paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال رابطه ی سبک های دلبستگی و هوش هیجانی با رضایت و تعارض زناشویی در معلمان زن متاهل

پروپوزال رابطه ی سبک های دلبستگی و هوش هیجانی با رضایت و تعارض زناشویی در معلمان زن متاهل

پروپوزال رابطه ی سبک های دلبستگی و هوش هیجانی با رضایت و تعارض زناشویی در معلمان زن متاهل در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیآموزشی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه ی سبک های دلبستگی و هوش هیجانی با رضایت و تعارض زناشویی در معلمان زن متاهل در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

خانواده رکن اساسی جامعه و كانون اصلی رشد و تعالی انسان است. شکل گیری این نهاد مقدس ناشی از پیوند زناشویی بین زن و مرد است. رضایت فرد از زندگی زناشویی به منزله رضایت وی از خانواده و رضایت از خانواده به مفهوم رضایت از زندگی زن و مرد خواهد بود. هنگامی که فرد از این رابطه از سطح خشنودی مناسبی برخوردار باشد، زمینه ی رشد و تعالی و پیشرفت مادی و معنوی جامعه را فراهم خواهد کرد (عدالتی و ‌ردوزان، 2010). سازه­های روانشناختی متعددی از سوی روانشناسان و مشاوران خانواده در حوزه ی روابط زناشویی مورد بررسی قرار گرفته است که در پژوهش حاضر به برخی از آن ها پرداخته شده است.  رضایت زناشویی[1] یک ارزیابی کلی از وضعیت رابطه زناشویی یا رابطه عاشقانه کنونی فرد است و می‌تواند بیانگر میزان شادی افراد از روابط زناشویی و یا ترکیبی از خشنود بودن به واسطه بسیاری از عوامل مربوط به رابطه زناشویی باشد (احمدی، نبی‌پور، کیمیایی و افضلی، 2010). اختلاف بین زوج ها حاصل تعارض زناشویی[2] است،

 


[1].  marital satisfaction

[2].  marital conflict

هدف پژوهش

هدف این مطالعه بررسی رابطه سبک­های دلبستگی (اجتنابی، ایمن و دوسوگرا) و هوش هیجانی با رضایت زناشویی و تعارض زناشویی معلمان زن متاهل با یک فرزند و بیشتر در مقطع ابتدایی مدارس دولتی شهر اهواز است.

 

فرضیه های پژوهش

تعیین بررسی رابطه سبک­های دلبستگی (اجتنابی، ایمن و دوسوگرا) با رضایت زناشویی و تعارض زناشویی معلمان زن متاهل با یک فرزند و بیشتر در مقطع ابتدایی مدارس دولتی شهر اهواز.

تعیین بررسی رابطه هوش هیجانی با رضایت زناشویی و تعارض زناشویی معلمان زن متاهل با یک فرزند و بیشتر در مقطع ابتدایی مدارس دولتی شهر اهواز.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:46 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی ویژگی های شخصیتی با سبک رهبری مدیران پرستاری

پروپوزال بررسی ویژگی های شخصیتی با سبک رهبری مدیران پرستاری

پروپوزال بررسی ویژگی های شخصیتی با سبک رهبری مدیران پرستاری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی ویژگی های شخصیتی با سبک رهبری مدیران پرستاری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

هر سازمان بنا به اهدافی که بر مبنای آن تشکیل شده، درصدد رفع نیاز و انجام خدمت برای انسان ها می باشد. لذا توجه به سازمان ها و افزایش کیفیت آن در ارائه بهینه خدمات به جوامع در درجه اول مستلزم آن است که به مدیریت سازمان ها توجه کرده و شیوه ی رهبری آن ها را محک زده و پس از شناخت عوامل قوت و ضعف آن، روش های متناسب مدیریت در سازمان را که با میزان فرهنگ، بلوغ روانی و استعداد کارکنان همخوانی دارد را شناسایی کرده و برگزینیم (1). نیاز به مدیریت و رهبری در همه زمینه های فعالیت اجتماعی محسوس و حیاتی است. مدیران کمیاب ترین و هم چنین با ارزش ترین سرمایه های سازمان ها و عوامل اصلی و تعیین کننده جامعه هستند که نقش بنیادی و حیاتی در رشد و شکوفایی آن دارند. مدیران شایسته وآگاه، توانایی آن را دارند که با بهره گیری از توانایی های درونی، دانش کارشناسی و تجربه های شغلی، هدف های سازمان را با بکارگیری کمترین منابع به گونه ای برتر تحقق بخشند و اثر بخشی وکارایی سازمان را بالا برند (2).

هدف پژوهش:

هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه ویژگی های شخصیت و سبک رهبری مدیران پرستاری مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد.

فرضیه پژوهش:

بین ویژگی های شخصیت مدیران پرستاری مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان رابطه وجود دارد.

بین سبک رهبری مدیران پرستاری مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان رابطه وجود دارد.

سوال پژوهش:

آیا بین ویژگی های شخصیت و سبک رهبری مدیران پرستاری مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان رابطه وجود دارد؟


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:46 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال میزان افسردگی در سالمندان کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی

پروپوزال میزان افسردگی در سالمندان کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی

پروپوزال میزان افسردگی در سالمندان کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال میزان افسردگی در سالمندان کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

در طول سی سال اخیر با اعمال سیاست کنترل موالید و افزایش امید به زندگی، افزایش قابل ملاحظه ایی در جمعیت سالمندان مشاهده شده است که در این میان بیشترین رشد مربوط به سنین 85 سال و بالاتر می­باشد. تا سال 2000 نزدیک به 355 میلیون سالمند در کشورهای در حال توسعه زندگی می­کردند. دراین سال  نزدیک به 13 درصد از افراد را بالای 65 سال تشکیل می­داده­اند و پیش بینی می­شود در سال 2040 این نسبت به 20 درصد برسد (احدی، سالار، فقیه زاده، 1383). این میزان رشد به طور واضح سریعتر از سایر گروه­های سنی بوده و پیش بینی می­گردد که در آینده بر این سرعت افزوده شود. در قاره آسیا در سال 2025 میلادی 10/0 کل جمعیت را افراد با سن بالای 64 سال تشکیل خواهند داد. در سال 2021 میلادی 10/0 جمعیت ایران را افراد بالای 60 سال تشکیل خواهند داد (مجد، دلاور، یعقوبی، 1381). امروزه با توجه به افزایش شاخص طول عمر و امید به زندگی،

هدف پژوهش:

اهداف ویژه این پژوهش براساس تعیین میزان افسردگی، تعیین مشخصات فردی- اجتماعی و تعیین ارتباط بین این مشخصات و افسردگی در سالمندان شهر رشت است.

 

فرضیه پژوهش:

تعیین میزان افسردگی و تعیین ارتباط بین این مشخصات و افسردگی در سالمندان شهر رشت.

تعیین تعیین مشخصات فردی- اجتماعی و تعیین ارتباط بین این مشخصات و افسردگی در سالمندان شهر رشت.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:45 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثر بخشی درمان شناختی ذهن آگاهی بر اضطراب و افسردگی بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه

پروپوزال اثر بخشی درمان شناختی ذهن آگاهی بر اضطراب و افسردگی بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه

پروپوزال اثر بخشی درمان شناختی ذهن آگاهی بر اضطراب و افسردگی بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثر بخشی درمان شناختی ذهن آگاهی بر اضطراب و افسردگی بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

وجود تنش در زندگی امری اجتناب ناپذیر است و وجود آن به میزان مناسب موجب رشد و سازندگی می‌گردد، اما میزان زیاد آن یا نحوه ناصحیح مقابله با آن مخرب و موجب بروز نتیجه منفی است (کلنتر[1] و همکاران، 2002). آنچه در فرایند بیماری‌های منسوب به تنش بیش از خود تنش اهمیت دارد، نوع واکنش و مقابله فرد در برابر آن است (شریف، 1385). هیجان­های منفی به ویژه اضطراب و افسردگی، نه تنها زمینه ساز بیماری فشارخون هستند. (ولدچرکوز[2]و همکاران، 2007)، بلکه بیماری فشارخون نیز همین پاسخ های هیجانی را پدید می­آورد (لت[3] و همکاران، 2005). وضعیت­های پرفشار واکنش­های هیجانی مختلفی ایجاد می­کنند، از نشاط (وقتی که وضعیت علی رغم دشواری قابل کنترل است) تا هیجانات رایج مثل اضطراب، خشم، دلسردی، افسردگی، اگر وضعیت پر فشار ادامه یابد، هیجانات ما ممکن است بسته به موفقیت تلاش­های ما برای مدارا با آن وضعیت بین احساسات فوق، متغیر باشند

 


[1]. Keltner

[2].Woldecherkos

[3].Lett

بیماری فشارخون شایعترین علل مرگ بوده و مسئول 40 درصد از تمام موارد مرگ (تقربیا یک میلیون مرگ در هر سال) می­باشند. تقربیا یک چهارم از این موارد، مرگ ناگهانی هستند. میزان­های مرگ ناشی از بیماری­های قلبی- عروقی، به ویژه بیماری فشارخون در چین، هند پاکستان و خاورمیانه به طور هشدار دهنده­ای رو به افزایش هستند (کاسپر و همکاران، 2008).

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی در مارس 2002 (فروردین 81) 22 درصد علل مرگ و میر در دنیا و 35 درصد علل مرگ و میر (91 هزار نفر) ناشی از بیماری قلبی- عروقی منجمله بیماری فشارخون است.

 

ط-  سؤالات تحقیق:

سوال کلی

آیا درمان شناختی ذهن آگاهی بر کاهش سطح اضطراب، افسردگی و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه تاثیر دارد؟

 

سوالات جزئی                                             

  1. آیا درمان شناختی ذهن آگاهی بر کاهش سطح اضطراب بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه تاثیر دارد؟
  2. آیا درمان شناختی ذهن آگاهی بر کاهش سطح افسردگی بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه تاثیر دارد؟
  3. آیا درمان شناختی ذهن آگاهی بر کاهش فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون اولیه تاثیر دارد؟

 

ی-  فرضیه‏های تحقیق:

  1. درمان شناختی ذهن آگاهی، بر کاهش اضطراب، افسردگی و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشار­خون اولیه موثر است.

 

1-1 درمان شناختی ذهن آگاهی، بر کاهش اضطراب بیماران مبتلا به فشار خون اولیه موثر است.

2-1 درمان شناختی ذهن آگاهی، بر کاهش تنیدگی بیماران مبتلا به فشار خون موثر است.

3-1 درمان شناختی ذهن آگاهی، بر کاهش فشارخون بیماران مبتلا به فشار خون موثر است

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:45 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی

پروپوزال اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی نوع 2، با علائم افسردگی

پروپوزال اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختیرفتاری بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی نوع 2، با علائم افسردگی در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی نوع 2، با علائم افسردگی در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

دیابت یک اختلال در سوخت و ساز بدن است. در حالت طبیعی­، غذا در معده تبدیل به گلوکز یا قند خون می شود. قند از معده وارد جریان خون می شود. لوزالمعده هورمون انسولین ترشح می کند و این هورمون باعث می شود قند از جریان خون وارد سلولهای بدن شود. در نتیجه مقدار خون در حد نرمال و متعادل باقی می ماند. اما در بیماری دیابت، یا انسولین به میزان کافی در بدن وجود ندارد و یا انسولین موجود قادر نیست تا وظایف خود را بدرستی انجام دهد، در نتیجه به علت وجود مقاومت در برابر آن، قند خون نمی تواند به طور موثری وارد سلول های بدن شود و مقدار آن بالا می رود. انسولین هورمونی است که توسط سلول های بتا واقع در پانکراس ترشح می شود و وظیفه­ی اصلی آن کاهش قند خون است. پانکراس نیز یکی از غدد دستگاه گوارش است، که در پشت معده قرار دارد (هگلسون[1]، اسنایدر[2]، اسکوبار[3]، سمینریو[4] و بکر[5]، 2007). دیابت نوع 2 در مراحل اولیه با تغییر شیوه زندگی اعم از تغذیه سالم، فعالیت بدنی و نیز کنترل استرس قابل درمان خواهد بود. در مراحل پیشرفته تر بیماری اغلب با مصرف داروهای خوراکی قابل کنترل است (هگلسون و همکاران، 2007).

تحقیقات نشان داده است که مسائل روان شناختی در کنترل دیابت بسیار موثر است. آموزش های روانشناختی همراه با درمان های پزشکی در دیابت بسیار موثرتر و پایدارتر از درمان دارویی به تنهایی است. این نکته را باید در نظر گرفت که، آموزش های روانشناختی باید با توجه به نوع دیابت و توانایی های بیماران باشد. به دلیل اینکه بیماران دیابتی ریسک بالایی در ابتلا به افسردگی، اختلالات اضطرابی و اختلالات خوردن دارند باید تحت آموزش های روان شناختی قرار بگیرند، همچنین خانواده های افراد دیابتی باید تحت آموزش قرار بگیرند تا طرز برخورد صحیح با این بیماری را فرا بگیرند. درمان های روانشناختی و گروهی از جمله، آموزش مراقبت از خود، توانایی حل مسئله، کنترل خشم و رعایت رژیم غذایی مناسب در بهبودی پایدارتر بیماران دیابتی بسیار موثر بوده است (انجمن دیابت کانادا[6]، 2008). یکی از شیوه های روانشناختی موثر در درمان دیابت، درمان شناختی-رفتاری است. رویکرد شناختی-رفتاری[7] بر تحریفات شناختی و تلاش برای تغییر رفتار تمرکز دارد. جوهره رویکرد شناختی-رفتاری عواطف و رفتارهایی است که توسط افکار و شناخت ما شکل گرفته اند. درمانگر به بیمار کمک می کند تحریفات شناختی خود درباره ی

 


[1] Hegelson

[2] Snyder

[3] Escobar

[4] Siminerio

[5] Becker

[6] .Canadian Diabetes Association

[7] .Cognitive Behaviour Therapy

فرضیه های پژوهش

1- روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث کاهش افسردگی و بهبود کیفیت زندگی زنان دیابتی نوع 2 می شود .

1-1روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث کاهش افسردگی زنان دیابتی نوع 2 می­شود.

2-1روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث بهبود کیفیت زندگی زنان دیابتی نوع 2 می­شود.

2- روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث بهبود حیطه های کیفیت زندگی زنان دیابتی نوع 2 می­شود.

1-2 روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث بهبود بهداشت و سلامت جسمی زنان دیابتی نوع 2 می­شود

2-2 روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث بهبود وضعیت روانشناختی زنان دیابتی نوع 2 می­شود.

3-2 روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث بهبود روابط اجتماعی زنان دیابتی نوع 2 می­شود.

4-2 روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری باعث بهبود محیط اجتماعی زنان دیابتی نوع 2 می­شود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:45 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثر بخشی مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری(شفیع آبادی)بر بلوغ شغلی و خود کار آمدی دانش

پروپوزال اثر بخشی مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری(شفیع آبادی)بر بلوغ شغلی و خود کار آمدی دانش آموزان پسر سال اول متوسطه

پروپوزال اثر بخشی مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری(شفیع آبادی)بر بلوغ شغلی و خود کار آمدی دانش آموزان پسر سال اول متوسطه در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثر بخشی مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری(شفیع آبادی)بر بلوغ شغلی و خود کار آمدی دانش آموزان پسر سال اول  متوسطه در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

کشور ایران دارای یکی از جوان‌ترین بافت­های جمعیتی دنیاست. براساس پیش‌بینی‌های مرکزآمارایران، در سال 1390 سهم جمعیت جوان از جمعیت کل کشور در بین مردان 24-15 ساله2/19%، 19-15 ساله 4/8 %، و 24-20 ساله 8/10% و در بین زنان 24- 15 ساله 9/18 %، 19-15 ساله2/8 %، و24-20 ساله 7/10% و درمجموع بین جوانان دختر و پسر 24-15ساله 3/19 %، 19-15 ساله 3/8 %، و 24- 20ساله 7/10% است.کثرت جمعیت جوانانوافزایشنقش این گروهدرعرصه­های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در عصر حاضر توجه بیش از پیش مسئولین را به خود معطوف کرده است. در این بین گروهی از متخصصان وجودنابهنجاری­های رفتاری را مشکل اصلی نسل جوان دانسته‌اند، عده‌ای بر مشکلات فکری جوانان تاکید کرده‌اند و گروهی دیگر به توانایی­ها و استعدادهای جوانان و حمایت وبرنامه ریزی برای تقویت این توانمندی­ها توجهداشتند. علیرغم تفاوت موجود بین این دیدگاه­هابر همگان روشن است که یکی از اقدامات اساسی جهتبه بار نشستن و کارایی هرچه بیشتر این سرمایه عظیم توجه به نیازهای زیستی و روانی جوانان و تلاش برای کاهش یا رفع این نیازهاست (اکبری، 1385، مرکزآمارایران، 1390). بطور کلی هرجوانی با سه چالش مهم در زندگی روبروست که عبارتند از: تحصیل، اشتغال و ازدواج. اشتغال بخش مهمی از هستی انسان است و اشتغال مناسب نقش مهمی در تامین نیاز‌های جسمانی و نیازهای روانی انسان از جمله احساس ایمنی، ارزشمندی و هویت ایفا می‌کند. برای مثال نتایج پژوهش­هایاهلا[1]، 2005؛بروم[2]، 2006؛ گریفین3، 2007؛ و لی4،2009نشان می‌دهد که بیندر آمد، شرایط محیط کار و رضایت شغلی با سلامت روان ارتباط مثبت و بین فرسودگی شغلی، کمبود امنیت شغلی و بیکاری با سلامت روان ارتباط منفی وجود دارد. به همین دلیل انسان­های بیکار به خاطر عدم تامین نیازهایشان غالبا به

 


[1] - Ahola, K

2-  Broom, D.H

3-  Griffin, J.M

4- Lee, M.S

 

فرضیه‏های تحقیق:

مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری (شفیع آبادی) بر بلوغ شغلی دانش آموزان پسر سال اول مقطع متوسطه منطقه 4 شهرستان کرج موثر است.

مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری (شفیع آبادی) بر خود کار آمدی دانش آموزان سال اول مقطع متوسطه منطقه 4 شهرستان کرج موثر است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:45 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یاد

پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری

پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

از نیمه قرن بیستم (دهه 1960) پژوهش و مطالعه درباره کودکانی آغاز شده است که حالت و کردار آنان برای بسیاری از پدران، مادران، معلمان و مددکاران حیران کننده است (رحیمیان بوگر، 1391). این گروه علی رغم داشتن هوش طبیعی، بدون بهره گیری از آموزش های ویژه، قادر به ادامه تحصیل نیستند، یا برخی دیگر ممکن است یک روز مطلب را به خوبی فراگیرند و روز دیگر تمام آن را فراموش کنند. عده ای دیگر در پاره ای از کارها بر بسیاری از همگنان خود پیشی می گیرند و در قسمتی دیگر مانند کودکان کوچکتر از خود عمل می کنند. بسیاری از این کودکان تنها در یادگیری یک درس خاص دچار مشکل هستند، اما برخی از آنان در یادگیری چند موضوع درسی مشکل دارند. مشکل یادگیری این کودکان معمولاً با افزایش سن آنان شدیدتر می شود (بویل و فورچلی، 2014).

اختلالات یادگیری یکی از معضلات مهم و تعیین کننده ی سرنوشت تحصیلی دانش آموزان به شمار می آید (سیدمن، بیدرمن و استفن، 2006). این اختلالات به ضعف قابل ملاحظه ی دانش آموزان از لحاظ آموزشی و بالینی در دروس مربوط به دیکته، حساب و خواندن اطلاق می گردد که به طبع، دیگر مسائل آموزشی دانش آموز را تحت تأثیر قرار داده و با پیامدهای روانی- اجتماعی نامساعد بعدی همراه خواهد بود (پنینگتون، 2009). اگرچه در سبب شناسی این اختلالات بر عوامل زیستی و بدکارکردی های سیستم عصبی مرکزی تأکید می شود؛ اما مطالعه بر روی دانش آموزان ابتدایی در کالیفرنیای ایالات متحده نشان داد که عوامل روانی- اجتماعی و جمعیت شناختی اثر برجسته ای بر بروز، شیوع و تشدید پیامدهای منفی این اختلالات دارند (دیویس و برویتمن، 2011).

1-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر اضطراب دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

1-2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر علایم جسمانی اضطراب دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

2-2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر نگرانی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

3-2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

1-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر قالب های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

2-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

3-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر گرایش ضداجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

4-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر روابط خانوادگی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

5-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر روابط آموزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

6-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر روابط اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:44 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثربخشی روان درمانی معنوی بر بهزیستی معنوی و هوش معنوی در افراد معتاد وابسته به مواد مخدر

پروپوزال اثربخشی روان درمانی معنوی بر بهزیستی معنوی و هوش معنوی در افراد معتاد وابسته به مواد مخدر

پروپوزال اثربخشی روان درمانی معنوی بر بهزیستی معنوی و هوش معنوی در افراد معتاد وابسته به مواد مخدر در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی روان درمانی معنوی بر بهزیستی معنوی و هوش معنوی در افراد معتاد وابسته به مواد مخدر در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مساله مواد مخدریکی از مسائل مهم و جدی در سطح بین المللی است که از جنبه­های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فیزیولوژیک نگاه­های مختلفی را به خود معطوف نموده است. سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر پدیده ای چند وجهی است که همه ارکان اساسی جامعه را تحت تاثیر قرار می­دهد، لذا مبارزه با آن نیز مستلزم به کار­گیری همه ظرفیت­های موجود است (قازاریان و محمدی، 1387). اعتیاد به مواد طبیعی و مصنوعی مختلف در چند دهه گذشته رشد فزایند­ه ای داشته که حاکی از بروز یک مشکل جدی در بهزیستی جسمی و اجتماعی است (بخشانی، 1381).  بر اساس آخرین گزارشات از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر دفتر برنامه ریزی (1387) در ارزیابی سریع وضعیت سوء مصرف و وابستگی به مواد مخدر در ایران، تعداد معتادین کشور در سال 1386 برابر1200000 نفر تخمین زده شده است. از طرفی آمارها نشانگر این هستند كه میزان مصرف مواد در بین جوامع مختلف به ویژه در میان نوجوانان و جوانان افزایش چشمگیری داشته است (ملچر و همکاران، 2007). عادت­های سوء مصرف مواد به متغیرهای روانشناختی - درونی از جمله ویژگی­های شخصیتی، شیوه زندگی، نگرش، باورها و سطح هوشی فرد نیز بستگی دارد. مروری بر پژوهش های انجام شده در زمینه هوش افراد وابسته به مواد نشان داده است كه عملكردشناختی و سطح هوش اغلب این افراد پایین تر از میانگین است (والایا و همکاران، 2007). همچنین با توجه به نقش مذهب و احاطه آن بر همه شئون زندگی انسان مذهب در بازداری فرد از گرایش به مواد مخدر نقش تعیین كننده ای دارد(سیگل و همکاران، 1997). در این راستا پژوهش­ها نشان داده­اند كه داشتن نگر­ش­ها و باورهای مذهبی و اعمال معنوی با كاهش استرس­های روانشناختی و پیشگیری از رفتارهای پرخطری همچون سیگاركشیدن، مصرف الكل و مواد همراه است. همچنین مطالعات نشان داده­اند كه دینداری ومعنویت از تأثیر فشارهای زندگی بر گرایش به مصرف مواد می­كاهد و در طول زمان نیز میزان افزایش مصرف مواد را مهارمی­كند (ویلز و همکاران، 2003).

 

6- 3: فرضیه های تحقیق

  1. رواندرمانی معنوی بر هوش معنوی و بهزیستی معنوی افراد معتاد موثر است.
  2. رواندرمانی معنوی بر بهزیستی معنوی افراد معتاد موثر است.
  3. رواندرمانی معنوی بر هوش معنوی افراد معتاد موثر است.
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:44 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثربخشی آموزش گروهی مهارت های اجتماعی بر آمادگی اعتیاد، پرخاشگری و عزت نفس در دانش آموزان پ

پروپوزال اثربخشی آموزش گروهی مهارت های اجتماعی بر آمادگی اعتیاد، پرخاشگری و عزت نفس در دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستان

پروپوزال اثربخشی آموزش گروهی مهارت های اجتماعی بر آمادگی اعتیاد، پرخاشگری و عزت نفس در دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستان در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی آموزش گروهی مهارت های اجتماعی بر آمادگی اعتیاد، پرخاشگری و عزت نفس در دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستان در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

اعتیاد به مواد طبیعی و مصنوعی مختلف در چند دهه گذشته رشد فزاینده ای داشته که حاکی از بروز یک مشکل جدی در سلامت جسمی و اجتماعی است (بخشانی، 1381).  بر اساس آخرین گزارشات از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر دفتر برنامه ریزی (1387) در ارزیابی سریع وضعیت سوء مصرف و وابستگی به مواد مخدر در ایران، تعداد معتادین کشور در سال 1386برابر1200000نفر تخمین زده شده است. از طرفی آمارها نشانگر این هستند كه میزان مصرف مواد در بین جوامع مختلف به ویژه در میان نوجوانان و جوانان افزایش چشمگیری داشته است (ملچر، چاستانگ و گلدبرگ[1] ، 2007).

بنابراین بایستی با آموزش مناسب برای این دوره سنی، از گرایش افراد به سوء مصرف مواد پیشگیری به عمل آورد. از طرفی تحقیقات نشان می دهد كه تاكید صرف به روش های پیشگیری سنتی پاسخگوی مشكلات امروزی نیست و به منظور پیشگیری موثر شناخت و درك علل رفتاری ضروری به نظر می رسد (سهرابی، هادیان، دائمی و اصغر نژاد، 1387). ابعاد مشكلات سوء مصرف مواد و نتایج مایوس كننده رویكردهای درمانی و پیشگیری، دو عامل محرك قوی برای تدوین و كاربرد رویكرد های پیشگیری جدید می باشد. آموزش های فراوانی با هدف پیشگیری از سوء مصرف مواد وجود دارد که از بین آنها مهارت های اجتماعی مورد تاکید قرار دارد. مهارتهای اجتماعی بر رفتارهای فراگرفته مطلوبی اشاره دارد كه فرد را قادر می سازد با دیگران رابطه مطلوبی داشته و از واكنش های نامعقول اجتماعی خودداری كند. مهارتهای اجتماعی طیف گسترده ای از رفتارها از قبیل توانایی شروع ارتباط موثر و مناسب با دیگران، ارائه پاسخ های مفید و شایسته، تمایل به رفتارهای سخاوتمندانه، همدلانه و یاری گرانه، پرهیز از تمسخر، قلدری و زورگویی به دیگران را شامل می شود (ماتسون، فی، کو و اسمیت[2]، 2000).

 


[1] -Melcher, Chastang, & Guldenberg

[2] - Matson, Fee, Coe ,& Smith

در تعریفی دیگر، مهارتهای اجتماعی اغلب به عنوان مجموعه ی پیچیده ای از مهارت ها در نظر گرفته شده است كه شامل ارتباط، حل مساله و تصمیم گیری، جرات ورزی، تعاملات با همسالان و گروه و خود مدیریتی می شود (لانیس و افروسینی[1]، 2008). با وجود آنكه این واژه به ظاهر ساده به نظر می آید اما به

 


[1] -Loannis & Efrosini

فرضیه های پژوهش

1- آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی بر آمادگی به اعتیاد، عزت نفس و خشم مؤثر است.

 1-1-  آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی بر کاهش آمادگی به اعتیاد مؤثر است.

 2-1-  آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی بر افزایش عزت نفس مؤثر است.

 3-1-  آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی بر کنترل خشم مؤثر است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:44 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال ارزیابی روانشناختی اقدام کنندگان به خودکشی

پروپوزال ارزیابی روانشناختی اقدام کنندگان به خودکشی

پروپوزال ارزیابی روانشناختی اقدام کنندگان به خودکشی در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال ارزیابی روانشناختی اقدام کنندگان به خودکشی در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

 مساله تحقیق (اهمیت موضوع و ضرورت انجام تحقیق):

خودکشی(Suicide) یکی از مشکلات عمده سلامت عمومی و رفتاری ضد اجتماعی در سراسر جهان به شمار می رود. بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت، خودکشی ،اقدامی است آگاهانه و سرانجام مرگبار که به وسیله خود فرد و با آگاهی از این سرانجام رخ می دهد. از 45 سال گذشته تا کنون نرخ اقدام به خودکشی در تمام جهان 60% افزایش یافته است. سالانه تقریبا یک میلیون نفر در اثر خودکشی می میرند که   20-10 برابر آن اقدام به خودکشی است و هر بار اقدام به خودکشی، خطر خودکشی موفق را 32% افزایش می دهد. اقدام به خودکشی به علت پیامدهای اجتماعی-اقتصادی و روانی خسارات فراوانی را به جوامع وهزینه های هنگفتی را بر نظام بهداشتی – درمانی کشورها تحمیل می کند. خودكشی یكی از پیچیده ترین جنبه های زندگی انسان می باشد كه تمامی ابعاد و زوایای آن به درستی شناخته نشده است.به سه علت اصلی محققان بیشتر بر موارد اقدام به خودکشی (یا آسیب عمدی به خود)تمرکز دارند تا موارد خودکشی: 1)به دلیل مشکلات متدلوژی که در بررسی موارد خودکشی وجود دارد. 2)تاریخچه یک اقدام قبلی ،می تواندیک عامل خطر پیشرو برای خودکشی موفق  باشد3).با  بررسی علل و عوامل اقدام به خودکشی می توان به ریسک فاکتورهایی برای خودکشی دست یافت. مطالعه حاضر با هدف تعیین رابطه میان وضعیت اقتصادی-اجتماعی، حمایت اجتماعی، مهارت­های حل مسئله، وقایع استرس­زای زندگی، ویژگی های شخصیتی،نگرش های مذهبی،سلامت عمومی وعوامل دموگرافیک با خودکشی در افراد اقدام کننده و مقایسه آن با گروه شاهدانجام شده است.امید است که با شناخت عوامل خطر خودکشی  در افرادی که اقدام به خودکشی نموده اند بتوان نتایج مفید و موثری را در جهت انجام برنامه ریزی های مناسب و مداخلات لازم برای جلوگیری از این معضل اتخاذ شود.

- اهداف ویژه (اختصاصی) (Specific Objectives):

  1. تعیین مشخصات(ویژگی های) دموگرافیک در گروه اقدام کننده به خودکشی وگروه کنترل
  2. تعیین ابعاد(ویژگی های) شخصیتی افراد در گروه اقدام کننده به خودکشی و گروه کنترل
  3. سنجش(تعیین) میزان استفاده از سبک های دفاعی در گروه اقدام کننده به خودکشی و گروه کنترل
  4. تعیین وضعیت اجتماعی-اقتصادی در گروه اقدام کننده به خودکشی و گروه کنترل
  5. تعیین میزان استفاده از مهارت های مقابله ای در گروه اقدام کننده به خودکشی و گروه کنترل
  6. تعیین نوع رویداد های استرس زا در گروه اقدام کننده به خودکشی و گروه کنترل
  7. تعیین وضعیت سلامت عمومی در گروه اقدام کننده به خودکشی و گروه کنترل
  8. مقایسه ویژگی های شخصیتی افراد در دو گروه فوق الذکر
  9. مقایسه میزان استفاده از سبک های دفاعی در دو گروه فوق الذکر
  10. مقایسه وضعیت اجتماعی-اقتصادی در دو گروه فوق الذکر
  11. مقایسه میزان استفاده از مهارت های مقابله ای در دو گروه فوق الذکر
  12. مقایسه میزان فشار روانی  ناشی از رویدادهای استرس زا در دو گروه فوق الذکر
  13. مقایسه وضعیت سلامت عمومی در دو گروه فوق الذکر

فرضیات (Hypothesis):

  1. وضعیت سلامت عمومی در دو گروه مورد مطالعه متفاوت می باشد.
  2. وضعیت اجتماعی-اقتصادی در دو گروه مورد مطالعه متفاوت می باشد.
  3. میزان استفاده از سبک های دفاعی در در گروه مورد مطالعه متفاوت می باشد.
  4. میزان استفاده از مهارت های مقابله ای در دو گروه مورد مطالعه متفاوت می باشد.
  5. میزان فشار روانی ناشی از رویدادهای استرس زا در دو گروه مورد مطالعه متفاوت می باشد.
  6. ویژگی های شخصیتی در دو گروه مورد مطالعه متفاوت می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:43 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد