paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه درجه بندی تشخیص اختلال سلوك (فرم معلمان)

پرسشنامه درجه بندی تشخیص اختلال سلوك (فرم معلمان)

دانلود پرسشنامه استاندارد پرسشنامه درجه بندی تشخیص اختلال سلوك (فرم معلمان)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد پرسشنامه درجه بندی تشخیص اختلال سلوك (فرم معلمان)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه درجه بندی تشخیص اختلال سلوك (فرم معلمان) محقق ساخته می ­باشد كه بر اساس علایم بالینی ذكر شده در منابع مختلف و رعایت اصول روانسنجی، ساخت آن صورت می پذیرد. مبنای طرح سوالات در واقع راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی انجمن روانپزشكی آمریكا می ­باشد كه البته با توجه به منابع بالینی متعدد و نظر كارشناسان و متخصصان ویژگی های دیگری نیز به لیست اضافه گردیده است. که شامل 35 گویه و 5 مولفه می باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            35 

تعداد مولفه :                              5 مولفه (پرخاشگری، بی مسئولیتی، فریب كاری، خراب كاری و روابط بین فردی ضعیف)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:12 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه مشاهده معلم از رفتار انطباقی در کلاس درس (لیف و همکاران، 2002)

پرسشنامه مشاهده معلم از رفتار انطباقی در کلاس درس (لیف و همکاران، 2002)

دانلود پرسشنامه استاندارد مشاهده معلم از رفتار انطباقی در کلاس درس (لیف و همکاران، 2002)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مشاهده معلم از رفتار انطباقی در کلاس درس (لیف و همکاران، 2002)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


نسخه تغییر یافته چك لیست مشاهده معلم از رفتار انطباقی در كلاس درس از 21 گویه تشكیل شده است كه 7 گویه آن مشكلات توجه، 9 گویه رفتار مخرب و 5 گویه رفتار جامعه پسندانه را می سنجد. به هر گویه در یك طیف لیكرت 6 درجه­ ای (هرگز تا همیشه) پاسخ داده می ­شد. كوت، برادشو و لیف ضرایب پایایی كل این مقیاس را با استفاده از آلفای كرونباخ  96/0، برای خرده مقیاس های مشكلات ­توجهی 96/0، رفتار مخرب 93/0 و رفتار جامعه پسندانه  92/0 برآورد كردند. بعد از هنجاریابی در ایران توسط واحدی و همکاران (1391) مولفه های مشكلات بی ­توجهی، رفتارهای پرخاشگرانه و رفتارهای جامعه پسندانه معرفی شده اند.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            21

تعداد مولفه :                               3 مولفه (مشكلات بی ­توجهی، رفتارهای پرخاشگرانه و رفتارهای جامعه پسندانه)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                           دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:12 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه خودکارآمدی مالتیپل اسکلروزیس (MSSS) (ریجبی و همکاران، 2003)

پرسشنامه خودکارآمدی مالتیپل اسکلروزیس (MSSS) (ریجبی و همکاران، 2003)

دانلود پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی مالتیپل اسکلروزیس (MSSS) (ریجبی و همکاران، 2003)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی مالتیپل اسکلروزیس (MSSS) (ریجبی و همکاران، 2003)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این مقیاس توسط ریجبی و همکاران در سال 2003 در کشور انگلستان تدوین شده است. این مقیاس ابزاری چند بعدی و خودگزارشی است که برای بزرگسالان تدوین شده و با 14 عبارت و چهار بعد استقلال و فعالیت، نگرانی­ ها و علایق، کنترل شخصی و کارآمدی اجتماعی را می ­سنجد. در پژوهش تنهای رشوانلو و سلیمانیان (1393) که هنجاریابی پرسشنامه خودکارآمدی مالتیپل اسکلروزیس (بیماری ام اس)، را انجام داده ­اند. تعداد گویه ­ها از 14 گویه با حذف 3 گویه به دلیل بار عاملی کمتر از 30/0 به 11 گویه تقلیل یافته و در 3 مولفه استقلال و فعالیت، نگرانی­ ها و علایق، کنترل شخصی طبقه بندی گردید.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            11

تعداد مولفه :                               3 مولفه (استقلال و فعالیت، نگرانی­ ها و علایق، کنترل شخصی)

روایی و پایایی :                            دارد

نحوه نمره گذاری :                         دارد

منبع :                                           دارد

نوع فایل :                                      word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                               3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:12 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه درس چند رسانه ای سوم کامپیوتر با موضوع هادی نوروزی

پروژه درس چند رسانه ای سوم کامپیوتر با موضوع هادی نوروزی

پروژه درس چند رسانه ای ( قابل ویرایش ) با موضوع مرحوم هادی نوروزی ( Adobe Captivate ) سوم دبیرستان رشته کامپیوتر


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

پروژه درس چند رسانه ای  ( قابل ویرایش )  با موضوع مرحوم هادی نوروزی ( Adobe Captivate ) سوم دبیرستان رشته کامپیوتر


دارای صفحه خوش آمدگویی

زندگی نامه 

تصاویر 

آزمون با پنج سوال تستی

 درباره ما

قابل ویرایش 


کاملا فارسی



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:11 ] [ بابک ]
[ ]

مقاله برآورد پتانسیل های صادراتی با استفاده از تقریب مدل TradeSim

مقاله برآورد پتانسیل های صادراتی با استفاده از تقریب مدل TradeSim

مقاله برآورد پتانسیل های صادراتی با استفاده از تقریب مدل TradeSim در 39 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی صنایع

توضیحات کامل

مقاله برآورد پتانسیل های صادراتی با استفاده از تقریب مدل TradeSim در 39 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چكیده 
یكی از روش‌های توسعه تجارت خارجی هر كشور شناخت دقیق پتانسیل‌های اقتصادی- تجاری شركای تجاری عمده و راه‌های رساندن حجم و تركیب تجارت خارجی اعم از صادرات و واردات به سطح مطلوب آن است. به گونه‌ای كه حداكثر پتانسیل‌های تجاری دو كشور مورد شناسایی قرار گرفته و در راستای انتفاع هر دو طرف از تجارت دو جانبه بخش‌ها و‌كالاهای تجاری اولویت‌دار تعیین گردد.
از آنجا كه كشور كره‌جنوبی یكی از طرف‌های تجاری عمده ایران بوده و باتوجه به رشد صنعتی و تجاری كره‌جنوبی پتانسیل‌های تجاری آن در حال رشد می‌باشد، شناخت پتانسیل‌های تجاری این كشور، مانند سایر شركای تجاری ایران حائز اهمیت می‌باشد. براین اساس در این مقاله سعی داریم تا با استفاده از مدل ” شبیه‌سازی پتانسیل‌های تجاری دوجانبه (TradeSim) “ به براورد پتانسیل صادراتی ایران به كشور كره‌جنوبی بپردازیم.

 

فهرست مطالب :

مقدمه
1. مبانی نظری و متدولوژی تحقیق
2. ساختار مدل TradeSim
3. نتایج مدل‌های براوردی
1-3. پتانسیل صادراتی ایران به كره‌جنوبی؛ كل صادرات(نفتی و غیرنفتی)
2-3. پتانسیل صادراتی ایران به كره‌جنوبی در زمینه محصولات غذایی و حیوانات زنده
3-3. گروه دوم، نوشیدنی‌ها و دخانیات (تنباكو)
4-3. گروه سوم، مواد خام غیر خوراكی
5-3. نفت و فرآورده‌های نفتی
6-3. روغن و چربی حیوانی و گیاهی
7-3. فرآورده‌ها و مواد شیمیایی
8-3. محصولات صنعتی كارخانه‌ای
9-3. ماشین آلات و وسایط حمل و نقل
10-3. كالاهای صنعتی ساخته شده(مركب)
جمع‌بندی و ملاحظات
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:11 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت غذایی

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت غذایی

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت غذایی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت غذایی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


بخشی از متن :

تولیدات شركت را محصولات غذایی و سبزیجات منجمد تشكیل می دهد كه در بسته بندیهائی به صورت قوطی، شیشه و یا پلاستیك عرضه می گردد. این محصولات در حال حاضر شامل كنسرو (ماهی تن، خورشت قرمه سبزی، خورشت قیمه سیب زمینی، لوبیا چیتی با گوشت و سس، لوبیا سبز و نخود فرنگی) كمپوت، خیارشور، سس مایونز و انواع سبزیجات منجمد(باقلا و لوبیا سبز، نخود فرنگی، پیاز و بامیه) می باشد كه به صورت مرحله ای و انبوه تولید می شوند.
اغلب محصولات به تبع مواد اولیه نیاز در ساخت آنها در فصلهای بخصوصی از سال تولید شده و طی سال به فروش می رسند در نتیجه برنامه ریزی خرید مواد اولیه مورد نیاز و عقد قراردادها در زمان مناسب و وجود سرمیاه در گردش كافی، از عوامل مهمی است كه در میزان تولید محصولات دخالت مؤثر دارند.
عملیات تولیدی در پنج كارگاه تولیدی «تن ماهی»، «كنسروهای گوشتی»، «سبزیجات منجمد و كنسورهای غیر گوشتی»، «سس مایونز» و «همبرگر و كباب لوله ای» انجام می شود.

فهرست مطالب

 
1- فصل اول: آشنای كلی با مكان كارآموزی

1-1-تاریخچه

2-1-نمودار سازمانی

3-1-شرح مختصری از مكان كارآموزی

2- فصل دوم:ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته كارآموزی

1-2- اصول و مبانی كلی حسابها

2-2-اصول و مبانی كلی حسابهای مالی

3-2- كلیات تولید

4-2- اصول و عوامل قیمت تمام شده

5-2- عوامل قیمت تمام شده

1-5-2-مواد اولیه و بسته بندی اصلی

2-5-2-سربار(هزینه های تولید)

6-2-ضایعات تولیدی

7-2-مراكز هزینه

1-7-2-مراكز هزینه(دوایر) تولیدی

2-7-2-مراكز هزینه (دوایر) تشكیلاتی 
8-2-اصول و مبانی كلی بودجه و استانداردها

9-2-محاسبه قیمت تمام شده استاندارد تولیدات

10-2-اصول و مبانی كلی روشها

3-فصل سوم:آزمون آموخته ها و نتایج آشنایی با شركت صنایع غذایی پیچك 


1-3-فعالیت مالی

1-1-3-دایره دریافت و پرداخت

2-1-3-دایره صدور اسناد و دفترداری

2-3-شرایط اجرای نظام حسابداری مالی (صنعتی)

3-3-حسابها

4-3-روشها

5-3-توضیح فرم سند حسابداری

6-3- تعریف عملیات مختلف مالی و انجام ثبت حسابداری و تعیین چگونگی شناسایی سود و بستن حسابها

7-3-تعیین كنترلهای داخلی لازم در مراحل مختلف

1-7-3-نحوه كنترل داخلی

2-7-3-دریافتها

8-3-خلاصه اهم رویه های حسابداری                                                         

 1-8-3-موجودی مواد و كالا

9-3-نسبتهای مالی

1-9-3-نسبتهای نقدینگی

2-9-3-نسبتهای سرمایه گذاری

3-9-3-نسبتهای سودآوری

10-3-عملكرد مالی شركت

1-10-3-سود و زیان

2-10-3-ترازنامه

4-فصل چهارم:انتقادات و پیشنهادات

1-4-انتقادات و پیشنهادات

5-فصل پنجم:پیوست

1-5-فرم پیشرفت كارآموزی (فرم شماره 1 و2)
2-5-فرم پایان دوره كارآموزی
3-5-فرم شرح گزارش ماهانه
4-5-فرم نظرات و پیشنهادات
5-5-صورت هزینه تنخواه گردان
6-5-برگ پرداخت طی اسناد بهادار
7-5-عملكرد مالی شركت (سود و زیان، ترازنامه)
8-5-نسبتهای مالی
9-5-نمودار مقدار واقعی فروش
10-5-فرم سند حسابداری
11-5-سر فصلهای حسابداری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:11 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی (اوزتکین و همکاران، 2010)

پرسشنامه قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی (اوزتکین و همکاران، 2010)

دانلود پرسشنامه استاندارد قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی (اوزتکین و همکاران، 2010)، در قالب word و در 8 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی (اوزتکین و همکاران، 2010)، در قالب word  و در 8 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه قابلیت استفاده در یادگیری، معروف به یوزلرن در سال 2010 توسط اوزتکین و همکاران طراحی شده است. این پرسشنامه دارای 36 سؤال است که 12 بعد مختلف قابلیت استفاده را در یک سیستم آموزش الکترونیکی می ­سنجد.

در پژوهش کامکار و همکاران (1392) که هنجاریابی پرسشنامه یوزلرن را انجام داده­ اند. مولفه «تمامیت داشتن» که شامل سوالات (29، 30 و 31) است دارای بار عاملی منفی و پایایی پایین بوده از مجموعه سوالات حذف گردیده و در نهایت این پرسشنامه به 33 گویه و 11 مولفه کاهش یافته است.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                        33

تعداد مولفه :                          11 مولفه (جلوگیری از خطا، قابلیت مشاهده، انعطاف پذیری، مدیریت دوره، تعامل، بازخورد و کمک، دسترس پذیری، ثبات و کارکردی بودن، راهبردهای سنجش، قابلیت های حافظه ای، زیبایی ظاهری، کاهش دوباره کاری)

روایی و پایایی :                      دارد

نحوه نمره گذاری :                   دارد

منبع :                                     دارد

نوع فایل :                                word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                         8


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:11 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های تادائو آندو

پاورپوینت زندگینامه و فعالیت های تادائو آندو

پاورپوینت بسیار عالی از زندگینامه و فعالیت های تادائو آندو در 51 اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات51
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بسیار عالی از زندگینامه و فعالیت های تادائو آندو در 51 اسلاید قابل ویرایش




فهرست مطالب


زندگینامه

معماری

آثار

1- نمازخانه کوه روکو (کلیسای باد)

2 -کلیسای روی آب

3-کلیسای نور

4-معبد آب

5-خانه ی ایتو

6- مجتمع تجاری تایمز ۲

7-پروژه ناکانو شیما ۲

8-موزه نائو شیما

9- موزه هنرهای معاصز فورت وورث

10-موزهٔ چیکاتسو آسوکا، و پله‌های معروف آن

11- موزهٔ سانتوری

12- آواجی یومه‌بوتایی

13- موزهٔ گیاهان سیارهٔ جادویی

معرفی اجمالی برخی از این پروژه ها

1 -کلیسای روی آب

2-کلیسای نور

3-معبد آب

4-خانه ی ایتو

5- موزه هنرهای معاصر فورت وورث

6-موزهٔ چیکاتسو آسوکا، و پله‌های معروف آن

چند تصویر از پروژه های دیگر تادائو آندو

1-موزهٔ سانتوری

2- موزهٔ گیاهان سیارهٔ جادویی

3- آواجی یومه‌بوتایی

لیست آثار این معمار بزرگ

متن مصاحبه با تادائو آندو


زندگینامه

    در 13 اكتبر 1941 میلادی در اوزاكای ژاپن دیده به جهان گشود، در سال 1960 م . به یك بكسر حرفه ای تبدیل شد. در سالهای 69- م . تعالیم خود آموخته و غیر آكادمیك خود را به عنوان یك معمار با سفرهای آموزشی به اروپا، آمریكا و آفریقا و مطالعه بر روی خانه های فرانك لویدرایت و كارهای مدرنیسم قدیمی (كلاسیك) تكمیل كرد افزایش كمی آثار او در سطح معماریهای مسكونی، كلیساها، موزه ها و مجتمع های تجاری بزرگ، و ... با تكیه ای مداوم و تقریباً انحصاری بر ساختارهای بتن مسلح بزرگ و نمایان است كه عظمت را در معماری او فزونی می بخشد. او واسطه ای میان شرق و غرب است، و بتن را ـ با اینكه از مواد جدایی ناپذیر جنبش مدرن اروپاست ـ در جهت نشان دادن زیبایی شناسی شرقی به كار می برد.
اولین تمرین معماریش را در سال 69 م . در اوزاكا آغاز كرد و در سال 70 م . كارگاه شخصی خود را در زادگاهش دایر نمود و تاكنون بیش از صد و پنجاه پروژه معماری را طراحی كرده است.
او از با نفوذ ترین معماران پست مدرن نسل دوم ژاپن محسوب می شود. توجه عمده وی بر تفلیق فرمهای مدرن با مفاهیم و شیوه های سنتی ژاپن استوار است ؛ به بیان دقیق تر، هدف او تغییر معنای طبیعت از گذرگاه معماری است. در سالهای 1978،88 و 90 میلادی به سمت استاد دانشگاههای یال آمریكا، كلمبیا و هاروارد انتخاب شد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:11 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو (ویلکات و همکاران، 2011)

پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو (ویلکات و همکاران، 2011)

دانلود پرسشنامه استاندارد مشکلات یادگیری کلورادو (ویلکات و همکاران، 2011)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مشکلات یادگیری کلورادو (ویلکات و همکاران، 2011)، در قالب word  و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو توسط ویلکات و همکاران (2011) تهیه شده و مشکلات یادگیری را متشکل از پنج عامل اساسی خواندن، حساب کردن، شناخت اجتماعی، اضطراب اجتماعی و عملکردهای فضایی می ­داند که موجب مشکلات یادگیری می­ شوند. این پرسشنامه که از 20 آیتم تشکیل شده است، توسط والدین دانش­ آموزان تکمیل می­ شود.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            20

تعداد مولفه :                               5 مولفه (خواندن، حساب کردن، شناخت اجتماعی، اضطراب اجتماعی و عملکردهای فضایی)

روایی و پایایی :                            دارد

نحوه نمره گذاری :                         دارد

منبع :                                           دارد

نوع فایل :                                     word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                              4


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:11 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی (یسن چن، 2004)

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی (یسن چن، 2004)

دانلود پرسشنامه استاندارد خودپنداره تحصیلی (یسن چن، 2004)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد خودپنداره تحصیلی (یسن چن، 2004)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه خودپنداره تحصیلی برای اولین بار توسط یی یسن چن در سال 2004 پس از اجرا روی 1612 دانش ­آموز تایوانی دوره دبستان ساخته شد. تمرکز این پرسشنامه بر سنجش خودپنداره دانش ­آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است. این ابزار دارای 15 پرسش می ­باشد و تصویر ذهنی فرد از خودش را می­ سنجد. و بر این اساس، خودپنداره را در سه سطح عمومی، آموزشگاهی و غیرآموزشگاهی مورد سنجش قرار می ­دهد.

در پژوهش افشاری­ زاده و همکاران (1392) که هنجاریابی پرسشنامه خودپنداره تحصیلی را انجام داده ­اند تعداد گویه­ ها از 15 گویه به 14 گویه کاهش یافت و فقط گویه 5 به دلیل بار عاملی کمتر از 30/0 از پرسشنامه حذف شدند.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            14

تعداد مولفه :                               3 مولفه (عمومی، آموزشگاهی و غیرآموزشگاهی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                        دارد

منبع :                                          دارد

نوع فایل :                                    word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                             2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:10 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد