paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

معرفی پرسشنامه:

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک توسط فدردی، برعرفان و ضیایی (2008) ساخته شده است که از 20 گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان افکار و خیالات مربوط به مواد و وسوسه مصرف بکار می رود.

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 6 نقطه ای (کاملاً درست است = 5 و اصلاً درست نیست = 0) می باشد

 

  • نمره گذاری پرسشنامه:

 

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 6 نقطه ای (کاملاً درست است = 5 و اصلاً درست نیست = 0) می باشد.

 

کاملاً درست است

 

 

 

 

اصلاً درست نیست

5

4

3

2

1

0

 

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، امتیاز تمامی گویه ها را باهمدیگر جمع نمایید.

 

  • تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه

 

بر اساس این روش از تحلیل شما نمره­های به دست آمده را  جمع کرده و سپس بر اساس جدول زیر قضاوت کنید.توجه داشته باشید میزان امتیاز های زیر برای یک پرسشنامه است در صورتی که به طور مثال شما 10 پرسشنامه داشته باشید باید امتیاز های زیر را ضربدر 10 کنید

مثال: حد پایین نمرات پرسشنامه به طریق زیر بدست آمده است

تعداد سوالات پرسشنامه * 1 = حد پایین نمره

 

حد پایین نمره

 حد متوسط نمرات

حد بالای نمرات

20

60

100

 

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:24 ] [ بابک ]
[ ]

کد متلب حل معادله انتقال حرارت دو بعدی ناپایدار(دو بعد مکان و یک بعد زمان) به روش ADI با شرایط مرزی

کد متلب حل معادله انتقال حرارت دو بعدی ناپایدار(دو بعد مکان و یک بعد زمان) به روش ADI با شرایط مرزی دما ثابت با توضیحات خط به خط در ورد

این فایل حاوی کد متلب حل معادله پارابولیک نا پایدار دو بعدی انتقال حرارت به روش ADI می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیمهندسی شیمی

توضیحات کامل
به نام خدا
 
این فایل حاوی کد متلب حل معادله پارابولیک نا پایدار دو بعدی انتقال حرارت به روش ADI با شرایط مرزی دما ثابت می باشد که در زیر آمده است:
 
T_{t}  =  alpha*( T_{xx} + T_{zz} )
Boundary and initial condition is constant temperature
 
این برنامه ابتدا ابعاد و تعداد مش ها در سه جهت را از کاربر دریافت کرده و با تشکیل ماتریس ضرایب A و ماتریس ثابتها b آنها را به روش ماتریس معکوس حل و نتایج هر گام زمان را ضمن نمایش در command window با دستور mesh رسم می کند.
در انتها نیز حل عددی را با حل تحلیلی مقایسه و خطا را با دستور contour رسم می کند.
 
توضیحات برنامه در دو بخش توضیحات کلی و جزئی در 4 صفحه ورد ارائه شده است.
 
توضیحات کلی شامل نحوه ی مش بندی، نام گذاری نود ها، درایو کردن معادلات، تشکلی ماتریس ضرایب و ثابت ها A و b ، معرفی پارامتر ها می باشد.
 
توضیحات جزئی نیز شامل توضیحات خط به خط برنامه است که در زیر آورده شده است:

ابتدا برنامه در خطوط 16 تا 19 مقادیر مربوط به ابعاد و تعداد گامهای زمان و زمان انتهایی را از کاربر دریافت می کند. سپس با این مقادیر تعداد گره ها در جهت x و z را محاسبه می کند و دو رشته با فواصل محاسبه شده با نامهای x و z می سازد.

در بلوک for مربوط به خطوط 31 تا 36 مقادیر شرایط مرزی را از تابع آن (Bound_Cond)  استخراج کرده و در ماتریس T1 قرار می دهد.

در خط 28 هم شرط اولیه را از کاربر دریافت و در ماتریس T1 قرار می دهد.

دقت شود که شرایط مرزی بعد از دریافت شرط اولیه اعمال می شود (در خط 34) زیرا؛ لبه های صفحه در لحظه شروع انتقال حرارت هم در دمای ثابت قرار دارند.

در بلوک مربوط به خطوط 42 تا 135  که بلوک اصلی برنامه است ماتریسها را تشکیل و در خطوط76 و 111  آنها را به روش ماتریس معکوس حل می کند.

در این بلوک مسئله به دو قسمت تقسیم شده و برای هر بعد جداگانه ماتریس ها تشکیل و حل می شوند.

خطوط 47 تا 81 برای بعد x و خطوط 85 تا 119 برای بعد z می باشد.

در خطوط 123 تا 133 ضمن نشان دادن ماتریس توزیع دما در گام جاری زمان این ماتریس توسط دستور mesh در نمودار مربوطه رسم می شود.

در خطوط 136 تا 140 هم حل تحلیلی به دست می آید و اختلاف آن با حل عددی که در خط 141  به دست می آید؛ در فیگوری جدا با دستور contour رسم می شود.

 

در انتها در command window  ماتریس های مربوط به توزیع دما در هر گام زمان نمایش داده می شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) رایت 2003 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

روش نمره گذاری و تفسیر                                          

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده که توسط رایت[1] (2003) طراحی شده و هدف آن سنجش میزان وسوسه برای مصرف مواد مخدر است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت 7 گزینه ای بوده که امتیاز

 


[1] wright

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

شیوه نمره گذاری و تفسیر

 

به منظور نمره گذاری پرسشنامه به هر گزینه بلی 1 امتیازو به هر گزینه خیر 0 امتیاز دهید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه امتیاز همه سوالات پرسشنامه را با هم جمع نمائید. این عدد دامنه ای از 0 تا 17 خواهد داشت و بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد،‌ بیانگر میزان ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ بالاتر فرد خواهد بود و برعکس. لازم به ذکر است که ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ یکی از علایم غیربالینی ابتلا به اسکیزوتایپی می باشد.

 

روایی و پایایی:

 

در پژوهش یعقوبی و همکاران (1387) به ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﻲ رواﻳـﻲ ﻫـﻢزﻣـﺎن، از اﺟـﺮای ﻫـﻢزﻣـﺎن ﻣﻘﻴـﺎس ﺷﺨﺼـﻴﺘﻲ اﺳﻜﻴﺰوﺗﺎﻳﭙﻲ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪ. ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮر 80 ﻧﻔﺮ از ﻧ..........

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

17

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج

 

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن تشخیص این است که افراد تحت تاثیر کدام یک از انواع قدرت رهبر قرار می گیرند. نحوه پاسخگویی این پرسشنامه بدین صورت است که که هر سوال دو گزینه دارد و پاسخگو موظف به انتخاب یکی از آنان است. سپس پاسخ های ارائه شده را با جدول زیر تطابق داده و در پایین جدول در محل های قرار داده شده جاگذاری می کنیم. هر گزینه 1 امتیاز می گیرد و برای هر نوع قدرت مجموع امتیازات داده شده به آن نوشته خواهد شد.........

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:23 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

کاملا مخالفم

مخالفم

نظری ندارم

موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. این امتیاز دامنه ای از 14 تا 70 خواهد داشت. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر نقش موثرتر رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی خواهد بود و برعکس.

 

روایی و پایایی

 

در پایان نامه خسروی (1392) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

14

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:22 ] [ بابک ]
[ ]

راهنمای اجرای آزمون ریون پیشرفته

راهنمای اجرای آزمون ریون پیشرفته

راهنمای اجرای ریون پیشرفته در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای اجرای ریون پیشرفته در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

 

- آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون

- توصیف ماتریسهای پیشرونده پیشرفته

- دستورالعمل اجرای آزمون

- تصریح دستورالعمل

- نمره گذاری پاسخنامه ونتیجه گیری

- طبقه بندی آزمونیها

- جدول، معادل های هوشبهر برای نمره های خام

- جدول، رتبه های درصدی معادل نمره هوشبهر

- برگ پاسخنامه

- كلید تصحیح

 

آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون (1)

 

آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون یكی از آزمونهای هوشی غیركلامی است كه توسط ریون در انگلستان برای اندازه گیری عامل عمومی ( g ) اسپیرمن ساخته شده است. بعد از تهیه این آزمون پژوهشهای زیادی درباره آن به عمل آمده و بارها مورد تجدید نظر قرار گرفته است. درحال حاضر سه فرم این آزمون برای اندازه گیری هوش افراد در همه سطوح توانائی- از كودكان 5 ساله تا بزرگسالان سر آمد- در دسترس است.

فرم اول آزمون ماتریسهای پیشرونده معیار( SMP )(2) است كه دارای 60 ماتریس یاتصویر است وبه 5 سری 12 تایی تقسیم شده است. نسخه اولیه این فرم درسال 1938 تهیه شده ودر سال 1974 فقط تصحیح كوچكی در سوال اصلی ( 8- B ) آن به عمل آمد. درسال 1956 هم درترتیب اصلی سوالات وگزینه های آن تجدید نظر به عمل آمد ولی هیچگونه تغییری در جوابهای صحیح سوالات صورت نگرفت . از آن موقع تا به حال نسخه تجدید نظر شده 1956 برای آزمایش هوش افراد دامنه های سنی 5/6 تا 65 سال بكار برده می شود. درسطوح سنی پایین تر با اجرای این فرم می توان دامنه های هوشی بالاتر از متوسط را تعیین كرد ولی در سنین بالاتر ( بزرگسالان ) برای تعیین هوشبهر افراد سرآمد بایداز فرم پیشرفته آزمون استفاده كرد.

 


 s Progressive  Matrices   test.                                      3- Colored  Progressire   Matrices' 1- Raven

2- Standard   Progressive  Matrieces.                                          4- Advanced  Progressire  Matrices                                                          

                                 

                                                                               

توصیف ماتریسهای پیشرونده پیشرفته ( APM )  

 

این ازمون شامل دو دفترچه وبرای سنجش افراد با توانائی ذهنی متوسط وبالاتر از متوسط ( 11 سال الی بزرگسالی ) بكار گرفته می شود. دردفترچه اول 12 سوال ودر دفترچه دوم 36 سوال چاپ شده است. سوالهای مطرح شده در هر دو دفترچه یكسان هست همگی شامل توالی الگوهای اشكال یا نمودارهایی هستند كه بر اساس منطق خاص تنظیم شده اند. آزمودنی باید هر یك از تصاویر یا نمودارها را با انتخاب یك تصویر از بین چند تصویر ارائه شده در پائین صحفه كامل كند. یافتن پاسخ هر سوال مستلزم آن است كه آزمودنی رابطه بین اجزای تصاویر را كشف كند سپس رابطه كشف شده  را برای یافتن جزء ناقص بكار برد.

 

دستورالعمل اجرای آزمون : 

 

الف- بصورت فردی : قبل از شروع به اجرای آزمون، بریا كاهش اضطراب ونگرانی احتمالی آزمودنی، ایجاد آمادگی در او وآشنائی تقریبی با توانائیهای او مصاحبه مشاوره ای انجام می گیرد. و اطلاعات مورد لزوم در بالای برگ پاسخنامه یادداشت می گردد.

سپس آزماینده دفترچه اول آزمون را باز وتصویر بالای صفحه اول ( شماره 1 ) را به آزمودنی نشان   می دهد ومی گوید (( این تصویر را خوب نگاه كنید قسمتی از آن بریده یا برداشته شده است )) جای خالی را نشان می دهد ومی گوید (( هر یك از تصاویری كه در اینجا آمده است )) تصاویر پائین صفحه را یك به یك با انگشت نشان می دهد (( می تواند جای خالی را پر كند ولی همه آنها درست نیست. فقط یكی از هشت تصویر است كه اگر در جای خالی قرار گیرد می تواند تصویر بالای صفحه را هم در خط افقی وهم در خط عمودی به درستی كامل كند )) انگشت را در امتداد ...

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:22 ] [ بابک ]
[ ]

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون سری های A . AB . B ( رنگی )

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون سری های A . AB . B ( رنگی )

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای اجرای ماتریس های پیشرونده ریون در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

روش اجرا

 

در جریان یك مصاحبه اولیه، نام سن وسایر اطلاعات مربوط به آزمودنی را روی برگ نمره گذاری می نویسند. آنگاه دفترچه تصاویر را باز می كنند. اولین تصویر یعنی A 1 را به آزمودنی نشان می دهند. به او می گویند: این تصویر را خوب نگاه كنید( تصویر بالایی ). قسمتی ازآن برداشته شده است ( نشان می دهند ). قسمت برداشته شده در بین تصاویر پائینی است. هر یك از تصاویر پایینی شكل قسمت برداشته شده بالا را دارند. یعنی تصاویر پایینی می توانند قسمت برداشته شده تصویر بالارا پركنند. اما همه آنها نمی توانند تصویر بالا را تكمیل كنند. فقط یكی از آنها می توانند تصویر بالایی را تكمیل كند. مثلا تصویر1، شكل بالا را دارد اما طرح آن را ندارد. تصویر 2 هم خوب نیست. تصویر3 كاملا غلط است. تصویر 6 تقریبا خوب است اما خود آن ناقص است. به نظر شما كدامیك پاسخ است. پاسخ صحیح را نشان بدهید. اگر آزمودنی نتواند پاسخ صحیح را نشان دهد، آزماینده توضیحات بالارا نشان می دهد تا اینكه ماهیت مسئله درك شود. آنگاه آزماینده به تصویر A2 می پردازد. او می گوید : حال قطعه ای را نشان بده كه می تواند تصویر بالایی را تكمیل كند. اگر آزمودنی نتواند پاسخ درست را پیدا كند، آزماینده به تصویر A1 برمی گردد وبعد آزمودنی می خواهد تا A2 را حل كند. اما اگر A2را درست پاسخ دهد به A3 می پردازد وشیوه بالا را بكار می برد. بین تصاویر A 1 تا A5 هر وقت لازم شد آزماینده به تصویر A1  برمی گردد اما پس از تصویر A5  كوچكترین كمكی را در حق او به عمل نمی آورد. آزماینده پاسخهای آزمودنی را روی برگ نمره گذاری می نویسد. او مواظبت می كند تا صفحات دوتادو ورق نخورند. در شروع سریهای Ab و B، كافی است كه توجه آزمودنی روی مسئله جلب شود. كمكهای اضافی لازم نخواهد بود.    ..........

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:22 ] [ بابک ]
[ ]

راهنمای اجرای آزمون ماتریس های پیشرو ریون بزرگسالان

راهنمای اجرای آزمون ماتریس های پیشرو ریون بزرگسالان

راهنمای ریون بزرگسالان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای ریون بزرگسالان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

راهنمای اجرای آزمون ماتریس های پیشرو ریون

  1. وسایل آزمایش

کتابچه های آزمون و پاسخنامه به تعداد لازم و یک کتابچه و پاسخنامه برای آزماینده.

  1. طرز نشستن آزمودنی ها

آزمودنی ها باید به اندازه کافی از همدیگر فاصله داشته باشند تا نتوانند پاسخهای دیگران را ببینند. برای رفت و آمد ناظران جلسه باید محل کافی در نظر گرفت.

  1. روش اجرا

به هر یک از آزمودنیها پاسخنامه داده می شود و از آنها درخواست می شود که مشخصات خود را بالای پاسخنامه در محل تعیین شده بنویسند. وقتی همه آزمودنیها مشخصات خود را نوشتند آزماینده می گوید:"به هر یک از شما یک کتابچه امتحان داده می شود ولی قبل از اعلام شروع امتحان کتابچه را باز نکنید." بلافاصله کتابچه های آزمون توزیع می شود.بعد آزماینده می گوید:" صفحه اول کتابچه آزمون را باز کنید، از سمت چپ " . خود آزماینده نیز صفحه اول کتابچه آزمون را باز می کند ونشان می دهد، " دربالای صفحه نوشته شده است سؤال یک و در پاسخنامه در ستون اول ، شماره سؤال نوشته شده است" نشان می دهد،" در قسمت بالای صفحه شکلی می بینید که قسمتی از آن افتاده است، حالا  قطعه های پایین را نگاه کنید " آزماینده دست خودرابه ترتیب روی قطعه ها می گذارد.

" نامناسب است، قطعه های (2 و3 ) نیزنامناسب هستند ،چون طرح آنها با طرح شکل بالا یکی نیست، قطعه های (6) چطور؟ این قطعه نیز نامتناسب است " توضیح می دهد که ناقص است" قطعهای را که برای پر کردن محل خالی شکل مناسب است با انگشت خود نشان دهید". آزماینده به آزمودنیها نگاه می کند تا اطمینان حاصل کند که قطعه را درست نشان می دهند. در صورت لزوم آزماینده توضیحات بیشتری می دهد . بعد می گوید :" بلی ، قطعه (4) درست است ، بنابراین جواب سؤال ...........

..............

 

  1. نظارت برکار آزمودنیها

پس از دادن دستورالعمل ،آزماینده با ناظران جلسه امتحان باید به آزمودنیها سرکشی کنند تا مطمئن شوند که همه آنها دستورالعمل را بدرستی فهمیده اند و جوابهای خودرابه طرز صحیح در پاسخنامه وارد می کنند . در حدود 15 دقیقه پس از شروع امتحان مجدداً آزماینده پاسخنامه ها را بررسی می کند تا مطمئن شود که آزمودنیها پاسخهای خودرا به طرز صحیح ثبت می کنند. ده دقیقه مانده به پایان آزمایش آزماینده اعلام می کند که :"پس از ده دقیقه امتحان تمام می شود سعی کنید به همه سؤالات جواب دهید."

 

  1. وقت امتحان

وقت امتحان 45 دقیقه از لحظه ای است که آزماینده می گوید :" حالا صفحه را برگردانید
و جواب صحیح سؤال 2 را پیدا کنید." آزماینده باید دقیقاً وقت شروع و پایان امتحان را  
یادداشت کند.

 

  1. تحویل اوراق

آزماینده پاسخنامه ها را همراه باکتابچه آزمون از همه آزمودنی ها تحویل می گیرد و دقت می کند که آزمودنی نام و سایر مشخصات خود را بالای پاسخنامه نوشته باشد. در گروههای بزرگتر بهتر است که یکی از ناظران کنار در خروجی بایستد و اوراق امتحانی را تحویل بگیرد . در پایان جلسه امتحان کتابچه های آزمون باید دقیقاً شمارش شوند تا اطمینان حاصل گردد که هیچ یک از کتابچه هامفقود نشده است .برای نمره گذاری کافی است که کلید پاسخهای درست روی پاسخنامه قرار داده می شود تا اگر آزمودنی به بعضی از سؤالها بیش از یک پاسخ داده است به این قبیل پاسخها نمره ای داده نشود.پس از نمره گذاری باید نمره خام ، معادل هوش بهر به طبقه کیفی هوش بهر ، و در صورت لزوم رتبه درصدی در محل تعیین شده در پاسخنامه نوشته شوند.

 

آزمایش انفرادی

در مورد کودکان خردسال یا افراد نابهنجار ممکن است آزمایش بصورت فردی انجام شود.در این قبیل موارد دستورالعمل همان است ، که در آزمایش گروهی بکار می رود و وقت امتحان نیز حدود 45 دقیقه است. جز این که بهتر است آزماینده شخصاً پاسخهای آزمودنی رادر پاسخنامه ثبت کند و در دستورالعمل از او بخواهد که پاسخ درست را با انگشت نشان دهد.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:21 ] [ بابک ]
[ ]

نمونه واقعی از اجرا ، تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان

نمونه واقعی از اجرا ، تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان

نمونه واقعی از اجرا تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

نمونه واقعی از اجرا ، تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

نمونه واقعی از آزمون های روانشناسی

خلاصه ای از توضیحات فایل

 

شرح حال :                                                                     دارد 

تفسیر و نمره گزاری:                                                       دارد

تجزیه، تحلیل:                                                                  دارد

نوع فایل:                                                                       WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

سطوح  پیاپی رویهء تفسیری آزمون هوش وکسلر کودکان


گام اول – گزارش نمرات معیار و رتبه درصدی خرده مقیاس ها و 4 شاخص اصلی

گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)

گام سوم- تعیین اینکه کدام یک از 4 شاخص ( VCI, PRI, WMI, PSI) واحد و قابل تفسیر می باشند

گام چهارم- تعیین نقاط قوت و ضعف در نیمرخ شاخص ها

گام  پنجم– تعیین نقاط قوت یا ضعف شخصی در نیمرخ شاخص ها

گام ششم– تفسیر نوسانات درون شاخص ها

توصیف شاخص ها

 

 

خلاصه ای از متن آزمون:

 

 

معرفی آزمودنی

شروین محمدی دانش آموز سال پنجم دبستان و 11 ساله می باشد. وی دانش آموز ممتاز و موفقی است و علاقه زیادی به درس و مدرسه دارد و هم چنین در زمینه نقاشی دارای استعداد می باشد. پدر و مادر او هردو کارمند آموزش و پرورش می باشند و شروین تک فرزند است و اوقات فراغت نقاشی می کند و یا مشغول بازی های کامپیوتر می شود. در مدرسه هم رابطه خوبی با معلمان و هم کلاسی های خود دارد.


معرفی مقیاس تجدید نظر شده هوشی وکسلر کودکان

این مقیاس متشکل از مجموعه آزمون های هوشی مرکب است که به صورت فردی اجرا می شود و حوزه مختلفی از توانایی هوشی را می سنجد و شرایطی را بوجود می آورند که جنبه های مختلفی از شخصیت را می توان مشاهده کرد. این مقیاس 3 نمره مختلف هوشبهر را به دست می دهد: هوشبهر کلی، هوشبهر کلامی و هوشبهر عملی. مقیاس هوشی کودکان اساسا شامل همان خرده آزمون های مقیاس بزرگسالان است با این تفاوت که محتوای مواد آزمون برای کودکان طراحی شده و دوخرده آزمون عملی اختیاری (مازها و نمادیابی) نیز در آن گنجانیده شده است که در نهایت تعداد خرده آزمون های مقیاس هوشی کودکان به 13 خرده آزمون می رسد.


تعریف هوش

هوش یک مفهوم انتزاعی است و در واقع هیچ گونه پایه محسوس، عینی و فیزیکی ندارد. هوش یک برچسب کلی برای گروهی از فرایندهاست که از رفتارها و پاسخ های آشکار افراد استنباط می شود. وکسلر هوش را یک مفهوم کلی تلقی می کرد که شامل توانایی­های فرد برای اقدام هدفمندانه، تفکر منطقی و برخورد موثر با محیط است.


گام اول – گزارش نمرات معیار و رتبه درصدی خرده مقیاس ها و 4 شاخص اصلی

.......

.........

....................


گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)

دو روش برای بررسی توانایی هوشی کودک وجود دارد: 1 هوشبهر مقیاس کل (FS IQ) که تشکیل شده از هوشبهر مقیاس های کلامی و عملی و 2- شاخص توانایی کل ( GAI) که تشکیل شده از خرده مقیاس هایی که شاخص درک مطلب کلامی و خرده مقیاس هایی که شاخص استدلال کلامی را دربر می گیرند. زمانی که تفاوت بین بزرگترین و کوچکترین شاخص برابر یا بیشتر از 1.5 انحراف استاندارد یا (بیشتر از 23) شود شاخص توانایی کل را باید محاسبه کرد. اما در این آزمودنی مورد نظر تفاوت بین......

...........

..................

................................

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:21 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد