paperdownfile

محصولات دانشجویی

نقشه های اتوکدی و 3d خانه مسکونی 2 واحده.یک واحدش بصورت دوبلکس

نقشه های اتوکدی و 3d خانه مسکونی 2 واحده.یک واحدش بصورت دوبلکس

نقشه های اتوکدی و 3d خانه مسکونی 2 واحدهیک واحدش بصورت دوبلکس(درس طراحی معماری2)


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیاتوکد

توضیحات کامل

نقشه های اتوکدی و 3d خانه مسکونی 2 واحده.یک واحدش بصورت دوبلکس.(پروژه ای برای درس طراحی معماری2)

 

 


فایل دانلودی سه فرمت pln _ dwg و jpg می باشد که در یک فایل فشرده قرار گرفته است.

 

 


1. نقشه های اتوکدی شامل:

پلان های اندازه گذاری 3عدد _ پلان های مبلمان 3عدد _ نماها 3عدد _ برش ها 3عدد _ پلان پشت بام و تحلیل سایت پروژه.(با فرمت dwg )

2. نقشه 3d یا سه بعدی طرح:

هم فضاهای داخلی و هم فضاهای خارجی با نرم افزار آرشیکد(ArchiCAD) ترسیم شده است.(با فرمت pln )

3. عکس های رندر گرفته شده از طرح مربوطه. ( با فرمت jpg )



این پروژه طراحی یک خانه مسکونی 2 واحده است که یک واحدش به صورت دوبلکس کار شده است و کلاً دارای سه طبقه است که شامل طبقه همکف_طبقه اول و طبقه دوم (مختص واحد دوبلکس) است.


خصوصیات طراحی پروژه:

واحد اول (دوبلکس):

پدرخانواده 56 ساله دبیر بازنشست ریاضی

مادر خانواده 48 ساله خانه دار

دختر خانواده 22ساله نقاش

پسرکوچک خانواده 16 ساله محصل

واحد دوم:

پسر بزرگ خانواده 30 ساله کارمند بانک

عروس خانواده مربی آشپزی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:55 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله بازشناسی چشم انداز دانشگاه اسلامی از منظر قرآن کریم

مقاله بازشناسی چشم انداز دانشگاه اسلامی از منظر قرآن کریم

مقاله بازشناسی چشم انداز دانشگاه اسلامی از منظر قرآن کریم در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمعارف و الهیات

توضیحات کامل

مقاله بازشناسی چشم انداز دانشگاه اسلامی از منظر قرآن کریم  در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc





چکیده


 تعیین چشم انداز و طرّاحی افقهای روشن برای رشد و تعالی، نخستین و پایه ای ترین گام در جهت تدوین معماری مطلوب هر سازمان و نهاد است. به رغم تلاشهای فراوان در عرصه دستیابی به جایگاه مطلوب دانشگاه در کشور اسلامیمان و نیز بحث اسلامی سازی این نهاد مقدّس، هنوز به نحوِ مطلوب به ترسیمِ چشم انداز این نهاد بر مبنای آموزه های اسلامی پرداخته نشده است. در مقاله حاضر تلاش شده است با مروری بر سرفصل‌های مفهوم شناسی چشم انداز و دانشگاه اسلامی،‌ ویژگیهای بارز دانشگاه اسلامی و شاخصهای چشم انداز دانشگاه اسلامی به تبیین این موضوع پرداخته شود و با تحلیل و بررسی آیات قرآن کریم، چشم انداز مطلوب این نهاد ترسیم شود. پژوهش حاضر، دانشگاه اسلامی را نهادی با چهار مشخصه ذاتی یا مؤلفه بنیادین هویّت علمی، جهتگیری اسلامی و هویّت دینی، فایده مندی و خدمتگذاری و استقلال معرفی میکند و با طرّاحی چشم انداز مطلوب آن که این چشم انداز متشکّل از شاخص های دانایی، توانایی، نیکویی و زیبایی است، به الگوسازی و ترسیم پیکر و چارچوب اسلامی اش پرداخته است.

واژگان کلیدی: چشم انداز دانشگاه، دانشگاه اسلامی، ویژگیهای دانشگاه اسلامی.



چارچوب مقاله:


مقدمه

مفاهیم و اصطلاحات

1. دانشگاه اسلامی

2. چشم انداز


ویژگیهای بارز دانشگاه اسلامی:

1) هویّت علمی 

2) جهت‏گیری اسلامی و هویّت دینی

3) فایده مندی و خدمتگزاری

4) استقلال و عدم وابستگی


شاخصهای چشم انداز دانشگاه:

1) دانایی

 راهبردها و زمینه های پیدایش دانایی

آثار و نتایج دانایی

موانع تحقق دانایی

2) توانایی

عوامل و زمینه های تحقق توانایی

آثار توانایی و توانمندی دانشگاه

3) نیکویی

زمینه های پیدایش نیکویی

آثار نیکویی دانشگاه

مصادیق نیکوئی

موانع نیکوئی

4) زیبایی

آثار زیبائی

موانع زیبایی


نتیجه گیری

منابع و مآخذ



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:55 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی جامع اجرای ساختمان مسکونی شهرک لاله

بررسی جامع اجرای ساختمان مسکونی شهرک لاله

بررسی جامع اجرای ساختمان مسکونی شهرک لاله در 30 صفحه word قابل ویرایش با فرمت docx


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

اجرای ساختمان مسکونی شهرک لاله در 30 صفحه word قابل ویرایش با فرمت docx

 

 

 

 

همراه با تصاویر اجرایی واقعی

مشخصات طرح :

اسکلت بتنی

سقف تیرچه و بلوک

 

مراحل انجام پروژه:

1. خاک برداری

2. پیاده سازی نقشه

3. گود برداری

استفاده از دستک و سازه نگهبان :

4. پیاده کردن محل پی ها و شناژها و آرماتور گذاری

5. قالب بندی

6. بتن سازی و بتن ریزی 

7. اجرای ستونها

8. اجرای تیرها و سقف ها

قالب بندی و شمع بندی تیرها:

آرماتور گذاری تیرها و نحوه اتصال آن ها به ستون ها:


1. خاک برداری:

قبل از شروع هر نوع عملیات ساختمانی باید زمین محل ساختمان بازدید شده و وضعیت و فاصله آن نسبت به خیابان ها و جاده های اطراف و همچنین چگونگی دسترسی به خیابان های اصلی مورد بازرسی قرار گیرد. بعد از بررسی های کافی و در صورت نبود مشکل اقدام به آغاز پروژه می نماییم. در این بررسی ها باید دقت شود تا ما مشکلی از لحاظ ورود و یا خروج ماشین آلات نداشته باشیم و ضمنا جای کافی برای مصالح پای کار فراهم کنیم. سپس نوبت به خاک برداری می رسد .برای انجام این عمل از ماشیت آلات ساختمانی مانند لودر استفاده می شود .لودر خاک های اضافی را یرداشته و به وسیله کامیون از محل خارج می کنند.

 

2. پیاده سازی نقشه

 پس از بازدید محل وریشه‌كنی ، نوبت به پیاده کردن نقشه بر روی زمین می شود. منظور از پیاده كردن نقشه یعنی انتقال نقشه ساختمان از روی كاغذ بر روی زمین به وسیله ابزار آلات در دسترس با ابعاد اصلی به طوری كه محل دقیق پی ها و ستون ها و دیوار ها و عرض پی ها روی زمین به خوبی مشخص باشد. باید دقت داشت که این مرحله یکی از مهمترین مراحل ساخت می باشد چرا که کوچکترین اشتباهات در این مرحله قابل صرفنظر نبوده و اگر این خطا ها از مقدار مجاز آیین نامه ای بیشتر باشد ، باید اقدام به تخریب کل ساختمان کرد. حال برای پیاده كردن نقشه دو راه داریم اگر ساختمان مهم و بزرگ بود می بایست از دوربین های نقشه برداری استفاده شود ولی برای پیاده كردن نقشه ساختمان های معمولی و كوچك از متر و ریسمان بنایی می توان بهره برد که دقت لازم برای کارهای معمولی را دارند. برای پیاده كردن نقشه با متر و ریسمان كار ابتدا باید محل كلی ساختمان را روی زمین مشخص نموده و بعد با كشیدن ریسمان كار به  یكی از امتداد های تعیین شده و ریختن گچ ، یكی از خطوط اصلی ساختمان را تعیین کرد و بعد خطوط دیگر را با همین روش مشخص می كنیم . البته برای ایجاد زاویه ی قایمه می توان از اعداد فیثاغورثی بهرا برد مانند اعداد 3و4و5 که در آن دو تای اولی اضلاع جانبی اند و عدد آخر که از همه بزرگتر می باشد مقدار عدد وتر می باشد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:54 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله مبانی معرفت شناسی اخلاق پزشکی از منظر قرآن و حدیث

مقاله مبانی معرفت شناسی اخلاق پزشکی از منظر قرآن و حدیث

مقاله مبانی معرفت شناسی اخلاق پزشکی از منظر قرآن و حدیث در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیاخلاق پزشکی

توضیحات کامل

مقاله مبانی معرفت شناسی اخلاق پزشکی از منظر قرآن و حدیث در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


 


چکیده

بشر از دیرباز به پزشکی به عنوان یک رسالت مقدّس مینگریسته و انتظار داشته که عالمان و عاملان در این زمینه با جذب و مزیّن شدن به آراستگی های اخلاقی و حذف پیراستگی های آن، ضمن حفظ قداست این حرفه، بر جایگاه اجتماعی خویش بیفزایند. در این میان طرح مبانی اخلاقی این حرفه و تحلیل آنها می تواند پاسخی به چرایی دانش پزشکی و بستری برای نهادینه کردن این دانش ارزشمند و نافع باشد. چرا که شناخت حقیقی و مزیّن شدن به اخلاق شایسته برای انجام این رسالت الهی، جز از طریق علم به مبانی و اصول ارزشی آن میسر نخواهد بود. از این رو، در این پژوهش تلاش شده با تدبّر و تعمّق در آیات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از این آموزه ها، مبانی معرفت شناسی اخلاق پزشکی تبیین و مورد بررسی قرار گیرد. یافته های این پژوهش، اخلاق پزشکی را مبتنی و متّکی بر مبانی معرفت شناسی خاصی از جمله: خداشناسی، خودشناسی، جامعه شناسی و هستی شناسی تبیین و ترسیم نموده است. تبیین این مبانی، نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن این مسأله در مجامع پزشکی و ارائه آن به عنوان الگوی جهانی دارد.

واژگان کلیدی: اخلاق، اخلاق پزشکی، مبانی اخلاق پزشکی، اخلاق اسلامی.


 

چارچوب مقاله:

1. مقدمه


2- روش تحقیق


3- مفاهیم تحقیق


الف) اخلاق

ب) علم اخلاق

ج) اخلاق پزشکی


4- تحلیل مسئله

الف) خداشناسی

ب) خودشناسی

ج) جامعه شناسی

د) هستی شناسی


5- نتیجه گیری


منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:54 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی، بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت و حسابداری


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی، بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت و حسابداری




عنوان: دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه "طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد .


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مقدمه

تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل

چالشها

عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی

مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی

بازار انتخابی و نحوه ورود به آن

معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:

نحوه ورود به بازار خارجی

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

صدور مجوز

مشارکت

سرمایه گذاری مستقیم

فرآیند جهانی شدن

خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش

مشکلات خاص قیمت گذاری

مکان ( کانالهای توزیع)

سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:54 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید در حجم 20 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت و قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید در حجم 20 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت و قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل



عنوان: دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:20 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل


این فایل در زمینه "تکوین و تولید کالاهای جدید " در حجم 20 اسلاید بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد .


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مقدمه

چالشهای موجود در تکوین وتولید کالای جدید

چرا کالاهای جدید با شکست روبرو می شوند؟

عواملی که مانع تکوین وتولید کالای جدید می شوند

مراحل فرآیند تکوین و تولید کالای جدید

ایده یابی

غربال کردن ایده ها

 مفهوم یابی و آزمون آن

تهیه خط مشی بازاریابی

تجزیه وتحلیل اقتصادی

تولید کالا

آزمون بازار

روشهای آزمون بازار کالاهای مصرفی

بهره برداری تجاری

عوامل مهم در بهره برداری تجاری یک کالای جدید

مراحل فرآیند پذیرش کالا

چه عواملی بر فرآیند پذیرش کالا تاثیر می گذارند


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:54 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله بررسی تطبیقی مراحل تربیت از دیدگاه آموزه های اسلامی و علم روانشناسی

مقاله بررسی تطبیقی مراحل تربیت از دیدگاه آموزه های اسلامی و علم روانشناسی

مقاله بررسی تطبیقی مراحل تربیت از دیدگاه آموزه های اسلامی و علم روانشناسی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

مقاله بررسی تطبیقی مراحل تربیت از دیدگاه آموزه های اسلامی و علم روانشناسی   در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

چکیده

تربیت یکی از مقاصد وجودی و لوازم متعالی شدن انسان است که برای کسب شرافت انسانی باید به این امر مهم توجه شود. برای تربیت صحیح، شناخت مراحل مختلف آن در هر دوره­ از زندگی و نیز آگاهی از شرایط و ویژگی های تربیتی انسان در هر یک از این دوران لازم و ضروری است. از این جهت، در این مقاله تلاش گردید با بررسی آموزه ­های دین اسلام و داده ­های علم روان­شناسی، ضمن تطبیق اطلاعات این دو حوزه، به تبیین مراحل تربیت در دوره­ های زندگی انسان پرداخته شود. در این پژوهش پس از بررسی و تحقیق در این زمینه، به­دست آمد که از منظر تعالیم اسلامی و علوم حوزه­ رواشناسی، تربیت به سه مرحله­ قبل و بعد از تولد و دوران میان سالی و کهنسالی قابل تقسیم­ بندی و بررسی است. که هر یک از این دوران شامل بخش­ هایی دیگری نیز می­شود که در این مقاله به تفصیل به آنها پرداخته شده است.

واژگان کلیدی: تربیت، مراحل تربیت، شرایط تربیت، دوره­ های زندگی.

 

 

چارچوب مقاله:

 

1. مقدمه

 

2- مفاهیم

 

3- مراحل تربیت:

 

3-1- مراحل تربیت قبل از تولد

الف) مرحله قبل از ازدواج

ب) دوران بارداری و زمان جنینی

 

3-2- مراحل بعد از تولد

الف) تربیت در دوران کودکی

ب) تربیت در دوران نوجوانی

ج) تربیت در دوران جوانی

د) تربیت در دوران میانسالی و پیری


4- نتیجه گیری


منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:54 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله انحرافات جنسی و پیامدهای آن از دیدگاه قرآن و احادیث

مقاله انحرافات جنسی و پیامدهای آن از دیدگاه قرآن و احادیث

مقاله انحرافات جنسی و پیامدهای آن از دیدگاه قرآن و احادیث در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمعارف و الهیات

توضیحات کامل


مقاله انحرافات جنسی و پیامدهای آن از دیدگاه قرآن و احادیث  در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

چکیده

پیدایش و گسترش انحرافات جنسی از مهم­ترین زمینه ­های سقوط و تباهی هر جامعه به شمار می ­رود، و پژوهش در زمینه­ پیامد­های این معظل، از اهمیّت ویژه ­ای برخوردار است؛ چرا که شناخت پیامدها و آثار مخرّب این نوع آسیب، نقش بسزایی در پیشگیری از بروز آن خواهد داشت. از این ­رو در پژوهش حاضر تلاش شده است با تحلیل آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(علیهم السلام) و بهره ­گیری از این آموزه ­ها، ابتدا انواع انحراف جنسی تبیین شود، سپس آثار و پیامدهای مخرّب این نابهنجاری­ های جنسی مورد بررسی قرار گیرد. در این تحقیق به دست آمد که انحراف جنسی شامل مواردی از جمله: زنا، استمناء و هم­ جنس بازی[لواط و مساحقه] می ­شود که وقوع و پیدایش این انحرافات، پیامدهایی جبران ­ناپذیری همچون بی­ میلی به ازدواج، به وجود آمدن فرزندان نامشروع، سست شدن کانون خانواده، انتشار بیماری­ های آمیزشی و... را به دنبال دارد.

واژ‌گان کلیدی: انحرافات جنسی، میل جنسی، رفتار جنسی، نابهنجاری جنسی.

 

 

چارچوب مقاله:

 

چکیده فارسی

چکیده انگلیسی

 

1. مقدمه

 

2- مفاهیم تحقیق

 

3. انواع انحرافات جنسی:

3-1. زنا

3-2. استمناء

3-3. همجنس بازی

الف) لواط

ب) مساحقه

 

4. آثار و پیامدهای انحرافات جنسی

 

4-1. آثار و نتایج زنا:

 

4-1-1. آثار معنوی

 

4-1-2. آثار اجتماعی زنا

الف) قتل

ب) بی میلی به ازدواج

ج) فرزندان نامشروع و سست شدن کانون خانواده

د) انتشار بیماری های آمیزشی در جامعه:

1) ایدز

2) سوزاک

3) سیفلیس

4) شانکر یا آتشک

 

4-2.  همجنسگرایی و پیامدهای آن

 

4-3. استمناء

الف) عوارض روحی

ب) عوارض جسمی

ج) عوارض جنسی

د) عوارض اجتماعی

 

5- نتیجه­ مقاله

 

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:53 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی

پاورپوینت دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی

دانلود پاورپوینت دیدگاه بازار محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی در حجم 18 اسلاید ویژه درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت دیدگاه بازار محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی در حجم 18 اسلاید ویژه درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی





عنوان: دانلود پاورپوینت دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- ارتباطاات بازاریابی


این فایل در زمینه "دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی" در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد .


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


تأثیر مراحل مختلف توسعه برصنایع و بازارهای جهانی

تحولات جدید مؤثربرنقش استراتژیک بازاریابی

جهانی شدن

افزایش اهمیت خدمات

تکنولوژی اطلاعات

ارتباط میان فعالیتها وشرکتها

فرایند طراحی واجرای استراتژی بازاریابی

تجزیه وتحلیل محیطی وتجزیه وتحلیل رقیب

پویایی صنعت وتغییر استراتژیک

تحقیقات بازاریابی و ارزیابی پتانسیل بازار

تصمیم هایی مربوط به بخش بندی بازار، تعیین بازارهدف و تعیین موقعیت دربازار

اجرا و کنترل استراتژی بازاریابی

طرح بازاریابی- یک نقشه ی تفصیلی برای عمل

محتوای یک طرح بازاریابی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:53 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل در قالب فایل پاورپوینت قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل در قالب فایل پاورپوینت قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی




عنوان: دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی-ارتباطاات بازاریابی


این فایل در زمینه " فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی " در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده  است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد .


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مقدمه

عوامل موثر بر تصمیمات خرید

میزان درگیری مشتری

مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند

مصرف کنندگان و بنگاه ها

تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان

موقعیتهای سه گانه خرید

انواع مدلهای تصمیم گیری مارک

مدل تصمیم گیری شناختی

مدل تصمیم گیری تجربی

مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری

مراحل تصمیم گیری مارک

شناسایی مسئاله و فرصت

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

رفتار و اقدام

بازنگری تصمیم خرید

مدلهای سلسله مراتب

مدل فکر / احساس / عمل

چهار مسیر برای تصمیم مارک


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 4:53 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد