paperdownfile

محصولات دانشجویی

پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:16 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی

دانش فرهنگی

حساسیت فرهنگی

عناصر فرهنگ  Elements of culture

فرهنگ مادی

نهادهای اجتماعی

جهان بینی

زیبا شناسی

زبان

ارزیابی و شناخت فرهنگها

ارزیابی عناصر فرهنگ

تغییرات فرهنگی

سازگاری فرهنگی

آداب و سنن تجاری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:59 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار

پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار

پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 


عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:32 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مفاهیم اساسی بازاریابی

تعریف بازاریابی

اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار

نیاز

خواسته

تقاضا

 کالا

مبادله

معامله

بازار

شرایط انجام مبادله

چهار عامل جهت تشکیل بازار

مدیریت بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

انواع بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای ( آشکار کردنی)(پرورشی)

بازاریابی مجدد(بازاریابی احیائی)(بازاریابی دوباره)

بازاریابی همزمانی(تعدیلی)

بازاریابی محافظتی(ابقائی)

بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی)(بازاریابی برای کاهش تقاضا)

بازاریابی مقابله ای

فلسفه های مدیریت بازاریابی

فلسفه تولید

فلسفه کالا

فلسفه فروش

فلسفه بازاریابی

ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی

اهداف بازاریابی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:59 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

عنوان: دانلود پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:17 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


سه عنصر لازم برای تقاضا

بازار فعال

بازار محتمل

بازار بالقوه

بازار پنهان

هفت  O (او) بازاریابی

سه نوع سیاست بازاریابی برای برآورده کردن نیازها

سلسله مراتب نیاز در بازارهای توسعه نیافته بترتیب از عالیترین به پست ترین

سلسله مراتب نیاز در بازارهای نیمه توسعه یافته

سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته

محرکهایی که هر مصرف کننده بطور همزمان در بازار با آن مواجه می شود

محرکهای محیطی

محركهای بازیابی

عوامل فردی مؤثر در رفتار خریداران


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:59 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به  اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه:

اداره ثبت احوال که یکی از ادارات کشور محسوب می شود خدمات فراوانی به مردم ارائه می دهد که می توان از وظاف آنها: باطل کردن و گرفتن شناسنامه، صدور شناسنامه المثنی، عکس دارکردن و... را نام برد و در این میان در سطح دنیا میلیونها هزار نفر از بین می روند و متولد می شوند که باید شناسنامه افراد مرده را باطل و برای نوزادان به دنیا آمده شناسنامه صادر گردد که در کشور ما اداره ثبت احوال مسئول اجرای این وظیفه می باشد.


جامعه:

افرادی که طی 6 ماه از سال 1385 به اداره ی ثبت احوال مراجعه کرده اند.


نمونه:

افرادی که طی این 6 ماه برای (گرفتن و باطل) کردن شناسنامه به اداره مراجعه کرده اند.


زن (باطل کردن شناسنامه)

 100 و 95 و 105 و 95 و 100 و 90

مرد (باطل کردن شناسنامه)

125 و 105 و 120 و 125 و 135 و 120

دختر (گرفتن شناسنامه)

280 و 285 و 270 و 275 و 280 و 285

پسر (گرفتن شناسنامه)

315 و 315 و 330 و 325 و 320 و 315


(جدول داده ها):

مدت بررسی

جنسیت

فوت (باطل کردن شناسنامه)

جنسیت

تولد (گرفتن شناسنامه)

مهر 85

زن

90

دختر

285

مرد

120

پسر

315

آبان 85

زن

100

دختر

280

مرد

135

پسر

320

آذر 85

زن

95

دختر

275

مرد

125

پسر

325

دی 85

زن

105

دختر

270

مرد

120

پسر

330

بهمن 85

زن

100

دختر

285

مرد

105

پسر

315

اسفند 85

زن

95

دختر

280

مرد

125

پسر

315


پرسش ها:

چه تعداد افراد در نیمه سال دوم سال 1385 به اداره ی ثبت احوال شهرستان نیشابور برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه مراجعه کرده اند؟

چند بر فراوانی

زن (باطل کردن شناسنامه):

15 = 90 – 105 = دامنه ی تغییرات                                90 = کوچکترین داده                105 = بزرگترین داده

                                                                        3 = تعداد دسته ها                        طول دسته

فراوانی تجمعی

فراوانی نسبی

مرکز دسته

فراوانی مطلق

دسته ها

1

54/0 = 100


1

(95 – 90)

3 = 2 + 1

08/1 = 100


2

(100 – 95)

6 = 3 + 3

2 = 100


3

(105 – 100)



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:58 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیح :


به عنوان پروژه آماری،محمد می بایست یک نمونه30تایی از ماشین هایی که در یک پارکینگ در کنار یک ورزشگاه بزرگ پارک شده اند انتخاب نموده ونام ماشین وسال ماشین را به دست آورد.

الف- اگردر این پارکینگ950 ماشین پارک شده باشد،توضیح دهید که محمد با استفاده از اعداد تصادفی چگونه می تواند نمونه خود را انتخاب کند.

ب- پس از این که محمد نمونه خود را انتخاب کرد،او متوجه شد که8ماشین پیکان،7ماشین پژو،5ماشین رنو،3ماشین تویوتا،3ماشین فولکس،3ماشین دوو ویک ماشین بنز بود.جدول فراوانی داده های به دست آمده را تشکیل دهید و نمودار میله ای آن را رسم کنید.

- نمودار دایره ای این نمونه را بر اساس در صد فراوانی ماشین ها رسم کنید.

- درقسمت ب ،چه نوع متغیری داریم؟آیا می توانیم برای این متغیر نمودار مستطیلی رسم کنیم؟

- سال ماشین ها چه نوع متغیری است؟آیا می توان برای این متغیر نمودار مستطیلی رسم کرد؟

 

 

 

الف- محمد با استفاده از چند روش می تواند از طریق اعداد تصادفی نمونه خود را انتخاب کند از آن جمله اینکه با استفاده از ماشین حساب،ابتدا دکمهinv را فشرده وسپس دکمهRUNرا فشار می دهد.پس از آن مشاهده می کند که عددی مثلاً268/0بر صفحه ظاهر می شود.این عدد تصادفی تولید شده توسط ماشین حساب که همیشه مثبت وکوچکتر از 1 است را در تعداد نمونه که950 است ضرب کرده که حاصل عبارت است از 268/0×950=6/254که قسمت اعشاری حذف می شود وعدد به 255تغییر می یابد.حال او می تواندبا شمارش اتومبیلها این اتومبیل را انتخاب کرده واین کار را برای انتخاب اتومبیلهای دیگر تکرار کند وی همچنین می تواند اتومبیلهایی را که سه شماره سمت راست آنها 255 است را انتخاب کند که البته روش اول دقیق تر خواهد بود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:58 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س)

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س)

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


کلیات تحقیق


در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی . و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) از نظر پاسخگویان دست یافت.

این گزارش حاصل جمع آوری پاسخ 1200نفر از مردم اصفهان به پرسشنامه تهیه شده توسط واحد نظرسنجی . مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ای موسسه همشهری است. این افراد به صورت تصادفی و بر اساس مراجعه به فهرست شماره تلفن ها (از 22000000 الی 88999999) انتخاب شدند. در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش های تحقیق را داشته اند، منعکس شده است.

چکیده:


   طرح نظرسنجی حاضر، ‌به منظور دست یافتن به نظر پاسخگویان نسبت به میزان شناخت   از حضرت زهرا(س) انجام گرفته است. مهمترین یافته های این طرح به قرار زیر است.

1.   68 درصد از پاسخگویان را زنان و 32 درصد را مردان تشکیل می دهند.

2.    18 درصد پاسخگویان در گروه سنی  26 - 30 سال قرار دارند .

3.   40 درصد از پاسخگویان دارای تحصیلات دیپلم هستند.


4. 53 درصد از پاسخگویان مشهورترین نام حضرت فاطمه(س) را (زهرا) می دانند.

5. 19  درصد از پاسخگویان زهرا را به معنای "درخشنده و روشن" بیان کرده اند.
 
6.  حداقل نام یک نفر از اعضای درجه یک خانواده 34 در صد  از پاسخگویان به نام یا یکی از القاب حضرت فاطمه(س) است .

7. 32 درصد از پاسخگویان مناسبت و روز تولد حضرت زهرا(س) را به درستی بیان کرده اند .

8.  53 درصد پاسخگویان برای شهادت حضرت فاطمه(س)  در مراسم عزاداری شرکت می کنند.
8. 32 درصد از پاسخگویان در روز شهادت حضرت فاطمه(س)  آش نذری می دهند.

9. 32 درصد از پاسخگویان، از نذری های مخصوص حضرت فاطمه(س)" آش، سمنو، کاچی و نمک" اطلاع داشته اند.

10. از میان پاسخگویانی که توانستند یکی از بارزترین خصوصیات حضرت فاطمه(س)   را بیان کنند،41 درصد عفت، پاکدامنی و حجاب  ایشان را عنوان کرده اند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:58 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


اهمیت خود شناسی در اسلام:

در دین اسلام به اهمیت شناخت انسان از خود، به کرات تاکید شده است، بطوری که قران را کتاب انسان سازی نامیده اند که در همین ارتباط می توان به مطلبی از رادیو قران بسنده کرد:

"انسان شناسی یعنی خود شناسی، علاوه بر اینکه راهی برای شناخت خدا و پی بردن به صفات اوست؛ که فرمود: « عَجِبتُ لِمَن یَجهَلُ نَفسَهُ کَیفَ یَعرِفُ رَبَّهُ .» باید گفت بدون شناخت انسان نمی توان استعدادها و نیازهای او را شناخت و آنها را شکوفا کرد؛ و در حقیقت، مسئلة تربیت و سازندگی انسان حل و فصل نهایی نخواهد شد و برنامه ها و وظایف او در این عالم و در حوادث گوناگون و وقایع مختلف زندگی نامشخص باقی خواهد ماند: « اَعظَمُ الجَهلِ جَهلُ الاِنسانِ اَمرَ نَفسِهِ »؛ « الجاهِلُ مَن جَهِلَ قَدرَهُ .»

از این رو باید گفت که خود شناسی، اگر با مراقبت دایمی از ارزشهای خود همراه شود، تضمینی برای سلامت دایمی است: « عَلَیکُم اَنفُسَکُم لایَضُرُّکُم مَن ضَلَّ اِذَا اهتَدَیتُم »؛ و عارف حقیقی وکامل عارف به نفس است و عرفان حقیقی عرفانی نفسی؛ چه اینکه راه رهایی و آزادی انسان و صلاح و سازندگی اش فقط خود شناسی است: « اَلعَارِفُ مَن عَرَفَ نَفسَهُ فَاَعتَقَها وَ نَزَّه ها عَن کُلِّ ما یُبَعِّدُها وَ یُوبِقُها »؛ که هر کس بدون شناخت و علم به خود هر چه کند جز تباهی و فساد نخواهد بود: « مَن عَمِلَ عَلی غَیرِ عِلمٍ مایُفسِدُ اَکثَرُ مِمّا یُصلِحُ .»"

محمد علی سادات در کتاب اخلاق اسلامی با استناد بر بیانات حضرت امیرالمونین(ع) به نقل از کتاب غرر الحکم که فرموده اند " برترین معرفت، شناخت انسان نسبت به خویشتن است". و همچنین" بزرگترین جهل، نا آگاهی انسان نسبت به خود است"، می نویسد: آشنایی با صفات و استعداد ها و علایق و امیال و انواع گرایش های خود آگاه و نا خود آگاه خود، اولین قدم در راه سازندگی شخصیت است.

سادات با تاکید بر لزوم واقع بینی در خویشتن شناسی،  خود خواهی های انسان را مانع از شناخت و قبول عیب های خویش می داند. وی معتقد است که" شواهد موجود در این زمینه در زندگی روزمره انسان ها نشان می دهد که بسیار نادرند افرادی که از روی صدق و حقیقت مشتاقانه به دنبال شناخت عیب های خود باشند، بلکه غالبا در مقام توجیه برآمده و هر کسی خود را فارغ از نقص و عیب معرفی می کند و با این توجیه، راه درک واقعیات را مسدود می کندو در همان اولین قدم باب هر گونه اصلاح جدی را به روی خود می بندد.

اما مع الوصف مهم ترین عاملی که بسیاری از افراد را در این زمینه باشگست مواجه می کند صعوبت خویشتن شناسی نیست بلکه وحشتی است که هر کس از آشنایی با نقص های خود دارد."

محمد علی سادات در بخش دیگری از مطالب خود در این ارتباط می نویسد:" عامل دیگری که سبب می شود انسان غالبا از نقایص خود تغافل کند، این است که آگاهی بر عیوب به دنبال خود زحمت و تلاش لازم دارد تا انسان خود را اصلاح کرده و گریبان نفس خود را از دست این نقص ها نجات دهد.

اما پر واضح است که هر کسی حوصله تحمل این زحمت را نداشته و یا اصولا آن را جدی نمی شمارد و لذا سعی می کند خود را از توجه به نقص های خویش باز دارد. از این رو، یا انسان باید عیوب خود را بشناسد و به فکر اصلاح آن ها باشد، یا آن ها را کتمان کند و بکوشد تا آن ها را از دید خویش نیز مستور نگاه دارد."

راستی آیا تا کنون آن گونه که دیگران را می شناسیم، خود را شناخته ایم؟

کلیات تحقیق

در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی تلفنی و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به برداشت پاسخگویان واینکه آنها تاچه حد خودشان را میشناسند دست یافت.

در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش های تحقیق را داشته اند، منعکس شده است.


اهداف تحقیق

هدف کلی این تحقیق دستیابی به مجموعه اطلاعات و پاسخ هایی است که پاسخگویان درموردشناختازخودشان بیانکردهاند.

روش نظرسنجی

در این پژوهش، از نظرات عامه مردم به صورت تلفنی (نظرسنجی تلفنی) به روش پیمایشی و نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. عددهای داخل جدول گرد شده است.

جامعه نمونه

در این تحقیق نمونه آماری شامل  1178 نفرازمردم تهران است لازم به ذکر است که از این تعداد 33 درصد مردو 67 درصدزن هستند.

پرسشنامه نظرسنجی

  1. جنس       
  2. سن   
  3. تحصیلات
  4. تا به حال از خودتان پرسیده اید که چگونه آدمی هستید؟
  5. چرا (از خود نپرسیده اید)؟
  6. فکر می کنید خودتان را چقدر می شناسید؟
  7. میزان رضایت شما از خودتان چقدر است؟
  8. آیا در مجموع خودتان را فردی مثبت می دانید یا منفی؟
  9. دوست دارید چگونه آدمی باشید؟

10. به نظر شما مردم فکر می کنند شما آدم خوبی هستید یا نه؟

11. آیا برای شما ارزش دارد که مردم در باره شما چگونه فکر کنند؟

12. اگر دوباره متولد شوید چه کاری را که نکرده اید، انجام خواهید داد؟

13. اگر متوجه شوید که اشتباهی در اخلاق و رفتارشما وجود دارد، آیا حاضر به تغییر خود هستید؟



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:58 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:


مقدمه

تعریف بازاریابی جدید

نیازها و خواسته ها

مبادله

بازار

ابعاد گوناگون مارکتینگ

مدیریت بازاریابی

انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی

تقاضای منفی

نبودن تقاضا

تقاضای پنهان

تقاضای تنزلی

تقاضای فصلی

تقاضای کامل

تقاضای بیش از حد

تقاضای ناسالم

گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن

مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی

پایه های گرایش بازاریابی

سیستم بازار

عناصر محیط بازاریابی

استراتژی های رقابتی

روشهای رقابتی رهبران بازار

روشهای رقابتی دنباله رو های بازار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:58 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

 

بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:


تعریف توزیع

مدیریت کانال های توزیع

انواع واسطه ها

مراحل تصمیمات مهم در طراحی کانال های توزیع

مراحل طراحی کانال های توزیع

عوامل شناسایی کانال های مختلف

ارزیابی و گزینش کانالها

ارزیابی و گزینش کانالها

کانالهای اصلی توزیع

شبکه توزیع

خرده فروشها

عمده فروشها

دلالها و کارگزاران

اساس طبقه بندی واسطه های خرده فروش

انواع عمده فروشها

مهم ترین انواع کارگزاران

مدیریت توزیع فیزیکی

وظایف توزیع فیزیکی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:57 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 25  اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

 

 

فهرست مطالب :

 

مقدمه

فرآیند ارتباطات                                                                  

عوامل موثردرترکیب ترفیع

اجزای آمیخته ترفیع وتشویق

گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها

مشخص کردن هدف

تصمیمات درمورد بودجه اگهی

تصمیمات درموردپیام

تصمیمات درموردرسانه گروهی

ارزیابی عملیات آگهی دررسانه

پیشبردفروش

تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش

ایجاد برنامه پیشبردفروش

اهداف روابط عمومی

مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی

فروش حضوری

مزیت فروش حضوری

انواع مشاغل فروش

فرآینداستراتژیک فروش حضوری

عوامل موثردرترکیب ترفیع

مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است

سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش

روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:57 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد