paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه تنظیم خلق منفی

پرسشنامه تنظیم خلق منفی

پرسشنامه تنظیم خلق منفی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه تنظیم خلق منفی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری


 

به منظور نمره گذاری سوالات بر طبق جدول زیر عمل کنید:

 

کاملا مخالف

غالبا مخالف

بی نظر

غالبا موافق

کاملا موافق

1

2

3

4

5

 

ابتدا نمره سوال های 3، 5، 8، 9، 11، 14، 18، 19، 21، 22، 24، 25، 27، 28 و 30 را معکوس کنید ( مطابق جدول زیر):

 

کاملا مخالف

غالبا مخالف

بی نظر

غالبا موافق

کاملا موافق

5

4

3

2

1

 

سپس برای به دست آوردن نمره کلی، پاسخ های خود را با هم جمع بندی کنید.

 

 

 

جدول 1- نمره های هنجار شده مقیاس کنترل خلق منفی

 

نمره

صدک

116

108

100

92

84

85

70

50

30

15

 

 


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد گویه ها:                   30

 

 

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:36 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه چند بعدی نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود

پرسشنامه چند بعدی نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود

پرسشنامه چند بعدی نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه چند بعدی نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر


 

این پرسشنامه شامل 69 ماده است که توسط خود فرد پاسخ داده می‌شود و جهت ارزیابی نگرش فرد درباره ابعاد مختلف ساختار تصویر بدنی طراحی شده است. طبق تعریف کش و پروزینسکی[1]، نگرش فرد به تصویر بدنی شامل بخش های ارزیابی، شناختی و رفتاری است و آگاهی فرد از سلامتی و یا احساس بیماری را نیز در بر می‌گیرد. ویرایش اول این پرسشنامه در سال 1983 طراحی شد که شامل 294 ماده بود و BSRQ نامیده شد. در ویرایش دوم، بخش های تکراری حذف شد و بعضی از بخش ها بر اساس ملاک های جدید جابجا شدند. در سال 1985، کش ، وینستد و جاندا[2] از این پرسشنامه جهت یک پژوهش بین المللی در مورد تصویر بدنی استفاده کردند. از میان 30000 نفر شرکت کننده، 2000 نفر به صورت تصادفی انتخاب شده و بر اساس سن و جنس طبقه بندی شدند. این پرسشنامه در افراد 15 سال به بالا قابل استفاده بوده و برای ارزیابی کودکان مناسب نمی باشد.

 

روایی بخش های اصلی پرسشنامه توسط برون، کش و میولکا[3](1990) مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد. همچنین پایایی آن 81/0 گزارش شد.

 

خرده مقیاس های این پرسشنامه عبارتند از:

 

ارزیابی ظاهر[4](آیتم های 5-11-21-30-39-42-48)

 

گرایش ظاهر[5](آیتم های ????????

 

ارزیابی تناسب[6](آیتم های 24-33-51)

 

گرایش تناسب[7](آیتم های ?????????)

 

ارزیابی سلامت[8](آیتم های 7-17-27-30-45-54)

 

گرایش سلامت[9](آیتم های ???????

 

گرایش بیماری[10](آیتم های ?????????

 

رضایت بدنی[11](آستم های 61-69)

 

وزن ذهنی[12](آیتم های 59-60)

 

دلمشغولی با (اضافه)وزن[13](آیتم های ???????[14]

 

هر کدام از این حیطه ها 5 نمره دارد، به این ترتیب که:

 

خیلی راضیم

تا حدودی راضیم

نظری ندارم

تا حدودی نا راضیم

خیلی ناراضیم

5

4

3

2

1

 

اما آیتم های 42-48-23-32-40-49-33-6-15-16-25-34-43-17-30-45-28-38-37-47-نمره گذاری معکوس دارد.

 

خیلی راضیم

تا حدودی راضیم

نظری ندارم

تا حدودی نا راضیم

خیلی ناراضیم

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

دو خرده مقیاس زیر:

 

وزن ذهنی( با جمع آیتم های 59-60 تقسیم بر 2)

 

دلمشغولی با (اضافه)وزن[15]( با جمع آیتم های 10-28-57-58 تقسیم بر 4 )

 

بدست می آید.

 

امتیاز بالاتر، نشان دهنده رضایت بیشتر می باشد.

 

اگر چه پژوهشگران همه 69 ماده را اجرا می کنند، ولی بخشهایی مانند مقیاس ارزیابی تناسب بدنی و سلامتی را می توان با هم و در یک میانگین در نظر گرفت، در مورد مقیاس آگاهی از تناسب و سلامتی نیز می توان به همین صورت عمل کرد.


 


 

[1]. Cash & Pruzinsky

 

[2].Cash ,  Winsted & Janda

 

[3] Cash & Mulka

 

[4] . appearance evaluation(AE)

 

[5] . appearance orientation(AO)

 

[6] . fitness evaluation(FE)

 

 

 

[7] . fitness orientation(FO)

 

[8] . health evaluation(HE)

 

[9] . health orientation(HO)

 

[10] . illness orientation(IO)

 

[11] . body areas satisfaction(BAS)

 

[12] . subjective weight(SW)

 

[13] . weight preoccupation(WP)

 

. این خرده مقیاس ها به نقل از کش و پروزینسکی(1990) توسط گروه روان بنیان به این پرسشنامه اضافه شده است. [14]

 

 

 

[15] . weight preoccupation(WP)



ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد سوال ها:                 60

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:36 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه چند بعدی سنجش رضایت از زندگی در دانش آموزان هیوبنر (MSLSS)

پرسشنامه چند بعدی سنجش رضایت از زندگی در دانش آموزان هیوبنر (MSLSS)

پرسشنامه چند بعدی سنجش رضایت از زندگی در دانش آموزان هیوبنر (MSLSS) در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه چند بعدی سنجش رضایت از زندگی در دانش آموزان هیوبنر (MSLSS) در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر


 

این پرسشنامه دارای 40 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان رضایت از زندگی و ابعاد آن (خانواده، دوستان، مدرسه، محیط زندگی، خود) در دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

کاملا مخالفم

نسبتا مخالفم

کمی مخالفم

کمی موافقم

نسبتا موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

6

 

اما این شیوه نمره گذاری در مورد سوالات 10، 11، 13، 20، 21، 24، 26، 27، 28، 31 معکوس شده و به صورت زیر در خواهد آمد:

 

گزینه

کاملا مخالفم

نسبتا مخالفم

کمی مخالفم

کمی موافقم

نسبتا موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

6

5

4

3

2

1

 

پرسشنامه فوق دارای پنج بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

بعد

سوالات مربوطه

خانواده

7-1

دوستان

16-8

مدرسه

24-17

محیط زندگی

33-25

خود

40-34

 

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. نمره کلی این آزمون از 40 تا 240 متغیر خواهد بود و نمرات بالاتر بیانگر رضایت بالاتر فرد پاسخ دهنده از زندگی خواهد بود و برعکس.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 40

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:36 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه چندبعدی اضطراب كودكان MASC

پرسشنامه چندبعدی اضطراب كودكان MASC

پرسشنامه چندبعدی اضطراب كودكان MASC در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه چندبعدی اضطراب كودكان MASC در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 این مقیاس كه توسط مارچ و همكاران در سال1997 ساخته شد، یك ابزار خودگزارشی است كه 39 گویه دارد و برای ارزیابی نشانه های اضطراب در گروههای سنی 8 تا 19 سال استفاده می شود. هرگویه بر مبنای یك مقیاس چهار درجه ای لیكرت از صفر تا سه (هرگز، بندرت، گاهی اوقات و همیشه)نمره گذاری می شود. این مقیاس چهار بعد را اندازه گیری می كند كه شامل:

 

1-    اضطراب اجتماعی: 16،22،29،33،37،39،3،10،14

 

2-    اضطراب جدایی: ???????????????????????????

 

3-    اجتناب از آسیب: سوالات شماره ????????

 

4-    نشانه های جسمانی: سوالات شماره 38،35،31،27،24،20،18،15،12،8،5،1(کینجری،گینزبرگ و بارستین،2009؛ به نقل از مشهدی و همکاران،1391)

در مطالعه ایوارسون(2006) برای کل مقیاس ضریب آلفای 87/0 و برای خرده مقیاس اضطراب اجتماعی، نشالنه های جسمانی، اجتناب از آسیب و اضطراب جدایی به ترتیب ضریب آلفای 0/83،0/84،0/71،64/0 به دست آمد. مشهدی و همکاران (1391) نیز در  بررسی روایی  و پایایی این پرسشنامه، مشخصات روان.......

.............

.........................



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 39

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:36 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه حمایت اجتماعی فیلیپس

پرسشنامه حمایت اجتماعی فیلیپس

پرسشنامه حمایت اجتماعی فیلیپس در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه حمایت اجتماعی فیلیپس در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پرسشنامه حمایت اجتماعی این پرسشنامه توسط واکس، فیلیپس، هالی، تامپسون، ویلیامز و استوارت، در سال 1986 بر مبنای تعریف کوب از حمایت اجتماعی ساخته شد. بنا به تعریف کوب، حمایت اجتماعی به میزان برخورداری از محبت، مساعدت و توجه اعضای خانواده، دوستان و سایر افراد اشاره دارد. این پرسشنامه دارای 23 ماده است. ابراهیمی قوام(1371) در پژوهش پایان نامه ای خود که به راهنمایی دلاور انجام شده، سیستم نمره گذاری این پرسشنامه را به صفر و یک تغییر داده و دلیل این کار را استفاده از آلفای کرونباخ ذکر کرده است(همتی راد و سپاه منصور، 1387.(



ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد سوال ها:                 23

روایی و پایایی:                 دارد

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:35 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله

پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله

پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شیوه نمره گذاری و تفسیر


 

این پرسشنامه دارای 17 سوال بوده و هدف آن ارزیابی سه طبقه دانش فراشناختی حل مسئله (طبقه شخص، تکلیف و راهبرد) می باشد. شیوه اجرای آن به صورت مصاحبه است و هر سوال برای آزمودنی خوانده می شود. به آزمودنی اعلام خواهد شد که پاسخ درست یا غلط وجود ندارد. کل آزمون 30 تا 35 دقیقه طول خواهد کشید. البته می توان پرسشنامه های را به صورت چاپی نیز در اختیار آزمودنی قرار داد ولی احتمال خطا زیاد خواهد بود. در صورتی که یک آزمودنی سوال را نفهمیده باشد، مجددا آن سوال برای وی خوانده خواهد شد و سعی در ساده تر نمودن مطالب برای درک جامع آن خواهد شد. پاسخهای آزمودنی باید ثبت شود. این پرسشنامه سه طبقه از دانش فراشناختی حل مسئله را مورد ارزیابی قرار می دهد که در جدول زیر سوالات مربوط به هر طبقه ارائه گردیده است:

 

 

 

طبقه

شماره سوالات

شخص

????????????

تکلیف

??????????????/

راهبرد

?????????????/

 

 

 

پاسخ های هر آزمودنی به سوالات باید ابتدا کدگذاری گردد. به عبارت دیگر، ابتدا پاسخ تک تک سوالات باید به صورت کدبندی شده در بیاید. برای آشنایی با این روش و کدبندی نمودن سوالات، یک نمونه از کدگذاری مربوط به یک سوال از تکلیف و یک سوال از طبقه راهبرد ارائه شده است. بنابراین، باید تمام سوالات دیگر را نیز بر اساس این راهنما کد بندی نمود.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 17

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:35 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلدورث

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلدورث

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلدورث در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلدورث در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پرسش‌نامه رضایت شغلی به منظور اندازه‌گیری میزان رضایت افراد از شغل خود،  توسط بری فیلدورث (1951) ابداع شده است که حاوی 19 سوال می باشد. این پرسش‌نامه برای تعیین کردن احساس مردم نسبت به شغلشان، ساخته شده است. و همچنین برای افرادی در نظر گرفته شده که از شغل خود راضی یا ناراضی می‌باشند

 

روایی و پایایی

 

شواهد مربوط به روایی مقیاس رضایت شغلی به جهت مواد مقیاس (روایی صوری) روش ساخت و تهیه آن است، تعداد 77 داور همگی بر این مطلب توافق داشتند که هر یک از جمله‌ها منعکس‌کننده احساس رضایت شغلی است. درباره شواهد وابسته به ملاک‌های خارجی این مقیاس روی 91 بزرگسال شامل 46 مرد و 45 زن دانشجوی شبانه دانشگاه مینه سوتا در سال‌های 1995 تا 1949 اجرا شد. همبستگی نمره‌های این افراد با نمره‌هایی که در مقیاس رضایت شغلی هاپاک به دست آورده‌اند بسیار قوی و 92/0 گزارش شده است. و بر اساس همین تحقیق اعتبار آن ارزیابی شده است. در زمان تهیه این پرسش‌نامه دو تکنیک مشهور مقیاس پردازی طرز فکر، یعنی روش ترستون و روش لیکرت بیش‌ترین شهرت را داشت. در این پرسش‌نامه از روش ترستون که فقط وجود تعدادی داور برای مرتب کردن سؤال‌ها نیاز بود، استفاده شد. تعداد داوران این برنامه متشکل از 77 نفر از کارکنان نیمه حرفه‌ای تا اشخاص حرفه‌ای و متخصص بودند. ابتدا پرسش‌نامه بر روی 10 کارمند زن اجرا و ضریب اعتبار آن بر مبنای روش ترستون از طریق همبستگی رتبه‌ای بین سؤال‌های زوج و فرد تعیین گردید. همبستگی حاصل برابر با اعمال فرمول (اسپیرمن و براون) محاسبه شد.

 

اوراق نمره‌گذاری به روش لیکرت برای هر یک از مواد آزمون دارای دامنه (1-5) می‌باشد.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 19

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:35 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه رغبت میشل گوکلن

پرسشنامه رغبت میشل گوکلن

پرسشنامه رغبت میشل گوکلن در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه رغبت میشل گوکلن در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تفسیر نتایج

 

اگر بیشترین انتخاب های آزمودنی در ستون I باشد، می توان گفت که رغبتهای اول بیشتر در جهت فعالیت های درون گرایی است، * * - فعالیت هایی که به صبر و حوصله زیاد، دقت و تفکر نیاز دارند. او در اجتماعاتی که از تعداد زیادی از افراد تشکیل می شود، اجتماعاتی که در آنها باید پیچ و خم های زیادی انجام داد تا مورد قبول واقع شود، احساس راحتمی نمیکند. او دوست دارد در آرامش و در حالت خودمانی کار کند.

 

مشاغل مناسب: تحقیق علمی، حسابداری

 

سرگرمی ها: مطالعه، کارهایی که به پشتکار نیاز دارند، کارهای ظریف، تعمیر وسایل دقیق، ملاقاتهای منظم و از قبل تعیین شده با دوستانصمیمی و نادر.

 

- اگر بیشترین انتخاب های آزمودنی در ستون II باشد، رغبت های او در جهت فعالیت هایی است که به صرف نیرو نیاز دارند، فعالیت هایی که در آنها ذوق ریسک کردن، سرعت تصمیم گیری و صرف نیروی بدنی نقشی بنیادی دارند. او با کارهای دفتری سازگاری کمتری دارد، زیرا  مجبور است به مدت طولانی بدون تحریک زیاد در یک جا بماند و در بین کارهای ظریف محاصره شود. سیاست کار او نیست زیرا دوست دارد روراست و رک گو باشد نه این که شیوه دید خود را دایما عوض کند. او دوست دارد به میل خود، در خارج از خانه، در هوای آزاد، حتی اگر همراه با ناراحتی باشد کار کند.

 

مشاغل مناسب: مسافرتهای اکتشافی، هنرهای نظامی، سازماندهی کارخانه هایی که به نیروی بدنی زیاد نیاز دارند نه نیروی تیزبینی و دقت.

 

سرگرمی ها: ورزش، رانندگی اتومبیل، مسافرت به کشورهای دوردست، بیرون رفتنهای بدون برنامه، فعالیت در فضای آزاد...........

..............

.....................

..............................



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 20

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:35 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ)

پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ)

پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر


 

این ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻂ وﻳﻠﻜﺎت و ﻫﻤﻜﺎران (2011) ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪه و ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی را ﻣﺘﺸﻜﻞ از ﭘﻨﺞﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﻲ ﺧﻮاﻧﺪن، ﺣﺴﺎب ﻛﺮدن، ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ، اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎی ﻓﻀﺎﻳﻲ ﻣﻲداﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ. اﻳﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻛﻪ از 20 آﻳﺘﻢ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺗﻮﺳﻂ واﻟﺪﻳﻦ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻣﻲ ﺷﻮد. ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻋﺒﺎرت در ﻳﻚ ﻣﻘﻴﺎس ﻟﻴﻜﺮت 5 درﺟﻪای از[SP]ً اﺻﻼ (1) ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ (5) ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. بر طبق جدول زیر:

 

گزینه

اصلا

به ندرت

گاهی

بیشتر اوقات

همیشه

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

پرسشنامه فوق دارای پنج بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

 

 

بعد

سوالات مربوطه

ﺧﻮاﻧﺪن

????

ﺣﺴﺎب ﻛﺮدن

?????

ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ

?????

اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ

????

ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎی ﻓﻀﺎﻳﻲ

?????

 

 

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. نمرات بالا نشانگر مشکلات یادگیری بیشتر خواهد بود و برعکس.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 20

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:35 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه روحیه معلمان

پرسشنامه روحیه معلمان

پرسشنامه روحیه معلمان در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه روحیه معلمان در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


معرفی پرسشنامه و کاربرد آن


 

برای تهیه و تدوین پرسشنامه، عوامل مذکور توسط میرکمالی (1377) به ده عامل تجزیه  شده و سوالات پرسشنامه روحیه بر آن اساس تدوین شده اند و در نهایت، پرسشنامه 28 سوالی تدوین گردیده است.

 

در این پرسشنامه سوالات 1، 3 و 4 عامل سلامت جسمانی و روانی فرد و امنیت محیط کار، سوالات 2، 27 و 28 عامل احساس رضایت از محیط کار، سوالات 6، 7 و 25 عامل احساس رضایت از نحوه مدیریت و ارضای فردی و گروهی توسط مدیر، سوالات 10 ، 11 و 12، عامل احساس ارزش و احترام و شناخته شدن در سازمان، سوالات 8 و 15، عامل احساس مشارکت و موثر بودن در سازمان، سوالات 23 و 24، عامل احساس پراهمیت و مثمر ثمر به بودن بازدهی سازمان در جامعه، سوالات 9 و 26، عامل احساس رضایت از دریافت و مزایای لازم در حد اهمیت و ارزش کار، سوالات 17، 18 و 19 عامل احساس آمادگی زمینه و شرایط لازم برای رشد و تکامل فردی برای رسیدن به مرحله عالی تر رشد و تعالی و سوالات 16، 20، 12 و 22 عاملاحساس آزادی و استقلال و تعلق به سازمان و مدیریت را توضیح می دهند.

 

 

 

روش نمره گذاری پرسشنامه

 

این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت تنظیم شده است و روش نمره دهی آن به صورت پاسخ های پنج گزینه ای می باشد:

 

گزینه

خیلی زیاد

زیاد

متوسط

کم

خیلی کم

امتیاز

5

4

3

2

1

 

 

باید توجه داشت که این شیوه امتیاز دهی تنها در مورد سوال 7 معکوس خواهد شد.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 28

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:34 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد