paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی

پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی

پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندی3D character & object

توضیحات کامل

پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شیوه تفسیر و نمره گذاری

 

این پرسشنامه دارای 16 سوال است و هدف کلی آن بررسی میزان تمایل به اعتیاد از سه بعد اجتماعی، فردی و محیطی در افراد مختلف می باشد. این پرسشنامه به صورت محقق ساخته و با استفاده از برخی منابع علمی از قبیل فرچاد و همکاران (1385) طراحی گردیده است. طیف پاسخدهی به پرسشنامه به صورت لیکرت بوده که در جدول زیر مشخص گشته است:

 

 

 

گزینه

خیلی کم

کم

گهگاهی

زیاد

خیلی زیاد

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

 ابعاد پرسشنامه و سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه شده است:

 

بعد

سوالات مربوطه

محیطی (خانوادگی و فامیلی)

?????

فردی

????

اجتماعی

?????

 

 

 

بدین ترتیب، به منظور بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیاز همه سوالات را با هم جمع می نمائیم. بدیهی است که این امتیاز دامنه ای از 16 تا 80 خواهد داشت و هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر میزان تمایل بیشتر شخص پاسخ دهنده به اعتیاد خواهد بود و برعکس.

 

روایی و پایایی

 

در پایان نامه میرحسامی (1388) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از دانشجویان توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری توزیع شد.

 

همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (1+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه میزان گرایش به اعتیاد برابر با 79/0 می باشد.........

..............

.......................



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 15

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:30 ] [ بابک ]
[ ]

راهنمای آزمون مکعب های کهس

راهنمای آزمون مکعب های کهس

راهنمای آزمون مکعب های کهس در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای آزمون مکعب های کهس در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


- روش اجرا

 

برای اجرای آزمون، آزمایشگر آزمودنی را در كنار میز و روی یك صندلی می نشاند. خود نیز در روبروی او می نشیند. ارتفاع میز از سطح زمین و فاصله آن از چشم آزمودنی طوری باید باشد كه آزمودنی بتواند براحتی تصاویر را ببیند ومكعبها را دستكاری كند.

 

آزمایشگر ابتدا به مدت دو سه دقیقه با آزمودنی صحبت می كند. نام، نام خانوادگی، سن، سطح تحصیلات، شغل پدر، شغل مادر، تعداد خواهران، تعداد برادران و سئوالات دیگری می پرسد تا در این فاصله آزمودنی با آزماینده انس بگیرد. از آزمون یا از اجرا كننده آن بیمناك و وحشت زده یا ناراحت نباشد. آزماینده، ضمن مصاحبه با آزمودنی، اطلاعات لازم را روی برگ نمره گذاری می نویسد.

 

آنگاه آزماینده جعبه مكعبها را باز كرده، همه آنها را روی میز و در دسترس آزمودنی می ریزد. البته آزمودنی نباید قبل از شروع رسمی آزمایش تصاویر دفترچه را ببیند و در جریان آزمایش نیز فقط باید یك تصویر در جلو چشم داشته باشد.

 

 اجرای آزمون، با توجه به موقعیت آزمودنی، به طریق زیر انجام می گیرد :

 

1- اجرای آزمون برای افرادی كه زبان كلامی را می فهمند.

 

2- اجرای آزمون برای افرادی كه رنگها را نمی شناسند.

 

3- اجرای آزمون برای افرادی كه زبان كلامی را نمی فهمند.

 

  آنچه درزیر می آید، آزمودنیهایی را دربر می گیرد كه زبان كلامی را می فهمند.

 

الف- شناساندن مكعب ها

 

آزماینده می گوید: تمام این مكعبها مثل هم اند. آنگاه یكی از آنها را برمی دارد و در حالیكه با انگشت به یكی از سطوح جانبی آن اشاره می كند، از آزمودنی می پرسد : این طرف چه رنگی است؟ پس از شنیدن پاسخ صحیح یا غلط، هریك از سه سطح جانبی دیگر را نشان می دهد و رنگ آن را می پرسد.

 

حال نوبت به دو سطح دیگر مكعب، كه از دو رنگ تشكیل شده اند، می رسد. آزماینده با انگشت خود به هریك از دو سطح اشاره می كند وبه آزمودنی می گوید : شما در اینجا دو تا رنگ می بینید، آبی     ( انگشت آزماینده روی رنگ آبی ) و زرد ( انگشت آزماینده روی رنگ زرد ) و در این طرف دو رنگ دیگر می بینید: سفید و قرمز. آنگاه مكعبی را كه در دست دارد مخلوط مكعب های دیگر
می كند و می گوید: تكرار می كنم، تمام این مكعب ها مثل هم هستند.

 

ب- آزمایش تمرینی ( زمان آزاد )

 

آزماینده 4 مكعب به آزمودنی می دهد و از او می خواهد كه با آنها یك مربع (یك چهار گوش) كاملا قرمز درست كند. اگر موفق نشد آزماینده به او كمك می كند، آنچه را كه برای این كار لازم است شرح می دهد و منتظر می ماند تا مربع ساخته شود. آنگاه با گفتن كلمه"خوب" چهار مكعب مورد استفاده را پهلوی مكعبهای دیگر می گذارد. حال دفترچه تصاویر را در جلوی آزمودنی، در مقابل دست چپ او قرار می دهد وتصویر(1) را باز می كند.

 

ج- آزمایش واقعی

 

تصویر شماره (1) :  آزماینده می گوید؛ حال از شما می خواهم كه با مكعبها تصویری مثل این ( اشاره  به تصویر شماره1) درست كنید. می بینید كه این یكی باید قرمز و این یكی باید آبی باشد (با انگشت نشان می دهد). با گفتن جمله" شروع كنید "، آزمودنی را به كار وا می دارد و همزمان با آن كرنومتر را نیز به كار می اندازد. اگر آزمودنی موفق شد به تصویر(2 ) می پردازد، اما اگر نتوانست در حداكثر زمان لازم، یعنی 5/1 دقیقه، تصویر را بسازد به او اجازه می دهد تا از زمان مجاز تجاوز كند، و در صورت لزوم او را در ساختن تصویر یاری می دهد. دراین حالت مسلماً هیچ امتیازی به آزمودنی داده نمی شود.

 

تصویر شماره ( 2 ) : در مورد تصویر ( 2 ) همان دستورات تصویر(1) اجرا می شود. یعنی آزماینده  اسم رنگها را می گوید، با انگشت نشان می دهد و در صورت عدم موفقیت به آزمودنی در ساختن تصویر كمك می كند.

 

تصویر شماره ( 3 ) تا ( 17 ) :  آزماینده نه اسم رنگها را می گوید ونه كوچكترین كمكی به او          می رساند. در مورد هر یك از تصاویر می گوید: حالا تصویری مثل این درست كنید. وقتی تمام كردید به من نشان دهید. تصویر شماره (‌3 ) را باز می كند و در حالی كه می گوید شروع كنید كرونومتر را به كار می اندازد.

 

انجام دستورات فوق، در مورد افرادی كه خوب انس گرفته اند نخواهد بود بلكه باید دقت شود تا سه عمل زیر بطور همزمان انجام گیرد:

 

برگرداندن صفحات دفترچه تصاویر

 

 گفتن جمله " شروع كنید "

 

و  راه انداختن كرونومتر.

 

حداكثر زمان لازم برای ساختن هر تصویر، هم در روی خود تصویر وهم در روی برگ نمره گذاری نوشته شده است.

.......

.................

.............................


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:30 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس نو آوری سازمانی - مدرسه

مقیاس نو آوری سازمانی - مدرسه

مقیاس نو آوری سازمانی مدرسه در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس نو آوری سازمانی - مدرسه در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شیوه امتیاز دهی:

 

شیوه امتیاز دهی این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت دارای 5 گزینه می باشد. نمره گذاری برای گویه های مثبت بدین صورت است:

 

گزینه

امتیاز

کاملا موافقم

5

موافقم

4

نظری ندارم

3

مخالفم

2

کاملا مخالفم

1

 

 

 

اما در گویه های منفی شیوه امتیاز دهی بدین صورت می باشد:

 

 

 

گزینه

امتیاز

کاملا موافقم

1

موافقم

2

نظری ندارم

3

مخالفم

4

کاملا مخالفم

5

 

 

 

بدین ترتیب، نمره هر فرد می تواند حداکثر 120 و حداقل نیز 24 باشد.

 

 

 

ابعاد پرسشنامه:

 

این پرسشنامه دارای سه بعد (فرهنگی، ساختاری و منابع انسانی) می باشد که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه شده است:

 

بعد

سوالات مربوط به آن

فرهنگی

??????????

ساختاری

2،5،11،14،17،22

منابع انسانی

????????????????????????

 

 


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 24

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:30 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان

مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان

مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان عدالت سازمانی و ابعاد آن است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

پرسشنامه فوق دارای پنج چهار بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

 

 

بعد

سوالات مربوطه

عدالت اطلاعاتی

????

عدالت توزیعی

???

عدالت رویه ای

?????

عدالت بین فردی

?????

 

 

 

 برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 20

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:29 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس مهار افراطی- خصومت (O – H) مگارگی، كوك و مندلسون (1976)

مقیاس مهار افراطی- خصومت (O – H) مگارگی، كوك و مندلسون (1976)

مقیاس مهار افراطی خصومت (O – H) مگارگی، كوك و مندلسون (1976) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس مهار افراطی- خصومت (O – H) مگارگی، كوك و مندلسون (1976) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر


 

به نظر مگارگی، كوك و مندلسون (1976) دو دسته از افراد مرتكب اعمال پرخاشگرانه شدید می شوند؛ اشخاصی كه عادت به پرخاشگری دارند و اشخاصی كه به شدت دارای مهار افراطی اند. افراد با مهار زیاد، بیشتر اوقات واكنش پرخاشگرانه متناسب با تحریك نشان نمی دهند و در مقابل ابراز هرگونه پرخاشگری بازداری نشان می دهند، اما گاهی درصورتی كه تحریك زیاد باشد، امكان دارد حالت بسیار پرخاشگرانه ای داشته باشند. مگارگی و همكارانش اعتقاد داشتند كه به طور معمول شدت اعمال پرخاشگرانه توسط افرادی كه مهار افراطی دارند، بیش از اشخاصی است كه مهار كمتری دارند.

 

مقیاس اولیه O-H سی و یك ماده داشت و ماده های این مقیاس طوری نمره گذاری شد كه نمره های بالاتر نشان دهندة اشخاص خش نتر (با مهار افراطی) بود. در این پرسشنامه به هر گزینه بلی 1 امتیاز و به هر گزینه خیر 0 امتیاز تعلق می گیرد.برای بدست آوردن امتیاز کلی آزمون، باید مجموع تک تک سوالات را با هم محاسبه نمایید. این امتیاز دامنه ای از 0 تا 28 را خواهد داشت. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر احتمال بروز واکنش پرخاشگرانه شدیدتر فرد است. به عبارتی خصوصیت مهار افراطی در فرد پاسخ دهنده بالاتر است.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 28

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:29 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی انكوباتور

پاورپوینت بررسی انكوباتور

پاورپوینت انكوباتور در 25 اسلاید و قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت انكوباتور در 25 اسلاید و قابل ویرایش


نوزادان تازه متولد شده بخصوص نوزادان نارس و كم خون به شدت در خلسه هیپنوتیزمی هستند

راه های اتلاف گرما

هدایتی

تابشی

القایی

تبخیری

نوزاد در داخل انكوباتور در یك محیط گرم ، تمیز و به مقدار كافی رطوبت  نگاه داشته می شود.

در اواخر سال 1800 در فرانسه اختراع شد.

اتلاف دمای هدایتی و تابشی را كم می كند.

چرخش هوا در آن lit1 3-20 لیتی در هر دقیقه

صدای داخل آن كمتر از 60 دسیبل

امكانات اصلی جانبی

روش كنترل دما درونش : 1- كنترل هوا به وسیله پروپ و دماسنج داخلی 2- روش سرو كنترل : دمای مطلوب بر روی 36150تنظیم می شود.و ...... این روش نیاز كمتر به كنترل مكرر دما




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:29 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های فرانک گهری

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های فرانک گهری

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های فرانک گهری در 25 اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های فرانک گهری در 25 اسلاید قابل ویرایش

 

 


فهرست :

 

زندگینامه

آثار فرانک گهری

کارهای گِری به‌ترتیب زمانی

تصاویری از برخی فعالیت ها

جوایز

دکترای افتخاری

دانشگاه ها

روند طراحی و اجرا

شکل‌ها و مصالح

نظرات دیگران درباره او

ادعای خسارت دانشگاه ام آی تی

کتاب‌های ترجمه شده به فارسی

 

بخشی از متن :

فرانک اون گهری Frank Gehry در ۲۸ فوریه ۱۹۲۹ در تورنتو کانادا متولد شد. نام مذهبی اش ابراهیم بود و محض خنده او را ماهی (fish) صدا می کردند. بلافاصله پس از جنگ دوم جهانی کانادا را ترک کرد و با خانواده اش در لوس آنجلس اقامت گزید، آن هم نه در یک خانه ی ویلایی واقع در حومه سرسبز شهر که در مرکز شهری با تراکم جمعیت بالا و خطرناک.
در کالیفرنیا نام خانوادگی اش را از گلدبرگ تغییر داد و تا اندازه ای با محیط سینمایی درخشان هالیوود آشنا گردید. در سال ۱۹۵۲ در سن ۲۳ سالگی همچون اردکی بیرون از آب است. در این هنگام خانم آنیتاسنایدر با درآمدی معمولی برای تامین مخارج زندگی مستقل خویش با او آشنا گردید و ازدواج کرد و در یافتن مسیری برای زیستن با فروتنی به کمک وی شتافت. بدین طریق گهری توفیق یافت که در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ثبت نام نماید. او در ابتدا هنر را انتخاب نمود سپس با تغییر رشته تحصیلی در سال ۱۹۵۴ در معماری فارغ التحصیل شد. کمی بعد، حین خدمت سربازی در جورجیا پروژه هایی را مطابق الگوهای معمار معروف به نام رایت طرح کرد و آثار کوچکی را با استفاده از باقی مانده ابزار ساده ای که طی دوران نوجوانی اش در مصالح فروشی پدر بزرگش می فروخت به مرحله اجرا رسانید. اینک همکاری با ویکتور گروئن را آزموده بود کسی که با ورود به لوس آنجلس مشی خبرگانی از وین را چون شیندلر و نیترا تعقیب می کرد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:29 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی کامپیوتر در کانون فرهنگی و هنری الغدیر

گزارش کارآموزی کامپیوتر در کانون فرهنگی و هنری الغدیر

گزارش کارآموزی کامپیوتر در کانون فرهنگی و هنری الغدیر در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی کامپیوتر در کانون فرهنگی و هنری الغدیر در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه:


اینجانب از تاریخ 92/06/05 از دانشگاه علمی و کاربردی برازجان در خدمات کامپیوتری کانون فرهنگی وهنری الغدیر به عنوان یک کارآموز فعالیت خود را آغاز کرد.و نحوه عملکرد کارآموز در خدمات کامپیوتری کانون فرهنگی وهنری الغدیر با توجه به کار هایی که در آن صورت میپزیرد کاملا با رشته من هم خوانی دارد و به دانش و تجربه من خواهد افزود. وفعالیت هایی مانند نصب ویندوز xp – ثبت اطلاعات در کامپیوتر و غیره ... . به کارآموز واگذار شده بود. و کارآموز از ساعت 1 بعد از ظهر در خدمات کامپیوتری کانون فرهنگی وهنری الغدیر حضور می یافت و ساعت 5 بعد از ظهر کار خود را تمام می کرد. البته رشته ایشان کامپیوتر بود اطلاعات کافی در مورد رشته خود هم داشت و برای کارکنان سازمان نیز کمک کافی میکرد. و تجربه های یاد گرفته ایشان ایجاد وب سایت با نرم افزار Front Page  بود که خود کارآموز در مورد این نرم افزار اطلاعات کافی را داشته است . کار هایی همچون عیب یابی سیستم، نصب ویندوز های متفاوت ، اسمبل کامل سیستم کامپیوتری و نصب برنامه های کاربردی و غیره از تجربه های اندوخته شده کارآموز محسوب میشود. دستاوردهای کارآموز در مدت 240 ساعت در خدمات کامپیوتری کانون فرهنگی وهنری الغدیراسمبل سیستم به تعداد 15 عدد – نصب ویندوز های فراوان  و نصب برنامه های کاربردی و تایپ و تامیر بعضی از قطعات کامپیوتری  از دستاوردهای کارآموزی محسوب میشود.

فهرست مطالب:

 
مقدمه
1-1- معرفی محل کارآموزی
1-3- شرح کلی فعالیت هایی که در آن انجام میگیرد
1-4-  فعالیت های مرتبط با رشته تحصیلی    
2-1- فعالیت های انجام شده (فعالیت های واگذار شده به دانشجو جهت کارآموزی)
تعریف فعالیت های واگذار شده
امنیت شبکه
سازماندهی فایلها و پرونده ها
انجام کارهای اینترنتی مورد نیازو ضروری سازمان
آموزش عیب یابی و تعمیر كامپیوتر
راهنمایی برای عیب یابی و تعمیر کامپیوتر
مشكل
راه حل سریع 2
آفیس
راه حل سریع 1
راه حل سریع 2 
بوق های کامپیوتر
قطعات کامپیوتر
3-10 کار نکردن مانیتور کامپیوتر
رفع عیب از سخت افزار كامپیوتر
نرم افزارهای عیب یابی برای کامپیوتر های شخصی (PC)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:29 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی زندگینامه و فعالیت های کنگو کوما

پاورپوینت بررسی زندگینامه و فعالیت های کنگو کوما

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های کنگو کوما در 25 اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های  کنگو کوما در 25 اسلاید قابل ویرایش

 

 


فهرست:

 

زندگینامه

آموزش و استادی

برجستگی های حرفه ای

گزیده ای از آثار این معمار

•منظر سنگی‌ کاری

•مهدكودكی در ژاپن از كنگو كوما با استفاده از یک متریال

•خانه S شکل

•طراحی kengo kuma برای SUPSI، mendrisio کشور سوئیس

•موزه Xinjin Zhi از کنگو کوما

جوایز

آثار

جوایز مسابقات

زندگینامه

 
در سال 1954 در یوکاهاما در ژاپن به دنیا آمد. در سال 1979 از دوره کارشناسی ارشد را از دپارتمان معماری دانشکده فنی و مهندسی توکیو فارغ التحصیل شد.
در سال 1987 استادیو طراحی Spatial را راه اندازی نمود. در سال 1990 گروه معماری Kengo kuma و همکاران را راه اندازی نمود. در سال 2008 دفتر گروه معماری Kengo kuma و همکاران را در اروپا ( پاریس و فرانسه ) راه اندازی نمود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:28 ] [ بابک ]
[ ]

طرح توجیهی احداث واحد تولید قطعات و شیلنگ های لاستیكی

طرح توجیهی احداث واحد تولید قطعات و شیلنگ های لاستیكی

طرح توجیهی احداث واحد تولید قطعات و شیلنگ های لاستیكی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات59
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل
طرح توجیهی احداث واحد تولید قطعات و شیلنگ های لاستیكی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


بخشی از متن:

صنعت تولید لاستیك و قطعات لاستیكی امروزه بعنوان یكی از صنایع مهم در اغلب كشورهای جهان بشمار می آید. با توجه به نقش بسیار مهم قطعات لاستیكی و كاربرد روز افزون آنها در صنایع مختلف ، اهمیت تولید این قطعات بخوبی روشن خواهد شد. از جملة این قطعات لوله های لاستیكی مسطح (تقویت شده) است كه دارای مقاومت و كارایی بسیار بالا در مقابل فشار، درجه حرارات و مواد شیمیایی می‌باشد. از آنجایی كه تولید و تكنولوژی ساخت این قطعه در ایران هنوز بخوبی جا نیفتاده لذا سالانه شاهد واردات آن می‌باشیم كه امید است به یاری خداوند، با اجرای موفقیت آمیز  این طرح و طرحهای مشابه و نه تنها كشور را از این جهت خودكفا نمود، بلكه در آینده و با راه اندازی طرحهای پتروشیمی در دست اجرا در مقام رقابت با سایر كشورهای تولید كننده در جهت صدور این فرآورده برآئیم.


فهرست مطالب:


فصل اول: معرفی محصول و ارزیابی بازار
فصل دوم: ارزیابی فنی
فصل سوم: ارزیابی مالی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:28 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد