paperdownfile

محصولات دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم های مغزی-رفتاری (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم های مغزی-رفتاری (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم های مغزی رفتاری در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش  سیستم های مغزی  رفتاری   در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد

 

بخشی از مبانی نظری:

 

گری و مک ناتان (2000) در چهارچوب مطالعات آزمایشگاهی یادگیری حیوانات و آثار داروهای روان گردان ، به سیستم های زیست شناختی متفاوت  که مبتنی بر تکامل مجزای مکانیسم های پاداش و تنبیه در مغز مهره داران است ، اشاره می کنند ..به اعتقاد گری در مغز پستانداران ، کنترل رفتار از طریق سه سیستم مغزی / رفتاری متفاوت و در عین حال مرتبط با یکدیگر صورت می گیرد .رفتاری متفاوت و در عین حال مرتبط با یک دیگر صورت می گیرد .

 این سیستم ها به مجموعه های جداگانه ای از رویداد های تقویت کننده با انواع خاصی از رفتار پاسخ می دهد ، و به وسیله ی مجموعه ی جداگانه ای از ساختار های مغزی به هم مرتبط که اطلاعات خاصی را پردازش می کند ، عمل می کنند ، عبارتند از : سیستم  بازداری رفتاری ( BIS ) ، سیستم جنگ / گریز / بهت  FFFS)) و سیستم فعال سازی رفتاری (BAS)  .هر یک از این سیستم ها در سه سطر توصیف می شوند : سطح رفتاری ( تحلیل درون داده ها و برون داده های سیستم ) ، سطح عصب شناختی ( کنش وری و ساختار عصبی سیستم ) و سطح شناختی ( کنش وری پردازش اطلاعات سیستم ) ، می توان بعد چهارمی نیز به این سطوح اضافه کرد و آن سطح تجربه ای ( همراه با فعالیت سیستم ) است ; اما پژوهش های تجربی ابزار معتبری برای ارزیابی بعد چهارم نداشته اند ( گری ، 1993 ;  به نقل از تجریشی ، 1384 ) .



بخشی از تحقیقات انجام شده:

در مطالعه دیگری ، سلساروا و میوراون2004) ، نشان دادند که حساسیت زیاد به تنبیه بر روان آزرده گرایی و هیجانات منفی همچون اضطراب و افسردگی تاثیر گذار است و باعث کاهش خود تنظیمی گردد.


 


فهرست مطالب:

 

سیستم های مغزی / رفتاری

2-3-1 تعریف سیستم های مغزی / رفتاری

2-3-1-1 سیستم بازداری رفتاری (BIS)

2-2-3-2 سیستم جنگ / گریز / بهت (FFFS)

2-3-3-3 سیستم فعال سازی رفتاری (BAS)

2-3-2 جنبه های هیجانی سیستم مغزی/ رفتاری و اختلالات مربوط به آن:

2-3-3 سیستم مغزی / رفتاری و پاسخ فیزیولوژیک

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:33 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه کاری (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه کاری (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه کاری در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش  انگیزه کاری   در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد



بخشی از مبانی نظری:



انگیزه یا Motive اصطلاحاً به نیرویی اطلاق می‏شود كه از درون یك فرد را به‏ سمت یك هدف سوق می‏دهد.  “Motivation” یا « انگیزش» به فرآیند یا جریانی اطلاق می‏شود كه از طریق آن ما قادر به ایجاد انگیزه در دیگران می‏شویم. برای انگیزه تعاریف متعددی وجود دارد. تعریفی آکادمیکی که در مورد انگیزه وجود دارد این است که انگیزه یک نوع نیرو است. این نیرو یک نوع نیروی ذهنی است و این باعث می شود افراد به گونه خاصی رفتار کنند. یعنی باعث می شود رفتار فرد A  با رفتار فرد B متفاوت باشد. پس باید این را ابتدا در نظر بگیریم که انگیزه یک موضوع ذهنی است. یعنی چیزی عینی نیست که شما بتوانید به راحتی به دست بیاورید یا قابل کپی برداری باشد. انگیزه ذهنی است و در هر فرد نسبت به دیگری متفاوت است. پس ادعاهایی مبنی بر این که ما می توانیم به شما انگیزه بدهیم یا انگیزه خودمان را به شما تلقین کنیم اشتباه است! افرادی که به شما انگیزه می دهند، در واقع توانسته اند انگیزه شما را زیادتر کنند، نه این که در شما ایجاد انگیزه کنند. ایجاد انگیزه یک چیز کاملا فردی، کاملا ذهنی و ذاتی است و اکتسابی نیست. پس انگیزه به‏صورت بالقوه در وجود آدم‏ها هست و دیگران آن را برانگیخته می‏كنند (لاتم، 2007). نیروی انسانی ممترین رکن یک سازمان است و موفقیت یا عدم موفقیت سازمان، ارتباط تنگاتنگی با عملکرد کارکنان آن دارد. در سالهای اخیر سازمان ها سعی کرده اند از طریق ایجاد انگیزش در نیروی انسانی آنها را به مشارکت مفید و سازنده در طرح هایی که به وسیله سازمان رو به گسترش است وادارند(عسگریان، 1378). انگیزه معمولا بر اساس یک نیاز که ارضا نشده، ایجاد می شود. به عبارت دیگر، افراد معمولا در برهه های مختلفی از زندگی شان دچار نیازهای متفاوتی می شوند که این نیاز ها در ابتدا ارضا نشده هستند. این نیاز ارضا نشده معمولا در افراد ایجاد تنش یا به سخن بهتر یک نوع دغدغه ذهنی ایجاد می کند. فرد برای این که بتواند از این دغدغه ذهنی رهایی پیدا کرده و یا تنش آن را کم تر کند، در خود ایجاد انگیزه می کند. انگیزه یک نیروی محرک در فرد ایجاد می کند و این نیروی محرک باعث می شود که فرد به رفتاری دست زده و کاری را انجام دهد.پس همان طور که می دانید عامل به وجود آمدن انگیزه یک نیاز است، نیازی که ارضا نشده و افراد مختلف نیز طبیعتا نیازهای متفاوت، سطوح مختلف نیازها و درجات مختلفی از ارضا نشدگیِ نیازهای‌شان دارند. بعد از اینکه این نیاز ارضا نشده در افراد ایجاد می شود، یک تنش ایجاد می کند و این تنش است که افراد را به سمت آن رفتار سوق می دهد.لذا لازم است آن تنش و نیاز ارضا نشده شناسایی شده و بر مبنای فرایند انگیزه در افراد ایجاد انگیزه گردد. ارضاء نیاز های روانی اجتماعی همچون اعتبار، احساس تعلق، مسئولیت و مشارکت، ارضاء نیاز های شناختی مانند چالش ها، خلاقیت، وظایف متنوع، ...  و در نهایت عامل مادی هم در گروه عوامل انگیزشی یا نیروی پیش برنده در حرفه و شغل قلمداد می شوند ( هاگمن ، 1992).


بخشی از تحقیقات انجام شده:



- حسینیان، قاسم زاده و نیکنام (1390) در پژوهشی بر روی دبیران نشان دادند که روابط مثبت معنی داری میان بعضی مولفه های هوش معنوی و زیر مقیاس های کیفیت زندگی مشاهده شد.

- کریمی مونقی و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ارتباط هوش معنوی با توانمندی تدریس در اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی که بر روی 160 نفر از اعضای هیات علمی انجام شد به این نتیجه رسیدند که هوش معنوی اعضای هیات علمی در حد متوسط است و ارتباط مثبتی بین هوش معنوی و توانمندی تدریس وجود دارد.

- نتایج پژوهش ساندرا و هوگای (2003) در بررسی رابطه معنویت و رضایت از زندگی زنان آفریقایی آمریکایی نیز، نشان داد که زنان سطح تعصب مذهبی بالاتری نسبت به معنویت داشتند که همبستگی معنی داری با رضایت از زندگی داشت و معنویت به عنوان متغیری بود که در رضایت از زندگی زنان آفریقاقی در میانسالی علی رغم، سن، درآمد و سطح تحصیلات نقش داشت.

فهرست مطالب:

مفهوم انگیزه

2-11-2- مفهوم انگیزه کاری     

3-11-2- مفهوم انگیزش

12- 2- نظریه های انگیزش:

1-12- 2- مدل سنتی

2-12- 2- مدل روابط انسانی

3-12- 2-  مدل منابع انسانی

    13- 2-  نظریه‌های محتوایی

1- 13- 2-  نظریه سلسه مراتب نیازها  

2-13-2- نظریه انگیزش و بهداشت روانی

3- 13- 2- نظریه دو ساحتی انسان، نظریه X و Y  

14-2- بکارگیری نظریات انگیزش

15- 2-  فنون انگیزش و کاربرد آنها در سازمان

16- 2- پاداش مالی

17- 2- هدف گذاری

18- 2- اشتراک مساعی

19- 2- اصلاح رفتار

20- 2- عدالت در پرداختها

2-17- ایجاد انگیزه در کارکنان

2-18-  موانع انگیزه کاری

1- 2-18- استراتژی هائی برای غلبه برموانع انگیزه کاری در سازمان

2- 19- خودکارآمدی معلم به عنوان یک سازه انگیزشی

قسمت دوم : مبانی تجربی و پیشینه تحقیق:                               

الف: تحقیقات داخلی

ب: تحقیقات خارجی

منابع






توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی سیستم پردازش تراکنشی (TPS)

پاورپوینت بررسی سیستم پردازش تراکنشی (TPS)

پاورپوینت بررسی سیستم پردازش تراکنشی (TPS) در 42 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستم پردازش تراکنشی (TPS) در 42 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت سیستم پردازش تراکنشی(TPS)

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات حسابداری و سیستمهای اطلاعات حسابداری پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 42 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:


تعریف سیستم پردازش تراکنشی(TPS)

خصوصیات TPS

دلایل استفاده از TPS

ساختار کلی TPS

مرحله اول : ورود اطلاعات

بررسی فیلد عملیات

مرحله دوم : به روز نمودن اطلاعات (رکورد)

مرحله سوم : پردازش گزارشات

انواع TPS

TPS عمومی

TPS فنی

TPS عمومی حساب های دریافتنی

اهداف سیستم حساب های دریافتنی

انواع عملیات در سیستم  حساب های دریافتنی

گزارش خلاصه پردازش عملیات در سیستم حساب های دریافتنی

فایل حساب های دریافتنی

فایل عملیاتی حساب های دریافتنی

TPSعمومی حساب های پرداختنی

اهداف سیستم حساب های پرداختنی

انواع عملیات در سیستم حساب های پرداختنی

گزارش خلاصه پردازش عملیات در سیستم حساب های پرداختنی

فایل حساب های پرداختنی

TPS  عمومی حسابداری عمومی

اهداف سیستم حسابداری عمومی

انواع عملیات در سیستم حسابداری عمومی

گزارش خلاصه پردازش عملیات در سیستم حسابداری عمومی

TPS عمومی منابع انسانی

اهداف سیستم منابع انسانی

انواع عملیات در سیستم منابع انسانی

گزارش خلاصه پردازش عملیات در سیستم منابع انسانی

فایل منابع انسانی

TPSفنی سفارشات مشتریان

اهداف سیستم سفارشات مشتریان

انواع عملیات در سیستم سفارشات مشتریان

گزارش خلاصه پردازش عملیات در سیستم سفارش مشتری

گزارشات سفارش

TPS فنی موجودی کالا

اهداف سیستم موجودی کالا

انواع عملیات در سیستم موجودی کالا

گزارش خلاصه پردازش عملیات درسیستم موجودی کالا

TPSفنی برنامه ریزی مواداولیه(Material Requirement Planning)

اهداف سیستم برنامه ریزی مواد اولیه

انواع عملیات در سیستم برنامه ریزی مواد اولیه

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی اثربخشی سازمان (فصل سوم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه ا

پاورپوینت بررسی اثربخشی سازمان (فصل سوم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

پاورپوینت بررسی اثربخشی سازمان (فصل سوم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید) در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید) در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت اثربخشی سازمان (فصل سوم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 33 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:



اهمیت اثر بخشی سازمانی

معیارهای اثربخشی سازمانی

اثر بخشی كلی

بهره وری

كارآئی

حوادث

رشد

میزان غیبت در كار

جابجائی ( ترك خدمت)

رضایتمندی شغلی

انگیزش

روحیه

كنترل

انسجام/ تعارض

انعطاف پذیری / انطباق

برنامه ریزی و هدف گذاری

اجماع در هدف

نهادینه کردن اهداف سازمانی

رویکردهای اثربخشی سازمانی

رویکرد نیل به هدف

رویکرد سیستمی

رویکرد ذینفعان استراتژیک

رویکرد ارزشهای رقابتی

مدل سه بعدی اثربخشی

مدل های چهارگانه  ارزش های اثربخشی

کانونهای هشتگانه معیارهای اثربخشی

مقایسه رویکردهای چهارگانه اثربخشی سازمانی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز

پاورپوینت بررسی ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

پاورپوینت بررسی ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید) در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید) در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 19 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:



ابعاد ساختار سازمانی

متغیر های مشهور ابعاد ساختاری

تعریف پیچیدگی

تفکیک افقی

تخصص گرائی

تخصص گرائی اجتماعی

تفكیك عمودی

تفكیك بر اساس مناطق جغرافیایی

تعریف رسمیت

چرا رسمیت مهم است؟

فنون رسمی سازی

توضیحات فنون رسمی سازی

گزینش

الزامات نقش

قوانین، رویه ها، خط مشی ها

آموزش

شعائر

روابط بین رسمیت و پیچیدگی

تعریف تمركزو عدم تمرکز

تمركز و پیچیدگی

تمزكز و رسمیت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک زندگی مادر در دوران بارداری (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک زندگی مادر در دوران بارداری (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک زندگی مادر در دوران بارداری در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک زندگی مادر در دوران بارداری در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از مبانی نظری:



            رفتارهای ارتقاء دهنده ی بهداشتی برای همه اعضای جامعه ، به ویژه برای زنان مهم است زیرا آنها نقش حیاتی در بهبود و حفظ سلامت خانواده در همه فرهنگ ها ، به ویژه در فرهنگ مسلمانان ، دارند (10). همچنین سلامتی و پیشرفت هر جامعه تا اندازه ی زیادی به سلامتی زنان وابسته است حاملگی و زایمان اثر قابل توجه ای روی سلامتی و بهداشت زنان دارد و برای سلامت ملی شاخص مهمی به شمار می رود. از طرف دیگر سبک زندگی مادر اثر دائمی و طولانی مدت روی سلامتی مادر و کودک دارد (9). در تمامی جوامع انواع مختلفی از رفتارها وجود دارد كه بهداشت و سلامتی را بهبود می بخشد ، این رفتارها باید تشخیص داده شده و تشویق گردند. ضمنا رفتارهایی نیز وجود دارند كه برای حفظ سلامت زیان آورند و غالبا به خاطر نتایج بد حاصل از این گونه رفتارها باید برای عدم تكرار آنها كوشید (26). در حاملگی رفتارهای بهداشتی سالم شامل مراقبت های منظم دوران بارداری ، شرکت در کلاس های پیش از تولد نوزاد ، مصرف مواد معدنی و ویتامین ها ، خوردن انواع مواد غذایی و عادات غذایی سالم می باشد و رفتارهای ناسالم شامل سیگار کشیدن ، مصرف الکل ، سوء تغذیه ، تاخیر در مراقبت های حین بارداری است که روی پیامدهای حاملگی موثر می باشد (9).

             از میان پیامدهای حاصل از بارداری ، وزن زمان تولد مهمترین فاكتور بقاء انسان در دوران نوزادی و همچنین پیش بینی كننده ی توانایی های جسمی و تكامل آینده ی وی می باشد و تعیین این شاخص یكی از متداول ترین و ساده ترین روش ها برای ارزیابی رشد و نیز بررسی وضعیت سلامت نوزادان یك جامعه می باشد (2). زایمان نوزاد کم وزن نارس از مشکلات کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه می باشد ، در حالی که تولد نوزاد کم وزن ترم در کشورهای در حال توسعه شیوع بیشتری دارد(27).

            نوزاد کم وزن ، نوزادی است که زمان تولد ، وزن 2500 گرم و یا کمترداشته باشد (23). نوزادان کم وزن به سه دسته متفاوت تقسیم می شوند: نوزادان نارس (با سن حاملگی 37 هفته یا کمتر) ، محدودیت رشد داخل رحمی ، یا ترکیبی از هر دو (27). نوزادانی که وزن هنگام تولد آنان ، نسبت به سن حاملگی ، کمتر از میزان مورد نیاز است بعنوان محدودیت رشد جنینی در نظر گرفته می شوند (23) یا به عبارت دیگر به آن دسته از نوزادانی که وزن زمان تولد آنان کمتر از 2500 گرم و سن آنان بیشتر از 38 هفته است به عنوان محدودیت رشد داخل رحمی اطلاق می گردد (7).



بخشی از تحقیقات انجام شده:



              در زمینه ی سبک زندگی مادر باردار مطالعه دیگری توسط صحتی و همکاران (2007) تحت عنوان "بررسی سبک زندگی و ارتباط آن با پیامدهای حاملگی در زنان حامله ی مراجعه کننده به بیمارستان های آموزشی تبریز" انجام شد.             نتایج این تحقیق نشان داد که 4/84 درصد واحدهای مورد پژوهش در سن 35- 18 سال و خانه دار بودند ، 9/62 درصد ساکن شهر بودند و 4/84 درصد زنان ، رابطه فامیلی با همسران شان نداشتند و همسران واحدهای مورد پژوهش 7/37 درصد ، تحصیلات ابتدایی و 4/64 درصد شغل آزاد داشتند. 6/62 درصد از زنان ، بارداری اول آنان بود و 6/63 درصد یک کودک داشتند و در 1/76 درصد از آنها ، حامگی با برنامه ریزی صورت گرفته بود ، وزن نوزادان در 6/83 درصد موارد بین 4000- 2500 گرم بود ، 7/97 درصد از نوزادان زنده متولد شدند. در 9/83 درصد از موارد سن حاملگی ترم بود ، 9/76 درصد از زنان تحت مطالعه زایمان طبیعی داشتند و نمره آپگار در اولین و پنجمین دقیقه در اکثریت (5/92%) موارد طبیعی و تنها در 2 مورد از نوزادان غیر طبیعی مشاهده شد. در ارتباط با اهداف ویژه تحقیق ، نتایج نشان داد که اکثریت زنان حامله از نظر تغذیه ( 3/74%) و مراقبت از خود در دوران بارداری ( 3/68% ) در شرایط خوب بودند و همه ی زنان حامله ی مورد مطالعه (100%) ، از الکل و مواد مخدر استفاده نمی کردند. از نظر ارتباط اجتماعی در شرایط متوسط و تنها در زمینه فعالیت جسمانی ضعیف بودند. در مجموع  3/55 درصد از زنان حامله از نظر سبک زندگی در شرایط خوب و 7/44 درصد در شرایط متوسط بودند. آمارهای مشاهده شده در این مطالعه نشان داد که بین سبک زندگی ووزن زمان تولد (14/0=r  و 006/0 >p) ، بین فعالیت فیزیکی و سن داخل رحمی (1/0 =  r و 046/0 =p) و بین تغذیه با وزن زمان تولد و سن داخل رحمی (14/0 =r  و 005/0 =p - 1/0 = r  و 033/0=p) ارتباط معنی دار وجود دارد. اما بین فعالیت جسمانی ، مراقبت از خود در دوران بارداری ، مصرف الکل و دارو در دوران بارداری و روابط اجتماعی با وزن زمان تولد نوزاد ارتباطی پیدا نشد (9).

 

فهرست مطالب:



 ادبیات تحقیق

مروری بر مطالعات پیشین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد



بخشی از مبانی نظری:



صاحب نظران حوزه شخصیّت و روان شناسی از کلمۀ شخصیّت تعریفهای گوناگونی ارائه داده اند. از نظر ریشه ای، گفته شده است که کلمۀ شخصیّت که معادل کلمۀ Personality انگلیسی است درحقیقت از ریشه لاتین Persona گرفته شده که به معنی نقاب یا ماسکی بود که در یونان و روم قدیم بازیگران تئاتر بر چهره می گذاشتند. این تعبیر تلویحاً اشاره بر این مطلب دارد که شخصیّت هرکس ماسکی است که او بر چهرۀ خود می زند تا وجه تمیز او از دیگران باشد.

هیلگارد» (Hilgard) شخصیت را «الگوهای رفتار و شیوه‌های تفکر که نحوه سازگاری شخص را با محیط تعیین می‌کند تعریف کرده است در حالی که برخی دیگر «شخصیت» را به ویژگیهای «پایدار فرد» نسبت داده و آن را بصورت مجموعه ویژگیهایی که با ثبات و پایداری داشتن مشخص هستند و باعث پیش بینی رفتار فرد می‌شوندتعریف می‌کنند.

شخصیت به همه خصلتها و ویژگیهایی اطلاق می‌شود که معرف رفتار یک شخص است، از جمله می‌توان این خصلتها را شامل اندیشه ، احساسات ، ادراک شخص از خود ، وجهه نظرها ، طرز فکر و بسیاری عادات دانست. اصطلاح ویژگی شخصیتی به جنبه خاصی از کل شخصیت آدمی اطلاق می‌شود (شولتز،1384).

شخصیت از دیدگاه مردم: واژه «شخصیت» در زبان روزمره مردم معانی گوناگونی دارد. یکی از معانی آن مربوط به هر نوع صفت اخلاقی یا برجسته است که سبب تمایز و برتری فردی نسبت به افراد دیگر می‌شود مثلا وقتی گفته نمی‌شود «او با شخصیت است. »یعنی «او» فردی با ویژگیهایی است که می‌تواند افراد دیگر را با «کارآیی و جاذبه اجتماعی خود» تحت تأثیر قرار دهد. در درسهایی که با عنوان پرورش شخصیت تبلیغ و دایر می‌شود، سعی بر این است که به افراد مهارتهای اجتماعی بخصوصی یاد داده ، وضع ظاهر و شیوه سخن گفتن را بهبود بخشند با آنها واکنش مطبوعی در دیگران ایجاد کنند همچنین در برابر این کلمه ، کلمه «بی‌شخصیت» قرار دارد که به معنی داشتن «ویژگیهای منفی» است که البته به هم دیگران راتحت تاثیر قرار می دهد اما در جهت منفی. شخصیت از دیدگاه روانشناسی: دیدگاه روانشناسی در مورد «شخصیت» چیزی متفاوت از دیدگاههای «مردم و جامعه» است در روانشناسی افراد به گروههای «با شخصیت و بی‌شخصیت» یا«شخصیت خوب و شخصیت بد» تقسیم نمی‌شوند؛ بلکه از نظر این علم همه افراد دارای «شخصیت» هستند که باید به صورت «علمی» مورد مطالعه قرار گیرد این دیدگاه به شخصیت و انسان» باعث پیدایش نظریه‌های متعددی از جمله : «نظریه روانکاوی کلاسیک ،نظریه روانکاوی نوین ،نظریه انسان گرایی، نظریه شناختی  ، نظریه یادگیری اجتماعی  و …  در حوزه مطالعه این گرایش از علم روانشناسی شده است(کریمی،1386).



بخشی از تحقیقات انجام شده:


        اژه ای و همکاران (1390) در پژوهشی به بررسی رابطه ویژگیهای شخصیت با خودگزارش دهی تقلب تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی پرداخته است. یافته های این تحقیق که از 302 نفر از دانش آموزان دبیرستانی شهر تهران بدست آمده نشان می دهد؛ دو عامل شخصیتی وظیفه شناسی و توافق با خود گزارش دهی تقلب تحصیلی همبستگی منفی دارند. بقیه مولفه های شخصیت همبستگی مثبتی را دارا هستند.

کیم و همکاران (2013) در پژوهشی به بررسی تاثیر شخصیت و افسردگی بر کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به هموفیلی شدید در کره جنوبی پرداخته است. هدف این تحقیق بررسی تاثیر متغیرهای روانی اجتماعی از جمله افسردگی و شخصیت بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به هموفیلی شدید بوده است. یافته های این تحقیق که از 46 بیمار مبتلا به هموفیلی بدست آمده  نشان داد بعد سازگاری ویژگی های شخصیت با بعد سلامت جسمانی همبستگی مثبت و معناداری را دارد، بعد آزاد اندیشی (انعطاف پذیری) با بعد روانی و اجتماعی کیفیت زندگی رابطه و همبستگی مثبتی دارد. بعد روانژندی با ابعاد کیفیت زندگی همبستگی منفی دارد. در مجموع یافته های تحقیق مذکور حاکی از آنست که ویژگیهای شخصیت و افسردگی تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی مستقل از وضعیت فیزیکی دارند.

 

فهرست مطالب:


تعریف شخصیت:

2-6- ویژگیهای شخصیت:

 2-7-  شکل گیری شخصیت:

2-8- ماهیت شخصیت:

2-9- شخصیت شناس:

2-10- معرفتهای سه ‏گانه شخصیت شناس:

2-11- هسته و پوسته شخصیت:

2-12- روان شناسی رشد شخصیّت:

2-13-اختلافات شخصیّت:

2-14- نظریه‌های شخصیت:

2-14-1- نظریه‌های بیولوژیک :

2-14-2- نظریه‌های رفتاری:

2-14-3- نظریه‌های روان پویشی:

2-14-4- نظریه‌های انسان‌گرایانه :

2-15-  شخصیت سالم از دیدگاه مکاتب مختلف روانشناسی

2-15-1- مکتب روانکاوی:

2-15-2- روان شناسی فردی آدلر:

2-15-3- مکتب روانشناسی اریک اریکسون:

2-15-4- مکتب انسان گرایی کارل راجرز:

2-15-5- مکتب رفتارگرایی بی . اف . اسکینر:

2-15-6- مکتب شناختی ویلیام گلاسر:

2-15-7- مکتب هستی گرایی ویکتور فرانکل:

2-16- نظریه های شخصیّت:

2-16-1-  نظریّه های شناختی شخصیّت:

2-16-2-.نظریه های تیپ شناختی شخصیّت:

2-17- نظریه های شخصیت فروید(سطوح شخصیت):

2-17-1- غرایز :

2-17-2- اضطراب :

2-17-3- مکانیزم های دفاعی:

2-18- نظریه های شخصیت یونگ :

2-19-  نظریه های بشردوستان (انسان گرایانه) مازلو:

2-20- نظریه ویژگی های شخصیت:

2-20-1-  نظریه گوردون آلپورت:

2-20-2- نظریه شخصیت ریموند کاتل:

2-20-3-  نظریه سه بعد شخصیت آیزنک:

2-21- ارزیابی نظریه ویژگی های شخصیت:

تحقیقات مربوط به ویژگیهای شخصیت (داخلی و خارجی)

منابع





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:31 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کلاس (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کلاس (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کلاس در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات52
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کلاس در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد



بخشی از مبانی نظری:



مدیریت در مفهوم کلی و عام آن، به گونه ها و با دیدگاه های متعدد تعریف شده است. به طوری که باید گفت به تعداد نویسندگان این رشته، از مدیریت تعریف به عمل آمده است. با این همه اندیشمندان مدیریت در یک نکته اتفاق نظر دارند و آن، اداره کردن سازمان با استفاده صحیح و منطقی از منابع انسانی و مادی برای رسیدن به هدف سازمان می باشد ( قرائی مقدم، 1382).

از مدیریت تعاریف متعددی ارائه شده است و عمدتاً آن را شامل « برنامه ریزی، سازماندهی، کارگزینی، هدایت و رهبری، کنترل و نظارت » دانسته اند، اما با توجه به تحولات چند ساله اخیر و نظر به اینکه توجه به اخلاقیات و منابع انسانی در مدیریت امروز جایگاه خاصی پیدا کرده است، تعریف زیر برای مدیریت در شرایط حاضر، مناسبتر به نظر می رسد. از نگاه برخی صاحبنظران، مدیریت ترکیبی از علم و هنر برای پدید آوردن محیطی مناسب می باشد که در آن همفکری و همکاری با دیگران به منظور شکل دادن به فرایندی کارساز امکانپذیر می گردد و همچنین طی آن، استفاده بهینه از منابع، برای عرضه خدمات یا کالاهایی قابل رقابت، جهت جلب رضایت متقاضیان آنها، با پرهیز از بروز هرگونه عواقب نامطلوب تحقق می یابد ( رحمان سرشت، 1384 ).

« کیمبل وایلز[1]» در تعریف مدیریت و رهبری آموزشی می گوید: « رهبری آموزشی عبارتست از یاری و مدد به بهبود کار آموزشی و هر عملی که بتواند معلم را یک قدم پیش تر ببرد». همچنین به نظر او نقش مدیر و رهبر آموزشی عبارت است از « حمایت، تقویت، یاری و مساعدت و سرانجام همکاری کردن، نه دستور دادن و هدایت کردن » ( قرائی مقدم، 1382 ).

مدیریت، فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد. تاکنون تعاریف متعددی برای مدیریت ارائه شده است. برخی از مهمترین تعاریفی که ارائه شده، به قرار زیر است:

-        هنر انجام امور به وسیله دیگران

-        فرایندی که طی آن تصمیم گیری در سازمان ها صورت می پذیرد

-        انجام وظایف برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی و کنترل

-        علم و هنر هماهنگی کوششها و مساعی اعضای سازمان و استفاده از منابع برای نیل به اهداف سازمانی

بازی کردن نقش رهبر، منبع اطلاعاتی، تصمیم گیرنده و رابط برای اعضای سازمان ( کونتر[2] و همکاران، ترجمه چمران، 1380).


[1] - Kimblle Wiles

[2] - Kounter

بخشی از تحقیقات انجام شده:



آریا پوران و همکاران (1392)، در پژوهشی به بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی پرداختند و به این نتیجه رسیدند که بین سبک مدیریت کلاس تعامل گرا و سبک مداخله گر معلمان با پیشرفت ریاضی دانش آموزان رابطه معنی دار وجود دارد. بر اساس نتایج به دست آمده سبک های مدیریت کلاس تعامل گرا و مداخله گر معلمان به عنوان قوی ترین متغیرها برای پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان شناخته شد.

پُلات[1] و همکاران (2013) در پژوهشی به بررسی باور معلمان درباره نظم و انضباط کلاس درس پرداختند. نتایج حاکی از این بود که مدلی که در آن نظم و انضباط کلاسی بر اساس یک قرارداد و با سطح متوسطی از کنترل معلم همراه بود دارای بیشترین ارجحیت از سوی معلمان و مدلی که در آن نظم و انضباط همراه  با سطح بالایی از کنترل معلم بود، از کمترین مقبولیت برخوردار گردید. به لحاظ جنسیتی نیز معلمان مرد تمایل بیشتری در استفاده از قوانین محکم برای ایجاد نظم و انضباط نسبت به معلمان زن از خود نشان دادند.


[1]- Polat

 

فهرست مطالب:


مبانی نظری

تعریف مدیریت

2-1-2 . مدیریت کلاس

2-1-2-1. سبک های مدیریت

2-1-2-2.  سبک مدیریت مداخله گرا

2-1-2-3. سبک مدیریت غیر مداخله گرا

2-1-2-4. سبک مدیریت تعامل گرا

2-2. مبانی تجربی

2-2-1. تحقیقات انجام شده در داخل کشور

2-2-2. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:31 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک بینایی و شنوایی (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک بینایی و شنوایی (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک بینایی و شنوایی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک بینایی و شنوایی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد



بخشی از مبانی نظری:



ادراک:

ادراک به معنی شناخت اطلاعات حسی است ، یا مکانیسمی است که بوسیله آن مغز به دور از تحریک حسی به عمل شناختی و مفهوم سازی می پرداز . سازه های[1] مختلفی از ادراک در ناتوانیهای یادگیری معنی و کاربرد یافته اند که از میان آنها مفهوم مسیر ادراکی ، مفهوم نظام های نیمه مختار کارکرد مغز ، ادراک کل و جزء ، ادراک بینایی ، ادراک شنوایی ، ادراک هاپتیک ، ادراک حس به حس ، ادراک شکل و جهت ، و ادراک اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردا هستند (رهبانفرد،1377) .

مفهوم مسیر ادراکی

تفاوت های زیادی در روش یادگیری کودکان وجود دارد . برخی از آنها از راه گوش بهتر یاد می گیرند ، برخی با نگاه کردن و برخی از طریق لامسه یا با انجام عملی ، یادگیری شان بهتر صورت می گیرد . هر کدام از این راههای یادگیری و دریافت اطلاعات یک مسیر ادراکی [2]، نامیده می شود . بسیاری از کودکانی که مشکلات یادگیری دارند در یکی از این مسیرهای ادراکی نسبت به دیگر مسیرها دارای برتری و آمادگی بیشتری هستند . بعلاوه یک مسیر ادراکی بخصوص ممکن است در تعدادی از کودکان بقدری محبوب باشد که یادگیری از آن طریق برای آنان حاصلی نداشته باشد (وپمن[3] 1968 )

کودکان معمولا دارای یک مسیر ادراکی بهینه[4] هستند . بدین معنی که برخی از کودکان از طریق گوشهای خود و یا با عمل گوش دادن موثر تر یاد میگیرند ( مسیر شنوایی ) ، برخی دیگر از راه چشم هایشان این فراگیری را بهتر صورت می دهند ( مسیر بینایی ) ، تعداد کمی از کودکان نیز هستند که به نظر می رسد از راه لمس یادگیری کارآمدی داشته باشند ( مسیر لمسی ) یا بوسیله احساس عضلانی بهتر یاد می گیرند ( مسیر حس حرکت ) (رهبانفرد،1377) ..


[1] constructs

[2] Perceptual modality

[3] Wepman

[4] optimal

بخشی از تحقیقات انجام شده:



-        شرمن و هافمن (2002)شیوع اختلالات حركتی  چشم را در كودكان مبتلا به ناتوانی یادگیری به ترتیب 96 درصد و 95 درصد گزارش كردند در ضمن هافمن شیوع اختلالات هماهنگی دو طرفه جهت یابی و یك پارچگی بینایی حركتی را به ترتیب 46 از 74 و 81 درصد گزارش كرده اند.

کاظمی(1386) رابطه ی بین آموزش پیش دبستانی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان کلاس اول را مورد مطالعه قرار دادند. از یافته های این پژوهش چنین برمی آید که دانش آموزان طبقه ی پایین و متوسط بهره ی بیشتری از این نوع برنامه ها می برند. هم چنین، یافته ها تفاوت معناداری بین نمرات خواندن دو گروه با آموزش پیش دبستانی و بدون آن را نشان داده اند .

فهرست مطالب:



ادراک:

مفهوم مسیر ادراکی

مفهوم نظام های نمیه مختار

انباشت نظامهای حسی

 از پیام های حسی تا ادراک

حرکت:

رشد حرکتی

فعالیت ادراکی – حرکتی

تئوری های ادراکی - حرکتی

تئوری گتمن : ویژه موتور ( دید حرکتی )

مدل دید حرکتی

تئوری ادراکی ـ حرکتی کپهارت

رشد الگوهای حرکتی

تئوری حرکت آفرینی ( موویژنی ) : بارش

نظریه حرکت آفرینی

تئوری تشکل نظام عصبی : « دُمن و دلاکتو »

ارزیابی و نقد تئوری تشکل نظام عصبی

عقب ماندگی ذهنی

پیشینه تحقیق:

تحقیقات خارجی

تحقیقات داخل کشور

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:31 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی

پاورپوینت بررسی استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

پاورپوینت بررسی استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:



استراتژی

استراتژی چیست؟

تعیین کننده بودن استراتژی در تعیین ساختار سازمان

نظریه سنتی در مورد استراتژی- ساختار

نظریه چندلر

نظریه معاصر در مورد استراتژی- ساختار

انواع چهار گانه سازمانهای استراتژیك

سازمانهای تدافعی

سازمان های آینده نگر

سازمان های تحلیلگر

سازمانهای انفعالی

طبقه بندی مختلف استراتژی- ساختار

پیوستار محیط- استراتژی

پیش بینی انواع استراتژیها

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 3:31 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد