paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه استعداد اعتیاد (APS) وید و همکاران 1992

پرسشنامه استعداد اعتیاد (APS) وید و همکاران 1992

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

برای بررسی ریسک اعتیاد و یا سنجش اعتیاد تاکنون مقیاس‌های متعددی ساخته و ارزیابی شده است. در این میان آزمون‌های اجرا و ارزیابی شده سه خرده مقیاس پرسشنامه چندوجهی مینه سوتا (MMP1-2)، شامل مقیاس تجدیدنظر شدة می بارگی مک اندرو (MAC-R)، مقیاس استعداد اعتیاد (APS) و مقیاس پذیرش اعتیاد (AAS) دارای کاربرد و شهرت بیشتری هستند.

از آنجا که ارزیابی‌های علمی در حیطه پیشگیری و درمان نیازمند وجود یک ابزار مناسب و کارآمدند، مواد این مقیاس‌ها و چگونگی نمره‌گذاری آنها معرفی خواهند شد. این آزمون‌ها را رستمی و همکارانش (1386) در ایران هنجاریابی کرده‌اند. که پایایی و روایی ان به ترتیب 78/0 و 65/0 بدست آمد. مواد سه مقیاس استعداد اعتیاد (APS)، مقیاس تجدیدنظر شده می‌بارگی مک اندرو (MAC-R) و مقیاس پذیرش اعتیاد (AAS) به ترتیب در قسمت‌های الف، ب و پ این ضمیمه آمده‌اند. این مقیاس‌ها با کسب اجازه از نویسندگان جهت بهره‌برداری معرفی می‌گردند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

38

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

معرفی مقیاس استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS)

استفاده آسیب زا از تلفن همراه که گاهاً استفاده افراطی از تلفن همراه یا استفاده بیمارگونه از تلفن همراه نیز خوانده می‌شود یکی از اختلالات جدید مرتبط با تکنولوژی است. استفاده آسیب زا از تلفن همراه وضعیتی است که در آن از تلفن همراه بیش از حد استفاده می‌شود و مشغله ذهنی زیادی به وجود می‌آورد. به دنبال گسترش این مشکل جنارو و همکارانش در سال ۲۰۰۷ اقدام به ساخت یک پرسشنامه برای سنجش آن کردند.

مقیاس استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) که معادل انگلیسی آن Cell-Phone Over-Use Scale است یک پرسشنامه ۲۳ سوالی است که به منظور سنجش استفاده آسیب زا از تلفن همراه تهیه شده است. این مقیاس بر اساس ده شاخص روانشناختی از DSM تهیه شده استمقیاس استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) هیچ خرده مقیاسی ندارد و در یک طیف لیکرت شش گزینه‌ای از هرگز تا همیشه نمره گذاری می‌شود. در پژوهشی که به منظور بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی این پرسشنامه انجام شده است ۲۱ ماده آن دارای روایی مناسبی تشخیش داده شده‌اند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

21

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش بافرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش بافرمت doc

 

شیوه نمره گذاری

اضطراب امتحان مجموعه‌ای از پاسخ‌های جسمی، روانشناختی و رفتاری است که در هنگام آماده شدن برای یک امتحان و انجام آزمون مشخص می‌شود. به دلیل عواقب منفی این نوع از اضطراب به خصوص در دانش‌آموزان و دانشجویان، روانشناسان همواره در پی ارزیابی صحیح و درمان آن بوده‌اند. از جمله ابزارهایی که برای ارزیابی و تشخصی اضطراب امتحان به کار می‌رود پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون است.

 

این پرسشنامه دارای ۳۷ گویه است که باید در مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به صورت “بلی و خیر” به آن پاسخ داده شود. هر چه نمره فرد در این پرسشنامه بالاتر باشد نشان دهنده اضطراب امتحان بیشتر است. با توجه به مشخصات روانسنجی مناسب و وجود نمرات برش استاندارد برای این پرسشنامه، استفاده از آن در سنجش اضطراب امتحان بسیار مناسب است.

 

برای نمره گذاری پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون باید به جواب خیر برای سوالات ۳- ۱۵- ۲۶- ۲۷ -۲۹- ۳۳ نمره ۱ بدهید. همچنین برای هر جواب بلی به سایر سوالات نیز باید یک نمره بدهید. پس از جمع کردن نمرات، نمره اضطراب امتحان فرد بدست می‌آید. نمره بیشتر نشانگر اضطراب امتحان بیشتر است و فرد با توجه به نمره کسب شده در یکی از این سه طبقه قرار می‌گیرد:

 

اضطراب خفیف: نمره ۱۲ و پایین‌تر

اضطراب متوسط: نمره ۱۳ تا ۲۰

اضطراب شدید: نمره ۲۱ و بالاتر

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

37

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

معرفی پرسشنامه

با توجه به بروز مشکلات مرتبط با تکنولوژی‌های جدید به خصوص در بین نوجوانان در سال‌های اخیر توجه زیادی به سنجش انواع اعتیادهای مرتبط با کامپیوتر، اینترنت و تلفن همراه شده است. اعتیاد به اینترنت نوعی استفاده افراطی از اینترنت است و مشخص شده است که می‌تواند تبعات منفی زیادی به همراه داشته باشد. ابزارهای بسیاری برای سنجش اعتیاد به اینترنت ابداع شده است که مشهورترین آن‌ها پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ است.

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ (IAT) در سال ۱۹۸۸ توسط کیمبرلی یانگ ساخته شد و در زمینه سنجش اعتیاد اینترنتی مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. سوالات این آزمون بر اساس ملاک‌های DSM-IV-TR برای اختلال قماربازی بیمارگون طراحی شده‌اند چرا که گمان می‌رود اختلال اعتیاد به اینترنت شباهت زیادی با اختلال قماربازی بیمارگون دارد. این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال است و تعیین می‌کند که آیا استفاده بیش از حد از اینترنت بر جنبه‌های مخنلف زندگی فرد اثر گذاشته است یا خیر.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ساختارهای منسوب به امید در متون روان‌شناختی از سال ۱۹۵۰ به بعد ظاهر شدند و اهمیت امید را در تغییرات درمانی، یادگیری و بهزیستی عمومی خاطرنشان ساختند. فرد دارای امید کسی است که انرژی و انگیزه لازم را برای رسیدن به هدف‌های منطقی دارد و می‌داند که چه چیزی می‌خواهد و همچنین می‌داند که چگونه و از چه راهی می‌تواند به هدف‌های خود برسد. چنین شخصی اگر دریک مسیر به مانع برخورد کرد از مسیرهای دیگری اهداف خود را دنبال می‌کند. با توجه به نظریات بسیار ارائه شده در زمینه امید و امیدواری، ابزارهای بسیاری نیز برای سنجش آن ابداع شده است.

پرسشنامه امید میلر (MHS) یا پرسشنامه امیدواری میلر که معادل انگلیسی آن Miller Hope Scale است در سال ۱۹۸۸ تویط میلر و پاورز ساخته شد. پرسشنامه اولیه دارای ۴۰ سوال بود که در نسخه‌های بعدی به ۴۸ سوال افزایش یافت. این پرسشنامه در طیف لیکرت از بسیار مخالف (نمره ۱) تا بسیار موافق (نمره ۵) نمره گذاری می‌شود. حداقل نمره هر فرد ۴۸ و حداکثر آن ۲۴۰ است و هر چه فرد نمره بیشتری بگیرد دارای امید بیشتری است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

48

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:42 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه انعطاف پذیری شناختی (CFI) دنیس و وندر وال 2010

پرسشنامه انعطاف پذیری شناختی (CFI) دنیس و وندر وال 2010

پرسشنامه انعطاف پذیری شناختی (CFI) دنیس و وندر وال 2010 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه انعطاف پذیری شناختی (CFI) دنیس و وندر وال 2010 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ­ی انعطاف پذیری شناختی (CFI)  توسط دنیس و وندروال (2010) معرفی شده و یك ابزار خودگزارشی كوتاه 20 سوالی است كه برای سنجش نوعی از انعطاف پذیری شناختی كه در موفقیت فرد برای چالش و جایگزینی افكار ناكارآمد با افكار كارآمدتر لازم است، به كار می رود. این پرسشنامه برای ارزیابی میزان پیشرفت فرد در كار بالینی و غیر بالینی و برای ارزیابی میزان پیشرفت فرد در ایجاد تفكر انعطاف پذیر در درمان شناختی- رفتاری افسردگی و سایر بیماری های روانی به كار می رود.

در ایران پژوهش شاره و همکاران سه زیر مقیاس برای این پرسشنامه بدست آمده است که عبارتند از جایگزین‌ها، کنترل، و جایگزین‌هایی برای رفتارهای انسانی.

 

روایی پایایی

اعتبار همزمان این پرسشنامه با افسردگی بك (BDI-II) برابر با 0/39- و روایی همگرایی آن با مقیاس انعطاف پذیری شناختی مارتین و رابین 0/75 بود (دنیس و واندر وال، 2010 ). در ایران شاره و همكاران (به نقل از سلطانی، شاره، بحرینیان و فرمانی، 2013) ضریب باز آزمایی كل مقیاس را 71/0 و ضرایب آلفای كرونباخ كل مقیاس را 90/0 گزارش نموده اند.

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه دارد، (سوالات هر مولفه مشخص نیست)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:42 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه باورهای وسواسی OBQ 44 OCCWG. 2003

پرسشنامه باورهای وسواسی OBQ 44 OCCWG. 2003

پرسشنامه باورهای وسواسی OBQ 44 OCCWG 2003 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه باورهای وسواسی OBQ 44 OCCWG. 2003 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این پرسشنامه توسط OCCWG در سال 2003 ساخته شد. نمره گذاری این پرسشنامه از صفر تا 7 می باشد.  رتبه بندی مقیاس از این قرار است 3- خیلی زیاد مخالف، صفر نظری ندارم و 3+ خیلی زیاد موافق.

در پژوهش شمس و همکاران (1383) برای محاسبه پایایی همزمان، پایایی ثبات درونی با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 92/0 برآورد شد و از ضریب دو نیمه سازی با عنوان همبستگی اصلاح شده 94/0 برآور شد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

44

تعداد مولفه:

ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:42 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه بیش فعالی و اتیسم نوا 2003

پرسشنامه بیش فعالی و اتیسم نوا 2003

پرسشنامه بیش فعالی و اتیسم نوا 2003 در 1 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه بیش فعالی و اتیسم نوا 2003 در 1 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

اگر کودک شما بیش از 7 سال سن دارد و حداقل جواب شما در 8 مورد مثبت است احتمالا کودک شما بیمار است و نیا ز به حمایت دارد ولی برای تشخیص دقیق تر و درمان ابتدا به یک متخصص مراجعه بفرمایید.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

10

تعداد مولفه:

ندارد

روایی و پایایی:

ندارد

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:42 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه پذیرش تغییر شغل مارتین پاتچن 1965

پرسشنامه پذیرش تغییر شغل مارتین پاتچن 1965

پرسشنامه پذیرش تغییر شغل مارتین پاتچن 1965 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه پذیرش تغییر شغل مارتین پاتچن 1965 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

هدف: سنجش میزان پذیرش تغییرات شغلی فرد

توسط مارتین پاچن در سال 1965 ساخته شد.

این پرسشنامه دارای ۵ سوال بوده و هدف آن سنجش میزان پذیرش تغییرات شغلی فرد می باشد. نحوه پاسخدهی به سوالات این پرسشنامه بر اساس یک طیف پنج گزینه ای می باشد که امتیازات مربوط به هر گزینه در جدول زیر زیر ارائه گردیده است. ابتدا به تمام سوالات پاسخ داده و پس از پاسخگویی به عبارات وارد لینک قسمت پاسخنامه شده و پاسخ هر عبارت را در جدول پاسخنامه عنوان نمایید.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

5

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:42 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ترس از تصویر بدن لیتلتون BICI 2005

پرسشنامه ترس از تصویر بدن لیتلتون BICI 2005

پرسشنامه ترس از تصویر بدن لیتلتون BICI 2005 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ترس از تصویر بدن لیتلتون BICI 2005 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

  این پرسشنامه در سال ۲۰۰۵ توسط لیتلتون و همکاران طراحی شد. این آزمون حاوی ۱۹ پرسش است که هر پرسش دارای پنج گزینه است که از ۱ (هرگز) تا ۵ (همیشه) نمره­گذاری می­شود. در ایران بساک­نژاد و غفاری ۱۳۸۶ روایی این آزمون را براساس همسانی درونی به روش آلفای کرونباخ 95% گزارش کردند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

19

تعداد مولفه:

ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:42 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 صفحه بعد