paperdownfile

محصولات دانشجویی

گزارش كارآموزی مکانیک در مرکز تحقیقات ایران خودرو

گزارش كارآموزی مکانیک در مرکز تحقیقات ایران خودرو

گزارش كارآموزی مکانیک در مرکز تحقیقات ایران خودرو در 75 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات75
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مکانیک در مرکز تحقیقات ایران خودرو در 75 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

 

 

مقدمه   

اهم ویژگیهای صنعت خودرو   

واحد مهندسی خودرو   

واحد CNG   

برسی عملکرد آلایندگی، مصرف سوخت در انواع مختلف خودروهای گاز طبیعی سوز  

خودروهای گاز طبیعی سوز   

رفتارهای موتورهای گازسوزاشتعال جرقه ای   

موتورهای گازسوز دوسوختی توام   

نتیجه گیری   

  جدول (1)     

  وضعیت صنعت خودرو در ایران     

-صنعت خودرو قبل از انقلاب   

-صنعت خودرو پس از پیروزی انقلاب   

تولید در سال 1379   

وضعیت صنعت قطعه سازی   

  واحد بدنه سازی( بخش لیزر)   

  طرز کار دستگاه   

  انواع لیزر     

  دی اکسید کربن     

 

  مشخصات بازده لیزرهای دی اکسید کربن مشخصات زمانی   

 مشخصات مکانی   

  انواع قابل استفاده     

  آزمایشگاه تست DSD       

  تست ترمز    

  مجموعه تست های Subjective ترمز   

  مجموعه تست های Objective     

  مجموعه تست های Subjective ترمز دستی  

  آزمون سواری و خوش فرمانی  (Ride and Handing)  

  قابلیت ها   

  مشخصات     

  آزمون شبیه سازی جاده (4-Poster)

  تست های دوام خودروی كامل بر روی جاده 

   تست (PRD)     

  تست (CARDUR 1)     

  تست (CARDUR 2)       

  تست های اجزای سیستم های دینامیكی خودرو 

  تست های دوام       

  تست های مشخصات     

  منحنی های مشخصه كمك فنر     

  آزمایشگاه تست NVH     

  اندازه گیری Objective و آنالیز صدا  ابلیتها 

  آنالیز كیفیت صدا     

  ویژگی ها     

  اندازه گیری صدای عبور خودرو (Pass-by)   

  ویژگیها     

  تست مودال     

  مدل سازی     

  ضبط اطلاعات       

  تجزیه و تحلیل       

  ویژگی ها     

  ارزیابی حسی صدا و ارتعاشات خودرو     

  حوزه كاربردی تست های Subjective   

  ویژگی ها     

  اندازه گیری صدا و ارتعاشات درون خودرو     

  شرایط تست     

  توانمندی     

  ویژگی ها     

  آزمایشگاه تست ESE     

  اندازه گیری مصرف سوخت   

  اندازه گیری افت های مجموعه انتقال قدرت   

  تست ارزیابی سیستم تهویه خودرو   

  مشكلات صنعت خودرو ایران و راهكارهای مناسب   

  برنامه های آتی صنعت خودرو ایران   

  نوآوریها در صنعت خودروسازی   

  - سیستم بالش ایمنی هوا (Air bag)   

  - كنترل كروز (CRUISE)   

  - موتورهای چند سوپاپه (Multi vavle engine)   

  - مركز كنترل الكترونیكی (ECU)   

  - سیستمهای پیشگیری از تصادم   

  - نمایشگر فشار تایرها   

  - دزدگیر الكترونیك   

  - سیستم كمكهای تصمیم گیری راننده (DECISION AIDS)   

  - سیستم اطلاعات راهنمای خودرو   

  - آینه های هشدار دهنده   

  - آنتنهای چند منظوره   

  - سیستم موقعیت یابی جهان   

  - سیستم ترمز  ABS یا سیستم ضد بلوكه ترمز   

  - سیستم احتراق الكترونیكی   

  - سنسورهای اعلام پنچری   

  - سیستم فرمان الکترونبکی   

  - سیستم هوشمند جدید بنز   

  - موترونیك   

  - سیستم پایداری حركت در پیچ ها (Electronic stability program)  

  - مبدل كاتالیتیك (Catalytic converter)   

  - سایر سیستمهای جدید در صنعت خودرو   


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:12 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی مکانیک در كارخانه ریخته گری چدن شركت ایران خودرو

گزارش كارآموزی مکانیک در كارخانه ریخته گری چدن شركت ایران خودرو

گزارش كارآموزی مکانیک در كارخانه ریخته گری چدن شركت ایران خودرو در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مکانیک در كارخانه ریخته گری چدن شركت ایران خودرو در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب:

معرفی واحدهای مختلف كارخانه ریخته گری چدن
فصل اول
خطوط قالبگیری
فصل دوم
ایستگاه ذوب و كوره های تهیه مذاب چدن
فصل سوم
ماهیچه سازی
فصل چهارم
فرآیندهای قالبگیری

تشكر و قدردانی
با تشكر و قدر دانی فراوان از جناب آقای مهندس نظری كه با سرپرستی خردمندانه خویش نقش بسزایی در هرچه بهتر شدن این گزارش داشتند.
و نیز جناب آقای مهندس خزایی رئیس اداره كنترل كیفی چدن و آقای مهندس متان و آقای مهندس معماری كه با راهنماییها و همكاری خویش اینجانب را در تدوین این گزارش یاری تمودند.

حمید رضا جعفری نیا دانشجوی
مهندسی مواد و متالورژی
تابستان 83

كارخانه ریخته گری چدن ایران خودرو ، به طور كلی از هشت واحد تشكیل شده كه ذیلاً شرح داده می شود :
1.    واحد ماهیچه سازی :


ساخت ماهیچه به منظور ایجاد حفره های داخلی قطعه می باشد كه ایجاد این حفره ها پس از ریخته گری به وسیله ماشینكاری امكان پذیر نمی باشد و یا بسیار مشكل است . در كـارخانه ریخته گری ایـران خـودرو ، ماهیچه سـازی به دو روش  Hot box وCold box  صورت می گیرد . در روش Hot box  ماسه همراه با اكسید آهن ، رزین و اسید در میكسر مخلوط می شود و سپس توسط این مخلوط مخازن بالای دستگاه های ماهیچه سازی شارژ می شود . در واحد ماهیچه سازی Hot box  ، دستگاه هایی وجود دارد كه آنها پس از شوت ماسه داخل قالب توسط مشعل هایی ماسه حـرارت داده می شوند تا سخت گردند و پس از خـروج از قالب به قسمت تمیزكـاری منتقل می شوند و در صورت نیاز بتونه كاری هم می شود كه بتونه از اجزاء زیر تشكیل شده است ؛ بنتونیت ، دكسترین ، ماسه سیلیسی و آب .
بعد از بتونه كاری عمل رنگ كاری انجام می شود و سپس ماهیچه ها در گرمخانه قرارمی گیرند تا                 پوشش آنها خشك شود و سپس به انبار منتقل می شوند .
مشخصه و تركیب ماسه ماهیچه سازی :
كاتالیست 20 – 17 درصد رزین ، اكسید آهن 3/5 – 3 درصد وزن ماسه ، رزین 3 – 2/2 وزن         ماسه .
دستگاه كلد باكس : دستگاه كلد باكسی كه در كاخانه مورد استفاده قرار می گیرد ، جهت تولید ماهیچه سینی بزرگ به كار می رود و تركیب ماسه به صورت زیر است :
ماسه سیلیسی + اسید + رزین.

 

توضیحات مفصل مربوط به این واحد در ادامه گزارش آمده است .
2.    واحد قالبگیری :


خطوط قالبگیری ریخته گری چدن شامل سه واحد مجزا می باشد .
I.    خط قالبگیری FDC : این خط دارای دو پرس joult squees   می باشد . كه یك پرس تای زیر و پرس دیگر تای رو را قالبگـیری می كند ، این خط جهت قالبگـیری فلایویل ، سر سیلندر پیكان ، كپه یاتاقان اگزوز به كار می رود .
II.    خط BMM : مـاسه ایـن خط مخلوطی از ماسه سیلیسی ، بنتونیت ، پـودر زغال و آب می باشد . در این خط درجه ها خالی شده در قسمت شیك اوت به روی ریل غلتكی منتقل می شود . این ریل حركت می كند و در كنار پرس ها قرار می گیرند . درجه ها توسط بالا برهای پنوماتیك از روی ریل به روی میز كار و زیر پرسها منتقل می شوند و از بـالای درجه ، درجه ها با ماسه پر می شوند و سپس توسط سیستم فشاری و ضربه قالبگیری انجام می شود . سختی قالب ها در این قسمت به وسیله سختی سنج پرتابل گرفته می شود .
III.    خط قالبگیری واگنر : خط واگنر تمام اتوماتیك است كه این خط توسط یك شركت آلمانی تأسیس شده است . تمامی مراحل قالبگیری ، خروج قطعه از قالب و ماسه سازی به وسیله دستگاه های اتوماتیك صورت می گیرد كه توسط اپراتور از داخل اتاق كنترل كه در بالای خط قرار دارد كنترل می شود .
3.    واحد ذوب :
خط ذوب شامل دو كوره 8 تنی ، سه كوره 2 تنی و یك كوره نگهدارنده می باشد كه كوره 8 تنی و 2 تنی جهت تهیه ذوب برای كوره مادر مورد استفاده قرار می گیرد . مواد شارژ این كـوره ها را مـقداری قراضه فولادی كه از كـارخانه بـرش و پرس ایران خودرو تحویل می گیرند ، شامل می شود كه در كوره شارژ می گردند . سپس برگشتی های ریخته گری شامل سیستم راهگاهی و قطعات ضایعاتی سیلندر و سر سیلندر شارژ می گـردد . مذاب تهیه شده در كوره های فوق توسط پاتیل های بزرگی به درون كوره مادر ریخته می شود و در این كوره آنالیز و تركیب عناصر تصحیح شده و برای ذوب ریزی آماده می شود .
برای جوانه زائی می توانیم از مواد مختلفی مانند Fe – Si – Zr  ، Fe – Si – Sr  ، Fe – Si – Ca  یا Fe – Si – Ba  استفاده كنیم . مهمترین آن Fe – Si – Sr  یا سوپرسید می باشد . كه مقدار اضافه كردن آن بین 6/0 – 1/0 می باشد به نوع جوانه زا ، ضخامت قطعه و . . . دارد كه در شركت ایران خودرو مقدار 1/0 اضافه می گردد .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:12 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری در الكتریكی جواد

گزارش كارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری در الكتریكی جواد

گزارش كارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری در الكتریكی جواد در 72 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات72
حجم4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری در الكتریكی جواد در 72 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه


امروزه با توسعه صنایع كوچك و بزرگ در كشور، فرصت های شغلی زیادی برای مهندسین برق فراهم شده است و اگر می بینیم كه با این وجود بعضی از فارغ التحصیلان این رشته بیكار هستند، به دلیل این است كه این افراد یا فقط در تهران دنبال كار می گردند و یا در دوران تحصیل به جای یادگیری عمیق دروس و در نتیجه كسب توانایی های لازم، تنها واحدهای درسی خود را گذرانده اند.
همچنین یك مهندس خوب باید، كارآفرین باشد یعنی به دنبال استخدام در موسسه یا وزارتخانه ای نباشد بلكه به یاری آگاهی های خود، نیازهای فنی و صنعتی كشور را یافته و با طراحی سیستم ها و مدارهای خاصی این نیازها را برطرف سازد. كاری كه بعضی از فارغ التحصیلان ما انجام داده و خوشبختانه موفق نیز بوده اند.”
دكتر كمره ای نیز در این زمینه می گوید:
“اگر یك فارغ التحصیل برق دارای توانایی های لازم باشد، با مشكل بیكاری روبرو نخواهد شد. در حقیقت امروزه مشكل اصلی این است كه بیشتر فارغ التحصیلان توانمند و با استعداد این رشته به خارج از كشور مهاجرت می كنند و ما اكنون با كمبود نیروهای كارآمد در این رشته روبرو هستیم.”
یكی از اساتید مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران نیز در مورد فرصت های شغلی فارغ التحصیلان این رشته می گوید:
“طبق نظر كارشناسان و متخصصان انرژی در كشور، با توجه به نیاز فزاینده به انرژی در جهان كنونی و همچنین نرخ رشد انرژی الكتریكی در كشور، سالانه باید حدود 1500 مگاوات به ظرفیت تولید كشور افزوده شود كه این نیاز به احداث نیروگاههای جدید و همچنین فارغ التحصیلان متخصص برق و قدرت دارد.


آشنایی با محل كار آموزی :


كارگاه (الكتریكی جواد) واقع در ابهر خیابان ولیعصر كوچه یخچال ، كه این كارگاه در زمینه تعمیر دستگاههای صوتی و تصویری از قبیل تلویزیون ، رادیو و ضبط و غیره فعالیت دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:11 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی تنظیم كننده های ولتاژ ، ژنراتور ، ماشین AC

گزارش كارآموزی تنظیم كننده های ولتاژ ، ژنراتور ، ماشین AC

گزارش كارآموزی تنظیم كننده های ولتاژ ، ژنراتور ، ماشین AC در 177 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات177
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی تنظیم كننده های ولتاژ ، ژنراتور ، ماشین AC در 177 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ماشینهای AC

ماشینها لوازمی هستند که می توانند انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی و یا بالعکس تبدیل کنند ، از اینرو بدانها مبدلهای ( Converters ) انرژی الکترو دینامیکی گفته می شود . برخی از مبدلها مانند موتورها و ژنراتورها حرکت دورانی دارند و برخی از آنها همچون رله ها ، عمل کننده ها ( Actuator ) ، محرک ها ، حرکت انتقالی یا خطی دارند . یک موتور( Motor ) الکتریکی وسیله ای است که بتواند انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کند و یک ژنراتور ( Generator ) وسیله ای است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می سازد . ترانسفورماتور ( Transformer ) نیز وسیله ای است که انرژی متناوب در یک میزان ولتاژ را به انرژی الکتریکی در میزان ولتاژ دیگر تبدیل می کند .

در حالت ژنراتوری رتور ( قسمت محرک ماشین ) توسط محرک اولیه بچرخش در می آید . با چرخش در آمدن هادیهای رتور در آنها بخاطر وجود میدان مغناطیسی ، ولتاژ الغا می گردد . اگر بارالکتریکی به سیم پیچ حاصله توسط این هادی ها وصل گردد جریان جاری می شود و توان الکتریکی به مصرف کننده تزریق خواهد شد.

 

ژنراتورها به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند ، از جمله

(1) ژنراتورهای Dc که خود آن به دسته های زیر تقسیم می شود :

1- ژنراتور با تحریک جداگانه ( Seperatly Excited )

2- ژنراتور شنت ( Shunt )

3- ژنراتور سری

4- ژنراتور کمپوند ( Compound ) اضافی

5- ژنراتور کمپوند نقصانی

در ماشینهای Dc سیم پیچ تحریک ( Field Winding )( سیم پیچ میدان ) بر روی استاتور ( Stator ) قرار دارد و رتور ( Rotor ) حاوی سیم پیچ آرمیچر است . ولتاژ القا شده در سیم پیچی آرمیچر یک ولتاژ متناوب ( Ac ) است از اینرو برای یکسو کردن ولتاژ متناور در ترمینال رتور از کموتاتور ( Commutator ) و جاروبک ها ( Brush ) و یا یکسو سازها ( Rectifier ) استفاده می شود . از اینرو انواع مختلف ژنراتور های Dc از نظر مشخصه های ترمینالشان ( ولتاژ- جریان ) با یکدیگر فرق دارند و بسته به مورد استفاده ژنراتور مناسب را انتخاب می کنند .

ماشینهای Ac ، ژنراتورهایی هستند که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی Ac تبدیل می کنند . و موتورهایی هستند که انرژی الکتریکی Ac را به انرژی مکانیکی تبدیل می سازد . ماشینهای Ac بیشتر به دو دسته ماشینهای سنکرون و ماشینهای القایی ( آسنکرون ) تقسیم می شوند .

نقش AC در سنکرون ها

ماشینهای سنکرون موتورها و یا ژنراتورهایی هستند که جریان قدرت آنها توسط منبع قدرت Dc تامین می شود در صورتیکه ماشینهای القایی ، موتورها و یا ژنراتورهایی هستند که جریان میدان آنها توسط عمل ترانسفورماتوری ( القای مغناطیسی ) در سیمپیچهای میدان برقرار می شود .

2) ژنراتورهای سنکرون ( Synchronous Generator ) :

ژنراتورهای سنکرون یا مولدهای متناوب ، قدرت مکانیکی را به قدرت الکتریکی Ac تبدیل می کنند . در یک ژنراتور سنکرون ، جریان Dc به سیم پیچ روتور ، که میدان مغناطیسی روتور را تولید می کند اعمال می شود . ( روش تغذیه قدرت می تواند یا از یک منبع Dc خارجی توسط حلقه های لغزان و جاروبک ها ( Brush ) و یا مستقیماً روی محور ژنراتور سنکرون و از یک منبع قدرت Dc خاص باشد ) سپس روتور ژنراتور توسط یک محرک اولیه چرخانده شده و یک میدان مغناطیسی چرخان در ماشین تولید می کند . این میدان مغناطیسی چرخان سیستم ولتاژ سه فاز در سیم پیچ های استاتور ژنراتور القا می نماید . جریان آرمیچر در این ماشینها شارگردانی در شکاف هوایی پدید می آورد که سرعت دوران این شار با سرعت چرخش روتور برابر است و لذا به این ماشینها لفظ سنکرون ( همزمان ) اطلاق می گردد .قطب های مغناطیسی روی روتور می تواند برجسته ( Salient Pole ) که ( برای روتورهای با چهار قطب یا بیشتر ) و یا صاف ( برای روتورهای دو و یا چهار قطبه ) باشند


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:11 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی اصول بیمه و قوانین بیمه گری مدیریت بیمه

گزارش كارآموزی اصول بیمه و قوانین بیمه گری مدیریت بیمه

گزارش كارآموزی اصول بیمه و قوانین بیمه گری مدیریت بیمه در 58 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات58
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی اصول بیمه و قوانین بیمه گری مدیریت بیمه در 58 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

آشنایی با صنعت بیمه و اصول بیمه گری

چكیده :

هنگامی كه A ( بیمه گر ) مزایایی چون پول خسارات بیمه و یا ترمیم وضعیت به B ( بیمه گزار ) اعطا می نماید B ممكن است بر  اساس قانون ملزم شود كه برخی حقوق از جمله حق جانشینی در باقی مانده اموال بیمه شده را به A منتقل نموده و یا حقی در خصوص طرف ثالث مانند حق اقدام علیه وی را به بیمه گذار اعطا نماید. این الزام به ان خاطر است كه A حتی المقدور امكان جبران خسارت یا هزینه ای را كه به واسطة اعطای مزایا به B متحمل می شود در مورد برت كشان و ضامن های آنها نیز مصداق دارد.

در بحث حق جانشینی نكتة اساسی عبارت است از رعایت اصل غرامت جلوگیری از اضافه پرداخت به بیمه گذار ، چرا كه بیمه گذار ممكن است با دریافت وجه خسارت از هر دو طرف از بیمه گر و شخص ثالث بیش از حد خسارت دریافت نماید. جلوگیری از اضافه دریافت بیمه گذار از برخی راه ها امكان پذیر است ولی راهكارهایی كه توسط قانون انگلستان اعمال می شوند به قرار زیرند.

 

 

فصل اول

اول : اگر بیمه گذار از این كه پول خسارت بیمه را دریافت كرده باشد، ( از شخص ثالث ) مبلغی بابت جبران خسارت دریافت كرده باشد بیمه گر معادل همان مبلغ را از وجه خسارت پرداختی به بیمه گذار كسر خواهد نمود.

دوم : اگر بیمه گر وجه خسارت بیمه رات كامل پرداخت كرده باشد ، در این صورت حق استفاده از كلیة حقوق و امكانات بیمه گذار در رابطه با واقعه ای كه موضوع بیمه بوده است را خواهد داشت.

سوم : اگیر بیمه گر كلیة وجه خسارت بیمه را كامل پرداخت كرده باشد و سپس متوجه شود كه بیمه گذار قبلاً حقوق و امكانات مربوط به واقعه را به اجرا گذاشته و استفاده نموده است در این صورت وی می تواند مبلغ معادل این حقوق و امكانات و یا معادل بیمه پرداختی را كه از مبلغ قبلی كمتر است از بمه گذار مطالبه نماید. به اندازه همان مبلغ می توان ( در قرارداد) مبلغی از پولی كه توسط بیمه گذار از طرف ثالث گرفته شده است را به عنوان ودیعه تعیین كرد. این كار از آن جهت مهم است كه در صورتی كه بیمه گذار ورشكسته شود بیمه گر حق خواهد داشت پیش از سایر بستانكاران در آن مبلغ پول جانشینی كند.

چهارم : در مواردی مقتضی ، بیمه گر حق بازیابی ( اموال تلف شدة بیمه گذار ) را دارد. بازیابی از حق جانشینی متفاوت است. در حقیقت ، اگر بخواهیم دقیق صحبت كنیم ، فقط مورد شمارة دو به معنای حق جانشینی می باشد و گاهی تحت عنوان « اشكال فرعی » اصل حق جانشینی به آنها اشاره میشود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:11 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی در واحد تصفیه گاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد

گزارش کارآموزی در واحد تصفیه گاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد

این فایل گزارش کارآموزی در پالایشگاه گاز خانگیران سرخس واقع در شمال خراسان رضوی می باشد دوره این کارآموزی 240 ساعت به شکل 20 روز 12 ساعتی در 5 سایکل کاری می باشد فایل به صورت ورد بوده و دارای 41 صفحه می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیگزارش کارآموزی

توضیحات کامل

این فایل گزارش کارآموزی در پالایشگاه گاز خانگیران سرخس واقع در شمال خراسان رضوی می باشد دوره این کارآموزی 240 ساعت به شکل 20 روز 12 ساعتی در 5 سایکل کاری می باشد فایل به صورت ورد بوده و دارای 41 صفحه می باشد

 

به نام خدا

فهرست:

 

فصل اول :

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران )

فصل دوم :

واحد تصفیه گاز (  GTU)

الف – شرح جریان گاز در واحد تصفیه گاز     

ب – سیستم نمزدایی و گردش گاز احیا

1-    تجهیزات نصب شده در مسیر گاز ترش ورودی به واحد تصفیه گاز

2 – شرح وظایف دستگاهها و تجهیزات نصب شده در مسیر گاز ترش ورودی

1 ) جداکننده گاز ورودی ( Inlet gas separator )

2 ) فیلتر جداکننده گاز ورودی ( Inlet gas filter separator  )

3 – برجهای تماس ( Contactors )

4 – کولر گاز شیرین ( Treated gas cooler )

5- جداکننده گاز شیرین ( Treated gas separator   (

6 – فیلتر جداکننده گاز شیرین (  Treated gas filter separator  )

7 – برجهای خشک کن ( Dew point adsorber   )

8-صافی گاز سرد کننده ( Cooling gas Strainer  )

9 – کوره گاز احیا  ( Regeneration gas heater   )

10 – صافی گاز گرم کننده (  Heating gas strainer    )

11 – کولر گاز احیا ( Regeneration gas cooler    )

12 – کولر آبی گاز احیا (  Regeneration gas after cooler  )

13 – جداکننده گاز احیا (  Regeneration gas separator  )

14 – کمپرسور تقویت فشار گاز احیا (Regeneration gas booster pump     )

15 – فیلتر نهایی   (  Residue gas filter   )

ج – سیستم گردش آمین در واحد تصفیه گاز

1 – دستگاه های تشکیل دهنده سیکل آمین

2 – شرح وظایف دستگاهها و تجهیزات نصب شده در سیکل گردش آمین

برجهای تماس   (Contactor   )

توربین آمین هیدرولیک (  MDEA hydraulic turbine driver  )

مخزن تبخیر ناگهانی " فلش درام " (  Flash drum   )

مبدل حرارتی آمین –  آمین   ( MDEA lean / rich exchanger   )

برج های احیا  (  MDEA regenerator    )

ریبویلر ها    ( MDEA regenerator reboiler   )

فن اسیدی یا خنک کننده بخارات خروجی از برج

پمپ مایع برگشتی   (  MDEA regenerator reflux drum   )

پمپ های تقویت آمین  (  MDEA booster pump  )

مبدل حرارتی آمین – آمین  (  MDEA lean / rich exchanger  )

فیلتر پیکو آمین  (  MDEA picho filter   )

فیلتر کربنی آمین   ( MDEA carbon filter   )

فیلتر المنتی آمین  (  MDEA element filter   )

مخزن ذخیره آمین   (MDEA drain drum     )

پمپ مخزن ذخیره آمین   (  MDEA drain drum pump   )

خنک کننده محلول آمین " فن های آمین "  ( MDEA solution cooler    )

پمپ های سیرکولاسیون آمین  (  MDEA circulation pump   )

پدیده تشکیل کف در برج های تماس


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:11 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک خود یا خود آگاهی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک خود یا خود آگاهی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک خود یا خود آگاهی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک خود یا خود آگاهی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

تعریف

در طول زمان، تاریخچه موفقیت و شکست و اسنادهای مربوط به آن، تأثیر پایداری بر عزت نفس، مفهوم خود و انتظارات فرد درباره‌ی نتایج اعمال او در آینده بر جای می‌گذارند. افرادی که دارای سابقه مستمر موفقیت باشند دارای انتظارات موفقیت مکرر هستند. افرادی که سابقه نسبتاً ثابتی از شکست دارند دارای عزت نفس پایینی هستند. مفهوم درماندگی آموخته شده که ابتدا توسط سلیگمن (1975) مورد پژوهش قرار گرفت، معرف منفی‌ترین حالت مفهوم خود است. وی مفهوم درماندگی آموخته شده را به عنوان حالت ویژه‌ای که اغلب در نتیجه اعتقاد فرد مبنی بر اینکه رویدادها در کنترل او نیستند، تعریف کرد. در نوجوانی دیدگاه فرد نسبت به خود انتزاعی‌تر و متفاوت‌تر می‌گردد که این به دلیل پیچیده‌تر شدن درک فرد از هویت است (تد و کنت، 2013).

در این دوره رابطه خانوادگی، رابطه صمیمی با دیگران و پذیرش اجتماعی از جمله عواملی هستند که نقش مهمی در شکل گیری «خود» نوجوان دارند و فرد نیز برای هر یک اهمیت خاصی قائل است. تا جایی که روزنبرگ (1979) معتقد است که مذهب، نژاد و حتی محل سکونت ارتباط نزدیکی با شکل‌گیری خود در نوجوان دارد (به نقل از تد و کنت، 2013).

تفاوت تجربی بارزی بین حواس پنج­گانه (حس های عادی) و احساس خود وجود دارد، بدینگونه که به نظر می­رسد که حواس پنجگانه نشان نمی دهند که عمل خاص منجر به احساس خاصی می شود، در حالی که ادراک خود پیش بینی می کند که عملی منجر به احساس می شود. در واقع، اگر اعمال منجر به احساس های مربوط به خود نشوند در این صورت نظریه خود کارامدی یک نظریه غلط محسوب خواهد شد. همانطور که نظریه ادراک خود پیش بینی می کند، افرادی که با تاثر از احساس خود عملی را انجام می دهند، حتی اگر از چگونگی عمل خود نا آگاه باشند یا چگونگی تحریک احساس خود را ندانند، دقیقا همان احساس را گزارش می کنند. این اثر بر روی حواس گوناگون نشان داده شده است (لیرد و برسلر، 2011).

افراد بر آنند تا نظر شخصی خود و دیگر حالات درونی خود را بر اساس مشاهده رفتار آشکار و چرخه ای که در حال وقوع هست استنباط کنند. ولی با توجه به اشتباه افراد در استنباط رفتار خود و سوگیری­هایی که در این زمینه وجود دارد و همچنین وجود برخی رفتارهای غیر قابل تفسیر، گاهی نیاز به یک بیننده خارجی است، بیننده خارجی­ای که ضرورتا باید از رفتار آشکار افراد دست به استنباط حالات درونی افراد بزند


-  Seligman

-  Todd & Kent

-  Rosenberg

- Laird

- Bresler



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:10 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش امید و امیدواری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش امید و امیدواری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش امید و امیدواری در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش امید و امیدواری در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مقدمه

اشنایدر، امید و امیدواری را اینگونه تعریف می کند: امید توانایی درک شده برای تولید راههایی به سمت اهداف خوشایند، همراه با انگیزه ی درک شده برای استفاده از آن راه ها، تا فرد به هدف مورد نظر برسد. امید به نحو روشن در دوره نوزادی، کودکی و نوجوانی رشد می کند. در پایان نخستین سال زندگی، پایداری شئی و طرحواره های علت و معلولی به نوزادان امکان می دهد که در مورد گذرگاه های معطوف به هدف تفکرات پیش بنیانه داشته باشد (دبیری، 1393). به طور کلی برای امید میتوان هفت مفهوم را در نظر گرفت که شامل انتظارات مثبت، جهت بینی آینده، هدفمندی، فعالیت، واقع گرایی، تنظیم اهداف و ارتباط درونی و به معنای وسیع کلمه بهزیستی روان شناختی نمود (یگانه، 1392).

امید و امیدواری یکی از ویژگیهای زندگی است که ما را به جستجوی فردای بهتر وا می دارد. امید یعنی موفقیت و آینده بهتر دلیلی برای زیستن. وقتی امید وجود داشته باشد، شادی و سرور در زندگی حضور خواهد داشت. در مقابل، ناامیدی فرد را در وضعیت غیر فعالی قرار میدهد که نمی­تواند موقعیت های مختلف خود را بسنجد و در مورد آنها تصمیم بگیرد. ناامیدی، شخص در برابر عوامل تنش زا، بی دفاع و گرفتار می کند. و شخص با گذشت زمان، تمامی امید خود را از دست میدهد. نا امیدی سبب میشود که فرد به طور دائم تجربه های خود را به شکل منفی و نادرست ارزیابی کرده و پیامدهای نگران کننده ای را برای مشکلات خود در نظر بگیرد و هم چنین طرز فکر وی حالت انعطاف ناپذیر همه یا هیچ دارد که مانع حل مساله در فرد می شود (طاهری، پورمحمدرضای تجریشی، سلطانی، 1391).

به نظر اشنایدر امید عبارت است از توانایی درک شده برای تولید راههای به سمت اهداف خوشایند، همراه با انگیزه ی درک شده برای استفاده از آن راهها تا فرد به هدف مورد نظر برسد. امید نیروی هیجانی است که تحلیل را به سمت موارد مثبت هدف هدایت کرده و به انسانها انرژی می دهد (دبیری، 1393).

 

 

تعاریف امید

فرهنگ لغت وِبستر امید را «تمایل به تکمیل چیز با ارزشی با احتمال واقعی تحقق همراه با تداوم انتظار وقوع آن» تعریف می­کند. در فرهنگنامه­ی رندم هاوس نیز امید به صورت «انتظار مثبت فعال و مداوم برای تعقیب در جهت یک شایستگی مطلوب معقول» تعریف شده است. در طول دهه­ی 1950 تا 1960 روان پزشکان و روان شناسان، امید را تحت عنوان کلی «انتظار مثبت برای دست یافتن به هدف» مطالعه می­کردند (منینجر، 1959). این دیدگاه امید را به عنوان یک سازه­ی تک بعدی، شامل این انتظار که اهداف می­توانند محقق شوند، توضیح می­دهد. نظریه­پردازان در کل تعاریف عملیاتی از امید ارائه کرده­اند (اسنایدر، 2012؛ اسنایدر و همکاران، 2005). جنبه­های بی­نظیر تعریف عملیاتی از امید به مبانی نظری بر می­گردند. به طور کلی پژوهشگران به دو دسته­ی مدافعان امید به عنوان شناخت و مدافعان امید به عنوان عاطفه تقسیم می­شوند.

در سراسر ادبیات پژوهشی، امید به ویژه به صورت میل و گرایش قوی نسبت به پیامدهای هدف مطلوب تشریح شده است. امید برخی پیامدهای غیرقطعی را در بر می­گیرد که به ویژه با مسئله­ی «اهمیت» مرتبط است و نیازمند حرکت در جهت نتایج مطلوب است که باید برای زمان مدیدی حفظ شوند و در یک چارچوب زمانی رو به آینده قرار گیرند.

به نظر می­رسد که بحث اصلی درباره­ی امید این است که آیا امید چیزی واقعی است؟ بسیاری از انسان­ها امید را آفت و مایه­ی عذاب می­دانند و آن را نوعی وهم و خیال تصور می­کنند و به طور کلی مبنای واقعی برای آن قائل نیستند. از نظر آن­ها امید ساختاری است که در بهترین شکل آن، «بنیاد غیرمنطقی دارد» و در بدترین حالت آن «وجود ندارد».

فرانسیس بیکن هشدار می­دهد که امید صبحانه خوب و شام بدی است. پاتریک هنری در یک سخنرانی در کنوانسیون ویرجینیا گفت که برای انسان­ها طبیعی است که در وهم و خیال امید زیاده­روی کنند. بنیامین فرانکلین روزولت می­گوید که کسی که با امید زندگی می­کند، از امساک خواهد مرد. یا ادگار واتسون اظهار می­دارد که امید بین مردگان وجود دارد اما بسیاری آن را باور دارند (اسنایدر، 2012).



  Menninger

 Francis Bacon

 Patrick Henry

 Benjamin Franklin Roosevelt

 Edgar Watson


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:10 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه بهبود تیم

پرسشنامه بهبود تیم

پرسشنامه بهبود تیم در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیپرسشنامه

توضیحات کامل

پرسشنامه بهبود تیم در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه بهبود تیم

هدف:

 

ادارک اعضا تیم نسبت به تیم و چگونگی بهبود و توسعه تیم.

نحوه تکمیل: همان گونه که یک تیم زندگی اش را شروع می کند و در طول زمان رشد و توسعه می یابد، رهبر و اعضا تیم ممکن است سوالات ذیل را از خود بپرسند و سپس زمانی را صرف پاسخ به آنها نمایند. پاسخ به این سوالات ادراک اعضا درباره تیم و چگونگی بهبودی آن را نشان می دهد. شما به عنوان عضو تیم نظر خود را راجع به عبارات ذیل با کشیدن دایره دور عددی که منعکس کننده نظر شماست، مشخص کنید .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:10 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 


قسمتی از مبانی نظری متغیر:

انگیزه یا  انگیزش

انگیزه حالتی است که موجود زنده را به فعالیت وادار می‌کند، و فعالیت او را در جهتی سوق می‌دهد، حالتی که انگیزه در موجود زنده به وجود می‌آورد، انگیزش می‌نامند (گنجی، 1392). انگیزه نیروی هشیار یا ناهشیاری است که فرد را به عمل کردن و گاهی عمل نکردن تحریک می‌کند، بدین ترتیب انگیزه‌ها، علت ها هستند، طبق فرهنگ لغات، علت‌ها، نیروهایی هستند که تأثیر یا عملی را بوجود می‌آورند، بنابراین انگیزش، بررسی نیروهایی است که موجب رفتار می‌شود یا همان دلایل رفتار را شامل می‌شود (زیمرمن و شانک، 2011).

انگیزش نیروی محرکه فعالیت‌های انسانی و عامل جهت دهنده رفتار فرد است. انگیزش را به موتور و فرمان اتومبیل تشدید کرده‌اند (شلنبرگ، 2012).

انگیزش عامل فعال ساز رفتار انسان است، انگیزش به عواملی اشاره دارد که به رفتار نیرو می‌بخشد و به آن جهت می‌دهد. به همین جهت ادعا می‌شود که از لحاظ پرورشی، انگیزش هم هدف است و هم وسیله.

انگیزه عاملی است درونی که رفتار شخص را برمی‌انگیزاند، جهت می‌دهد و آن را هماهنگ می‌سازد، انگیزه را به طور مستقیم نمی‌توان مشاهده کرد، ولی وجود آن را از روی رفتار می‌توان استنباط کرد. هر انگیزه‌ای معمولاً دو عنصر اساسی دارد:

1. سائق، فرایندهای درونی بخصوصی است که شخص را به عمل برمی‌انگیزاند

2. هدف یا پاداش ، به محض رسیدن به آن حالت انگیزش پایان می‌یابد، پس از رسیدن به هدف یا کسب پاداش، رفتار لااقل برای مدتی از سلطه انگیزه خارج می‌شود، انگیزش یک فرایند درونی است که رفتار را جهت دهی می‌کند، و دارای شدت و جهات مختلف می‌باشد، انگیزش، برای انجام دادن کاری، می‌تواند به چند طریق روی دهد، انگیزش می‌تواند یک ویژگی شخصیت باشد، انگیزش می‌تواند از ویژگی‌های درونی تکلیف حاصل شود، انگیزش می‌تواند از منابع بیرونی تکلیف نیز حاصل شود، انگیزش را می‌توان به موتور و فرمان اتومبیل تشبیه کرد. انگیزه و انگیزش غالباً به صورت مترادف به کار می‌روند، با این حال، می‌توان انگیزه را دقیق‌تر از انگیزش دانست، به این صورت که انگیزش را عامل کلی رفتار، اما انگیزه را علت اختصاصی یک رفتار خاص به حساب آورد، انگیزه‌ها، سازه‌های فرضی هستند، آن‌ها را نظریه‌پردازان ساخته‌اند، تا رفتار را قابل فهم تر و پیش‌بینی پذیرتر کنند (حسن زاده، 1393).

به علت تأثیر انگیزش بر تمامی ابعاد رشد، یادگیری و آموزش، توانمندی علمی و عملی دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و انجام پژوهش‌های بنیادی کیفی دراین‌باره، ضرورتی گریزناپذیر است.



1-Motivetion

..............

.....................

.................................

 

 

طبقه‌بندی انگیزه

دو نوع انگیزه داریم، فیزیولوژیکی و اجتماعی، فیزیولوژیکی، آن‌هایی هستند که در درون ارکانیسم برانگیخته می‌شوند و رفتاری به وجود می‌آورند، مثل گرسنگی، تشنگی، تمایل جنسی... . چون انگیزه‌های فیزیولوژیکی آموختنی نیستند آن‌ها را انگیزه‌های اولیه یا سائق های اولیه می‌نامند (سایق، یعنی سوق دهنده). انسان و حیوان در این انگیزه‌ها مشترک هستند، انگیزه‌های اجتماعی، آن‌هایی هستند که کاملاً آموخته می‌شوند مثل انگیزش پیشرفت، انگیزه پیوندجویی، انگیزه کسب قدرت و اکتسابی هستند. (گنجی، 1392).



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:10 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد