paperdownfile

محصولات دانشجویی

کد متلب حل معادله انتقال حرارت دو بعدی ناپایدار(دو بعد مکان و یک بعد زمان) به روش ADI با شرایط مرزی

کد متلب حل معادله انتقال حرارت دو بعدی ناپایدار(دو بعد مکان و یک بعد زمان) به روش ADI با شرایط مرزی دما ثابت با توضیحات خط به خط در ورد

این فایل حاوی کد متلب حل معادله پارابولیک نا پایدار دو بعدی انتقال حرارت به روش ADI می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیمهندسی شیمی

توضیحات کامل
به نام خدا
 
این فایل حاوی کد متلب حل معادله پارابولیک نا پایدار دو بعدی انتقال حرارت به روش ADI با شرایط مرزی دما ثابت می باشد که در زیر آمده است:
 
T_{t}  =  alpha*( T_{xx} + T_{zz} )
Boundary and initial condition is constant temperature
 
این برنامه ابتدا ابعاد و تعداد مش ها در سه جهت را از کاربر دریافت کرده و با تشکیل ماتریس ضرایب A و ماتریس ثابتها b آنها را به روش ماتریس معکوس حل و نتایج هر گام زمان را ضمن نمایش در command window با دستور mesh رسم می کند.
در انتها نیز حل عددی را با حل تحلیلی مقایسه و خطا را با دستور contour رسم می کند.
 
توضیحات برنامه در دو بخش توضیحات کلی و جزئی در 4 صفحه ورد ارائه شده است.
 
توضیحات کلی شامل نحوه ی مش بندی، نام گذاری نود ها، درایو کردن معادلات، تشکلی ماتریس ضرایب و ثابت ها A و b ، معرفی پارامتر ها می باشد.
 
توضیحات جزئی نیز شامل توضیحات خط به خط برنامه است که در زیر آورده شده است:

ابتدا برنامه در خطوط 16 تا 19 مقادیر مربوط به ابعاد و تعداد گامهای زمان و زمان انتهایی را از کاربر دریافت می کند. سپس با این مقادیر تعداد گره ها در جهت x و z را محاسبه می کند و دو رشته با فواصل محاسبه شده با نامهای x و z می سازد.

در بلوک for مربوط به خطوط 31 تا 36 مقادیر شرایط مرزی را از تابع آن (Bound_Cond)  استخراج کرده و در ماتریس T1 قرار می دهد.

در خط 28 هم شرط اولیه را از کاربر دریافت و در ماتریس T1 قرار می دهد.

دقت شود که شرایط مرزی بعد از دریافت شرط اولیه اعمال می شود (در خط 34) زیرا؛ لبه های صفحه در لحظه شروع انتقال حرارت هم در دمای ثابت قرار دارند.

در بلوک مربوط به خطوط 42 تا 135  که بلوک اصلی برنامه است ماتریسها را تشکیل و در خطوط76 و 111  آنها را به روش ماتریس معکوس حل می کند.

در این بلوک مسئله به دو قسمت تقسیم شده و برای هر بعد جداگانه ماتریس ها تشکیل و حل می شوند.

خطوط 47 تا 81 برای بعد x و خطوط 85 تا 119 برای بعد z می باشد.

در خطوط 123 تا 133 ضمن نشان دادن ماتریس توزیع دما در گام جاری زمان این ماتریس توسط دستور mesh در نمودار مربوطه رسم می شود.

در خطوط 136 تا 140 هم حل تحلیلی به دست می آید و اختلاف آن با حل عددی که در خط 141  به دست می آید؛ در فیگوری جدا با دستور contour رسم می شود.

 

در انتها در command window  ماتریس های مربوط به توزیع دما در هر گام زمان نمایش داده می شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

روش نمره گذاری و تفسیر                                          

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده که توسط رایت[1] (2003) طراحی شده و هدف آن سنجش میزان وسوسه برای مصرف مواد مخدر است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت 7 گزینه ای بوده که امتیاز

 


[1] wright

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

شیوه نمره گذاری و تفسیر

 

به منظور نمره گذاری پرسشنامه به هر گزینه بلی 1 امتیازو به هر گزینه خیر 0 امتیاز دهید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه امتیاز همه سوالات پرسشنامه را با هم جمع نمائید. این عدد دامنه ای از 0 تا 17 خواهد داشت و بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد،‌ بیانگر میزان ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ بالاتر فرد خواهد بود و برعکس. لازم به ذکر است که ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ یکی از علایم غیربالینی ابتلا به اسکیزوتایپی می باشد.

 

روایی و پایایی:

 

در پژوهش یعقوبی و همکاران (1387) به ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﻲ رواﻳـﻲ ﻫـﻢزﻣـﺎن، از اﺟـﺮای ﻫـﻢزﻣـﺎن ﻣﻘﻴـﺎس ﺷﺨﺼـﻴﺘﻲ اﺳﻜﻴﺰوﺗﺎﻳﭙﻲ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪ. ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮر 80 ﻧﻔﺮ از ﻧ..........

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

17

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج

 

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن تشخیص این است که افراد تحت تاثیر کدام یک از انواع قدرت رهبر قرار می گیرند. نحوه پاسخگویی این پرسشنامه بدین صورت است که که هر سوال دو گزینه دارد و پاسخگو موظف به انتخاب یکی از آنان است. سپس پاسخ های ارائه شده را با جدول زیر تطابق داده و در پایین جدول در محل های قرار داده شده جاگذاری می کنیم. هر گزینه 1 امتیاز می گیرد و برای هر نوع قدرت مجموع امتیازات داده شده به آن نوشته خواهد شد.........

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

کاملا مخالفم

مخالفم

نظری ندارم

موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. این امتیاز دامنه ای از 14 تا 70 خواهد داشت. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر نقش موثرتر رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی خواهد بود و برعکس.

 

روایی و پایایی

 

در پایان نامه خسروی (1392) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

14

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:22 ] [ بابک ]
[ ]

راهنمای اجرای آزمون ریون پیشرفته

راهنمای اجرای آزمون ریون پیشرفته

راهنمای اجرای ریون پیشرفته در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای اجرای ریون پیشرفته در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

 

- آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون

- توصیف ماتریسهای پیشرونده پیشرفته

- دستورالعمل اجرای آزمون

- تصریح دستورالعمل

- نمره گذاری پاسخنامه ونتیجه گیری

- طبقه بندی آزمونیها

- جدول، معادل های هوشبهر برای نمره های خام

- جدول، رتبه های درصدی معادل نمره هوشبهر

- برگ پاسخنامه

- كلید تصحیح

 

آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون (1)

 

آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون یكی از آزمونهای هوشی غیركلامی است كه توسط ریون در انگلستان برای اندازه گیری عامل عمومی ( g ) اسپیرمن ساخته شده است. بعد از تهیه این آزمون پژوهشهای زیادی درباره آن به عمل آمده و بارها مورد تجدید نظر قرار گرفته است. درحال حاضر سه فرم این آزمون برای اندازه گیری هوش افراد در همه سطوح توانائی- از كودكان 5 ساله تا بزرگسالان سر آمد- در دسترس است.

فرم اول آزمون ماتریسهای پیشرونده معیار( SMP )(2) است كه دارای 60 ماتریس یاتصویر است وبه 5 سری 12 تایی تقسیم شده است. نسخه اولیه این فرم درسال 1938 تهیه شده ودر سال 1974 فقط تصحیح كوچكی در سوال اصلی ( 8- B ) آن به عمل آمد. درسال 1956 هم درترتیب اصلی سوالات وگزینه های آن تجدید نظر به عمل آمد ولی هیچگونه تغییری در جوابهای صحیح سوالات صورت نگرفت . از آن موقع تا به حال نسخه تجدید نظر شده 1956 برای آزمایش هوش افراد دامنه های سنی 5/6 تا 65 سال بكار برده می شود. درسطوح سنی پایین تر با اجرای این فرم می توان دامنه های هوشی بالاتر از متوسط را تعیین كرد ولی در سنین بالاتر ( بزرگسالان ) برای تعیین هوشبهر افراد سرآمد بایداز فرم پیشرفته آزمون استفاده كرد.

 


 s Progressive  Matrices   test.                                      3- Colored  Progressire   Matrices' 1- Raven

2- Standard   Progressive  Matrieces.                                          4- Advanced  Progressire  Matrices                                                          

                                 

                                                                               

توصیف ماتریسهای پیشرونده پیشرفته ( APM )  

 

این ازمون شامل دو دفترچه وبرای سنجش افراد با توانائی ذهنی متوسط وبالاتر از متوسط ( 11 سال الی بزرگسالی ) بكار گرفته می شود. دردفترچه اول 12 سوال ودر دفترچه دوم 36 سوال چاپ شده است. سوالهای مطرح شده در هر دو دفترچه یكسان هست همگی شامل توالی الگوهای اشكال یا نمودارهایی هستند كه بر اساس منطق خاص تنظیم شده اند. آزمودنی باید هر یك از تصاویر یا نمودارها را با انتخاب یك تصویر از بین چند تصویر ارائه شده در پائین صحفه كامل كند. یافتن پاسخ هر سوال مستلزم آن است كه آزمودنی رابطه بین اجزای تصاویر را كشف كند سپس رابطه كشف شده  را برای یافتن جزء ناقص بكار برد.

 

دستورالعمل اجرای آزمون : 

 

الف- بصورت فردی : قبل از شروع به اجرای آزمون، بریا كاهش اضطراب ونگرانی احتمالی آزمودنی، ایجاد آمادگی در او وآشنائی تقریبی با توانائیهای او مصاحبه مشاوره ای انجام می گیرد. و اطلاعات مورد لزوم در بالای برگ پاسخنامه یادداشت می گردد.

سپس آزماینده دفترچه اول آزمون را باز وتصویر بالای صفحه اول ( شماره 1 ) را به آزمودنی نشان   می دهد ومی گوید (( این تصویر را خوب نگاه كنید قسمتی از آن بریده یا برداشته شده است )) جای خالی را نشان می دهد ومی گوید (( هر یك از تصاویری كه در اینجا آمده است )) تصاویر پائین صفحه را یك به یك با انگشت نشان می دهد (( می تواند جای خالی را پر كند ولی همه آنها درست نیست. فقط یكی از هشت تصویر است كه اگر در جای خالی قرار گیرد می تواند تصویر بالای صفحه را هم در خط افقی وهم در خط عمودی به درستی كامل كند )) انگشت را در امتداد ...

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:22 ] [ بابک ]
[ ]

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون سری های A . AB . B ( رنگی )

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون سری های A . AB . B ( رنگی )

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

روش اجرا

 

در جریان یك مصاحبه اولیه، نام سن وسایر اطلاعات مربوط به آزمودنی را روی برگ نمره گذاری می نویسند. آنگاه دفترچه تصاویر را باز می كنند. اولین تصویر یعنی A 1 را به آزمودنی نشان می دهند. به او می گویند: این تصویر را خوب نگاه كنید( تصویر بالایی ). قسمتی ازآن برداشته شده است ( نشان می دهند ). قسمت برداشته شده در بین تصاویر پائینی است. هر یك از تصاویر پایینی شكل قسمت برداشته شده بالا را دارند. یعنی تصاویر پایینی می توانند قسمت برداشته شده تصویر بالارا پركنند. اما همه آنها نمی توانند تصویر بالا را تكمیل كنند. فقط یكی از آنها می توانند تصویر بالایی را تكمیل كند. مثلا تصویر1، شكل بالا را دارد اما طرح آن را ندارد. تصویر 2 هم خوب نیست. تصویر3 كاملا غلط است. تصویر 6 تقریبا خوب است اما خود آن ناقص است. به نظر شما كدامیك پاسخ است. پاسخ صحیح را نشان بدهید. اگر آزمودنی نتواند پاسخ صحیح را نشان دهد، آزماینده توضیحات بالارا نشان می دهد تا اینكه ماهیت مسئله درك شود. آنگاه آزماینده به تصویر A2 می پردازد. او می گوید : حال قطعه ای را نشان بده كه می تواند تصویر بالایی را تكمیل كند. اگر آزمودنی نتواند پاسخ درست را پیدا كند، آزماینده به تصویر A1 برمی گردد وبعد آزمودنی می خواهد تا A2 را حل كند. اما اگر A2را درست پاسخ دهد به A3 می پردازد وشیوه بالا را بكار می برد. بین تصاویر A 1 تا A5 هر وقت لازم شد آزماینده به تصویر A1  برمی گردد اما پس از تصویر A5  كوچكترین كمكی را در حق او به عمل نمی آورد. آزماینده پاسخهای آزمودنی را روی برگ نمره گذاری می نویسد. او مواظبت می كند تا صفحات دوتادو ورق نخورند. در شروع سریهای Ab و B، كافی است كه توجه آزمودنی روی مسئله جلب شود. كمكهای اضافی لازم نخواهد بود.    ..........

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:22 ] [ بابک ]
[ ]

راهنمای اجرای آزمون ماتریس های پیشرو ریون بزرگسالان

راهنمای اجرای آزمون ماتریس های پیشرو ریون بزرگسالان

راهنمای ریون بزرگسالان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای ریون بزرگسالان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

راهنمای اجرای آزمون ماتریس های پیشرو ریون

  1. وسایل آزمایش

کتابچه های آزمون و پاسخنامه به تعداد لازم و یک کتابچه و پاسخنامه برای آزماینده.

  1. طرز نشستن آزمودنی ها

آزمودنی ها باید به اندازه کافی از همدیگر فاصله داشته باشند تا نتوانند پاسخهای دیگران را ببینند. برای رفت و آمد ناظران جلسه باید محل کافی در نظر گرفت.

  1. روش اجرا

به هر یک از آزمودنیها پاسخنامه داده می شود و از آنها درخواست می شود که مشخصات خود را بالای پاسخنامه در محل تعیین شده بنویسند. وقتی همه آزمودنیها مشخصات خود را نوشتند آزماینده می گوید:"به هر یک از شما یک کتابچه امتحان داده می شود ولی قبل از اعلام شروع امتحان کتابچه را باز نکنید." بلافاصله کتابچه های آزمون توزیع می شود.بعد آزماینده می گوید:" صفحه اول کتابچه آزمون را باز کنید، از سمت چپ " . خود آزماینده نیز صفحه اول کتابچه آزمون را باز می کند ونشان می دهد، " دربالای صفحه نوشته شده است سؤال یک و در پاسخنامه در ستون اول ، شماره سؤال نوشته شده است" نشان می دهد،" در قسمت بالای صفحه شکلی می بینید که قسمتی از آن افتاده است، حالا  قطعه های پایین را نگاه کنید " آزماینده دست خودرابه ترتیب روی قطعه ها می گذارد.

" نامناسب است، قطعه های (2 و3 ) نیزنامناسب هستند ،چون طرح آنها با طرح شکل بالا یکی نیست، قطعه های (6) چطور؟ این قطعه نیز نامتناسب است " توضیح می دهد که ناقص است" قطعهای را که برای پر کردن محل خالی شکل مناسب است با انگشت خود نشان دهید". آزماینده به آزمودنیها نگاه می کند تا اطمینان حاصل کند که قطعه را درست نشان می دهند. در صورت لزوم آزماینده توضیحات بیشتری می دهد . بعد می گوید :" بلی ، قطعه (4) درست است ، بنابراین جواب سؤال ...........

..............

 

  1. نظارت برکار آزمودنیها

پس از دادن دستورالعمل ،آزماینده با ناظران جلسه امتحان باید به آزمودنیها سرکشی کنند تا مطمئن شوند که همه آنها دستورالعمل را بدرستی فهمیده اند و جوابهای خودرابه طرز صحیح در پاسخنامه وارد می کنند . در حدود 15 دقیقه پس از شروع امتحان مجدداً آزماینده پاسخنامه ها را بررسی می کند تا مطمئن شود که آزمودنیها پاسخهای خودرا به طرز صحیح ثبت می کنند. ده دقیقه مانده به پایان آزمایش آزماینده اعلام می کند که :"پس از ده دقیقه امتحان تمام می شود سعی کنید به همه سؤالات جواب دهید."

 

  1. وقت امتحان

وقت امتحان 45 دقیقه از لحظه ای است که آزماینده می گوید :" حالا صفحه را برگردانید
و جواب صحیح سؤال 2 را پیدا کنید." آزماینده باید دقیقاً وقت شروع و پایان امتحان را  
یادداشت کند.

 

  1. تحویل اوراق

آزماینده پاسخنامه ها را همراه باکتابچه آزمون از همه آزمودنی ها تحویل می گیرد و دقت می کند که آزمودنی نام و سایر مشخصات خود را بالای پاسخنامه نوشته باشد. در گروههای بزرگتر بهتر است که یکی از ناظران کنار در خروجی بایستد و اوراق امتحانی را تحویل بگیرد . در پایان جلسه امتحان کتابچه های آزمون باید دقیقاً شمارش شوند تا اطمینان حاصل گردد که هیچ یک از کتابچه هامفقود نشده است .برای نمره گذاری کافی است که کلید پاسخهای درست روی پاسخنامه قرار داده می شود تا اگر آزمودنی به بعضی از سؤالها بیش از یک پاسخ داده است به این قبیل پاسخها نمره ای داده نشود.پس از نمره گذاری باید نمره خام ، معادل هوش بهر به طبقه کیفی هوش بهر ، و در صورت لزوم رتبه درصدی در محل تعیین شده در پاسخنامه نوشته شوند.

 

آزمایش انفرادی

در مورد کودکان خردسال یا افراد نابهنجار ممکن است آزمایش بصورت فردی انجام شود.در این قبیل موارد دستورالعمل همان است ، که در آزمایش گروهی بکار می رود و وقت امتحان نیز حدود 45 دقیقه است. جز این که بهتر است آزماینده شخصاً پاسخهای آزمودنی رادر پاسخنامه ثبت کند و در دستورالعمل از او بخواهد که پاسخ درست را با انگشت نشان دهد.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:21 ] [ بابک ]
[ ]

نمونه واقعی از اجرا ، تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان

نمونه واقعی از اجرا ، تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان

نمونه واقعی از اجرا تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

نمونه واقعی از اجرا ، تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

نمونه واقعی از آزمون های روانشناسی

خلاصه ای از توضیحات فایل

 

شرح حال :                                                                     دارد 

تفسیر و نمره گزاری:                                                       دارد

تجزیه، تحلیل:                                                                  دارد

نوع فایل:                                                                       WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

سطوح  پیاپی رویهء تفسیری آزمون هوش وکسلر کودکان


گام اول – گزارش نمرات معیار و رتبه درصدی خرده مقیاس ها و 4 شاخص اصلی

گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)

گام سوم- تعیین اینکه کدام یک از 4 شاخص ( VCI, PRI, WMI, PSI) واحد و قابل تفسیر می باشند

گام چهارم- تعیین نقاط قوت و ضعف در نیمرخ شاخص ها

گام  پنجم– تعیین نقاط قوت یا ضعف شخصی در نیمرخ شاخص ها

گام ششم– تفسیر نوسانات درون شاخص ها

توصیف شاخص ها

 

 

خلاصه ای از متن آزمون:

 

 

معرفی آزمودنی

شروین محمدی دانش آموز سال پنجم دبستان و 11 ساله می باشد. وی دانش آموز ممتاز و موفقی است و علاقه زیادی به درس و مدرسه دارد و هم چنین در زمینه نقاشی دارای استعداد می باشد. پدر و مادر او هردو کارمند آموزش و پرورش می باشند و شروین تک فرزند است و اوقات فراغت نقاشی می کند و یا مشغول بازی های کامپیوتر می شود. در مدرسه هم رابطه خوبی با معلمان و هم کلاسی های خود دارد.


معرفی مقیاس تجدید نظر شده هوشی وکسلر کودکان

این مقیاس متشکل از مجموعه آزمون های هوشی مرکب است که به صورت فردی اجرا می شود و حوزه مختلفی از توانایی هوشی را می سنجد و شرایطی را بوجود می آورند که جنبه های مختلفی از شخصیت را می توان مشاهده کرد. این مقیاس 3 نمره مختلف هوشبهر را به دست می دهد: هوشبهر کلی، هوشبهر کلامی و هوشبهر عملی. مقیاس هوشی کودکان اساسا شامل همان خرده آزمون های مقیاس بزرگسالان است با این تفاوت که محتوای مواد آزمون برای کودکان طراحی شده و دوخرده آزمون عملی اختیاری (مازها و نمادیابی) نیز در آن گنجانیده شده است که در نهایت تعداد خرده آزمون های مقیاس هوشی کودکان به 13 خرده آزمون می رسد.


تعریف هوش

هوش یک مفهوم انتزاعی است و در واقع هیچ گونه پایه محسوس، عینی و فیزیکی ندارد. هوش یک برچسب کلی برای گروهی از فرایندهاست که از رفتارها و پاسخ های آشکار افراد استنباط می شود. وکسلر هوش را یک مفهوم کلی تلقی می کرد که شامل توانایی­های فرد برای اقدام هدفمندانه، تفکر منطقی و برخورد موثر با محیط است.


گام اول – گزارش نمرات معیار و رتبه درصدی خرده مقیاس ها و 4 شاخص اصلی

.......

.........

....................


گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)

دو روش برای بررسی توانایی هوشی کودک وجود دارد: 1 هوشبهر مقیاس کل (FS IQ) که تشکیل شده از هوشبهر مقیاس های کلامی و عملی و 2- شاخص توانایی کل ( GAI) که تشکیل شده از خرده مقیاس هایی که شاخص درک مطلب کلامی و خرده مقیاس هایی که شاخص استدلال کلامی را دربر می گیرند. زمانی که تفاوت بین بزرگترین و کوچکترین شاخص برابر یا بیشتر از 1.5 انحراف استاندارد یا (بیشتر از 23) شود شاخص توانایی کل را باید محاسبه کرد. اما در این آزمودنی مورد نظر تفاوت بین......

...........

..................

................................

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:21 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

پاورپوینت بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

پاورپوینت بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس در 56 اسلاید و قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات56
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس در 56 اسلاید و قابل ویرایش

 

اسلاید 1:

سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی در نحوه مدیریت منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است. پرداختن به مقوله‌ی امنیت سیستم‌های عامل ، همواره از بحث‌های مهم در رابطه با ایمن‌سازی اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری بوده که امروزه با گسترش اینترنت ، اهمیت آن مضاعف شده‌است. بررسی و آنالیز امنیت در سیستم‌های عامل می‌بایست با ظرافت و در چارچوبی کاملاً علمی و با در نظر گرفتن تمامی واقعیت‌های موجود، انجام گیرد تا از یک طرف تصمیم‌گیرندگان مسائل استراتژیک در یک سازمان قادر به انتخاب مستند و منطقی یک سیستم‌عامل باشند و از طرف دیگر امکان نگهداری و پشتیبانی آن با در نظر گرفتن مجموعه تهدیدات موجود و آتی، بسرعت و بسادگی میسر گردد.

اکثر کرم‌ها و سایر حملات موفقیت‌آمیز در اینترنت‌، بدلیل وجود نقاط آسیب‌پذیر در تعداد اندکی از سرویس‌های سیستم‌های عامل متداول است. مهاجمان، با فرصت‌طلبی خاص خود از روش‌های متعددی بمنظور سوء استفاده از نقاط ضعف امنیتی شناخته شده، استفاده نموده و در این راستا ابزارهای متنوع، مؤثر و گسترده‌ای را بمنظور نیل به اهداف خود، بخدمت می‌گیرند.

اسلاید2:

مهاجمان، در این رهگذر متمرکز بر سازمان‌ها و مؤسساتی می‌گردند که هنوز مسائل موجود امنیتی ( حفره‌ها و نقاط آسیب‌پذیر ) خود را برطرف نکرده و بدون هیچگونه تبعیضی آنان را بعنوان هدف، انتخاب می‌نمایند. مهاجمان بسادگی و بصورت مخرب، کرم‌هائی نظیر: بلستر، اسلامر و Code Red را در شبکه منتشر می‌نمایند. آگاهی از مهمترین نقاط آسیب‌پذیر در سیستم‌های عامل، امری ضروری است. با شناسائی و آنالیز اینگونه نقاط آسیب‌پذیر توسط کارشناسان امنیت اطلاعات، سازمان‌ها و مؤسسات قادر به استفاده از مستندات علمی تدوین شده بمنظور برخورد منطقی با مشکلات موجود و ایجاد یک لایه حفاظتی مناسب می‌باشند.

در مجموعه مقالاتی که ارائه خواهد شد، به بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس خواهیم پرداخت. در این راستا، پس از معرفی هر یک از نقاط آسیب‌پذیر، علت وجود ضعف امنیتی، سیستم‌های عامل در معرض تهدید، روش‌های تشخیص آسیب‌پذیری سیستم و نحوه‌ی مقابله و یا پیشگیری در مقابل هر یک از نقاط آسیب‌پذیر، بررسی می‌گردد.

همانگونه که اشاره گردید، اغلب تهدیدات و حملات، متأثر از وجود نقاط آسیب‌پذیر در سیستم‌های عامل بوده که زمینه تهاجم را برای مهاجمان فراهم می آورد. شناسائی و آنالیز نقاط آسیب‌پذیر در هر یک از سیستم‌های عامل، ماحصل تلاش و پردازش دهها کارشناس امنیتی ورزیده در سطح جهان است و می‌بایست مدیران سیستم و شبکه در یک سازمان بسرعت با آنان آشنا و اقدامات لازم را انجام دهند.

اسلاید 3:

یونیکس، یکی از سیستم‌های عامل رایج در جهان بوده که امروزه در سطح بسیار وسیعی استفاده می‌گردد. تاکنون حملات متعددی توسط مهاجمین متوجه سیستم‌هائی بوده است که از یونیکس (نسخه‌های متفاوت) بعنوان سیستم عامل استفاده می‌نمایند. با توجه به حملات متنوع و گسترده انجام شده، می‌توان مهمترین نقاط آسیب‌پذیر یونیکس را به ده گروه عمده تقسیم نمود:

1.       BIND Domain Name System

2.       Remote Procedure Calls (RPC)

3.       Apache Web Server

4.       General UNIX Authentication Accounts with No Passwords or Weak Passwords

5.       Clear Text Services

6.       Sendmail

7.       Simple Network Management Protocol (SNMP)

8.       Secure Shell (SSH)

9.       Misconfiguration of Enterprise Services NIS/NFS

10.   Open Secure Sockets Layer (SSL) 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:21 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد