paperdownfile

محصولات دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان ( فصل دوم پایان نامه ) +docx

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان ( فصل دوم پایان نامه )

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 41 کیلو بایت

تعداد صفحات : 20

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان ( فصل دوم تحقیق )

در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب نظری تحقیق روانشناسی با موضوع سلامت روان:

2-1. سلامت روان

2-2-1. مفهوم سلامت روان

ریشه‌ی لغوی واژه انگلیسی‌ «health»، در واژه‌های، «haelp»، haelth»» (به معنای کـل) و «haelen» و(heal) انـگلیسی قدیم، و کلمه‌ی‌ آلمانی قدیم «heilida» و«heilen» (به معنای کل) است. گراهام ‌ (1992) این ریشه‌های لغوی را با کلمات انگلیسی‌ «halig» و آلمانی قدیم«heilig»، به‌ معنای مقدس، ارتباط داده است؛ بنابراین، از نظر ریشه‌ی‌ لغوی، سالم‌ بودن‌ به معنای‌ «کلیت داشتن یا مقدس‌ بودن» است‌ و بدین‌ترتیب، ویژگی‌های‌ معنوی و فـیزیکی‌ (و نـه فقط فیزیکی) را شامل می‌شود (لطافتی بریس، 1389).

مفهوم سـلامت روانـى، در واقع جنبه‌اى از مفهوم كلى سلامت است. سازمان بهداشت جهانى سلامت را چنین تعریف‌ مى‌كند‌: حالت‌ سلامتى كامل جسمى، روانى، اجتماعى، معنوى و نه فقط‌ فقدان‌ بیمارى یا ناتوانى، كه در آن فرد به توانایى‌هاى خودش پى مـى‌برد، مـى‌تواند بـا استرس‌هاى معمول زندگى كنار آید‌، بـه‌ صـورت‌ ثـمربخش و مولد كار كند و قادر به كمك به جامعه باشد ‌(برى و جنكینس ،2007).

کارشناسان سازمان بهداشت جهای سلامت فکر و وران را این طور تعریف می کنند: «سلامت فکر عبارت است از قابلیت ارتباط موزون و هماهنگ با دیگران، تغییر و اصلاح محیط فردی و اجتماعی و حل تضادها و تمایلات شخصی به طور منطقی، عادلانه و مناسب» (میلانی فر، 1389).

مفهوم سلامت همچنین دربر گیرنده مفاهیمی همچون احساس خوب بودن و اطمینان‌ از‌ خودکارآمدی، اتکا به خود، ظرفیت رقابت، تعلق بین نسلی و خودشکوفایی توانایی‌های بالقوه فکری، هیجانی و غیره است و فـقدان بـیماری و عـلایم‌ را‌ نیز شامل می‌شود. سلامت روانی به عنوان یکی از ارکان سـلامتی، لازمه یـک زندگی مفید، موثر و رضایت‌بخش‌ فردی‌ است و مسئولیت سنجش، ارزیابی، کنترل، درمان و بهبود بخشیدن آن قبل از هرکس بر عهده متخصصان علوم‌ رفتاری‌ و اجتماعی می‌باشد (پاکیزه، 1387).

لوینسون و همکارانش در سال 1962 سلامتی روان را این طور تعریف کرده اند: «سلامتی روان عبارت است از این که فرد چه احساسی نسبت به خود، دنیای اطراف، محل زندگی و اطرافیان دارد و مخصوصا با توجه به مسئولیتی که در مقابل دیگران دارد، چگونگی سازش وی با درآمد خود و شناخت موقعیت مکانی و زمانی خویش حائز اهمیت است» (میلانی فر، 1389).

تودور (1996؛ خواجوی، 1382)، سلامت روان را به شرح زیر تعریف می کند:

1. سلامت روان شامل توانایی زندگی کردن همراه با شادی، بهره وری و بدون وجود دردسر است.

2. سلامت روان مفهوم انتزاعی وارزیابی نسبی گراست از روابط انسان با خود، جامعه و ارزش هایش. و نمی توان آن را جدای از سایر پدیدهای چند عاملی فهمید که فرد را به موازاتی که در جامعه به عمل می پردازد، می سازد.

3. سلامت روان، شیوه سازگاری آدمی با دنیا است، انسان هایی که موثر، شاد و راضی هستند و حالت یکنواختی خلقی، رفتار ملاحظه گرانه و گرایش شاد را حفظ می کنند.

4. سلامت روان عنوان و برچسبی است که دیدگاه ها و موضوعات مختلف مانند: عدم وجود علایم ناتوان کننده، یکپارچگی کارکرد روان شناختی، سلوکی موثر در زندگی شخصی و اجتماعی، احساسات مرتبط با بهزیستی اخلاقی و معنوی و مانند آنرا در بر می گیرد.

5. برای ارائه یک تئوری در مورد سلامت روان، موفقیت برون روانی کافی نیست، باید سلامت درون روانی را به حساب بیاوریم.

6. سلامت روان، ظرفیت رشد و نمو شخصی است.

7. سلامت روان، یک موضوع مربوط به پختگی است.

8. سلامت روان، یعنی هماهنگی بین ارزشها، علاقه ها، و نگرش ها در حوزه عمل افراد و در نتیجه، برنامه ریزی واقع بینانعه برای زندگی، و تحقق هدفمند مفاهیم زندگی است.

9. سلامت روان، در قیاس با سلامت جسم نیست، بلکه به دیدگاه و سطح روان شناختی ارتباطات فرد-محیط اشاره دارد. بخش مرکزی سلامت، سلامت روان است، زیرا تمامی تعاملات مربوط به سلامتی، به وسیله روان انجام می شود.

10. سلامت روان ظرفیت کامل زندگی کردن به شیوه ای است که ما را قادر می سازد، نوعی وحدت بین ما و دیگران بوجود آورد.

11. سلامت روان، توانایی عشق ورزیدن و خلق کردن است، نوعی حس هویت بر تجربه خود به عنوان موضوع و عامل قدرت فرد، که همراه است با درک واقعیت درون و بیرون از خود و رشد واقع بینی و استدلال.

پس از روش شدن مفهوم سلامت روان این ضرورت دیده می شود تا به اختصار مروری به نظریات گوناگون با گرایش ها و زمینه های متفاوت در مورد طبیعت انسان داشته باشیم و با تصورات گوناگون نظریه پردازان از مفهوم سلامت روان و ماهیت انسان بیشتر آشنا شویم.

در تعریف سلامت روان چهار دیدگاه از یکدیگر تفکیک می شوند(پشتکار، 1388):

الف) سلامت روانی به معنای رفتار بهنجار: در این دیدگاه گفته می شود رفتارهایی که اکثریت مردم از خود نشان می دهند، رفتار های سالم به شمار می آیند و رفتار کسانی که از رفتارهای عمومی جامعه فاصله زیادی می گیرند، به عنوان رفتارهای مرضی به شمار آمده و صاحبان آنها بیمار روانی جامعه نامیده می شوند.

ب) سلامت روانی به معنای الگوی ایدال: در این دیدگاه سالم کسی است که از یک سلسله معیارهای مشخصی برای سلامت روانی تبعیت کند این معیارها غالبا به وسیله روان شناسان و رواپزشکان مشخص می شود.

ج) سلامت روانی به معنای یک فرآیند: در این دیدگاه، سلامت روانی یک پدیده واحد نیست که بتوانیم از آن در تمام مراحل زندگی استفاده کنیم. به عبارت دیگر در هر مرحله از زندگی انسان اعم از کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی سلامت روانی معنایی متفاوت پیدا می کند. به این ترتیب بیماری روانی یک معنای تحولی خواهد داشت، یعنی آنچه را در یک بزرگسال بیماری به شمار می آوریم ممکن است در یک نوجوان سلامتی کامل بدانیم یا بر عکس(پشتکار، 1388).

د) سلامت روانی به معنای فقدان بیماری: در این دیدگاه این سلامتی روانی نیست که تعریف و مشخص می شود. به عبارت دیگر به جای این که بگوئیم سلامت روانی چیست؟ می گوییم بیماری چیست؟ و وقتی کسی بیمار نباشد یعنی سالم است (پشتکار، 1388).

2-2-2. دیدگاههای سلامت روانی

2-2-2-1. دیدگاه فروید

از دیدگاه مکتب روان کاوی، سلامت روانی به معنای سازگاری فرد با خود و با خواسته ها و فشارهای جامعه است (کیمیایی، خادمیان و فرهادی، 1390). در نظر فروید، انسان متعارف و سالم کـسی‌ است‌ کـه‌ مراحل رشد روانی-جنسی را با موفقیت گـذرانده بـاشد‌ و در‌ هیچ‌ یـک‌ از ایـن مـراحل، بیش از‌ حد‌ تثبیت نشده باشد. از نظر او، کم‌تر انـسانی مـتعارف به حساب‌ می‌آید و هر فرد به نحوی غیر متعارف‌ است. هسته‌ی‌ اصلی‌ حالت‌های‌ روان‌نژندی‌ یا نـوروتیک، اضطراب اسـت و اضطراب‌ مرحله‌ی اول نوروز‌ است. هدف‌ از‌ روان‌ درمانی‌ در‌ روان‌کاوی، ایجاد‌ سـلامت روانی‌ است. سلامت روانی دارای دو جنبه اسـت: یکی سـازگاری با محیط بیرونی، و دیگری‌ سازش بـا مـحیط درونی. در نظر فروید، تعامل و تعارض پویای سه ساخت«نهاد»، «من» و «فرامن» تعیین‌کننده‌ی رفتار است و فردی از نظر‌ روانی سالم اسـت کـه‌ بین سه سطح شخصیت وی تعادل برقرار باشد(شفیع آبادی و ناصری، 1389).

یکی از شـاهکارهای فـروید، که مـا را در شناخت رفتار انـسان و در نـتیجه شخصیت‌ او راهنمایی می‌کند مکانیسم های روانی یا دفاعی است. این مکانیسم ها که مکانیسم های سازشی نیز گفته می شوند؛ باعث سازگاری و تطبیق شخص در رویارویی با مشکلات محیطی و اجتماعی می شوند. همیشه برای ارضای تمایلات، امیال و غرایز جنسی بین «نهاد »، «من » و «ابرمن » درگیری و کشمکش وجود دارد و برای اینکه تعادل روانی و شخصیتی در اثر این درگیری محفوظ بماند «من» نقش میانجی داشته و از وسایلی استفاده می کند که از اضطراب که کیفیت نامطلوبی است و تقریبا سرمنشا تمام بیماری های روانی و واکنش های عصبی است نجات یابد. این وسایل عمان مکانیسم های دفاعی هستند و روی این اصل آنها را مکانیسم های دفاعی «من» نیز می گویند (میلانی فر، 1389).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 15 اسفند 1396 ] [ 11:08 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی درباره هوش معنوی ( فصل دوم پایان نامه) +docx

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی درباره هوش معنوی ( فصل دوم پایان نامه)

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 55 کیلو بایت

تعداد صفحات : 23

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی درباره هوش معنوی ( فصل دوم تحقیق)

در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب نظری تحقیق روانشناسی با موضوع هوش معنوی

هوش

هوش رفتار‌ حل‌ مسألۀ سازگارانهای است که در راستای تسهیل اهداف کاربردی و رشـد سـازگارانه جـهتگیری‌ شده‌ است‌. رفتار سازگارانه، شباهت اهداف متعددی را که باعث تعارض درونی میشوند، کاهش مـیدهد. ایـن مفهوم‌ هوش‌، مبتنی‌ بر گزارهای است که فرایند حرکت به سوی اهداف، انـجام راهـبردهایی را‌ بـرای‌ غلبه بر موانع و حل مسأله ضروری میسازد. (ایمونز، 1999؛ استرنبرگ، 1997؛ به نقل از نازل[1]، 2004‌).

گاردنر‌ هوش را مـجموعه تـواناییهایی میداند که برای حل مسأله و ایجاد محصولات جدیدی‌ که‌ در یک فرهنگ ارزشـمند تـلقی مـی شوند، به‌ کار‌ می رود‌. از نظر وی انواع نه گانه هوش عبارتند‌ از‌: هوش زبانی، موسیقیایی، منطقی ـ ریاضی، فضایی، بـدنی ـ حـرکتی، هـوشهای فردی (که شامل هوش‌ درونفردی‌ و بینفردی میشود)، هوش طبیعتی و هوش‌ وجودی‌ کـه شـامل‌ ظرفیت‌ مطرح‌ کردن سؤالات وجودی است. (آمرام[2]، 2005‌).

مفهوم‌ تحلیلی غرب از هوش، بیشتر شناختی است و شامل پردازش اطـلاعات مـیشود؛ در‌ حالی‌ که رویکرد ترکیبی شرق نسبت به‌ هوش، مؤلفههای گوناگون عملکرد‌ و تـجربه‌ انـسان، از جمله شناخت، شهود‌ و هیجان‌ را در یک ارتباط کـامل (یـکپارچه) دربـرمیگیرد. (نازل، 2004).

در مجموع، هوش‌ عموماً‌ باعث سازگاری فـرد بـا محیط‌ میشود‌ و روشهای‌ مقابله با مسائل‌ و مشکلات‌ را در اختیار او‌ قرار‌ میدهد. همچنین توانایی شـناخت مـسأله، ارائه راهحل پیشنهادی برای مسائل مـختلف زنـدگی و کشف روشـهای‌ کـارآمد‌ حـل مسائل از ویژگیهای افراد باهوش‌ است‌.

مـعنویت

مـعنویت‌ به‌ عنوان‌ یکی از ابعاد انسانیت‌ شامل آگاهی و خودشناسی می شود بیلوتا معتقد اسـت مـعنویت، نیاز فراتر رفتن از خود در زندگی‌ روزمـره‌ و یکپارچه شدن با کـسی غـیر از‌ خودمان‌ است‌، این‌ آگاهی‌ مـمکن اسـت منجر‌ به‌ تجربهای شود که فراتر از خودمان است، این آگاهی ممکن است مـنجر بـه تجربهای شود که‌ فراتر‌ از‌ خـودمان اسـت. (جـانسون، 2001؛ به نقل از غباری بناب و همکاران، 1386).

معنویت امری‌ هـمگانی‌ اسـت‌ و همانند‌ هیجان‌، درجات‌ و جـلوههای مـختلفی دارد؛ ممکن است هشیار یا ناهشیار، رشدیافته یا غیر رشدیافته، سالم یا بیمارگونه، ساده یـا پیـچیده و مفید یا خطرناک باشد. (وگان[3]، 2002).

ایـمونز تـلاش کرد‌ مـعنویت را بـر اسـاس تعریف گاردنر از هوش، در چـارچوب هوش مطرح نماید. وی معتقد است معنویت میتواند شکلی از هوش تلقی شود؛ زیرا عملکرد و سازگاری فـرد (مـثلاً سلامتی بیشتر‌) را‌ پیشبینی میکند و قابلیتهایی را مـطرح مـیکند کـه افـراد را قـادر میسازد به حـل مـسائل بپردازند و به اهدافشان دسترسی داشته باشد. گاردنر ایمونز را مورد انتقاد قرار میدهد و معتقد است‌ که‌ بـاید جـنبههایی از مـعنویت را که مربوط به تجربههای پدیدارشناختی هستند (مـثل تـجربه تـقدس یـا حـالات مـتعالی) از جنبههای عقلانی، حــل مسأله و پردازش‌ اطلاعات‌ جدا کرد. (آمرام، 2005). می توان‌ علت‌ مخالفت بعضی از محققان، همانند گاردنر، در مورد این مسأله که هوش معنوی متضمن انگیزش، تمایل، اخلاق و شـخصیت است را به نگاه شناختگرایانه آنان‌ از‌ هوش نسبت داد. (نازل‌، 2004‌).

وگان(2002) بعضی از خصوصیات معنویت را چنین عنوان کرده است:

بالاترین سطح رشد در زمینههای مختلف شناختی، اخلاقی، هیجانی و بین فردی را در بر میگیرد.

یکی از حـوزههای رشـدی‌ مجزا‌ می باشد.

بیشتر به عنوان نگرش مطرح است. (مانند گشودگی نسبت به عشق)

شامل تجربه های اوج می شود.

هوش معنوی و مؤلفه های آن

ادواردز مـعتقد اسـت‌ داشتن‌ هوش‌ معنوی بـالا بـا داشتن اطلاعاتی در مورد هوش معنوی متفاوت است. این تمایز فاصله میان‌ دانش عملی و دانش نظری را مطرح میکند. لذا نباید داشتن دانش وسیع در‌ مورد مسائل معنوی و تمرینهای‌ آنها‌ را هم ردیف دستیابی به هـوش مـعنوی از طریق عبادت و تعمق برای حل مسائل اخلاقی دانست؛ هرچند میتوان گفت برای بهرهمندی مؤثر از معنویت، داشتن توأمان دانش نظری و عملی لازم می باشد (غباری بناب و همکاران، 1386).

هر‌ چند که تحقیقات زیادی در حیطه رشد و تحول هـوش مـعنوی صورت نـگرفته است و نیازمند تحقیقات تجربی ـ کیفی است، ولی می توان گفت که استعداد این هوش در افراد مختلف، متفاوت اسـت‌ و در‌ اثر برخورد با محیط های غنی که سؤالات معنوی را بر می انگیزاند، بـه تـدریج تـحول یافته و شکل می گیرد. به نظر میرسد سن و جنسیت نیز در هوش معنوی اثرگذار باشند. یونگ معتقد‌ است‌ کـه ‌ ‌در بـسیاری از افراد پس از 35 سالگی تغییرات عمدهای در ناخودآگاه صورت میگیرد که ممکن است در روند معنویت و هـوش مـعنوی تـأثیرگذار باشند. همچنین بعضی از محققان‌، از‌ جمله یونگ، معتقدند که در زنان این تحول متفاوت از مردان صورت مـی گیرد(غباری بناب و همکاران، 1386).

براساس تعریف هوش معنویت ممکن است امری شناختی ـ انگیزشی باشد که مجموعهای از مـهارتهای سازگاری و منابعی‌ را‌ که‌ حـل مـساله و دستیابی به هدف‌ را‌ تسهیل‌ میکنند معرفی مینماید. (سیسک، 2002؛ ولمن، 2001؛ به نقل از غباری بناب و همکاران، 1386) هوش معنوی انجام سازگارانه و کاربردی موارد یادشده در موقعیتهای خاص و زندگی روزمره است. (نازل‌، 2004‌).

به‌ نظر می رسد هوش معنوی از روابط فیزیکی و شناختی‌ فـرد‌ با محیط پیرامون خود فراتر رفته و وارد حیطه شهودی و متعالی دیدگاه فرد به زندگی خود می گردد . این دیدگاه شامل‌ همۀ‌ رویدادها‌ و تجارب فرد میشود که تحت تأثیر یک نگاه کلی قرار‌ گـرفتهاند. فـرد میتواند از این هوش برای چارچوب دهی و تفسیر مجدد تجارب خود بهره گیرد. این فرایند قادر است‌ از‌ لحاظ‌ پدیدارشناختی بهروی دادها و تجارب فرد معنا و ارزش شخصی بیشتری بدهد. (نازل، 2004‌).

هوش‌ معنوی با زندگی درونـی ذهـن و نفس و ارتباط آن با جهان رابطه دارد و ظرفیت فهم عمیق سؤالات‌ وجودی‌ و بینش‌ نسبت به سطوح چندگانه هوشیاری را شامل میشود. آگاهی از نفس، به‌ عنوان‌ زمینه‌ و بستر بودن یا نیروی زندگی تـکاملی خـلاق را در بر میگیرد. هوش معنوی به‌ شکل‌ هشیاری‌ ظاهر میشود و به شکل آگاهی همیشه در حال رشد ماده، زندگی، بدن، ذهن، نفس‌ و روح‌ درمی آید. بنابراین هوش معنوی چیزی بیش از توانایی ذهـنی فـردی اسـت و فرد را‌ به‌ ماوراءفرد‌ و به روح، مـرتبط مـیکند. عـلاوه بر این، هوش معنوی فراتر از رشد روانشناختی متعارف‌ است‌. بدین جهت خودآگاهی شامل آگاهی از رابطه با موجود متعالی، افراد دیگر، زمـین‌ و هـمه‌ مـوجودات‌ می شود (وگان، 2003).

[1] Nasel, D. D

[2] Amram, J

[3] Vaughan‌, F

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 15 اسفند 1396 ] [ 11:07 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری +docx

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 37 کیلو بایت

تعداد صفحات : 23

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوهAPA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مقدمه

تاب آوری روانشناختی به فرایند پویای انطباق و سازگاری مثبت با تجارب تلخ و ناگوار در زندگی گفته می‏شود (مارتین و مارش، 2014). تاب آوری را در محیط آموزشی به عنوان احتمال موفقیت بسیار بالا در مدرسه و سایر موقعیت­های زندگی به رغم مصائب و دشواری­های محیطی می­دانند. در محیط آموزشی دانش­آموزان دارای تاب آوری، به رغم موانع و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح بالایی موفق می­شوند(کابررا و پادیلا، 2011).

تاب آوری افراد را قادر می سازد تا یک شبکه اجتماعی حمایتی از خانواده و دوستان داشته باشند که در مواقع پرتنش مورد حمایت آنها قرار گیرند همچنین این افراد توانایی بالایی در مقابله با موقعیت های چالش زا دارند (سیلبر و همکاران، 2012).

.......

..............

.........................

مارتین (2002) در مطالعه دانش آموزان متوسطه نشان داد که عامل های خودکارآمدی، کنترل، برنامه ریزی، اضطراب پایین و پشتکار و تلاش به عنوان پیش بینی کننده های مهم تاب آوری تحصیلی دانش آموزان هستند. انگ و هوان (2006) نشان دادند که تاب آوری تحصیلی واریانس معنی داری از بهزیستی روانی و هیجانی را تبیین می کند. سطوح بالاتر تاب آوری، هیجان های مثبت و منفی را پیش بینی می کند. تجربه هیجان های مثبت به افراد دارای تاب آوری کمک می کند که بتوانند با استرس های روزمره بهتر کنار بیایند. توگاد و فردریک سون (2004) نشان دادند که تاب آوری تحصیلی با هبجان های مثبت رابطه مستقیم و با هیجان های منفی رابطه معکوس دارد. کوهن، فردیکسون، براون، میکلز و کون وی (2009) با بررسی دانش آموزان نشان دادند که هیجان های مثبت، افزایش تاب آوری و رضایت از زندگی را پیش بینی می کند. کووک، هوگس و لئو (2007) از طریق مدل معادلات ساختاری نشان دادند که با کنترل وضعیت اقتصادی، متغیرهای هوش، نشانه های برون سازی و شخصیت تاب آور، پیشرفت تحصیلی آینده و حال دانش آموزان را پیش بینی می کند. در مجموع ویژگی های شخصیتی همچون خودپنداره مثبت، اجتماعی بودن، هوش، کفایت در کار آموزشی و تحصیلی، خودگردانی و خودتنظیمی، عزت نفس، ارتباطات خوب، سلامت روانی و جسمانی و مهارت های حل مسئله از جمله عوامل موثر بر افزایش تاب آروی تحصیلی به شمار می­روند (وسلسکا، جک بوا، اوروسوا، جاج دو سووا، دی جک و ریجن ولد، 2009

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 15 اسفند 1396 ] [ 11:07 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی +docx

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 76 کیلو بایت

تعداد صفحات : 44

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی در 44 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوهAPA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

کیفیت زندگی از واژه­هایی است كه تعریف مشخص و یکسانی ندارد؛ اگر چه مردم به شكل غریزی معنای آن را به راحتی درك می­كنند، لیكن این مفهوم برای همه آنها یكسان نیست. از آن جا كه مانند سایر متغیرها اندازه گیری آن مستلزم وجود تعریف جامع و مشخصی از آن خواهد بود، همواره تلاش شده است تا تعریف مناسبی برای آن ارائه گردد. بسیاری از تحقیقات، تعریفی از کیفیت زندگی ارائه نمی­دهند. این امر یا به این علت است كه تعریف آن را بسیار ساده می­انگارند یا به جهت پیچیده بودن این مفهوم از تعریف آن اجتناب می­كنند، در حالی كه با توجه به عدم اجماع در مورد تعریف این واژه، انتظار می­رود در پژوهش­های مربوط، این مفهوم و ابعاد در نظر گرفته شده برای آن به صورت شفاف مشخص شوند (اورنیوس و همکاران، 2011).

امروزه موضوعات مربوط به کیفیت زندگی به طور گسترده­ای در رشته­های علمی مختلف مورد بحث قرار گرفته می­شود به همین دلیل علی­رغم تعاریف زیادی که از این مفهوم وجود دارد، هیچ یک از تعاریف موجود مقبولیت عام نیافته­اند (ساسنین و جورکاوسکاس، 2009).

آنچه كه در این تعریف اهمیت زیادی دارد این است كه با آن بتوان میان این مفهوم و سایر مفاهیم مرتبط مانند خوب بودن، وضعیت سلامت، رضایت از زندگی و امید تمایز قائل شد. نظریات متفاوتی درباره كیفیت زندگی وجود دارد. بعضی از محققین معتقدند تنها در صورتی كه تواماً چندین بعد از سلامتی سنجیده شود می­توان آن را كیفیت زندگی نامید. عده­ای نیز بر این باورند كه یك تعریف واحد كه در تمام مراحل یك بیماری یا در جوامع مختلف كاربرد داشته باشد، برای این مفهوم وجود ندارد؛ اغلب صاحب نظران در این زمینه توافق دارند كه كیفیت زندگی، حقایق مثبت و منفی زندگی را در كنار یكدیگر در نظر می گیرد و چند بعد دارد. از طرفی آن را یك مفهوم ذهنی و پویا قلمداد می­نمایند. ذهنی به این معنا كه حتما باید توسط خود شخص، بر اساس نظر او و نه فرد جایگزین تعیین گردد و پویا یعنی در طی زمان تغییر خواهد كرد و لذا ضروری است در دوره­ای از زمان اندازه گیری گردد. اگر چه ذهنی بودن دامنه­های كیفیت زندگی از نظر برخی از دانشمندان كافی نیست به طوری كه برخی از صاحب نظران بر این باورند كه هر یك از دامنه­های كیفیت زندگی باید قابلیت این را داشته باشد كه هم به صورت ذهنی و هم به صورت عینی قابل اندازه گیری باشد. این گروه معتقدند كه سنجش ذهنی اگر چه لازم است، ولی كافی نیست. مهم آنكه در هر تحقیق كه مرتبط با كیفیت زندگی باشد تعریف آن از نظر محقق روشن گردد (لیو و همکاران، 2013).

به طور کلی یکی از شاخص­ترین تعاریف در مورد کیفیت زندگی تعریفی است که سازمان بهداشت جهانی عرضه نموده است. بنا به تعریف سازمان بهداشت جهانی، كیفیت زندگی درك افراد از موقعیت خود در زندگی از نظر فرهنگ، سیستم ارزشی كه در آن زندگی می­كنند، اهداف، انتظارات، استانداردها و اولویت هایشان است. پس موضوعی كاملا ذهنی بوده و توسط دیگران قابل مشاهده نیست و بر درك افراد از جنبه های مختلف زندگی استوار است (ساسنین و جورکاوسکاس، 2009).


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 15 اسفند 1396 ] [ 11:07 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی درباره کیفیت روابط زناشویی (فصل دوم پایان نامه ) +docx

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی درباره کیفیت روابط زناشویی (فصل دوم پایان نامه )

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 70 کیلو بایت

تعداد صفحات : 12

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی درباره کیفیت روابط زناشویی (فصل دوم تحقیق )

در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب نظری تحقیق روانشناسی با موضوع کیفیت روابط زناشویی

ازدواج مقدس ترین و پیچیده ترین رابطه میان دو انسان از دو جنس مخالف است که ابعاد وسیع و عمیق و هدف های متعددی دارد. ازدواج پیمان و پیوند مقدسی است میان دو جنس مخالف بر پایه روابط پایای جنسی، عاطفی و معنوی و بر اساس انعقاد قرارداد شرعی، اجتماعی و قانونی که تعهداتی را برای زوجین به وجود می آورد. بنابراین ازدواج یک تصمیم گیری ظریف و پیچیده است که قبل از هر گونه اقدامی باید تمام جوانب را در نظر گرفت (به پژوه، 1394).

به طور کلی ازدواج، پیوند دو شخصیت است با حفظ نسبت نسبی استقلال هر یک از زن و شوهر، برای همکاری متقابل، نه از بین بردن یک شخصیت به خاطر تکمیل خواسته های دیگری. به عبارت دیگر ازدواج، قراردادی است رسمی، برای پذیرش یک تعهد متقابل جهت زندگی خانوادگی، که آدمی در خط سیر معین و مشخصی از زندگی قرار می گیرد. این قرار داد با رضایت و خواسته طرفین، بر مبنای آزادی کامل دو طرف منعقد شده و در سایه آن روابطی بس نزدیک بین آن دو پدید می آید (دژکام، 1388).

ازدواج ارتباطی است که دارای ویژگی های بی نظیر و گسترده ای می باشد. ازدواج ارتباطی که دارای ابعاد زیستی، عاطفی، روانی، اقتصادی و اجتماعی است. به عبارت دیگر، همزیستی زوجین در درون خانواده، موجب چنان ارتباط عمیق و همه جانبه ای می شود که بی هیچ شک و تردیدی قابل مقایسه با هیچ یک از دیگر ارتباطات انسانی نمی باشد به نحوی که قرارداد ناشی از آن دارای نوعی تقدس است(دژکام، 1388).

کارلسون ازدواج را چنین تعریف می کند: «ازدواج فرایندی است از کنش متقابل بین یک مرد و یک زن که با تحقق بخشیدن به برخی شرایط قانونی و بر پا داشتن مراسمی برگزاری زناشویی انجام می گیرد(دژکام، 1388). کلودی استروس، ازدواج را برخوردی دراماتیک بین فرهنگ و طبیعت یا میان قواعد اجتماعی و کشش جنسی می داند(دژکام، 1388).

2-1-1. مفهوم خانواده

خانواده صرفا حضور تعدادی از افراد که در یک فضای فیزیکی و روان شناختی در کنار هم قرار دارند، نیست. خانواده به عنوان یک سیستم اجتماعی-فرهنگی تلقی می شود که در کنار همه ی خصوصیات دیگرش، دارای مجموعه ای از قواعد است و هر یک از اعضایش نیز نقش خاصی دارند. این سیستم دارای یک ساختار قدرت است که ه وسیله ی آن، اشکال مختلفی از ارتباط را بروز می کند. هر خانواده روش خاصی برای مواجهه با مشکلات دارد. اعضای این سیستم با هم رابطه ای عمیق و چند لایه ای دارند. همچنین اعضای خانواده تا حدود زیادی پیشینه ی مشترک، ادراکات درونی شده ی مشترک، مفروضات و دیدگاههای درباره ی دنیا و برداشت مشترکی از اهداف زندگی دارند (نظری، 1393).

در چنین نظامی، افراد به وسیله علایق و دلبستگی های عاطفی نیرومند، دیر پا، و متقابل به یکدیگر متصل شده اند. ممکن است از شدت و حدت این علایق و دلبستگی ها در طی زمان کاسته شود، لیکن باز هم علایق مزبور در سراسر زندگی خانوادگی به بقای خود ادامه خواهد داد (گلدنبرگ و گلدنبرگ، 2000؛ شاهی برواتی و نقشبندی، 1392).

ورود به چنین نظام سازمان یافته ای صرفا از طریق تولد، فرزند خواندگی، یا ازدواج صورت می گیرد(گلدنبرگ و گلدنبرگ، 2000؛ شاهی برواتی و نقشبندی، 1392). در داخل این سیستم، حلقه های عاطفی قدرتمند، پایدار و متقابلی افراد را به هم گره زده است. بنا به گفته ی کی (1985) خانواده ها صاحب اعضای جدیدی می شوند و به مرور آنها را از دست می دهند، اما روابط خانوادگی همچنان پابرجا باقی می ماند. نفوذ خانواده باعث می شود، حتی زمانی که اعضاء در اثر فاصله های فیزیکی و یا گاهی مرگ از هم جدا می شوند، حلقه های عاطفی و ارتباطی اعضاء باقی بماند. به عبارتی عضو یک خانواده هرگز نمی تواند به طور کامل و واقعی، عضویت در آن خانواده را از دست بدهد (نظری، 1393).

بر خلاف اعضای متعلق به نظام های غیر خانوادگی که عمدتا می توان در غیاب آنها عضو جدیدی را جایگزین ساخت،اعضای خانواده تعویض ناپذیر هستند. این امر در وهله نخست به خاطر آن است که ارزش اصلی خانواده حاصل شبکه روابطی است که توسط اعضای آن به وجود آمده است (گلدنبرگ و گلدنبرگ، 2000؛ شاهی برواتی و نقشبندی، 1392). خانواده ها از نطر سازمانی، سیستم عاطفی پیچیده ای دارند که ممکن است حداقل مرکب از سه نسل باشند. البته امروز به دلیل افزایش طول عمر، خانواده ها مرکب از چهار نسل هم وجود دارند (نظری، 1393).

هر خانواده به صورت اجتناب ناپذیری تلاش می کند تا به خودش به عنوان یک گروه نظم دهد. این تلاش برای نظم دادن به خود می تواند به صورت سنتی یا نو گرایانه، سازگارانه یا ناسازگارانه و منظم یا نا منظم باشد(نظری، 1393).

اعضای خانواده در حین رشد به هویت اختصاصی و یکتای خود دست می یابند. اما باز هم به گروه خانوادگی دلبستگی دارند و لذا هویت یا تصویر جمعی خاص خود را حفظ خواهد کرد. این اعضا در انزوا زندگی نمی کنند، بلکه به یکدیگر وابسته اند آن هم نه فقط به خاطر پول، غذا، و سر پناه بلکه به خاطر نیاز به عشق و محبت، همکاری و همیاری، جامعه پذیری و سایر نیاز های ملموس. این افراد برای دستیابی به کارکرد موفق باید خود را با نیاز های و خواسته های متغیر سایر اعضا و همچنین انتظارات متغیر شبکه خویشاوندی بزرگتر، محله، ودر نهایت کل جامعه منطبق سازد (گلدنبرگ و گلدنبرگ، 2000؛ شاهی برواتی و نقشبندی، 1392).

کیفیت روابط زناشویی

ارتباط نقش مرکزی در ازدواج ایفا می‌کند (بورلسون و دنتون[1]، 1997).به گونه‌ای که از لحاظ ویژگی‌های زناشویی مشخّص شده‌ است‌ که‌ ارتباط مؤثر و کارآمد(کیفیت روابط زنـاشویی) میان شـوهر وهـمسر مهم‌ترین جنبه خانواده‌های‌ دارای‌ عملکرد مطلوب می‌باشد(گریف و مـایهرب[2]، 2000). بک و جـونز(1972) به نقل از ساپینگتون(2001، حسین شاهی،1382) متوجه شدند که رایج‌ترین‌ مشکل‌ درازدواج‌های‌ ناآرام و پردردسر همانا کیفیت روابط زناشویی ضعیف است. به عـبارت دیـگر مـوضوعات ارتباطی‌ ممکن‌ است‌ نگرانی‌ها و دل‌مشغولی‌های اولیه برخی زوج‌های مراجعه‌کننده برای درمـان باشد(کار[3]، 2000). رویکردهای ارتباطی اغلب با سه‌ فرض‌ اساسی‌ به بررسی ازدواج و روابط زناشویی می‌پردازند:1-تعارض‌های زناشویی غیر قابل اجتنابند، هدف درمان‌های ارتباطی حـذف کـامل‌ ایـن تعارض‌ها‌ نیست بلکه تلاش می‌کنند تا به آن‌ها جهت دهند و آن‌ها را در‌ مـسیرهایی‌ سـازنده‌ به کار اندازند وکیفیت روابط را بالا ببرد؛2-ارتباط در دو سطح کلامی و غیر‌ کلامی‌ روی می‌دهد و یکی از دلایل اصلی بروز اخـتلاف‌های زنـاشویی، ناهماهنگی پیـام‌هایی است که به‌ طور‌ هم‌زمان‌ توسط این دو سطح منتقل می‌شوند که منجر بـه کـیفیت روابـط زناشویی ضعیف می‌شود؛ 3-همسران در شیوه‌های‌ برقراری‌ ارتباط وکیفیت زناشویی با یکدیگر تفاوت دارند(سهرابی،1382). در کل، یک فـرض عـمومی ایـن بوده‌ است‌ که علّت‌ بسیاری از مشکلات ارتباطی زناشویی، مهارت‌های ارتباطی ناکارآمد از طرف همسران می‌باشد و مطابق با ایـن دیـدگاه‌ آموزش‌ ارتباط‌ و افزایش کیفیت روابط زناشویی به عنوان کوششی جهت ترمیم رابطه مسئله‌دار، مولّفه‌ای مـهم‌ در‌ بـسیاری از رویـکردهای درمان زناشویی است.(بورلسون و دنتون،1997).

مطالعه روابط زوجین به روشن شدن چهارچوب‌های ساختاری که‌ روابط‌ زوجین در آن شـکل می‌گیرد کـمک می‌کند. کیفیت روابط زناشویی نقش اساسی در ارزیابی کیفیت‌ کلی‌ ارتباطات خانوادگی دارد (برادبوری، فینچام و بیچ[4]، 2000). کیفیت روابط زناشویی مـفهومی‌ چـند‌ بـعدی‌ است و شامل ابعادگوناگون ارتباط زوجین مانند‌ سازگاری، رضایت، شادمانی، انسجام‌ و تعهد می‌شود(تروکسل[5]، 2006).

کل‌ و اسپانیر (1976)کیفیت زناشویی را بعنوان موفقیت و عـملکرد یـک ازدواج‌ توصیف‌ کرده‌اند (هارپر[6] و همکاران،2000). لارسون و هولمان[7]‌ (1994) بیان کردند کیفیت زناشویی‌ یـک‌ مـفهوم‌ پویا است‌ زیرا‌ ماهیت و کیفیت‌ روابط‌ میان افراد در خلال زمان تغییر می‌یابد که این مطلب امکان‌ شناسایی عوامل تأثیرگذار بر کـیفیت یـک‌ رابـطه‌ را‌ فراهم می‌نماید. هر چند ممکن است که این‌ قبیل‌ روابط‌ پیچیده‌ بـوده‌ و حاوی‌ تعاملات میان متغیرهای بسیار باشند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 15 اسفند 1396 ] [ 11:07 ] [ بابک ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی سیستم سوخت‌ رسانی موتورهای دیزل +doc

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی سیستم سوخت‌ رسانی موتورهای دیزل

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 17.732 مگا بایت

تعداد صفحات : 115

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات تحقیق: 115
بخشی از مقدمه:
احتراق Combustion
احتراق نخستین منبع كاربردی انرژی است كه بشر بدان دست یافته است احتراق گذشته از دادن گرما و نور، انسان را توانا ساخت كه فلزات را بكار گیرد. امروزه بیش از 95 درصد انرژی مصرفی جهان از راه احتراق فراهم می‌شود. با وجود پژوهش‌های فراوان برای دست یافتن به انرژی‌های جانشین، شكی نیست كه در آینده نیز احتراق همچنان مهم خواهد ماند بخصوص در مواردی مانند كاربردهای حمل و نقل و جابجائی كه به روش انبارسازی و تولید انرژی نیاز دارد. برای بدست آوردن انرژی مكانیكی از عمل احتراق، “موتورهای احتراقی” بوجود آمد.
موتورهای احتراقی (Combustion engines)
موتورهای احتراقی امروزه در صنعت، حمل و نقل، كشاورز و …… نقش مهمی را ایفاء می‌كنند و برای بحركت درآوردن وسائلی مانند: كشتی، هواپیما، ماشینهای كشاورزی، ماشینهای ساختمانی و راهسازی و غیره از آن استفاده می‌شود. موتورهای احتراقی بطور كلی انرژی حرارتی نهفته در سوخت را به انرژی مكانیكی تبدیل می‌كنند.
موتورهای احتراقی به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند كه عبارتند از:
1-موتورهای احتراق خارجی (برون سوز) External Combustion engines
2-موتورهای احتراق داخلی (درون سوز) Internal Combustion engines

فصل اول
احتراق Combustion
موتورهای احتراقی (Combustion engines)
1- موتورهای احتراق خارجی
2- موتورهای احتراق داخلی
موتورهای احتراق تراكمی دیزل
تعریف چند اصطلاح
هوای ایده‌آل Theore tical Air
هوای اضافی Excess Air
نسبت هوا به سوخت (AF) و نسبت سوخت به هوا (FA)
نقطه شبنم محصولات احتراق
احتراق با هوای كم
مراحل احتراق در موتورهای دیزل
عواملی كه روی كاهش تأخیر در احتراق تأثیر دارد
چرا موتور دیزل دود می‌كند و می‌كوبد؟
فصل دوم
سوخت‌ها (fuels)
نفت (Petroleum)
تولید نفت خام
تركیبات شیمیائی نفت خام
تصفیه نفت:
تقطیر و تجزیه Fractional Distillation
تحول كراكنیك (Cracking Process)
پلی‌مریزاسیون (Polymerization)
تحول جذب (Absorption process)
هیدروژناسیون Hydrogenation
طبقه‌بندی سوخت مشعل‌ها
طبقه‌بندی سوخت دیزل
انواع سوخت دیزل
سوختهای جت یا توربین وسائط هوایی
نقطه جاری شدن Pour point
آب و رسوب در سوخت (Water and sediment)
كربن باقی مانده
خصوصیات ویژه تقطیر Distillation characteristics
خاكستر Ash
اثر فراریت سوخت در افزایش راندمان حرارتی موتور
طریقه اندازه‌گرفتن عدد اكتان (در موتورهای بنزینی)
عوامل افزودنی بالا برنده عدد اكتان
سوخت موتورهای دیزل
كیفیت احتراق سوخت دیزل
قابلیت اشتعال
قابلیت تبخیر
ویسكوزیته مناسب و پیش‌بینی شده
عدد ستان
مواد افزودنی بالا برنده عدد ستان
انتخاب سوخت باستان مشخص برای نسبت تراكم‌های متفاوت
مخزن سوخت fuel tank
لوله‌‌های هدایت سوخت
انتقال سوخت
درجه سوخت
فصل سوم
فیلتر سوخت‌رسانی fuel filter
فیلتر اولیه
فیلتر ثانویه یا فیلتر اصلی
انواع فیلتر
مورد مصرف فیلتر
دستگاه سوخت‌رسان در موتور دیزل
مسیر سوخت
ب: مسیر سوخت در موتورهای مجهز به پمپ انژكتور نوع PT (موتور كومنز)
فصل چهارم
سیستم سوخت‌رسانی بوش
پمپ انژكتور
2- ساختمان و عملكرد پمپ انژكتور
3- عملكرد پلانجر
4- اندازه‌گیری مقدار سوخت تزریقی
6- عملكرد سوپاپ تحویل
7- زمان پاشش سوخت
پمپ انژكتور مدل PE(S)-PD
9- قطعات متشكله پمپچه
10- شناسایی انواع پمپ‌ها و طرز خواندن پلاك پمپ‌ها (ردیفی)
11- روش پمپ نصب پمپ انژكتور بر روی موتور
12- چگونگی تنظیم زمان پا شش سوخت بر روی موتور
فصل پنجم
2- اصول كار گاورنر
1- اهرم راهنما
2- اهرم شناوی floating lever
3- عملكرد گاورنر در مرحله استارت (Governor at ingine starting)
4- عملكرد گاورنر در مرحله دوم ارام (موتور درجا) Governor engine idling
5- چگونگی كنترل دور ماكزیمم
6- عملكرد گاورنر در مرحله خاموش شدن موتور
7- نقش فنر انگلیش بر روی عملكرد موتور (Angleich spring)
8- نقش فنر تورك در گاورنر (Torgue spring)
10- نقش فنر گشتاور بر روی عملكرد موتور
11- چگونگی عملكرد گاورنر در بررسی منحنی كار گاورنر
پمپ سه گوش
1- اصطلاحات مربوط به پمپ سه‌گوش
چگونگی عملكرد پمپ سه گوش (مقدماتی)
تنظیم كننده اتوماتیك
2- عملكرد تنظیم كننده اتوماتیك
بوستر پمپ انژكتور
نازل یا سوخت پاش
انواع نازل در كوماتسو
نازل نوع مجرائی سوراخدار
نازل نوع گلوگاهی
نحوه پا شش ریز یا درشت سوخت بوسیله سوخت پاشها
سوخت پاش خنك شونده
علامت اختصاری سوخت پاشها
پنتوكس نازل
فصل ششم
سیستم سوخت رسانی كامینز
الف- انژكتور
مفهوم اعداد نوشته شده بر روی انژكتور
میترینگ اریفیس (سوراخ مقدار سوخت)
چگونگی عبور سوخت از انژكتور
مكانیز حركت پلانجر
طرز كار و مكانیزم حركت انژكتور
فصل هفتمم
پمپ
PT پمپ
ساختمان pt پمپ
پمپ دنده‌ای
صافی سیمی (فیلتر)
P.T.G گاورنر
ترانل (شیر)
M.V.S گاورنر
شیرخفه‌كن
P.T.G گاورنر
دستگاههای مجهز برای آزمایش پمپ انژكتور
پایه گردان پمپ انژكتور
دستگاه جدید تنظیم پمپ انژكتور بوش
مزایای دستگاههای جدید
احتیاط در آزمایش پمپ انژكتور
عملیات مقدماتی در عیب‌یابی پمپ
نتایج
طرز سوار كردن پمپ انژكتور روی موتور
فصل هشتم
پمپ انژكتورهای دوار یا آسیابی
پمپ انژكتورهای نوع گاورنر (رگلاتور) هیدرولیكی
طرز كار فشار تحویل
فشار انتقال
فشار اندازه‌گیری
فشار تزریق
فشار بدون بار
گاورنر (رگلاتور)
طرز كار
ضربه‌گیر
كنترل توقف یا خاموش كن موتور
سوپاپ تنظیم
هواگیری
روغنكاری
بادامك و پیستونها
آوانس و ریتارد
پمپ انژكتورهای نوع گاورنر مكانیكی (وزنه‌ای)
گاورنر نوع مكانیكی
طرز كار
دور آرام
شتاب دادن
كنترل
میزان كردن پمپ نسبت به موتور
مراحل عمل
هواگیری
دقت
مفهوم پلاك پمپیهای آسیابی
نتیجه‌گیری و پیشنهادات
فهرست منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 11:22 ] [ بابک ]
[ ]

پایداری گذرا ماشین القایی دوسو تغذیه به موازات machine +doc

پایداری گذرا ماشین القایی دوسو تغذیه به موازات machine

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 52 کیلو بایت

تعداد صفحات : 13

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


بنام خدا

این فن آوری بالغ برای توربین های بادی است، در حالی که در زمینه PSPS تکنولوژی نسبتا جدید است.


مزیت اصلی استفاده از یک DFIM در دستیابی به بهره وری بهتر است، چرا که سرعت چرخش را می توان با توجه به سر و قدرت مورد نیاز بهینه شده است.


فن آوری از یک DFMG است - در زمینه مهندسی قدرت - نسبتا جدید و با تجربه است.


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 11:22 ] [ بابک ]
[ ]

دانلود فایل ورد WORD مقاله دستیابی به کیفیت سرویس در شبکه های حسگر بیسیم با استفاده از آتوماتاهای یا

دانلود فایل ورد WORD مقاله دستیابی به کیفیت سرویس در شبکه های حسگر بیسیم با استفاده از آتوماتاهای یا

دسته بندی : کامپیوتر

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 1.377 مگا بایت

تعداد صفحات : 220

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود متن کامل پم قاله رشته مهندسی کامپیوتر

گرایش : نرم افزار

عنوان : دستیابی به کیفیت سرویس در شبکه های حسگر بیسیم با استفاده از آتوماتاهای یادگیر سلولی

تعداد صفحات : 220

چکیده

کیفیت سرویس در شبکه های حسگر بی سیم نسبت به شبکه های سنتی بسیار متفاوت است. بعضی از پارامترهایی که در ارزیابی کیفیت سرویس در این شبکه ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: پوشش شبکه, تعداد بهینه نودهای فعال در شبکه, طول عمر شبکه و میزان مصرف انرژی. در این تحقیق سه مسئله اساسی شبکه ها ی حسگر بی سیم مطرح گردیده و با هدف بهبود پارامترهای کیفیت سرویس، برای این مسائل، راه حلهایی کارا با استفاده از روش هوشمند آتوماتاهای یادگیرسلولی ارائه شده است. ابتدا مسئله پوشش محیط در شبکه های حسگر را با استفاده از غیر فعال نمودن نودهای غیر ضروری و فعال نگه داشتن بهینه نودها حل می گردد، تا در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آمده و عمر شبکه افزایش یابد. سپس به مسئله خوشه بندی در شبکه حسگر پرداخته شده و با استفاده از آتوماتاهای یادگیرسلولی, شبکه های حسگر به گونه ای خوشه بندی می شوند که انرژی به صورت یکنواخت در شبکه بمصرف رسیده وعمر شبکه افزایش یابد. پس از آن با استفاده از آتوماتاهای یادگیر یک روش تجمیع داده های محیط حسگری پیشنهاد می گردد که در مصرف انرژی شبکه صرفه جویی به عمل آورده و عمر شبکه را افزایش می دهد. همه روشهای ارائه شده با استفاده از نرم افزار J-Sim شبیه سازی گردیده اند. نتایج شبیه سازی ها نشان دهنده عملکرد بهتر روشهای پیشنهادی نسبت به روشهای مشابه می باشد.



فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

1-1-شبکه های حسگر بی سیم

1-1-1- مسائل مطرح در شبکه های حسگر بی سیم

1-1-2- پوشش محیط در شبکه های حسگر بی سیم

1-1-3- خوشه بندی در شبکه های حسگر بی سیم

1-1-4- تجمیع داده ها در شبکه های حسگر

1-2-کیفیت سرویس در شبکه های حسگر بی سیم

1-2-1- کیفیت سرویس در شبکه های داده ای سنتی

1-2-2- کیفیت سرویس در شبکه های حسگر بی سیم

1-3-آتوماتای یادگیر

1-3-1- آتوماتای یادگیر

1-3-2- معیار‌های رفتار اتوماتای یادگیر

1-3-3- الگوریتمهای یادگیری

1-3-4- آتوماتای یادگیر با عملهای متغیر

1-4-آتوماتای یادگیر سلولی

1-4-1- آتوماتای سلولی

1-4-2- آتوماتای یادگیر سلولی (CLA)

1-4-3- آتوماتای یادگیر سلولی نامنظم (ICLA)

1-5-اهداف تحقیق و ساختار آن

2- پوشش محیط در شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از آتوماتاهای یادگیرسلولی

2-1-مقدمه

2-1-1- اشکال مختلف طراحی

2-2-دسته بندی مسائل پوشش در شبکه های حسگر

2-2-1- پوشش ناحیه ای

2-2-2- پوشش نقطه ای

2-2-3- پوشش مرزی

2-3-روش پوشش CCP

2-3-1- فرضیات مسئله

2-3-2- تشریح روش

2-4-حل مسئله پوشش(k-پوششی ) با استفاده از آتوماتاهای یادگیر

2-4-1- فرضیات و مدل مسئله

2-4-2- روش تشخیص افزونه بودن نود حسگر

2-4-3- شبیه سازی

2-5-جمع بندی

3- خوشه بندی در شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از آتوماتاهای یادگیر سلولی

3-1-مقدمه

3-2-کارهای انجام شده

3-2-1- پروتکل خوشه بندی LEACH

3-2-2- پروتکل خوشه بندی HEED

3-3-خوشه بندی در شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از آتوماتاهای یادگیر سلولی

3-3-1- روش خوشه بندی پیشنهادی

3-3-2- شبیه سازی

3-4-جمع بندی

4- تجمیع داده ها در شبکه های حسگر با استفاده از آتوماتاهای یادگیر

4-1-مقدمه

4-2-کارهای انجام گرفته

4-3-تجمیع داده ها در شبکه های حسگر با استفاده از آتوماتاهای یادگیر

4-3-1- بیان مسئله و مفروضات آن

4-3-2- تشریح روش پیشنهادی

4-4-شبیه سازی

4-4-1- آزمایش اول

4-4-2- آزمایش دوم

4-4-3- آزمایش سوم

4-5-جمع بندی

5- نتیجه گیری

6- پیوست اول: شبکه های حسگر بی سیم

6-1-تاریخچه شبکه های حسگر

6-2-ساختار هر گره حسگر

6-2-1- اجزاء درونی یک گره حسگر

6-2-2- محدودیتهای سختافزاری یک گره حسگر

6-3-پشته پروتکلی

6-4-مزایای شبکه های حسگر بیسیم

6-5-کاربردهای شبکه های حسگر بیسیم

7- پیوست دوم:آتوماتای یادگیرسلولی

7-1-تاریخچه آتوماتای یادگیر

7-2-معیار‌های رفتار اتوماتای یادگیر

7-3-آتوماتای یادگیر با عملهای متغیر

7-4-آتوماتای یادگیر تعقیبی

7-5-آتوماتای یادگیر سلولی (CLA)

7-6-آتوماتای یادگیر سلولی باز(OCLA)

7-7-آتوماتای یادگیر سلولی ناهمگام (ACLA)

8- پیوست سوم: شرح نرم افزار J-Sim و پیاده سازی الگوریتمهای پیشنهادی با آن

8-1-مقدمه

8-2-شبیه ساز J-Sim

8-2-1- شبیه سازی شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از J-sim

8-2-2- نصب و اجرا

8-3-پیاده سازی الگوریتم خوشه بندی پیشنهادی

8-4-پیاده سازی الگوریتم پوشش پیشنهادی

8-5-پیاده سازی الگوریتم تجمیع پیشنهادی

9- واژه نامه

مراجع



فهرست شکلها

شکل ‏1‑2: یک مدل ساده از QoS

شکل ‏1‑3: نحوه عملکرد پروتکل RSVP

شکل ‏1‑4 : اتوماتای یادگیر تصادفی

شکل ‏1‑5: (الف) همسایگی مور – (ب) همسایگی ون نیومن برای اتوماتای سلولی

شکل ‏1‑6: قانون 54

شکل ‏1‑7: آتوماتای یادگیر سلولی نامنظم

شکل ‏2‑11: محاسبه MaxIteration مناسب جهت بدست اوردن پوشش کامل در شبکه

شکل ‏2‑12 : مقایسه تعداد نودهای فعال در روشهای پوشش با درجه پوشش یک

شکل ‏2‑13 : مقایسه تعداد نودهای فعال در روشهای پوشش با درجات پوشش 2 و 3

شکل ‏2‑14 : مقایسه نسبت میانگین انرژی نودهای فعال نسبت به میانگین انرژی نودهای غیرفعال با درجه پوشش یک

شکل ‏2‑15 : مقایسه نسبت میانگین انرژی نودهای فعال نسبت به میانگین انرژی نودهای غیرفعال با درجه پوشش دو

شکل ‏2‑16 : مقایسه نسبت میانگین انرژی نودهای فعال نسبت به میانگین انرژی نودهای غیرفعال با درجه پوشش سه

شکل ‏2‑17 : مقایسه طول عمر شبکه(زمان از بین رفتن اولین نود) در حالتهای مختلف

شکل ‏2‑18 : مقایسه میزان انرژی مصرفی در الگوریتم پوشش نسبت به کل انرژی مصرفی

شکل ‏3‑1: ارتباطات تک گامی و چندگامی بدون خوشه بندی

شکل ‏3‑2: ارتباطات تک گامی و چندگامی با استفاده از خوشه بندی

شکل ‏3‑3: شبه کد الگوریتم HEED

شکل ‏3‑4 : مقایسه تعداد خوشه های ایجاد شده در روشهای مختلف خوشه بندی

شکل ‏3‑5: مقایسه درصد خوشه های خالی ایجاد شده در روشهای مختلف خوشه بندی

شکل ‏3‑6: مقایسه نرخ میانگین انرژی سرخوشه ها نسبت به میانگین انرژی نودهای معمولی

شکل ‏3‑7: مقایسه ضریب تغییرات اندازه خوشه ها در روشهای مختلف خوشه بندی

شکل ‏3‑8: مقایسه طول عمر شبکه در روشهای مختلف خوشه بندی

شکل ‏4‑1: محیط حسگری با نواحی A تا F و حسگرهای واقع در آنها

شکل ‏4‑2: حسگرهای H ,F ,G ,E ,C ,A و J در یک ناحیه واقعند و تشکیل یک ائتلاف می دهند

شکل ‏4‑3: محیط حسگری به 9 ناحیه مختلف با داده های متفاوت تقسیم بندی شده است

شکل ‏4‑4: محیط حسگری در زمان 250 دقیقه

شکل ‏4‑5: محیط حسگری در زمان 500 دقیقه

شکل ‏4‑6: محیط حسگری در زمان 750 دقیقه

شکل ‏4‑7: مقایسه تعداد کل بسته های دریافتی توسط نود سینک در روشهای مختلف

شکل ‏4‑8: مقایسه کل انرژی مصرفی توسط نودها در روشهای مختلف

شکل ‏4‑9: مقایسه طول عمر شبکه در روشهای مختلف تجمیع

شکل ‏4‑10: مقایسه میزان انرژی مصرفی در الگوریتم تجمیع نسبت به کل انرژی مصرفی

شکل ‏6‑1 : اجزاء درونی یک گره حسگر

شکل ‏6‑2 : پشته پروتکلی شبکه های حسگر

شکل ‏6‑3 : نمونه کاربردهای شبکه های حسگر بیسیم

شکل ‏8‑1 : محیط شبکه حسگربی سیم

شکل ‏8‑2 : مدل یک نود حسگربی سیم

شکل ‏8‑3 : تنظیم jdk در نرم افزار J-Sim

شکل ‏8‑4 : اجرای نرم افزار J-Sim

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 11:21 ] [ بابک ]
[ ]

فایل فلش فارسی G630-U20 (رام فارسی G630-U20) بیلد 164 +rar

فایل فلش فارسی G630-U20 (رام فارسی G630-U20) بیلد 164

دسته بندی : هواوی | Huawei

فرمت فایل : rar

حجم فایل : 0 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود رام فارسی| فایل فلش فارسی رسمی هواوی|HuaweiG630-U204.3 B164

بدون مشکل ارور برای رایت و فایل کامل جهت از بین بردن ویروس های اندرویدی

بدون مشکل انتن - پنل اعلان - وهنگ روی ارم

حاوی اندروید 4.3 و اخرین بیلد برای این مدل

فایل فلش فارسی G630-U20 (رام فارسی G630-U20) بیلد 164

فایل فلش فارسی G630-U20 (رام فارسی G630-U20) بیلد 164

این رام فارسی و رسمی بوده و دارای اندروید 4.3 و بیلدنامبر 164است.

پس از خریداری فایل ان را از حالت فشرده خارج کنید .

این فایل حاوی لینک دانلود دائمی به همراه پسورد ان میباشد.

Title:G630-U20 R001C00B164 firmware
Listed: 2015/12/18
Firmware Details
  • Device:Huawei
  • Model:G630-U20
  • Android:4.3
  • EMUI:2.0
  • Firmware:B164 Final
  • Build:C00B164
  • Region:IR
  • Language:IR-EN
  • Status:Official
  • Type:Full firmware image
  • -----------
  • راهنما:بعد از خرید انلاین یه فایل کم حجم فشرده رو دانلود خواهید کرد.این فایل کم حجم رو از حالت فشرده خارج کرده یک فایل تکست که حاوی لینک دانلود اصلی فایل است برای شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.
  • فایل فلش G630-U20 ,فایل G630-U20 ,G630-U20 ,فایل فلش فارسی G630-U20 ,رام G630-U20 ,رام رسمی G630-U20 ,رام فارسی G630-U20 ,فلش G630-U20 ,مشکل فلش G630-U20 ,اموزش فلش G630-U20 ,فریمور G630-U20 ,فریمور فارسی G630-U20 ,فریمور رسمی G630-U20 ,فایل تست شده G630-U20 ,G630-U20 rom,G630-U20 file flash,G630-U20 firmware,فایل فلش huawei G630-U20,فایل huawei G630-U20,huawei G630-U20,فایل فلش فارسی huawei G630-U20,رام huawei G630-U20,رام رسمی huawei G630-U20,رام فارسی huawei G630-U20,فلش huawei G630-U20,مشکل فلش huawei G630-U20,اموزش فلش huawei G630-U20,فریمور huawei G630-U20,فریمور فارسی huawei G630-U20,فریمور رسمی huawei G630-U20,فایل تست شده huawei G630-U20,huawei G630-U20 rom,huawei G630-U20 firmware,فایل فلش G630-U20 ,فایل G630-U20 ,G630-U20 ,فایل فلش فارسی G630-U20 ,رام G630-U20 ,رام رسمی G630-U20 ,رام فارسی G630-U20 ,فلش G630-U20 ,مشکل فلش G630-U20 ,اموزش فلش G630-U20 ,فریمور G630-U20 ,فریمور فارسی G630-U20 ,فریمور رسمی G630-U20 ,فایل تست شده G630-U20 ,G630-U20 rom,G630-U20 file flash,G630-U20 firmware,فایل فلش G630-U20,فایل G630-U20,G630-U20,فایل فلش فارسی G630-U20,رام G630-U20,رام رسمی G630-U20,رام فارسی G630-U20,فلش G630-U20,مشکل فلش G630-U20,اموزش فلش G630-U20,فریمور G630-U20,فریمور فارسی G630-U20,فریمور رسمی G630-U20,فایل تست شده G630-U20,G630-U20 rom,G630-U20 file flash,G630-U20 firmware,مشکل انتنفایل فلش G630-U20 ,فایل G630-U20 ,G630-U20 ,فایل فلش فارسی G630-U20 ,رام G630-U20 ,رام رسمی G630-U20 ,رام فارسی G630-U20 ,فلش G630-U20 ,مشکل فلش G630-U20 ,اموزش فلش G630-U20 ,فریمور G630-U20 ,فریمور فارسی G630-U20 ,فریمور رسمی G630-U20 ,فایل تست شده G630-U20 ,G630-U20 rom,G630-U20 file flash,G630-U20 firmware,فایل فلش huawei G630-U20,فایل huawei G630-U20,huawei G630-U20,فایل فلش فارسی huawei G630-U20,رام huawei G630-U20,رام رسمی huawei G630-U20,رام فارسی huawei G630-U20,فلش huawei G630-U20,مشکل فلش huawei G630-U20,اموزش فلش huawei G630-U20,فریمور huawei G630-U20,فریمور فارسی huawei G630-U20,فریمور رسمی huawei G630-U20,فایل تست شده huawei G630-U20,huawei G630-U20 rom,huawei G630-U20 firmware,فایل فلش G630-U20 ,فایل G630-U20 ,G630-U20 ,فایل فلش فارسی G630-U20 ,رام G630-U20 ,رام رسمی G630-U20 ,رام فارسی G630-U20 ,فلش G630-U20 ,مشکل فلش G630-U20 ,اموزش فلش G630-U20 ,فریمور G630-U20 ,فریمور فارسی G630-U20 ,فریمور رسمی G630-U20 ,فایل تست شده G630-U20 ,G630-U20 rom,G630-U20 file flash,G630-U20 firmware,فایل فلش G630-U20,فایل G630-U20,G630-U20,فایل فلش فارسی G630-U20,رام G630-U20,رام رسمی G630-U20,رام فارسی G630-U20,فلش G630-U20,مشکل فلش G630-U20,اموزش فلش G630-U20,فریمور G630-U20,فریمور فارسی G630-U20,فریمور رسمی G630-U20,فایل تست شده G630-U20 flash,,G630-U20 rom,G630-U20 file G630-U20 firmware,مشکل انتنG630-U20
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 11:21 ] [ بابک ]
[ ]

فایل فلش Smart S4700 (رام Smart S4700) مخصوص فلش تولز +rar

فایل فلش Smart S4700 (رام Smart S4700) مخصوص فلش تولز

دسته بندی : اسمارت | Smart

فرمت فایل : rar

حجم فایل : 0 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فایل فلش رسمی و فارسیSmartCLIO S4700Dual SIM

بدون مشکل خاموشی و هنگ روی ارم قابل رایت از فلش تولز

فارسی 100% رسمی و بدون هیچ باگی

حاوی اندروید 4.4.2 تست شده

فایل فلش Smart S4700 (رام Smart S4700) مخصوص فلش تولز

فایل فلش Smart S4700 (رام Smart S4700) مخصوص فلش تولز

Title:Smart S4700 MT6582 Firmware
Listed: 2015/12/10
Firmware Details
  • Device:Smart CLIO
  • Model:S4700
  • CPU:MT6582
  • Android:4.4.2
  • Region:Middle East
  • Language:multi language
  • Status:Official
  • Type:Full firmware imag
  • ------------
  • راهنما:بعد از خرید انلاین یه فایل کم حجم فشرده رو دانلود خواهید کرد.این فایل کم حجم رو از حالت فشرده خارج کرده یک فایل تکست که حاوی لینک دانلود اصلی فایل است برای شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود
فایل فلش S4700 ,فایل S4700 ,فایل فلش فارسی S4700 ,فارسی S4700 ,فایل فلش رسمی S4700 ,فایل فلش فارسی و رسمی S4700 ,رام S4700 ,رام فارسی S4700 ,رام رسمی S4700 ,رام رسمی و فارسی S4700 ,رام لنوو S4700 ,اموزش فلش S4700 ,اموزش فارسی سازی S4700 ,اخرین نسخه S4700 ,اپدیت S4700 ,فریمور S4700 ,فریمور فارسی S4700 ,فریمور رسمی S4700 ,فایل رسمی S4700 ,S4700 rom,S4700 firmware,S4700 file flash, مشکل فلش S4700 ,مشکل خاموشی S4700 ,خاموشی S4700 ,خاموش شدن S4700 ,مشکل بعد از فلش S4700 ,ارور فلش SS4700 ,مشکل ارم S4700 ,هنگی روی ارم S4700 ,مشکل لوگو S4700 ,S4700 لوگو,S4700 nv,Smart Smart CLIO S4700 Dual SIM,فایل فلش Smart S4700 ,فایل Smart S4700 ,فایل فلش فارسی Smart S4700 ,فارسی Smart S4700 ,فایل فلش رسمی Smart S4700 ,فایل فلش فارسی و رسمی Smart S4700 ,رام Smart S4700 ,رام فارسی Smart S4700 ,رام رسمی Smart S4700 ,رام رسمی و فارسی Smart S4700 ,رام لنوو Smart S4700 ,اموزش فلش Smart S4700 ,اموزش فارسی سازی Smart S4700 ,اخرین نسخه Smart S4700 ,اپدیت Smart S4700 ,فریمور Smart S4700 ,فریمور فارسی Smart S4700 ,فریمور رسمی Smart S4700 ,فایل رسمی Smart S4700 ,Smart S4700 rom,Smart S4700 firmware,Smart S4700 file flash, مشکل فلش Smart S4700 ,مشکل خاموشی Smart S4700 ,خاموشی Smart S4700 ,خاموش شدن Smart S4700 ,مشکل بعد از فلش Smart S4700 ,ارور فلش Smart S4700 ,مشکل ارم Smart S4700 ,هنگی روی ارم Smart S4700 ,مشکل لوگو Smart S4700 ,Smart S4700 لوگو,Smart S4700 nv
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 11:21 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد