paperdownfile

محصولات دانشجویی

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیاقتصاد

توضیحات کامل

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :   Comprehensive income, a new dimension in performance measurement and reporting


عنوان فارسی مقاله :  درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  6 صفحه پی دی اف

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2117.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 11500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله درامد جامع را بر حسب مفهوم محاسبه، گزارش دهی، اهمیت ، ارتباطش با درامد خالص بررسی میکند.متدولوژی تحقیق مبتنی بر تحلیل بحرانی آثار و تحقیقات تجربی در زمینه ی درامد جامع و پیامدهای آن بر گزارش مالی است.یافته ها موید این است که هم درامد خالص و هم درامد جامع ،در سنجش عملکرد یک شرکت مفید هستند.این مقاله میتواند یک منبع مفید برای مطالعات آینده ی دیگر در زمینه ی تعمیق مفهوم درامد جامع باشد.

کلید واژه ها: درامد جامع، درامد خالص ، IFRS، اهمیت.


Abstract


This paper addresses the comprehensive income in terms of the concept of calculation, reporting, relevance, its relationship to the net income. Study methodology is based on critical analysis of literature and the empirical researches regarding comprehensive income and its consequences on financial reporting. The findings confirm that both net income and comprehensive income are useful in measuring the performance of a company. This paper can be a useful material for other future studies on deepening the concept of comprehensive income.  ©


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:41 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف ک

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف  در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :

    Enthusiastically consuming organic food: An analysis of the online organic food purchasing behaviors of consumers with different food-related lifestyles


عنوان فارسی مقاله : 

مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق : یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  24 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :  متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1097.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


هدف- هدف این مقاله تلفیق دستاوردهای سبک زندگی مربوط به غذا (frl) و چشم اندازهای نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده (TPB) برای بررسی مشخصات مصرف کنندگانی که غذاهای ارگانیک را به طور انلاین خریداری می کنند و برای تحلیل تفاوت های رفتارهای مربوطه به مشتریان با FRLهای مختلف میباشد.

طراحی/ متدولوژی / دستاورد- یک لینک به یک وب سایت،محتوا را توضیح میدهد و یک پرسشنامه ی انلاین را ارائه میدهد که از طریق خبرنامه های الکترونیکی پنج توزیع کننده ی غذایی ارگانیک تایوانی معروف ارائه شد.به پاسخ دهندگان 50 دلار (   ) کوپن هدیه ی الکترونیکی داده شد بعد از اینکه پرسشنامه پر شده بود.مجموع 950 پرسشنامه ،توزیع شد و 753 نمونه ی معتبر کسب شد.

یافته ها- باورها در زمینه ی خرید غذای ارگانیک آنلاین، بزرگترین اثر مثبت را بر روی مقاصد خرید داشته اند، که با کنترل شناختی و در نهایت هنجارهای انتزاعی دنبال شد.جمعیت های با FRLهای مختلف ،خریداران به غذای سنتی، غذای حل نشده و غذای مشتاقانه تقسیم شدند و همه ی اینها، اختلافات مهمی را با توجه به مدل TPB ،مشخصات خرید غذای ارگانیک انلاین شان و متغیرهای دموگرافیکی شان نشان دادند.

اصالت/ ارزش- تجارت های غذای ارگانیک، ویژگی های متعددی از اینترنت را برای حل مسائلی هم چون  دشواری ذخیره و حمل و نقل اقلام غذایی خراب شدنی ترسیم کرد.با این وجود، مطالعات معدودی ،نظریه های رفتار مشتری آنلاین را با مشخصات غذایی و دستاوردهای سایکوگرافیکی برای تحلیل مشخصات کلی مصرف کننده خریداران غذای ارگانیک را ترکیب کرده اند.مولف اعتقاد دارند، نتیجه گیری های این مطالعه ممکن است با صنعت غذایی برای تحلیل تقاضای مشتری استفاده شوند و استنباط هایی را در زمینه ی عادات مربوط به غذای ارگانیک در زندگی های روزمره ی مشتریان ترسیم می کند و استراتژی های بازاریابی اینترنتی مناسب تری را طراحی میکند.

کلید واژه ها- تئوری رفتار برنامه ریزی شده، کشاورزی ارگانیک، رفتار خرید غذای ارگانیک آنلاین، سبک زندگی مربوط به غذا.


Abstract:
– The purpose of this paper is to integrate food-related lifestyle (FRL) approaches and perspectives from the theory of planned behavior (TPB) to investigate the profiles of consumers who purchase organic food online and to analyze differences in the related behaviors of consumers with different FRLs.

– A link to a web site explaining the content and presenting an online questionnaire was provided through the e-newsletters of five well-known Taiwanese organic food distributors. Respondents were given NT$50 e-gift coupons after they had completed the questionnaire. A total of 950 questionnaires were distributed, and 753 valid samples were obtained.

– Attitudes toward purchasing organic food online had the greatest positive influence on purchase intentions, followed by cognitive control and, finally, subjective norms. Populations with different FRLs were divided into traditional food, uninvolved food, and enthusiastic food shoppers, and these all showed significant differences with respect to the TPB model, their online organic food purchasing profiles, and demographic variables.

– Organic food businesses draw on various features of the internet to solve issues such as the difficulty of storing and transporting perishable food items. However, few studies have combined theories of online consumer behavior with food characteristics and psychographic approaches to analyze the overall consumer profiles of purchasers of organic food. The author believes that the conclusions of this study may be used by the food industry to analyze consumer demand, draw inferences about organic food-related habits in consumers’ everyday lives, and design more appropriate internet marketing strategies.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:41 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   Foundations of Social Media Marketing


عنوان فارسی مقاله :  اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  18 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1128.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

رسانه های اجتماعی ساختارهای قدرت را در بازارگاه تغییر داده اند؛ شواهد به مهاجرت قدرت مهمی اشاره دارد که روی میدهد و پیدایش نژاد جدید مشتری قوی و پیچیده، که اثر گذاری بر آن، ترغیب و حفظ آن دشوار است.این مقاله ماهیت، اثرات و وضعیت کنونی رسانه های اجتماعی را خلاصه می کند، که زیر بنای نقش آنها به عنوان نمایندگان دارای اختیار مشتری است.آن تمایل طبیعی آنها و نقش های ممکن شان را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شرکت سهامی شرح میدهد و راه های مختلفی را که آن را به صورت ابزارهای بازاریابی درگیر می سازد، را شناسایی می کند. این مقاله دو استراتژی بازاریابی ممکن رسانه های اجتماعی را ارائه میدهد: الف. دستاورد منفعل که بر حوزه ی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع صدای مشتری و هوش بازار تاکید دارد ،ب. دستاورد فعال یعنی مشارکت رسانه های اجتماعی به صورت بازاریابی مستقیم و کانال های PR، به صورت کانال های تاثیر بر مشتری ،به عنوان ابزارهای شخصی سازی محصولات و در آخر نه تنها حداقل آنها را به صورت پایگاه های همکاری و نواوری تولید شده ی مشتری گسترش میدهند.نهایتا مقاله رهنمودهای تحقیقاتی آینده  را پیرامون این عنصر جدید چشم انداز بازاریابی شناسایی می کند.



Abstract


The Social Media have changed the power structures in the marketplace; evidence points to a major power migration taking place and to emergence of a new breed of powerful and sophisticated customer, difficult to influence, persuade and retain The paper outlines the nature, effects and present status of the Social Media, underlying their role as customer empowerment agents. It explains their aptitude and possible roles as part of the corporate Marketing strategy and identifies different ways of engaging them as marketing tools. The paper proposes two possible Social Media marketing strategies: a. The passive approach focusing on utilizing the Social Media domain as source of customer voice and market intelligence. b. The active approach i.e. engaging the Social Media as direct marketing and PR channels, as channels of customer influence, as tools of personalizing products and last but not least develop them as platforms of co-operation and customer-generated innovation. Finally the paper identifies future research directions around this new element of the marketing landscape


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:41 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :   The role of digital and social media marketing in consumer behavior


عنوان فارسی مقاله :  نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  5 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2105.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 9000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: 1) فرهنگ دیجیتالی مشتری، 2) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، 3) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، 4) محیطهای متحرک و 5) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند.هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

 

 

abstract

This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:41 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص

ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته

ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیاقتصاد

توضیحات کامل

ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   Business intelligence in banking: A literature analysis from 2002 to 2013 4 using text mining and latent Dirichlet allocation


عنوان فارسی مقاله :  هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته


تعداد صفحات فایل فارسی :  18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  11 صفحه پی دی اف


نکته این فایل :  جداول ترجمه نشده اند .

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2042.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .




بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله آثار اخیر را در جستجوی گرایشاتی برای برنامه های کاربردی هوش بازرگانی برای صنعت بانکداری، تجزیه تحلیل میکند. جستجوها در مجلات مرتبط انجام شد که منجر به 219 مقاله ی منتشره بین سالهای 2002 و 2013 شد. برای تحلیل چنین حجم انبوهی از نوشته ها، تکنیک های متن کاوی در پیگیری برای عبارات مرتبط هم در حوزه های هوش بازرگانی و هم بانکداری، بکار رفت. به علاوه، مدلسازی تخصیص دیریکله نهفته برای گروه بندی مقالات در چندین موضوع مرتبط بکار رفت. این تحلیل با استفاده از یک واژه نامه ی لغات اجرا شد که هم به حوزه های بانکداری و هم هوش بازرگانی تعلق داشت. چنین راه کاری برای شناسایی روابط بین مقالات با گروه بندی عبارات و موضوعات مد نظر قرار گرفت، که پیدایش فرضیاتی را در زمینه ی رهنمودهای تحقیقاتی میسر میسازد. برای تایید چنین فرضیاتی، مقالات مرتبط، جمع آوری و موشکافی شدند، که اجازه ی تایید اعتبار راه کار متن کاوی را میدهد. نتایج نشان میدهد اعتبار در بانکداری به طور واضحی، گرایش اصلی این کاربرد است، به خصوص خطر را پیش بینی میکنند و بنابراین از تایید یا رد اعتبار حمایت میکنند. هم چنین یک گرایش مرتبط به پیش بینی  ورشکستگی و کلاهبرداری وجود دارد. به نظر میرسد حفظ مشتری هم به این مساله مربوط باشد، گرچه به طور ضعیفی، با هدف گیری و توجیه، بانک کاهش خطر از دست دادن مشتری را پیشنهاد میدهد. به علاوه، شمار زیادی از مقالات، بیشتر بر تکنیک های هوش بازرگانی و کاربردهای آن، با استفاده از صنعت بانکداری فقط برای ارزیابی تمرکز داشتند، بنابراین، به طور واضح مزایای تجارت بانکداری را تحسین میکنند. با شناسایی موضوعات تحقیقاتی کنونی، این تحقیق هم چنین فرصتها را برای پژوهشهای بعدی مورد تاکید قرار میدهد.


Abstract

This paper analyzes recent literature in the search for trends in business intelligence applications for the banking industry. Searches were performed in relevant journals resulting in 219 articles published between 2002 and 2013. To analyze such a large number of manuscripts, text mining techniques were used in pursuit for relevant terms on both business intelligence and banking domains. Moreover, the latent Dirichlet allocation modeling was used in order to group articles in several relevant topics. The analysis was conducted using a dictionary of terms belonging to both banking and business intelligence domains. Such procedure allowed for the identification of relationships between terms and topics grouping articles, enabling to emerge hypotheses regarding research directions. To confirm such hypotheses, relevant articles were collected and scrutinized, allowing to validate the text mining procedure. The results show that credit in banking is clearly the main application trend, particularly predicting risk and thus supporting credit approval or denial. There is also a relevant interest in bankruptcy and fraud prediction. Customer retention seems to be associated, although weakly, with targeting, justifying bank offers to reduce churn. In addition, a large number of articles focused more on business intelligence techniques and its applications, using the banking industry just for evaluation, thus, not clearly acclaiming for benefits in the banking business. By identifying these current research topics, this study also highlights opportunities for future research.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:40 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا

ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا

ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSCHVDC در سیستم ارسال اروپا در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 9 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 9 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :   MODELING AND APPLICATION OF VSC-HVDC IN THE EUROPEAN TRANSMISSION SYSTEM


عنوان فارسی مقاله :  مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا


تعداد صفحات فایل فارسی :  18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  9 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :   (متوسط)


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1030.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله بر روی ویژگی های فنی، محیطی و اقتصادی تکنولوژی های VSC بر اساس HVDC تاکید دارد. هدف بررسی اثر VSC-HVDC بر روی سیستم انرژی اروپاست: توجه ویژه ای به ارتقاء ظرفیت ارسال قابل دست یابی در کاربردهای هدف می شود. برای رسیدن به این منظور ، یک مدل حالت یکنواخت اصلی  VSC-HVDC ارائه می شود و مورد امتحان قرار می گیرد.آنگاه یک تحلیل فنی- اقتصادی از اثر VSC-HVDC بر روی سیستم های انرژی (یا سیستم های قدرت یا شبکه ی نیرو) آزاد شده در اروپاصورت می گیرد بنابراین عملی بودن و پایداری چنین سرمایه گذاری هم با ساخت خطوط HVAC مقایسه می شود.


واژه های کلیدی:

تحلیل سرمایه گذاری ، آزاد سازی سیستم انرژی اروپا، VSC-HVDC، تحلیل جریان انرژی ،مدلسازی حالت یکنواخت ، ارتقاء ظرفیت ارسال، برنامه ریزی ارسال



Abstract


The present paper focuses on the technical, environmental, and economic features of VSC-based HVDC technologies. The aim is to investigate the impact of VSC-HVDC on the European power system: specific at- tention is paid to the transmission capacity enhancement attainable in targeted applications. Towards this purpose, an original steady state model of the VSC-HVDC is pre- sented and tested. Then, a techno-economic analysis of the impact of VSC-HVDC on liberalized power systems in Europe is undertaken so as to investigate the feasibility and the sustainability of such investment, also compared to building HVAC lines.


Keywords:

analysis of investments, European power system liberalization, VSC-HVDC, power flow analy- sis, steady state modeling, transmission capacity en- hancement, transmission planning


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:40 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله

ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله

ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در MLMAC برای WSN با استفاده از ندهای رله در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :   Improved time synchronization in ML-MAC for WSN using relay nodes


عنوان فارسی مقاله :  ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله


تعداد صفحات فایل فارسی :  10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  5 صفحه پی دی اف


نکته این فایل :  ترجمه نمودار ها انجام نشده است .

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1219.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 12000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

 

هماهنگ سازی بین ندها ،یک نیاز ضروری در بسیاری از برنامه های کاربردی شبکه های سنسور وایرس (WSN) محسوب میشود. در شبکه بدون هماهنگ سازی ، زمان محلی در زیر شبکه به خاطر راندگی ساعت تغییر میکند که منجر به انحراف در شبکه ,مصرف انرژی بیشتر، اتلاف بسته و تاخیر پیام میگردد.برای هماهنگ سازی شبکه ما ندهای رله (بازپخش) (RNها) را در یک مجموعه از مکانهای کاندید شده در شبکه توسعه ایجاد کرده ایم تا نیازهای ویژه ای را تامین نماییم ،همانند اتصال، پوشش.

ما اثربخشی استراتژی گمارش ندهای رله ی خود را از طریق نتایج عددی برای نشان دادن این مسئله ارزیابی کردیم که RNها گذاشته شده از طریق الگوریتمهای ما ، انرژی بیشتری را به طور متوسط برداشت میکنند، نسبت به موارد گذاشته شده از طریق الگوریتم های ناآگاه از برداشت انرژی.نتایج شبیه سازی ها نشان میدهد MAC (ML-MAC) چند لایه ی هماهنگ سازی شده ی زمانی بهتر با استفاده از ندهای رله، نسبت به طرح ML-MAC بدون هماهنگ سازی موجود برای طول عمر بیشتر شبکه،کاهش  بسته های سقوط کرده و کاهش تاخیر پیام و بهبود دقت همگام سازی در ندهای انفرادی، بهتر عمل میکند.

 

 

 

Abstract

Time synchronization among nodes is an essential requirement in many wireless sensor network (WSN) applications. In unsynchronized network the local time in the subnet varies due to clock drift resulting in skew in the network that causes more energy consumption, packet loss and message delay. For synchronization of network we have deployed relay nodes (RNs) in a set of candidate locations in the network to satisfy specific requirements, such as connectivity, coverage.

We validate the effectiveness of our relay nodes placement strategy through numerical results to show that the RNs placed by our algorithms harvest more energy on average than those placed by the algorithms unaware of energy harvesting. Simulation results show that improved time synchronized multi-layer MAC (ML-MAC) using relay nodes outperforms the existing unsynchronized as well as ML-MAC scheme for network lifetime, packets dropped, reduced message delay and improving the synchronization accuracy at individual nodes.

Keywords

  • Wireless sensor networks (WSNs);
  • Multi-layer MAC (ML-MAC);
  • Time synchronization;
  • Network lifetime;
  • Clock drift;
  • Relay nodes (RNs)

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:40 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله یک دستاورد چند سطحی برای مشارکت بهینه در نیروگاه های بادی در متعادل نمودن توان غیر فعال

ترجمه مقاله یک دستاورد چند سطحی برای مشارکت بهینه در نیروگاه های بادی در متعادل نمودن توان غیر فعال در انتقال سیستم انرژی

ترجمه مقاله یک دستاورد چند سطحی برای مشارکت بهینه در نیروگاه های بادی در متعادل نمودن توان غیر فعال در انتقال سیستم انرژی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 10 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم8 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله یک دستاورد چند سطحی برای مشارکت بهینه در نیروگاه های بادی در متعادل نمودن توان غیر فعال در انتقال سیستم انرژی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 10 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :   A Multilevel Approach for Optimal Participating of Wind Farms at Reactive Power Balancing in Transmission Power System


عنوان فارسی مقاله :  یک دستاورد چند سطحی برای مشارکت بهینه در نیروگاه های بادی در متعادل نمودن توان غیر فعال در انتقال سیستم انرژی


تعداد صفحات فایل فارسی :  15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  10 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :  متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1085.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

 

طبق مقررات مختلف شبکه ، نیروگاه های بادی که به شبکه انتقال متصل هستند، باید نه تنها توان موثر (توان اکتیو) بلکه توان غیر فعال (راکتیو) را به شبکه عرضه کنند.هدف کار ارائه شده، ارائه ی یک سیستم کنترل چند سطحی بهینه است که اجازه میدهد ژنراتور سنکرون (مولد همزمان) مستقر در نیروگاه های بادی برای شرکت در تعادل توان غیر فعال در شبکه انتقال از دو جهت تغذیه شود.در این روش، ما از یک سیستم کنترل چند سطحی استفاده میکنیم،که از دو سطح تشکیل میشود که به طور منظم مرجع های کل توربینهای بادی را محاسبه مینماید.اولا، این الگوریتم مقادیر   مرجع بهینه ی توان غیر فعال را برای هر نیروگاه بادی در نقطه ی اتصال مشترکش با شبکه محاسبه میکند.ثانیا، مرجع های توربینهای بادی را در هر نیروگاه بادی برای در نظر گرفتن مرجع های توان غیر فعال بهینه ی کسب شده در سطح اول ، محاسبه مینماید.سیستم کنترل چند سطحی پیشنهاد شده، ذخایر موجود توان غیر فعال را برای تعیین مرجع های بهینه ،مجددا محاسبه میکند.یک روش احتمالی بر مبنای میانگین حرکت جامع برگشتی (رگرسیو) خودکار برای پیش بینی ذخیره توان غیر فعال موجود بکار میرود که به شدت به ماهیت نامعلوم سرعت باد مربوط است.این سیستم کنترل، به طور خاصی برای کنارل توان غیر فعال نیروگاه توسعه می یابد که به شبکه تزریق شده است.آن به خوبی با ماهیت در حال نوسان سرعت باد تطبیق می یابد.هم چنین آن از روشهای دیگر با یک سیستم کنترل بهینه ی سطح واحد کلی، سریعتر است.

 

Abstract:

According to the different grid codes, wind farms which are connected to transmission network have to supply not only the active power, but also the reactive power to the grid. The aim of the proposed work is to present an optimal multilevel control system which allows the doubly fed synchronous generator based wind farms to participate at reactive power balancing in transmission network. In this method, we use a multilevel control system, consisting of two levels to regularly calculate the references of all wind turbines. First, the algorithm calculates the optimal reference values of reactive power for each wind farm at its point of common coupling with the grid. Second, it calculates the references of the wind turbines in each wind farm to consider the optimal reactive power references obtained at the first level. The proposed multilevel control system re-calculates the available reserve of the reactive power to determine the optimal references. A probabilistic method based on auto regressive integrated moving average is used to predict the available reactive power reserve which is strongly related to uncertain nature of wind speed. This control system is developed particularly to control the wind farm reactive power injected into the grid. It is well adapted to fluctuating nature of the wind speed. It is also faster than other methods with a global single level optimal control system.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:40 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله کنترل حالت لغزان موتور همزمان مغناطیسی (سنکرون)

ترجمه مقاله کنترل حالت لغزان موتور همزمان مغناطیسی (سنکرون)

ترجمه مقاله کنترل حالت لغزان موتور همزمان مغناطیسی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله کنترل حالت لغزان موتور همزمان مغناطیسی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   On Sliding Mode Control of Permanent Magnet Synchronous Motor


عنوان فارسی مقاله :  کنترل حالت لغزان موتور همزمان مغناطیسی


تعداد صفحات فایل فارسی :  9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  6 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2019.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 12500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


کنترل کننده ی حالت سرخوردگی موتور همزمان مغناطیسی (PMSM) در این مقاله تحلیل و طراحی میشود. به خاطر غیر خطی بودن، اتصال قوی و مختل کردن حساسیت PMSM، برای فناوری کنترل خطی کسب عملکرد کنترل کافی PMSM دشوار است. کنترل حالت لغزان (SMC)، یک روش کنترل قوی کارامد است، که میتواند ساختار کنترل کننده ی آنلاین را خودش تنظیم نماید و برای انواع پارامتر و اختلال خارجی، غیر حساس است. مختصات dq بر مبنای مدل مرجع روتور PMSM، ساخته میشود. اصول و مشخصات SMC در تئوری، تحلیل میشوند. مدل و طراحی SMC در PMSM به طور دقیق استنباط میشود. نهایتا، مدل شبیه سازی ساخته میشود و شبیه سازی های مختلف، طبق نرم افزار مطلب MATLAB / Simulink انجام میشود. نتایج شبیه سازی نشان میدهد، SMC از PI قویتر است.

کلید واژه ها: موتور همزمان مغناطیسی دائمی، کنترل حالت لغزان، قوی.



Abstract

A Sliding Mode Controller of Permanent Magnet Synchronous Motor (PMSM) is analyzed and designed in this paper. Because of non-linearity, strong couple and disturb sensitivity of PMSM, it is difficult for linear control technology to get perfect control performance of PMSM. Sliding Mode Control (SMC) is an efficient robust control method, which can self-adjust controller structure online, and is non-sensitive to parameter variety and outside disturb. dq Coordinate based rotor reference model of PMSM is built up. Principles and characters of SMC are analyzed in theory. Model and design of SMC of PMSM are deduced in details. Finally, simulation model is built up and various simulations are carried out under MATLAB/Simulink. Simulation results show that SMC is more robust than PI.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:39 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله سنجش ها و معیار های عملکرد برای زنجیره های تامین الکترونیکی

ترجمه مقاله سنجش ها و معیار های عملکرد برای زنجیره های تامین الکترونیکی

ترجمه مقاله سنجش ها و معیار های عملکرد برای زنجیره های تامین الکترونیکی در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 17 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله سنجش ها و معیار های عملکرد برای زنجیره های تامین الکترونیکی در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 17 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   Performance measures and metrics for e-supply chains


عنوان فارسی مقاله :  سنجش ها و معیار های عملکرد برای زنجیره های تامین الکترونیکی


تعداد صفحات فایل فارسی :  17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  17 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :  متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2134.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


هدف. زنجیره های تامین الکترونیکی به سرعت به یک واقعیت تبدیل میشوند. برای مدیریت چنین زنجیره هایی به طور کارامد و موثر، سنجشهای سنتی عملکرد زنجیره ی تامین، کافی نیست. جستجوی آثار، کمبود سنجشها و متریک های زنجیره های تامین الکترونیکی را آشکار نمود. هدف این مقاله، توسعه ی سنجشها و متریک های جدید برای نظارت عملکرد زنجیره های تامین الکترونیکی است.

طراحی/ متدولوژی/ دیدگاه. چهارچوب مبتنی بر مزایای زنجیره های تامین الکترونیکی برای توسعه ی متریک ها و سنجش ها بکار رفته است. این مطالعه از بحث گروهی متمرکز با گرداوری هشت کارشناس و متخصص در حوزه ی زنجیره تامین الکترونیکی برای ارائه ی سنجشها و متریک ها استفاده نموده است. یک پرسشنامه با این سنجش ها و متریک ها طراحی شد و به حدود سیصد شرکت تولیدی قطعات الکترونیکی در مالزی برای کسب بازخور از سوی کارشناسان صنایع ارسال شد. آزمونهای قابلیت اطمینان و اعتبار مناسب، برای سنجش قابلیت اعتماد ابزار و اعتبار ساختها، ساخته شد.

یافته ها- از طریق بحث گروهی متمرکز، این مطالعه، شش متریک و 21 سنجش را شناسایی مینماید. ارزیابی بیشتر از طریق متخصصان صنایع، آشکار میکند که این سنجشها مهم هستند و توسط صنایع مورد استفاده قرار میگیرند. شش متریک عبارتند از: سرویس فعال شده ی وب، قابلیت اطمینان داده، زمان و هزینه، پاسخ الکترونیکی، ارائه صورتحساب و پرداخت و متریک های مدیریت سند الکترونیک.

اصالت/ ارزش. این مطالعه از چهارچوب ساده و متدولوژی دقیق و بی نقص برای ایجاد سنجشها و متریکهای جدید بهره میگیرد که به زنجیره های تامین الکترونیک مربوط هستند.



abstract

Purpose – e-Supply chains are fast becoming a reality. In order to manage such supply chains efficiently and effectively, traditional measures of supply chain performance are not adequate. The literature search revealed lack of measures and metrics for e-supply chains. The purpose of this paper is to develop new measures and metrics for monitoring the performance of e-supply chains. Design/methodology/approach – A framework based on the benefits of e-supply chains has been used to develop the metrics and measures. The study makes use of focus group discussion by assembling eight experts and practitioners in the field of e-supply chain to come up with the measures and metrics. A questionnaire is designed with these measures and metrics and is sent to about 300 electronic component manufacturing companies in Malaysia to obtain feedback from the industry practitioners. Appropriate reliability and validity tests are conducted to measure the reliability of the instrument and validity of the constructs. Findings – Through the focus group discussion, this study identifies six metrics and 21 measures. Further validation through the industry practitioners, reveals that these measures are important and some are in use by the industries. The six metrics are: web-enabled service, data reliability, time and cost, e-response, invoice presentation and payment and e-document management metrics. Originality/value – The study uses a simple framework and a sound methodology to develop new measures and metrics that are relevant for e-supply chains.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 1:39 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد