paperdownfile

محصولات دانشجویی

طرح توجیهی کسب و کار بازیافت ضایعات سنگی

طرح توجیهی کسب و کار بازیافت ضایعات سنگی

طرح توجیهی کسب و کار بازیافت ضایعات سنگی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

طرح توجیهی کسب و کار بازیافت ضایعات سنگی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


 

  • عنوان : طرح توجیهی و کارآفرینی کسب و کار بازیافت ضایعات سنگی

 

  • تعداد صفحات : 15

 

  • قابل ویرایش : بله

 

  • فرمت : doc (ورد)

 

  • نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 7500 تومان قادر به دانلود خواهید بود و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

 

  • پشتیبانی فروش :  در صورت داشتن هرگونه مشکل در روند خرید فقط و فقط به شماره 09191809834 نام خود و عنوان طرح را به همراه مشکل خود پیامک کنید .

 

بخشی از متن فایل :


  • مقدمه


در دهه های اخیر رشد صنعتی و افزایش تولید و در نتیجه مصرف سبب كاهش سریع ذخایر طبیعی مواد خام و انرژی شده است. از طرف دیگر حجم بالای تولید سبب تولید مقادیر زیاد مواد باطله و ضایعات شده است كه اثرات منفی زیادی بر محیط زیست دارند.  بسیاری از كشورها و سازمان های بین المللی در زمینه كاهش این ضایعات و استفاده مجدد از آن ها فعالیت می كنند .

ضایعات معدنی را می توان به عنوان مواد باقیمانده، باطله ها و یا مواد بی ارزشی كه بعد از استخراج و فرآوری مواد برای تولید محصول با ارزش بوجود می آیند در نظر گرفت. تا كنون هیچگونه معیار واحد و مشخصی برای طبقه بندی باطله های معدنی ارائه نشده است. معیار ارائه شده بایستی مشخصات كامل اقتصادی و امكان استفاده نهایی از آن و میزان فرآیند مورد نیاز برای تبدیل را در نظر بگیرد.

گروه ( 1 )  باطله هایی كه با كمترین میزان فرآوری امكان استفاده از آنها به عنوان مواد مورد استفاده در ساخت و ساز وجود دارد، مانند باطله های با حجم زیاد از كانی های صنعتی. در این مورد بازار مصرف در فاصله كمی از معدن قرار دارد ولی مقدار زیادی از باطله بایستی جابه جا شود.

گروه ( 2 ) باطله هایی كه به مقدار كمی فرآوری نیاز دارند تا بتوان محصول با ارزشی تولید كرد. به عنوان مثال حذف ناخالی های آهن از باطل ههای كوارتز و تولید ماسه سیلیسی.  مقدار زیادی باطله بایستی عمل آوری شود و در نهایت مقدار كمی باطله مجددا تولید می شود. بازار مصرف آن بزرگتر و گاهی بین المللی است.

گروه ( 3 )  باطله هایی كه حاوی مقادیر كمی از مواد با ارزش هستند و به فرآوری بیشتر و گاهی پیچیده تری نیاز دارند. عیب این مواد این است كه حجم زیادی باطله مجددا تولید و هزینه سرمایه گذاری نیز بالا است. در این مورد بازار مصرف معمولاً بین المللی است.

گروه ( 4 ) باطله هایی كه حاوی مقادیر خیلی كمتری از مواد با ارزش ( فلزات )هستند و سایرموارد گروه 3 در مورد آنها نیز صادق است.

تاكنون مطالعات زیادی در مورد استفاده از باطله های كانیهای صنعتی صورت نگرفته است. در صورتیكه كاربردهای صنعتی برای این باطله ها ارائه شود، سود دهی اقتصادی فرآیندهای استخراج آنها افزایش خواهد یافت.

استفاده مجدد از باطله های معدنی از دیدگاه اجتماعی و زیست محیطی اهمیت دارد اما انجام این كار بایستی اقتصادی باشد و از طرفی مشكل تكنولوژیكی و محدودیت فنی نیز وجود نداشته باشد. فواید استفاده مجدد از باطله ها عبارتند از:

استفاده مؤثر از منابع و ذخایر

كاهش مشكلات زیست محیطی

افزایش سوددهی (افزایش درآمد و كاهش هزینه دفع باطله ها)

ایجاد توسعه پایدار


2 - عوامل موثر در تولید ضایعات سنگ


در هنگام استخراج ضایعات توسط عوامل زیر ایجاد می شوند:

توسط دستگاه بلوك بر

توسط اره گروه های چند تیغه ای

توسط چکش

انواع مختلف ناپیوستگی ها و شکستگی های موجود در سنگ معدن

روند استخراج در جهت عكس شیب طبقات نباشد

استخراج معادن به روش انفجار

توسط دستگاه سیم برش هنگام برش سنگ

علاوه بر استخراج، قسمتی از ضایعات سنگ در كارخانجات فرآوری سنگ تزئینی تراورتن ایجاد می شود.

به طور معمول حدود 35 درصد سنگ تراورتن در كارخانه فرآوری حین برش و تهیه پلاك به ابعاد كمتر از  10cm × 10cm  تبدیل شده و به عنوان ضایعات تلقی می شود.

عوامل اصلی ایجاد ضایعات در كارخانه به شرح زیر است:

- وجود شكاف هایی در كوپ (قله)سنگ ؛ این شكاف ها در حین برش گسیخته شده و باعث ایجاد ضایعات می گردد.

به هنگام برش سنگ به ابعاد مشخص ، قسمت های زائد سنگ بریده شده و به صورت ضایعات درم یآید . لذا هرچه شكل كوپ سنگ به مكعب مستطیل نزدیكتر باشد ، ضایعات آن كمتر است.

- معمولاً پلاكهایی كه در كارخانجات سنگبری، استفاده می گردند یا تولید می شوند به علت بی دقتی در حمل،غالباً دچار شكستگی در لبه ها و یا ترك و خراش در سطح ساب خورده می شوند كه به معنای ایجاد ضایعات است.


3 – میزان تولید ضایعات سنگی


در سال 2004 میزان كل تولید معدن روباز در جهان 75 میلیون تن بوده است كه 30 میلیون تن از آن را باطله ها تشكیل داد هاند . بنابراین میزان تولید خالص 45 میلیون تن برآورد می شود. چین با 14 میلیون تن رتبه اول را كسب نموده است و كشورهای ایتالیا و هند به ترتیب با 8/7 و 5/7 میلیون تن در رتبه های دوم و سوم قرار داشته اند . میزان تولید باطله در معادن روباز بین 95 – 70 ٪ است . در سال 2001 در ایرلند 7/1 میلیون تن باطله در معادن روباز تولید شده است.

آفریقای جنوبی در سال 2004 حدود 507 هزار تن مصنوعات گرانیتی تولید نموده است. صنعت تولید مصنوعات سنگی در آفریقای جنوبی در مقایسه با معدل جهانی از وضعیت بدی از نظر تولید باطله برخوردار است و نسبت به معدل جهانی میزان باطله بیشتری تولید می كند، اما در مقایسه با تولید كنندگان گرانیت در وضعیت برابری قرار دارد . معمولاً بازیابی بلوك ها از معادن روباز 19 – 10 ٪ است. از این میزان حدود 45 ٪ آن در طی فرآوری ، برش و پولیش تلف می شود . در این حالت نسبت تولید باطله 8:1 می باشد.  این اختلاف با معدل جهانی به دلیل ماهیت سنگ معدل       می باشد . نكته قابل توجه این است كه سایر تولید كنندگان گرانیت با بازیابی 15 – 8٪ كار          می كنند.

شکل ( 1 ) میزان باطله تولید شده توسط صنایع مختلف در فنلاند را نشان می دهد.  مجموع باطله های تولید شده 130 میلیون تن می باشد كه از این میزان 29 میلیون تن آن به معدنكاری و استخراج روباز تعلق دارد.



4 تولید ضایعات سنگی در ایران


در ایران بیشترین ضایعات سنگ مربوط به سنگ گرانیت است و ضریب كوپدهی در معادن سنگ گرانیت حدود 40 درصد است. علت این امر روش استخراج معادن گرانیت در كشور است كه فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد. در معادن سنگ نرم از جمله تراورتن با توجه به استفاده از روشهای مكانیزه، مقدار ضایعات كمتر می باشد و ضریب كوپدهی حدود 80 درصد است. در گذشته ضایعات سنگ تراورتن در معادن دپو می شدند ولی هم اكنون با افزایش قیمت سنگ، فرآوری این ضایعات از نظر اقتصادی توجیه پذیر شده است. در كشور ایران 90 درصد ضایعات مواد نرم جهت تولید پلاك مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در معدن سنگ تراورتن دینگه كهریز همدان در مسیر همدان- ملایر، بلوكهای كوچكتر و با وزن حدود 7 تن كمتر جزء ضایعات محسوب می شود و از مواد باطله برای تولید سنگهای آنتیك و لقمه استفاده می گردد. بخشی از ضایعات سنگ معمولاً هنگام استخراج معادن تراورتن ایجاد می شود به ویژه در مواقعی كه سنگ دارای كیلواژ ، درزه و شكاف های نزدیك به هم باشد، حدود 20 % سنگ استخراج شده به صورت صورت سنگ لاشه و ضایعات محسوب می شود. این مواد به عنوان محصولات جانبی معدن به حساب می آیند.


5 بازیابی و استفاده مجدد از ضایعات سنگی

اخیر استفاده از ضایعات معادن و كارخانه های فرآوری سنگ توسعه یافته است . از انواع این كاربردها می توان به ساخت سنگ مصنوعی ، پودر سنگ ، مصنوعات سنگی ، انواع سیمان و       آسفالت های مخصوص و كف پوش های سرامیكی اشاره كرد. بسته به نوع سنگ م یتوان از آن ها استفاده های زیادی كرد. اگر سنگ های ضایعاتی از نوع آذرین باشند كه سخت هستند می توان از آن ها برای تولید سنگفرش استفاده نمود ولی اگر سنگ ها نرم باشند مانند تراورتن می توان آن ها را به پودر سنگ تبدیل نمود یا از آن ها برای تهیه سنگ های آنتیك كه در نماها استفاده می شود بهره برد. در  ادامه به این كاربردها اشاره می شود:

5 1 تولید پودر سنگ

در حدود 40 درصد ( 86 هزار مترمكعب در سال) از باطله تولید شده در استخراج روباز به صورت قطعات سنگی هستند كه در محل پیتهای قدیمی، یا در بستر راهها و رودخانه ها و یا در مراتع و زمینهای كشاورزی دپو می شوند كه سبب ایجاد آلودگیهای زیست محیطی در وسعت زیاد می شوند. این مواد را می توان به عنوان ماده اولیه برای تولید پودر سنگ مورد استفاده قرار داد. مراحل انجام فرآیند به صورت زیر است:

انتقال ضایعات سنگی توسط فیدر یا كامیون به سرند

• دانه بندی با سرند

ینكش گنس

• سرند كردن

• آسیا كردن

• سرند كردن مجدد

• بسته بندی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:54 ] [ بابک ]
[ ]

پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی

پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی

پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی در 69 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات69
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی در 69 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 10 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  69  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل شرح جلسات درمانی به صورت کامل برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

 

جلسه اول:


در جلسه اول پس از آشنایی و ایجاد رابطه حسنه، اهمیت و هدف طرحواره درمانی بیان و مشکلات مراجعان در قالب رویکرد طرحواره درمانی صورت بندی می شود.

همچنین در این جلسه بر روی موارد زیر تاکید می شود:::

  1. ایجاد انگیزه برای درمان
  2. مروری بر ساختار جلسات، قوانین و مقررات مربوط به گروه درمانی
  3. مرور اهداف و منطق کلی درمان
  4. برقراری ارتباط و ارزیابی اولیه
  5. بیان قواعد گروه (رازداری، محرمانه بودن، احترام و گوش دادن و ......)
  6. شناخت مشکل فعلی مراجع
  7. سنجش مراجعان برای طرحواره درمانی با تمرکز بر تاریخچه شخصی

 

شرح تکنیک تمرکز بر تاریخچه شخصی::::::

تمرکز بر تاریخچه ی زندگی: «درمانگر تلاش می کند که بفهمد مشکل فعلی بیمار موقعیتی و مربوط به زمان حال است یا اینکه به سبک زندگی بیمار بر می گردد و ریشه در گذشته او دارد. از پرسشنامه های طرحواره نیز استفاده می کنند از طریق تصویر سازی ذهنی که اغلب این کار مفیدترین شیوه برای شناخت طرح واره ها می باشد یکی از موانع شایع این کار اجتناب طرح واره‌است.

مثلا برخی بیماران به محض تجسم دوران کودکی آشفته می شوند که یکی از راهکارهای مفید این است که از بیمار بخواهیم به زمان حال برگردد و سپس در اوایل بزرگسالی، نوجوانی و در آخر کودکی را تجسم کند. روش دیگر، گفتگو با جنبه اجتماعی بیمار است و این جایی است که طرحواره اصلی بیمار در آن قرار دارد یعنی ذهنیت کودک آسیب پذیر» (یانگ، 1386).

 

 

جلسه دوم:

در جلسه دوم شواهد عینی تأیید کننده یا رد کننده طرحواره ها بر اساس شواهد زندگی فعلی و گذشته مورد بررسی قرار می گیرد و پیرامون جنبه طرحواره موجود با طرحواره سالم بحث و گفتگو می شود.

اهداف اختصاصی این جلسه::

  1. تعریف طرحواره درمانی
  2. تعریف طرحوارهای ناسازگار اولیه
  3. تعریف ویژگی های طرحواره های ناسازگار اولیه
  4. تعریف ریشه های تحولی طرح واره ها

 

شرح:::

شواهد عینی تأیید کننده یا رد کننده طرحواره ها :::

در این جلسه شواهد عینی تأیید کننده یا رد کننده طرحواره ها بر اساس شواهد زندگی فعلی و گذشته مورد بررسی قرار می گیرد. به این صورت که آزمودنی به صورت عینی و در واقعیت در حضور بقیه اعضای گروه طرحواره های مثبت و منفی دوران کودکی و حال حاضر خود را باز گو می کند و به دسته بندی و طبقه بندی آنها می پردازد که این امر می توان تاثیر بسزایی در آکاهی و شناخت فرد بر این طرحواره ها داشته باشد و فرد را در برنامه ریزی زندگی یاری می کند.

همچنین در این جلسه به تعریف طرحواره درمانی، و طرحواره های ناسازگار اولیه که در متن به صورت کامل توضیح داده شده است می پردازد.

 

 

جلسه سوم:

در جلسه سوم تکنیک های شناختی مثل آزمون اعتبار طرحواره، تعریف جدید از شواهد تأیید کننده طرحواره موجود و ارزیابی مزایا و معایب سبک های مقابله ای آموزش داده می شود.

 

اهداف::::

  1. معرفی حوزه های طرح واره و طرح واره ها ی ناسازگار اولیه
  2. شرح مختصر در مورد بیولوژی طرح واره های ناسازگار اولیه
  3. توضیح در مورد عملکرد های طرحواره

 

شرح:::::

آزمون اعتبار طرح واره:

درمانگر و بیمار شواهد زندگی گذشته و فعلی بیمار که از طرح واره حمایت می‌کند را جمع آوری می‌کند سپس شواهد رد کننده طرح واره را جمع اوری می‌کند.

 

ارزیابی مزایا و معایب پاسخ های مقابله ای:

هدف این است که بیماران ماهیت حوزه آسیب رسان سبک های مقابله ایشان را بشناسد و به وجود آن ها پی ببرد. که اگر بتواند رفتار سالم تری را جایگزین سبک های مقابله ای ناسازگار کند می تواند شانس شادکامی خود را در زندگی افزایش دهد.

 .......

..............

..........................


راهبرد های تجربی برای تغییر:

استفاده از تکنیک های تجربی برای تغییر به ترتیب زیر صورت می گیرد: 1) ارایه منطق استفاده از چنین تکنیکها در درمان. 2) انجام گفتگوهای خیالی 3) باز والدینی در حین کار با تصاویر ذهنی 4) تصویر سازی ذهنی وقایع آسیب زا 5) نوشتن نامه به عنوان تکلیف خانگی و 6) تصویر سازی ذهنی به منظور الگوشکنی

 

الگو شکنی رفتاری

بیمار در مرحله الگوشکنی رفتاری، تلاش می کند به جای الگوهای رفتاری طرح واره – خاست، سبک های مقابله ای سالم تری را جانشین سازد. این مرحله طولانی ترین و در برخی موارد حساس ترین بخش طرح واره درمانی است. بدون انجام این مرحله، احتمال عود اختلال بالاست. بدون تغییر الگوهای رفتاری، حتی اگر بیمارنسبت به طرح واره های ناسازگار اولیه خود بینش پیدا کند و تکنیک های شناختی و تجربی را نیز انجام دهد، اختلال دوباره خودش را نشان خواهد داد. بدون انجام مرحله رفتاری طرح واره درمانی، پیشرفت درمان به کندی صورت می گیرد و ممکن است بیماران نتوانند از زیرسلطه طرح واره هایشان خارج شوند. به همین دلیل ضروری است که به منظور دستیابی بیماران به نفع کامل درمانی و تداوم آن الگوهای رفتاری شان تغییر کند

الگوشکنی رفتاری باعث می شود بیمار از طرحواره فاصله بگیرد و به او کمک می کند تا به جای این که طرح واره را به عنوان یک حقیقت مسلم درباره ی خود بنگرد، آنرا به صورت یک موجود مزاحم نگاه کند. تکنیک های شناختی و تجربی، جنبه سالم شخصیت بیمار را تقویت می کنند، به ویژه این که جنبه ی سالم را برای جنگ با طرح واره های بیمار توانمند می سازند. به هنگام اجرای مرحله رفتاری درمان، تکنیک های شناختی و تجربی به بیمار کمک می کنند تا برموانع تغییر رفتار غلبه کند

 

 

مراحل الگو شکنی رفتاری

1) آمادگی برای انجام الگوشکنی رفتاری 2) تعیین رفتارهای خاص به عنوان آماج های احتمالی تغییر 3) اولویت بندی رفتارها برای الگوشکنی 4) افزایش انگیزه برای تغییر رفتار 5) تهیه کارت آموزش 6) تمرین رفتارهای سالم از طریق تصویر سازی ذهنی و ایفای نقش 7) توافق در انجام تکالیف خانگی 8) مرور و بررسی تکالیف خانگی

 

 

مبانی نظری و اصول طرحواره درمانی:

طرحواره درمانی: مدل مفهومی

    طرحواره درمانی یک مدل نظری و درمانی تلفیقی و وحدت بخش است.

    این روش به منظور درمان اختلالات روانی مزمن که به درمان متعارف مقاوم هستند طراحی شده است.

    هدف این مدل، درمان مشکلاتی است که ریشه ی عمیق در دوران رشد کودکی و نوجوانی دارند.

    طرحواره درمانی، تلفیقی از اصول و مبانی مکاتب شناختی رفتاری، دلبستگی، گشتالت، روابط

    موضوعی، ساختارگرایی و روانکاوی است.

    طرحواره درمانی ترکیبی از روش ها و فنون شناختی، رفتاری، بین فردی و تجربه گرایانه است.

 

 

موارد مناسب برای طرحواره درمانی

    اختلالات شخصیتی شدید

    مشکلات یا اختلالاتی که به مدت طولانی و به صورت مزمن وجود داشته اند

    اختلالات محور یک که به درمان متعارف پاسخ نمی دهند

    عود مكرر اختلال محور یك

    وجود مشكل مبهم و در عی نحال گسترده

    مشكلات ارتباطی طولانی مدت

    اجتناب مفرط

    الگوهای تفكر و رفتار دگم

    به شكلی غیر متعارف طلبكارانه، مستحقانه و محتاجانه برخورد كردن

 

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:54 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی انبارداری و وجود انبارک ها در سالن تولید در شرکت دخانیات

گزارش کارآموزی انبارداری و وجود انبارک ها در سالن تولید در شرکت دخانیات

گزارش کارآموزی انبارداری و وجود انبارک ها در سالن تولید در شرکت دخانیات در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی انبارداری و وجود انبارک ها در سالن تولید در شرکت دخانیات در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه:


امروزه اکثر کشور های صنعتی که خواهان پیشرفت و توسعه صنعت و پشت سر گذاشتن رقبای خود می باشند، حداکثر توان خود را در راستای پیشبرد اهداف مدیریت از طریق اجرای هر چه بهتر آن به عمل می آورند. مدیریت یک سازمان هنگامی موفقیت آمیز و اثربخش می باشد که همه اجزای سازمان را بطور خاص مدنظر قرار دهد و سعی در حداکثر کردن کارکرد و بهره وری هر یک از قسمت های سازمان به عمل آورد.
با توجه به اینکه انبارداری در سازمان ها و شرکت های صنعتی محلی برای استفاده از موارد مورد نیاز و همچنین تأمین موارد مورد نیاز شرکت در تهیه تولیدات آن می باشد لذا وجود یک سیستم انبارداری مناسب به گونه ای که بتوان اطلاعات مورد نیاز در مورد مواد موجود در انبار و یا مواد مصرفی بسیار حائز اهمیت می باشد چنانچه ممکن است عدم کارایی یک سیستم انبارداری سبب از دست رفتن فرصت ( زمان از دست رفته ) و در نتیجه کاهش تولیدات و بهره برداری شرکت یا سازمان صنعتی شود. بنابراین همه سازمان های صنعتی با نصب دستگاه های تولید پیشرفته خودکار در جهت هر چه بهینه تر کردن و به روز کردن فعالیت های انبارداری خود تلاش می کنند بنابراین اگر شرکت های صنعتی به امر انبارداری توجه کافی مبذول ندارند باعث ایجاد نقص در حرکت تولیدی سازمان خواهد شد، اما این امر میسر نخواهد شد مگر با استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده در این امر. یعنی اگر سازمانی سیستم های تولید پیشرفته و یا اتوماسیون سازی وسائل خود را انجام دهد چنانچه از نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص بهره مند نباشد اجرای مناسب طرح های مدیریت امکان پذیر نخواهد بود لذا بایستی سازمان ها با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در زمینه نرم افزار های مختلف انبارداری اقدام به نصب و راه اندازی این نوع از سیستم انبارداری نمایند که وجود هر یک از این عوامل بدون دیگری اثر بخش و مفید نخواهد بود.
در این گزارش  ابتدا به کلیاتی در مورد انبار و انبارداری اشاره می شود سپس به بحث وجود انبارک ها در سالن های تولید پرداخته خواهد شد.

تعریف انبار:


انبار مجموعه ای از عناصر وابسته به یکدیگر است که این عناصر عملیات مربوط به دریافت موجودی ها و کنترل و تحویل آنها را به اندازه مناسب با کیفیت مناسب به واحد های متقاضی بر عهده دارد.

اهمیت انبار:


هدف از تشکیل ایجاد انبارها چه در سازمان های دولتی و چه دربخش خصوصی تأمین، نگهداری و در دسترس قراردادن سری وسائل مورد نیاز آنها می باشد، بطوریکه اگر مواد و لوازم به موقع تهیه و در دسترس واحد مصرف کننده قرار داده نشود در گردش کار و فعالیت های آن مؤسسه وقفه ایجاد می گردد.
اهمیت انبار از دیدگاه اقتصادی، تجارت و صنعت:
1 -  اهمیت انبار از دیدگاه اقتصادی:
بهای تمام شده مواد اولیه قسمت عمده ای از درآمد یک کشور را تشکیل می دهد، که بهای تمام شده مواد برابر است با مجموع قیمت خرید کالا، هزینه حمل و نقل، هزینه انبارداری و سود فروشنده که اغلب هزینه حمل و نقل و انبارداری در مقایسه با قیمت تمام شده کالا مبلغ قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد.
در کشور ایران که واردات کالا و مواد مختلف درصد زیادی از نیاز کشور را تشکیل می دهند، انبارها بطور عمده نقش رابطه ای را در انتقال کالا از محل های ورودی کشور به مناطق مختلف و سپس توزیع محلی را به عهده دارند در نتیجه استفاده شیوه صحیح انبارداری موجب کاهش بهای تمام شده کالا خواهد شد.
2 -  اهمیت انبار از دیدگاه تجارت:
تجارت هر کشور از خرید و فروش کالاهای مؤسسات بازرگانی تشکیل شده است، در نتیجه قسمت اعظم سرمایه شرکت های تجارتی را موجودی انبارها تشکیل می دهند. پس نتیجه می شود که انبار یکی از پایه های اصلی تجارت محسوب می شود.
3 - اهمیت انبار از دیدگاه صنعت:
صنعت هر کشور از کارخانجات تولیدی آن تشکیل یافته است. فعالیت کارخانجات تولیدی تهیه مواد اولیه مختلف و ساخت و تولید محصول می باشد. همچنین کارخانجات تولیدی دارای انبارهای مختلفی از قبیل انبار مواد اولیه، انبار مواد نیمه ساخته می باشد بطوریکه سهم قابل توجه ای از کل دارایی های یک کارخانه را موجودی انبار تشکیل می دهد. از این جهت ضرورت توجه به انبار وسائل مربوط به آن در صنایع روشن می گردد.
عوامل مؤثر در انتخاب محل انبار:
با توجه به اهمیت انبارها باید به عوامل زیر توجه داشت:
1 -  برآورد ظرفیت یک انبار:
ظرفیت کارخانه بستگی مستقیم با نوع و فعالیت آن کارخانه دارد، منظور از ظرفیت مقدار فضایی است که کالا در انبار اشغال می کند.
2 -  در نظر گرفتن مبدأ و مقصد:
انبار نقش واسطه را در توزیع کالا و مواد در محدوده ای مشخص ایفا می کند حال که انبار وظیفه توزیع کالا را از مبدأ به مقصد بر عهده دارد اولاً باید نقطه مبدأ و مقصد مشخص شود ثانیاً انبار در محلی ساخته شود که هزینه های واسطه ای بین این دو نقطه را به حداقل برساند.
3 -  محدودیت های زمین و عوامل جانبی:
در بیشتر موارد انبارهای وسیع با توجه به قیمت زمین در خارج از محدوده شهر ها ساخته می شوند که خود معایب و مزایایی دارد.
 
اهداف و وظایف انبارها:


هدف از تشکیل و ایجاد انبارها چه در سازمان های دولتی و چه در بخش خصوصی تأمین و نگهداری کالای مورد نیاز سازمان است، وظایف انبارها را می توان به صورت زیر بیان کرد:
1 – برنامه ریزی و مراقبت جهت حفظ مقدار موجودی هر یک از اقلام کالاهای مورد نیاز سازمان درصد مطلوب خود.
2 – مساعدت و همکاری در خرید و تأمین و تهیه کالاها و کنترل و دریافت کالاهای خریداری شده.
3 – نگهداری کالا در انبار بنحو صحیح و تسریع در امر تحویل با رعایت مقررات و دستورالعمل های سازمان اجرای وظایف فوق و ضوابط صحیح انبارداری موجبات تسریع در انجام امور سازمان و تولید بی وقفه و مرغوب و صرفه جویی و کاهش هزینه تولید را موجب شود، و بنیه مالی سازمان را متوقف نماید اجرای قوانین و دستورالعمل های سازمان در کلیه امور خصوصاً انبارداری که جنبه مالی دارد لازم الاجرا است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:54 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه حالت شرم و گناه SSGS مارشال، سافتز و تانگنی (1994)

پرسشنامه حالت شرم و گناه SSGS مارشال، سافتز و تانگنی (1994)

پرسشنامه حالت شرم و گناه SSGS مارشال، سافتز و تانگنی (1994) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه حالت شرم و گناه SSGS مارشال، سافتز و تانگنی (1994) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


این مقیاس توسط مارشال، سافتز و تانگنی (1994) ساخته شده است و شامل 15 آیتم می باشد که 5 آیتم برای اندازه گیری حالت غرور (برای مثال، احساس غرور می کنم)، 5 آیتم برای شرم (احساس می کنم که خوار و بدنام شدم) و 5 آیتم جهت اندازه گیری گناه (برای مثال، احساس افسوس و پشیمانی می کنم) می باشد. (مارشال و همکاران، 1994). هر ماده برروی یک مقیاس 5 درجه ای لیکرتی از «اصلاً این طور احساس نمی کنم» تا «شدیداً این طور احساس می کنم» درجه بندی می شود



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   15

 

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:54 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت و همکاران (1995)

پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت و همکاران (1995)

پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت و همکاران (1995) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت و همکاران (1995) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقیاس کمال گرایی مثبت و منفی[1]: این مقیاس توسط تری شورت و همکاران (1995) ساخته شده است. این مفیاس دو خرده مقیاس مثبت و منفی دارد که با 40 سوال سنجیده می شود و هر آزمودنی به سوالات با یک مقیاس پنج درجه ای (از کاملاً مخالف تا کاملاً موافق) پاسخ می دهد. که 20 گویه آن کمالگرایی مثبت و 20 گویه دیگر کمالگرایی منفی را می سنجند و بر اساس طیف 5 درجه ای لیکرت از کاملاً موافقم تا کاملاً مخالفم پاسخ داده ضریب آلفای کرونباخ خرده مقیاس های کمال گرایی مثبت و منفی به ترتیب 83/0و81/0گزارش شده است. (نقل از برادران 1385). ضریب همبستگی خرده مقیاس


[1] -Positive and Negative Perfectionism Scale


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:                   40

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS)

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS)

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS) در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS) در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


این پرسشنامه توسط هندریک و هندریک بر پایه ی الگوی "لی" از عشق در سال 1986 ساخته شده است. تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده «لی» توانایی کاربرد در فرهنگهای چند گانه را دارد (نتو و همکاران،2000) پرسشنامه حاضر در آغاز دارای 42 گویه بوده که ضرایب پایایی بالا،ثبات درونی مناسب و شواهد روایی معتبر نیز در مورد آن گزارش شده است. در تحقیقاتی که صورت گرفت، ضرایب آلفا 68% برای خرده مقیاس استورگ تا 83% برای آگاپه و در آزمون – باز آزمون، ضرایب از 70%برای مانیا تا 82%برای لودوس گزارش شد. دومین تجزیه و تحلیل عامل تأییدی به کاهش یک سری از گویه ها منتهی شد که تعداد گویه ها به 24 رسید. جملات انتخابی توسط هندریک و هندریک و همکاران 1998 در این فرم کوتاه (هر 4 گویه برای یک خرده مقیاس )مطرح گردید. تناسب این مدل بهتر بود. مقادیر آلفا از 65% برای لودوس تا 77% برای استورگ متغیر بود. سومین تجزیه تحلیل عاملی به کاهش یک سری دیگر از گویه ها منجر شد (هر 3 گویه برای یک خرده مقیاس ). این گویه ها نیز توسط هندریک و هندریک و همکاران مطرح گردید، تناسب این مدل هم خوب بود. مقادیر آلفا از 49% برای لودوس تا 75%برای استورگ قرار داشت.نظر به این که نتایج و به ویژه آنهایی که در ارتباط با ضرایب آلفا هستند در فرم کوتاه 24 گویه ای مقیاس نگرشهای عشق مناسب تر است،این فرم برای مطالعات اختلافها و گوناگونی های بین فرهنگی ترجیح دارد. تجزیه و تحلیل های عاملی تأییدی برای کشور های مختلف در اروپا،آمریکا جنوبی،آفریقا و آسیا صورت گرفت.ضرایب آلفا کرونباخ در مورد مقیاس نگرشهای عشق بر روی آزمودنی زن و مرد ایرانی، در پژوهش پاتو (1381)بدین ترتیب محاسبه و ارئه شده است :


اروس               لودوس               پراگما               استورگ                مانیا                     آگاپه            


51%                35%                  66%                 79%                    56%                    69%


خرده مقیاس: اروس- لودوس-استورگ-پراگما-مانیا-آگاپه

شماره های مربوط ب هر گویه دارد


توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   24

 

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان

پرسشنامه تعویق آكادمیك دانشجویان شامل دو بخش است كه در اینجا از بخش اول آن استفاده شده است. بخش اول میزان تعویق آكادمیك را در شش بعد عملكرد تحصیلی می سنجد كه برای هر یك از شش بعد، 3 سؤال و در مجموع 18سؤال مطرح شده است. این بخش (بخش اول) به صورت لیكرتی طراحی شده است و هر پرسش دارای 5 گزینه می باشد. كه از a  (بهترین حالت)  e (بدترین حالت) امتیازبندی شده است. با توجه به این كه تعاریف تعویق به هر دو مورد تأخیر رفتاری و آشفتگی روانی تأكید می كنند، نمره تعویق آكادمیك در هر بعد عملكرد تحصیلی با جمع زدن سؤال های اول و دوم (دامنه نمره 2تا 10) حساب می شود؛ بنابراین نمره كلی تعویق آكادمیك با دامنه 12تا 60 از مجموع نمرات در شش بعد محاسبه می شود به..........

...........

........................

.....................................


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:                   18

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983)

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983)

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983) در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983) در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه سبک های اسنادی (ASQ)

پرسشنامه سبک های اسنادی (ASQ) یک وسیله خودگزارشی است و برای تعیین سبک اسنادی افراد یعنی منبع کنترل (درونی/ بیرونی)، میزان پایداری (باثبات/ بی ثبات)، کلیت (عمومی / اختصاصی) و قابلیت کنترل (کنترل پذیر / کنترل ناپذیر) توسط پترسون، سلیگمن، سمل، بایر، آبرامسون و متالکسی (1983) ساخته شده است. این پرسش نامه اولین بار توسط شیخ الاسلامی، (1377) از انگلیسی به فارسی برگردانده شد و در فرهنگ ایرانی مورد استفاده قرار گرفت. این وسیله اندازه گیری نمراتی را برای تفاوت های فردی در زمینه گرایش افراد به اسناد علل وقایع خوشایند و ناخوشایند به عوامل درونی (در برابر بیرونی)، پایدار (در برابر ناپایدار) کلی (در برابر اختصاصی)، کنترل پذیر (در برابر کنترل ناپذیر) به دست می دهد (پترسون، همکاران، 1982).

سبک های اسنادی برای اندازه گیری سبک های تفکر مثبت یا منفی مورد استفاده قرار می گیرد. این پرسشنامه اسنادی یک ابزار خودگزارشی است که شامل 12 موقعیت فرضی (شش موقعیت مثبت و شش موقعیت منفی) می باشد. به دنبال هر موقعیت 4 سؤال مطرح می شود. اولین سئوال که به صورت تشریحی پاسخ داده می شود یک علت عمده واقعه موردنظر می پرسد که در نمره گذاری به حساب نمی آید؛ اما به آزمودنی در پاسخ دادن به 3 سؤال بعدی کمک می کند 3 سوال بعدی برای همه موقعیت ها یکسان است و ابعاد اسنادهای علی را مورد سنجش قرار می دهد.

......

................

...............................


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها:                   48

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996)

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996)

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه ی حالت فراشناختی


  این پرسشنامه توسط انیل و عابدی (1996) ساخته شده و توسط نویدی (1383،به نقل از ابافت،1388) ترجمه شده است . پرسشنامه حالت فراشناختی ، ابزاری است که تفکر سطوح بالاتر  یا مهارت های فراشناختی را       می سنجد . این پرسشنامه از 20 سوال تشکیل شده است که دارای 4 مقیاس فرعی است و برای اندازه گیری هر مقیاس آن 5 ماده در نظر گرفته شده است . مقیاس های فرعی عبارتند از : ا- برنامه ریزی 2- نظارت یا بازیابی خویشتن 3- راهبرد شناختی 4- آگاهی .  شیوه نمره گذاری مقیاس اندازه گیری پرسشنامه حالت فراشناختی ترتیبی بوده  و شبیه طیف لیکرات ، دامنه آن از 1 تا 4 متغیر است . بالاترین نمره ممکن 80 و پایین ترین نمره ممکن 20 خواهد بود.با توجه به این که هر مقیاس از 5 ماده تشکیل شده است،حداکثر نمره ممکن فرد در هر مقیاس 20 و حداقل آن 5 خواهد بود.



 .State Metacognition Inventory

 .Oneil & Abedi


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها:                   20

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

نجاتی (1392) پرسش نامه توانایی های شناختی را با هدف ارزیابی هفت عامل مجزا (حافظه، توجه انتخابی و کنترل مهاری ، تصمیم گیری ، برنامه ریزی ، توجه پایدار ،شناخت اجتماعی و انعطاف پذیری شناختی ) طراحی کرد . این آزمون شامل 30سوال است که پاسخ هر سوال بر اساس یک مقیاس 5 درجه ای لیکرات از تقریباً هرگز(1) تا تقریبا همیشه (5) مشخص می شود.......

............

.......................


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها:                   30

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:52 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد