتقاء رشد شخصی و اجتماعی، محافظت از حقوق فرد، رعایت حقوق دیگران و پیشگیری از مشکلات روانی اجتماعی را فراهم می­کند. خودآگاهی و همدلی، ارتباط و روابط بین فردی، تصمیم گیری مؤثر و حل مسأله، تفکر انتقادی، مقابله با هیجانات و مقابله با استرس از مهارتهای اصلی و اساسی هستند (سرخوش، 1384).

بیشترین تلاش برای آموزش مهارت­های زندگی در دوره­های میانی تحصیل متمرکز است، زمانی که تغییرات مهمی شامل بلوغ، ساختارهای جدید نظام آموزشی و افزایش اهمیت گروه همسال، در نوجوانان اتفاق می­افتد. این آموزش معمولاً برای کاهش رفتارهای مخاطره جویانه و تأثیر بر پیامدهای این رفتارهاست (کریستین[1]، هلفریچ[2] و فوگ[3]، 2007).

 


[1]-Christine

[2] - Helfrich

[3]- Fogg

فرضیه­های تحقیق

1. آموزش مهارت­های زندگی باعث تغییر مثبت خودپنداره و کاهش خطرجویی دانش­آموزان پسر می­شود.

1-1. آموزش مهارت­های زندگی باعث تغییر مثبت خودپنداره دانش­آموزان پسر  می­شود.

2-1.آموزش مهارت­های زندگی باعث کاهش خطرجویی دانش­آموزان پسر  می­شود.

2. آموزش مهارت­های زندگی باعث تغییر مثبت خودپنداره و کاهش خطرجویی دانش­آموزان پسر پس از پیگیری دوماهه می­شود.

1-2. آموزش مهارت­های زندگی باعث تغییر مثبت خودپنداره دانش­آموزان پسر پس از پیگیری دوماهه می­شود.

2-2.آموزش مهارت­های زندگی باعث کاهش خطرجویی دانش­آموزان پسر پس از پیگیری دوماهه می­شود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:43 ] [ بابک ]
[ ]