paperdownfile

محصولات دانشجویی

پاورپوینت برداشت از خانه عباسیان

پاورپوینت برداشت از خانه عباسیان

پاورپوینت برداشت از خانه عباسیان در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت برداشت از خانه عباسیان در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :


احداث

صاحب اولیه

مساحت

ورودی اصلی

ورودی و هشتی ها

نمای جنوب شرقی

   نمای شمال غربی

نمای جنوب غربی

نمای شمال شرقی

اتاق مرکزی مشرف به دو حیاط             

اتاق اصلی حاج ابراهیم و همسرش

اتاق آینه (اتاق عروس) توهم اسمان کویر در شب

مطبخ

هود نشأت گرفته از  مطبخ دوم

زیر زمین

عبادتگاه

چرخ چاه

شومینه های موجود در بنا

نمونه ای از پله های موجود در بنا

کف سازی

نمونه ای از تزینات داخل بنا

قرینه سازی

بادگیراصلی بنا

حیاط باغ

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 3:35 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی تئوریها و کاربردهای انگیزش در سازمان

پاورپوینت بررسی تئوریها و کاربردهای انگیزش در سازمان

پاورپوینت بررسی تئوریها و کاربردهای انگیزش در سازمان در 81 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات81
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی تئوریها و کاربردهای انگیزش در سازمان در 81 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :


تعریف انگیزش

نمودار رابطه بین انگیزه ، رفتار و هدف

شکل ساده فرآیند انگیزش

نیاز

سائق

مشوق انگیزه های ابتدایی

انگیزه های عمومی

تعدادی از انگیزه های عمومی

فرق انگیزه های ابتدایی با عمومی

انگیزه دلبستگی

انگیزه های ثانوی

انگیزه قدرت

انگیزه پیشرفت

ویژگی های افراد دارای انگیزه پیشرفت بالا

انگیزه پیوستگی

انگیزه ایمنی

راه های تأمین انگیزه ایمنی

انگیزه مقام

انواع نظریه های انگیزش

نظریه های محتوایی ( Content  theories )

نظریه های فرآیندی ( Process  theories )

مهم ترین مدلهای محتوایی

سلسله مراتب نیازهای مازلو

ویژگی های تئوری مازلو

تئوری  x و y

پیش فرض های تئوری x

مفروضات تئوری y

انسان بالغ آرجریس

ویژگی های افراد نابالغ

ویژگی های بلوغ رفتاری

راه های مبارزه با تقاضاهای نا همگون سازمانی

تئوری دو عاملی هرزبرگ

جدول عوامل بهداشتی و برانگیزاننده

عوامل بهداشتی

عوامل برانگیزاننده

مشاغل انگیزشی از نظر هرزبرگ

جدول اقتضایی مدل هرز برگ

انتقادات بر مدل هرزبرگ

تئوری ERG  آلدرفر

رابطه ERG با نیازهای مازلو

علت بروز یک نیاز

خواسته های کارکنان از سازمان

تئوری های فرآیندی انگیزش

انواع تئوری های فرآیندی

تئوری انتظار وروم

میزان انگیزش در تئوری انتظار

فرمول تئوری انتظار

مقادیر والانس

نمودار تئوری انتظار

مدل انگیزشی پورتر و لاولر

مهم ترین مسئله مدل پورتر و لاولر

فرق مدل پورتر با اندیشه های سنتی

مدل انگیزشی پورتر و لاولر

تئوری برابری

داده ها و ستاده های فرد به سازمان

نمودار تئوری عدالت

تئوری اسناد

فرآیند اسناد

مراحل فرآیند اسناد

اسناد و نحوه کنترل

ابعاد مؤثر در نوع اسناد

خطای اسناد اساسی ( Fundamental )

خطای خود خدمتی ( self – serving )

نمودار خلاصه اسنادها

کاربرد تئوری های انگیزش

کیفیت زندگی کاری (QWL )

نمودار گرایش های مختلف طراحی شغل

نمودار غنی سازی و توسعه شغل

مدل خصوصیات شغل

پنج بعد اصلی یک شغل

مدل خصوصیات شغل هاکمن - اُلدهام

فرمول MPS

مدل SIPA

نمودار تئوری هدف گذاری انگیزش کار «لاک»

نمودار تئوری کنترل

خود اتکایی

نمودار کاربرد هدف گذاری و عملکرد سیستم

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 3:35 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی رهبری در سازمان و کاربردهای آن

پاورپوینت بررسی رهبری در سازمان و کاربردهای آن

پاورپوینت بررسی رهبری در سازمان و کاربردهای آن در 57 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات57
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی رهبری در سازمان و کاربردهای آن در 57 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :


تعریف رهبری

ویژگی های رهبر

مطالعات کلاسیک رهبری

مطالعات رهبری آیوا

مطالعات رهبری اوهایو

مطالعات میشیگان

تئوری های رهبری

نگرش خصوصیات فردی

اعتبار کنونی نگرش خصوصیات فردی

تئوری گروه و مبادله رهبری

تأثیر پیروان بر سبک رهبری

مدل مبادله رهبر - عضو

تئوری اقتضایی رهبری

متغیرهای موجود در تعیین وضعیت رهبری

وضعیت و رهبری اثر بخش

وضعیت مطلوب برای رهبری

مهم ترین متغیر در تعیین مطلوبیت وضعیت

تئوری مسیر - هدف رهبری

نمودار مسیر - هدف رهبری

سبک های عمده رهبری

نمودار خلاصه نگرش مسیر - هدف

رابطه رهبری آمرانه با وظایف کارکنان

نگرش یادگیری اجتماعی

نمودار نگرش یادگیری اجتماعی به رهبری

جانشین ها یا خنثی کننده های رهبری

اثر خنثی کنندگی خصوصیات کارکنان

اثر خنثی کنندگی وظیفه

اثر خنثی کنندگی سازمان

فرق جانشین ها و خنثی کننده های رهبری

مفهوم سبک

پیوستار سبک های رهبری

شبکه مدیریت

نمودار شبکه مدیریت

سبک های شبکه مدیریت

اثر بخش ترین سبک در شبکه

نمودار سیستم های رهبری لیکرت

مدیران سیستم ( 1 )

مدیران سیستم ( 2 )

مدیران سیستم ( 3 )

مدیران سیستم ( 4 )

نیروهای مهم به نظر تانن بام و اشمیت

شرایط لازم جهت دادن آزادی عمل به زیر دستان

نمودار دامنه رفتار مدیران

نمودار عوامل مؤثر بر اثر بخشی رهبر

نگرش وضعیتی ( دور زندگی )

فرق مدل و تئوری

معیارهای توصیف کننده عامل بلوغ

چهار سبک مدل هرسی - بلانچارد

مدل رهبری وضعیتی هرسی و بلانچارد

انتقادات وارده بر مدل هرسی و بلانچارد

مدل رهبری وروم - ایتون

سبک های رهبری با توجه به مدل « وروم - ایتون »

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی گروهها در سازمان

پاورپوینت بررسی گروهها در سازمان

پاورپوینت بررسی گروهها در سازمان در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی گروهها در سازمان در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب :


تعریف گروه

نمودار ویژگی های گروه

انواع گروه های سازمانی

فرق گروه های رسمی و غیر رسمی

پویایی شناسی گروه

تعریف نقش

رایج ترین تعارض های نقش

تعارض بین نقش ها

تعارض درون نقشی

پیامدهای منفی تعارض نقش

انواع نقش های مدیران از نظر مینتز برگ

انواع نقش های بین فردی

انواع نقش های اطلاعاتی

انواع نقش های تصمیم گیری

مشارکت

مزایای تصمیم گیری گروهی

معایب تصمیم گیری گروهی

محصولات جانبی تصمیم گیری گروهی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت

پاورپوینت بررسی مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت

پاورپوینت بررسی مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت در 65 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات65
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت در 65 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب :


تعریف تعارض

رقابت

تبدیل رقابت به تعارض

همکاری

مدیریت تعارض

دیدگاه ها در مورد تعارض

تعارض مطلوب ( در حد کم )

تعارض درون فردی

انواع تعارض های درون فردی

تعارض ناشی از سرخوردگی

انواع موانع

مدل ساده سرخوردگی

مثالی برای سر خوردگی

تعارض ناشی از دوگانگی اهداف

انواع تعارض هدف

تعارض خواست - خواست

تعارض خواست - نا خواست

تعارض نا خواست - نا خواست

تعارض ناشی از ابهام در نقش

انواع تعارض نقش

فشار عصبی

انواع فشار عصبی(استرس)

نمودار فرآیند فشارهای عصبی

مراحل سه گانه GAS

نمودار طبقه بندی عوامل مؤثر در ایجاد فشار شغلی

عوامل فشار عصبی فرا سازمانی

عوامل فشار عصبی سازمانی

عوامل فشار عصبی گروهی

نمودار عوامل فشار عصبی فردی

ویژگی های افراد تیپ A

ویژگی های افراد تیپ B

پیامدهای فشار شغلی بالا

مشکلات رفتاری ناشی از فشار شغلی

( استراتژی ها ) تدابیر فردی غلبه بر فشار شغلی

استراتژی های سازمانی غلبه بر فشار

نمودار و راه های تحلیل تعارض بین افراد

تجزیه و تحلیل مراوده ای

حالات سه گانه من

انواع مراودات بین حالات سه گانه من

مراوده مکمل

نمودار مراوده های مکمل

مراوده متقاطع

نمودار یک مراوده متقاطع

مراوده ضمنی

نمودار یک مراوده ضمنی

مفهوم بها دادنها

تعدادی از بازیهای سازمانی

نمودار پنجره جوهری

مفهوم پنجره جوهری

چهار سلول پنجره جوهری

استراتژی های حل تعارض بین افراد

نمودار تعارض بین گروه ها و سازمان

شرایط اولیه موجد تعارض بین گروه ها

نمودار نقش تعارض در همبستگی گروهی

انواع تعارض ساختاری در سازمان های کلاسیک

پیش فرض های جدید درباره تعارض

فرق خلاقیت و نوآوری

نمودار خلاقیت و نوآوری

مراحل فرآیند خلاقیت در افراد

روش های ایجاد خلاقیت در فرد و گروه

فرآیند خلاقیت در سازمان ها

قدم های لازم برای ایجاد جو سازمانی خلاق

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی رفتار سازمانی

پاورپوینت بررسی رفتار سازمانی

پاورپوینت بررسی رفتار سازمانی در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی رفتار سازمانی در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب :


اساس رفتار سازمانی

نقش رفتار در سازمان

ابعاد سه گانه مدیریت

نگرش رفتار سازمانی به کارکنان

ویژگی های رفتار سازمانی

آغاز مکتب مدیریت علمی

نظریه مدیریت علمی

پیشنهادات نظریه تیلور

انتقادات وارده بر نظریه تیلور

مکتب روابط انسانی

مهمترین عوامل ایجاد مکتب روابط انسانی

آزمایش های سه گانه مطالعات هاثورن

نتیجه نهایی مطالعات هاثورن

تعریف رفتار سازمانی

مدل های مطالعه رفتار در سازمان

مدل های توصیفی ( (Descriptive Model

مدل های پیش بینی ( (Predictive Model

مدل های تجویزی ( (Prescriptive  Models

حوزه های مدیریت

نمودار رابطه رفتار سازمانی با رشته های مرتبط

نگرش های موجود در رفتار سازمانی

نگرش یا چارچوب شناختی

نگرش ( چارچوب رفتارگرایی )

چارچوب یادگیری اجتماعی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 3:33 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت طراحی فضاهای باز شهری خیابان ولیعصر (پارک وی تا میدان تجریش)

پاورپوینت طراحی فضاهای باز شهری خیابان ولیعصر (پارک وی تا میدان تجریش)

پاورپوینت طراحی فضاهای باز شهری خیابان ولیعصر (پارک وی تا میدان تجریش) در 148 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات148
حجم7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت طراحی فضاهای باز شهری خیابان ولیعصر (پارک وی تا میدان تجریش) در 148 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :


محدوده ی پروژه

موضوع پروژه

اهداف پروژه

مسیر پروژه

1)بخش طبیعی

2)بخش وضع موجود شهر

3)بخش طراحی

ویژگی های طبیعی

ویژگی های اقتصادی

ویژگی های اجتماعی

ویژگی های  معماری و شهرسازی

نقاط فرصت

پیشنهادات

مسیر پروژه

1_مطالعات منطقه ای

پیشینه

نام تهران

2_بررسی های طبیعی و جغرافیایی

جغرافیا

اقلیم

آب و هوا

جدول آب و هوا

زلزله خیزی

فضای سبز

3_بررسی موقعیت خیابان ولیعصر

ولیعصر

جاده درباری

نقشه منطقه یک تهران

نقشه هوایی خیابان ولیعصر

وضعیت جمعیت

4_بررسی های جمعیتی

تراکم جمعیت

پراکنش تعداد خانوار به جمعیت

پراکنش مهاجر نسبت به جمعیت

پراکنش اشتغال به جمعیت

پراکنش افراد بیکار به جمعیت

پراکنش افراد خانه دار به جمعیت

پراکنش افراد باسواد به جمعیت

پراکنش افراد بی سواد به جمعیت

پراکنش واحدهای مسکونی به جمعیت

پراکنش وضعیت اقامت به جمعیت

پراکنش معلولین به جمعیت

نقشه کوههای شمال تهران

نقشه مدل رقومی ارتفاعی

نقشه مدل رقومی ارتفاعی

آمار رشد تراکم مسکونی  بین سال های 71 تا  87 در منطقه 1 تهران

جمعیت شهر تهران (منطقه 1)

هرم جمعیتی تهران در سال 1385

هرم جمعیتی تهران در سال 1385

جمعیت بر حسب جنس و نوع خانوار در منطقه 1 تهران

جمعیت ساکن بر حسب محل تولد در تهران (منطقه 1)

برآورد جمعیت باسواد 6 ساله و بیشتر بر حسب دوره های تحصیلی در منطقه 1

جمعیت 6 ساله و بیشتر بر حسب جنس و وضع سواد در منطقه 1 تهران

جمعیت 10 سال و بیشتر بر حسب وضع فعالیت در منطقه 1 شهر تهران (1385)

5- مطالعات فیزیکی و کاربری زمین

بررسی ورودی ها

بررسی خیابان های اصلی و فرعی

خیابان های فرعی

مسیر (پیاده روها)

مسیر (خیابان)

موانع موجود در خیابان های اصلی و فرعی ولیعصر

کف سازی

نما

گره

لبه شهری

پله

فضای سبز

مبلمان شهری

نیمكت در مبلمان شهری

نمونه های نیمکت

ایستگاه‌های اتوبوس                                                   

نمونه های ایستگاه اتوبوس

نام ساختمان : Hyde Bus Station

نام ساختمان : شمال سیدنی اتوبوس سرپناه و سایه بان رقابت های ورودی

نام ساختمان : ایستگاه اتوبوس

نام ساختمان : بلاک وود – black wood bus station

نام ساختمان : Curitiba

ظروف زباله                                

نمونه های سطل زباله

معیارهای رنگ‌آمیزی مبلمان شهری                                  

نمونه هایی از انواع مبلمان شهری

مبلمان شهری(ولیعصر)

سیستم دفع زباله در خیابان ولیعصر

خط آسمان

سقف

رنگ آمیزی

نورپردازی در شب

نورپردازی شهری،احیای اقتصاد شب و اوقات فراغت

فضاهای فرهنگی و تفریحی

نمونه ای از نورپردازی در شهرهای مختلف

نور پردازی در شب (ولیعصر)

بناهای شاخص

بررسی کاربری ها(مسجد)

بررسی کاربری ها(رستوران)

بررسی کاربری ها(تفریحی و گردشگری)

بررسی کاربری ها(تفریحی و گردشگری)

بررسی کاربری ها(تجاری)

بررسی کاربری ها(مسکونی)

نمونه های ایستگاه آتش نشانی

مشخصات

نام ساختمان : ایستگاه آتش نشانی ویترا

بررسی کاربری ها(آتش نشانی)

بررسی کاربری ها(پمپ بنزین)

بررسی کاربری ها(آژانس مسافرتی)

بررسی کاربری ها(آژانس مسکن)

بررسی کاربری ها(باشگاه ورزشی)

بررسی کاربری ها(مراکز آموزشی)

بررسی کاربری ها(دفاتر)

بررسی کاربری ها(اداره پست)

بررسی کاربری ها(بانک)

بررسی کاربری ها(مراکز بهداشتی درمانی)

بررسی مسائل ترافیکی

جدول Swot

پیشنهادات طراحی

پیشنهادات

ایمنی

بهداشتی

دسترسی

آموزشی

اقتصادی

تفریحی

حمایتی

نمونه ایستگاه مترو

نمونه ایستکاه گاز

طراحی سینما




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 3:33 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری در22 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری در22 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

این مقاله یک مدل تئوری را برآورد میکند که درباره شخصیت، رضایت، وفاداری، تزئینات داخلی، و ذهنیت محیط یک هتل است. نتایج مدلسازی معادله ساختاری نشان داد که برونگرائی، سازگاری، و روان رنجورخویی در بین پنج عامل اصلی شخصیت، بر روی عامل رضایت تأثیرگذار هستند. و رضایت هم تأثیر مهمی بر ذهنیت هتل و وفاداری مهمانان آن دارد. ذهنیت هتل در مقایسه با عامل رضایت، تأثیر کمتری بر روی وفاداری دارد و همچنین واسطی برای تأثیر رضایت بر روی وفاداری می باشد. نقش تزئینات داخلی هتل بعنوان یک عامل متعادل کننده در یک چارچوب تئوری پیشنهادی اثبات شده است. نتایج بدست آمده، تاکتیک ها و استراتژی های مخصوص هتلداری را برای بالا بردن وفادار پیشنهاد میکند.




چکیده لاتین

 

This article appraises a theoretical model that relates personality, satisfaction, loyalty, ambience, and image in a hotel setting. The results of the structural equation modeling indicated that extraversion, agreeableness, and neuroticism among the Big Five Personality Factors significantly affect satisfaction. Satisfaction had a significant impact on hotel image and guests’ loyalty. Compared to satisfaction, hotel image had a lesser impact on loyalty as well as being a mediator for the impact of satisfaction on loyalty. The moderating role of hotel ambience in the proposed theoretical framework was also identified. The results offer hoteliers potential strategies/tactics for loyalty enhancement.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 2:46 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی در 31 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی در 31 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

بخشی از ترجمه

چکیده فارسی


هدف- در این مقاله هدف نویسندگان بررسی تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی مشتری بر ارزش سرویس، رضایت مشتری و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی است یعنی محیطی با درگیری زیاد.

طرح/ متدولوژی/ روش- نویسندگان یک مدل معادلات ساختاری را با کمک روش حداقل مربعات جزئی (PLS) برآورد می کنند. آن ها به منظور بررسی تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی، تحلیل واریانس (ANOVA) را برای بررسی تفاوت میانگین سازه ها انجام می دهند. علاوه بر این، آن ها تحلیل میانجی را برای بررسی تأثیر غیرمستقیم ارزش سرویس بر وفاداری مشتری انجام می دهند.

یافته ها- نویسندگان دریافتند که رضایت مشتری، تأثیر مثبت و بالایی بر وفاداری مشتری دارد. اما ارزش سرویس هیچ تأثیر مستقیم معناداری برای وفاداری مشتری ندارد؛ تأثیر ارزش سرویس بر وفاداری مشتری به طور کامل توسط رضایت مشتری تعدیل شده است. با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی مشتری، نویسندگان تفاوت های معناداری را در نمرات میانگین مربوط به وضعیت استخدام، نوع تأمین کننده خدمات بانکداری اختصاصی و اندازه دارایی های نقد به دست آوردند.

محدودیت ها/ نتایج تحقیق- پژوهش های دیگر باید آثار تعدیل کننده بالقوه متغیرهای مختلف مرتبط با مشتری را تحلیل کنند. به منظور تأکید بر یافته های نویسندگان باید یک مطالعه تکرار انجام شود.

محدودیت های عملی- نویسندگان تفاوت معناداری برای نمره رضایت و وفاداری مشتری در مورد وضعیت استخدام و اندازه دارایی های نقد به دست آوردند. بنابراین مدیران باید بر افراد با ثروت خالص بالا و بسیار بالا تمرکز کنند زیرا این بخش ها رتبه رضایت و وفاداری بیشتری را نشان می دهند. علاوه بر این، مشتریان باید علاوه بر اندازه دارایی نقد از نظر وضعیت استخدام نیز بخش بندی شوند.

اصالت/ ارزش
- نویسندگان، تحلیل خود را در یک محیط با درگیری زیاد انجام دادند. آن ها با استفاده از یک نمونه منحصر به فرد 286 پرسشنامه از مشتریان بانکداری اختصاصی، آثار مستقیم متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی را بر ارزش سرویس، رضایت مشتری و وفاداری مشتری به دست آوردند. بنابراین، یافته های نویسندگان نتایج مهمی برای مدیران در صنعت بانکداری اختصاصی و به همین ترتیب برای پژوهشگران بازاریابی در بر دارد.

 

 

چکیده لاتین

 

Purpose

 – In this paper the authors aim to study the impact of customer demographics on service value, customer satisfaction, and customer loyalty in the private banking industry, i.e. a high‐involvement context.


Design/methodology/approach

 – The authors estimate a structural equation model with the help of partial least squares (PLS). In order to examine the influence of socio‐demographic variables, they conduct an analysis of variance (ANOVA) to test for differences in the means of the constructs. Furthermore, they conduct an analysis of mediation to test for an indirect influence of service value on customer loyalty.


Findings

 – The authors find that customer satisfaction has a strong positive impact on customer loyalty. However, service value has no significant direct effect on customer loyalty; the impact of service value on customer loyalty is completely mediated by customer satisfaction. With regards to customer demographics, the authors find significant differences in mean scores as to employment status, type of private banking service provider, and size of liquid assets.


Research limitations/implications

 – Further research should analyse potential moderating effects of different customer‐related variables. A replication study should be conducted in order to underline the authors’ findings.


Practical implications

 – The authors find significant differences for customer satisfaction and customer loyalty ratings as to employment status and size of liquid assets. Hence, managers should focus on high net worth and ultra high net worth individuals as these segments show higher satisfaction and loyalty ratings. Furthermore, customers should be segmented as to employment status in addition to size of liquid assets.


Originality/value

 – The authors conduct their analysis in a high‐involvement setting. Using a unique sample of 286 questionnaires of private banking customers, they find direct effects of socio‐demographic variables on service value, customer satisfaction, and customer loyalty. Thus, the authors’ findings have important implications for managers in the private banking industry and marketing researchers alike.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 2:45 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

سیستم های کسب و کار سازمان

کاربردهای میان کارکردی سازمان

معماری کاربردهای سازمانی

مدیریت ارتباط با مشتری

مجموعه کاربرد های اصلی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM  )

مدیریت تماسها و حسابها

بازار یابی و تکمیل سفارش ها

خدمات و پشتیبانی مشتری

برنامه نگهداری و ایجاد وفاداری

برنامه ریزی منابع سازمان

مزایا و چالش های برنامه ریزی سازمان

هزینه های ERP

مدیریت زنجیره تامین

یکپارچه سازی برنامه های سازمان(EAI )

سیستمهای پردازش مبادلات TPS) )

چرخه پردازش مبادله

سیستمهای همکاران سازمان ( ECS )

سیستمهای کارکردی کسب و کار

مثالهایی از سیستم های اطلاعاتی  کارکردی کسب و کار

سیستمهای بازاریابی

جزء اصلی بازیابی هدفمند برای تجارت الکترونیک

اتوماسیون نیروهای فروش

سیستم های تولید و ساخت

مدیریت منابع انسانی

سیستمهای حسابداری

اطلاعات حسابداری با اهمیت برای پردازش مبادلات و گزارش دهی مالی

خلاصه ای از شش سیستم اطلاعاتی حسابداری مورد استفاده در کسب و کار

سیستم های مدیریت مالی

مثالهایی از سیستمهای با اهمیت مدیریت مالی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 2:44 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد