paperdownfile

محصولات دانشجویی

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی در 83 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات83
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی در 83 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 12 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  83  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

 

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد و به صورتی که در زیر آورده شده است توضیح داده شده است همچنین این پکیج شامل مبانی نظری و پیشینه متغیر مربوطه می باشد.

لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

* این پروتکل خلاصه ای از کتابچه راهبر افسردگی "راب زتل" می باشد. که جلسات درمانی آن را می بایست به شکل زیر دنبال کنید:

 


جلسه اول


 هدف:

 O هدف از این جلسه معرفی درماندگی خلاق است. کشف اهداف و تلاشهای ناموفق و اینکه درمانجو به این بینش برسد که راهبردهای کنترل او در مقابله با افسردگی تا کنون ناکارآمد بوده است. درمانگر نیز به درک افسردگی از دیدگاه ACT )مانند همجوشی، راهبردهای کنترل عاطفی، فاصله از ارزشها( و ارائه آن می پردازد.

 

  تمرینات حمایتی بالقوه:

O  کسب اهداف اساسی درمانجو

 O کسب و آشنایی با تلاش های گذشته درمانجو برای به انجام رساندن اهداف

O  استعاره گودال

O  معرفی سیستم ناکارآمدی گذشته

O  انتخاب گزینه و حرکت به سمت اینکه "کنترل به عنوان یک مشکل" است (اگر زمان اجازه دهد)

 

 تکلیف:

O  ثبت تجربه های روزانه

 

 

 

جلسه دوم

 

 اهداف:

 O هدف از این جلسه شرح نتیجه جلسه قبل و اینکه حالت افسردگی مراجع نمایانگر پاسخ محدود به شیوه راهبردهای کنترل می باشد. تمرینات تجربی برای چالش با اثربخشی راهبردهای کنترل مورد استفاده قرار گیرد. درمانگر باید به معرفی این ایده بپردازد که "کنترل مساله است، نه راه حل ." درمانگر نیز باید به آموزش رابطه بین خلق و خوی و رفتار با استفاده از نمونه های از زندگی خود درمانجو بپردازد، هدف از آن افزایش تعامل درمانجو در فعالیت هایی است که موجب حس مهارت یا لذت وی می شود

 

 تمرینات حمایتی بالقوه:

 O کنترل به عنوان مشکل/ کنترل رویدادهای درونی

 O استعاره دروغ سنجی

O  استعاره ژله شیرینی (دونات ژله ای)

 O استعاره تقلا درجنگ با هیولا

O  منطق فعال سازی رفتاری (برای زندگی کاملتر و غنی تر، برای قطع الگوهای اجتناب به عنوان تغییر افکار و احساسات مخالف)

 O تنظیم اولیه هدف رفتاری

O  انتخاب تمایل /پذیرش (اگر زمان اجازه دهد)

 

 

  تکلیف:

عملکردی از اهداف رفتاری اولیه و شناخته شده

O یادداشت روزانه تمایل /پذیرش (یا در صورت لزوم به تعویق انداختن برای جلسه 3).

 

 

 

جلسه سوم

 

  اهداف:

 O هدف از این جلسه ادامه استخراج تجربه درمانجو برای تقویت این شناخت بوده که "کنترل یک مشکل است" و معرفی تمایل به تجربه افسردگی بعنوان یک جایگزین برای کنترل است. درمانگر نیز باید مشکلات را ارزیابی و با فعال سازی رفتاری احتمال موفقیت درمانجو را افزایش دهد.

 

 • تمرینات حمایتی بالقوه:

 O درجه موفقیت ظاهری درکنترل عمدی احساسات

 O برنامه نویسی از رویدادهای درونی: تمرین اعداد چه هستند؟

 O درجه تمایل به عنوان یک جایگزین برای کنترل: استعاره دو مقیاس

 O هزینه های عدم تمایل: ناراحتی ناپاک/ بازنگری

 O استعاره جعبه پر از مسائل

 O تشخیص ساده هدف رفتاری که نیاز به تمایل دارد.

 

  تکلیف:

 O ناراحتی پاک در مقابل ناراحتی ناپاک

 O عملکرد در هدف رفتاری تعیین شده

 O خاطرات روزانه تمایل (اگر در جلسه 2 تکمیل نشده باشد)

 

 

 

جلسه چهارم

 

اهداف:

- هدف از این جلسه معرفی مفهوم گسلش از افکار و احساسات افسرده ساز می باشد. درمانگر باید راهبردهایی را برای گسلش و تغییر کلامی که در خدمت افزایش به تمایل گرایی باشد را تسهیل کند.

 

تمرینات حمایتی بالقوه:

- تمرین ذهن شما دوست شما نیست (و نمی تواند بدون آن کار انجام دهد)

-تمرین شیر، شیر، شیر

- مسافران دراتوبوس

- برگها در جویبار روان

شناسایی هدف ساده رفتاری که نیازمند تمایل و گسلش باشد. -

 

تکالیف:

- تمرین ذهن آگاهی

- برگه راهنمای "ذهن آگاهی چیست"

- شناسایی عملکرد هدف رفتاری تعیین شده



نظریه درمان پذیرش و تعهد

درمان پذیرش و تعهد براساس RFT است، یك تبین رفتاری جامع از زبان و شناخت انسان كه شیوه­هایی كه فرایندهای شناختی بهنجار منجر به مشكلات روان­شناختی می شوند، را نشان می­دهد. به طور خلاصه، وحدت اجتماعی­-­ كلامی كه موجودات انسانی در آن قرار گرفته­اند، از درهم تنیدگی شناختی و اجتناب تجربه­گرایانه حمایت می­كند. درهم تنیدگی شناختی افكار هیجان­های مرتبط با آن به معنای واقعی، درست و علل رفتار در نظرگرفته می­شوند یعنی قبل از اینكه زندگی خوشایند دنبال شود باید كنترل شوند. برای مثال نگرانی­های مربوط به آینده ممكن است شرح درستی از آنچه الزاماً در آینده روی می­دهد، در نظر گرفته شوند تا اینكه صرفاً افكاری باشند در مورد پدیده­های درونی ( برای مثال اگر من به مهمانی بروم به من بی­محلی می­شود). اجتناب تجربه گرایانه به عدم تمایل به تجربه پدیده­های ناخوشایند درونی (‌مثل عواطف،‌ احساسات، ‌شناخت­ها یا تمایلات) ‌و اقدام به اجتناب، فرار یا حذف این تجربیات حتی اگر چنین اقدامی آسسیب­زا باشد گفته می­شود. درمان پذیرش تعهد و RFT اشاره می­كنند كه قراردادهای اجتماعی زبان به نظر می­رسد از چندین معروضه حمایت می­كنند: 1) تجربیات درونی منفی علل معتبر رفتار هستند (‌برای مثال من نمی­توانم به مهمانی بروم چون مضطرب هستم)‌ و 2) اینكه برای به دست آوردن نتایج ارزشمندی همچون تعامل اجتماعی این تجربیات درونی منفی باید كنترل شوند (برای مثال تا من نتوانم اضطرابم را كنترل كنم نمی­توانم زندگی اجتماعی داشته باشم).

درمان پذیرش و تعهد و RFT مدعی هستند كه این مفروضات در اساس درست نیستند بلكه توسط جریان اشتراك كلامی به وجود آمده­اند و تجربیات منفی درونی (هیجان و شناخت ها) ذاتاً خطرناك یا آسیب­زا نیستند و بنابراین لازم نیست كنترل یا حذف شوند. افكار و احساسات مشكلاتی نیستند كه باید حل شوند. در عوض مشكلات هنگامی سر برمی­آورد كه این پدیده­ ها جدی گرفته شوند (در هم ­آمیختگی) و اموری در نظر می­آیند كه قبل از دنبال كردن یك زندگی مطلوب باید تغییر پیدا كنند یا حذف شوند (اجتناب گرایانه).

برای مثال افرادی كه تلاش می­كنند تجربیات درونی خود، مثل اضطراب را كنترل كنند ممكن است از راهبردهای بی­حاصل همچون سركوب فكر استفاده كنند که اغلب به طور متضاد منجر به افزایش فراوانی افكار ناخواسته می­شود. آنها امكان دارد درگیر رفتارهای آسیب­زایی چون سوء مصرف دارو، الكل، پرخوری یا تجزیه شوند. آنها ممكن است از طیف وسیعی از موقعیت­های اضطراب برانگیز هم اجتناب كنند، از این رو زندگی­شان را طوری محدود می­كنند كه مانع دنبال كردن عمیق­ترین اهداف و ارزش­هایشان مثل داشتن روابط خوشایند یا انجام­ دادن مطلوب كارهای می­شود. به این ترتیب ACT ادعا می­كند كه بیشتر آسیب­های روانی و رفتارهای بیمارگون به تلاش­های غیر ضروری و بیهوده برای اجتناب از تجربیات منفی درونی مرتبط است.

در ACT انعطاف­پذیری روان شناختی جایگزین درهم­آمیختگی شناختی و اجتناب تجربه­گرایانه است، سازه­ای متشكل از شش جزء به هم مرتبط كه در ادامه می­آیند. درمان پذیرش و تعهد ذهن­آگاهی را تركیبی از چهار جزء اول این مجموعه می­داند.

1-    تماس با لحظه حاضر كه منظور از آن مشاهده و برچسب زدن به هرچیزی است كه هم اكنون در درون یا در محیط حاضر است.

2-    پذیرش، حالتی از استقبال فعال و غیر قضاوتگرانه تجارب است آن گونه كه اتفاق می­افتند بدون تلاش برای كنترل­شان -شامل حساسیت شناختها و هیجانها.

3-    خنثی كردن شامل یادگیری این نكته است كه تجارب درونی را رویدادهای بی­ضرر قلمداد كنیم كه در آمد و شد هستند و اجباراً رفتار را كنترل نمی­كنند.

4-    خود به عنوان یك بافت، بازشناسی این نكته است كه خود قلمرو و فضایی است كه شناخت­ها، هیجانها و حسیات در آن روی می­دهند و از این تجربیات مجزا است. این مساله از طریق بازشناسی خود مشاهده­گر كه این تجارب را مجزا از دارنده آنها می بیند، تقویت می شود.

5-    ارزشها كه جهت­گیری­های خودبرگزیده در جنبه­های مهم زندگی هستند، مثل محفل، ‌روابط سلامتی یا معنویت.

6-    عمل همراه با تعهد شامل تعریف اهداف همسان با ارزش­های فرد و شناسایی تغییرات رفتاری لازم برای دنبال كردن آنها.

معمولاً موانع انجام این رفتارها به شكل افكار و احساسات منفی ظاهر می­شود. بنابراین ACT در كل یك رویكرد درمانی است كه از فرایندهای پذیرش و ذهن­آگاهی و فرآیندهای تعهد و تغییر رفتار برای ایجاد انعطاف­پذیری روان­شناختی استفاده می­كند.

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:57 ] [ بابک ]
[ ]

پکیج (پروتکل) درمانی مدل ماتریس (درمان شیشه)

پکیج (پروتکل) درمانی مدل ماتریس (درمان شیشه)

پکیج (پروتکل) درمانی مدل ماتریس (درمان شیشه) در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمانی مدل ماتریس (درمان شیشه) در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 24 جلسه درمانی

 

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

 

آماده شده در بیش از  64  صفحه (فونت B lotus)

 

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

 

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

 

 

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

 

 

جلسه اول                                                                                     تاریخ:

 

مصرف مواد برای بسیاری از مصرف کنندگان در ابتدا خوشایند بوده و برای آنها جنبه­ های به ظاهر مثبتی دارد.

اما این اثر سریعا مستهلک شده و عوارض منفی ظاهر می ­شوند.

 

آنچه از مصرف مواد که در ابتدا برای شما خوشایند بوده است:

 

  1. .......................................................................
  2. .......................................................................
  3. .......................................................................
  4. ......................................................................

 

آنچه مصرف مواد از شما گرفته است یا باعث آزار شما شده است:  

 

  1. .......................................................................
  2. .......................................................................
  3. .......................................................................
  4. .......................................................................
  5. .......................................................................
  6. .......................................................................
  7. .......................................................................

امیدوار هستید با قطع مصرف مواد مخدر به چه چیزهایی برسید؟

 

  1. ...........................................
  2. ...........................................
  3. ...........................................
  4. ...........................................

 

با قطع مصرف مواد مخدر (و لو موقت) چه چیزهایی را از دست خواهید داد؟

 

  1. ...........................................
  2. ...........................................
  3. ...........................................
  4. ...........................................

 

 

شروع کننده ­ها (عوامل برانگیزاننده، تلنگرها،...)

 

شروع کننده­ ها عبارتند از محل­ها، اشخاص، اشیاء، موقعیت ­ها و یا شرایط درونی یا بیرونی هستند که میل و وسوسه را در شما زنده می­ کنند. بعنوان مثال اگر شما معمولا عصر روزهای جمعه با پسرعمویتان در زیرزمین منزل عمو مواد استفاده می­کردید، منزل عمو، عصرها بویژه عصر جمعه، ملاقات پسر عمو یا حتی ورود به زیر زمین برای شما می­تواند یک شروع کننده باشد.

 

در مغز شما هنگام مصرف مواد، بین مواد و شروع کننده­ ها ارتباطی نزدیک شکل می­ گیرد. در نتیجه شروع کننده ­ها می­توانند باعث فکر به مواد و وسوسه در شما شده و شما را به سوی مصرف یکشند.

بیماران می­ گویند جریان:

 

شروع کننده     >>>      فکر مواد     >>>      وسوسه     >>>     مصرف مواد

 

بسیار نیرومند است و مقاومت در مقابل آنرا دشوار می ­یابند.

 

متوقف کردن وسوسه اقدام مهمی در ترک اعتیاد به مواد است.  بدین منظور لازم است:

 

  1. شروع کننده ­های خود را بشناسید
  2. تا می­توانید از آنها دوری کنید (مثلا دیگر به زیر زمین منزل عمویتان نروید)
  3. روش­های جدید برای مقابله با شروع کننده­ها بیابید (مثلا عصر جمعه­ ها خود را با کار خاصی مشغول کنید)

فراموش نکنید که حتی اگر شما واقعا تصمیم به ترک گرفته­ اید، کماکان در معرض حمله شروع کننده ­ها و وسوسه خواهید بود

 

چند شروع کننده نیرومند برای خود را نام بیرید:

 

  1. ........................................................................................
  2. ........................................................................................
  3. ........................................................................................

 

فکر می­ کنید در جریان این نوبت ترک مصرف مواد چه شروع کننده­ هایی برای شما مسئله ساز باشند؟

 

  1. .......................................................................................
  2. .......................................................................................

 

 
   

 

 

 

تکلیف جلسه اول

چند عامل بر انگیزاننده یا شروع کننده­ای را که بین جلسه اول و دوم تجربه کردید بیان کنید و بگویید کجا و چگونه بوده است:

 

  1. ...............................................................................................
  2. ...............................................................................................
  3. ...............................................................................................
  4. ...............................................................................................

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:56 ] [ بابک ]
[ ]

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 8 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  28  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

 

مداخله آزمایشی: گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی، در 8 جلسه هفته ای به مدت 2 ساعت، به شرح زیر به اجرا در میاید.

 

 

جلسه اول:

 

 اهداف:

1-    آشنایی با فرآیند گروه درمانی

2-    آشنایی با قواعد و هنجارها

3-    ایجاد زمینه برای همبستگی گروه و ارتباط اعضا

4-    اصل رازداری و محرمانه بودن

 


شیوه ­ها:

1-    تبیین شکل­ گیری مشکلات بر اساس رویکرد تحلیل وجودی

2-    تبیین گروه درمانی تحلیل وجودی

3-    معرفی قواعد و هنجارهای گروه

4-     معارفه اعضا

5-    بررسی نگرانی­ ها و نظرات اعضا نسبت به مسایل مطرح شده

 

 

جلسه دوم:

 

 اهداف:

1-    ایجاد ارتباط و همبستگی گروهی

2-    افزایش خودآگاهی

3-    حضور در زمان حال

4-    افزایش مشارکت اعضای گروه

 


شیوه­ ها:

1-    ترغیب اعضا به بیان احساسات و افکار

2-    آموزش اعضا در مورد همدلی و بازخورد دادن

3-    تمرکز بر اینجا و اکنون

 

 

شرح::::::

خودآگاهی::

هر کسی که به بهبود خود، پیشرفت شخصی یا هدف بالای رشد معنوی متعهد است، باید فعالانه در جستجوی شناخت خود باشد. زیرا فقط زمانی که فرد بفهمد چه ایرادی دارد، می تواند تلاش های خود را روی بهبود بخشیدن آن متمرکز کند.

 

تعریف خودآگاهی:

1. خودآگاهی توانایی است که فرد برای تامل کردن در خود دارد

2. عبارت است از رسیدن به فهم و بینش در مورد نقاط قوت، ویژگی ها، ضعف ها، عیوب، نظرات، افکار، عقاید، آرمان ها، پاسخ ها، واکنش ها، نگرش، احساسات و انگیزه های فرد.

3. بنابراین، درون نگری نیز عبارت است از ارزیابی اینکه چطور دیگران فرد را می بینند

4. چگونه دیگران با رفتار، پاسخ ها و عملِ فرد، تحت تاثیر قرار می گیرند.

چگونه خودآگاهی را افزایش دهیم – با بررسی کردن خود

برای اینکه شخصیت خود را بفهمیم، باید ویژگی ذهن خود را بفهمیم. ذهن از دو بخش تشکیل شده است – ذهن آگاه و ذهن ناخودآگاه. ذهن ناخوداگاه وسیع است و تاثیراتی که در آن عمیقا ریشه دوانده اند را نمی توان براحتی کشف و تجزیه و تحلیل کرد. با این وجود، گاهی اوقات در طول روز ذهن فرد فوران می کند و به برخی حوادث و شرایط به طرز ناخوشایندی واکنش نشان می دهد. در نتیجه، فرد تا حدی احساس ناآرامی می کند و احساستی مانند عدم امنیت، ترس یا عصبانیت به او دست می دهد. اکثر ما در زندگی روزانه ی خود، به زحمت جلو می رویم به طوری که یک لحظه هم مکث نمی کنیم و نمی اندیشیم که چرا اصلا در درجه ی اول چنین احساستی را تجربه می کنیم. در حقیقت، از طریق چنین شرایطی در زندگی روزانه­ی فرد، ذهنِ فرد با واکنش نشان دادن به شرایط و اتفاقات، به طور ناخوشایندی پنجره ای را باز می کند و به فرد تصویری از ویژگی هایش را می دهد. اگر فرد نسبت به نظرگاه خود هوشیار و آگاه باشد، می تواند گذرگاهی را که ذهن فرد باز می کند، دنبال کند. در نتیجه، از طریق این فرایند کم کم فرد نسبت به اینکه چگونه ذهنش کار می کند و چگونه به محرک های مختلف واکنش نشان می دهد، خودآگاهی بیشتری به دست می آورد. به این موضوع فراشناخت گفته می شود؛ که به معنی آگاهی داشتن و فهمیدن فرآیندهای فکری خود فرد است. این نوعِ خاص از خود، به پیشرفت به آگاه شدن فرد از بدن خود و حالت روانی شامل افکار، اعمال، نظرات، احساسات و ارتباطات با دیگران، شباهت دارد. بنابراین این موضوع، اولین مرحله در غلبه بر احساسات و واکنش های منفی است.

 


جلسه سوم:

اهداف:

1-    تعمیق بخشیدن به خودآگاهی

2-    افزایش جرات ابراز وجود و باز بودن

3-    افزایش تحمل اعضا نسبت به یکدیگر

 

شیوه­ ها:

1-    افزایش آگاهی با تمرکز بر سه نوع شیوه بودن، تحلیل وجودی باز بودن و ابراز وجود

2-    تشویق اعضا به بیان احساسات و افکار شخصی

3-    ترغیب اعضا به بیان واکنش­ها در برابر باز بودن سایرین

 

 

شرح::::::

 

تعریف ابراز وجود و جرات ورزی::

رفتار جرات‌مندانه یك رفتار بین فردی است كه شامل ابراز صادقانه و نسبتاً رك افكار و احساسات می‌باشد، به نحوی كه از نظر اجتماعی مناسب بوده و احساسات و آسایش دیگران نیز در آن مد نظرباشد به طور كلی جرات‌مندی را می‌توان توانایی ابراز صادقانه نظرات، احساسات و نگرش‌ها بدون احساس اضطراب دانست. جرات‌مندی همچنین شامل دفاع فرد از حقوق خود می‌باشد، به شكلی كه حقوق دیگران پایمال نشود.

پرخاشگرانه: در این نوع ارتباط فرد با تهدید كردن و تضییع حق دیگران توهین آمیز برخورد می كند.

منفعلانه: دراین نوع ارتباط فرد با عذر خواهی افراطی و كوچك انگاری خود تمامی افكار، احساسها و حقوق شخصی خود را به نفع طرف مقابل نادیده می گیرد.

جرات مندانه: ارتباط جرات مندانه گونه‌ای از ارتباط است كه در آن هر احساسی بجز اضطراب به ‌راحتی ابراز شده و نتیجه آن حرکت به سوی اهداف و مقاصد شخصی بدون ضایع كردن حق دیگران است.

 

 

 

پیشینه و معرفی درمان وجودی

درمان وجودی و یا روان‌درمانی اگزیستانسیال  :(Existential psychotherapy) نوعی روش فلسفی بر درمان است که بر این باور عمل می‌کند که کشمکش درونی در درون یک فرد ناشی از مواجه اشخاص با مفروضات مسلمی از هستی است. این مفروضات، همان‌گونه که توسط اروین یالوم اشاره شده، عبارت‌اند از: غیرقابل اجتناب بودن مرگ، آزادی و مسئولیت همراه با آن، انزوای وجودی (که اشاره به پدیدارشناسی دارد)، و در نهایت بی‌معنایی (در مفهوم اگزیستانسیالیسم این چهار مفروض، که همچنین به عنوان دلواپسی‌های غائی نیز به آن‌ها اشاره شده، بدنهٔ «درمان وجودی» را تشکیل داده و چارچوبی را در فهم مشکل مراجع برای درمانگر و در راستای بسط یک رویه درمانی ایجاد می‌کنند. در مکتب بریتانیایی درمان وجودی، این چهار مسلمات به عنوان تنش‌ها و تناقضات قابل پیش‌بینی از چهار بعد وجود انسان، در عرصه‌های فیزیکی، اجتماعی، شخصی و معنوی در نظر گرفته شده است.

 در درمان وجودی که با نام‌های روان شناسی (روان‌درمانی) اگزیستانسیال و یا هستی‌گرایانه نیز شناخته می‌شود، رویکردی پویا است و بر دلواپسی‌هایی تمرکز می‌کند که در هستی انسان ریشه دارند. روان‌پویه‌شناسی هر فرد شامل نیروها، انگیزه ها و ترس هاناخودآگاه و خودآگاهی است که در درونش به کنش مشغول‌اند. روان‌درمانی‌های پویه‌نگر، درمان‌هایی بر اساس مدلی پویای از کارکرد روانی هستند. اکتشاف عمیق از چشم‌انداز درمانگر اگزیستانسیال، روبیدن و کنار زدن دلواپسی‌های روزمره و تفکر عمیق فرد دربارهٔ موقعیت است.

 

تاریخچه
اصطلاح معاصر وجودگرایی اغلب با فیلسوفان فرانسوی نظیرو گابریل مارسل ارتباط دارد که این فلسفه را در دهه ۱۹۴۰ایجاد کردند. همچنین درمانگران وجودی از فعالیت فیلسوفانی چون مارتین هایدگر، ادموند هوسرل، امانوئل لویناس و مارتین بوبر تأثیر پذیرفته‌اند. فیلسوفان اصلی روان درمانی وجودی دو فیلسوف نابغه قرن نوزدهم یعنی سورن کی یرکگارد و فردریچ نیچه هستند که به انسانیت زدایی مکانیکی افراد در دنیای پیشرفته واکنش نشان دادند و تأثیرات آنها را می‌توان در بین روانشناسان معروف سراسر دوره‌ها مشاهده کرد. روانپزشک سوئیسی لودویگ بینزوانگر (۱۹۶۶ ـ ۱۸۸۱ (اولین پزشکی بود که روان درمانی را با وجود گرایی ترکیب نمود. این کار قسمتی از جهت گیری روان درمانی وجودی گسترده‌تری بود که در اروپای مرکزی در پاسخ به نارضایتی از چارچوب‌های نظری روانپزشکی و روان تحلیلگری به وجود آمد. در سال ۱۹۸۸، انجمن تحلیل وجودی در بریتانیا دایر گردید که مجله تحلیل وجودی را منتشر کرد. روان درمانی وجودی در سال........

......................

.............................

...........................................

 


  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:56 ] [ بابک ]
[ ]

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



 

·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 12 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  22  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه    APA

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد. و به همین صورت زیر توضیح داده شده است.

لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

 

جلسه ی اول


1-   خوش آمد گویی

2-   توضیح قوانین گروه

3-   توضیح تعامل فرایندهای فیزیولوژیكی، شناختی و رفتاری

4-   آشنایی شركت كنندگان با مولفه های شناختی واكنش های هیجانی

5-   شناسایی افكار سطحی اولیه كه بین واقعه و واكنش هیجانی قرار می گیرند و نوشتن آنها در جدول سه ستونی رویداد فعال ساز (A) باورها یا افكار (B)و پیامد و واكنش هیجانی (A)

 

تكالیف: نوشتن ده مورد از بدترین حوادث زندگی خود با استفاده از توالی A-B-C

 

 

 

جلسه ی دوم


1-    یادگیری جنبه های نظریه های شناختی افسردگی، اضطراب و خشم؛

2-    آشنایی با افكار خودآیند

3-     آشنایی با تحریف های شناختی و شناسایی آنها در تفكر خود

4-    شناخت مقاومت های احتمالی در برابر درمان و طراحی راهبردهایی برای مقابله با این مقاومت ها

 

تكالیف: شناسایی افكار خودآیند و ثبت آنها در برگه ی .A-B-C دسته بندی عقاید و نوشتن بدترین A-B-C ، روزانه.

 

 

 

جلسه ی سوم

آشنا با بنیادهای پیامدهای رفتاری، آموزش ماهیت طرحواره ها (باورهای اصلی، طرحواره ها، نگرش های ناكارآمد) و ارتباط بین طرحواره ها و افكار خودآیند و همچنین شناسایی طرحواره ها با استفاده از روش پیكان عمودی.

 

تكالیف:

مرور تكالیف جلسه ی دوم، تمرین تزریق فكر، ادامه نوشتن A-B-C های روزانه، نوشتن پیامدهای رفتاری A-B-C

های تكمیل شده و رسم پیكان عمودی برای دو مورد از آنها.

 

 

 

جلسه ی چهارم

1-    كار روی پیكان عمودی و حل مشكلاتی كه اعضای گروه در به كار بستن روش پیكان عمودی به منظور شناسایی طرحواره های منفی خود با آن روبرو می شوند.

2-    توانا ساختن شركت كنندگان در شناسایی ده نوع طرحواره ی منفی متداول و قرار دادن باورهای خود در این ده طبقه.

 

تكالیف: مرور تكالیف جلسه ی قبل، آموزش دسته بندی باورها.

 


 مبانی نظری و تاریخچه درمان شناختی

درمان شناختی را ، آرون تی بک، روان­پزشک امریکایی، در اوایل دهه 60 میلادی در دانشگاه  پنسیلوانیا بنیان گذارد. در واقع شناخت درمانی نوعی پدیدار شناسی است که در آن انواع تجربه­ها توصیف و تحلیل می­شوند. بک شیوه­ای  برای آزمودن تجارب پدیدار شناختی از طریق آزمون افکار شخصی در قیاس با  واقعیت ارائه می­دهد (لیهی، 2007).

شناخت درمانی یک نظام روان­درمانی است که تلاش می­کند، واکنش­های عاطفی و رفتار خود آسیب رسان را با اصلاح تفکر معیوب یا خطادار و عقاید ناسازگارانه­ای که زیربنای این واکنش­ها هستند، کاهش دهد (موریسن ، 2003). این شیوه درمانی شکلی سازمان یافته از روان درمانی است که برای کاهش علایم و کمک به بیمار برای یادگیری روش­های مؤثرتر به منظور مواجهه با مشکلاتی که سبب ناراحتی او می­شوند، طراحی شده است. ویژگی درمان با این شیوه این است که همه کوشش­ها معطوف به حل مشکل است (دیویسون و نیل، 2001) .

درمانگران شناختی بیماران را درگیر تفکر علمی و منطقی می­کنند، به این ترتیب که از بیماران می­خواهند تا پیش فرض­هایی را که منجر به ایجاد حالت­های افسردگی و اضطراب در آنها می­شود بررسی کنند. علاوه بر این، درمانگران شناختی به بیماران کمک می­کنند تا اعتبار جملات را با استفاده از روش­های جمع آوری شواهد مغایر با جملات، مورد وارسی قرار دهند.

در رویکرد رفتاری، فرض بنیادی این است که برای شناخت رفتارهای مشکل آفرین باید به اصولی متوسل شد که از آزمایشگری روانشناسی نشات گرفته اند. اصولی که بتوان در محیط­های بالینی، برای تغییر استفاده کرد. در این رویکرد به محرک ها و پاسخ ها توجه می­شود، نه به متغیرهایی که تصور می­شود واسطه بین آنها هستند. در واقع، در رفتاردرمانی، روان­شناس از طریق مشاهده رفتار، نه از راه بررسی اعمال درونی آنها به مطالعه می پردازد (فیرس و ترال،1382).


 


  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:56 ] [ بابک ]
[ ]

مجموعه گزارشات کار آزمایشگاه مدارهای الکتریکی

مجموعه گزارشات کار آزمایشگاه مدارهای الکتریکی

مجموعه گزارشات کار آزمایشگاه مدارهای الکتریکی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیگزارش کار آزمایشگاه

توضیحات کامل

مجموعه گزارشات کار آزمایشگاه مدارهای الکتریکی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

آزمایش شماره 1

قوانین ولتاژ و جریان کیرشهف

روش آزمایش:

الف) قرار دادن آمپرمتر در مدار:

ب) قرار دادن ولتمتر در مدار:

سوال های مربوط به گزارش کار:

طبق قانون تقسیم جریان:

مقادیر اندازه گیری شده:

مقادیر محاسبه شده:

آزمایش شماره 2

تقسیم ولتاژ و جریان

روش آزمایش:

  1. تحقیق در مورد تقسیم ولتاژ :
  2. تحقیق در مورد تقسیم جریان

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:56 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کار آزمایش روتامترها در آزمایشگاه مکانیک سیالات

گزارش کار آزمایش روتامترها در آزمایشگاه مکانیک سیالات

گزارش کار آزمایش روتامترها در آزمایشگاه مکانیک سیالات در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیگزارش کار آزمایشگاه

توضیحات کامل

گزارش کار آزمایش روتامترها در آزمایشگاه مکانیک سیالات در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روتامتر ها:

روتامتر دستگاهی جهت سنجش نرخ جریان یک مایع یا گاز در لوله ای بسته است.روتامتر به دسته ای از وسایل سنجش به نام وسایل سنجش نواحی متغیر ، که برای سنجش نرخ جریان از حرکت سیال در ناحیه مقطعی متغیر به کار می روند، تعلق دارد.

روتامتر شامل یک لوله مخلوطی شکل معمولا از جنس شیشه همراه یک شناور داخلی است که توسط جریان به بالا و توسط نیروی جاذبه به پایین حرکت می کند.در جریان های قوی تر، ناحیه بیشتری (بین شناور و لوله) برای هدایت جریان به طرف بالا مورد نیاز است.شناورها به شکل های متعددی وجود دارند.اما اشکال کروی یا بیضی- کروی معمول ترین شکل های شناورهستند.همانگونه که شناور به جهت محوری خود می چرخد،سیال (می تواند) عبور کند.این،به شمااجازه می دهد که بگویید:شناورگیرکرده است و موقعی آزاد می گردد که سیال درون لوله باشد.علائم معمولا در بالاترین قسمت روتامتر نوشته می شوند ولی بعضی از کارخانه ها ممکن است که استانداردهای دیگری را اتخاذ کنند.بنابراین،بهترین راه،چک کردن از روی بروشور دستگاه است.

توجه شود که شناور به طور دقیق در سیال ،شناور نمی گردد،بلکه باید دارای چگالی بیشتری از سیال باشد،در غیر این صورت،شناور به طرف بالا حرکت می کند،حتی اگر جریانی در کار نباشد.

ویژگی ها:

روتامتر هیچ نیازی به منبع نیروی خارجی و یا سوخت ندارد،یعنی برای سنجش نرخ جریان سیال،فقط از خواص ذاتی سیال و نیروی جاذبه استفاده می کند.

روتامتر،دستگاه نسبتا ساده ای نیز می باشد که می توند بسته به موارد وسیع استفاده اش،از مواد ارزان قیمت ساخته گردد.

چون روتامتر از نیروی جاذبه استفاده می کند،باید به صورت عمودی آرایش یابد و مستقیم به سمت بالا حرکت کند تا سیال نیز به سمت بالا هدایت گردد.

بنا به مزیت روتامتر برای داشتن قابلیت جابه جا شدن شناور توسط سیال یا گاز،درجه بندی هر روتامتر برای یک ماده خاص،معین گشته است.مهمترین ویژگی موجود،دانسیته سیال است ، گرچه ویسکوزیته نیز قابل توجه می باشد.شناور ها به بهترین نحو طراحی شده اند تا سیال بر روی آنها تاثیرنگذارد،گر چه هر از گاهی توسط کارخانه مورد بحث قرار می گیرد.همچنین روتامتر های خاصی برای مواد با دانسیته یا ویسکوزیته متفاوت به کار میروند که در این صورت،مقیاس های متفاوتی بر روی یک روتامتر دیده می گردد.

 

فهرست


تاریخچه

شرح کار

جدول نتایج

محاسبات

نتیجه گیری

موارد خطا

منابع

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

مجموعه گزارشات کارگاه و آزمایشگاه مکانیک سیالات

مجموعه گزارشات کارگاه و آزمایشگاه مکانیک سیالات

مجموعه گزارشات کارگاه و آزمایشگاه مکانیک سیالات در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیگزارش کار آزمایشگاه

توضیحات کامل

مجموعه گزارشات کارگاه و آزمایشگاه مکانیک سیالات در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

آزمایش شماره 1

هدف : اندازه گیری شدت جریان به روش مستقیم  و اثرات افت فشار و تعیین نوع جریان از لحاظ آرام یا آشفته بودن جریان توسط دستگاه رینولدز.


ابزار و مواد لازم:


دستگاه رینولدز، جوهر رنگی، تشت پلاستیکی و آب

 آزمایش شماره 2

هدف : کالیبره کردن روتامتر.   


ابزار و مواد لازم:


استوانه مدرج، کرنومتر، دستگاه روتامتر که شامل روتامتر و شیر سوزنی و پمپ می باشد.

 آزمایش شماره 3

هدف : بدست آوردن راندمان کلی پمپ توسط میز هیدرولیک حجمی.


ابزار و مواد لازم:


میز هیدرولیک حجمی (پمپ گریز از مرکز، تانکرذخیره آب، روتامتر، شیر کنترل سوزنی، فشار سنج  ولت متر، آمپر متر).

 آزمایش شماره 4

هدف :   اندازه گیری دقیق سرعت جریان درون لوله با استفاده از لوله پیتوت.


ابزار و مواد لازم:


کمپرسور هوا، لوله فلزیبه قطر 30 میلیمتر جهت انتقال سیال، مانومتر، لوله پیتوت.

 آزمایش شماره 5

هدف : بدست آوردن افت فشار در ونتوری متر و اندازه گیری ضریب تخلیه ونتوری متر.


ابزار و مواد لازم:


دستگاه ونتوری متر، تانک ذخیره آب، پمپ گریز از مرکز، شیر کنترل سوزنی، مانومتر جیوه ایی، کرنومتر.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارگاه آزمایشگاه مکانیک سیالات محاسبه افت فشار در یک سیستم لوله کشی ومحاسبه ی ضریب افت فشار

گزارش کارگاه آزمایشگاه مکانیک سیالات محاسبه افت فشار در یک سیستم لوله کشی ومحاسبه ی ضریب افت فشار

گزارش کارگاه آزمایشگاه مکانیک سیالات محاسبه افت فشار در یک سیستم لوله کشی ومحاسبه ی ضریب افت فشار در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیگزارش کار آزمایشگاه

توضیحات کامل

گزارش کارگاه آزمایشگاه مکانیک سیالات  محاسبه افت فشار در یک سیستم لوله کشی ومحاسبه ی ضریب افت فشار در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه


برای انتقال سیال از نقطه ای به نقطه ی دیگر،از لوله استفاده می شود . سیال خود به خود حرکت نمی کند پس باید به ان انرژی وارد کرد. اگر سیال مایع باشد به وسیله ی پمپ و اگر گاز باشد به وسیله ی کمپرسور به ان انرژی وارد می کنند. وقتی به سیال انرزی می دهیم سیال بعد از مدتی حرکت انرژی خود را از دست می دهد. بطور مثال اگر بخواهیم نفت را از چاه های نفت خوزستان به پالایشگاه تهران منتقل کنیم با یک بار پمپ کردن که به انها نمی رسد پس باید ایستگاهی قرار دهیم تا دوباره سیال را پمپ کند وبه ان انرزی دهد دلیل احتیاج دوباره سیال به انرژی ،افت انرژی در سیال است. هرچه طول لوله بیشتر باشد افت انرژی در سیال بیشتر است زیرا بین سیال وسطح داخلی لوله یک نیروی چسبندگی وجود دارد وهرچه نیروی چسبندگی سیال بیشتر وسیال ویسکوزیته بیشتری داشته باشد، پس یک سری افت بخاطر چسبندگی سیال با جداره داخلی لوله اتفاق می افتد. یکسری افت دیگر نیز ایجاد می شود که به سبب شکل مسیر جریان است مثلا در جریان سیال لوله به سمت چپ یا راست و بالا یا پایین به وسیله ی زانو های مختلف پیچیده می شود ویا مثلا در مسیر شیرهایی وجود داشته باشد که شدت جریان را با ان کنترل می کنیم ویا بعضا ممکن است در جاهایی قطر لوله زیاد ویا کم شده باشد که تمام مثال های بالا می تواند باعث افت انرژی در سیال شود.
افت کلی انرژی در سیستم لوله کشی به دو عامل بستگی دارد :
1-    افت اصلی یا طولی که به دلیل مقاومت نیروی چسبندگی ویا مقاومت اسطحکاکی سیال به وجود می اید .
2 - افت جزئی ،فرعی یا موضعی که در اثر تغییر سطح مقطع، زانوها ، شیر ها ،و... به وجود می اید هرچند که نام این افت را افت فرعی گذارده اند اما در عمل بسیار مهم و گاها بسیار زیاد هستند.

هدف آزمایش


محاسبه ی افت فشار در یک سیستم لوله کشی ومحاسبه ی ضریب افت فشار
تئوری آزمایش
افت هد کلی به مجموع اتلافات اصلی حاصل از تاثیرات اصلی ناشی از تاثیرات اصطحکاک در جریان کاملا فراگیر در لوله های با سطح ثابت وهمچنین اتلافات
فرعی ناشی از ورودی ها وخروجی ها تغییرات مساحت (انبساط وانقباض ناگهانی) زانوها،شیرهاو اتصالات اطلاق می شود. برای محاسبه ی افت در لوله هایی که مقطع دایرهای دارند ،معاداه ی دارسی - ویسباخ مورد استفاده قرار می گیرد ولی از انجا که ضریب اصطحکاک تابعی از زبری عدد رینولدز وقطر لوله است تعیین ان به اسانی ممکن نیست.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش آزمایشگاه انتقال حرارت آزمایش مبدل حرارتی پوسته – لوله

گزارش آزمایشگاه انتقال حرارت آزمایش مبدل حرارتی پوسته – لوله

گزارش آزمایشگاه انتقال حرارت آزمایش مبدل حرارتی پوسته – لوله در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیگزارش کار آزمایشگاه

توضیحات کامل

گزارش آزمایشگاه انتقال حرارت آزمایش مبدل حرارتی پوسته – لوله در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

نام آزمایش :  مبدل حرارتی پوسته لوله

هدف آزمایش :

  1. محاسبه ضریب کلی انتقال حرارت
  2. محاسبه اختلاف میانگین لگاریتمی (LMTD)

      3 .  مقایسه  (u)در جریان موازی و متقابل در شرایط یکسان  

وسایل آزمایش :

تئوری آزمایش :

روش کار :

اندازه گیری :

 در جریان همسو :

محاسبات :

محاسبات در جریان موازی :

نتیجه :

 

در مبدل حرارتی لوله – پوسته ضریب کلی انتقال حرارت ( U ) در جریانهای غیرهمسو از جریانهای همسو بیشتر است

 

 

 

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

طرح توجیهی کسب و کارتولید پفك نمكی

طرح توجیهی کسب و کارتولید پفك نمكی

طرح توجیهی کسب و کارتولید پفك نمكی در 88 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات88
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

طرح توجیهی کسب و کارتولید پفك نمكی در 88 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد