paperdownfile

محصولات دانشجویی

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایشگر موی زنانه در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایشگر موی زنانه در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایشگر موی زنانه در فنی و حرفه ای دارای 40سوال همراه با پاسخنامه


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندینمونه سوال آزمون

توضیحات کامل

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایشگر موی زنانه در فنی و حرفه ای دارای  40سوال همراه با پاسخنامه


بخشی از سوالات :

 

1  ) زخم و بریدگی موقع کار را چگونه شستشو می دهیم ؟                                                                        

الف-

با لوسیون فر

ب -

با آب ژاول

ج -

با بتادین

د -

با موس

 

2- آتش های طبقه ی A کدامند ؟

الف

جامدات

 ب

    گازها                    

ج

مایعات

د

فلزات

 

3- به نابود کردن عوامل بیماری زا در محیط های بی جان ............ می گویند ؟

الف

   ضد عفونی           

 ب

 گند زدایی             

 ج

 استریل              

د

سترون کردن

 

 4- دیفیوزر چیست ؟

الف

 متمرکز کننده ی هوا           

ب

 حرارت دهنده ی هوا         

ج

 حرارت گرم سشوار         

د

پخش کننده ی هوای سشوار

 

5- برس نیمه گرد پلاستیکی مناسب چه نوع موهایی است ؟  

الف

  مجعد و صاف                  

 ب

کم پشت و نازک

ج

بلند و معمولی

 د

موهای معمولی و حساس

 

6- در چه زمانی در سشوار کشیدن از زاویه ی 180 درجه استفاده می شود ؟

الف

  لخت کردن مو                                       

ب

فر دادن مو

ج

  حجیم کردن                                             

د

حالت دادن موها

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:58 ] [ بابک ]
[ ]

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایش وپیرایش در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایش وپیرایش در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایش وپیرایش در فنی و حرفه ای دارای 40سوال بدون پاسخنامه


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندینمونه سوال آزمون

توضیحات کامل

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره آرایش وپیرایش در فنی و حرفه ای دارای  40سوال بدون پاسخنامه


بخشی از سوالات :

 

یک آرایشگر چه مشکلاتی را نباید برای مشتری بازگو کند ؟

الف)داشتن کلّ ابزار و لوازم

 ب)فشارهای عصبی و مشکلات کاری

ج)نداشتن اطّلاعات کافی

 د)وقت شناسی دیگر کارکنان

-2 قبل از خروج از محلّ کار توجه به کدام یک از موارد زیر ضروریتر است ؟

الف)قطع جریان برق و گاز

ب)خاموش نمودن چراغه

 ج)تمیزی سالن

 د)بستن حفاظها

-3 کفش مناسب برای آرایشگر باید چگونه باشد ؟

الف)پاشنه کوتاه ، پهن و سخت باشد .

ب)پاشنه بلند و پهن باشد

ج)پاشنه پهن ، کوتاه و نرم باش

 د)کفش بدون پاشنه باشد

- 4 عفونت ایدز از چه طریقی تأیید میشود ؟

1 )- تب زیاد

 ب)زخمهای دهانی

 ج)آزمایش خون

 د)عفونت تبخال

-5 برای کم کردن حالت الکتریسیته موها ، از چه موادی استفاده میشود؟

الف)از کرم مو

 ب)از ماسک

ج)از ژل

 د)از موس


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:58 ] [ بابک ]
[ ]

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره ICDL در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره ICDL در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره ICDL در فنی و حرفه ای دارای 361 سوال همراه با پاسخنامه


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندینمونه سوال آزمون

توضیحات کامل

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره ICDL  در فنی و حرفه ای دارای  361 سوال همراه با پاسخنامه


بخشی از سوالات :

 

-کدامیک از موارد زیر مزایای کامپیوتر نسبت به انسان می باشد؟

الف)سرعت             ب)اطمینان                   ج)دقت               د)همه موارد

2- کدامیک از موارد زیر مزایای کامپیوتر نسبت به  انسان می باشد؟

الف)حافظه بالا             ب) کاهش هزینه               ج) مدیریت         د) الف و ب

3- کدام مورد از مزایای انسان نسبت به کامپیوتر می باشد؟

الف)خلاقیت              ب) مدیریت و انعطاف پذیری      ج)تصمیم گیری          د) همه موارد

4- رایانه های شخصی(pc) جزء کدام نوع رایانه ها می باشد؟

الف)ابر رایانه (super computer)                  ب) رایانه های بزرگ (mainframe)

ج)رایانه های کوچک (mini computer)           د)میکرو کامپیوتر (micro computer)

5- به قسمت های فیزیکی و قابل لمس ........... گویند؟

الف) سخت افزار        ب) نرم افزار             ج) میان افزار         د) همه موارد

6- به برنامه های کامپیوتر که دیده می شوند ولی لمس نمی شوند ........... گویند؟

الف) سخت افزار        ب) نرم افزار             ج) میان افزار         د) همه موارد

7- به نرم افزارهایی که مدیریت و شناسایی اولیه سخت افزار را بر عهده دارند چه می گویند؟

الف) سخت افزار        ب) نرم افزار             ج) میان افزار         د) همه موارد

8- به مجموعه مطالبی که وارد کامپیوتر می شود ........ گویند؟

الف) داده             ب)پردازش             ج) اطلاعات                 د) همه موارد

9- به عملیاتی که cpu بر روی داده ها انجام می دهد چه می گویند؟

الف) داده             ب)پردازش             ج) اطلاعات                 د) همه موارد

10- به نتیجه عملیات پردازش بر روی داده چه می گویند؟

الف) داده             ب)پردازش             ج) اطلاعات                 د) همه موارد

11- کدام نوع رایانه در علوم نظامی و فضایی و تحقیقاتی استفاده می شود؟

الف)ابر رایانه (super computer)                  ب) رایانه های بزرگ (mainframe)

ج)رایانه های کوچک (mini computer)           د)میکرو کامپیوتر (micro computer)

12- کدامیک از کامپیوترهای زیر در شبکه نقش سرور را دارند و در شرکت های بزرگ تجاری و بانکها استفاده می شوند؟

الف)ابر رایانه (super computer)                  ب) رایانه های بزرگ (mainframe)

ج)رایانه های کوچک (mini computer)           د)میکرو کامپیوتر (micro computer)

13- کدام کامپیوتر در جاهایی استفاده می شود که حجم اطلاعات آن در حد متوسط می باشد؟

الف)ابر رایانه (super computer)                  ب) رایانه های بزرگ (mainframe)

ج)رایانه های کوچک (mini computer)           د)میکرو کامپیوتر (micro computer)

14- کدامیک از گزینه های زیر سخت افزار می باشد؟

الف) word                  ب)windows            ج)hard               د) excel

15- کدامیک از گزینه های زیر نرم افزار می باشد؟

الف) cpu                   ب)hard                  ج)mother board           د) nu

16- کدام سخت افزار وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد و به عنوان مغز کامپیوتر تلقی می شود؟

الف) cpu                   ب)hard                  ج)mother board           د) nu

17- واحد سرعت cpu کدام مورد زیر می باشد؟

الف)mhz                 ب)ghz                          ج)mips          د) الف و ب

18- کدام مورد از اجزای cpu می باشد؟

الف) واحد محاسبه و منطق (alu)        ب) واحد کنترل (cu )          ج)رجیستر            د) همه موارد

19- کدام قسمت cpu وظیفه انجام عملیات ریاضیاتی و منطقی را بر عهده دارد؟

الف) واحد محاسبه و منطق (alu)        ب) واحد کنترل (cu )          ج)رجیستر            د) همه موارد

20- کدام واحد cpu وظیفه هماهنگی فعالیتهای سیستم را بر عهده دارد؟

الف) واحد محاسبه و منطق (alu)        ب) واحد کنترل (cu )          ج)رجیستر            د) همه موارد

21- کدام قسمت cpu رابط بین cpu با حافظه ها می باشد؟

الف) واحد محاسبه و منطق (alu)        ب) واحد کنترل (cu )          ج)رجیستر            د) همه موارد

22- حافظه ای با حجم کم بین 16 تا 32 بیت رابط بین cpu با حافظه ها می باشد؟

الف) واحد محاسبه و منطق (alu)        ب) واحد کنترل (cu )          ج)رجیستر            د) همه موارد

23-کدام مورد رابط بین cpu و ram می باشد؟

الف) واحد محاسبه و منطق (alu)        ب) واحد کنترل (cu )          ج)رجیستر            د) حافظه نهان

24- کدام یک از حافظه های زیر مستقیماً با cpu کار می نمایند؟

الف)ram                      ب)rom                       ج)hard              د)همه موارد

25- کدامیک از حافظه های زیر اصلی می باشند؟

الف)ram                    ب)rom                        ج)hard                 د) الف و ب

26- سرعت دستیابی به اطلاعات در کدام حافظه بیشتر می باشد؟

الف) rom                   ب)ram                   ج)cache                    د)register

27- حجم اطلاعات در کدام یک از حافظه های زیر کمتر می باشد؟

الف) hard                   ب)register                 ج)ram                  د)rom


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:58 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه هوش موفق (گریگورنکو و استرنبرگ، 2002)

پرسشنامه هوش موفق (گریگورنکو و استرنبرگ، 2002)

دانلود پرسشنامه استاندارد هوش موفق (گریگورنکو و استرنبرگ، 2002)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد هوش موفق (گریگورنکو و استرنبرگ، 2002)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

این پرسشنامه توسط گریگورنکو و استرنبرگ (2002) طراحی شده است و شامل 36 سوال است که سه بعد هوش تحلیلی، هوش خلاق و هوش عملی  را مورد ارزیابی قرار می­ دهد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                            36

تعداد مولفه :                              3 مولفه (هوش تحلیلی، هوش خلاق و هوش عملی )

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:58 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه (سواری، 1392)

پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه (سواری، 1392)

دانلود پرسشنامه استاندارد اعتیاد به تلفن همراه (سواری، 1392)، در قالب word و در 1 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد اعتیاد به تلفن همراه (سواری، 1392)، در قالب word  و در 1 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه توسط سواری (1392) طراحی گردیده است و شامل 13 گویه و 3 مولفه به نام خلاقیت زدایی، میل گرایی و احساس تنهایی می باشد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                            13

تعداد مولفه :                              3 مولفه (خلاقیت زدایی، میل گرایی و احساس تنهایی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            1

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:58 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه تاب آوری تحصیلی (ساموئلز، 2004)

پرسشنامه تاب آوری تحصیلی (ساموئلز، 2004)

دانلود پرسشنامه استاندارد تاب آوری تحصیلی (ساموئلز، 2004)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد تاب آوری تحصیلی (ساموئلز، 2004)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

این پرسشنامه توسط ساموئلز در سال 2004 ساخته شد و در دو مطالعه مناسب بودن آن تایید شد. سپس با گسترش مطالعه در سال 2009 با همکاری وو به چاپ رسید. نسخه نهایی این پرسشنامه 40 سوال است که از شرکت کنندگان خواسته می­ شود تا میزان تاب آوری تحصیلی خود را بر روی یک مقیاس پنج درجه ای لیکرت از کاملاً مخالفم (1) تا کاملاً موافقم (5) درجه بندی کنند. پرسشنامه تاب آوری تحصیلی بعد از هنجاریابی در ایران توسط سلطانی نژاد و همکاران (1392) از 40 سوال به 29 سوال کاهش یافت.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                            29

تعداد مولفه :                              3 مولفه (مهارتهای ارتباطی، جهت گیری آینده و مسئله محور و مثبت نگری)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:58 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس کنترل عمل (دیفندورف و همکاران، 2000)

مقیاس کنترل عمل (دیفندورف و همکاران، 2000)

دانلود پرسشنامه استاندارد کنترل عمل (دیفندورف و همکاران، 2000)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد کنترل عمل (دیفندورف و همکاران، 2000)، در قالب word  و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

 

 

 

مقیاس تجدید نظر شدۀ کنترل عمل (دیفندورف و همکاران ، 2000) شامل 22 گویه و سه بعد کناره گیری/ اشتغال ذهنی، آغازگری/ دودلی، و پافشاری/ بی ثباتی است. هر گویه دو گزینه دارد )الف و ب(، که یکی از گزینه­ ها نشان دهندۀ جهت ­گیری پویا و دیگری نشان دهندۀ جهت­ گیری ایستا است. برای نمره گذاری، پاسخ­های مربوط به جهت گیری پویا در نظر گرفته می ­شود.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                            22

تعداد مولفه :                              3 مولفه (کناره گیری/ اشتغال ذهنی، آغازگری/ دودلی، و پافشاری/ بی ثباتی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            4

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:57 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی باران های مصنوعی

پاورپوینت بررسی باران های مصنوعی

پاور پوینت باران های مصنوعی روشها واهداف در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیجغرافیا

توضیحات کامل

پاور پوینت باران های مصنوعی روشها واهداف در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

شامل تعریف/ روشها/ اهداف و تاریخچه بار وری ابرها در جهان و ایران همراه با عکس


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:57 ] [ بابک ]
[ ]

پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی تاب آوری

پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی تاب آوری

پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی تاب آوری در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی تاب آوری در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 8 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  34   صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه    APA

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل شرح جلسات درمانی به صورت کامل برای آموزش و اجرا و همچنین مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

جلسه اول

قسمت اول :آشنایی / قسمت دوم: خودآگاهی

موضوع:

 برقراری ارتباط با مخاطبان

آشنا کردن آن ها با تاب آوری

قوانین شرکت در کارگاه

آگاهی نسبت به توانمندی های خود

 

 

اهداف رفتاری:

کلیه شرکت کنندگان خود را معرفی کنند و با مجری کارگاه آشنا شوند.

ارتباط صمیمانه ای بین آن ها برقرار شود.

شرکت کنندگان با اهداف برنامه آشنا شوند.

قوانین شرکت در کارگاه را یاد بگیرند.

تعریف ساده ای از تاب آوری ارائه دهند.

ارتباط تاب آوری با مقابله با افسردگی را بیان کنند.

تعریف ساده و روشنی از خودآگاهی ارائه دهند.

مؤلفه های اصلی خودآگاهی را بیان کنند.

نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند.

نسبت به اهدافشان خودآگاهی پیدا کنند.

 

شرح:

قسمت اول:

در ابتدای جلسه مجری طرح به صورت کامل خودش را معرفی می کند و از شرکت کنندگان نیز می خواهد تا خودشان را معرفی نمایند. این اطلاعات معمولاً شامل نام و نام خانوادگی، وضعیت خانوادگی و تحصیلی و علایق و سرگرمی ها می باشد. سپس مجری طرح با تقسیم بندی شرکت کنندگان به گروه های مختلف سعی می کنند ارتباط صمیمانه ای بین آن ها برقرار کنند. در ادامه مجری طرح طی سخنانی شرکت کنندگان را با قوانین شرکت در کارگاه آشنا می کند و قوانین را به صورت برگه های توزیعی در

اختیار تک تک شرکت کنندگان قرار می دهد تا آن ها را به صورت مکتوب داشته باشند. تعدادی از قوانین شرکت در کارگاه به شرح زیر است:

به خود و دیگر افراد گروه احترام بگذارید.

از تحقیر کردن خود و دیگران خودداری کنید

برای بازخورد دادن به دیگران از روشی محترمانه استفاده کنید

رازداری خارج از گروه را رعایت کنید

تکالیف منزل را حتماً انجام دهید، حتی اگر غلط باشند

حقوق دیگران را رعایت کنید

بعد از اینکه شرکت کنندگان با اهداف روند آموزش و قوانین شرکت در کارگاه آشنا شدند، تعریف ساده ای از تاب آوری و نقش آن در مقابله با مشکلات هیجانی به شرکت کنندگان ارائه می شود. به این ترتیب جلسه اول آموزش خاتمه می یابد.

 

 

قسمت دوم:

در ان بخش مجری طرح شرکت کنندگان را به پاسخگویی به سؤال من کیستم دعوت می کند، بعد از دریافت پاسخِ شرکت کنندگان، مجری طرح تعریف ساده ای از خودآگاهی یعنی آگاهی یافتن و شناخت اجزایی همچون خصوصیات ظاهری، احساسات، افکار و باورها، ارزش ها، اهداف، گفتگوهای درونی و نقاط قوت و ضعف خود. سپس پیامدهای عدم شناخت خود به آن ها توضیح داده می شود.

در ادامه با ذکر داستانی از آن ها خواسته می شود تا باورها، افکار و احساسات، ارزش ها و اهداف شخصیت اصلی داستان را تشخیص داده و به صورت کار گروهی در برگه ای بنویسند و در کارگاه بخوانند. سپس به روش گروهی تفاوت بین باورها، ارزش ها، اهداف، افکار و احساسات و نگرش ها به بحث گذاشته می شود. در ادامه از شرکت کنندگان خواسته می شود تا کاربرگ تشخیص افکار از احساسات را پر کنند. بعد از اینکه شرکت کنندگان توانستند افکار را احساسات خود تمیز دهند، روش های بازسازی شناختی برای جایگزین کردن افکار منفی با مثبت به آن ها آموزش داده می شود. در ادامه به آن ها توضیح داده شد که آگاهی از خود این ارزش را دارد که با روش های گوناگونی مورد بررسی قرار دهد. مهم این است که ما بتوانیم یک روش مناسب را برای خودمان انتخاب کنیم و از آن استفاده کنیم. بعد از آن عوامل مؤثر بر خودآگاهی و موانع رسیدن به آن به شرکت کنندگان توضیح داده می شود. با این اظهارات از آن ها می خواهیم کاربرگ خودآگاهی را که شامل: بیان ویژگی های عمومی و خصوصیات ظاهری، باورها، ارزشها، افکار، احساسات و اهداف است را تا جلسه بعد پر کنند.

 

 

 

جلسه دوم

عنوان: ارزشمندی

موضوع: تقویت عزت نفس

اهداف رفتاری:

درك روشنی از عزت نفس به دست بیاورند.

علل و عوامل مؤثر در تقویت عزت نفس را شناسایی کنند.

به اهمیت و تؤثیر عزت نفس در زندگی پی ببرند.

ضعف های خود را شناسایی نموده و یک مورد از آن را برطرف کنند.

در تقویت عزت نفس به دیگران یاری رسانند.

 

شرح:

ابتدای جلسه با بررسی تکالیف خانگی هفته قبل آغاز می شود. افرادی که تکالیف را دقیق و درست انجام داده اند تقویت می شوند (تقویت ها معمولاً به شکل تأیید و تحسین است). از افرادی که تکالیف را انجام نداده اند خواسته می شود تا علل آن را توضیح دهند (شناسایی افرادی که در انجام دادن تکالیف مقومت یا سهل انگاری می کنند، مهم است). جلسه با این سؤال شروع می شود که ما چه زمانی احساس ارزشمند بودن می کنیم؟ از شرکت کنندگان خواسته می شود که به صورت گروهی به این سؤال پاسخ دهند. کلیه جواب ها روی تخته نوشته می شود و در مورد آن ها بحث می شود. در ادامه تعریفی ساده از عزت نفس به شرکت کنندگان ارائه می شود. از شرکت کنندگان خواسته می شود تا ویژگی های افرادی را که برای خود ارزش قائل نیستند را ذکر کنند. کلیه پاسخ ها روی تخته نوشته می شوند و در مورد آن ها به صورت گروهی بحث می شود. سپس از شرکت کنندگان خواسته می شود تا افراد مؤثر در تقویت عزت نفس شان را در دوران کودکی و نوجوانی بر روی برگه ای بنویسند. سپس نحوه شکل گیری عزت نفس در کودکی برای آن ها تشریح می شود. یکی از فعالیت هایی که در تقویت عزت نفس نقش مؤثری دارد، بازی برچسب زنی مثبت است که حتی المقدور باید روی همه شرکت کنندگان اجرا شود. در نهایت از طریق روش سخنرانی تأثیر تقویت عزت نفس در زندگی و اثر آن روی ارتقای توانمندی فرد توضیح داده می شود. سپس چرخه خودباوری مثبت و منفی روی تفکر و احساس و رفتار از طریق تصویر توضیح داده می شود. از شرکت کنندگان خواسته می شود که بعنوان تکلیف خانگی، تأثیر عزت نفس بر زندگی شان را با مثال عینی بیان کنند.

 

 

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

 





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:57 ] [ بابک ]
[ ]

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی در 83 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات83
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی در 83 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 12 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  83  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

 

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد و به صورتی که در زیر آورده شده است توضیح داده شده است همچنین این پکیج شامل مبانی نظری و پیشینه متغیر مربوطه می باشد.

لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

* این پروتکل خلاصه ای از کتابچه راهبر افسردگی "راب زتل" می باشد. که جلسات درمانی آن را می بایست به شکل زیر دنبال کنید:

 


جلسه اول


 هدف:

 O هدف از این جلسه معرفی درماندگی خلاق است. کشف اهداف و تلاشهای ناموفق و اینکه درمانجو به این بینش برسد که راهبردهای کنترل او در مقابله با افسردگی تا کنون ناکارآمد بوده است. درمانگر نیز به درک افسردگی از دیدگاه ACT )مانند همجوشی، راهبردهای کنترل عاطفی، فاصله از ارزشها( و ارائه آن می پردازد.

 

  تمرینات حمایتی بالقوه:

O  کسب اهداف اساسی درمانجو

 O کسب و آشنایی با تلاش های گذشته درمانجو برای به انجام رساندن اهداف

O  استعاره گودال

O  معرفی سیستم ناکارآمدی گذشته

O  انتخاب گزینه و حرکت به سمت اینکه "کنترل به عنوان یک مشکل" است (اگر زمان اجازه دهد)

 

 تکلیف:

O  ثبت تجربه های روزانه

 

 

 

جلسه دوم

 

 اهداف:

 O هدف از این جلسه شرح نتیجه جلسه قبل و اینکه حالت افسردگی مراجع نمایانگر پاسخ محدود به شیوه راهبردهای کنترل می باشد. تمرینات تجربی برای چالش با اثربخشی راهبردهای کنترل مورد استفاده قرار گیرد. درمانگر باید به معرفی این ایده بپردازد که "کنترل مساله است، نه راه حل ." درمانگر نیز باید به آموزش رابطه بین خلق و خوی و رفتار با استفاده از نمونه های از زندگی خود درمانجو بپردازد، هدف از آن افزایش تعامل درمانجو در فعالیت هایی است که موجب حس مهارت یا لذت وی می شود

 

 تمرینات حمایتی بالقوه:

 O کنترل به عنوان مشکل/ کنترل رویدادهای درونی

 O استعاره دروغ سنجی

O  استعاره ژله شیرینی (دونات ژله ای)

 O استعاره تقلا درجنگ با هیولا

O  منطق فعال سازی رفتاری (برای زندگی کاملتر و غنی تر، برای قطع الگوهای اجتناب به عنوان تغییر افکار و احساسات مخالف)

 O تنظیم اولیه هدف رفتاری

O  انتخاب تمایل /پذیرش (اگر زمان اجازه دهد)

 

 

  تکلیف:

عملکردی از اهداف رفتاری اولیه و شناخته شده

O یادداشت روزانه تمایل /پذیرش (یا در صورت لزوم به تعویق انداختن برای جلسه 3).

 

 

 

جلسه سوم

 

  اهداف:

 O هدف از این جلسه ادامه استخراج تجربه درمانجو برای تقویت این شناخت بوده که "کنترل یک مشکل است" و معرفی تمایل به تجربه افسردگی بعنوان یک جایگزین برای کنترل است. درمانگر نیز باید مشکلات را ارزیابی و با فعال سازی رفتاری احتمال موفقیت درمانجو را افزایش دهد.

 

 • تمرینات حمایتی بالقوه:

 O درجه موفقیت ظاهری درکنترل عمدی احساسات

 O برنامه نویسی از رویدادهای درونی: تمرین اعداد چه هستند؟

 O درجه تمایل به عنوان یک جایگزین برای کنترل: استعاره دو مقیاس

 O هزینه های عدم تمایل: ناراحتی ناپاک/ بازنگری

 O استعاره جعبه پر از مسائل

 O تشخیص ساده هدف رفتاری که نیاز به تمایل دارد.

 

  تکلیف:

 O ناراحتی پاک در مقابل ناراحتی ناپاک

 O عملکرد در هدف رفتاری تعیین شده

 O خاطرات روزانه تمایل (اگر در جلسه 2 تکمیل نشده باشد)

 

 

 

جلسه چهارم

 

اهداف:

- هدف از این جلسه معرفی مفهوم گسلش از افکار و احساسات افسرده ساز می باشد. درمانگر باید راهبردهایی را برای گسلش و تغییر کلامی که در خدمت افزایش به تمایل گرایی باشد را تسهیل کند.

 

تمرینات حمایتی بالقوه:

- تمرین ذهن شما دوست شما نیست (و نمی تواند بدون آن کار انجام دهد)

-تمرین شیر، شیر، شیر

- مسافران دراتوبوس

- برگها در جویبار روان

شناسایی هدف ساده رفتاری که نیازمند تمایل و گسلش باشد. -

 

تکالیف:

- تمرین ذهن آگاهی

- برگه راهنمای "ذهن آگاهی چیست"

- شناسایی عملکرد هدف رفتاری تعیین شده



نظریه درمان پذیرش و تعهد

درمان پذیرش و تعهد براساس RFT است، یك تبین رفتاری جامع از زبان و شناخت انسان كه شیوه­هایی كه فرایندهای شناختی بهنجار منجر به مشكلات روان­شناختی می شوند، را نشان می­دهد. به طور خلاصه، وحدت اجتماعی­-­ كلامی كه موجودات انسانی در آن قرار گرفته­اند، از درهم تنیدگی شناختی و اجتناب تجربه­گرایانه حمایت می­كند. درهم تنیدگی شناختی افكار هیجان­های مرتبط با آن به معنای واقعی، درست و علل رفتار در نظرگرفته می­شوند یعنی قبل از اینكه زندگی خوشایند دنبال شود باید كنترل شوند. برای مثال نگرانی­های مربوط به آینده ممكن است شرح درستی از آنچه الزاماً در آینده روی می­دهد، در نظر گرفته شوند تا اینكه صرفاً افكاری باشند در مورد پدیده­های درونی ( برای مثال اگر من به مهمانی بروم به من بی­محلی می­شود). اجتناب تجربه گرایانه به عدم تمایل به تجربه پدیده­های ناخوشایند درونی (‌مثل عواطف،‌ احساسات، ‌شناخت­ها یا تمایلات) ‌و اقدام به اجتناب، فرار یا حذف این تجربیات حتی اگر چنین اقدامی آسسیب­زا باشد گفته می­شود. درمان پذیرش تعهد و RFT اشاره می­كنند كه قراردادهای اجتماعی زبان به نظر می­رسد از چندین معروضه حمایت می­كنند: 1) تجربیات درونی منفی علل معتبر رفتار هستند (‌برای مثال من نمی­توانم به مهمانی بروم چون مضطرب هستم)‌ و 2) اینكه برای به دست آوردن نتایج ارزشمندی همچون تعامل اجتماعی این تجربیات درونی منفی باید كنترل شوند (برای مثال تا من نتوانم اضطرابم را كنترل كنم نمی­توانم زندگی اجتماعی داشته باشم).

درمان پذیرش و تعهد و RFT مدعی هستند كه این مفروضات در اساس درست نیستند بلكه توسط جریان اشتراك كلامی به وجود آمده­اند و تجربیات منفی درونی (هیجان و شناخت ها) ذاتاً خطرناك یا آسیب­زا نیستند و بنابراین لازم نیست كنترل یا حذف شوند. افكار و احساسات مشكلاتی نیستند كه باید حل شوند. در عوض مشكلات هنگامی سر برمی­آورد كه این پدیده­ ها جدی گرفته شوند (در هم ­آمیختگی) و اموری در نظر می­آیند كه قبل از دنبال كردن یك زندگی مطلوب باید تغییر پیدا كنند یا حذف شوند (اجتناب گرایانه).

برای مثال افرادی كه تلاش می­كنند تجربیات درونی خود، مثل اضطراب را كنترل كنند ممكن است از راهبردهای بی­حاصل همچون سركوب فكر استفاده كنند که اغلب به طور متضاد منجر به افزایش فراوانی افكار ناخواسته می­شود. آنها امكان دارد درگیر رفتارهای آسیب­زایی چون سوء مصرف دارو، الكل، پرخوری یا تجزیه شوند. آنها ممكن است از طیف وسیعی از موقعیت­های اضطراب برانگیز هم اجتناب كنند، از این رو زندگی­شان را طوری محدود می­كنند كه مانع دنبال كردن عمیق­ترین اهداف و ارزش­هایشان مثل داشتن روابط خوشایند یا انجام­ دادن مطلوب كارهای می­شود. به این ترتیب ACT ادعا می­كند كه بیشتر آسیب­های روانی و رفتارهای بیمارگون به تلاش­های غیر ضروری و بیهوده برای اجتناب از تجربیات منفی درونی مرتبط است.

در ACT انعطاف­پذیری روان شناختی جایگزین درهم­آمیختگی شناختی و اجتناب تجربه­گرایانه است، سازه­ای متشكل از شش جزء به هم مرتبط كه در ادامه می­آیند. درمان پذیرش و تعهد ذهن­آگاهی را تركیبی از چهار جزء اول این مجموعه می­داند.

1-    تماس با لحظه حاضر كه منظور از آن مشاهده و برچسب زدن به هرچیزی است كه هم اكنون در درون یا در محیط حاضر است.

2-    پذیرش، حالتی از استقبال فعال و غیر قضاوتگرانه تجارب است آن گونه كه اتفاق می­افتند بدون تلاش برای كنترل­شان -شامل حساسیت شناختها و هیجانها.

3-    خنثی كردن شامل یادگیری این نكته است كه تجارب درونی را رویدادهای بی­ضرر قلمداد كنیم كه در آمد و شد هستند و اجباراً رفتار را كنترل نمی­كنند.

4-    خود به عنوان یك بافت، بازشناسی این نكته است كه خود قلمرو و فضایی است كه شناخت­ها، هیجانها و حسیات در آن روی می­دهند و از این تجربیات مجزا است. این مساله از طریق بازشناسی خود مشاهده­گر كه این تجارب را مجزا از دارنده آنها می بیند، تقویت می شود.

5-    ارزشها كه جهت­گیری­های خودبرگزیده در جنبه­های مهم زندگی هستند، مثل محفل، ‌روابط سلامتی یا معنویت.

6-    عمل همراه با تعهد شامل تعریف اهداف همسان با ارزش­های فرد و شناسایی تغییرات رفتاری لازم برای دنبال كردن آنها.

معمولاً موانع انجام این رفتارها به شكل افكار و احساسات منفی ظاهر می­شود. بنابراین ACT در كل یك رویكرد درمانی است كه از فرایندهای پذیرش و ذهن­آگاهی و فرآیندهای تعهد و تغییر رفتار برای ایجاد انعطاف­پذیری روان­شناختی استفاده می­كند.

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:57 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد