paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروژه کارآفرینی فروشگاه مواد غذایی

پروژه کارآفرینی فروشگاه مواد غذایی

پروژه کارافرینی فروشگاه مواد غذایی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارافرینی فروشگاه مواد غذایی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مقدمه

 

از زمان به وجود آمدن انسان بر روی زمین یکی از عواملی که در زندگی انسان نقش مهمی ایفا می کند ، تهیه مایحتاج زندگی از جمله مواد  غذایی میباشد که در زمان انسانهای اولیه این نیاز با شکار کردن و پرورش سبزیجات و حبوبات و لبینات از حیوانات اهلی صورت می گرفت.                                                                  

            

 با تکامل یافتن شیوه زندگی تهیه ای نیازها ساده تر و راحت تر شده به طوری که امروزه در هر خیابان ، بازار و کوچه یک یا چندین فروشگاه    << مغازه >> غذایی پیدا می شود که مردم محله و یا عبوری از آنجا ، از آن محل خرید روزانه و یا هفتگی همچون : لبنیات ، حبوبات و خوراکیهای مختلف تهیه  میشود پس با این همه می توان گفت که این محلها به تهیه هرچه راحت تر این گونه وسایل به ما کمک می کند.                                                                                                                                                  

حالا می خواهیم در این تحقیق شما را با این حرفه آشنا کنیم.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:24 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی قارچ مزرعه سروش

پروژه کارآفرینی قارچ مزرعه سروش

پروژه کارافرینی قارچ مزرعه سروش در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

فهرست

ردیف

عنوان

صفحه

1

مقدمه

1

2

عنوان ماموریتی

2

3

كسب و كار- شكل كسب و كار- توصیف كسب و كار – محصول

3

4

محل (كروكی )

4

5

مسائل ایمنی از آفات – بازار یابی

5

6

فهرست محتوا

6

7

روشهای تبلیغاتی

7

8

تصاویر

8

9

مشخصات مدیر و همكاران – امور مالی – صورت حساب( سود و زیان )

صورت حساب هزینه – صورت حساب (دستمزد)

9

10

برآورد تجهیزات

10

11

  صورت حساب سود (زیان )

11

 

مقدمه :

 

با آگاهی از اهمیت كشت و زرع و توجه به این مطلب كه بخش كشاورزی حدود 27% از تولید ناخالص و 80% از محصولات اساسی مورد نیاز كشور تولید كرده و صادرات غیر نفتی نیز سهمی معادل40% دارا می باشد در می یابیم كه بخش كشاورزی در هر كشور می تواند نقش بسیار مهمی را در تولید ناخالص آن كشور ایفا كند .

این امر از طریق تولید محصولات كشاورزی مصرف در داخل و صادرات به سایر كشورها و ایجاد زمینه های اشتغال زایی امكان پذیر است . پس حفظ و توسعه این بخش باید در سرلوحه اهدافمان قرار گیرد .

پرورش قارچ خوراكی و صدفی یكی از تكنولوژی هایی است كه با ترویج و توسعه آن 

می توان گام موثری در تامین مواد غذایی ، ایجاد اشتغال جنبی مناسب و افزایش سطحی در آمد كشاورزی برداشت . البته این تكنولوژی جوان در شهرهای بزرگ ایران با تاسیس كشت و صنعتهای تولید قارچ بخصوص در اطراف تهران با توجه به مناسب بودن شرایط جوی در اكثر نقاط ایران در كشورما در حال توسعه زیادی است .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:24 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی احداث و راه اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال

پروژه کارآفرینی احداث و راه اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال

پروژه کارافرینی احداث و راه‌اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارافرینی احداث و راه‌اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

خلاصه طرح

ـ درخواست كننده تسهیلات :         شركت كشت و صنعت در سبلان (سهامی خاص)

ـ موضوع طرح                    :    احداث و راه‌اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال

ـ محصول اجرای طرح          :         كیلومتر 5 جاده مشكین‌شهر به اهر ـ استان اردبیل

ـ سرمایه‌گذاری قبلی

(ریالی)                            :          620/655/2 هزار ریال

(ارزی)                             :   -

ـ سرمایه‌گذاری جدید

(ریالی)                            :   047/921/24 هزار ریال (با احتساب سرمایه در گردش و سود دوران مشاركت مدنی)

                                         047/241/19 هزار ریال (بدون احتساب سرمایه در گردش و سود دوران مشاركت مدنی)

(ارزی)                      :       482/887/3 یورو بدون سود دوران مشاركت

ـ تسهیلات بانك

(ریالی)                              :  000/000/12 هزار ریال از محل اعتبارات SME (سود دوران مشاركت مدنی: 000/680/1 هزار ریال)

(ارزی)                              :         000/400/3 یورو از محل اعتبارات صندوق ذخیره ارزی (سود دوران مشاركت مدنی: 000/102 یورو)

ـ سرمایه‌ در گردش             :                   000/000/4 هزار ریال

ـ سهم سرمایه‌گذاری جدید متقاضی

 (ریالی)                           :                    047/241/7 هزار ریال

 (ارزی)                           :                    482/487 یورو

ـ مدت تسهیلات               :          یكسال دوران مشاركت مدنی و 6 سال بازپرداخت با اقساط سالانه

ـ سود مورد انتظار:

(ریالی)                             :            14 درصد در سال

(ارزی) :                           با توجه به امتیازات منطقه محروم، 3 درصد در سال (2 درصد سهم بانك و 1 درصد سهم دولت)

نرخ بازده سرمایه‌گذاری      : 44/24 درصد نتیجه‌گیری شده است.

 

1) درخواست‌كننده تسهیلات و مجری طرح:

شركت كشت و صنعت در سبلان (سهامی خاص) كه تحت شماره 227387 و تاریخ 11/5/83 نزد اداره ثبت شركت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است.

سرمایه ثبت شده شركت برابر سه میلیارد ریال و موضوع شركت عبارت است از تولید انواع كنستانتره و مواد اولیه برای تولید و بسته‌بندی انواع آبمیوه و توزیع آن، تولید و توزیع انواع نوشابه‌های غیر الكلی و آب و تولید انواع نكتار و پوره و صادرات و واردات كلیه كالاهای مجاز بازرگانی.

ـ صاحبان سهام و درصد سهام:

1ـ آقای محمد درخشان دارنده   90% سهام

2ـ خانم زهرا صمدی امیر كندی 5% سهام

3ـ خانم نسترن درخشان                   5/2% سهام

4ـ خانم نازنین درخشان          5/2% سهام

جمع:                                درصد 100

ـ مدیران شركت به استناد آگهی شماره 13377/32 مورخ 20/4/85 عبارتند از:

1ـ آقای محمد درخشان به سمت مدیرعامل و رییس و عضو هیات‌مدیره

2ـ خانم زهرا صمدی امیر كندی به سمت نایب رییس هیات‌مدیره

انتخاب گردیدند و كلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شركت از قبیل چك، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی اوراق عادی و اداری با امضای مدیرعامل به تنهایی همراه با مهر شركت معتبر است.

 

ـ دفتر مركزی شركت:

تهران ـ بزرگراه بعثت ـ چهارراه فرح‌آباد ـ خیابان شهید امیرحسین اسدی ـ بلوك 2 طبقه 3 پلاك 20

 

2ـ محل اجرای طرح:

عبارت است از یك قطعه زمین به مساحت 20500 مترمربع از اراضی قریه عالیجاه واقعه در كیلومتر 5 جاده مشكین‌شهر به اهر و در ضلع شمالی جاده كه مسیر آن آسفالته می‌باشد. (به شرح كروكی صفحه بعد)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:24 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی

پروژه كارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی

پروژه كارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه كارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار

رشد روزافزون سطح تحصیلات افراد جامعه ، باعث افزایش میزان استفاده از منابع مختلف علمی است. از دیگر سو ، حجم این منابع به حدی است كه نه تنها ترجمه و انتشار تمام آنها عملی نیست ، بلكه حتی در صورت ترجمه شدن این مطالب، مدت زمانی كه صرف ترجمه مطلب می‌شود ، باعث از دست رفتن تازگی آن مطلب می‌گردد. به همین دلیل آشنایی با زبان های خارجی، سهم بسزایی در سهولت استفاده از منابع علمی ، اعم از كتب و نشریات تخصصی و همچنین اینترنت دارد. ضمن اینكه تسلط به زبان های خارجی موجب استفاده سهل تر از نرم افزارهای عمومی و تخصصی رایانه ای را نیز فراهم می‌آورد.

   نكته دیگری كه اهمیت یادگیری زبان های خارجی را دو چندان می‌كند ، یكپارچگی اقتصادی جهان است كه موجب افزایش حجم مكاتبات خارجی بازرگانی و سفرهای تجاری خارجی است. بدیهی است تسلط به زبان مورد استفاده در مذاكرات تجاری می‌تواند از بروز خطاهای سهوی پیشگیری نماید.

 

چکیده

   همچنین عدم تناسب آموزش زبان های خارجی در سیستم آموزش رسمی كشور با نیازهای افراد در محیط اجتماعی ، میل به شركت در كلاس های آزاد را كه آموزش كاربردی تری ارائه می‌كنند افزایش می‌دهد.

   و در نهایت، « یادگیری هر زبان جدید، آغاز یك زندگی تازه است. » این جمله به تنهایی اهمیت یادگیری زبان های خارجی را بیان می‌كند.

   اجرای این طرح ضمن اینكه پاسخی به نیاز اقشار مختلف جامعه برای یادگیری زبان های خارجی است، می‌تواند از بازدهی اقتصادی مناسبی نیز برخوردار بوده و همچنین زمینه ساز اشتغال نیروهای متخصص به خصوص در رشته زبان های خارجی گردد. علاوه بر آن با توجه به این كه طرح های آموزشی می‌توانند برای آموزش پسران یا دختران اجرا شوند، در اجرای این گونه طرح ها می‌توان از نیروی كار بانوان تحصیلكرده نیز استفاده نمود.

مكان مورد نیاز طرح ، شامل یك باب ساختمان با كاربری اداری به مساحت تقریبی 90 متر مربع می‌باشد كه ارزش هر مترمربع آن چهار میلیون ریال وهزینه كل خرید محل 360 میلیون ریال برآورد می‌شود.

مقدمه

اگرسطح زبان انگلیسی شما مبتدی است  و یا از مهارت بالایی در زبان انگلیسِی برخوردارید و یا مدرس زبان انگلیسِی هستید و مایل به اخذ گواهینامه هایی در روش تدرِیس میباشید ؛ مرکز آموزش ITEC در دبی دوره ویژه ای را برای هر سطحی از زبان انگلیسی  در نظر دارد. ما در مرکز آموزش   ITEC معتقدیم ؛ بهترین راه آموزش زبان انگلیسی آموزش آن در محیطی انگلیسی زبان, و با استفاده از آخرین متدها و وسایل کمک آموزشی و با اساتید انگلیسی زبان است .دوره های طراحی شده در دپارتمان زبان  ITEC پاسخگوی نیازهای افراد زیر میباشند.

1- دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه های خارج از کشور را دارند.                            

2- دانشجویانی که قصد ارتقاء سطح زبان خود را تا مقاطع پیشرفته داشته و برای جذب در بازار کار بین المللی آماده میشوند.

3- دانش آموزانی که در سنین پائین قصد ادامه تحصیلات در دبیرستانها و سپس در دانشگاه های خارج از کشور را دارند.

4- خانواده هائی که قصد اقامت در خارج از کشور را دارند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:24 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كارآفرینی تولید خیارشور

پروژه كارآفرینی تولید خیارشور

پروژه كارآفرینی تولید خیارشور در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه كارآفرینی تولید خیارشور در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

1- عنوان طرح:  شركت تولیدی لیموندیس 

2 - محل اجرای طرح :  

استان: فارس

شهرستان: شیراز

بخش:مركزی

روستا: -

 

 

ب : حقوقی:

نام شركت

نوع شركت

شماره ثبت

محل ثبت

تاریخ ثبت

شركت لیموندیس

تولیدی

-

شیراز

6/7 1369

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- هدف از اجرای طرح :

نام واحد : شركت تولیدی مواد غذایی لیموندیس 

محل اجراء : استان فارس ، منطقه شیراز ، شهرستان بیضاء

 

..........................................................................................................................................

 

5- شرایط و تعداد نوبت کاری :

 

*  این شركت در تمام روزهای سال به جز ایام تعطیلی رسمی مشغول به فعالیت می باشد . به علت حساسیت کار و برای جلوگیری از ضرر و زیان فعالیت به صورت شبانه روز می باشد و در این مقدار حداکثر بهره بری از کار می شود .  

..........................................................................................................................................

6- معرفی محصولات طرح :

* محصول این شركت تولیدی تولید خیارشور ، ترشی و مربا می باشد

* جامعه مراجعه کننده داخلی هستند . به علت استقبال از این فعالیت و نیز احتیاج جامعه به این بخش جواب خوبی را میدهد .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:23 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كارآفرینی تولید تیرچه وبلوك

پروژه كارآفرینی تولید تیرچه وبلوك

پروژه كارآفرینی تولید تیرچه وبلوك در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه كارآفرینی تولید تیرچه وبلوك در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

 

كارگاه تیرچه وبلوك پارسیان شیراز واقع در جاده كفترك ، دوراهی علی آباد. كه در سال 1382 توسط حسین غرقی تاسیس و شروع به كاركرد . واز نیروی انسان 9 نفر برخودار واز قبیل كارهای كه انجام می دهد به شرح زیر می باشد .

1- تولید تیرچه و بلوك

تیرچه های مصرفی در پروژه از نوع تیرچه های بتنی می باشد که به وسیله خرپا مسلح می شوند .

خرپای تیرچه از سه قسمت تشکیل می شود

  1. میلگردهای کف خرپا که تعداد وقطر آن طبق محاسبه بدست

  2. می آید. ممانهای مثبت تیرچه به وسیله همین میلگردها تحمل می شود این میگلردها معمولا از نمره 8 تا 10 هستند که دو شاخه در طول تیرچه می باشد اگر برای تحمل ممانهای مثبت بیش از این مقدار احتیاج باشد از میگلردهای تقویتی استفاده می کنند و به آن اضافه می کنند
  3. میلگردهای فوقانی خرپا که داخل بتن سقف و میلگردهای حرارتی قرار می گیرند .
  4. میلگرد مهاری خرپا است که میلگردهای کف را به میلگرد فوقانی متصل می نماید .

پس از آماده شدن خرپای تیرچه آنها را در قالبهای فلزی قرار داده که این قالبها قبلاً توسط روغن چرب شده اند تا بتن تیرچه به قالب نچسبد .

آنگاه بتنی با عیار 400 یا 450 کیلوگرم بر متر مکعب سیمان و مصالح سنگی ریزدانه تهیه نموده و قالب را که در حدود ده سانتیمتر پهنا و 4 سانتیمتر ارتفاع دارد از این بتن پر کرده و پس از سخت شدن بتن، آن را از قالب جدا کرده و چند روزی در حوضچه های آب قرار داده ، آنگاه مورد استفاده قرار می گیرند .

برخی از تیرچه های مورد استفاده پیش تنیده می باشند میلگردهای تحتانی این نوع تیرچه ها را قبل از بتن ریزی با روش خاص کشیده و آنگاه بتن ریزی می نمایند و تا سخت شدن کامل بتن آن را در حال کشش نگاه میدارند .

اگر برای پوشش تیر یا سقف در ساختمانی از سقف کاذب استفاده می شود باید در موقع آرماتوربندی و قبل از بتن ریزی میلگردهایی پیش بینی نموده تا بعداً سقف کاذب را به آنها متصل نماییم. زخمی کردن بتن روی تیر و یا تیرچه برای جوش دادن میگلردهای سقف کاذب به هیچ وجه مجاز نمی باشد .

فاصله اولین خاموت از بر تکیه گاه نباید از 5 سانتیمتر کمتر و از S/2 بیشتر باشد . در موقع بتن ریزی تیرها باید توجه نمود که بتن در زیر شبکه رفته و کلیه میگلردهای طولی و عرضی را بپوشاند این کار با ویبره کردن بتن و کوبیدن آن میسر است چنانچه بعد از قالب برداری مشاهده نمودیم که بعضی از نقاط میگلردهای طولی وعرضی به عللی توسط بتن پوشیده نشده است باید این نقاط را به وسیله ملات ماسه سیمان بپوشانیم از پوشاندن نقاط مذکور به وسیله گچ یا گچ و خاک باید خودداری شود .

قبل از بستن صفحه قالب زیر تیرهای اصلی باید ارتفاعات کلیه ستونها اندازه گرفته شود و اگر اتفاقاً یک یا چند ستون بلندتر باشد باید این بلندی اصلاح شده و بعد بتن ریزی اصلی شروع شود زیرا این بلندی در داخل تیر واقع شده و از یک پارچه بودن بتن تیر جلوگیری کرده ، موجب ضعف تیر خواهد شد .

در پانل هایی که دهانه آنها عریض است و بار وارده به سقف زیاد می باشد از تیرچه دوبل نیز استفاده می کنند .

میلگرد انتظار در پی و طبقات

حداقل طول میلگرد انتظار در پی f60 یا cm60 است حداقل طول میلگرد انتظار در طبقات برابر cm50 است.

زاویه درصد انحراف در آرماتورهای ستون برابر 10/1 است براساس آئین نامه B.S مقدار فولاد موجود در وصله نباید از 10% سطح مقطع ستون بیشتر می باشد و باید حداقل فاصله ای برابر 10 میلی متر بین قفسه های فولادی در وصله وجود داشته باشد.

خم کردن آرماتور

آرماتورهای تا قطر 12 میلیمتر را میتوان بادست خم نمود ولی آرماتورهای بزرگتر از 12 میلیمتر بهتر است با دستگاه مکانیکی مجهز به فلکه خم شود قطر فلکه خم متناسب با قطر آرماتور می باشد. کلیه آرماتورهای ساده باید به قلاب ختم شود ولی آرماتورهای آجدار را می توان به صورت گونیا خم نمود. حتی المقدور باید از باز کردن خم های آرماتورهای شکل داده شده ومصرف آن در محل دیگر خودداری کرد

وصله کردن آرماتورها

با توجه به اینکه طول میلگردهای موجود در بازار 12 متر می باشد در جاهایی از ساختمان که به میلگرد با طول بیش از 12 متر نیاز است مثل فونداسیون ، ستون ها و غیره و همچنین قطعات باقی مانده از شاخه های بلند که باید مصرف شوند ناگزیر به وصله کردن آنها هستیم .

اتصال دو آرماتور در ساختمانهای بتن آرمه اغلب به صورت پوششی بوده و با روی هم آوردن دو قطعه انجام می شود .

این نوع اتصال برای آرماتور تا نمره 32 مجاز می باشد و آن بدین طریق است که دو قطعه آرماتور را در کنار هم قرارداده و به وسیله سیم آرماتوربندی به هم متصل می نمایند. طول روی هم آمدن دو قطعه ( وصله ) باید به اندازه قید شده در نقشه باشد و معمولاً 40 برابر قطر میلگرد مصرفی است


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:23 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كارآفرینی صنعت چاپ

پروژه كارآفرینی صنعت چاپ

پروژه كارآفرینی صنعت چاپ در 44 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه كارآفرینی صنعت چاپ در 44 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

اهداف پروژه :‌

در طی این تحقیق ما قصد داریم راه های ایجاد كار را بشناسیم تا پس از پایان درس ، توجه به قوه خلاقیت فردی و در نظر گرفتن استعدادهای موجود و پی بردن به نیازهای جامعه و شناخت امكانات موجود در گروه های چند نفره و اقدام به اشتغال زایی كردن تا این نسل جوان جویای كار در جامعه صاحب كار شوند . برای شروع كار از تجربیات كار آفرین محترم آقای یادگاری جهت راه اندازی چاپخانه استفاده نمودیم . 


پیشگفتار

صنعت چاپ در كشورها سابقه ای دیرینه دارد شاید پیش تر از بسیاری صنایع جدید ، صنعت چاپ به كشورها وارد شد بنا بر این انتظار می رود از نظر نیروی كار متخصص و رعایت استاندارد های حرفه ای نیز نسبت به صنایع دیگر از موقعیت بهتری برخوردار باشد اما با نخستین مراجعه به چاپخانه و پایگیری یك  كار چاپی به آسانی فهمیده می شود كه این صنعت از نظر ترتیب نیروی كار ماهر و انتقال دانش فنی بس فقیر است و در این زمینه هیچ كار اساسی و قابل اعتنایی صورت نگرفته است . نبود آموزش عالی معتبر چاپ و حتی دوره های كوتاه مدت آموزش فنی و حرفه ای در كشور انتقال دانش فنی را به طور عمده به آموزش استاد شاگردی محدود ساخته ، بنابراین نیروی كار دوره دیده هیچ سطحی (‌عالی تكنسین و كارگری ) تربیت نشده است . بخت خابیده آموزش چاپ به تازگی بسیار شده و طی چند سال اخیر آموزش ، نقل مجلس خانواده چاپ بوده و حركت هایی در این زمینه صورت گرفته است . اما هنوز تا تحقق آموزش هدفمند و برنامه ریزی شده و كار بست آموخته ها در عمل و رعایت استاندارد های حرفه ای راه درازی در پیش داریم و تلخی تجربه های گذشته در كام ها از خوش بینی  بر خدر مان می دارد . گستردگی و تنوع رشته ها چاپ و مواد مصرفی و روش های آن به گونه است كه كسب تخصص در همه شاخه های آن نا ممكن می نماید . بنابراین آموزش چاپ در هه رشته ها و شاخه های آن مستزم برنامه ریزی دقیق ، سرمایه گذاری قابل توجه و ایجاد فضاها ، امكانات ، كارگاه ها و آزمایشگاه های مناسب و همچنین توجیه مدیران و دست اندر كاران چاپ است و انجام چنین كار بزرگی تنها با مشاركت فعال خانواده بزرگ چاپ نهادهای صنعتی و مسؤلان دولتی این رشته مسیر می شود اما تازمانی كه چنان موافقت و همیاری و اقدام بنیانی صورت نگرفته است ، نمی توان دست روی دست گذاشت باید عطش تشنگان دانش را در خانواده چاپ حتی به قدر جرعه ای یا قطره ای فرو نشاند .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:23 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كارآفرینی در ســـــــایر كشــــــــورها

پروژه كارآفرینی در ســـــــایر كشــــــــورها

پروژه كارآفرینی در ســـــــایر كشــــــــورها در 44 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه كارآفرینی در ســـــــایر كشــــــــورها در 44 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مفهوم کارآفرینی

کارآفرینی مفهومی است که تاکنون از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و همه بر این باورند که کارآفرینی (Entrepreneurship) موتور محرکه‌ی توسعه‌ی اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است. سه دلیل مهم کشورها برای توجه به مقوله کارآفرینی، تولید ثروت، توسعه‌ی تکنولوژی و اشتغال مولد است. در حالی که در کشور ما به اشتباه این مفهوم صرفا با اشتغال‌زایی مترادف شده و فقط برای حل مشکل اشتغال به سمت کار آفرینی پیش می‌رویم. در اواخر دهه‌ی 70 در بسیاری از کشورهای پیشرفته به علت تغییر در ارزش‌ها و گرایش‌های جامعه و البته تغییرات جمعیت شناختی، موجی از کسب و  کارهای کوچک و افراد خوداشتغال به وجود آمد. به علت تاثیرات عمیق این پدیده مطالعات زیادی از چهار دیدگاه اقتصاد، مدیریت، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی انجام شده است. باوجود قدمت بررسی کارآفرینی و تلاش محققین فراوان، مانند سایر مفاهیم علوم انسانی ارائه‌ی تعریفی قطعی و مشخص برای آن، کاری دشوار و حتی غیرممکن است. توجه به سیر تکاملی این مفهوم، خود شامل نکات جالبی است. در سیر تکاملی مفهوم کارآفرینی، عوامل زیادی مانند ریسک‌پذیری، نوآوری و ... به این مفهوم اضافه شده است. در بخش حاضر، برای درک بهتر کارآفرینی، سیر تاریخی تعریف کارآفرینی و تغییر نگرش به آن از ابتدا تاکنون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیر تاریخی مفهوم کارآفرینی

ریشه‌ی واژه کارآفرینی از کلمه‌ی فرانسوی Entreprendre، اصطلاحا به معنای واسطه یا دلال، مشتق شده است. این واژه در طول زمان همراه با تحول شیوه‌های تولید و ارزش‌های اجتماعی دچار دگرگونی و افزایش مفاهیم در بر گیرنده شده است. از آن‌جا که بررسی این تحولات و موارد کاربرد این واژه تا حد زیادی در راستای توسعه‌ی نظریه‌ی کارآفرینی حرکت کرده است، مروری داریم به پنج دوره دگرگونی، در مفهوم کارآفرینی.

دوره‌ی اول: قرون 15 و 16 میلادی «صاحبان پروژه‌های بزرگ»

اولین تعاریف کارآفرینی در این دوره ارائه می‌شود. این دوره همزمان با دوره‌ی قدرتمندی ملاکین و حکومت‌های فئودالی در اروپا است. کارآفرین کسی است که مسئولیت اجرای پروژه‌های بزرگ را بر عهده می‌گیرد و البته در این راه مخاطره‌ای را نمی‌پذیرد، زیرا عموما منابع توسط حکومت محلی تامین می‌شود و او صرفا مدیریت می‌کند. نمونه‌ی بارز کارآفرین در این دوره معماران مسئول ساخت کلیسا، قلعه‌ها و تاسیسات نظامی هستند.

دوره‌ی دوم: قرن 17 میلادی «مخاطره‌پذیری»

در این دوره همزمان با شروع انقلاب صنعتی بعد جدیدی به کارآفرینی اضافه شد: مخاطره. کانتیلون یکی از اولین محققین این موضوع، کارآفرینی را این گونه تعریف می‌کند: «کارآفرین کسی است که منابع را با قیمت نامشخص می‌خرد، روی آن فرایندی انجام می‌دهد و آن را به قیمتی نامشخص و تضمین نشده می‌فروشد، از این رو مخاطره‌پذیر است.» کارآفرین در این دوره شامل کسانی نظیر بازرگانان، صنعتگران و دیگر مالکان خصوصی می‌گردید.

دوره‌ی سوم: قرون 18 و 19 میلادی و اوایل قرن بیستم «تمایز کارآفرینان از دیگر بازیگران صحنه‌ی اقتصاد»

در این دوره ابتدا کارآفرین از تامین‌کننده‌ی سرمایه متمایز می گردد. یعنی کسی که "مخاطره" می‌کند، با کسی که سرمایه را تامین می‌کند، متفاوت است. ادیسون به عنوان یکی از کارآفرینان این دوره پایه‌گذار فناوری‌های جدید شناخته می‌شود، ولی او سرمایه‌ی مورد نیاز فعالیت‌های خود را از طریق اخذ وام از سرمایه‌گذاران خصوصی تامین می‌کرد. همچنین در این دوره میان کارآفرین و مدیر کسب و کار نیز تفاوت گذارده می‌شود. کسی که سود حاصل از سرمایه را دریافت می‌کند با شخصی که سود حاصل از توانمندی‌های مدیریتی را دریافت می‌کند، تفاوت دارد.

دوره‌ی چهارم: دهه‌های میانی بیستم میلادی «نوآوری»

مفهوم نوآوری در این دوره به یک جزء اصلی تعریف کارآفرینی تبدیل می‌شود. از تعاریف برآمده از این دوره می‌توان موارد زیر را نام برد. کارآفرین فردی نوآور و توسعه‌دهنده‌ی فناوری‌های به کار گرفته نشده است (جوزف شومپیتر 1934). کارآفرینان کسب و کاری جدید را شروع می‌کنند در حالی که دیگران برخلاف آنان تغییرات اندکی در محصولات موجود می‌دهند.(ویکلن، 1979). مفهوم نوآوری می‌تواند شامل همه چیز، از خلق محصولی جدید تا ایجاد یک نظام توزیع نوین یا حتی ایجاد یک ساختار سازمانی جدید برای انجام کارها باشد. اضافه شدن این مفهوم به خاطر افزایش رقابت در بازار محصولات و تلاش در استفاده از نوآوری برای ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کارهای موجود و بقای آنهاست.

دوره‌ی پنجم: دوران معاصر (از 1980 تاکنون) «رویکرد چند جانبه»

در این دوره همزمان با موج جدید ایجاد کسب و کارهای کوچک و رشد اقتصادی و شناخته شدن کارآفرینی به عنوان تسریع‌کننده‌ی این ساز و کار، توجه زیادی به این رشته جلب شد. تا این زمان کارآفرینی فقط از دیدگاه محققان اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گرفت، ولی در این دوره توجه جامعه‌شناسان و روان‌شناسان نیز به این رشته معطوف گردید. عمده توجه این محققین بر شناخت ویژگی‌های کارآفرینان و علل حرکت فرد به سوی کارآفرینی است. از تعاریف شناخته شده‌تر این دوره می‌توان به مورد زیر اشاره کرد: کارآفرینی روند پویایی در جهت ابجاد و افزایش سرمایه است، این کار توسط کسی انجام می‌شود که مخاطره‌ی از دست دادن زمان یا فرصت‌های شغلی دیگر را با هدف ایجاد ارزش برای یک محصول یا خدمت می‌پذیرد (رابرت رونستات، 1983).

امروزه واژه‌ی کارآفرینی مفاهیم زیر را به ذهن متبادر می‌سازد:

نوآوری

مخاطره‌پذیری

ایجاد یا تجدید ساختار یک واحد اقتصادی، اجتماعی

رضایت شخصی و استقلال‌طلبی

کارآفرین ایده‌ای را یافته و آن را تبدیل به فرصتی اقتصادی می‌کند. در فضای کسب و کار، فرصت، فکر نویی است که قابلیت تجاری شدن دارد. آگاهی از محیط، بازار و نیازهای مشتری و نگرش کارآفرین او را در یافتن فرصت و پرداختن به آن یاری می‌دهد. سپس کارآفرین یک طرح تجاری می‌نویسد که در آن مسائلی چون بازار محصول یا خدمت، مسائل حقوقی و قانونی شرکت، تأمین سرمایه‌ی راه‌اندازی و رشد، سازمان‌دهی و مدیریت کسب و کار را بررسی می‌نماید. در واقع کارآفرین مانند یک رهبر ارکستر وظیفه دارد که مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف را در کنار هم جمع نماید و برنامه‌ای تدوین شده ارائه دهد. همان طور که صدا باید دلنشین باشد، طرح نهایی کارآفرین نیز باید زیبا باشد.

دو رویکرد متفاوت به کارآفرینی وجود دارد: رویکرد شخصیتی و رویکرد رفتاری. در رویکرد شخصیتی، تمرکز بر کارآفرین و شناسایی ویزگی‌های فردی اوست. در واقع این رویکرد تقدم زمانی دارد چرا که اول کارآفرینان وجود داشتند و بعد کارآفرینی به عنوان یک مفهوم مستقل به وجود آمد. در رویکرد رفتاری تکیه بر رفتارهای کارآفرین در فرآیند راه‌اندازی یک کسب و کار است. البته قابل ذکر است امروزه کارآفرین تنها یک جزء از فرآیند کارآفرینی است. در انتها، شاید بهترین تعریفی که می‌توان ارائه کرد این است که کارآفرینی عبارت است از فرآیند نوآوری و بهره‌گیری از فرصت‌ها، با تلاش و پشتکار بسیار و همراه با پذیرش ریسک‌های مالی، روانی و اجتماعی که با انگیزه‌ی کسب سود مالی، توفیق‌طلبی، رضایت شخصی و استقلال صورت پذیرد (هیسریچ، 1985).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:23 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كارآفرینی طرح تأسیس وراه اندازی شركت نامداران صنعت

پروژه كارآفرینی طرح تأسیس وراه اندازی شركت نامداران صنعت

پروژه كارآفرینی طرح تأسیس وراه اندازی شركت نامداران صنعت در 61 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات61
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

 

پروژه كارآفرینی طرح تأسیس وراه اندازی شركت نامداران صنعت در 61 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست :‌

مقدمه

شركتهای سهامی

انواع شركتهای سهامی

اساسنامه قانونی شركت :‌

  1. اسم و مركز شركت
  2.  موضوع شركت
  3. مدت شركت
  4. مقدار سرمایه
  5. نوع سهام

سهام

انواع سهام

علل انتشار سهام با نام

علل انتشار سهام ممتاز

انواع امتیازات سهام ممتاز

تفاوتهای شركت سهامی عام و شركت سهامی خاص

عملیات حسابداری ثبت سرمایه

مراحل قانونی مطالبه وپرداخت بقیه بهای سهام

اوراق قرضه

مجامع عمومی صاحبان سهام

تغییرت در سرمایه  شركت سهامی

موارد افزایش سرمایه شركت

موارد تبدیل سهام شركت

الف )  شناسنامه شركت :‌

  1. تاریخچه ومالكیت
  2.  تجهیزات وتسهیلات

ب ) سازمان وساختار مدیریتی

خلاصه سوابق تجربی وتحصیلی

ج) فعالیتها وخدمات :‌

  1. برنامه ریزی وكنترل پروژه
  2. مشاوره  مدیریت  ونظارت درعملیات مهندسی وتدارك كالا
  3. مشاور مدیریت درنظارت درعملیات ساخت ونصب
  4. مشاور  مدیریت ونظارت درعملیات راه اندازی وشروع بهره برداری پروژه ها

راهنمای نگارش

خلاصه سوابق تحصیلی وتجربی

خلاصه سابقه كار

 

انواع فرمهای موجود درشركت :‌

فرم مصاحبه وآزمون استخدام شوندگان

فرم درخواست تأمین نیروی انسانی

برنامه تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شركت

آمار كاركنان برحسب كار وگروههای شغلی وتخصصی

فرم مراحل انجام كار ـ اطلاع رسانی

تعیین وتصویب ضروابط استخدامی

آمار تغییرات نیازهای استخدامی

پرسشنامه نویسی

درخواست استفاده از بیمه گروهی خدمات درمان بیمارستانی وپاراكلینیكی

قرارداد خرید خدمت كارشناسی

فرم درخواست سرویس كامپیوتری

فرم درخواست آموزش كامپیوتری

فرم مصاحبه جهت تهیه سیستم

فرم مراحل انجام كار ـ سخت افزار وشبكه

فرم برنامه ریزی آموزشی كامپیوتر

 فرم درخواست سرویس اضطراری

فرم عضویت در شبكه

فرم درخواست سرویس اینترنت

فرم تمدید اشتراك اینترنت

 

مقدمه :‌

به نظر كارشناسان ومتخصصین توسعه كشور ایران هم اكنون درحال گذر رسیدن به سمت توسعه پایدار می‌باشد به منظور عبور از این مرحله بحرانی لازم است با توجه به موقعیت ژئوپلتیك خود دردنیای كنونی با تعیین اهداف واستراتژیهای مناسب با آن راباموفقیت طی نماید . لذا د رسطح ملی برنامه‌ای جامع وزیر بنایی مانند لایحه فقر زدائی  توجه به مسئله اشتغال جوانان چگونگی خودكفایی واستقلال كشور بر پایه اقتصاد بدون نفت و درهیئت محترم دولت ومجلس شورای اسلامی مطرح می باشد . اگر چه شاخص هایی مانند نرخ ثبت نام دانش آموزان دختر وپسر درمدارس ، ارائه خدمات بهداشتی درآمد سرانه هركدام می تواند در برنامه توسعه  نقش اساسی داشته باشد . اما شاخص اشتغال به ویژه اشتغال مولد و پایدار   درجهت رسیدن به سوی توسعه همه جانبه از  اهمیت خاصی برخوردار است ؟ می تواند در ابعادمختلف اقتصادی ،‌اجتماعی ،‌فرهنگی جامعه را تحت الشعاع قرار دهد لذا هرگونه طرح وبرنامه ای كه بتواند در بازار  كار ومیزان عرضه وتقاضا تعادل به وجود آورد وبادرنظر داشتن جوانی جمعیت ایران كه درهر سال نیاز به حداقل 800000 فرصت شغلی می باشد این مهم توجه نماید ضروری است زیرا بررسی های به عمل آمده حاكی از آن است كه د رشكوفاترین دوره اقتصادی درایران 350000 فرصت شغلی ایجاد شده است در رابطه با ایجاد فرصتهای شغلی مهمترین مسئله ای كه مورد نظر قرار می گیرد توسعه كیفی نیروی انسانی است زیرا منابع انسانی عامل اصلی وضرورت  رشد وتوسعه اقتصادی ،‌اجتماعی یا فرهنگی درهرسیستم وجامعه است وبدون رشد وبالندگی استعداد ها وقابلیت های این منابع هیچ سیستم ،‌سازمان ویا جامعه ای نمی  تواند به اهداف توسعه ومولد خود دست یابد . از آنجا كه توسعه متضمن حركت وپویایی است بنابراین ،‌بایدانعطاف پذیر پیشرونده وبه بیان دیگر پایدار باشد .

  توسعه پایدار نوعی حركت در شرایط مطلوب است كه به طور روز افزون درجهت بهره وری تولید كارایی نیروی انسانی وبهینه سازی از منابع طبیعی ودرنهایت بهزیستی انسانها وانحلال فرهنگ انسانی و روابط سالم اجتماعی  به پیش رود. از این لحاظ انسان در روند توسعه نقش محوری وراهگشا داشته وبه عنوان عامل وهدف ویا بهره ور و بهره گیر  آن قلمداد می شود . بررسی تركیب سنی جمعیت ایران نشان می دهد كشور‌ما تركیب سنی جوانی دارد. براساس  آمار ارائه شده درسالنامه آماری سال 72‌، 9/52 درصد جمعیت كشور افراد بین 15تا 14 سال كه جمعیت فعال كشور محسوب می شوند تشكیل می دهند. از آنجا كه تعدادی از افراد این گروه مولد نبوده وفقط مصرف كننده می باشند مسئولیتی سنگین برعهده دولتمردان ومدیران بخش دولتی قرار دارد كه در رأس آن هدایت افراد به سوی مشاغل وتخصصهایی است كه بتواند استقلال كشور را به دنبال داشته و این مهم بدون برنامه ریزی صحیح ومنسجم ومبتنی بر پایه اطلاعات آماری دقیق ودرست به انجام نمی رسد .

از سوی دیگر نیمی از جمعیت فعال كشور یعنی 36% ونیمی از افراد زیز 14 سال یعنی 21% را دختران تشكیل می  دهند. پرسش دراینجا مطرح می شود : ‌چگونه 26% از افراد جامعه دریك كشور كه جمعیت فعال مردان می باشند می‌توانند برای 100% جمعیت تولیدو خدمات  رابه وجود آورند؟

چگونه می توان نیمی ا زجمعیت فعال كه از لحاظ هوشی مساوی با نیمه دیگر هستند بدین سهمی درتولید نا خالص ملی نداشته باشند .

درایران نیز امروزه جوانان قبل از فكر به هر مسئله ای درجستجوی شغلی خوب وابسته به درآمدی مكفی هستندو صد البته كه درآمدخوب را ترجیح می دهند اما از آنجا كه دولت به جهت انباشتگی مشكلات موقعیتهای زیادی به جوانان جهت اشتغال نمی دهد این سئوال برای آنان به وجود می‌آید كه به راستی چه باید كرد؟

بسیاری از كارآفرینان می توانند به راحتی به این پرسش پاسخ گویند آنان با استفاده از توانایی فكری و جسمی توانستند كار برای خود آفرینند حال در طریق تولید ویا خدمات .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:22 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه كارآفرینی تولید نان

پروژه كارآفرینی تولید نان

پروژه كارآفرینی تولید نان در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه كارآفرینی تولید نان در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فصل اول :

هدف كلی :

اشتغال زایی در سطح كشور با توجه به بالا بودن درصد یكاری و همچنین كسب سود و نیز ارائة بهترین راهها برای تولید و با كیفیت تر نان كه باعث رضایت مصرف كنندگان می‌گردد .

هدف جزیی :

  1. اشتغال زایی
  2. سود آوری
  3. اراعة یك كار مولد
  4. كاهش ضایعات نان
  5. افزایش كیفیت تولید
  6. شكوفایی اقتصادی
  7. رضایت مردم از نان‌های فانتزی

ضرورت تحقیق :

نان یكی از اصلی ترین ماده غذایی خانواده ها است و بخشی از درآمد خانواده را به خود اختصاص می‌دهد . پس دقت در تهیه و مصرف آن بسیار مهم می‌باشد . یكی از مهمترین اهداف موضوع نان ، اطلاع از مشكلاتی است كه در تهیه و پخت نان برای نانوای‌ها و خرید و استفادة نان‌ها برای مردم می‌باشد . ارزان بودن قیمت نان در مقایسه با مواد غذایی مشابه مانند : برنج باعث عدم توجه افراد جامعه نسبت به این مادة غذایی شده است و همچنین رشد روز افزون و تراكم شدید جمعیت ، تناسب تعداد و پراكندگی واحدهای تهیه و توزیع نلن را نسبت به متغاضیان به هم زده است . و نیز صف‌های تولانی نانوایی ها باعث می‌شود كه خانواده ها مبادرت به خریدن بیشتر از مقدار مورد نیاز خود كنند و بخشی از آن را مصرف و مازاد را دور بریزند ، و امروزه استفاده از نان فانتیزی توسط مردم به علل مختلفی چون ، پخت آسان مصرف صحیح و تقریبا بدون ضایعات و بهداشتی تر بودن این نوع نان نسبت به نان‌های تئوری و سنتی بیشتر رایج گشته‌است . در این پروژه هر یك از علل به صورت مشروح بیان شدهخ تا با طرح این مسایل بتوانیم نان‌های دیگر را طوری پخت كنیم و راهكارهایی را استفاده كنیم كه همانند نان فانتزی از مزایای بیشتری از قبیل پخت با كیفیت و آسان كمتر شدن مایعات و .… برخوردار باشد .  

مشخصات طرح و تاریخچه

2)عنوان نان فانتزی

تاریخ و محل ثبت شركت : دی سال 87 تهران

نام شركت و نوع فعالیت آن : نان آوران سبوس تولید نان و شیرینی

ظرفیت تولید : 1000 تن

مبلغ سرمایه گذاری : 500000000 ریال

شركت سهامی خاص بوده و دارای  1000 سهم بین 10 نفر می‌باشد .

مجوز از وزارت صنایع بازرگانی استانداری محیط زیست و وضارت بهداشت .

شرایط عملیاتی :

تعداد رضر كاری : 270 رضر

تعداد شیفت : نوبت زمان هر شیفت 8 ساعت

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:22 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد