paperdownfile

محصولات دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های زندگی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های زندگی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های زندگی در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های زندگی در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

آموزش مهارت­های زندگی اولین بار در سال 1978 تحت عنوان آموزش­های فشرده مطرح گردیدو برای اولین بار در مشاوره گروهی ارئه شد. و سازمان بهداشت جهانی به منظور پیشگیری و همچنین افزایش سطح بهداشت روانی افراد برنامه­ای با عنوان آموزش مهارت­های زندگی تدوین کرد. هدف از این برنامه افزایش توانایی­های روانی-اجتماعی کودکان و نوجوانان بود، برای اینکه بتوانند با مقتضیات مسائل و دشواری­های زندگی، سازگارانه برخورد کنند(کورسینی و گازدا، 2015).

 

چند ویژگی آموزش مهارت­های زندگی

-        اول اینکه آموزش مهارت­های زندگی یک شکل قدرتمند از آموزش و درمان است. زیرا مراجع به طور همزمان مهارت­های جدید را در چندین حوزه فرا می­گیرد.

-        دوم اینکه، آموزش مهارت­های زندگی یک مدل آموزشی است که یک سری مهارت­ها را تدریس می‌کند و منجر به بازگشت و عود کمتر در مراجع می­شود.

-        سوم اینکه، شرکت­کنندگان فعالانه در یادگیری و تکمیل مهارت­های زندگی شرکت می­کنند، بنابراین احتمالاً بیشتر احساس مالکیت فرایند آموزش، و کارآمدی را حس می­کنند.

-        چهارم اینکه، آموزش مهارت­های زندگی هم برای پیشگیری و هم برای درمان مشکلات روانی یک راه مناسب است و اینکه مؤثرترین و کارآمدترین راه برای یادگیری این مهارت­ها تدریس مستقیم آنهاست (کورسینی و گازدا، 2015).

 

-       ضرورت آموزش مهارت­های زندگی

-        دانش­آموزان، افرادی هستند که آینده جامعه هر کشور را تشکیل می­دهند. در صورتی که مهارت­های زندگی را آموزش ببینند، با داشتن این مهارت ها قادر خواهند بود از فرصت­های زندگی با بهره­وری بیشتری استفاده کرده و به عنوان افراد موفق­تری در جامعه ظاهر شوند. اهمیت مهارت­های زندگی در حدی است که نیاز به داشتن معلمان متخصص در آموزش این مهارت­ها ضروری به نظر می­رسد، تا نحوه مدیریت روابط اجتماعی، سازگاری و کنار آمدن با فرهنگ­ها و باورهای متفاوت و این که در زندگی روزمره آن ها چه می‌گذرد و برای بهتر کردن زندگی امکان چه کارهایی وجود دارد را به دانش­آموزان آموزش دهد (زیمرمن، 2012).

مشکل آموزش مهارت­های زندگی این است که قوت واقعی آن­، در مفهوم­سازی آن به عنوان یک الگوی آموزشی است و از آنجایی که تعداد زیادی از متخصصان یاری دهنده سلامت روان، هنوز الگوی درمان پزشکی را قبول دارند. آموزش مهارت­های زندگی باید در انتظار مخالفت­ها و مقاومت­های زیادی باشد (کورسینی و گازدا، 2015).

از اهداف دیگر آموزش مهارت­های زندگی می­توان به بعد درمانی آن اشاره کرد چراکه بیشتر بیماران یا مراجعانی که برای مشکلات روان­شناختی یا هیجانی به دنبال کمک هستند، مشکلاتی در حوزه­های مهارت­های زندگی دارند. گروه­های آموزشی مهارت­های زندگی، برای بیمارانی که در بخش­هایی از مهارت دارای مشکل هستند دایر می­گردد. مرکز پزشکی رایج­ترین بخش­هایی که نقص در آنها باعث اختلال روانی می­شود را شامل این موارد می­داند: ارتباطات بین­فردی، معنا یا هدف زندگی، تصمیم­گیری، حل مسئله، روابط زناشویی و خانوادگی. در این مرکز بیمار تشویق می­شود تا آنجا که می­تواند هر یک از این گروه­های آموزشی را گزینش کرده و در آن شرکت نماید (کورسینی و گازدا، 2015).



-Corsini& Gazda

- Zimmerman


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:13 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

احتیاج به یادگیری به طور طبیعی و ژنتیکی در نهاد بشر وجود دارد (جردن، گلاتینگ و رامیننی، 2013). کودک از همان اوایل زندگی نیاز به یادگیری را در خود احساس می کند و تلاش می کند تا به اسرار دنیای اطراف خود پی ببرد. او به طور ناخودآگاه در می یابد که می تواند در محیط اطراف خود تأثیر و نفوذ داشته و تا اندازه ای آن را کنترل نماید. این فرایند در نهایت منتهی به تلاش او برای تغییر موقعیت خود به عنوان یک نوجوان می شود. در بعضی مواقع کودکی با انگیزه و شوق یادگیری وارد مدرسه می شود اما بعد این انگیزه را از دست داده و نمی تواند کنجکاوی خود را توسعه و گسترش دهد، در نتیجه در معرض خطر کم هوشی و کاهش ذکاوت قرار می گیرد که این خود موجبات نگرانی والدین را فراهم می کند. بی میلی و بی توجهی کودک به یادگرفتن گاهی تبدیل به نفرت و بیزاری از یادگرفتن می شود. این وضع می تواند نتایج مصیبت بار آموزشی، روانی، اجتماعی و حرفه ای داشته باشد. عواملی که در کنار هم موفقیت های تحصیلی را به وجود می آورند عبارتند از: ذکاوت، خواست و علاقه، تحرک و انگیزش، سعی و کوشش، مهارت های تحصیلی یا آکادمیکی و تشویق و ترغیب. هرگاه یکی از این عناصر از بین برود، خطر ایجاد نارسایی های یادگیری به طور چشمگیری افزایش می یابد. علاوه بر این هر یک از این عوامل می تواند تحت تأثیر عوامل محیطی و همسالان، مشکلات مربوط به زبان، بلوغ جنسی و عوض کردن پی در پی مدرسه قرار گرفته و فرایند یادگیری را در کودک تضعیف کنند (جردن، گلاتینگ و رامیننی، 2013). عارضه ی ناتوانی های یادگیری مسئله ای است که در همه ی زبان ها، فرهنگ ها و ملت ها دیده می شود و امروزه در برخی مناطق، شهر ها و مدارس، دانش آموزانی از فرهنگ ها و زبان های مختلف در کنار یکدیگر مشغول به تحصیل هستند. بنابراین کاملاً منطقی است که بپذیریم دشواری در یادگیری آموزشگاهی ممکن است بر اثر تفاوت اساسی فرهنگ کودک از جنبه ی زبان، ارزش ها یا آداب و رسوم با فرهنگ محیط مدرسه پدیدار شود. این در حالی است که موفقیت در تحصیل برای کودکان مدرسه رو و والدین آنها یک ارزش والا محسوب می شود. بسیاری از کودکان در امر یادگیری با مشکل مواجه می شوند. این مشکل می تواند اختصاصی باشد مانند ناتوانی کودک در انجام برخی تکالیف خاص مانند خواندن، یا عمومی باشد مانند کندی کودک بیش از حد معمول در مجموعه ای از تکالیف. به عقیده ی نانی و لامینی (2012) طبق مصاحبه ی زمینه یابی سلامت ملی حدود 8% از کودکان و نوجوانان تا حدی " ناتوانی یادگیری" دارند.  



 -Jordan, Glutting, & Ramineni

 -Jordan, Glutting, & Ramineni

 -Specific

 -General


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:13 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی شناختی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی شناختی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی شناختی در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی شناختی در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات:

فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

تعریف و ویژگی ها

نارسایی شناختی به شکست فرد در انجام کارهایی گفته می­شود که در حالت عادی قادر به انجام آنها است. به عبارت دیگر نارسایی شناختی مجموعه اشتباهات شناختی هستند که هنگاه انجام تکالیفی رخ می­دهد که فرد معمولاً آنها را به شکل موفقیت­آمیزی انجام می­دهد. برادنت اولین کسی است که این اصطلاح را مطرح کرد (وایت، ناگین، رپلوگل و استوتامر- بور، 2004).

مارتین، نارسایی­های شناختی را اشتباهات شناختی یا خطاهایی می­داند که فرد باید به صورت هنجاری ظرفیت انجام آن را داشته باشد (والاس، وودانوویچ و رستینو، 2003).

نارسایی شناختی شامل اختلال در توجه (برای مثال شکست در ادراک) و حافظه (شکست در یادآوری نارسایی) و عملکرد حرکتی (نارسایی حرکتی) می­باشد. همچنین نارسایی­های شناختی شامل حواس­پرتی، مشکلات مربوط به حافظه، اشتباهات سهوی و عدم یادآوری اسامی می­باشد (ولز، 1996). نارسایی شناختی با چگونگی یادگیری رویدادی گران­بار، ظرفیت حافظه­ی کوتاه مدت، کاهش سطح هوشیاری و توجه منحره شده ارتباط دارد (مورتن، هوستراپ، هرتز و بونده، 2010).

ریزون (1988) مطرح کرده افرادی که مرتکب نارسایی شناختی می­شوند، تمرکز حافظه­ی محدودی دارند. محققان نشان دادند که انواع نارسایی شناختی مانند نارسایی حافظه، حواس­پرتی و اشتباه کردن، رابطه­ی مثبت و معنادار با استعداد خستگی شغلی علی­الخصوص خرده مقیاس­های پاسخ عاطفی، ادراک زمان و بی­قراری دارند؛ بنابراین می­توان گفت که عواطف نامطبوع، احساس بی­قراری و ملالت با توانایی افراد در تمرکز و انجام دادن تکالیف روزمره تداخل پیدا می­کند. اختلالات شناختی از جمله مشکلات مصرف کنندگان سیگار توصیف شده است. مصرف سیگار با تغییرات قابل ملاحظه در حافظه، هوش، ادراک، فراشناخت، یادآوری، حل مسأله و سایر توانایی­های شناختی همراه است.

 

ابعاد نارسایی های شناختی

والاس، پاپ و موندوره (2006) در مطالعه­ی خود مطرح کرده­اند که ساخت نارسایی­های شناختی چند بعدی است. برای مثال نورمن بیان کرد که سه دسته بندی اصلی از نارسایی­های شناختی وجود دارد که شامل خطا در شکل دادن به اهداف، فعال­سازی طرحواره­ها و راه­اندازی کنش­ها است (اسلامی و عریضی، 1386). آن­ها خاطرنشان کردند که نارسایی­های شناختی با یادگیری رویدادی گران­بار، ظرفیت حافظه کوتاه مدت، کاهش سطح هوشیاری و توجه منحرف شده رابطه­ی مثبت دارد. به علاوه نارسایی­های شناختی با پیامدهای رفتاری مثل دزدی از مغازه ناشی از حواس پرتی، سوانح اتومبیل و خطاهای هدایتی هواناو (مثل استفاده نادرست از انتهای سوزن قطب نما) رابطه دارد. محققان دیگر نشان داده­اند که نارسایی­های شناختی نتیجه­ی عواملی مثل چندوظیفه­ای بودن، نگرانی و کسالت است. والاس و همکاران می­گویند، تنها یک مطالعه به صورت مستقیم رابطه­ی بین کسالت و نارسایی شناختی را بررسی کرده است.

هوش

یکی از بحث برانگیزترین پدیده­های روانی است که هنوز ماهیت آن تا حدود زیادی ناشناخته است. با وجود کوشش­های گسترده­ی روان­شناسان، هنوز هیچ تعریف دقیق و روشنی که همگان بر آن توافق داشته باشد، ارائه نشده است. آلفرد بینه که نخستین آزمون هوشی را پدید آورد اعتقاد داشت که هوش شامل توانایی­هایی مانند استدلال، تخیل، بینش، قضاوت و سازگاری است. نظریه­پردازان دیگر معتقد بودند که هوش فقط شامل سه توانایی شناختی مهم است: تفکر انتزاعی، یادگیری و حل مسأله (شهاتا و باته، 2009). با وجود این برخی دیگر اعتقاد دارند که این سه توانایی نمود تنها یک توانایی زیربنایی هستند که عامل عمومی یا g نامیده می­شود. علاوه بر روان­شناسان افراد عادی نیز دیدگاه­های ارزشمندی درباره­ی هوش دارند. نتایج یک زمینه­یابی نشان داد که افراد عادی سه رفتار را با هوش معادل می­دانند: حل مسأله­ی علمی، یعنی استدلال منطقی، دیدن جنبه­های مختلف مسأله و داشتن ذهن باز، توانایی کلامی، یعنی مهارت در صحبت کردن و مهارت در خواندن مطالب؛ و هوش اجتماعی، یعنی تیزبینی، پذیرش اشتباهات و توجه به دنیای اطراف. این توانایی­ها در بسیاری از نظریه­های مهم هوشی دیده می­شوند و آزمون­های هوشی نیز آن­ها را می­سنجند. علت اختلاف نظر بر سر ماهیت هوش این است که هوش مشاهده­پذیر نیست. هوش سازه­ای است که نظریه­پردازان و آزمون­سازان پدید آورده­اند تا به کمک آن رفتارهای هوشمندانه را تبیین کنند. به سخن دیگر، آن­ها همه­ی رفتارهای هوشمندانه را ناشی از وجود پدیده­ای به نام هوش می­دانند.


 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:12 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت معماری و بیوگرافی لویی سالیوان

پاورپوینت معماری و بیوگرافی لویی سالیوان

پاورپوینت معماری و بیوگرافی لویی سالیوان در 59 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات59
حجم33 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت معماری و بیوگرافی لویی سالیوان در 59 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc

 


موضوعات:

 

زندگی نامه

معرفی سبک سالیوان

معرفی آثار

بیان دیدگاه


آشنایی:

معماری آمریکایی بود که پدر مدرنیسم خوانده شده؛او فردی شناخته شده در خلق آسمانخراشهای مدرن و معمارو منتقدی تاثیرگزار در مکتب شیکاگو بود. او همچنین مرشد و مربی معمار بی نظیر قرن 20 ، فرانک رایت بود. در عین حال الهامی بود برای گروهی از معماران شیکاگو که بعدها این گروه با مکتبی به نام مکتب ساختمانهاو خانه های مرغزاری در آمریکا شناخته شدند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:12 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت ساختارگرایی در معماری معاصر

پاورپوینت ساختارگرایی در معماری معاصر

پاورپوینت ساختارگرایی در معماری معاصر در 46 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل
 پاورپوینت ساختارگرایی در معماری معاصر در 46 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 



فهرست مطالب :

ساختارگرایی
کانستراکتویسم
ساختگرایی در روسیه
ولادیمیر تاتلین
بیوگرافی
اصول معماری کانستراکتیویسم روس
بیانیه مایاکوفسکی
در روسیه ساختارگرایی دو مرحله متفاوت را طی کرد
طرح ها
بررسی
Models (ماکتها)
Future (آینده)
آخرین کارها از سال ۱۹۲۴
اثر کانستراکتیویسم بر معماری
معماری معاصر ایران در سالهای 1300تا 1335
منابع


žساختارگرایی :

یکی از اندیش راه‌های رایج در علوم اجتماعی است. بر پایه این طرز فکر تعدادی ساختار باطنی و ناملموس، چارچوب اصلی در پشت پدیده‌های ظاهری اجتماع را تشکیل می‌دهند. روش ساختارگرایی در نیمه دوم سدهٔ بیستم از سوی تحلیلگران زبان، فرهنگ، فلسفهٔ ریاضی و جامعه به گونه‌ای گسترده بکار برده می‌شد. اندیشه‌های فردینان دو سوسور را می‌توان آغازگاه این مکتب دانست. هرچند پس از وی ساختارگرایی تنها به زبان‌شناسی محدود نشد و در راه‌های گوناگونی بکار گرفته شد و مانند دیگر جنبش‌های فرهنگی، اثرگذاری و بالندگی آن بسیار پیچیده است.

žساختارگرایی به دنبال راهی است برای شرح و گزارش پیوند درونی‌ای که از طریق آن معنایی در یک فرهنگ ساخته می‌شود. کاربرد دوم آن که به تازگی دیده شده است در فلسفهٔ ریاضی می‌باشد. بر پایهٔ اندیشهٔ ساختارگرا معنا در یک فرهنگ از راه پدیده‌ها و کارکردهای گوناگونی که سامانه معنایی را می‌سازند، بارها پدیدار می‌شود. ساختارگرایی می‌تواند به پژوهش در ساختارهای نشانه‌مندی مانند آیین‌های پرستش، بازیها، نوشتارهای ادبی و غیر ادبی، رسانه‌ها و هر چه که در آن معنایی از درون فرهنگی بدست آید، بپردازد و ساختار آن را بررسی نماید.

žاز سوسور به بعد یافتن ساختارها، اصلی‌ترین دل مشغولی پژوهشگران در علوم مختلف، از جمله ادبیات گردید. تئوری نظام‌مند بودن زبان منتقدان را بر آن داشت كه ادبیات را نیز نظامی همبسته بدانند و همان تمایزی را كه سوسور میان زبان و گفتار می‌یافت، میان مطلق ادبیات و سبك‌های (genre) گوناگون بیابند. زبان شناسی ساختار گرا توجه خود را به مصادیق متنوع زبان یعنی گفتارها معطوف می‌كند. در سبك شناسی ساختاری هر چند، منتقد علاقه‌مندی خود را به حفظ نظریه‌پردازی در باب ادبیات حفظ می‌كند. اما اصلی‌ترین كوشش او تشریح مصادیق و الحان مختلف ادبیات، یعنی ژانرهای مختلف و چگونگی متابعت یا عدول از معیار مسلط و نرم (norm) تثبیت شده است.

ž

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:12 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت ارتباط معماری با آرامش

پاورپوینت ارتباط معماری با آرامش

پاورپوینت ارتباط معماری با آرامش در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت ارتباط معماری با آرامش در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



فهرست مطالب :


مقدمه
  عناصر آرامش زا
تاثیر نماز بر احساس امنیت روانی
-عبـــادت ویاد خـــدا
-رسیــدن به معشــــوق
نتیجه
آرامش درمعماری
-آرامش در فنگ شویی(آرامش به سبک چینی)
نشیمن
آشپزخانه
دستشویی و حمام
مکان های آرامش زا
آرامش در مساجد
آرامش در کلیسا
آرامش در پارکها و زینت آنها
رنـگ در دو مـکان خـود را نـشـان می دهد
حضور روان درمان آب در معماری آرامش
نور و تاثیر آن بر آرامش


مقدمه

به یـقـیـن روابـط بین انـسان و محیط دو طرفه است زیرا انسان در دامـان او پـرورش می یابد و بنابر تقدیر الهی، تغییر آن در یدِ انسان است.

در عالم ماده، انسان تنــها موجودیست که اراده دارد بنابراین تنها اوسـت که قــادر است روابط خود را بر هم زند یا تغییر دهد. بعضی روابط قابل قطع شدن نیست بلکه تنها کیفیت (مثـــبت یا منفی) آن تغییر می کند و محیط از جمله ی آنـها است. بنابراین با مثــبت یا منــفی شدن آن، می توان رابطه بین خود انسان ها را نیز بررسی کرد. مقاله حاضر می کوشد تأثیر عوامل محیطی را بر انسان ها بیابد تا در نتیجه آن روابط بیــن انسان ها را بهبــود بخشد.

عناصر آرامش زا:

نمــاز- عبــادت و یاد خدا- هنرهای دستی از جمله خطاطی- ورزش هــایی مثل یوگا- رسیــدن به معشــوق- آرامش به وسیله یک معماری خوب و محیطی که در آن زندگی می کنیم- صحبت با مشاور یا سنگ صبور- در کنار هم بودن به خصوص خانواده ....



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:12 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت معماری و بیوگرافی مهندس نادر خلیلی

پاورپوینت معماری و بیوگرافی مهندس نادر خلیلی

پاورپوینت معماری و بیوگرافی مهندس نادر خلیلی در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت معماری و بیوگرافی مهندس نادر خلیلی در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


توجه : 24 اسلاید این پاورپوینت فقط تصویر می باشد و توضیح ندارد .


فهرست مطالب


مقدمه
بیوگرافی نادر خلیلی
روش ”گل تافتن“
سیستم کیسه های شنی یا ” ابرخشت“
جایزه هایی كه نادر خلیلی برای طرح هایش گرفته است
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:11 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت سبک ناتورالیسم در معماری معاصر

پاورپوینت سبک ناتورالیسم در معماری معاصر

پاورپوینت سبک ناتورالیسم در معماری معاصر در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت سبک ناتورالیسم در معماری معاصر در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



فهرست مطالب :


معنای واژه ناتورالیسم
تعریف كلی ناتورالیسم درهمه ادوار
 تعریف ناتورالیسم در ادوار مختلف
ارتباط ناتورالیسم با رئالیسم ( واقع گرایی)
عوامل شكل دهنده ناتورالیسم
علل بروز نكردن ناتورالیسم به عنوان سبك
نقش طبیعت در خلاقیت معماری
تاثیر دیرینه طبیعت
واكنش محسوس آنها به طبیعت از طریق رویكردهای ذیل حاصل شده است
تكامل از طریق تضاد
قوانین طبیعت كه با معماری  مرتبط است
انواع طبیعت گرایی
الهام گرفتن از طبیعت
طبیعی بودن معماری ( معماری ارگانیک)
استعاره درمعماری
ناتورالیسم در معماری
تفاوت عمده مكتب ناتورالیسم و معماری ارگانیك
هنر نو
اصول فكری پیروان نهضت هنر نو
ویکتور هورتا(1947-1891)
نمونه ای از كارهای ویكتور هورتا
نمایش چند اثر طبیعت گرایانه گائودی
لویی سالیوان
معماری ارگانیك
فرانک لوید رایت
خانه روبی
▪ به طور کلی تفکرات و زیربنای فکری معماری معاصر ایران عبارتند از
استراتژی های آموزش
نتیجه
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:11 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده

پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده

دانلود پرسشنامه استاندارد ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

 توضیح:

پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده یک ابزار 20 سوالی است که برای سنجش دو بعد عمده عملکرد خانواده، یعنی همبستگی و انطباق پذیری تدوین شده است. این مقیاس بر اساس الگوی حلقوی پیچیده  عملکرد خانواده ساخته شده است که بر وجود سه بعد محوری در عملکرد خانواده یعنی همبستگی، انطباق پذیری (قدرت تغییر کردن) و ارتباط تاکید دارد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

تعداد گویه ها :                       20

تعداد مولفه :                          2 مولفه (همبستگی و انطباق پذیری)

روایی و پایایی :                      دارد

نحوه نمره گذاری :                   دارد

منبع :                                    دارد

نوع فایل :                             word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                       3

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:11 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اضطراب مدرسه - گزارش معلم (SAS-TR)

پرسشنامه اضطراب مدرسه - گزارش معلم (SAS-TR)

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب مدرسه گزارش معلم (SASTR)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب مدرسه - گزارش معلم (SAS-TR)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح:

این پرسشنامه دارای 16 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان اضطراب اجتماعی از ابعاد مختلف (اضطراب اجتماعی و اضطراب فراگیر) است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

تعداد گویه ها :                       16

تعداد مولفه :                          2 مولفه (اضطراب اجتماعی و اضطراب فراگیر)

روایی و پایایی :                      دارد

نحوه نمره گذاری :                   دارد

منبع :                                    دارد

نوع فایل :                              word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                       2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:11 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد