paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال بررسی اثر بخشی روش تحلیل ارتباط محاوره ای ( TA ) بر میزان عشق و علاقه و رضایت زناشوئی متقاب

پروپوزال بررسی اثر بخشی روش تحلیل ارتباط محاوره ای ( TA ) بر میزان عشق و علاقه و رضایت زناشوئی متقابل زوجین

پروپوزال بررسی اثر بخشی روش تحلیل ارتباط محاوره ای ( TA ) بر میزان عشق و علاقه و رضایت زناشوئی متقابل زوجین در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی اثر بخشی روش تحلیل ارتباط محاوره ای ( TA ) بر میزان عشق و علاقه و رضایت زناشوئی متقابل زوجین در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

ازدواج رابطه ای انسانی، پیچیده، ظریف و پویاست و از ویژگی های خاصی برخوردار است. در جوامع امروز زندگی انسان ها در تمامی ابعاد دستخوش تغییرات سریع و شگرفی شده است. ازدواج و زندگی زناشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هرچند ازدواج به عنوان نهادی جهانی باقی مانده است، ولی اهداف و انتظارات و نحوه شکل گیری آن بر اثر تغییرات مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در طول زمان تغییر کرده است. در گذشته، همسران به وسیله والدین انتخاب می شدند و ازدواج قرارداد بین خانواده ها بود. همچنین ازدواج وسیله تنظیم رفتار جنسی، تولید نسل، حفظ وضعیت اقتصادی و اجتماعی خانواده و نیاز جامعه برای تثبیت خانواده بود. با تغییر و تحولات اجتماعی و اقتصادی، اساس ازدواج از قرارداد بین والدین به انتخاب همسر و آزادی انتخاب تغییر کرد و علاوه بر مسائل اجتماعی و اقتصادی، جاذبه رومانتیک و نیازهای شخصی اساس انتخاب همسر شد.

هدف ازدواج نیز از ارتباط اجتماعی و خانوادگی، به ارضای نیازهای عاطفی - روانی شخصی تغییر پیدا کرد. در جوامع امروز دلایل اساسی ازدواج عمدتاً عشق و محبت، داشتن شریک و همراه در زندگی، ارضای انتظارات عاطفی – روانی و افزایش شادی و خشنودی است ( برنشتاین،[1]1380 ؛ براون،[2] 1990؛ نوابی نژاد، 1380).

تغییر اساس و اهداف ازدواج مستلزم تغییر انتظارات، وظایف و نقش ها و افزایش مهارت همسران برای تحقق این اهداف و نیازهاست. افزایش طلاق و نارضایتی زناشویی نشان دهنده نیاز همسران به مداخلات و آموزش های تخصصی در این زمینه است. مطالعات و تجارب بالینی نشان می دهد که در جامعه معاصر، زوج ها مشکلات شدید و فراگیری را در هنگام برقراری وحفظ روابط صمیمانه و سازگاری با یکدیگر تجربه می کنند. ایجاد و حفظ روابط صمیمانه در جریان ازدواج یک مهارت و هنر است كه علاوه بر سلامت روانی و تجارب سالم اولیه نیازمند کسب مهارت ها و انجام وظایف خاصی است. برای افزایش صمیمیت سازگاری زوجین رویکردهای متعددی، از قبیل رویکرد روان تحلیلی، شناختی- رفتاری، رشدی، ارتباط درمانی، دلبستگی و روابط شیء، متمرکز بر عواطف و روانی – آموزشی ارائه شده است. هر رویکردی براساس تبیین های خاص خود روش های درمانی و آموزشی خاصی را برای افزایش صمیمیت زناشویی ارائه داده است.رویکرد شناختی - رفتاری[3] از جمله رویکردهایی است که برای افزایش صمیمیت زوجین به کار رفته است[4]. رویکرد شناختی – رفتاری، ترکیبی از نظریات رفتاری – شناختی و الگوی تبادل اجتماعی است. مبانی نظری این رویکرد تلفیقی از نظریه های لیبرمن، استوارت،جاکوبسون، مارگولین، گاتمن، پترسون، برنشتاین، بک و الیس است. این رویکرد مشکلات زناشویی، از جمله صمیمیت را نتیجه مهارت های ناکارآمد همسران در برقراری ارتباط، ناتوانی در حل مؤثر مشکلات و تعارضات، انتظارات و باورهای غیرمنطقی و تبادلات رفتاری منفی می داند. رفتار درمانی با این موضوع که زوجین چگونه رفتار ناکارآمد را یاد می گیرند و چگونه رفتار به وسیله تقویت ها و تنبیه های بیرونی تداوم می یابد، سروکار دارد. رفتار درمانی زوجین عموماً براین موضوع كه زوجین چگونه می توانند راههای جدید تقویت بیشتر و تنبیه کمتر را یاد بگیرند، تأکید می کند(گلدنبرگ[5]، 2000). این رویکرد بر حل مسأله و برقراری مهارت های ارتباطی تمرکز می کند (گلادینگ[6]، 1382). براساس الگوی تبادل اجتماعی، افراد رابطة صمیمانه را تا زمانی که این رابطه به اندازه کافی و با توجه به پاداش ها و هزینه ها رضایت بخش باشد، حفظ می کنند. اصل تقابل اساس فنون درمانی مختلفی است که تحت عنوان تبادل رفتاری قرار
می گیرد. تبادل رفتاری به روش هایی اشاره می کند که سبب افزایش رضایت و خشنودی همسران از رابطه می شود(برنشتاین، 1380، یانگ و لانگ[7]، 1998). عوامل شناختی نیز در درک مسائل زناشویی و تغییر رابطه اهمیت زیادی دارد. زوجین مجموعه ای از انتظارات، باورها و تصورات خیالی مربوط به صمیمیت را كه عمدتاً غیر واقع بینانه است و منجر به کاهش صمیمیت و ضایت می شود، در پیوند زناشویی وارد می كنند.در نظریه های شناختی، الگوهای اسنادی مورد توجه خاص قرارگرفته است. براساس این الگو، استنتاج های افراد از مشاهده رفتارهای همسرشان به طور جدی بر رضایت آنان تأثیر دارد. علاوه براین، باورهای غیر منطقی، خطاهای شناختی و باورهای غیرواقع بینانه نیز در رابطه با زوجین بررسی شده است(برنشتاین، 1380؛ گلدنبرگ، 2000).

 


[1] Bornestein

[2] Brown

[3] Cognitive –behavior Therapy(CBT)

[4] Hendrix

[5] Goldenberg

[6] Gladding

[7] Young & Long

هدف پژوهش

هدف اصلی این پژوهش بررسی اثر بخشی روش تحلیل ارتباط محاوره ای ( TA ) بر میزان عشق و علاقه و رضایت زناشوئی متقابل زوجین می باشد.

 

فرضیه های پژوهش

درمان تحلیل ارتباط محاوره ای ( TA ) باعث افزایش میزان عشق و علاقه متقابل زوجین می شود.

درمان تحلیل ارتباط محاوره ای ( TA ) باعث افزایش رضایت زناشویی متقابل زوجین می شود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:05 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مدیریت استرس بر افسردگی زنان مبتلا به ایدز

پروپوزال بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مدیریت استرس بر افسردگی زنان مبتلا به ایدز

پروپوزال بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس بر افسردگی زنان مبتلا به ایدز در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مدیریت استرس بر افسردگی زنان مبتلا به ایدز در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله

سونامی ایدز از جمله بحران هایی است که پیکر نیمه جان تمدن پر مدعای عصر جدید، زیر چکمه های پولادین آن، دست یاری را بسوی رسانه ها و پژوهشگران و اندیشمندان دراز کرده است. در تاریخ بشری یکی از بی سابقه ترین بیماری ها، از نظر وسعت و عمق انتشار، ایدز می باشد (سازمان جهانی ایدز[1]، 2004؛ به نقل از احمد نژاد و همکاران، 1385). از زمانی که اولین مورد بیماری در سال 1981 تشخیص داده شد تا پایان سال 2007 بیش از 25 میلیون نفر در اثر این بیماری فوت شده اند، براساس آمار سال 2007 حدود 33 میلیون نفر در دنیا به ایدز مبتلا هستند که از نکات قابل تأمل این آمار، میزان چشمگیر ابتلاء زنان و جوانان به این بیماری می باشد بطوری که از دسامبر 2003 تا کنون (2012) 50% مبتلایان را زنان تشکیل می دهند و بیشتر از نصف مبتلایان جوانان 24-15 ساله هستند، و به این دلیل جهان به طرز هولناکی تحت فشار ایدز قرار گرفته است و افزایش سریع این بیماری قابل انتقال یک تهدید جدی در اذهان بشریت تداعی کرده است (گونزالس[2] و همکاران، 2012). بنابراین ایدز یک اپیدمی مخرب جهانی است و همه کشورها باید با تهدیدات این بیماری برای افراد جامعه و بویژه آثار مخرب آن روی بقاء نهاد خانواده اقدام جدی نمایند.

سونامی ایدز در آسیا بطور وسیعی در میان معتادان به مواد مخدر تزریفی، مردان همجنس باز، مراکز اشاعه فحشاء و فساد، روسپی ها و شریک های جنسی آنها متمرکز است. مطالعه ای بر روی 2400 مرد بالغ در کنیا، تانزانیا و ترینیداد نشان داد که فقط 19% از آنها طی آخرین تماس جنسی شان از کاندوم استفاده نموده اند (لچنر[3] و همکارن، 2003). اولین مورد ابتلا به ایدز در کشور ما، سال 1365 در یک کودک مبتلا به هموفیلی گزارش شد. از آن پس تا سال 1374 موارد شناخته شده در گزارش های سالیانه، افزایش اندک و تدریجی داشت. در سال 1374 با شناسایی همه گیری در برخی از زندانهای کشور، موارد شناخته شده یکباره افزایش چشمگیر یافت و این سیر صعودی تا کنون ادامه دارد. با این وجود، شیوع ایدز در گروه های پرخطر به خوبی مشخص نیست. در بررسی های انجام شده، شیوع این بیماری در مصرف کنندگان مواد، بیش از 5% گزارش شده است. در گزارش سال 2006 برنامه سازمان ملل متحد در زمینه ایدز[4](UNAIDS)، تعداد مبتلایان به ایدز در ایران بین 160 تا 36 هزار نفر اعلام کرده شده است (وزارت درمان و آموزش پزشکی، به نقل از نجار کلایی و همکاران، 1389).

 


[1] - UNAIDS

[2] - Gonzalez

[3] - Lechner

[4] - The Joint United nations program on HIV/AIDS

هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مدیریت استرس بر افسردگی زنان مبتلا به ایدز بود.

فرضیه پژوهش

درمان شناختی- رفتاری مدیریت استرس باعث کاهش میزان افسردگی در زنان مبتلا به ایدز می­گردد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:04 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی تاثیر احساس تنهایی بر خوداثرمندی اجتماعی نوجوانان

پروپوزال بررسی تاثیر احساس تنهایی بر خوداثرمندی اجتماعی نوجوانان

پروپوزال بررسی تاثیر احساس تنهایی بر خوداثرمندی اجتماعی نوجوانان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی تاثیر احساس تنهایی بر خوداثرمندی اجتماعی  نوجوانان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

فقدان اطلاعات مبنی و مبتنی بر گزارش شخصی، پیرامون احساسات و عواطف دانش آموزان نوجوان بویژه از لحاظ روابط اجتماعی، ضرورت پرداختن به مساله سنجش و اندازه گیری جنبه­های مختلف روابط را آشكار  می­سازد. نبودن آگاهی از احساسات و عواطف دانش آموزان نوجوان بویژه از لحاظ روابط اجتماعی و جدی نگرفتن نوجوانان در شبكه های ارتباطی اجتماعی، آنها را با بحرانهایی نظیر احساس تنهایی مواجه میکند. خود اثرمندی اجتماعی نوجوانان همواره به عنوان یکی از اهداف عالیه نظام رسمی تعلیم و تربیت بوده است. این پژوهش با هدف بررسی رابطه احساس تنهایی بر خود اثر مندی اجتماعی انجام شده است.احساس تنهایی برداشت ذهنی فرد از کمبود یا فقدان روابط رضایت بخش اجتماعی است. (شاپوریان و معانی، 1387).احساس تنهایی حاصل محروم ماندن از نیاز اساسی بشر به صمیمیت است.  احساس تنهایی احساس فرد از نبود صمیمیت بین فردی است.احساس تنهایی تجربه ای ناخوشایند است که در پاسخ به نارساییهای کمی یا کیفی در روابط اجتماعی ظاهر میشود(پیلو و پرلمن[1]، (1982 (هانکوک [2]، 1986)؛ (کرواس- پارلو[3]، 2008)

سه مولفه اصلی در این تعریفها قابل بازشناسی هستند:نخست مولفه اجتماعی احساس تنهایی که احتمالاً بارزترین و مهمترین بعد احساس تنهایی است، چرا که این احساس به روشنی منعکس کننده نارسایی روابط اجتماعی ارضا کننده است..تلاش برای تفکیک احساس تنهایی و انزواطلبی به دومین مولفه احساس تنهایی منتهی میشود.  احساس تنهایی احساسی فاعلی است که لزوماً با واقعیت بیرونی همسان نیست. به بیان دیگر در حالی که برخی افراد روابط اجتماعی محدودی دارند، احساس تنهایی را تجربه نمی­کنند. بنابراین احساس تنهایی مستلزم ادراک یا ارزیابی فرد از روابط اجتماعی خویشتن و مقایسه وضعیت کنونی با وضعیت مطلوب و ارمانی مورد نظر اوست.با این حال برخی از پژوهشگران به جای آنکه احساس تنهایی را صرفاً یک هیجان منفی تلقی کنند، آن را تداعی کننده پاره­ای از هیجان­های منفی مانند اضطراب، افسردگی، دوست داشتنی نبودن و. .. می­دانند (رایت[4]، 2005). بر اساس آنچه گفته شد، احساس تنهایی با بسیاری از متغیرهای شناختی، عاطفی، هیجانی و اجتماعی در ارتباط قرار می­گیرد.احساس تنهایی به معنی انزوای فیزیكی نیست، یك شخص كم حرف ممكن است در محل دورافتاده  زندگی كند و كاملا احساس خوبی داشته باشد.احساس تنهایی، پاسخی به فقدان یك رابطه ی مثبت رضایتبخش با سایرین است. سالیوان، این حالت را حاصل محروم بودن از نیاز اساسی بشر به صمیمیت می داند (به نقل از حجت، 1982) این حالت احساس محرومیت از روابط اجتماعی است. (پیلا و پرلمن، 1982)دوتن از صاحبنظران این زمینه، احساس تنهایی را عدم هماهنگی میان سطحی از تماس اجتماعی كه فرد، خواهان آن است با سطحی از تماس اجتماعی كه در واقعیت برقرار كرده است، تعریف كرده اند.

 


[1]- Piloo & Pirmane

[2]- Hanckooke

[3]- Croovace-Parloo

[4]- Rayte-[4]

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی تاثیر احساس تنهایی بر خوداثرمندی اجتماعی  نوجوانان می باشد.

فرضیه پژوهش

احساس تنهایی بر خوداثرمندی اجتماعی  نوجوانان موثر می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:04 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان

پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان

پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

 بررسی‌های مرتبط با رضایت، سازگاری، و سلامت عمومی به مطالعه‌ی این امر می‌پردازد که افراد چگونه و به چه دلایلی تجارب خوشایندی در ابعاد مختلف زندگی‌شان به‌جا می‌گذارند. محققان در این زمینه متغیرهای گوناگونی چون سن، جنس، و ... را در حیطه‌های زیستی و اجتماعی، در سازگاری عمومی افراد مؤثر دانسته‌اند. اما، نتایج حاکی از آن بوده است که این متغیرها تأثیر اندکی در سازگاری و سلامت عمومی افراد دارند (فریدمن[1]، 2000). از آن پس، محققان به‌طور فزاینده‌ای به مطالعه و بررسی شخصیت و ابعاد آن به‌عنوان عاملی تأثیرگذار در سلامت عمومی افراد پرداختند و بررسی‌ها نشان دادند که شخصیت افراد می‌تواند مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در سازگاری و سلامتی آنان به‌شمار آید (مک‌کری و کوستا[2]، 1980؛ مایرز و دینر[3]، 1995؛ هایز و جوزف[4]، 2003).

اخیراً تحقیق در زمینه‌ی شخصیت و ارتباط آن با سلامتی و آسیب‌های روان‌شناختی توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. شواهد تجربی زیادی نیز وجود دارد مبنی بر این‌که صفات شخصیتی در ایجاد، کاهش، یا از بین بردن علایم اختلالات روانی نقش مهمی را ایفاء می‌کنند (وایدیگر و سیدلیتز[5]، 2002؛ وایدیگر، 2005). در دهه‌های اخیر، بسیاری از محققان بر این عقیده‌اند که مدل پنج عاملی شخصیت[6]، می‌تواند دانش ما را درباره‌ی شخصیت و سلامتی افزایش دهد (اسمیت و ویلیامز[7]،1992؛ به‌نقل از کروتکوف و هانا[8]، 2004). چنان‌که می‌توان گفت هر یک از پنج عامل اصلی روان نژندگرایی[9](N)، برون‌گرایی[10](E)، انعطاف‌پذیری[11](O)، دلپذیر بودن[12](A) و با وجدان بودن[13] (C)، به‌عنوان مجموعه‌ای از صفات سازش یافته‌ای هستند که می‌توانند هم به فرد و هم به گروه جهت رسیدن به نیازهای اساسی‌شان کمک نمایند (باس[14]،1996؛ به‌نقل از همان منبع).

 


[1]. Friedman

[2]. McCrae & Costa

[3]. Myers & Diener

[4]. Hayes & Joseph

[5]. Widiger & Seidlitz

[6]. Five Factor Model

[7]. Smith & Williams

[8]. Korotkov & Hannah

[9]. Neuroticism (N)

[10]. Exteraversion (E)

[11]. Openness (O)

[12]. Agrealeness (A)

[13]. Conscientiousness (C)

[14]. Buss

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه تبریز می باشد.

فرضیه های پژوهش

بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه تبریز رابطه وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:04 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان

پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان

پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



با توضیحات و تصاویر جامع و کامل

قابل ویرایش با 30 اسلاید زیبا

پشتیبانی پیامکی : 09191809834


فهرست مطالب :


تاریخچه مختصری از صد دروازه (دامغان)
مسجد تاریخانه دامغان ؛ قدیمی ترین بنای اسلامی در ایران
تاریخ ساخت تاریخانه
بنای مساجد
مساجد ، دانشگاه های اولیه
طراحی بنای مسجد تاریخانه
شکل مسجد
تعداد ستون ها
ضخامت ستون ها و علت قطوری آن ها
محراب مسجد تاریخانه
مناره مسجد
چرا مناره مسجد ، بیرون مسجد قرار دارد؟
فرضیه ای درباره مناره مساجد
نیاز به مرمت (تصویر)
مسجد در حال تخریب (تصویر)
شکل جدید مرمت!(تصویر)
طراحی  مناره (تصویر)
ورودی مسجد (تصویر)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:04 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی

پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی

پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

تعهد به عنوان یک تصمیم برای ادامه زندگی زناشویی محسوب می­شود و عبارت است از ارتباط و وابستگی روانی به شریک زندگی (1).  آماتو معتقد است که تعهد زناشویی به این معنی است که زوجین تا چه حد برای روابط زناشویی خود ارزش قائلند و چقدر برای حفظ و تداوم ازدواجشان انگیزه دارند (2). تعهد به رابطه را می­توان به عنوان واسطه­ای برای بخشش (3) ، تفاهم در تعیین محل زندگی (4)  و آمادگی برای فدا کردن خود برای شریک زندگی (5) دانست. بنابراین، تعهد را عاملی اصلی برای حفظ رابطه زناشویی می­دانند (6).

جانسون (7) تعهد را به سه بخش مجزا تقسیم می­نماید: تعهد شخصی، تعهد اخلاقی و تعهد ساختاری. این سه قسمت تعهد مربوط به رضایت از رابطه می­باشند. تعهد شخصی به معنی علاقه و تمایل فرد برای تداوم رابطه زناشویی است که مبتنی بر جاذبه و رضایت زناشویی است. تعهد اخلاقی اشاره به تعهدی دارد که افراد احساس می­کنند که باید در رابطه باقی بمانند. تعهد ساختاری شامل در دسترس بودن روابط جایگزین اجتماعی است.

برخی از نویسندگان بر این باورند که ارزش های دینی پیش بینی برای تعهد در ازدواج می باشد (8). به نظر می­رسد دینداری به عنوان یک عامل مهم و کلیدی در افزایش تعهد است. دین ترکیبی از باورها و شیوه­های ترویج شده توسط نهادهای مذهبی است که رفتار ، نگرش ، ارزش­ها و باورهای فرد را شکل می­دهد (9). روف (10) دینداری را به صورت باورهای فردی و رفتار فرد در ارتباط با ارزش های فوق طبیعی و ارزش های راسخ تعریف می کند. دینداری فردی اشاره دارد به باورهای مذهبی، احساسات و رفتارهایی که دیگران آنها را نمی بینند. عوامل حاکی از دینداری فردی شامل افکار، احساسات ، تعهد نسبت به خدا، عبادت و مطالعات معنوی می­شود. دینداری همگانی به شرکت در آیین های مذهبی، عبادت گروهی و حضور در مکان های عبادت اشاره دارد (11). دین می­تواند بخشی بنیادی از روابط زناشویی بسیاری از زوج­ها باشد و ممکن است ثبات زناشویی در طول دوره زندگی را تحت تاثیر قرار دهد (9).  عبدالله پور و همکاران در مطالعه ای به بررسی رابطۀ بین دینداری با رضایت از زندگی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پرداختند. تحلیل رگرسیون چندمتغیره نشان داد كه ابعاد نگرش مذهبی به صورت معناداری توان پیش‌بینی تغییرات رضایت زندگی را دارند (17).

هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی خراسان شمالی است.

فرضیه پژوهش

دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی خراسان شمالی موثر هستند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:03 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی

پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی

پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

 

ضرورت و اهمیت پژوهش

این واقعیت بر تمام جهان آشکار گردیده است که برای غلبه بر مشکلات به نیروی خلاق نیاز است. اگر خلاقیت تقویت نشود نابودی نزدیک است و هر ملتی که همگام با خلاقیت نشود رو به سقوط خواهد گذاشت. بدیهی است اگر ملت ها بخواهند به اهدافی برسند که تا به حال نرسیده اند باید از مسیری حرکت کنند که تا به حال نرفته اند و این مسیرها توسط افراد خلاق باید مشخص گردد (قاسمی،  1381).

باید گفت مسؤولیت سازمان های آموزشی به خصوص آموزش و پرورش که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان جامعه را برعهده دارد، صبغه ای دیگر به خود می گیرد، سازمان های آموزشی از یک سو وظیفه فراهم آوردن زمینه رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری و استفاده صحیح و جهت دار از استعدادها و توانایی های افراد را بر عهده دارند که این خود زمینه ساز توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و در جامعه است، و از سوی دیگر برای پویایی خود نیازمند پرورش و بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در سطوح دانشگاهها می باشند. همچنین در ضرورت و اهمیت این پژوهش می توان گفت که اگر مسئولین نظام های آموزشی، سبک های تفکر مرتبط با خلاقیت، ابداع و نوآوری را در بین دانش آموزان ترغیب کنند می توانند خود ارزشی و اعتماد به نفس را افزایش دهند (می انری ، 2005 ؛ به نقل از زارع ، 1390). در نتیجه توجه به سبک های تفکر در مدارس که محلی است برای ارائه آموزش

فرضیه های پژوهش

1- بین سبک های یادگیری با خلاقیت دانشجویان رابطه معناداری وجود دارد.

2- بین خلاقیت دانشجویان دختر و پسر تفاوت معناداری وجود دارد.

3- بین سبک های یادگیری دانشجویان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود دارد.

پرسش های پژوهش

1-کدام یک از سبک های یادگیری پیش بینی کننده‌ی قوی تری برای خلاقیت دانشجویان می باشند ؟

2- میزان استفاده از انواع سبک های یادگیری در دانشجویان چگونه است ؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:03 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی

پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی

پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

   تربیت نیروی انسانی كارآمد و مؤثر از جمله وظایف اصلی دانشگاه­ها محسوب می­گردد. دانشجویان هر دانشگاه سرمایه­های گرانقدر هر كشور به شمار می­روند كه توجه به تربیت آن­ها از نظر علمی، پژوهشی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و برنامه­ریزی صحیح در آموزش و پرورش آنان از وظایف اصلی دانشگاه­ها نیز به حساب می­آید. در جوامع امروزی نظام آموزش عالی به مثابه عامل اصلی و مهم در تحولات اقتصادی، اجتماعی و معنوی، وظیفه خود را بر آموزش مفاهیم علمی به افراد و همچنین تربیت نیروهای انسانی مؤمن و متعهد در انتقال ارزش­های فرهنگی، دینی و مذهبی متمرکز نموده است.

   در سال­های اخیر، رویكرد روانشناسی مثبت­گرا، با شعار توجه به استعدادها و توانمندی­های انسان، مورد توجه پژوهشگران حوزه­های مختلف روانشناسی قرار گرفته است. این رویكرد، هدف غایی خود را شناسایی سازه­ها و شیوه­هایی می­داند كه بهزیستی و شادكامی انسان را فراهم می­كند. از این­ رو عواملی كه موجبات تطابق هر چه بیشتر آدمی با نیازها و تهدیدهای زندگی را سبب گردند، بنیادی­ترین سازه­های مورد پژوهش این رویكرد می­باشند. در این میان، تاب­آوری جایگاه ویژه­ای، مخصوصاً در حوزه­های روانشناسی تحولی، روانشناسی خانواده و بهداشت روانی، به خود اختصاص داده است(1). تاب­آوری جان سالم بدر بردن از استرس­ها و ناملایمات زندگی است(2) و با رشد مثبت، انطباق­پذیری و رسیدن به سطحی از تعادل پس از به وجود آمدن اختلال در وضعیت تعادلی پیشین مطابقت می­کند(3). تاب­ .....

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه­های آن با میزان تاب­آوری دانشجویان دانشگاه رازی می باشد.

سوالات پژوهش

پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به سوالات زیر می­باشد:

-آیا بین تجربیات معنوی و تاب­آوری رابطه معناداری وجود دارد؟

-آیا بین مؤلفه­های تجربیات معنوی(معنایابی در زندگی، تأثیر ارتباط با خداوند، شکوفایی و فعالیت معنوی، تجربیات متعالی عرفانی، تجربیات سلبی و فعالیت­های اجتماعی-مذهبی) و تاب­آوری رابطه معناداری وجود دارد؟

-آیا مؤلفه­های تجربیات معنوی(معنایابی در زندگی، تأثیر ارتباط با خداوند، شکوفایی و فعالیت معنوی، تجربیات متعالی عرفانی، تجربیات سلبی و فعالیت­های اجتماعی-مذهبی) می­توانند تاب­آوری را پیش­بینی کنند؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:03 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریا

پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی

پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

  • مقدمه و بیان مساله

در عصر کنونی که رشد روز افزون فناوری تحولات شگرفی را در زندگی انسان ها به وجود آورده و زندگی ساده جای خود را به زندگی پیچیده داده است، ریاضیات بیش از پیش جای خود را در همه زمینه های اجتماعی و صنعتی باز کرده و انسان ناگریز است برای پاسخ به مسائل پیچیده زندگی خود از ریاضیات کمک بگیرد. بر این اساس امروزه نظام های آموزش عالی در سراسر دنیا در تلاش هستند که با گنجاندن مباحث ریاضی در برنامه های تحصیلی خود به پرورش توانایی های ذهنی و قدرت استدلال منطقی در فراگیران خود کمک کنند و آنها را برای همگامی با تحولات علمی و پیشرفت های فناوری و زندگی آینده یاری نمایند. بدیهی است که حصول چنین اهدافی مستلزم شناسایی مشکلاتی است که بر سر راه یادگیری دانشجویان در دروس ریاضی وجود دارد. از طرفی به نظر می رسد که برخی از مشکلات فراگیران در یادگیری ریاضیات ریشه درون فردی دارند و ناشی از متغیر های شناختی-انگیزشی و نگرش های دانشجویان می باشند.

در سالهای گذشته، پژوهش های زیادی روی فراشناخت انجام شده است و اخیراَ باورهای افراد درباره ماهیت دانش و یادگیری یا باورهای معرفت شناختی، با این فرض که آنها بخشی از مکانیسم زیربنایی فراشناخت هستند مورد پژوهش قرار گرفته اند(اسپیرو، فلتوویچ و کولسون،1996؛ شومر،1990).

روان شناسان تربیتی به طور نمونه باورهای معرفت شناختی را به عنوان نظامی از فرض ها و باورهای ضمنی و مطلق در نظر می گیرند که دانش آموزان درباره ماهیت دانش و کسب آن دارند(برونینگ، شراو و رونینگ،1999؛ پالسن و فلدمن،2005). این باورها دارای ابعاد مختلفی هستند و مقوله هایی چون منبع

فرضیه های پژوهش

بین باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت رابطه وجود دارد.

بین باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای خودکارآمدی ریاضی رابطه وجود دارد.

بین باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای درگیری شناختی رابطه وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:03 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

     با استفاده از راهبردهای فراشناختی یادگیرندگان قادر می شوند تا زمان، مكان و حمایت های لازم هنگام مطالعه و یادگیری را انتخاب و تنظیم نمایند. در واقع راهبردهای مدیریت منابع جزئی از راهبردهای یادگیری خودگردان[3] هستند.

     خودگردانی[4] عبارت است از کنترل، هدایت و تنظیم اعمال برای رسیدن به اهداف
و اکتساب اطلاعات
 (پاریس و پاریس[5]، 2001 ). فرآیند خود
گردانی در یادگیری به دنبال فعال نمودن یادگیرنده و پذیرفتن مسئولیت از طرف وی نسبت به مسائل آموزشی روزمره خود می
باشد. یادگیری خودگردان به فعالیت
های رفتاری، فراشناختی و انگیزشی دانش
آموزان که در جریان یادگیری
شان سهیم هستند اطلاق می
شود (زیمرمن، 1998).

راهبردهای یادگیری خودگردان به دانش
آموزان كمك می كنند تا مطالب ارائه شده در آموزشگاه
ها را نه تنها بهتر بفهمند، بلکه در امور تحصیلی خود
 انگیخته، فعال و علاقه
مند باشند و پیشرفت تحصیلی قابل توجهی کسب نمایند.

 افراد خودگردان، بر اساس معیارها و اهدافی که برای خود مشخص کرده
اند رفتار خود را مورد قضاوت و ارزیابی قرار می
دهند، سپس بر اساس اینکه کدام یک از رفتارها با اهداف و معیارهای شخصی آنها هماهنگی دارد خود را پاداش یا تنبیه می
کنند. به عبارت دیگر راهبردهای خودگردانی سبب انعطاف پذیری در رفتار یادگیردنده می شوند و به او کمک می کنند تا هر زمان که برایش ضرورت داشته باشد روش و سبک یادگیری خود را تغییر دهد (موسوی،1387).

زیمرمن (1995) نشانه
های یادگیری خودگردان را عبارت از هدفمند بودن، مدیریت زمان، تمرین معنی
دار و جهت
دار، کاربرد

 مناسب راهبردهای شناختی
و
 فراشناختی و احساس خود کارآمدی می داند.

 


[1] Source management  strategies

[2] Zimmerman  & Martinez - pons

[3] self – regulated learning strategies

[4] [4] self – regulation

[5] Paris

هدف پژوهش

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری كلاسی در استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع می باشد.

سوال پژوهش

این پژوهش به دنبال پاسخ گویی به این سؤال است كه كدامیك از ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری (تقاضاهای فراشناختی، مباحثه بین دانش آموزان، مباحثه دانش آموز با معلم، كنترل توزیع شده، صدای دانش آموز، تشویق و حمایت معلم و حمایت عاطفی) پیش بینی كننده راهبردهای مدیریت منابع (مدیریت زمان و مكان، تنظیم تلاش، یادگیری با كمك همسالان و كمك خواستن از دیگران) می باشد؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:02 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد