paperdownfile

محصولات دانشجویی

پاورپوینت زندگینامه و آثار محسن میرحیدر

پاورپوینت زندگینامه و آثار محسن میرحیدر

پاورپوینت بسیار عالی و کامل از زندگینامه و آثار محسن میرحیدر در 37 اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بسیار عالی و کامل از زندگینامه و آثار محسن میرحیدر در 37 اسلاید قابل ویرایش




فهرست مطالب


زندگینامه

تحصیلات

سوابق کاری

برخی پروژه‌ها

1- ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی

2- کاخ جوانان

3- سینما صحرا

4- ساختمان‌های دانشگاه کرمان

5- چاپخانه اسکناس بانک مرکزی (پیش از انقلاب)

6- بیمارستان آموزشی کرمان

7- پروژه سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی

8- ساختمان کتابخانه ملی ایران

9- ساختمان مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه

10- توسعه قسمت جنوبی حرم مطهر حضرت معصومه (پس از انقلاب)

توضیح در مورد برخی از این پروژه ها به همراه تصاویر

1- ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی

2- کاخ جوانان

3- سینما صحرا

4- پروژه سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی

• طراحی و ساخت • ویژگی‌ها

5- ساختمان کتابخانه ملی ایران

•امکانات •تالارها •ساختمان نوین (کنونی)

صحبت های مهندس محسن میرحیدر و دغدغه های معماری او


زندگینامه

       مهندس سید محسن میرحیدر متولد سال ۱۳۱۵ کرمانشاه است.

        او فوق لیسانس معماری را از دانشکده هنرهاى زیباى دانشگاه تهران در سال ۱۳۴۳ شمسی دریافت کرده و داراى درجه ph.M در برنامه‌ریزى و طراحى شهرى از مؤسسه معمارى لندن (A-A) در سال ۱۳۵۰شمسی است.

       تدریس اقتصاد شهرى براى دوره دکتراى شهرسازى دانشکده هنرهاى زیباى دانشگاه تهران ۵۳ - ۵۲، تدریس اقتصاد شهرى و منطقه‌اى براى دوره کارشناسى دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران ۵۳ -۵۰ ، طراح معمارى و مسئول پروژه در مهندسین مشاور امیرنصرت منقح، یوسف شریعت زاده وهمکاری۵۰ - ۳۸ ، عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل "مهندسین مشاور بنیان" ۶۰ - ۵۰ ، مدیرعامل "مهندسین مشاور پیرراز" از سال۶۲ ، عضو هیأت داوران پروژه دیپلم رشته شهرسازى و برنامه ریزى مؤسسه معمارى لندن ۱۹۷۱ - ۱۹۷۰، عضو مؤسسه معمارى لندن (A-A) از سال۱۹۷۰، عضو هیأت داوران براى انتخاب بهترین طرح بیمارستانى (جایزه آبادى) ، عضو کمیته عالى بررسى طرح‌هاى جامع دانشگاه‌ها و برنامه‌ریزى فضاهاى آموزشى وزارت فرهنگ و آموزش عالى در سال۷۱، عضو شوراى گروه معمارى جامعه مهندسان مشاور ایران ۷۲ - ۷۰ ، عضو شوراى برنامه ریزى و هماهنگى جامعه مهندسان مشاور ایران ۷۴ - ۷۲، عضو کمیته عالى و تخصصى تدوین مقررات ملى ساختمان ۷۳ - ۷۱، عضو کمیته بررسى و اصلاح نظام فنى و اجرایى طرح‌هاى عمرانى کشور ۷۳ - ۷۲، عضو کمیته بررسى و تنظیم آیین نامه اجرایى قانون نظام مهندسى کشور در سال۷۵ ، عضو هیأت مؤسسین انجمن صنفى مهندسان مشاور معمار و شهرساز ۷۵، عضو اولین هیأت مدیره کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران ۷۷ - ۷۵، عضو انجمن صنفى مدیران فنى و اجرایى از جمله فعالیت‌های این هنرمند معمار به شمار می‌آیند.

      او همچنین مدیریت و سرپرستى پروژه‌هایى چون "کاخ جوانان"، "سینما صحرا"، "ساختمان‌هاى اولیه دانشگاه کرمان"، "چاپخانه اسکناس بانک مرکزى"، "بیمارستان آموزشى کرمان"، "پروژه اجلاس سران کشورهاى اسلامى"، "کتابخانه ملى ایران"، "مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسى وزارت امورخارجه" را بر عهده داشته است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:59 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كاربردهای روانشناسی در محیط كار

پروژه كاربردهای روانشناسی در محیط كار

پروژه كاربردهای روانشناسی در محیط كار در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروژه كاربردهای روانشناسی در محیط كار در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب

مقدمه
قلمرو روانشناسی در کار
کاربردهای کنونی روانشناسی در محیط کار
زمینه های کاربرد روانشناسی در محیط کار
انتظارات مدیران سطوح مختلف سازمانها از روانشناسی
پیشنهادات
خلاصه
منبع



مقدمه :

در فصل حاضر فهرستی از ابعاد گوناگون کاربرد دانش روانشناسی در کار و در حیطه زمانی برای دانشجویان رشته های مختلف و به ویژه برای مدیران آینده و کنونی سازمانها معرفی شده است . دلیل اینکه مدیران را مخاطب قرار داده ایم آن است که به نظر می رسد جوانه هر گونه تغییر و تحول سازمانی باید در تفکر منطقی , باور داشتها و در عقل سلیم مدیران , خاصه مدیران سطوح بالای سازمانهای دولتی و بخش خصوصی کشورمان بارور شود . اگر بالاترین سطوح مدیریت یک سازمان با دانش روانشناسی و کاربردهای وسیع آن در همه ابعاد حیات سازمانی آشنا نباشد , سرپرست واحد کوچکتر سازمان نیزنمی تواند در تحلیل مشاغل و در آزمایش و انتخاب , آموزش , ارزشیابی و استفاده از نظامهای تشویق و تنبیه , افزایش سطح روحیه و کارآمدی کارکنان تحت نظارت خود , از روشهای علمی شناخته شده استفاده کند .

قلمرو روانشناسی در کار :

روانشناسی که آن را به عنوان مطالعه علمی رفتار و فرآیندهای ذهنی موجود زنده تعریف می کنیم . از دو جنبه علمی و عملی یا حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد . وقتی درباره تحقیقات روانشناسی و استفاده از روشهای علمی برای شناخت رفتار آدمی صحبت می کنیم در این صورت با علم روانشناسی سروکار داریم و هنگامی که درباره کاربرد یافته های روانشناسی در ابعاد گوناگون حیات انسانی سخن می گوییم حرفه روانشناسی را مورد توجه قرار داده ایم . یک نفر روانشناس حرفه ای نیز مانند یک فیزیکدان یا زیست شناس با کاربرد یافته های علمی رشته تخصصی خود به منظور حل مشکلات  عملی مردم سروکار دارد . در قلمرو کاربرد روانشناسی در کار رفتار آدمی در رابطه با کار مورد مطالعه قرار می گیرد و هدف اصلی روانشناس مطالعه و کاربرد آن دسته از اصول و یافته های روانشناسی است که در رابطه بین انسان و کار او اثر می گذارد . به اعتقاد بعضی از صاحب نظران , حیطه روانشناسی صنعتی از قلمرو روانشناسی در کار , محدودتر است . در مورد روانشناسی صنعتی رفتار آدمی در همه مراحل تولید , توزیع و مصرف کالاها و خدمات مورد مطالعه قرار می گیرد , بطور کلی می توان گفت که :

       در روانشناسی صنعتی با بررسی رفتار آدمی و کاربرد حقایق       روانشناسی در حل مسایل انسانی در سازمانها سروکار داریم . برای روانشناسی صنعتی یافته های روانشناسی به صورت نظریه ها و روابط علّی       بین محرک و پاسخ مطرح است .

نکته مهم دیگر آنکه روانشناس از این یافته ها برای شناخت رفتار آدمی در رابطه با کار و مسایل انسانی ناشی از کار استفاده می کند , بنابراین می توان قلمرو روانشناسی کار را به عنوان مطالعه رفتار آدمی در آن جنبه از حیات بدانیم که :

۱-              با کار پیوندی تنگاتنگ دارد و رفتار آدمی را در رابطه با آن تحت مطالعه و بررسی قرار می دهد .

۲-      برای به حداقل رساندن مشکلات انسانی در کار از قوانین و یافته های روانشناسی استفاده می کند .

در روانشناسی صنعتی کوشش اصلی آن روانشناس آن است که :

۱-     هر سازمان تولیدی یا خدماتی به تولید آن دسته از کالاها و خدمات بپردازد که اولاً نیازهای معقول آدمی را تامین کند و ثانیاً در این راه رفاه جسمی و ارزشهای شخصی و انسانی مردم نیز مورد توجه قرار گیرد .

۲-      کارآیی و خاصه اثر بخشی فعالیت کارکنان سازمانها در تولید و توزیع کالاها و خدمات افزایش یابد .

۳-               شرایطی فراهم شود تا کارکنان سازمانها با اعتقاد و علاقه به فعالیت بپردازند .

۴-     ارزشهای شخصی و انسانی کارکنان سازمانها همچنان محفوظ باقی بماند و موجباتی فراهم گردد که ایمنی کارکنان در زمینه های سلامت جسمی و روانی تامین شود .

۵-     بهداشت روانی کارکنان سازمانها با تمام ابعاد آن تامین می شود و رشد و بالندگی شخصیت آنان همراه با افزایش کارآیی و اثر بخشی فعالیتشان مورد نظر قرار گیرد .

۶-      مسایل انسانی در محیط کار حل شود و اگر بخواهیم واقع بینانه تر بیان کنیم مسایل و مشکلات انسانی در محیط کار به حداقل برسد .

 



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:59 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله تیم سازی ، راهبردی مناسب در اثربخشی سازمان

مقاله تیم سازی ، راهبردی مناسب در اثربخشی سازمان

مقاله تیم سازی ، راهبردی مناسب در اثربخشی سازمان در 10 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله تیم سازی ، راهبردی مناسب در اثربخشی سازمان در 10 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده


سازمانها همان گونه كه به بازسازی خود می پردازند تا بتوانند موثرتر و با کارکرد بهتر به رقابت بپردازند، بــه سوی تیم ها نیز روی آورده اند تا از ذوق و قریحه كاركنان به نحوی بهتر بهره ببرند. مدیران دریافته اند كه تیم ها نسبت به سازمانهای سنتی و شكلهای دیگر گروههای كاری دارای قدرت انعطاف بیشتر بوده و در برابر محیط درحال تغییر بهتر پاسخگو هستند. لذا تیم ها می توانند به عنوان منبعی برای رضایت شغلی به كار گرفته شوند. همچنین آنها برای مدیران ابزار موثری هستند تا بتوانند مشاركت كاركنان را بهبود بخشیده، اخلاق آنها را متعالی و تنوع نیروی كار را گسترش دهند. نویسنده در این مقاله ضمن تشریح اهمیت موضوع، به تعریف تیم و مراحل شكل گیری و توسعه آن پرداخته و سپس عوامل حیاتی و موفقیت تیـم، مشخصـــات تیم های موثر و مدل فرایندی تیم سازی را مورد بررسی قرار داده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:59 ] [ بابک ]
[ ]

مدیریت ارتباط با مشتری ، راهبردی کارآفرینانه در جهت بهبود وضعیت گردشگری (مطالعه موردی: تشکیلات گردشگ

مدیریت ارتباط با مشتری ، راهبردی کارآفرینانه در جهت بهبود وضعیت گردشگری (مطالعه موردی: تشکیلات گردشگری در شیراز)

مدیریت ارتباط با مشتری؛ راهبردی کارافرینانه در جهت بهبود وضعیت گردشگری (مطالعه موردی تشکیلات گردشگری در شیراز) در 15 صفحه در قالب فایل ورد با فونت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مدیریت ارتباط با مشتری؛ راهبردی کارافرینانه در جهت بهبود وضعیت گردشگری (مطالعه موردی: تشکیلات گردشگری در شیراز) در 15 صفحه در قالب فایل ورد با فونت doc

 

 چکیده

 مدیریت ارتباط با مشتری یکی از اساسی ترین موضوعات راهبردی در رشته های کسب و کار، بازاریابی و فناوری اطلاعات است. از منظر کارآفرینی در سال های اخیر مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک فرصت و یا راهبردی کارآفرینانه به منظو توسعه بخش گردشگری مطرح شده است. افزون بر این بسیاری از برنامه ریزان و سیاستگذران توسعه نیز از صنعت گردشگری به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار یاد می کنند. در این مقاله سعی بر آن است که میزان توجه مدیران هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران ها و آژانس های گردشگری شهر شیراز  به مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان راهبردی کارآفرینانه بررسی گردد. داده ها از طریق پرسشنامه 25 سوالی با مقیاس 5 نمره ای لیکرت بدست آمده و با استفاده از روش تجزیه و تحلیل عوامل و بکارگیری نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. روش استفاده شده در این پژوهش (با 35 نفر جامعه آماری و 120 نفر نمونه آماری) پیمایشی و از طرف دیگر کیفی است. نتیجه این پژوهش نشان داده است که 5/79 درصد از تشکیلات اقتصادی یاد شده بر نقش رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک فرصت (راهبرد کارآفرینانه) تاکید داشته و مشتری گرا بودند.

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه

2- مبانی نظری- مفهومی پژوهش

 3 - مواد و روش ها

4 - یافته­های تحقیق

5- بحث ونتایج 

7- جمع بندی نتایج

8- بیان مشکلات وارائه پیشنهادات وراهكارها

تشکر و قدردانی

منابع وماخذ 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:58 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله مرکز رشد عاملی تسهیلگر در جهت توسعه و تثبیت کسب و کارهای کوچک و متوسط

مقاله مرکز رشد عاملی تسهیلگر در جهت توسعه و تثبیت کسب و کارهای کوچک و متوسط

مرکز رشد عاملی تسهیلگر در جهت توسعه و تثبیت کسب و کارهای کوچک و متوسط در 21 صفخه در قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مرکز رشد عاملی تسهیلگر در جهت توسعه و تثبیت کسب و کارهای کوچک و متوسط در 21 صفخه در قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده :

هسته اصلی فرآیند حرکت به سوی یک اقتصاد رقابتی، ایجاد بخش خصوصی، توسعه کارآفرینی و ایجاد کسب و کار کوچک و متوسط می باشد. این فرآیند جدا از حمایت مالی نیازمند زمینه ای برای آموزش، انتقال دانش و ایجاد زیر ساختار شغلی برای تشویق بیشتر توسعه کارآفرینی و رشد مشاغل کوچک است. یکی از مهمترین این زیر ساختها مراکز رشد هستند. این مراکز بعنوان عوامل تسهیل گر در جهت توسعه کسب وکارهای جدید و نوپا و محرکی برای نیل به نوآوری ها شناخته شده اند. از آنجائیکه کارکرد مراکز رشد به ساختارهای مدیریتی جامعه، پیچیدگی های محیطی و سیاست های دولتی وابسته می باشد، لذا بر اساس مقتضیات هر جامعه، الگوی متفاوتی برای توسعه کسب و کار های کوچک و متوسط در مراکز رشد مطرح است. در این مقاله ضمن بررسی الگوهای رایج در کشورهای مختلف، الگویی جامع به منظور توسعه و تثبیت کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران مطرح گشته و در برخی از مراکز رشد فعال کشور مورد بررسی قرار می گیرد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مراکز رشد و نمونه آماری هشت مرکز رشد منتخب در کشور می باشد. نتایج این پژوهش نشان می دهد که در هر مرکز رشد سه رویکرد انتخاب، حمایت کسب و کار و میانجیگری شکل می گیرد که در توسعه و تثبیت کسب و کارهای کوچک و متوسط نقش بسزایی دارد. 


فهرست مطالب :


1. مقدمه

2. مفهوم مراکز رشد

3. بررسی الگوهای رایج در مراکز رشد

4. مقایسه و تجزیه و تحلیل

5. ارائه الگویی برای بیان نقش مراکز رشد

7. خلاصه و نتیجه‌گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:58 ] [ بابک ]
[ ]

نگاهی گذرا به كتاب ”پیش به سوی كارآفرینی“ نگارش جیمز آر.كوك، ترجمة‌ میترا تیموری

نگاهی گذرا به كتاب ”پیش به سوی كارآفرینی“ نگارش جیمز آر.كوك، ترجمة‌ میترا تیموری

نگاهی گذرا به كتاب ”پیش به سوی كارآفرینی“ نگارش جیمز آركوك، ترجمة‌ میترا تیموری در 9 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیکتاب

توضیحات کامل

نگاهی گذرا به كتاب ”پیش به سوی كارآفرینی“ نگارش جیمز آر.كوك، ترجمة‌ میترا تیموری در 9 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه

 اهداف این كتاب، راهنمایی شما برای آغاز و ادامة كسب و كار، آموزش مدیریت كسب و كار، ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی كسب‌ و كارهای تازه و معرفی كارآفرینان مشهور است.

كارآفرینان كسانی‌اند كه با ایجاد محصولات و خدمات نوین مورد نیاز مردم، به پاداش‌های اقناع كننده دست می‌یابند؛ از هیچ، كسب‌و كاری جدید خلق می‌كنند؛ به رغم مخاطرات بسیار، مبدع كارهای جدید می‌شوند؛ به تنهایی و بدون دخالت مدیریت، تصمیم‌می‌گیرند كه چه مقدار از سرمایة خود را گسترش دهند، یا آن را محدود كنند؛ آنها بنیان‌گذاران شركت‌ها و پدیدآورندگان مفاهیم و ایده‌های جدیداند؛ با تمام نیرو و اراده از عقاید خود دفاع می‌كنند؛ و باورهای خود را با اراده‌ای خلل‌ناپذیر به پیش می‌برند و در برابر آنچه دیگران غیرممكن یا ناكارآمد می‌پندارند، ایستادگی می‌‌كنند.

      شاخصة تمام كارآفرینان موفق، خلاقیت، نو‌آوری، ریسك‌پذیری، استمرار كار بیش از دیگران و انجام كار بیش از حد نیاز است. تقریباً، تمام كسانی كه به قلل موفقیت رسیده‌‌اند، از تمام اشخاصی كه به حدّ آنان نرسیده‌‌اند، بیش‌تر و سخت‌تر كاركرده‌اند؛ تحقیق و مطالعه كرده‌اند و دقیق‌تر برنامه‌ریزی كرده‌اند. آنها ضمن پرهیز بیش‌تر، به خود« نه» گفته‌اند و مشكلات بیش‌تری را از سر راه برداشته‌اند. مهارت در سرمایه‌گذاری و مدیریت مدبّرانه‌ی كسب‌و كار، توزیع مجدد ثروت را تضمین می‌كند. در سطور زیر، مقوله‌های: یافتن زمینة كاری مناسب، آغاز و راه‌اندازی آن، كارمندیابی، اصول و راه‌كارهای برنده شدن، مدیریت، بازاریابی، فروش، اثرقوانین مالیاتی، تنوع بخشی، كناره‌‌گیری و فروش كسب‌وكار  به اختصار ارائه شده‌ است. 

 

فهرست :


1)آغاز كار یك مبارزه است:

2)چگونه زمینة كاری مناسبی بیابید:

3) چگونه شركت خود را راه‌اندازید:

4)چگونه كارمند بگیرید و روابط خود را تنظیم كنید:

5) چگونه با تكیه بر سه اصل راه خود را هموار كنید:

6) راه‌های برنده شدن در كسب و كار:

7) چگونه كسب و كار جدید خود را مدیریت كنید:

8) چگونه بازاریابی كنید:

9) چگونه بفروشید:

10) چگونه مالیات ها بر كسب و كار شما اثر می گذارند :

11) چگونه به كسب و كار خود تنوع بخشید:

12) چگونه با ركود در كسب و كار برخورد کنید:

13) چگونه از كار كناره بگیرید :

14) چگونه شركت خود را بفروشید:

15(آنچه پس از موفقیت نباید انجام دهید:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:58 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله روش تدریس ایفای نقش

مقاله روش تدریس ایفای نقش

مقاله روش تدریس ایفای نقش در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

مقاله روش تدریس ایفای نقش در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب

مقدمه
هدف اساسی
مفهوم نقش
« مرحلة نخست: آمار کردن یا گرم کردن گروه
مرحلة‌ دوم: انتخاب شرکت کنندگان بازی نقش
مرحلة سوم: صحنه سازی( صحنه آرایی)
مرحلة چهارم: آماده کردن تماشاگران
مرحلة‌پنجم: اجرای بازی
مرحلة ششم: بحث و ارزشیابی
مرحلة هفتم: اجرای دوبارة بازی نقش
مرحلة هشتم:‌ بحث و ارزشیابی
« محاسن و محدودیتهای روش ایفای نقش
الف) محاسن
ب) محدودیتها
منابع و مآخذ

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:58 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) (کیم، 2008)

پرسشنامه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) (کیم، 2008)

دانلود پرسشنامه استاندارد اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) (کیم، 2008)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) (کیم، 2008)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این پرسشنامه توسط کیم در سال 2008 ساخته شد که دارای 50 گویه 6 مولفه می ­باشد که گویه ­ها در طیف پنج گانه از (اصلاً در مورد من صدق نمی­ کند= 1 تا کاملاً صدق می­ کند= 5) پاسخ­دهی می­ شوند. در پژوهش مشتاقی (1392) که هنجاریابی این پرسشنامه را انجام داده ­اند تعداد گویه ­ها از 50 گویه با حذف 7 گویه به 43 گویه کاهش یافته است.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            43

تعداد مولفه :                           6 مولفه (خودکارآمدی تحصیلی، سازماندهی و توجه در مطالعه، استرس و فشار زمانی، مشغولیت در فعالیت­های دانشگاهی، رضایتمندی احساسی و ارتباطات کلاسی)

روایی و پایایی :                         دارد

نحوه نمره گذاری :                     دارد

منبع :                                      دارد

نوع فایل :                                word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                         3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:58 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اضطراب اجتماعی - فرم نوجوانان (لاجرسا، 1998)

پرسشنامه اضطراب اجتماعی - فرم نوجوانان (لاجرسا، 1998)

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب اجتماعی فرم نوجوانان (لاجرسا، 1998)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب اجتماعی - فرم نوجوانان (لاجرسا، 1998)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این مقیاس شامل 18 گویه بوده و از سه زیر مقیاس ترس از ارزیابی منفی (FNE)، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیت­ های جدید (SAD-New) و اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی (SAD-General) تشکیل شده است (لاجرسا و لوپز، 1998 ؛ ورنبرگ و همکاران، 1992). این مقیاس به صورت مدرج پنج درجه­ ای (کاملاً شبیه من= 5 تا کاملاً متفاوت از من= 1) می ­باشد. نمره­ های بالاتر در این مقیاس نشان از اضطراب اجتماعی بالاتر است. در پژوهش استوار و رضویه (1392) که هنجاریابی این پرسشنامه را انجام داده­ اند تعداد گویه ­ها از 18 گویه با حذف 2 گویه به 16 گویه کاهش یافته است.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            16

تعداد مولفه :                              3 مولفه (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیت­ های جدید و اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:57 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ناگویی هیجانی تورنتو (بگبی، پارکر و تیلور، 1994)

پرسشنامه ناگویی هیجانی تورنتو (بگبی، پارکر و تیلور، 1994)

دانلود پرسشنامه استاندارد ناگویی هیجانی تورنتو (بگبی، پارکر و تیلور، 1994)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد  ناگویی هیجانی تورنتو (بگبی، پارکر و تیلور، 1994)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو (بگبی، پارکر و تیلور، 1994) یک آزمون 20 ماده ­ای است و سه زیر مقیاس دشواری در شناسایی احساسات، دشواری در توصیف احساسات و تفکر عینی را در مقیاس پنج درجه ­ای لیکرت از نمره 1 (کاملاً مخالف) تا نمره 5 (کاملاً موافق) می ­سنجد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            20

تعداد مولفه :                              3 مولفه (شواری در شناسایی احساسات، دشواری در توصیف احساسات و تفکر عینی)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:57 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد