paperdownfile

محصولات دانشجویی

مقاله بررسی سازمان کارآفرین، سازمان برتر

مقاله بررسی سازمان کارآفرین، سازمان برتر

سازمان کارآفرین سازمان برتر از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 22 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

سازمان کارآفرین سازمان برتر از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 22 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


 


 

    چکیده

 

مسایل امروز سازمانها با راه حل های دیروز حل شدنی نیست.پیش بینی آینده مشکلات آتی را حل نمی کند بلکه باید برای پیش سازی آینده اقدام کرد.امروزه شرایط محیطی و قوائد بازی رقابت به حدی بی رحم،پیچیده ،پویا و نامطمئن گردیده که سازمان ها دیگر نمی توانند تنها با تغییرات روبنائی مثل تغییر  روشها، سیستمها،ساختار،تکنولوژی و غیره حیات و بقای بلند مدت خود را تضمین کنند.سیستم پیشنهادات نمی تواند افراد را خلاق کند،نمی تواند قابلیتهای غلط ذهنی آنها را مورد شناسایی قرار داده و اصلاح کند.کار گروهی افرادی که مدلهای ذهنی غلط و توسعه نیافته دارند در حقیقت کار گروهی نیست بلکه گروه کاری است.لذا سازمانهای امروزی باید انقلابی در اذهان مدیران و کارکنان خود به وجود آورند.بدین ترتیب نه تنها نقش سنتی مدیر،کارآمدی خود را از دست می دهد بلکه در چنین شرایطی عده ای به اثر بخشی اصول مدیریت به دید شک می نگرند اما اگر بخواهیم خوش بینانه به قضیه نگاه کنیم حداقل می توان اذعان داشت که امروزه سازمانها به کارآفرینان مدیر احتیاج دارند نه مدیران خوب ولایق یا حتی مدیران کارآفرین.امروزه سازمانها نمی توانند با تعداد اندکی افراد خلاق و کارآفرین و یا اجرای چند طرح کارآفرینانه بر رقبای کوچک،چابک،منعطف،نوآور،فرصت گرا و کم هزینه فایق آیند.آنها باید شرایطی را فراهم کنند تا همه کارکنان روحیه کارآفرینی پیدا کنند و بتوانند به راحتی،مستمر و به طور فردی یا گروهی فعالیتهای کارآفرینانه خود را به اجرا در آورند.


     واژه های کلیدی:سازمان-کارآفرینی-سازمان کارآفرین


 

فهرست مطالب :

 

مقدمه

 سازمان 

مفهوم کارآفرینی   

ریشه یابی مفهوم کارآفرینی

دوره اول(قرن 15و16میلادی):صاحبان پروژه های بزرگ

دوره دوم(قرن 17میلادی):مخاطره پذیری

دوره سوم(قرن 18و19 میلادی):تمایز کارآفرینان از دیگر بازیگران صحنه اقتصاد

دوره چهارم(دههای میانی قرن 20 میلادی):نوآوری

دوره پنجم(از اواخر دهه 1970میلادی تا کنون):رویکرد چند جانبه

ویژگی های کارآفرینان:

1- نیاز به توفیق یا توفیق طلبی

2- مرکز کنترل

3- تمایل به مخاطره پذیری

4- خلاقیت

5- نیاز به استقلال

6-تحمل ابهام

انواع کارآفرینی

ضرورت کارآفرینی در سازمان

سازمان کارآفرین

ویژگی های سازمان های کارآفرین

ابعاد سازمان کارآفرین

1- اندازه یا بزرگی سازمان

2- تکنولوژی سازمان

3- محیط:

4- فرهنگ

هدفها و استراتژی ها

مفهوم و اهمیت دورنما در سازمان کارآفرین

 مقایسه سازمان های کارآفرین و غیر کارآفرین

انواع سازمان های کارآفرین

الف- سازمان تحت چالش کارآفرینی

ب- سازمان کارآفرینی تصادفی

ج- سازمان متمایل به کارآفرینی

د- سازمان کارآفرین

منابع انسانی در سازمان کارآفرین

1-خلق تصویری جدید

2-حمایت از نوآوران

3-نهادی کردن پدیده نوآوری

یادگیری در سازمان های کارآفرین

نتیجه گیری

منابع



 .Need For Achievement

.Size

 .Techmology

 .Culture


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:52 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله بررسی کارآفرینی مزیت رقابتی سازمان ها

مقاله بررسی کارآفرینی مزیت رقابتی سازمان ها

کارآفرینی مزیت رقابتی سازمان ها از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

کارآفرینی مزیت رقابتی سازمان ها از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




 

چکیده:

 

نرخ فزاینده تغییرات وتحولات در حوزه های علمی،اقتصادی و اجتماعی از عمده ترین ویژگی های عصر حاضر است.پایان جنگ جهانی دوم نقطه آغازین توجه کشورهای مختلف جهان به توسعه اقتصادی می باشد،امری که با شکل گیری اقتصاد جهانی و رقابت همه جانبه از اهمیت بیشتری نیز برخوردار شده است.از طرف دیگر سازمان های امروزی با تحولات و تهدیدات گسترده بین المللی رو به رو شده اند که بقای آنهارا با خطر مواجه کرده و آنان برای بقاء خود باید راه حلهای و روش های جدیدی را تدوین نموده و به نوآوری وخلاقیت مستمر بپردازند.کثرت تغییراتی که سازمانها با آن مواجه هستند از چنان فشار و نیرویی برخوردار است که در دنیای مشتری گرایی و رقابت افزایی هر نوع مقاومتی را در هم می کوبد.موتور توسعه چنین سازمانهای موفق و کارآمدی کارآفرینی سازمانی است.به عبارت دیگر در دنیای در حال تحول امروزی کامیابی از آن سازمانهایی است که بتوانند بین منابع کمیاب،قابلیتهای مدیریتی و کارآفرینی منابع انسانی خود رابطه معناداری پیدا کنند. جوامع و سازمانهایی می توانند در مسیر توسعه حرکت رو به جلو داشته باشند که با ایجاد بسترهای لازم منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه میریت هدایت کنند.

 

      واژه های کلیدی:سازمان-کارآفرین-کارآفرینی-کارآفرینی سازمانی


فهرست مطالب :

 

مقدمه

سازمان

مفهوم کارآفرینی   

مفاهیم و تعاریف کارآفرین

ریشه یابی مفهوم کارآفرینی

ویژگی های کارآفرینان

انواع کارآفرینی

سازمانهای کارآفرین و سازمانهای سنتی

عوامل سازمانی-سیستمی شکل دهند بسترهای سازمانی در سازمانهای کارآفرین

عوامل انسانی شکل دهند کارآفرینی سازمانی

عوامل شکل دهنده رفتار کاری فرد

عوامل موثر ب رفتار کاری فرد

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:51 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله کاربرد مدل های نظری در آموزش کارآفرینی

مقاله کاربرد مدل های نظری در آموزش کارآفرینی

کاربرد مدل های نظری در آموزش کارآفرینی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 14 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

کاربرد مدل های نظری در آموزش کارآفرینی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 14 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc

 


 

 

چکیده :

با توجه به بیکار ی های فزاینده ی دانش آموختگان رشته های مختلف در ایران و روند رو به افزایش آن توجه به بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال وبه تبع آن، آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی ضروری به نظر می رسد. هدف از این پژوهش، بررسی کاربرد مدل های نظری در آموزش کارآفرینی بود. آموزش کار آفرینی،  مستلزم  پیروی از یک طرح و الگوی عمل مشخص است که دستیابی به این الگوی عمل، با مطالعه ی مدل های نظری کارآفرینی امکان پذیراست. این مدل ها در واقع کار آفرینی را به صورت مجموعه ای از متغیر ها در نظر می گیرد که با یکدیگر در ارتباط بوده و در مجموع بر کار آفرینی تاثیر گذار هستند. با استفاده از این مدل ها می توان عواملی را که از طریق آموزش قابل تقویت هستند را شناسایی و در فرایند آموزش کار آفرینی مدنظر قرار داد. در این راستا به معرفی پنج مدل نظری کار آفرینی می پردازیم : 1. مدل موقعیت 2. مدل رفتار برنامه ریزی شده 3. مدل نیات کار آفرینی 4. مدل انگیزه در کار آفرینی 5. مدل کار آفرینان موفق . با توجه به این مدل ها می توان به تصویر جامعی از مفهوم کار آفرینی دست یافت و متغیر های تشکیل دهنده ی آن را مشخص نمود که هر کدام به نوبه خود به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، کار آفرینی را تحت تاثیر قرار می دهند. با توجه به مدل های مذکور استفاده از مدل کار آفرینان موفق- گیسن آمستر دام به عنوان پا یه ای برای مطالعات کار آفرینی مطلوب به  نظر می رسد.  آنچه این مدل را از مدلهای دیگر متمایز می سازد توجه به راهبر دهای مدیریتی می باشد که در این راستا، آموزش انواع مدیریت به کار آفرینان شامل  مدیریت استراتژیک،  مدیریت ریسک ، مدیریت بحران ، مدیریت بهره وری و..... ضروری می نماید .همچنین بر اساس این مدل می توان  افرادی را  که به صورت بالقوه دارای ویژگی های شخصیتی مناسب در زمینه کار آفرینی هستند را شناسایی و بستر مناسبی را برای کار آفرینی آنها از طریق آموزش فراهم نمود.


واژه های کلیدی :  آموزش کار آفرینی، کارآفرینی، مدل های نظری ، دانشجویان .

 

 فهرست مطالب :


مقدمه

انواع مدل های کار آفرینی

1. مدل موقعیت کار آفرینی شاپر و کراجر (1982 )

2. مدل رفتار برنا مه ریزی شده آژن (1991 )

3. مدل نیات کار آفرینانه لینن (2004 )

4. مدل انگیزه در کار آفرینی و فرایند های کار آفرینی  (شان و همکاران ، 2003 )

5. مدل کارآفرینان موفق گیسن – آمستر دام ( راش و فراس، 2000 )

جمع بندی و نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:51 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله کار آفرینی اجتماعی ، سرمایه اجتماعی، توسعه منطقه ای

مقاله کار آفرینی اجتماعی ، سرمایه اجتماعی، توسعه منطقه ای

کار آفرینی اجتماعی ، سرمایه اجتماعی توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 14 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

کار آفرینی اجتماعی ، سرمایه اجتماعی توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 14 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




 

چکیده

 در این مقاله، ضمن تعریف و تاكید بر اهمیت سرمایه اجتماعی، اشكال مختلف سرمایه و روابط آنها با سرمایه اجتماعی و توسعه منطقه ای تشریح می شود. سپس وظایف و نقش مدیریت در ایجاد و تقویت سرمایه اجتماعی، کارآفرینی و ویژگی های مدیران ایجاد كننده سرمایه اجتماعی، مزایا و معایب این سرمایه در سازمان و رابطه آن با ساختار سازمانی بررسی می شود. در پایان دامهای سرمایه اجتماعی و عواملی كه از طریق آنها می توان به وضعیت سرمایه اجتماعی در سازمان پی برد، تشریح می گردد. راجع به اهمیت بحث کارآفرینی و تعاون به طور مجزا مطالب بسیاری عنوان شده، به گونه‌ای که نقش آنها در حل مشکلاتی چون تورم، بیکاری و… بر هیچ کسی پوشیده نیست.  در این مقاله  کلیاتی همچون: مفهوم واژه کارآفرینی، اهمیت و ضرورت کارآفرینی، سرمایه اجتماعی و توسعه منطقه ای  را به صورت گذرا از نظر خواهیم گذراند. امروزه سرمایه اجتماعی، نقشی بسیار مهمتر از سرمایه فیزیكی و انسانی در جوامع ایفا می كند و شبكه های روابط جمعی انجام بخش میان انسانها و سازمانهاست. درغیاب سرمایه اجتماعی سایر سرمایه ها، اثر بخشی خود را از دست می دهند و بدون سرمایه اجتماعی، پیمودن راههای توسعه و تكامل فرهنگی و اقتصادی ناهموار و دشوار می شوند. در این مقاله، به مفهوم سرمایه اجتماعی و کار آفرینی و توسعه منطقه ای اشاره گردیده است. كارآفرینی اجتماعی مفهوم گسترده‌ای است كه می‌توان از منظرهای مختلف به آن نگریست. در این مقاله ما به بررسی ابعاد كارآفرینی اجتماعی پرداخته‌ایم. كارآفرینی اجتماعی درحقیقت نوعی از كارآفرینی است كه در جریان آن افراد و گروهها و بخش‌های اجتماعی به طور داوطلبانه كار می‌كنند تا دارائی‌های اجتماعی را به ارزش مبدل كنند.

امروزه انسان‌های کارآفرین را به عنوان یکی از ابزارهای توسعه محسوب می‌کنند؛ زیرا وجود انسان‌های کارآفرین موجب ایجاد بسترهای موفقیت می‌شود. هم‌چنین با توجه به افزایش سریع رقبای جدید و ایجاد حس بی‌اعتمادی نسبت به شیوه‌های مدیریت سنتی در شرکت‌ها، ضرورت کارآفرینی در سازمان‌ها احساس می‌شود. در این ارتباط وظیفه سازمان‌های پویا و پیشرو، کشف و پرورش افراد خلاق و کارآفرین است. برای دستیابی به کارآفرینی نیازمند به ابزار هستیم. یکی از ابزارهای مناسب برای رشد و توسعه کارآفرینی وجود فرهنگ حامی کارآفرینی است. ارتباط میان کارآفرینی و فرهنگ از دو سو قابل بحث است: از یک سو نتایج کارآفرینی است که بر جامعه تأثیر می‌گذارد و از سوی دیگر، خود فرآیند کارآفرینی و فرهنگ حاکم بر آن است که هم متأثر از مبانی فرهنگ جامعه است و هم می‌تواند در آن تحولات اساسی ایجاد کند. در این مقاله از روش توصیفی- تحلیلی استفاده شده است و داده‌ها با استفاده از منابع كتابخانه‌ای و پایگاههای اطلاعاتی الكترونیكی جمع‌آوری گردیده است.

 

کلمات کلیدی : کار آفرینی اجتماعی ؛سرمایه انسانی؛ سرمایه اجتماعی؛ توسعه کار آفرینی؛ توسعه منطقه ای

 

 

فهرست مطالب :

 

مقدمه

سرمایه اجتماعی، بازار سرمایه و توسعه منطقه ای

تئوری سرمایه اجتماعی

سرمایه اجتماعی در نظام اقتصادی

مشكل سنجش سرمایه اجتماعی

تأثیر سرمایه اجتماعی بر بهره‌وری

فرایند كارآفرینی

اجزای فرایند كارآفرینی

اهمیت نقش كارآفرینی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و منطقه ای

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:51 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله بررسی تاثیر جذب اعضای هیات علمی و دستیاران علمی با میزان کارآفرینی دانشجویان و توسعه منطقه ای

مقاله بررسی تاثیر جذب اعضای هیات علمی و دستیاران علمی با میزان کارآفرینی دانشجویان و توسعه منطقه ای

بررسی تاثیرجذب اعضای هیات علمی و دستیاران علمی با میزان کارآفرینی دانشجویان و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 15 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی تاثیرجذب اعضای هیات علمی و دستیاران علمی با میزان کارآفرینی دانشجویان و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 15 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده :

امروزه، جوامع با تحولات و تهدیدات گسترده بین المللی روبرو هستند. تحولات و دگرگونیهای نظام اجتماعی اقتصادی عصر حاضر، ناشی از پیشرفتهای شگرف علمی و تكنولوژیك است كه به نوبه خود منجر به دیدگاهها، ضرورتها و نیازهای جدیدی شده است. برای پاسخ به این نیازها و همراهی با تحولات و دگرگونیهای مزبور، دیگر نمی توان به روشها و فرآیند های موجود اكتفا كرد. ازاین رو تضمین و تداوم حیات و بقای جوامع، نیازمند تأمین راهها و روشهای جدید به منظور مقابله با مشكلات است. بنابراین،کارآفرینی نوآوری، ابداع، خلق محصولات، فرآیندها و روشهای جدید بیش از پیش ضرورت می یابد. جذب دستیاران علمی یکی از اقدامات مناسب از سوی به عنوان نقش پیشرو در جهت افزایش کارآفرینی است. از آنجا که اشتغال صورت گرفته توسط کارآفرینی به مراتب بیشتر از اشتغال ایجاد شده از سرمایه گذاریهای کلان است بنابراین در جهت توسعه چرخه اقتصادی و اشتغال کشور نیز نقش یسزایی را دارد. دستیاران علمی و اعضای هیات علمی با حضور مستمر خود در دانشگاه به عنوان نیروهای متخصص و حرفه ای با ایفای ترکیب پیشبرنده  (هیات علمی + دانشجو) نقش کاملا" تاثیر گذار و پیشبرنده در توسعه اقتصادی با ترویج کارآفرینی دانشگاهی  از طریق انجام پروژه ها و طرحها و سایر مواردی که در مقاله آورده خواهند شد را دارند.


کلیدواژه ها:کارآفرینی،اعضای هیات علمی،دستیاران علمی،بنگاههای کارآفرینی،توسعه اقتصادی

 

 

فهرست مطالب :

 


1- مقدمه

2- مفهوم و ما هیت کارآفرینی

 

3- خصوصیات کارآفرین

4- ابعاد فرهنگی- اجتماعی و انواع فعالیت کارآفرینی

5- ضرورت كار آفرینی در دانشگاهها

6- برنامه هایی که دانشگاه بایدبنا به پیشنهاد دستیاران علمی در مسیر کارآفرینی دانشجویان انجام دهد

7-برنامه هایی که دستیاران علمی مراکز باید در مسیر ایجاد و توسعه کارآفرینی دانشجویان بردارند

7-1-  در بخش دانشجویان جدید الورود

7-2- در بخش دانشجویان در حال تحصیل

7-3- دانشجویان در حال فارغ التحصیلی

7-4-  دانش آموختگان:

7-5- ترویج کارآفرینی برای اعضای هیأت علمی

7-6- ترویج کارآفرینی برای مدیران اجرایی دانشگاه

8- برنامه های پیشنهادی دستیاران علمی برای کارآفرینی برای اصلاح ساختار و فرآیندهای دانشگاهی

9

-  فعالیتهای پژوهشی و زمینه یابی اعضای علمی در دانشگاه برای رشد و توسعه کارآفرینی  

10- فعالیتهای کشف و علت یابی و بررسی موانع و محدودیتهای کارآفرینی توسط دستیاران علمی:

11- فعالیتهای پژوهشی و جمع بندی کارآفرینی توسط دستیاران علمی:

12- برنامه هایی که دستیاران علمی با همکاری سایر دستیاران علمی در دیگر مراکز جهت خود سنجی فعالیتهای انجام شده باید انجام دهند.


12-1 نمونه سوالاتی که از سوی دستیاران علمی باید جهت بررسی بازخورد فعالیتهای صورت گرفته به صورت پرسشنامه تنظیم و دراختیار دانشجویان و مسئولین قرارگیرد:

13-نتیجه گیری و پیشنهاد :

پی نوشتها



1.Entrepreneurship

 .Entrepreneur Characteristics


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:51 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله نگرشی بر مفهوم کارآفرینی و موانع کارآفرینی زنان در ایران

مقاله نگرشی بر مفهوم کارآفرینی و موانع کارآفرینی زنان در ایران

نگرشی بر مفهوم کارآفرینی و موانع کارآفرینی زنان در ایران از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 15 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

نگرشی بر مفهوم کارآفرینی و موانع کارآفرینی زنان در ایران از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 15 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




 

چکیده 

طی سال‌های اخیر میزان قابل ملاحظه‌ای از اندیشه‌ها و آرای اجتماعی در زمینه مسائل و محدودیت‌های اشتغال زنان طرح شده است، از طرف دیگر اولویت جامعه برای حركت در مسیر توسعه اقتصادی پدیده كارآفرینی را به موضوع مورد توجه مخاطب علمی تبدیل كرده است. كارآفرینی یك نوع كنش انسانی است كه در عرصه‌ كار  و فعالیت اقتصادی متبلور می‌شود. با وجود این اقتصاد‌دانان معتقدند كه كارآفرینی پدیده‌ای فرا اقتصادی است. این بدان معناست كه برخی از پدیده‌ها كه تأثیر عمیقی بر اقتصاد دارند، در اساس دارای ماهیتی غیر اقتصادی اند. در این مقاله برانیم ابتدا مروری بر ادبیات کارآفرینی داشته و تعاریفی از اینکه کارآفرینی چیست و عوامل موثر در ظهور کارآفرینان زن کدامند را بیان کرده و همچنین موانعی را که در سر راه کارآفرینی زنان قرار دارند با ارئه راهکارهای عملی ذکر گردند.

واژگان کلیدی: کارآفرینی، زنان، اشتغال، موانع کارآفرینی زنان


 

فهرست مطالب :

 

تعریف کار آفرینی

انواع كارآفرینی و كارآفرینان

سه موج هادی در کارآفرینی

ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان

مقایسة مدیران و كارآفرینان

اهمیت و تاثیر کارآفرینی زنان در تنظیم معادله های اجتماعی و اقتصادی کشور

تفاوت کارآفرینی با مدیریت

عوامل موثر در ظهور کارآفرین زنان

موانع كارآفرینی زنان

بررسی یک مطالعات موردی در مورد موانع کارآفرینی زنان در ایران

راهکارهای لازم در جهت حذف موانع کارآفرینی زنان

نقش دولت

1- تقویت امكانات و تسهیلات آموزشی

2- ایجاد شبكه اطلاع‌رسانی

3- ایجاد فرصت‌های كسب و كار مبتنی بر دانایی برای زنان كارآفرین

4- تقویت سازمان‌های غیردولتی و تعاونی‌های زنان

نتیجه گیری

منابع



 Characteristics


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:51 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله زنان کارآفرین ایرانی و چالشهای فراروی کارآفرینی زنان در ایران

مقاله زنان کارآفرین ایرانی و چالشهای فراروی کارآفرینی زنان در ایران

زنان کارآفرین ایرانی و چالشهای فراروی کارآفرینی زنان در ایران از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 20 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

زنان کارآفرین ایرانی و چالشهای فراروی کارآفرینی زنان در ایران از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 20 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc



 

چکیده

 

 زنان حدود نیمی از جمعیت کشور و بخش قابل توجهی از جمعیت فعال اقتصادی را به خود اختصاص داده و نسبت آنان در جامعه تحصیلکرده هم‌چنان رو به تزاید است. اما هنوز سهم شایسته‌ای در اقتصاد ملی به‌دست نیاورده‌اند. با آنکه افزایش زنان تحصیلکرده می‌تواند شاخصی برای پیشرفت محسوب شود و فرصت‌ها را برای تسریع روند توسعه فراهم سازد ، اما فقدان تناسب میان بازار کار و نظام آموزشی از یک سو و کمبود شغل و مهیا نبودن امکانات لازم برای پرورش ایده های خلاق از سوی دیگر شرایط را برای استفاده مناسب از این ظرفیت عظیم فراهم نمی سازد. در این راستا کارآفرینی ساز و کاری است که می‌تواند در برون رفت از این معضل مؤثر واقع شود. لذا در این مقاله ابتدا مروری بر مفهوم کارآفرینی و تعاریف مختلف از صاحب نظران گوناگون آورده شده و  با یک رویکرد آینده نگر سعی دارد چالشهایی را که در سر راه کارآفرینی زنان وجود دارد را بیان نماید.




فهرست مطالب :

 

مقدمه

پیشینه تحقیق

تعریف کارآفرینی

ویژگیهای روانشناختی زیادی در ادبیات كارآفرینی معرفی شده‌اند اما وجوه مشترك آنها عبارت‌اند از

ویژگیهای كارآفرینان زن 

کارآفرینی در ایران

دلایل نیاز به درس کارآفرینی در دانشگاههای کشور

زنان، به عنوان یکی از عاملان توسعه پایدار

عدالت جنسیتی گامی در جهت تسریع روند کلی توسعه

ریشه محدودیت ها و تبعیض های پیش روی کار آفرینی زنان

محدودیت عمده برای زنان کا رآفرین به شرح زیر می باشد

وضعیت اشتغال و کارآفرینی زنان در ایران

مروری بر کار آفرینی زنان

عوامل موفقیت کارآفرینی زنان

الف ) وجود مهارتهای ارتباطی 

ب ) وجود مهارتهای مردمی 

ج ) استفاده از تفکر شبکه ای

د ) برقراری توافق

ه ) توانایی در ایجاد و گسترش روابط حسنه

چالش های فراروی زنان کارآفرین در آینده

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:51 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله دانشگاه کارآفرین، عامل پیشبرنده پیشنهادی در توسعه منطقه ای و ایجاد اشتغال برای دانشجویان

مقاله دانشگاه کارآفرین، عامل پیشبرنده پیشنهادی در توسعه منطقه ای و ایجاد اشتغال برای دانشجویان

دانشگاه کارآفرین عامل پیشبرنده پیشنهادی در توسعه منطقه ای و ایجاد اشتغال برای دانشجویان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 26 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانشگاه کارآفرین عامل پیشبرنده پیشنهادی در توسعه منطقه ای و ایجاد اشتغال برای دانشجویان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 26 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc

 

 

 

 

چکیده  

 

یکی از حلقه های مفقوده ای که که در جهت افزایش اشتغال جوانان به خصوص جوانان تحصیل کرده تاثیر بزرگی دارد، کارآفرینی آن هم از سوی دانشگاه که به عنوان سیاستگذار و قطب علمی مطرح است می باشد تا با یک پارادایم و رویکرد علمی بتواند در راستای افزایش اشتغال و در پی آمد آن توسعه اقتصادی را شامل شود. این مقاله قصد دارد نقش دانشگاه را در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور را، با تمرکز بر کارآفرینی دانشگاهی بررسی نماید. ابتدا مفهوم و ضرورت کارآفرینی و همچنین موانع آن و راهکارهایی که برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی را می توان انجام داد خواهد آمد سپس نمونه هایی از تجارب موفق در این زمینه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که به مرحله اجرا در آمده اند ارائه می گردد.


واژگان کلیدی: کارآفرینی، دانشگاه،دانشجو، موانع کارآفرینی دانشگاهی، راهبردهای توسعه کارآفرینی

 

 

 فهرست مطالب :


مقدمه

پیشینه تحقیق

تعریف کار آفرینی

ابهامات و دیدگاههای مغایر در خصوص كارآفرینی و كارآفرینان

اهمیت کارآفرینی

سه موج هادی در کارآفرینی

عوامل موثر در ظهور کارآفرین

کارآفرینی در ایران

ضرورت کارآفرینی در دانشگاه و بستر سازی آن

دلایل نیاز به درس کارآفرینی در دانشگاههای کشور

بررسی مقایسه ای ارائه درس کارآفرینی در ایران و جهان
الف ) خارج از کشور

ب ) داخل کشور

الگو و برنامه‌های موفق كارآفرینی انجمن كسب و كارهای كوچك در دانشگاه های امریكا

در مقطع کارشناسی

دانشگاه بایلور

در مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه آریزونا 

نیاز سنجی

انگیزه:

مهارت ادراکی

الف) موانع کارآفرینی در مرحله آموزش و زمینه سازی

١) ضعف آموزش عالی

٢- انتظارات از حکومت

٣) ریسک گریزی:

۴) نگرش نادرست به پول و ثروت:

۵) عدم توجه به آموزش حین کار و توانمندسازی افراد

6)رغبت پایین خانواده ها در امر ازدواج:

7)موانع فرهنگی و اجتماعی:

8)عدم اجازه مشارکت در فعالیت های اقتصادی:

9)ناپسند بودن مواجهه با مردان از لحاظ هنجارهای محلی

10)نگرانی از مسئولیت پذیری

کمبود سرمایه و نداشتن ابزار کار

12) عدم برابری زنان با مردان.

13)ناکارآمدی رابطه دانشگاه، بازار و دولت، و پیچیدگی و زمان بر بودن تحول در دانشگاهها و توسعه کار آفرینی دانشگاهی.

14)عدم تبلیغ کافی ازرسانه های گروهی به خصوص صدا و سیما در ارتباط با اهمیت کارآفرینی. عدم توجه کافی به اقتصاد در مقایسه با سایر ارزش های حاکم بر جامعه.

15)عدم امنیت کافی برای سرمایه گذاری و رشد آن که این خود به دلایل سیاسی موجب فرار سرمایه ها و مغزها شده. 

16) ایجاد بخشهای پژوهش و ترویج دردانشگاه گامی دیگر در جهت توسعه کارآفرینی دانشگاهی

الگوهای جامع وکلان استراتژیکی پیشنهادی درجهت توسعه کارآفرینی دانشگاهی

1)ایجاد دانشگاه های کارآفرین

ویژگیــهای دانشگاه کارآفرین

2) ایجاد پارک های علمی، فناوری

3) ارتباط دانشگاه با صنعت و محیطهای صنعتی

طرح كاراد اقدامی از سوی دولت در جهت تقویت کارآفرینی دانشگاهی

نكات قابل توجه برای رشد و پرورش و آموزش كارآفرینی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور 

نتیجه گیری

منابع فارسی

 منابع انگلیسی



 Research Background

 Necessity

 Baylor University

 University of Arizona

 Expectancy

 Empowering


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:50 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله تاثیرات برنامه راهبردی توسعه صنعتی یك استان بر كارآفرینی در آن استان

مقاله تاثیرات برنامه راهبردی توسعه صنعتی یك استان بر كارآفرینی در آن استان

تاثیرات برنامه راهبردی توسعه¬ی صنعتی یك استان بر كارآفرینی در آن استان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 15 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

تاثیرات برنامه راهبردی توسعه¬ی صنعتی یك استان بر كارآفرینی در آن استان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 15 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


 

 

 

چكیده :


       از نظر اكثر مدیران رده بالای استانی، تدوین برنامه راهبردی توسعه­ی صنعتی در یك استان، یكی از بهترین روشهای استفاده موثر از منابع موجود برای بخش صنعت در سطح یك استان، جهت ارتقای این بخش و در نتیجه پیشرفت اقتصاد كشور، محسوب می شود، كه بسته به محتوای چنین برنامه ای، وجود این برنامه می تواند تاثیرات متفاوتی را بر مقوله كارآفرینی در سطح آن استان داشته باشد. لذا در این مقاله ابتدا مفاهیم برنامه راهبردی توسعه­ی صنعتی یك استان، ضرورت وجود چنین برنامه­ای در سطح یك استان، كارآفرینی و ضرورت توجه به كارآفرینی و هموارسازی بسترهای لازم برای تحقق كارآفرینی تشریح گشته، سپس، بعد از بیان تاثیرات مختلف برنامه راهبردی توسعه­ی صنعتی یك استان بر كارآفرینی، پیشنهاداتی جهت ارتقای كارآفرینی در سطح یك استان، كه دارای برنامه راهبردی توسعه­ی صنعتی می باشد و یا خواهد شد ، ارائه میگردد.


واژه های كلیدی:  برنامه - استراتژی – توسعه -  صنعت - كار آفرینی  

 


فهرست مطالب :

 

مقدمه

بخش اول: مفاهیم برنامه راهبردی توسعه صنعتی در یك استان

راهبرد (استراتژی)

اهمیت استراتژی

 برنامه

 برنامه ریزی راهبردی(استراتژیک)

 صنعت(Industry)

صنعتی شدن و ضرورتهای آن 

رابطه صنعتی شدن و رشد اقتصادی

 توسعه صنعتی

استراتژی توسعه صنعتی

استراتژی صنعتی یک استان

 اهمیت وضرورت وجود برنامه راهبردی توسعه صنعتی یك استان

بخش دوم : كارآفرینی و ضرورت توجه به آن در كشور

كار آفرینی چیست ؟

چرا كار آفرینی؟

نقش كارآفرینی در توسعه صنعتی و اقتصادی كشور

تاثیرات مختلف برنامه راهبردی توسعه­ی صنعتی یك استان بر كارآفرینی

الف- چنانچه در هنگام تنظیم برنامه راهبردی توسعه صنعتی یك استان به مقوله كارآفرینی توجه لازم صورت پذیرد

ب- چنانچه در هنگام تنظیم برنامه راهبردی توسعه صنعتی یك استان به مقوله كارآفرینی توجه لازم صورت نگیرد

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و ماخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:50 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله بخش تعاون وفرصتهای موجود جهت اقزایش فعالیت در استان سیستان وبلوچستان

مقاله بخش تعاون وفرصتهای موجود جهت اقزایش فعالیت در استان سیستان وبلوچستان

بخش تعاون وفرصتهای موجود جهت اقزایش فعالیت در استان سیستان وبلوچستان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بخش تعاون وفرصتهای موجود جهت اقزایش فعالیت در استان سیستان وبلوچستان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




 

چکیده:

وابستگی اقتصاد ایران به صادرات نفت یکی از دلائل اصلی شکنندگی اقتصادی در زمان رویاروئی با مسائل بین المللی می باشد. توانائی بخش تعاونی در ایجاد اشتغال، تشکیل سرمایه و افزایش ضریب اطمینان سرمایه گذاری علاوه بر سیاستهای دولت  بستگی به شرایط اجتماعی و اقتصادی دارد که تعاونی ها در زمینه آن فعالیت می نمایند دارد.  . این بخش درصورت رفع موانع ومحدودیتها درزمینه تولیدواشتغال وارتقای ضریب امنیت سرمایه گذاری داخلی ودرصورت اجرای طرحهای حمایتی وایجادتسهیلات مالی واعطای وامهای کم بهره، باضمانت دولت ونیزبازنگری وتجدیدنظردرقوانین ومقررات وآئین نامه های اجرائی وجلب سرمایه گذاران بااعمال سیاستهای مالی وپولی هماهنگ وتنظیم قوانین کارمی تواندبعنوان محورتوسعه اقتصادی درجلب سرمایه گذاری وهمچنین ایجاداشتغال مولدنقش سازنده ای بعنوان یک بازوی قوی اقتصادی- اجتماعی درخدمت دولت وجامعه قرارگیرد دراستان سیستان و بلوچستان با توجه به فرهنگ روستائی و بافت قبیله ای که حتی درمناطق شهری مو جودمی باشدتعاون درموارد مختلف مربوط به زندگی روزمره ازتاریخچه طولانی برخوردارمی باشد.لذا با توجه به اهمیت مو ضوع واگذاری فعالیتهای اقتصادی تا سرحد ممکن به بخش خصوصی و باعلم به این مطلب که بخش خصوصی استان ازتوانایی  فکری وعملی کافی جهت برعهده گرفتن این فعالیتها برخوردار نمی باشد بخش تعاون به عنوان تنها انتخاب موجود اهمیت می یابد. با توجه به این مطلب در این تحقیق سعی گردیده است که با استفاده از روشهای  شناخت نیازها، شناخت تواناییها و استعدادهای مناطق اینگونه فعالیتها مورد شناسائی قرار گیرند.


کلید واژه ها:بخش تعاون،توسعه،اقتصاد.


فهرست مطالب :

 

مقدمه

تعاون و تعاونیها

مواد و روش ها

وضعیت اقتصادی واشتغال در استان سیستان وبلوچستان

الف- رسیدن روستاها به حد نگهداشت جمعیت و دفع جمعیت مازاد

عملکرد تعاونی ها دراستان سیستان و بلوچستان

1-کشاورزی

2- صنعت 

3- معدن

4- خدمات

5- عمران

6- مسکن

7- تامین نیاز تولید کننده،مصرف کننده وخدمات

8- مصرف آموزشگاهی

9- سایر تعاونی ها

نتایج وبحث:

منابع وماخذ:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 26 بهمن 1396 ] [ 6:50 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد