paperdownfile

محصولات دانشجویی

پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 37 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 37 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان  " بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان "  در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

الگوی رفتار مصرف كننده

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده

عوامل فرهنگی

طبقه اجتماعی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانشناختی

انواع رفتار خرید

رفتار خرید پیچیده

رفتار خرید كاهش ناهماهنگی

رفتار خریدهای همیشگی

رفتار خرید تنوع گرایی

شناخت نیاز

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید

طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها

تفاوتهای فردی در قوه ابتكار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:56 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان  " بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری "  در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

 تعریف رفتار خریدار تجاری

خصوصیات بازارهای تجاری

مدل رفتار خرید تجاری

گونه های اصلی موقعیت خرید

خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)

خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)

وظیفه جدید (New Task)

شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری

عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری

فرایند خرید تجاری

شناخت مشکل

تشریح نیاز عمومی

مشخصات محصول

جستجوی تأمین کنندگان

درخواست پیشنهاد

انتخاب تأمین کننده

مشخصات روند خرید

ارزیابی کارایی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:56 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هفتم این كتاب با عنوان  " استراتژی بازایابی مشتری مدار "  در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:56 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید  با عنوان  " استراتژی محصول، خدمات و برند "  می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف محصول

محصولات، خدمات و تجربیات

سطوح محصولات و خدمات

دسته بندی کالاها و خدمات

محصولات مصرفی

ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی

محصولات صنعتی

تصمیمات مجزای محصولات و خدمات

تصمیمات محصول و خدمت

تصمیمات مربوط به یک محصول

برند

بسته بندی

برچسب زنی

خدمات پشتیبانی محصول

تصمیمات خط محصول

تصمیمات آمیخته محصول

ابعاد آمیخته محصول

تصمیمات اصلی استراتژی برند

تثبیت موقعیت برند

انتخاب نام برند

حمایت از برند

استراتژی توسعه برند

توسعه خط

توسعه برند

چند برندی

برندهای جدید

مدیریت برندها

بازاریابی خدمات

ماهیت و خصوصیات یک خدمت

استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی

وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:56 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

 

این فایل در زمینه برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی بوده و شامل بخشهای زیر است:

 

تعریف تجزیه و تحلیل شغل

روش های جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل شغل

نوشتن شرح شغل

نوشتن ویژگی های شغل (شرایط احراز شغل)

تجزیه و تحلیل شغل در دنیای ”بدون شغل“

آینده شرح شغل

کارمند یابی و فر ایند انتخاب

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

پیش بینی عرضه نیرو ی کار از منابع داخلی سازمان

منابع داخلی نیروی کار

پیش بینی عرضه نیروی کار از منابع خارج از سازمان

کارمند یابی ( شناسائی داوطلبان واجد شرایط)

سازمان های کاریاب به عنوان یک منبع تامین نیروی کار

استخدام نیروی کار ناهمگون

تدوین و استفاده از فرم درخواست کار

فرصت برابر و فرم درخواست کار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:55 ] [ بابک ]
[ ]

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال در 11 صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال در 11 صفحه

 

 

در این فایل به 20 سوال تئورهای مدیریت کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت در سال 1393 بصورت تشریحی پاسخ داده شده است. همچنین منابع و کتابهای مربوط به طرح 17 سوال از 20 سوال به همراه شماره صفحه آن نیز ذکر گردیده است ضمن اینکه در بخش اول فایل تفکیک سوالات بر حسب شاخه ها و درصد سوالات طرح شده از کتابهای مطرح در این زمینه نیز تحلیل شده است. تهیه این فایل به همه دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مجموعه مدیریت را دارند پیشنهاد می شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:55 ] [ بابک ]
[ ]

پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته

پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1393همر

پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1393همراه با ذکر منبع و شماره صفحه مربوط به طرح سوال در 20 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1393همراه با ذکر منبع و شماره صفحه مربوط به طرح سوال در 20 صفحه پی دی اف


در این فابل بصورت جامع به تمامی سوالات (70 سوال) تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری 1393 بصورت تشریحی پاسخ داده شده است. ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه مربوطه برای 48 سوال نیز ذکر شده است.

تهیه این فابل به داوطلبین شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و به ویژه دکتری نیمه متمرکز سال 1394 توصیه می شود

.به عنوان نمونه 2 سوال(سوال 2 و 34) از 70 سوال پاسخ داده شده به شرح زیر است:

2- بر اساس نظریه «مینتزبرگ» مدیران در «نقش های اطلاعاتی» کدام یک از نقش های مدیریت را ایفا        می­کنند؟

1) کارآفرین                        2) سخنگو                    3) رهبر                     4) مذاکره کننده

گزینه 2 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 73-75)

توضیح:

مینتزبرگ با مطالعه منظم فعالیتهای مدیران اجرایی پنج سازمان متفاوت، نتیجه می گیرد که مدیران برای انجام وظایف برنامه­ریزی، سازماندهی، هماهنگی، وکنترل به فعالیتهای گوناگونی می پردازد. وی معتقد است که مدیر نقشهای ذیل را ایفا می کند:

الف) نقشهای متقابل شخصی( انجام وظایف اجتماعی و تشریفاتی به منزله نماینده سازمان)

1. رئیس تشریفات

2. رهبر

3. رابط( به ویژه در مواجهه با افراد خارج از سازمان)

ب) نقش های اطلاعاتی

1. گیرنده(اخذ اطلاعات مربوط به عملیات ی واحد سازمانی)

2. نشردهنده(ارائه اطلاعات به کارکنان)

3. سخنگو(انقال اطلاعات به خارج از سازمان).

ج) نقشهای تصمیم گیری

1. سوداگری(کارآفرینی)

2. آشوب زدایی

3. تخصیص دهنده منابع

4. مذاکره کننده

نکته: نقشهای متقابل شخصی زمینه ساز ایفای نقشهای اطلاعاتی و به همین ترتیب نقش های اطلاعاتی زمینه ساز ایفای نقشهای تصمیم گیری را فراهم می کند.

34- در کدام یک از انواع تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی، اعضای باتجربه ی سازمان به عنوان الگو عمل

می کنند؟

1) فردی              2) تصادفی                3) پیوسته            4) غیررسمی

گزینه 3 صحیح است (مدیریت منابع انسانی سعادت، ص 169)

 

توضیح:

ممکن است از یکی از اعضای قدیمی و باتجربه سازمان که با شغل و وظایف تازه وارد آشناست، بخواهیم که راهنمایی و هدایت او را برعهده بگیرد، ولی اگر چنین فردی در سازمان وجود نداشته باشد که تازه وارد بتواند از او یاد بگیرد، یا عمل و رفتار او را الگوی خود قرار دهد، بناچار باید از کس دیگه ای خواست که راهنمایی و هدایت تازه وارد را بر عهده بگیرد. آموزش تازه وارد را به روش اول آموزش پیوسته و به روش دوم، آموزش گسسته نامیده اند.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:55 ] [ بابک ]
[ ]

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

عنوان: حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر

دسته: مدیریت مالی-مدیریت سرمایه گذاری- حسابداری- اقتصاد

فرمت:word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 15 صفحه

کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر جزو منابع کارشناسی ارشد و دکتری نیمه متمرکز مدیریت مالی محسوب می شود. در این فایل به مسائل فصل 2 الی 8 این کتاب بصورت جامع و تشریحی پاسخ داده شده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:55 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار

پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار

پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار در 47 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار در 47 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار

دسته»مدیریت( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 47

این فایل در47 اسلاید در زمینه پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار می باشد.

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تکنولوژیهای بی سیم

فواید استفاده از وسایل بی سیم

انواع وسایل بی سیم

پیجرها

Microbrowser

دستگاه نامه خوان الکترونیکی

تلفن همراه

رسانه های انتقال بی سیم

امواج الکترومغناطیسی

تکنولوژیهای انتقال سلولی

دستیار شخصی دیجیتالی

شبکه های کامپیوتری بی سیم و دسترسی اینترنتی

قرارداد استفاده از دستگاههای بی سیم

پردازش سیار و تجارت سیار

کاربردهای تجارت سیار

پردازش فراگیر

امنیت بی سیم

كاربردهای IT برای مدیران


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:55 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در ب

پروپوزال بررسی رابطه اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

پروپوزال بررسی رابطه اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


عنوان: پروپزال بررسی رابطه اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دسته: مدیریت مالی، حسابداری

تعداد صفحات: 19 صفحه

فرمت:word (قابل ویرایش)

کلمات کلیدی: پروپزال بررسی رابطه اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 

چکیده:

در این پژوهش به دنبال این هستیم تا رابطه بین اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران راکشف کنیم.لازم به توضیح است که اقلام تعهدی کل به اقلام تعهدی سرمایه درگردش و اقلام تعهدی بلندمدت تقسیم می شوند که اقلام تعهدی سرمایه در گردش نشان دهنده رشد در دارائی های عملیاتی خالص جاری و اقلام تعهدی بلندمدت نشان دهنده رشد در دارائی های عملیاتی خالص بلند مدت می باشد، در حالی که هردو نشان دهنده افزایش(کاهش) سود جاری است.

این قایل پروپزال رشته حسابداری و مدیرت مالی با عنوان بررسی رابطه اقلام تعهدی و فعالیتهای تامین مالی خارجی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد و  شامل بخشهای زیر است:

1- عنوان

2- تعریف مسأله (بیان مسئله)

الف - ضرورت و اهمیت موضوع به لحاظ نظری و كاربردی

ب - مقدمه و تشریح مسله

3- پژوهشهای علمی انجام شده قبلی در ارتباط با پایان‌نامه (بطور مختصر):

الف): تحقیقات خارجی

ب): تحقیقات داخلی که نوع مدل (الگو)، روش تحقیق و نتایج مشخص باشد.

4-  حدود پژوهش

الف- دامنه زمانی و مكانی اجرای پژوهش

ب- محیط جغرافیایی اجرای پژوهش

ج- جمع آوری داده ها

کلید واژه های فارسی و انگلیسی (حداکثر 5 کلید واژه)

5- فرضیات پژوهش

6- اهداف پژوهش

7- خلاصه و مراحل روش پژوهش

8- منابع

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 9:54 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد