paperdownfile

محصولات دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کنترل عواطف (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کنترل عواطف (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کنترل عواطف در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کنترل عواطف در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

.

.

.

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:


کنترل عواطف

هیجان ها از بزرگترین نعمت­های الهی­اند که در انسان به ودیعت نهاده شده اند. زندگی بدون آنها، بیروح، تیره و ماشینی می نماید و سلامت روانی و عقلانی انسان­ها تا حد زیادی به سلامت هیجانی وابسته است. وضعیت هیجانی می تواند قضاوت های فرد در مورد رفتارهای خود و دیگران و نیز نحوه برخوردهای اجتماعی وی را تحت تأثیر قرار دهد. جلوه های هیجانی نقش های متفاوتی ایفا می کنند از جمله اینکه به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط با دیگران به کار می روند و فرد می تواند از طریق آنها اطلاعاتی را در مورد احساسات، نیازها و امیال خود به دیگران منتقل نماید.

شواهد بسیاری نشان می­دهند افرادی که احساسات خود را به خوبی کنترل می کنند و احساسات دیگران را درک کرده اند و با آنها به خوبی کنار می آیند، در هر زمینه زندگی، خواه روابط خصوصی و خانوادگی و خواه در مراودت های سیاسی و اجتماعی از مزیت خوبی برخوردارند (دان هام، 2008). اداره هیجان ها ممکن نیست، مگر اینکه با هیجان های بنیادین مثل خشم، ترس، اضطراب، شادمانی، تعجب، اندوه، انزجار و عشق آگاه باشیم و همچنین از دانش کافی درباره سطوح هیجان، مراحل، تظاهرات جسمانی، عاطفی، شناختی و رفتاری آنها، هیجان های مثبت و منفی و شدت و ضعف آنها برخوردار باشیم.

شناخت هیجان ها به ما قدرت تحلیل و کنترل می دهد و هر قدر این شناخت (قدرت) بیشتر باشد به سوی مدیریت و کنترل عواطف و بهبود روابط بین فردی جلوتر رفته ایم و در مجموع، گام بزرگی در موفقیت زندگی خود در ابعاد گوناگون برداشته ایم (رجب نیا، 1392). چهار نوع هیجان اصلی در انسان عبارت اند از: خشم (غضب)، افسردگی (غم)، اضطراب (ترس) و عاطفه مثبت (شادی) (آریا و همکاران، 2011).

 

خشم

خشم یکی از نیرومندترین هیجان هاست، همچون انباری از باروت است که ممکن است با یک جرقه منفجر گردد و به آتشفشانی می ماند که با گدازه های خود، خانمان روابط بین فردی و فرد را به آتش می­کشد. اما اگر به مهار آن اقدام کنیم و مدیریت سازمان هیجان خود را به عهده بگیریم، می توانیم با سد آهنین صبر، تفکر عاقالنه و عاقبت اندیشی آن را کنترل کنیم و بیشترین سود را از روابط سالم بین فردی و سالمت تن و روان کسب کنیم.

غضب (خشم) برای دفع ضرر است و انسان ها در برابر این نیرو سه قسم هستند:

1- بسیار عصبانی و تندمزاج: این گروه از حدود عقل و شرع تجاوز می کنند و بیباک به زدن خود و دیگران، دشنام، فاش سازی اسرار و استهزا اقدام می نمایند (صفات درندگان).

2- افراد متعادل: این افراد طبق مقتضای عقل و شرع، عصبانی میشوند. این گروه شجاع، بااراده، بلندهمت و پر دل می باشند.

3- افرادی که غضب و خشم ندارند: این گروه افرادی ترسو و بی عرضه هستند.

دانشمندان علم اخلاق انسانها را طبق دستور دین و عقل، به سمت اعتدال در این قوه و نیرو دعوت می کنند و اعتدال در این امر را منشأ بسیاری از فضایل می دانند و خروج از حد اعتدال را موجب رذایل زیادی همچون ترس، بزدلی، خودکمبینی، بی غیرتی، شتاب و عجله، سوء ظن، انتقام جویی، کج خلقی، کبر، فخرفروشی، قساوت قلب، کتمان حق و افشای سر می دانند (آریا و همکاران، 2011).

 

 

پیشینه پژوهش

پژوهش ­های داخلی

پژوهشی با عنوان تعیین رابطه بین کنترل عواطف و تحریف های شناختی با رضایت زناشویی توسط رجب نیا انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش در برگیرنده تمامی کارکنان زن شاغل در سازمان های مجموعه ی وزارت رفاه شامل سازمان بهزیستی، تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و سازمان فنی وحرفه ای، بانک های توسعه تعاون، رفاه کارگران و صندوق های مهر امام رضا و بازنشستگی شاغل، به تعداد 220 نفر بود که 140 نفر به عنوان حجم نمونه به صورت خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. ابـزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه های کنترل عواطف، تحریف های شناختی عبداله زاده و رضایت زناشویی ثنایی بود. یافته های پژوهش نشان داد که رابطه بین کنترل عواطف و تحریفهای شناختی با یکدیگر و با رضایت زناشویی معنادار است. از بین کلیه متغیرها و خرده متغیرهای وارد شده در مدل پنج متغیر (تحریف های شناختی، خلق افسرده، تفکر همه یا هیچ، فیلتر ذهنی و عاطفه مثبت) وارد مدل شدند و بقیه متغیرها برای پیش بینی متغیر وابسته معنادار نبودند (رجب نیا، 1392).


پژوهش­های خارجی

آریا و همکاران (2011) در پژوهشی نشان دادند افرادی كه در مواجهه با رویدادهای فشارزای روانی، احساس غمگینی، پریشانی و راهبردهای تنظیم هیجانها واكنش نامناسب نشان می­دهند نسبت با همسالان خود بیشتر رو به مصرف مواد می آورند.

گلمن در پژوهش خود به این نکته اذعان میدارد که کسانی که به مصرف مواد روی می آورند، مواد مخدر را به عنوان راهی برای تسکین هیجانات منفی (اضطراب، خشم یا افسردگی) مصرف میکنند. آنها در اولین تجربه خود با مصرف مواد شیمیایی آشنا می شوند که میتواند احساس اضطراب یا اندوهی که آنها را به ستوه آورده است، تسکین دهد. افرادی که درماندگی عاطفی و هیجانی بیشتری دارند، تمایل بیشتری به مصرف مواد مخدر پیدا می کنند به نظر می رسد افرادی که در مقابل وابستگی به مواد آسیب پذیرند، در مصرف مواد مخدر راهی فوری برای تسکین عواطف و هیجاناتی که سالها موجب درماندگی آنها میشود، پیدا میکنند. این گونه افراد اغلب اوقات گرفتار هیجانات و احساساتی میشوند که راه گریزی نمی یابند. آنها آگاهی چندانی از عواطف خود ندارند و در نتیجه با این احساس که هیچ کنترلی بر زندگی احساسی خود ندارند، هیچ گونه تلاشی به عمل نمی آورند (گلمن،2010).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:15 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

 

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

وسایل كمك شنوایی

یكی از مهمترین پیشرفت­هایی كه در قرن حاضر برای كمك به افراد مبتلا به نقایص شنوایی حاصل شده است وسایل كمك شنوایی الكترونیكی است.

ویر درباره چگونگی كاركردن با این وسایل چنین توضیح می دهد:

همه وسایل كمك شنوایی مدرن دارای سه قسمت اصلی می­باشند: یك میكروفن، یك دستگاه تقویت كننده صوت و یك گیرنده. میكروفن و گیرنده انرژی را از یك نقطه به نقطه دیگر منتقل می سازند. با این قرار میكروفن كوچكی كه در وسیله كمك شنوایی تعبیه شده است انرژی صوتی را به انرژی الكتریكی تبدیل می كند (درست همان كاری كه دهانی تلفن انجام می دهد) در حالی كه كارگیرنده برعكس است یعنی انرژی الكتریكی را مجددا به انرژی صوتی مبدل می سازد (درست مثل كاری گوشی تلفن انجام می دهد).

در بین این دو قسمت دستگاه تقویت كننده قرار دارد. كار این دستگاه این است كه سطح علامتی را بین درون داد و برون داد افزایش می دهد. تعدادی از وسایل كمك شنوایی را كه در حال مورد استفاده می باشد نشان می دهد می توان آنها را مستقیما در مجرای گوش در جیب پیراهن و یا در قاب عینك جاسازی كرد و یا آنها را روی استخوانی كه پشت گوش است قرار داد. از طریق یك ارزیابی شنوایی سنجی می توان نوع وسیله متناسب با نیاز كودك را معین ساخت. عامل دیگری كه دراینجا باید به آن اشاره كرد نگرانیهایی است كه كودك درمورد وضع ظاهر خویش هنگام استفاده از وسیله از خود نشان می دهد (مستون و ویلکنس، 2008).



 

کاشت حلزون

متخصصان شنیداری/ كلامی بر این باورند كه هیچ نظامی برای رشد توانش گفت و گو و موفقیت آموزشی كه قادر به پاسخگویی نیازهای فردی تمام كودكان ناشنوا و سخت شنوا باشد، طراحی نشده است. امروزه با سمعك­های مناسب، كاشت حلزون شنوایی و دیگر فن آوری­های پیچیده، بیشتر كودكان ناشنوا و سخت شنوا می­توانند به طور چشمگیری از تمرین­های شنیداری/كلامی بهره ببرند (ابراهیمی، 1386).

...........

.....................

..................................


پژوهش‌های داخلی

در پژوهش بیطرفان، عفت­پناه، رادفر و رادفر (1393) با عنوان "بررسی مقایسه­ای رفتار انطباقی در کودکان ناشنوا و کودکان با شنوایی طبیعی 12 تا 36 ماه" نتایج نشان داد در گروه سنی 23-12 ماهه، نمره رفتار انطباقی در دو گروه مورد و شاهد متفاوت بود در حالی که در سن بالاتر (36-23 ماهه) هر چند نمره گروه شاهد بالاتر بود، اما اختلاف آماری معناداری وجود نداشت.

قائمی و همکاران (1392) در پژوهش خود بررسی مقایسه­ای مهارت های درک و کاربرد فعل مجهول در کودکان کم شنوای کاشت حلزون با کودکان طبیعی به این نتیجه رسید که كودكان كم شنوا در میزان درك و كاربرد افعال مجهول دارای تاخیر قابل ملاحظه­ای می­باشند كه علت این امر می تواند تاخیر در زمان تشخیص كم شنوایی، تاخیر در دریافت آموزش های توانبخشی، از دست دادن دوره زبان آموزی و عدم كفایت كامل دستگاه كاشت باشد (قائمی و همکاران، 1392).

در تحقیق چیستن و همکاران (2008) با عنوان رشد حرکتی کودکان ناشنوا با کاشت حلزون و بدون آن نتایج نشان داد کودکان ناشنوا با کاشت حلزون مهارت های حرکتی را بهتر از کودکان ناشنوا بدون کاشت حلزون انجام نمی دادند.

در تحقیق راجندران و گلاری روی (2011) با عنوان "بررسی مروری عملکرد مهارت  حرکتی و تعادل در مشکل شنوایی کودکان" نتایج نشان داد در کودکان 12 تا 24 ماهه، اختلاف معنی داری بین دو گروه وجود دارد. با این حال، در کودکان 24 تا 36 ماهه تفاوت معنی داری وجود ندارد.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:15 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



عنوان: دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم  این کتاب در حجم 28 اسلاید با عنوان" کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

 

مقدمه

جدیدترین قلمرو در بازاریابی

مفهوم جدید کیفیت

مفهوم جدید خدمت به مشتریان

راههایی برای افزودن ارزش با ارائه خدمات به مشتریان

اهمیت کیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان

تاثیرکیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان درآمیخته بازاریابی

تأثیرات کیفیت وخدمات برمحصول

تأثیرات کیفیت وخدمات برقیمت

تأثیرات کیفیت وخدمات برترفیع محصول

ارائه خدمات به مشتریان و متمایز بودن محصول

تأثیرات کیفیت وخدمات برتوزیع

نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول

برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان

مرحله اول: انتظارات مشتریان را درک کنید

مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید

مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید

مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمایید

مرحله پنجم: انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید

مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید

مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید

مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید

مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید.

 

 

مقدمه این فایل:

شرکتهایی که در زمینه بازاریابی بسیار موفق بوده اند، اهمیت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان را درک کرده اند. این شرکتها می دانند که کیفیت بیش از یک ویژگی محصول و ارائه خدمات به مشتریان بیش از پاسخ دادن به شکایتهای آنهاست.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:15 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)

پرسشنامه موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)

دانلود پرسشنامه استاندارد موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه موفقیت ورزشی توسط موسوی و واعظ موسوی (1394) ساخته شد. که شامل 29 گویه 6 مولفه (اجرای روان، توجه، تکنیک، حساسیت به خطا، تعهد، پیشرفت) می باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            29

تعداد مولفه :                              6 مولفه (اجرای روان، توجه، تکنیک، حساسیت به خطا، تعهد، پیشرفت)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:14 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)

پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)

دانلود پرسشنامه استاندارد سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی توسط شیرد و همکاران (2009) ساخته شد. که شامل 14 گویه و 3 مولفه (اطمینان، ثبات، کنترل) می ­باشد. و هر سوال دارای 4 گزینه پاسخ (از کاملاً نادرست= 1 تا کاملاً درست= 4) است. لذا دامنه نمرات خرده مقیاس اطمینان بین 6 تا 24، خرده مقیاس ثبات و کنترل بین 6 تا 16 و نمره کل پرسشنامه بین 14 تا 56 می­ باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            14

تعداد مولفه :                               3 مولفه (اطمینان، ثبات، کنترل)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:14 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان

پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان

پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان در 35 اسلاید مجزا قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان در 35 اسلاید مجزا قابل ویرایش با فرمت ppt



فهرست مطالب :


مقدمه

تعریف فرآیند

نحوه انجام پروژه

چارچوب مدل EFQM

مدل تعالی EFQM

فرآیندها (Processes) :

اهمیت مدیریت فرآیندها :

نتایج مدیریت فرآیند ها :

فرآیند و اجزاء آن

نگرش انجام فرآیندها در واحدهای سازمان

نقشه فرآیندها (Process Map)

فرآیند انجام پروژه :

چگونه فرآیندهای سازمان را جهت مستند نمودن ، شناسایی كنیم ؟

پرسشها :

شناسنامه فرآیند :

نقشهای كلیدی در اداره كردن فرآیند :

تقسیم بندی فرآیندها :

نمودار چرخه فرآیندها (Prcess Chart)

گروه فرآیندهای سازمان :

گروه فرآیندهای معاونت اداری مالی :

گروه فرآیندهای معاونت فناوری :

گروه فرآیندهای معاونت برنامه ریزی :

گروه فرآیندهای مركز آموزش :

بهبود فرآیندهای سازمان

نتیجه گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:14 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management

پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management

پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management در 27 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management در 27 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ptt

 

 

فهرست مطالب :

 

معرفی اعضای گروه

اهداف مطالعه

چند مثال از کارکرد مدیریت زنجیره تامین

تاریخچه

تعریف

اهداف

طرح کلی زنجیره تامین

اجزای اصلی مدیریت زنجیره تامین

فرآیندهای اصلی مدیریت زنجیره تامین

ساختارهای مختلف روابط زنجیره تامین

ساختار شبکه Kingdom

ساختار شبکه Barony

ساختار شبکه Republic

شبكه  Kingdom

شبكه  Barony

انواع مدلهای تجاری زنجیره تامین

سود آوری زنجیره تامین

مشارکت(Partnership) در زنجیره تامین

فن‌آورى اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین

جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده‌سازى تجارت الكترونیك

موانع پیاده‌سازی مدیریت زنجیره تامین

نتیجه‌گیرى

معرفی پایگاه های اطلاعاتی مرتبط با مدیریت زنجیره تامین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:14 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامة خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)

پرسشنامة خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)

دانلود پرسشنامه استاندارد خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه استاندارد خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)، در قالب word  و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامة خودنظم دهی ورزشی توسط ریان و کنل (1989) ساخته شد. این پرسشنامه به بررسی دلایل این مسئله می­ پردازد که چرا افراد به طور منظم ورزش می ­کنند یا به تمرین های بدنی مشغول می­ شوند. این پرسشنامه برای افراد 12 سال به بالا ساخته شده و دارای 16 سؤال در چهار مقیاس خودگردانی بیرونی، خودگردانی درون فکنی شده، خودگردانی شناخته شده و انگیزش درونی است. حداقل نمره کسب شده در این آزمون 16 سؤالی برابر 16 و حداکثر آن برابر 119 می ­باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            16

تعداد مولفه :                               4 مولفه (خودگردانی بیرونی، خودگردانی درون فکنی شده، خودگردانی شناخته شده و انگیزش درونی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                           دارد

نوع فایل :                                     word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                              4 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:13 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور

پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور

پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور در 22 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور در 22 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ppt



فهرست


—مقدمه

—نقش معماری در مراكز داده —

مراكز دادة نوین —

مركز دادة سازمان ثبت احوال

جایگاه معماری در مراكز داده

خصوصیات كلیدی معماری

اهمیت رعایت خصوصیات كلیدی معماری

جایگاه معماری در مسیر دست یابی به راه حل

معماری مركز داده – پارامترهای مؤثر

روند شكل گیری مراكز دادة نوین

مراكز دادة نوین – اجزای اصلی

Virtualization

جایگاه مركز داده در نظام نوین ثبت احوال

عوامل مؤثر در تعیین مسیر

عوامل مؤثر در تعیین مسیر - ادامه

Core & Custom Research

اصول معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال

اصول معماری -  لایه های مختلف امنیت 

اصول معماری - امنیت شبكه(Network Security) 

پروژه های مرتبط - ITIL





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:13 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند

بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند

بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند در 16 صفحه مجزا همراه با جداول و نمودارهای هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند در 16 صفحه مجزا همراه با جداول و نمودارهای هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc

 


چکیده:


عرصه جدید از کسب وکار،تصویری  ازسازمان ارائه می کند که با این نگرش جدید، سازمان مجموعه ای از فرایندهایی است که هدف آنها ایجاد ارزش برای مشتری است ومستلزم

ایجاد ارزش برای مشتری،  آفرینش ارزش در خود سازمان است.برنامه ریزی سازمانی که می خواهد رویکرد فوق را دنبال کند در وهله اول ورود به حوزه سیگما هاست و در مرحله بعد طی مراحل بهبود تارسید ن به سطح شش سیگما یعنی 3.4 خطا در یک میلیون فرصت می باشد. باگذارازسیگماهای پایین تر به سیگماهای بالاتر کانون توجه طرحهای بهبودسازمان برفرایندها منعطف می گردد.متدولوژی شش سیگما این امکان را به سازمان می دهد که بابهره گیری از این متدولوژی ،خطای فرایندها را به حداقل رساند.

با توجه به اینکه در عصری که به سر می بریم کاربرد فناوریهای روز منجر به کارایی بیشتر چنین متدولوژیهایی می گردد ،ازاینروسیستم  شش سیگما نیز به شکل دیجیتالی بوجود آمده و در" سیستمهای مدیریت فرایند کسب وکار"3 کاربرد دارد.دراین مقاله نیز هدف مروری بر بررسی تحلیلی  شش سیگما می باشد ودر نهایت نقش شش سیگما در بازمهندسی مجددفرایند به عنوان یکی از پارادیم های جدید را مورد بررسی قرارمی دهیم.


کلیدواژگان:شش سیگما،بازمهندسی مجدد فرایند،سیستمهای مدیریت کسب وکار،شش سیگمای دیجیتالی و...

.

فهرست مطالب :

مقدمه:

بخش اول:شش سیگما

1-1-تعریف شش سیگما:

2-1-اهداف شش سیگما

3-1-اجرای موفقیت آمیزفرایند شش سیگما مستلزم توجه به نکات زیر است:

4-1-پایه گذاری نوعی استراتژی بازرگانی

5-1-عناصر کلیدی شش سیگما در چشم انداز استراتژیک

6-1-مدل اجرایی شش سیگما:

7-1-مقایسه شش سیگما وسه سیگما:

8-1- نقشهای مطرح در شش سیگما:

1-8-1شاخص های انتخاب داوطلبان کمربند سیاه

8-1- متدولوژی های مطرح در شش سیگما:

1-8-1-مراحل اصلی شش سیگما

9-1- شش سیگما به عنوان یک ابزار

بخش دوم:نگاهی گذرا بر بازمهندسی مجدد


تعریف باز مهندسی فرایند كسب و كار:

بخش سوم :بررسی نقش شش سیگما در بازمهنسی مجددفرایند

 

1-3-زنجیره مهندسی مجدد

1-  شناخت ماموریت وکلان فرایندهای آن

 

2- انتخاب کلان فرآیندهای موردتوجه

3- ارزیابی كلی کلان فرایندهای منتخب

4- انتخاب زیر فرایندهای مورد توجه ازکلان فرایندهای منتخب

5- شناخت جزئیات زیرفرآیندهای منتخب در وضع موجود و ارزیابی آن

6- تجدید طراحی زیر فرایندهای منتخب در وضع موجود وارزیابی آن

(Gross Design)

7- طراحی جزئی زیر فرآیندهای منتخب
(Detail Design)

8- طراحی اجرائی سازمان، وظایف، منابع انسانی و دستورالعمل ها

9- آموزش و استقرار

2-3-نقش شش سیگما در زنجیره بازمهندسی مجددفرایند:

      -قبل از طراحی مجدد:

      -حین طراحی مجدد:

      -پس از طراحی مجدد :

نتیجه گیری:

منابع وماخذ:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:13 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد