paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS)

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS)

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS) در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نگرشهای مربوط به عشق (LAS) در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


این پرسشنامه توسط هندریک و هندریک بر پایه ی الگوی "لی" از عشق در سال 1986 ساخته شده است. تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده «لی» توانایی کاربرد در فرهنگهای چند گانه را دارد (نتو و همکاران،2000) پرسشنامه حاضر در آغاز دارای 42 گویه بوده که ضرایب پایایی بالا،ثبات درونی مناسب و شواهد روایی معتبر نیز در مورد آن گزارش شده است. در تحقیقاتی که صورت گرفت، ضرایب آلفا 68% برای خرده مقیاس استورگ تا 83% برای آگاپه و در آزمون – باز آزمون، ضرایب از 70%برای مانیا تا 82%برای لودوس گزارش شد. دومین تجزیه و تحلیل عامل تأییدی به کاهش یک سری از گویه ها منتهی شد که تعداد گویه ها به 24 رسید. جملات انتخابی توسط هندریک و هندریک و همکاران 1998 در این فرم کوتاه (هر 4 گویه برای یک خرده مقیاس )مطرح گردید. تناسب این مدل بهتر بود. مقادیر آلفا از 65% برای لودوس تا 77% برای استورگ متغیر بود. سومین تجزیه تحلیل عاملی به کاهش یک سری دیگر از گویه ها منجر شد (هر 3 گویه برای یک خرده مقیاس ). این گویه ها نیز توسط هندریک و هندریک و همکاران مطرح گردید، تناسب این مدل هم خوب بود. مقادیر آلفا از 49% برای لودوس تا 75%برای استورگ قرار داشت.نظر به این که نتایج و به ویژه آنهایی که در ارتباط با ضرایب آلفا هستند در فرم کوتاه 24 گویه ای مقیاس نگرشهای عشق مناسب تر است،این فرم برای مطالعات اختلافها و گوناگونی های بین فرهنگی ترجیح دارد. تجزیه و تحلیل های عاملی تأییدی برای کشور های مختلف در اروپا،آمریکا جنوبی،آفریقا و آسیا صورت گرفت.ضرایب آلفا کرونباخ در مورد مقیاس نگرشهای عشق بر روی آزمودنی زن و مرد ایرانی، در پژوهش پاتو (1381)بدین ترتیب محاسبه و ارئه شده است :


اروس               لودوس               پراگما               استورگ                مانیا                     آگاپه            


51%                35%                  66%                 79%                    56%                    69%


خرده مقیاس: اروس- لودوس-استورگ-پراگما-مانیا-آگاپه

شماره های مربوط ب هر گویه دارد


توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   24

 

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه بررسی تعویق دانشجویان

پرسشنامه تعویق آكادمیك دانشجویان شامل دو بخش است كه در اینجا از بخش اول آن استفاده شده است. بخش اول میزان تعویق آكادمیك را در شش بعد عملكرد تحصیلی می سنجد كه برای هر یك از شش بعد، 3 سؤال و در مجموع 18سؤال مطرح شده است. این بخش (بخش اول) به صورت لیكرتی طراحی شده است و هر پرسش دارای 5 گزینه می باشد. كه از a  (بهترین حالت)  e (بدترین حالت) امتیازبندی شده است. با توجه به این كه تعاریف تعویق به هر دو مورد تأخیر رفتاری و آشفتگی روانی تأكید می كنند، نمره تعویق آكادمیك در هر بعد عملكرد تحصیلی با جمع زدن سؤال های اول و دوم (دامنه نمره 2تا 10) حساب می شود؛ بنابراین نمره كلی تعویق آكادمیك با دامنه 12تا 60 از مجموع نمرات در شش بعد محاسبه می شود به..........

...........

........................

.....................................


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:                   18

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983)

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983)

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983) در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ی سبک های اسنادی (ASQ) پترسون و همکاران (1983) در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه سبک های اسنادی (ASQ)

پرسشنامه سبک های اسنادی (ASQ) یک وسیله خودگزارشی است و برای تعیین سبک اسنادی افراد یعنی منبع کنترل (درونی/ بیرونی)، میزان پایداری (باثبات/ بی ثبات)، کلیت (عمومی / اختصاصی) و قابلیت کنترل (کنترل پذیر / کنترل ناپذیر) توسط پترسون، سلیگمن، سمل، بایر، آبرامسون و متالکسی (1983) ساخته شده است. این پرسش نامه اولین بار توسط شیخ الاسلامی، (1377) از انگلیسی به فارسی برگردانده شد و در فرهنگ ایرانی مورد استفاده قرار گرفت. این وسیله اندازه گیری نمراتی را برای تفاوت های فردی در زمینه گرایش افراد به اسناد علل وقایع خوشایند و ناخوشایند به عوامل درونی (در برابر بیرونی)، پایدار (در برابر ناپایدار) کلی (در برابر اختصاصی)، کنترل پذیر (در برابر کنترل ناپذیر) به دست می دهد (پترسون، همکاران، 1982).

سبک های اسنادی برای اندازه گیری سبک های تفکر مثبت یا منفی مورد استفاده قرار می گیرد. این پرسشنامه اسنادی یک ابزار خودگزارشی است که شامل 12 موقعیت فرضی (شش موقعیت مثبت و شش موقعیت منفی) می باشد. به دنبال هر موقعیت 4 سؤال مطرح می شود. اولین سئوال که به صورت تشریحی پاسخ داده می شود یک علت عمده واقعه موردنظر می پرسد که در نمره گذاری به حساب نمی آید؛ اما به آزمودنی در پاسخ دادن به 3 سؤال بعدی کمک می کند 3 سوال بعدی برای همه موقعیت ها یکسان است و ابعاد اسنادهای علی را مورد سنجش قرار می دهد.

......

................

...............................


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها:                   48

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996)

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996)

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ی حالت فراشناختی انیل و عابدی (1996) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه ی حالت فراشناختی


  این پرسشنامه توسط انیل و عابدی (1996) ساخته شده و توسط نویدی (1383،به نقل از ابافت،1388) ترجمه شده است . پرسشنامه حالت فراشناختی ، ابزاری است که تفکر سطوح بالاتر  یا مهارت های فراشناختی را       می سنجد . این پرسشنامه از 20 سوال تشکیل شده است که دارای 4 مقیاس فرعی است و برای اندازه گیری هر مقیاس آن 5 ماده در نظر گرفته شده است . مقیاس های فرعی عبارتند از : ا- برنامه ریزی 2- نظارت یا بازیابی خویشتن 3- راهبرد شناختی 4- آگاهی .  شیوه نمره گذاری مقیاس اندازه گیری پرسشنامه حالت فراشناختی ترتیبی بوده  و شبیه طیف لیکرات ، دامنه آن از 1 تا 4 متغیر است . بالاترین نمره ممکن 80 و پایین ترین نمره ممکن 20 خواهد بود.با توجه به این که هر مقیاس از 5 ماده تشکیل شده است،حداکثر نمره ممکن فرد در هر مقیاس 20 و حداقل آن 5 خواهد بود.



 .State Metacognition Inventory

 .Oneil & Abedi


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها:                   20

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ی توانایی شناختی نجاتی 1392 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

نجاتی (1392) پرسش نامه توانایی های شناختی را با هدف ارزیابی هفت عامل مجزا (حافظه، توجه انتخابی و کنترل مهاری ، تصمیم گیری ، برنامه ریزی ، توجه پایدار ،شناخت اجتماعی و انعطاف پذیری شناختی ) طراحی کرد . این آزمون شامل 30سوال است که پاسخ هر سوال بر اساس یک مقیاس 5 درجه ای لیکرات از تقریباً هرگز(1) تا تقریبا همیشه (5) مشخص می شود.......

............

.......................


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها:                   30

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:52 ] [ بابک ]
[ ]

آزمون حافظه وکسلر

آزمون حافظه وکسلر

آزمون حافظه وکسلر در 10 صفحه ورد قابل ویراش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

آزمون حافظه وکسلر در 10 صفحه ورد قابل  ویراش با فرمت doc


توضیحات آزمون:


آزمون حافظه وکسلر که به عنوان یک مقیاس عینی برای ارزیابی حافظه بکار برده می شود نتیجه ده سال تحقیق و بررسی د ر زمینه حافظه عملی، ساده و فوری بوده و اطلاعاتی را باری تفکیک اختلالات عضوی وکنشی حافظه بدست می دهد.

مزایای استفاده از این مقیاس که به طور متوسط 15 دقیقه بطول می انجامد عبارتند از:

1-                استاندارد شده در حد رضایت است. 2- به تفاوت حافظه درسنین مختلف توجه گردیده است.

3-بهره حافظه ای  (MQ)که بدست می دهد تا حدودی با بهره هوشی آزمودنی قابل مقایسه است.

با این آزمون بطور کلی می توان:

1-                یادگیری و بخاطر آوری فوری

2-                تمرکز و توجه

3-                جهت یابی و بخاط آوری حافظه طولانی مدت را بدست آورد.

مقیاس حافظه و کسلر (فرم الف) شامل 7 آزمون فرعی:

1-آگاهی شخصی در مورد مسائل روزمره و شخصی  2-آگاهی نسبت به زمان و مکان (جهت یابی)   3- کنترل ذهنی   4- حافظه منطقی    5- تکرار ارقام روبجلو و معکوس   6-حافظه بینایی     7-یادگیری تداعیها می باشد.

 دستور العمل اجرای این آزمون:

1-                اگاهی شخصی درمورد مسائل روزمره و شخصی:

این آزمون فرعی از 6 سوال ساده مربوط به اطلاعات شخصی و عمومی تشکیل گردیده و بر روی آزمودنیهایی که دچا ر اختلالاتی همچون senile dementia, aphesia  هستند کاربرد زیادی دارند. نمونه سوالات :چند سال دارید؟..................................

نمره گذاری:یک نمره برای هر پاسخ صحیح.         حداکثر نمره:6

2-                جهت یابی (orientation)

در این آزمون فرعی از 5 سوال ساده همچون چه سالی است؟ چه ماهی است؟و..................برای بررسی جهت یابی فوری آزمودنی استفاده می شود.

نمره گذاری: یک نمره برای هر پاسخ صحیح     حداکثر نمره:5

3-                کنترل ذهنی: این آزمون فرعی از سه زیر مجموعه تشکیل گردیده و برای تشخیص نقایص مغزی بیماران ارکانیکی مغز بکار برده می شود.

(A): شمردن وارونه از 20 تا 1 . از آزمودنی بخواهید کوشش کند که اعداد را از 20 تا 1 بصورت وارونه بشمارد. مانند:1-......................18-19-20الی اخر تا 1

آزمونگر میتواند دستورالعمل را تکرار کند ولی نباید هیچگونه کمکی در حین تلاش آزمودنی به وی داده شود. خطاهاو مدت زمان ارائه را یادداشت نمایید(به ثانیه). محدویت زمانی: 30 ثانیه

نمره گذاری: 2 نمره در مدت زمان منظور شده بدون خطا. 1 نمره در مدت زمان منظور شد با یک خطا.

اگر آزمودنی بطور صحیح و بدون خطا در مدت زمان10 ثانیه شمارش را انجام دهد یک نمره اضافی میگیرد. حداکثر نمره:3

.....

............

......................


راهنمای عملی اجرا و نمره گذاری آزمون حافظه وکسلر


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:52 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه بررسی اثربخشی دوره های ضمن خدمت

پرسشنامه بررسی اثربخشی دوره های ضمن خدمت

پرسشنامه بررسی اثربخشی دوره های ضمن خدمت در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه بررسی اثربخشی دوره های ضمن خدمت در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

شیوه نمره گذاری:

این پرسشنامه دارای دو قسمت می باشد. قسمت اول شامل 15 سوال می باشد و به بررسی ویژگی های دوره های آموزشی ضمن خدمت می باشد. قسمت دوم پرسشنامه دارای 26 سوال بوده و اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت را مورد ارزیابی قرار می دهد.

....

..........

....................


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها:                   41

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:52 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه تعلل ورزی تصمیم گیری (DPS) مان 1982

پرسشنامه تعلل ورزی تصمیم گیری (DPS) مان 1982

پرسشنامه تعلل ورزی تصمیم گیری (DPS) مان 1982 در 3 صفحه ورد قابل ویراش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه تعلل ورزی تصمیم گیری  (DPS) مان 1982 در 3 صفحه ورد قابل ویراش با فرمت doc


مقیاس تعلل ورزی تصمیم گیری (DPS):


 

 مقیاس دارای پنج ماده خود گزارشی است که توسط مان[1] (1982) برای سنجش تعلل ورزی در موقعیت­های تصمیم گیری ساخته شده است. ماده­های این مقیاس به کمک پنج گزینه به روش لیکرت نمره گذاری می­شوند و نمره بالاتر در این مقیاس نشان دهنده سطح بالاتر تعلل ورزی است. بررسی­ها بیانگر پایایی و روایی مطلوب این مقیاس هستند ( اسپاد، هیو و نیک سویس[2]، 2006). همچنین ایفرت و فراری (1989) روایی سازه این مقیاس را تایید نمودند. حسینی و خیر (2009) پایایی این این مقیاس را به روش همسانی درونی بررسی کردند و ضریب آلفای 78/0 را به دست آوردند. روایی این مقیاس نیز به روش تحلیل عامل و مولفه­ های اصلی بررسی گردید. ملاک استخراج عوامل، ارزش ویژه بالاتر از یک و شیب منحنی اسکری بود نتایج نشان دهنده وجود یک عامل عمومی در کل مقیاس بود. مقدار ضریب KMO (شاخص کفایت

 


 

[1]. Mann

 

[2]. Hiou&Nikcevic



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   5

 

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:52 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه حساسیت خانواده به فرزند

پرسشنامه حساسیت خانواده به فرزند

پرسشنامه حساسیت خانواده به فرزند در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه حساسیت خانواده به فرزند در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


این پرسشنامه دارای 101 سو.ال بوده که گزینه های آن بر اساس طیف لیکرت طراحی شده اند. در تمامی سوالات به جز سوالات 15، 16، 40، 41، 42، 43، 57، 58، 59، 60، 61 و 101 گزینه کاملا مخالفم 1 نمره، گزینه مخالفم 2 نمره، گزینه مطمئن نیستم 3 نمره، گزینه موافقم 4 نمره و گزینه کاملا موافقم 5 نمره را کسب خواهد کرد. اما در سوالات 15، 16، 40، 41، 42، 43، 57، 58، 59، 60، 61 و 101 گزینه های 1، 2، 3، 4،و 5 به ترتیب نمره های 1، 2، 3، 4، و 5 را کسب خواهند نمود.

...........

.................

...........................


 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد گویه ها:                   101

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:52 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر (سبک های تفکر در مربی های ورزشی)

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر (سبک های تفکر در مربی های ورزشی)

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر (سبک های تفکر در مربی های ورزشی) در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر (سبک های تفکر در مربی های ورزشی) در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه سبک های تفکر که شامل 40 سئوال است و به وسیله استرنبرگ و واگنر (1992) طراحی شده است. در این پرسشنامه هر 8 سئوال یک سبک تفکر را مورد ارزیابی قرار می هد و پاسخ هر سئوال روی یک مقیاس 7 درجه ای لیکرت مشخص می شود. روش نمره گذاری هر گزینه بر طبق روش زیر انجام می شود:

0 = اصلا        1 = .خیلی کم          2 = کم           3 =  متوسط           4 = تا حدودی          5 = خوب          6 =خیلی خوب

در پایان برای ارزیابی داده ها مجموع نمرات بدست آمده در هر سبک تقسیم بر 8 می شود ودر یک مقیاس 6 ارزشی جاگذاری می شود این پرسشنامه نیز با اندکی دخل و تصرف ورزشی شده است. ابعاد این پرسشنامه در جدول زیر ارائه شده است:

بعد

شماره سوال

سبک تفکر اجرایی

8-1

سبک تفکر قانونی

16-9

سبک تفکر قضایی

24-17

سبک تفکرآزاد اندیش

32-25

سبک تفکر محافظه­کار

40-33

 

روایی و پایایی

اعتبار پرسشنامه سبک تفکردر تحقیقات انجام شده با استفاده از ضریب الفای کرونباخ آنها  75/0 بوده است. در پژوهش محمدی و همکاران (1389) نیز ضریب الفای کرونباخ اندازه گیری شده 657/ 0 محاسبه شد.

 در همان پژوهش نیز روایی محتوایی پرسشنامه سبک تفکر از طریق توزیع آنها در بین 15نفر از اساتید دكترای مدیریت و برنامه ریزی در  تربیت بدنی دانشگاه های كشور و متخصصین مدیریت و كسب نظرات و پیشنهادات اصلاحی تایید شد.

...............

........

..................


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:                   40

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:51 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد