paperdownfile

محصولات دانشجویی

پاورپوینت توجه و عملکرد (درس یادگیری و کنترل حرکتی)

پاورپوینت توجه و عملکرد (درس یادگیری و کنترل حرکتی)

پاورپوینت توجه و عملکرد (درس یادگیری و کنترل حرکتی)) تنظیم شده در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx همراه با ذکر منابع مورد استفاده


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت توجه و عملکرد (درس یادگیری و کنترل حرکتی)) تنظیم شده در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx همراه با ذکر منابع مورد استفاده

 

 

توجه یعنی :

محدودیت در توانایی پردازش اطلاعات (اشمیت 1991 ، مگیل 1993 ).

ویلیام جیمز در سال 1890 توجه را تمرکز هوشیاری تعریف کرد و از دیدگاه او توجه یک فر آیند شناختی است که به وسیله آن فرد آگاهی خود را نسبت به محرکات کشف شده به وسیله حواس هدایت و حفظ می کند .

ویتن (2004) : این مهارت عبارت از معطوف ساختن آگاهی به دامنه محدودی از محرک ها یا رویدادهاست.


ویژگی های توجه :

v    توجه یک پدیده طولی است که در آن تمرکز روی یک موضوع و سپس روی موضوع دیگر معطوف خواهد شد .

v     توجه تلاش زیادی می طلبد و به انگیختگی وابسته است .

v     توجه توانایی انجام همزمان بخشهایی از تکالیف حرکتی را محدود می کند .

v     توجه به درگیری درفعالیتهای ادراکی، شناختی وحرکتی اجرای مهارت اشاره می کند.

v     نیاز به توجه در نتیجه تمرین تغییر می کند.



عناوین اسلایدها

 

تعاریف توجه

مبانی نظری

ویژگی توجه

جنبه های توجه

انواع توجه

نظریه های توجه

ارتباط عملکرد و توجه

ابعاد توجه 

توجه و سطح مهارت

توجه مورد نیاز هنگام حرکت

باریکی ادراکی

روش های اندازه گیری توجه

 

منابع :

1-  یادگیری و کنترل حرکتی ( ریچارد اشمیت و تیموتی دیی.لی )

2-  یادگیری و کنترل حرکتی ( دکتر فضل اله باقر زاده ، محمود شیخ )

3-  یادگیری حرکتی فرهاد رحمانی نیا

4-  توجه و یادگیری مهارت های حرکتی ، گابریل ولف

5-  روانشناسی ورزشی دکتر واعظ موسوی



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:52 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه مهارتهای مقابله ای (اسمیت و همکاران، 1995)

پرسشنامه مهارتهای مقابله ای (اسمیت و همکاران، 1995)

دانلود پرسشنامه استاندارد مهارتهای مقابله ای (اسمیت و همکاران، 1995)، در قالب pdf و کاملاً ویرایش شده در 6 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مهارتهای مقابله ای (اسمیت و همکاران، 1995)، در قالب pdf و کاملاً ویرایش شده در 6 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیحات:

پرسشنامه مهارتهای مقابله ای یا مهارتهای کنار آمدن برای اندازه گیری مهارتهای مقابله ای ورزشکاران استفاده می شود که توسط اسمیت و همکاران در سال 1995 طراحی و ساخته شد. و دارای 28 گویه و 7 مولفه (كنارآمدن با سختیها، مربی پذیری، تمركز، اعتماد بنفس و انگیزش، هدف گزینی و آمادگی ذهنی، خوب بازی كردن تحت فشار و رهایی از نگرانی) می باشد و در ایران نیز توسط برزگر و همکاران در سال 1393 هنجاریابی گردیده است.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            28

تعداد مولفه :                           7 مولفه (كنارآمدن با سختیها، مربی پذیری، تمركز، اعتماد بنفس و انگیزش، هدف گزینی و آمادگی ذهنی، خوب بازی كردن تحت فشار و رهایی از نگرانی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری و تفسیر:            دارد

منبع :                                          دارد

نوع فایل :                                    pdf و کاملاً ویرایش شده

تعداد صفحات :                              6


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:52 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت حرکت در طول دوره بزرگسالی ( درس رشد حرکتی انسان)

پاورپوینت حرکت در طول دوره بزرگسالی ( درس رشد حرکتی انسان)

پاورپوینت حرکت در طول دوره بزرگسالی ( درس رشد حرکتی انسان)) تنظیم شده در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx همراه با ذکر منابع مورد استفاده


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت حرکت در طول دوره بزرگسالی ( درس رشد حرکتی انسان)) تنظیم شده در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx همراه با ذکر منابع مورد استفاده



حرکت در طول دوره بزرگسالی

رشد حرکتی عبارت است از مطالعه تغییراتی که در رفتار حرکتی در سراسر طول عمر رخ میدهد فرایندی که باعث این تغییرات می شوند و عوامل موثر بر این تغییرات.

متخصصین رشد حرکتی عموما تمایل  داشته اند به طور عمده کودکان و نوجوانان را مورد تحقیق قرار دهند و درباره بزرگسالی کمترین مطالعه را انجام دهند یا اصلا مطالعه ای نکنند.

پیاژه  مشهورترین متخصص رشد،نظریه رشد شناختی خود را قبل از آغاز بزرگسالی خاتمه داد

همه این روند ها ناموفقند زیرا همانطور که در فصول پیشین دیدیم رشد با فرا رسیدن بزرگسالی قطع نمی شود


عناوین اسلایدها

 

تعادل و نوسان قامتی

افتادن (زمین خوردن) ها

راهبردهایی برای اجتناب از افتادن در افراد مسن

الگو های راه رفتن در بزرگسالان

رانندگی و پیری

مدل پیامد های تحرک

عملکرد بزرگسالان در فعالیتهای حرکتی منتخب

فعالیت های زندگی روزمره

سن اوج مهارت

عملکرد بزرگسالان هنگام برانگیختگی زیاد

سرعت حرکت در بزرگسالی

سرعت دویدن

زمان عکس العمل و زمان پاسخ

ایا افت حرکت همراه با افزایش سن اجتناب ناپذیر است؟

جبران افت حرکت

اثرات تمرین جسمانی بر افت حرکت

آموزش مهارت حرکتی به کهنسالان

 

منبع :

رشد حرکتی انسان(رویکردی در طول عمر)

وی، گریگوری پاینه و لاری دی، ایساکس

مترجمان: دکتر حسن خلجی و داریوش خواجوی






توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:51 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)

پاورپوینت مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)

پاورپوینت مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)) تنظیم شده در 41اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)

کنترل حلقه باز هنگامی اهمیت دارد که محیط قابل پیش بینی و نسبتا پایدار بوده، تغییری در آن رخ ندهد و مستلزم تجدید نظر وتغییر در برنامه حرکتی نباشد.

برنامه حرکتی عامل تعیین کننده انقباض ماهیچه ها ، ترتیب شرکت آنها وبرنامه زمانبندی انقباضات عضلانی است.اما بخش اجرای حرکت از طریق مراحل تصمیم گیری هوشیار کنترل نمی شود ، بنابراین حرکت در این سیستم تحت کنترل هوشیارانه انجام نمی شود.

 

عناوین اسلایدها

کنترل حلقه باز

تفاوت کنترل حلقه باز وحلقه بسته

مساله درجات آزادی

برنامه حرکتی

مولد الگوی مرکزی

برنامه حرکتی تعمیم یافته

ویژگیهای تغییرناپذیر برنامه حرکتی

طرحواره اشمیت

سیستم های پویا

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:51 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)

پرسشنامه مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)، در قالب pdf و کاملاً ویرایش شده در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)، در قالب pdf و کاملاً ویرایش شده در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


 توضیحات:

این پرسشنامه توسط پوتنام و ویلسون طراحی گردیده شامل 30 گویه و 3 مولفه (استراتژی عدم مقلبله، استراتژی راه حل گرایی، استراتژی كنترل) می باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            30

تعداد مولفه :                              3 مولفه ستراتژی عدم مقلبله، استراتژی راه حل گرایی، استراتژی كنترل)

روایی و پایایی :                           ندارد (ولی در منبع معتبر چاپ شده است)

نحوه نمره گذاری و تفسیر:            دارد

منبع :                                          دارد

نوع فایل :                                    pdf و کاملاً ویرایش شده

تعداد صفحات :                              5


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:51 ] [ بابک ]
[ ]

پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20

پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20

دانلود پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20 در فرمت تصویری avi در حجم 270 مگابایت و به مدت 95 دقیقه بهمراه سایر فایل های مورد نیاز جانبی و


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیavi
دسته بندینرم افزار

توضیحات کامل

 دانلود پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20 در فرمت تصویری avi در حجم 270 مگابایت و به مدت 95 دقیقه بهمراه سایر فایل های مورد نیاز جانبی و...



Spss چیست؟


Spss برنامه ­ای بسیار شناخته شده و پر کاربردی است که برای تحلیل داده های آماری طراحی شده است. این برنامه مخصوصاً در جمع آوری و تحلیل داده هایی که در فرآیند تحقیق دارای کاربرد هستند در حد وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. Spss سالهاست که به شکل های گوناگون در دسترس قرار دارد و به نرم افزاری که به منظور تحلیل داده، موفق به کسب “استاندارد صنایع” شده است، مشهور است. Spss نرم افزاری است که در میان پژوهشگران دانشگاه ها بیشترین میزان کاربرد را دارا است، خصوصاً پژوهشگرانی که در روانشناسی و یا علوم اجتماعی فعالیت می کنند. Spss کاربرد وسیعی در پژوهش های سازمان های خصوصی و دولتی و شرکت های بزرگ خصوصی دارد. هنگامی که خود را به عنوان متخصص استفاده از نرم افزار spss معرفی می کنید، امکان کاریابی و استخدام خود را به طور وسیعی افزایش می دهید.

هر چند در نگاه نخست ممکن است spss به نظر دشوار و پیچیده بیاید، اما یادگیری انجام گستره وسیعی از تحلیل های آماری با استفاده از آن امر چندان دشواری نیست. هنگامی که مفاهیم اولیه آن را یاد گرفتید و بر آنها مسلط شدید، قادر خواهید بود که پژوهش های پیچیده تری را انجام دهید، پژوهش های پیچیده ای که بدون این نرم افزار امکان انجام آنها بسیار دشوار و گاه غیر ممکن می نماید.

آموزش دهنده نرم افزار spss20 تمام تلاشش را بر این گذاشته تا به صورت کاربردی و تا آنجایی که در تحلیل و گزارشات پایان نامه ها و مقالات ضروری هستند توضیحات مفصلی را بدهد و از توضیح موارد غیر ضروری که در 99 درصد تحلیل ها به گزارشات آنها نیازی نیست از ارائه آنها صرف نظر نموده است. و در این فایل آموزشی آن آزمون هایی را توضیح داده ایم که نسبت به بقیه آزمون ها بیشترین کاربرد را دارد.

در این پکیچ آموزشی فصل های زیر آموزش داده شده است.

 

فصل اول:


نحوه تعریف متغیرها

نحوه ورود داده­ های پرسشنامه به spss

نحوه اعمال نمره گذاری معکوس (recode کردن)

نحوه جمع کردن سوالات مربوط به یک متغیر (compute کردن)

 

فصل دوم:


نحوه محاسبه پایایی متغیر کل و مولفه ها (به روش آلفای کرونباخ)

نحوه محاسبه نرمال بودن متغیرها (براساس آزمون کالموگروف اسمیرنف)

نحوه محاسبه همسانی واریانس ها و کوواریانس ها

نحوه محاسبه ضرایب همبستگی: پیرسون، اسپیرمن، تای کندال و همبستگی جزئی + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

نحوه محاسبه رگرسیون چند متغیری + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

نحوه محاسبه آزمون t تک نمونه ای + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

نحوه محاسبه آزمونهای تفاوت برای طرح های دو نمونه ای: شامل آزمون t دوگروهی مستقل، آزمون t دوگروهی وابسته یا جفت شده + معادل­های غیر پارامتری آزمون t: آزمون u مان – ویتنی و آزمون ویلکاکسون + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ­ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

 

مزایای پکیچ آموزشی:


1- آموزش نحوه انتخاب آزمون آماری مناسب برای فرضیات یا سوالات پژوهشی

2- ارائه مثال پژوهشی برای تمامی آزمون های آماری توضیح داده شده

3- ارائه یا گنجاندن مقالات علمی – پژوهشی برای تمامی آزمونهای آماری آموزش داده شده جهت آگاهی از نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ­ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

4- گنجاندن فایل پاورپوینت 105 صفحه ای آزمون های توضیح داده شده تصویری به همراه آزمون های مک نمار، کوکران، دو جمله ای

5- گنجاندن پرسشنامه هایی که توضیح داده شده به همراه فایل داده های نمره خام spss

6- مطمئن باشید پکیچ ما نسبت به خیلی از پکیچ های مشابه ارزانتر، جامع و کامل و کاربردی تر و با کیفیت تصویر و صدای خوب ضبط گردیده است.

 

بی شک شما خریدار گرامی می خواهید پکیچ آموزشی را خریداری نمایید اما چندین سوال هست که ممکن است شما را از خرید منصرف نماید که عبارتند از:


1- آیا بعد از خرید این فایل آموزشی نحوه تحلیل آزمون ها ارئه شده را یاد می گیرم یا نه؟

2- آیا بعد از خرید می توانم کارهای تحلیلی ام را خودم انجام دهم؟

3- آیا بعد از اینکه فایل آموزشی را خریدم در صورت عدم فهم خوب چیکار خواهم کرد و مرجعی برای پشتیبانی خواهد بود؟

 

پاسخ تمامی سوالات فوق:

خریدار گرامی مطمئن باشید فایل آموزشی ارائه شده کاملاً به صورت ساده و در خور فهم آموزش داده شده و شما بعد از دیدن این فیلم آموزشی قادر به انجام کارهای تحلیلی خود خواهید بود و به هر دلایلی در هر قسمتی که متوجه توضیح آموزش دهنده نرم افزار spss نشده اید ارائه دهنده این آموزش بر خود موظف می داند به کلیه سوالات احتمالی طبق پل ارتباطی که در داخل فایل نوشته شده پاسخگو خواهد بود.

توجه !!!: بعد از پرداخت گزینه دانلود ظاهر می شود و شما می توانید لینک همه فایل ها را دریافت کنید.

حجم کل فایل دانلودی: 270 مگابایت
فرمت فایل تصویری: avi با کیفیت بالا به حجم 261 مگابایت به مدت 95 دقیقه
سایر فایل ها: 9 مگابایت شامل مقالات علمی – پژوهشی + انتخاب آزمون آماری + پرسشنامه ها + داده های نمره خام spss + پاورپوینت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:51 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)

پرسشنامه مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)

دانلود پرسشنامه استاندارد مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)، در قالب word و در 8 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)، در قالب word  و در 8 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو در سال ۲۰۰۹ براساس تعریف چاپمن (2003)؛ و تحقیقات فردریک، بلومن قلد و پاریس (۲۰۰۴)؛ فین، پانوززو و ووئل کل (۱۹۹۵)؛ فین و روک (۱۹۹۷)؛ ساخته شد.  این پرسشنامه از ۱۰۲ گویه و ۳ خرده مقیاس مشغولیت رفتاری (۳۴ سوال)، مشغولیت هیجانی (۳۴ سوال) و مشغولیت شناختی (۳۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش مشغولیت تحصیلی دانش آموزان بکار می رود. در ایران نیز پرسشنامه مذکور توسط فولادوند و همکاران (1391) هنجاریابی گردیده است.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            102 

تعداد مولفه :                               3 مولفه (رفتاری، هیجانی و شناختی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           8 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:51 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی در قالب فایل word در حجم 20 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی در قالب فایل word در حجم 20 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده ...


----------------------------------------------------------------


بخشی از متن :


تاریخچه یادگیری سازمانی:

یادگیری سازمانی در دهه 80 و90 قرن بیستم، سازمان‌ها در رویارویی با تحولات شدید محیطی به این نتیجه رسیدند كه با برای مقابله با این ناملایمات به یادگیری روی آورند. (سبحانی نژاد، همكاران ،1385).  اما ریچارد سیرت و جیمز مارچ اولین کسانی بودند که در سال 1963 دو واژه یادگیری و سازمان را به هم متصل نموده و یادگیری را به عنوان یک پدیده سازمانی در ادبیات معرفی کردند. در طی 40 سال گذشته جریان‌های متعدد تحقیقاتی برای شفاف‌سازی مفهوم یادگیری سازمانی به وجود آمده است. این تحقیقات عمدتا متمرکز بر مفهومی کردن، مدیریت، توسعه و به کارگیری یادگیری سازمانی بوده است (تمپلتون، همكاران، 2002).


تعاریف یادگیری سازمانی:

رسیدن به یک توافق مشترک و واحد درباره تعریف یادگیری سازمانی مشکل است، زیرا اولاً یادگیری سازمانی یک مفهوم چند دیسیپلینی است و از دیسیپلین‌های مختلفی مانند جامعه شناسی، اقتصاد صنعتی، کسب و کار، مدیریت و نوآوری تاثیر پذیرفته است (همان منبع). ثانیا به کارگیری یادگیری سازمانی در حوزه‌های مختلف مانند پردازش اطلاعات، نوآوری محصول، تحول سازمانی، فرهنگ، پیاده‌سازی استراتژی، کیفیت و مواردی از این قبیل باعث شده است تا هر یک از محققان، یادگیری سازمانی را از زاویه دید خود تعریف و تفسیر نمایند (یانگ،، 1999). ثالثا در حوزه یادگیری سازمانی درباره سطح تحلیل توافق وجود ندارد (تمپلتون، همكار، 2002). و هنوز یکی از موضوع‌های مهم و بحث انگیز اختلاف نظر درباره نقش افراد در یادگیری سازمانی است (لاهتن ماركی، جاكو 2001)


فهرست مطالب:


تاریخچه یادگیری سازمانی

تعاریف یادگیری سازمانی 

توپولوژی رویکردهای مطالعه در حوزه یادگیری سازمانی 

انواع یادگیری سازمانی 

سطوح یادگیری 

قابلیت یادگیری سازمانی 

ویژگی‌های یادگیری سازمانی 

عوامل موثر بر یادگیری سازمانی 

موانع یادگیری

موانع یادگیری سازمانی

سبکهای یادگیری 

سازمان یادگیرنده 

یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده 

ابعاد یادگیری سازمانی 

مولفه‌های یادگیری مدل تمپلتون 

مولفه‌های یادگیری مدل گاه

ابعاد یادگیری سازمانی چیوا

 

منابع

----------------------------------------------------------------


بخشی از منابع :

 

سبحانی‌نژاد، مهدی؛ شهائی، بهنام؛ یوزباشی، علیرضا، 1385، سازمان یادگیرنده (مبانی نظری الگوی تحقق و سنجش).تهران: یسطرون.

فاتح، اصغر؛ سبحانی، محمد صادق؛ محمدی، داریوش، 1390، مدیریت دانش رویکردی جامع. تهران: برآیند پویش

ماركواد، مایكل؛ ترجمه: ایران‌نژاد پاریزی، مهدی، 1388، مبانی سازمان یادگیرنده. تهران: مدیران.

بیک زاده، جعفر؛ فتحی بنائی، رقیه، 1391، بررسی عوامل سازمانی موثر بر یادگیری سازمانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز. راهبرد یاس، شماره29، 233-216.

دلوی، محمدرضا؛ نعمت اللهی، محمد جواد؛ نعمت اللهی، مهدی، 1390، سازمان‌های هزاره سوم (سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی). انتشارات نقش نگین: اصفهان.

سیف پناهی، حامد، 1392،  بررسی ربطه یادگیری سازمانی و توانمندسازی شناختی با رضایت شغلی كاركنان دانشگاه كردستان. پایان نامه كارشناسی ارشد در مدیریت آموزشی، دانشگاه شهید بهشتی تهران.

Tempelton, Cary F. 2002. "Development of Organizational Learning Contrust", Journal of Management Information Systems, 175-218.

Yeung Arthur K , 1999, "Organizational Learning Capability", Oxford University Press.

Lahteenmaki Satu and Jouko Toivonen. 2001."Critical Aspect of Organizatinal Learning Research and Proposals for Its Measurment", British Journal of Management113-129.

Garvin David A. 1999. "Learning in Action: A Guide to Putting the Learning Organization to Work ". Harward Business Press.

Goh, S., Richards, G.; 1997 “Benchmarking the Learning Capacity of Organizations”, European Management.

Chiva R, Alegre J, Lapiedra R . 2007. Measuring Organizational Learning Capability among the Workforce. International Journal of Manpower. 28(3/4): 224- 42


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:50 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته)

پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته)

پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته) تنظیم شده در 27 اسلاید، فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته) تنظیم شده در 27 اسلاید، فرمت pptx



شرایط استفاده از آزمون X2 :


1-داده ها مستقل از یکدیگر باشند.

2-فراوانی های مورد انتظار در مقوله یا گروه کمتر از 5نباشند.

3-داده ها بصورت فراوانی جمع آوری شده باشند.

4-هر مشاهده فقط باید در یک مقوله قرار داشته باشد.

5-برای محاسبه مجذور خی محاسبه شده با مقدار بحرانی با درجه آزادی یک باید از تصحیح یتس استفاده کرد.

6-باید مجموع فراوانی های مورد انتظار برابر با مجموع فراوانی های مشاهده شده باشد.


عناوین اسلایدها

 

آزمون مجذور خی (کای)

سه روش محاسبه مجذور خی

خی یک متغیری

خی دو متغییری(بیش از دو سطر یا ستون)

خی دو متغیری (دو سطر و ستون یا جدول توافقی 2×2)

آزمون U مان _ویتنی

آزمون U برای گروهای کوچک (8≥n)

آزمون کروسکال _ والیس (H)



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:50 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت فرآیند دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی)

پاورپوینت فرآیند دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی)

پاورپوینت فرآیند دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی) تنظیم شده در 22 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت فرآیند  دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی) تنظیم شده در 22 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx


 

تحقیقات نشان می دهد که اگر نتوانید دست خود را هنگام دریافت شی ببینید در مکان یابی دست اشتباه می کنید یعنی دست خود را در وضعیت فضایی صحیح برای دریافت شی قرار نمی دهد اما زمانی که می توانید دست ها را ببینید خطا بیشتر مربوط به نحوه گرفتن می باشد.

هنگام گرفتن شی ای که به ما نزدیک می شود از بینایی محیطی برای دیدن دست های خود استفاده می کنیم. که استفاده موثر از بینایی محیطی تابعی از سن و تجربه است.

 

عناوین اسلایدها


دسترسی و چنگ زدن

انتقال

دستکاری

مهارت گرفتن

وضعیت دهانه دست(جدا شدن شست وانگشتان)

بینایی یک گیرنده عمقی بیرونی

بازخورد بینایی

مدت زمان لازم جهت بازخورد بینایی موثر

نگاه کردن به دست در حین گرفتن

سرعت دست در مراحل دسترسی و چنگ زدن

ناحیه هایی از مغز که در کنترل حرکات دست مشارکت دارند:

عملکرد مراکز مغزی

 

منابع

* یادگیری و کنترل حرکتی/ ریچارد ای.اشمیت، تیموتی دیی.لی

* کنترل جرکتی/ دبرا جی رز، رابرت دبلیو کریستینا


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:50 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد