paperdownfile

محصولات دانشجویی

گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت کامپیوتری ایمن افزار وایا

گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت کامپیوتری ایمن افزار وایا

گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت کامپیوتری ایمن افزار وایا در 54 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت کامپیوتری ایمن افزار وایا در 54 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


پیشگفتار :


فعالیت اجرایی در شرکت ایمن افزار وایا   هرچند که در مدت زمان بسیار کوتلاهی انجام شد ، اما آشنایی با فعالیت های لازم و اجرایی در یک شرکت در بازار کار و همچنین آشنایی با تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای هم به لحاظ نرم افزاری و هم به لحاظ سخت افزاری دوره ای سرشار از اطلاعات و نکات فنی را برای ما برای ورود به بازار کار فراهم نمود .




فصل اول – معرفی شرکت ایمن افزار وایا





1- نام و نوع شرکت :
شرکت ایمن افزار وایا   (سهامی خاص)

2- سال تاسیس :
شرکت ایمن افزار وایا  در تاریخ 29/8/1384 تحت شماره 20116 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی قزوین به ثبت رسیده است.

زمینه فعالیت ها
زمینه اصلی فعالیت شرکت ارائه خدمات در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت در قالب اجرای پروژه های نرم افزاری میباشد.

تولید
- تحلیل و طراحی و تولید و نصب و راه اندازی نرم افزارهای کاربردی براساس نیاز مشتری
- طراحی و تولید نرم افزارهای عمومی به منظور ارائه در سطح وسیع بر اساس نیازهای عمومی کاربران



خدمات
- مدیریت و پشتیبانی محیط های نرم افزاری
- مدیریت پروژه های نرم افزاری
- مشاوره در طراحی و تولید سیستم های کاربردی
- مشاوره در تحلیل نیازمندیهای کاربران
- تحقیق و پژوهش در زمینه های فن آوری اطلاعات

نتیجه گیری :
در طول دوره کارآموزی در شرکت ایمن افزار وایا با اطلاعاتی فنی و  تجارتی ارزشمند آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت فنی و همچنین آشنایی از نزدیک با فعالیت های اجرایی یک شرکت خدمات رایانه ای  با دایره فعالیت گسترده که در تمامی شاخه های نرم افزاری  و سخت افزاری فعالیت می نماید و همچنین نگهداری و پشتیبانی شبکه  محلی شرکت و همچنین سیستم های نرم افزاری موجود در شرکت تجارب مفیدی را برای ما در جهت ورود به بازار کار مهیا نمود.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:23 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند در 53 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات53
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند در 53 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


در طول دوره کارآموزی در شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند با اطلاعات فنی و فعالیت های یک شرکت پیمانکاری آشنا شدم ، این شرکت یک شرکت پیمانکاری فعال در زمینه های مختلف پیمانکاری ساختمانی میباشد ، فعالیت در این شرکت زمینه ساز آشنایی با تجارب مختلف و گوناگونی شد که در زیر به اختصار به بررسی برخی از این تجارب می پردازم .

فصل اول
  معرفی شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند


نام شرکت :
شرکت شهاب راه الوند ( سهامی خاص )
فعالیتها :
-    اجرای بنا های مسکونی
-    اجرای بناهای صنعتی
-    ترمیم بنا ها
-    انجام کلیه فعالیت های فنی مهندسی ساختمانی
-    نقشه کشی
موضوع شرکت :
فعالیت شرکت طبق مفاد اساسنامه , در زمینه های مقاطعه کاری هرگونه عملیات ساختمانی ، سیویل و کارهای تاسیساتی و کلیه امور مهندسی , فنی , تهیه و تامین کلیه احتیاجات مجتمع های فوق الذکر از جمله تهیه مواد قطعات , وسایل و دستگاهها و ماشین آلات مورد لزوم و انجام هرگونه عملیات بازرگانی که به نحوی به انجام کارهای مزبور مربوط باشد از جمله واردات و صادرات و قبول و واگذاری نمایندگی و فروش محصولات و صنایع وابسته.شرکت می تواند تمام یا قسمتی از فعالیتهای فوق را راسا و یا با مشارکت شخص و یا اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و یا خارجی انجام دهد.



عضویت ها :
-عضو انجمن صنفی شرکتهای ساختمانی
-عضو انجمن صنفی انبوه سازان مسكن
-عضو حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان



فصل دوم
طراحی سیستم حقوق و دستمزد




مراحل مختلف طراحی سیستم حقوق و دستمزد
ارزش نسبی مشاغل مختلف در سازمان، ارزش نسبی کارکنان، سطح حقوق و دستمزدهای رایج ، نقش اتحادیه ها و سندیکاها و اوضاع اقتصادی کشور از جمله عوامل مهمی هستند که باید در هنگام طراحی سیستم حقوق و دستمزد در نظر گرفته شوند.

مراحل مختلف طراحی سیستم حقوق و دستمزد عبارتند از:
1- تجزیه و تحلیل شغل
2- شرح شغل
3-ارزشیابی شغل
4-بررسی نرخ حقوق و دستمزدهای متداول
5-تعیین نرخ پرداخت
6-  تعدیل و ترمیم سیستم پرداخت- سیستم پرداخت باید انعطاف پذیر بوده، قابلیت تطابق با نوسانات اقتصادی و روندهای اجتماعی را هم داشته باشد.
7-  ارزیابی تفاضلی حقوق و دستمزد- به وسیله ارزیابی عملکرد، گروه و پایه شغلی کارکنان بدرستی معین و متناسب با آن حقوق پرداخت می شود. بدین ترتیب، یک سیستم تفاضلی حقوق و دستمزد در سازمان به وجود می آید که به موجب آن، هر کسی متناسب با تحصیلات، مهارت، تخصص و سایر ویژگیهایش حقوق دریافت می دارد.

8-بررسی قوانین و مقررات درون سازمانی
9- بررسی قوانین و مقررات دولتی حاکم بر پرداخت.


روشهای ارزشیابی شغل:
ارزش نسبی یک شغل، سهمی است که آن شغل در تحقق اهداف سازمان دارد. متغیرهایی که معمولاً برای ارزشیابی شغل انتخاب می شوند، مسئولیت، مهارت، تلاش و شرایط کار هستند.
برای ارزشیابی مشاغل چهار روش اصلی وجود دارد که عبارتند از: روش امتیازی، مقایسه عوامل، طبقه بندی و رتبه بندی.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:23 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی طراحی صنعتی در شرکت تکنو ماشین

گزارش كارآموزی طراحی صنعتی در شرکت تکنو ماشین

گزارش كارآموزی طراحی صنعتی در شرکت تکنو ماشین در 57 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات57
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطراحی صنعتی

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی طراحی صنعتی در شرکت تکنو ماشین در 57 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پیشگفتار :

 


ضمن تشکر و قدردانی از شما استاد گرامی ، بدینوسیله گزارش کارآموزی خود را در شرکت تکنوماشین به استحضار می رسانم ، شرکت تکنو ماشین کارگاهی صنعتی برای تولید قالب های صنعتی در زمینه های مختلف با استفاده از سیستم ها و دستگاههای صنعتی قالبگیری و قالب سازی فعالیت می کند ، در طول دوره کارآموزی با مفاهیم گسترده ای در مباحث نقشه کشی صنعتی و قالب سازی و طراحی قالب های صنعتی آشنا شدم که در ذیل به اختصار به تشریح برخی از این مفاهیم می پردازم .


آدرس شرکت :
قزوین – شهرک صنعتی البرز – انتهای خیابان میر داماد غربی – نرسیده به فلکه پست – شرکت تکنو ماشین ( روبروی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران )

شماره تلفن : 2222677   0282
مدیر عامل شرکت : جناب آقای مهندس اسماعیلی


فصل اول
طراحی صنعتی



فصل اول
طراحی صنعتی :
طراحی صنعتی، حرفه‌ای است که با خلق مفاهیم جدید در حوزه‌های مختلف زندگی انسانی سروکار دارد. طراحی برابرنهاده یا معادلی است که برای واژه Design انگلیسی بکار رفته است، در حالی که Industrial design یکی از زیرشاخه‌های Design است. در حال حاضر آموزش طراحی صنعتی در ایران، با یک گرایش کلی و تحت عنوان کلی طراحی صنعتی انجام می‌شود.

تاریخچه
حرفه طراحی صنعتی، در پی انقلاب صنعتی در اروپا و بر اساس یک ضرورت بوجود آمد. تا پیش از رخداد انقلاب صنعتی، محصولات و کالاهای مصنوع مورد استفاده مردم، توسط هنرمندان و پیشه وران با استفاده از روشهای دستی و نه ماشینی و در مقیاس محدود ساخته می شدند. با ظهور ماشین و پدید آمدن روشهای تولید ماشینی، چهره مصنوعات دچار دگرگونی شد و مصنوعات دست ساز، آرام آرام جای خود را به مصنوعات زمختی می دادند که هیچ خبری از هنر هنرمند در آنها یافت نمی‌شد. همگی بدون توجه به زیبایی پیکره و صرفاً در جهت برآورده کردن نیازهای عملکردی طراحی و ساخته می شدند. در چنین وضعی بود که هنرمندان دست ساز با اعتراض به چنین نابسامانی خواستار طرد ماشین و فرزندان آن و بازگشت به اوضاع پیشین شدند. جنبش هنر و پیشه که سردمدار آن ویلیام موریس بود، در همین راستا شکل گرفت.
سبک‌شناسی طراحی
از سبکهای شناخته شده طراحی صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1.    نوگرایی (Modernism) یا سبک بین‌المللی (International Style) که باوهاوس در آلمان از شناخته شده ترین مکاتب این سبک است.
2.    دِ اِستَیل در هلند. در این سبک و در حوزه طراحی گریت ریتفلد (Gerrit Rietveld) را می توان نام برد. پیت موندریان نقاش نامی نیز، از نامداران همین جنبش هنری در حوزه نقاشی است.
3.    فن برتر، های تک (High Technology)
4.    لبه جدید (New Edge)
5.    کمینه‌گرایی(Minimalism) که از بزرگان این سبک می توان به فیلیپ استارک فرانسوی اشاره کرد.
6.    ممفیس، بنیانگذار آن، طراح مشهور ایتالیایی اتوره سوتساس است.
7.    آرت نووو (Art Nouveau) از سبکهای قدیمی طراحی است که در خلال سالهای ۱۸۸۰ تا ۱۸۹۰ میلادی شکل گرفت.
8.    استریم لاینینگ (Stream Line)استفاده از فرم قطره اشك، خاستگاه این سبک آمریکاست.
9.    سبک آمریکایی (American Style)
10.    جنبش Werkbund آلمان
11.    کارکردگرایی (Functionalism)
12.    هنر تزئینی آمیخته (Art Deco)
حوزه‌های کنونی
1.    طراحی محصول (Product design)
2.    طراحی محیطی (Environmental design)
3.    طراحی سامانه‌های حمل و نقل (Transport design)


فصل دوم
قالبگیری فشاری


فصل پنجم – نتیجه گیری :
نتیجه گیری :
در طول دوره کارآموزی در شرکت تکنو ماشین ، با مفاهیم کاربردی نقشه کشی و طراحی صنعتی در محیط های صنعتی آشنا شدم ، استفاده صنعتی از نرم افزارهایی که قبلا بیشتر بصورت تئوری آموخته بودم ، آشنایی و مشاهده نحوه استفاده از یک طرح صنعتی با استفاده از نرم افزار هایی مانند Solidwork   و  Mechanical   و Catia و نحوه پیاه سازی آنها در ماشین های قالب سازی و قالب گیری در واقع تجربه مناسبی را برای ورود به بازار کار فراهم نمود .


فصل دوم
قالبگیری فشاری :
قالب گیری فشاری ،یكی از قدیمی ترین فرآیندهای قالب گیری شناخته شده است. در این قالبها ماده پلاستیكی در محفظه قالب قرار گرفته وبا حرارت و فشار شكل می گیرد. در این قالبها ،معمولا از تركیبات گرما سخت(ترموست)،بصورت عمده واستفاده میشودولی از محصولات گرما نرم (ترمو پلاستیك)در
 برخی موارد وبه ندرت استفاده میشود. موادی كه بعنوان شارژ اینگونه قالبها بكار می رود،دارای اشكالی بصورت پودر ،ساچمه ای ،لایه ای وپیش فرم میباشد.
قالبهای فشاری عمدتا دارای یك عیب میباشند بطوریكه ،در اثر فشار زیاد موجود در داخل قالب پین های ضعیف ودیوارهای نازك دفرمه میشوند ، بنابراین طراحان این گونه قالبها به منظور كم رنگ كردن این عیب  ،از فرایند قالب گیری انتقالی كمك گرفته اند .
سال 1909توسط آقای لئو بكلند ،جهت تولید پوسته رادیو پیدایش یافت.
فرایند قالب گیری انتقالی، در زمان جنگ جهانی دوم شناخته شد بطوریكه در ابتدا كاربرد عمده ای در صنایع نظامی داشت.
 
مراحل كلی فرآیند قالب گیری فشاری
     در صورت لزوم قالب را تمییز و مواد آزاد كننده را داخل قالب می ریزیم.
     قالب را شارژ می كنیم.
     قالب توسط پرس بسته میشود.
     قبل از ایتكه قالب بطور كامل بسته شود ،قالب را كمی بازكرده تا گازهای محبوس از قالب خارج شود(تنفس قالب).
     حرارت وفشار را اعمال كرده تا عمل قالبگیری تثبیت شود(در كاربرد فشار قبل از بسته شدن كامل قالب باید اندكی درنگ شود بطوریكه گازها بتوانند از محفظه قالب خا رج شوند).
     قالب را باز نموده و قطعه داغ را در فیكسچر خنك كننده قرار میدهیم.
 
معرفی روشهای قالب گیری
      قالبگیری فشاری قالبگری انتقالی
      قالبگیری تحت فشار پیستون
      قالبگیری بصورت ریخته گی
      قالبگیری پرسی


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:22 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت تولی پرس

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت تولی پرس

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت تولی پرس در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت تولی پرس در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


پیشگفتار :


در طول دوره کارآموزی در شرکت تولی پرس در  استان قزوین  ، با سیستم های گوناگون حسابداری و انبارداری در شرکت آشنا شدم و به بررسی آنها پرداختم ، شرکت را از جوانب گوناگون مورد بررسی قرار داده و به نتایج و راهکارهایی در زمینه بهبود وضعیت در شرکت دست یافتم ، این گزارش خلاصه ای است از آموخته های اینجانب در طول دوره کارآموزی که به استحضار جنابعالی خواهد رسید .
مقدمه :
جذابیت بهره‌جویی از نرم‌افزارهای مالی زمانی نمود پیدا می كند كه لازم باشد محاسبات پیچیده‌ای در كوتاه‌ترین زمان ممكن و با پرهیز از هرگونه خطایی صورت گیرد.  محاسبه‌ی حقوق و دستمزد كاركنان در سازمان‌ها و موسسات اقتصادی مثال بارزی از همین محاسبات زمان‌بر است كه مسئولین مالی همیشه درگیر آن هستند. حال آن كه به دلیل تنوع شیوه‌های محاسبه و تعدد عوامل تاثیرگذار، طراحی نرم‌افزاری كه پاسخگوی نیاز كاربران گوناگونی باشد، از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردار است. سیستم «حقوق و دستمزد»، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای كاركنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «اداری- مالی» بر عهده دارد. این سیستم از یك سو ارتباط تنگاتنگی را با سیستم «مدیریت منابع انسانی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی پرسنل برقرار و از سوی دیگر اطلاعات عملكرد پرسنل را از سیستم «حضور و غیاب» دریافت می‌نماید. اطلاعات مالی ایجاد شده در محاسبات این سیستم نیز به‌طور مكانیزه به سیستم «حسابداری مالی» ارسال می‌گردند. امكانات گسترده این سیستم در تعریف پارامترهای محاسبه حقوق به‌صورت كاملا پویا و با توجه به نیازهای موجود، سازمان را قادر می‌سازد كه بدون وابستگی به لایه‌های نرم‌افزاری، اطلاعات خود را در سیستم تعریف نموده و آن را بسته به نیازهای خود بومی نماید.


فصل اول
معرفی شرکت تولی پرس


معرفی شرکت :
در اوایل دهه 30 شمسی با ورود پودرهای شوینده خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآورده شیمیایی صنعتی توسط خانواده ها به جای مواد شوینده سنتی از قبیل چوبك ، صابون ، خاكستر اجاق و ... برخی شركت های فعال و مرتبط در زمینه تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقمند به سرمایه گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تكنولوژی تولید آن در داخل كشور نمود.
در این راستا شركت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تاسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شویی دریا را در سال 1343 تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان كاروان دریا روانه بازار نمود.
با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شركت تولی پرس (سهامی خاص) با ظرفیت سالانه 75000 تن انواع پودر لباس شویی به ثبت رسید و در سال 1352 به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت و با تولید محصولاتی از جمله : پودر لباس شویی دریا و تك، پودر ماشین لباس شویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم كننده لباس هاله و سفید كننده زدا شروع به فعالیت نمود.
در ابتدای دهه 60 و متعاقب با رشد 4 درصدی جمعیت و ظرفیت نصب شده پایین پودر در كشور، شركت تولی پرس اقدام به افزایش ظرفیت تا 150000 تن پودر در سال نمود و در سال 1379 با پذیرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.
شركت تولی پرس هم اینك با بیش از 200000 تن ظرفیت تولید پودر لباس شویی، مایعات شوینده، صابون و خمیردندان ، بزرگترین تولید كننده انواع مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در صحنه صنعت كشور و با مارك های معتبر، خوش نام و با سابقه نظیر : دریا، شوما ، جام، هاله و ... با بیش از 35 درصد سهم بازار داخلی برای پودر ماشین لباس شویی، 29 درصد برای پودر لباس شویی ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف كننده ایرانی بوده و در حال حاضر از صادركنندگان اصلی محصولات شوینده بهداشتی كشور به بیش از 28 كشور جهان به عنوان بازار هدف می باشد.
شركت تولی پرس به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو 14001 (مدیریت زیست محیطی) ، اولین دریافت كننده گواهینامه ایزو 9001 ویرایش 2000 (مدیریت كیفیت ) در صنعت شوینده و ایزو 17025 (آزمایشگاه اكرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف كنندگان و دریافت جایزه بین المللی كیفیت و كمیت و در شمار یكصد شركت برتر ایرانی قرار دارد.

فصل دوم – محاسبات تئوری
•    محاسبه حقوق و مزایا
•    فوق العاده
•    ...






روش محاسبه حقوق و دستمزد نظام کارمندی :
حقوق مبنا براساس نظام هماهنگ و با ضریب 100 ریال بدین شرح میباشد .
گروه    مبلغ بر مبنای ضریب 100 ریال    افزایش از گروه .... تا گروه ....    
1    000/40 ریال        افزایش 5000 ریالی
2    000/45 ریال        //
3    000/50 ریال        //
4    000/56 ریال        افزایش 6000 ریال
5    000/62 ریال        //
6    000/68 ریال        //
7    000/74 ریال        //
8    000/81 ریال        افزایش 7000 ریال
9    000/88 ریال        //
10    000/95 ریال        //
11    000/102 ریال        //
12    000/109 ریال        //
13    000/116 ریال        //
14    000/123 ریال        //
15    000/130 ریال        //
16    000/137 ریال        //
17    000/144 ریال        //
 


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:22 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی آشنایی با سخت افزار در شرکت خدمات رایانه ای Win Shop

گزارش كارآموزی آشنایی با سخت افزار در شرکت خدمات رایانه ای Win Shop

گزارش كارآموزی آشنایی با سخت افزار در شرکت خدمات رایانه ای Win Shop در 68 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات68
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی آشنایی با سخت افزار در شرکت خدمات رایانه ای Win Shop در 68 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


پیشگفتار :


در طول دوره کارآموزی در شرکت خدمات رایانه ای Win Shop  با اطلاعات فنی و تخصصی بسیاری آشنا شدم ، این شرکت یک شرکت تخصصی در زمینه های مختلف رایانه ای میباشد که به طور تخصصی به فعالیت در زمینه سخت افزار در زیر شاخه های فروش و ارتقا و تعمیرات می پردازد ، در طول این دوره با انواع و اقسام سیستم های رایانه ای آشنا شدم و با روش اسمبل کردن سیستم آشنا شدم ، با انواع و اقسام شرکت های تولید کننده سخت افزار و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آنها آشنا شدم ، به فعالیت در زمینه فروش سخت افزار پرداختم و با مقایسه قیمت های مختلف هر کدام از قطعات به بررسی تفاوت های آنها پرداختم ، این دوره هر چند که دوره ای کوتاه برای آموزش در دنیای وسیع کامپیوتر بود اما اطلاعات و تجارب بسیار مفیدی را در اختیار من قرار داد که در فصول زیر به اختصار به تشریح آنها خواهم پرداخت .


















فصل اول – معرفی شرکت خدمات رایانه ای Win Shop






1- نام و نوع شرکت :
شرکت خدمات رایانه ای Win Shop
2- سال تاسیس :
شرکت در تاریخ 29/8/1385 تحت شماره 20116 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی آبادان به ثبت  رسیده است.
3- موضوع شرکت :
فعالیت شرکت طبق مفاد اساسنامه ، در زمینه های مختلف رایانه ای در زیر شاخه های نرم افزاری و سخت افزاری ، شبکه های رایانه ای ، سیستم های مبتنی بر داده ها میباشد ، انجام انواع خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ، اجرا و پشتیبانی شبکه های رایانه ای در ارگانها و نهادها ، ارائه بسته های نرم افزاری خاص بر اساس نیاز نهاد و یا ارگان مورد نظر .

4- نوع فعالیت :
بخشی از تجربیات این شرکت را میتوان بشرح زیر خلاصه نمود :
- تعمیر و فروش انواع سیستم های سخت افزاری و همچنین ارائه نرم افزار های حسابداری و حسابرسی
- طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع زرگری
- اجرای شبکه های داخلی برای چندین ارگان در استان قزوین
- پشتیبانی شبکه ها
5- عضویت ها :
-عضو انجمن صنفی شرکتهای رایانه ای
-عضو انجمن صنفی اتحادیه شرکت های تعاونی کامپیوتر آبادان
-عضو انجمن شرکت های IT سیستم های بیسیم در آبادان.

6- سازمان و تشکیلات :
هسته مرکزی شرکت  Win Shopاز حدود 7  نفر پرسنل فنی , اجرایی , اداری و خدماتی تشکیل شده است که تعداد حدود چهار نفر در دفتر مرکزی به عملیات ستادی اشتغال دارند و بقیه حسب مورد بعنوان هسته مرکزی در سایت های اجرایی فعال می باشند..

نتیجه گیری :
در طول دوره کارآموزی در شرکت خدمات رایانه ای Win Shop   با اطلاعاتی فنی و  تجاربی ارزشمند آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت فنی فعال  و کارآمد و همچنین آشنایی از نزدیک با فعالیت های اجرایی یک شرکت رایانه ای که در تمامی شاخه ها فعالیت می کند د و همچنین آشنایی با  قطعات سخت افزار و شرکت های تولید کننده قطعات   و همچنین سیستم های نرم افزاری موجود در شرکت تجارب مفیدی را برای ما در جهت ورود به بازار کار مهیا نمود


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:22 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی کامپیوتر در کافی نت کتابخانه امام خمینی

گزارش كارآموزی کامپیوتر در کافی نت کتابخانه امام خمینی

گزارش كارآموزی کامپیوتر در کافی نت کتابخانه امام خمینی در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی کامپیوتر در کافی نت کتابخانه امام خمینی در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


پیشگفتار :


فعالیت اجرایی در شرکت خدمات رایانه ای افق سیستم  در استان ................. هرچند که در مدت زمان بسیار کوتلاهی انجام شد ، اما آشنایی با فعالیت های لازم و اجرایی در یک شرکت در بازار کار و همچنین آشنایی با تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای هم به لحاظ نرم افزاری و هم به لحاظ سخت افزاری دوره ای سرشار از اطلاعات و نکات فنی را برای ما برای ورود به بازار کار فراهم نمود .





















فصل اول
 معرفی کافی نت کتابخانه امام خمینی







1- نام و نوع شرکت :
مرکز اینترنت کتابخانه امام خمینی (ره)

2- سال تاسیس :
این مرکز  در تاریخ 29/8/1383 تحت شماره 20116 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی استان.............. به ثبت رسیده است.

3- موضوع شرکت :
فعالیت شرکت طبق مفاد اساسنامه ، در زمینه های مختلف رایانه ای در زیر شاخه های نرم افزاری و سخت افزاری ، شبکه های رایانه ای ، سیستم های مبتنی بر داده ها میباشد ، انجام انواع خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ، اجرا و پشتیبانی شبکه های رایانه ای در ارگانها و نهادها ، ارائه بسته های نرم افزاری خاص بر اساس نیاز نهاد و یا ارگان مورد نظر .

4- نوع فعالیت :
بخشی از تجربیات این کافی نت را میتوان بشرح زیر خلاصه نمود :
- تعمیر و فروش انواع سیستم های سخت افزاری و همچنین ارائه نرم افزار های حسابداری و حسابرسی
- طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع زرگری
- اجرای شبکه های داخلی برای چندین ارگان در استان .....................
- پشتیبانی شبکه ها

5- عضویت ها :
-عضو انجمن صنفی شرکتهای رایانه ای
-عضو انجمن صنفی اتحادیه شرکت های تعاونی کامپیوتر در استان ...................
-عضو انجمن شرکت های IT سیستم های بیسیم در استان .................... .

6- سازمان و تشکیلات :
هسته مرکزی کافی نت کتابخانه امام خمینی  از 3 نفر پرسنل فنی , اجرایی , اداری و خدماتی تشکیل شده است که تعداد حدود چهار نفر در دفتر مرکزی به عملیات ستادی اشتغال دارند و بقیه حسب مورد بعنوان هسته مرکزی در سایت های اجرایی فعال می باشند..

فصل دوم
تعمیر و نگهداری و پشتیبانی شبکه محلی


فصل دوم – شبکه های محلی :
پیشگفتار :
اساسا یک شبکه کامپیوتری شامل دو یا بیش از دو کامپیوتر وابزارهای جانبی مثل چاپگرها، اسکنرها ومانند اینها هستند که بطور مستقیم بمنظور استفاده مشترک از سخت افزار ونرم افزار، منابع اطلاعاتی ابزارهای متصل ایجاده شده است توجه داشته باشید که به تمامی تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری موجود در شبکه منبع1(Source) گویند.
در این تشریک مساعی با توجه به نوع پیکربندی کامپیوتر ، هر کامپیوتر کاربر می تواند در آن واحد منابع خود را اعم از ابزارها وداده ها با کامپیوترهای دیگر همزمان بهره ببرد.


فصل سوم  
اینترنت و روش های اتصال

مقدمه :
اینترنت و دسترسی به آن، به بخش لازم و جدایی‌ناپذیر زندگی و كار میلیون‌ها نفر از ساكنان جهان بدل شده است. كار روی اینترنت، تفریح روی اینترنت و حتی زندگی روی اینترنت! خواسته خیل عظیمی از جوانان هر كشور را تشكیل می‌دهد. امروزه، یكی از معیارهای پیشرفت یا عقب‌ماندگی هر كشور عملاً تعداد مشتركان اینترنتی آن است. از طرف دیگر، دسترسی سنتی به اینترنت از طریق خطوط كُند و عذاب‌آور تلفنی، دیگر جوابگوی بسیاری از انتظارات كاربران نیست. بنابراین در عمل ملاك و معیار سازگاری هر جامعه با فضای مجازی اینترنتی، به میزان گستردگی دسترسی پرسرعت یا به زبان فنی‌تر باندپهن ‌(Broadband Access) مربوط می‌شود. اینترنت پرسرعت نه تنها برای پاسخگویی به نیاز روزافزون كاربران معرفی شده است، بلكه خود به صورت بستری برای ارائه انواع و اقسام خدمات ارتباطی همچون تلفن اینترنتی (VoIP)، تلویزیون اینترنتی (IPTV) و مانند آن‌ها به‌كار گرفته می‌شود. اولین و مهم‌ترین انتخاب هر شركت فراهم‌كننده خدمات دسترسی پرسرعت به اینترنت (موسوم به PAP)، معماری شبكه دسترسی است كه البته بخش فیزیكی آن (توپولوژی، فواصل كابل‌ها، و وجود یا عدم وجود فیبرنوری) معمولاًً تحت كنترل و اراده این شركت‌ها نیست (مگر آن‌كه خود آن‌ها شركت‌های مخابرات تلفنی باشند). بنابراین آنچه در حوزه كنترل این شركت‌ها می‌ماند، گزینش صحیح پروتكل‌های ارتباطی همچون DHCP ،L2TP ،PPPoA ،PPPoE است كه در ادامه با نقاط قوت و ضعف هر یك از آن‌ها آشنا می شویم.
در صنعت خدمات مخابراتی و ارتباطی، شركت‌های كهنه كار تلفن با اتكا به میلیون‌ها كیلومتر كابل، فیبر و بسترهای آماده و فراهمِ خود از طرفی و شركت‌های نوظهور با اتكا به فناوری و روش‌های نوین از طرف دیگر، پا به  این عرصه گذاشته‌اند تا به رقابت بپردازند و از این خوان پرنعمت سهمی نصیب خود كنند. در ایران نیز، در چند سال اخیر شاهد حضور شركت‌های فراهم كننده خدمات دسترسی (PAP) هستیم كه البته به دلایل بسیاری كه از حوصله این نوشتار خارج است، هنوز نتوانسته‌اند نیازهای روزافزون جمعیت جوان و تحصیلكرده كشور را پاسخ گویند.
از دیدگاه فنی، مودم‌های ADSL یكی از مناسب‌ترین گزینه‌های ایجاد دسترسی به اینترنت پرسرعت در سراسر جهان محسوب می‌شوند و در مركز ثقل تجارت شركت‌های فراهم‌كننده خدمات دسترسی قرار دارند. البته به كارگیری این مودم‌ها بدون چالش‌ نیز نیست. برای مثال، مشكلات ارائه خدمات در ابعاد كلان، هزینه‌های نصب كه با توجه به لزوم اعزام متخصصان به محل سكونت یا كار كاربران افزایش می‌یابد، حفظ امنیت و جلوگیری از استفاده‌های غیرمجاز، برخی از این مشكلات به حساب میآیند.

نتیجه گیری :
در طول دوره کارآموزی در کافی نت کتابخانه امام خمینی (ره) با اطلاعاتی فنی و  تجاربی ارزشمند آشنا شدم ، فعالیت در یک کافی نت فنی فعال  و کارآمد و همچنین آشنایی از نزدیک با فعالیت های اجرایی یک کافی نت  که در تمامی شاخه ها فعالیت می کند د و همچنین آشنایی با  نگهداری و پشتیبانی شبکه  محلی در شرکتها و سازمانها  و همچنین سیستم های نرم افزاری موجود در کافی نت تجارب مفیدی را برای ما در جهت ورود به بازار کار مهیا نمود.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:21 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی ECU و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو در نمایندگی ایران خودرو در استان قزوین

گزارش کارآموزی ECU و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو در نمایندگی ایران خودرو در استان قزوین

گزارش کارآموزی ECU و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو در نمایندگی ایران خودرو در استان قزوین در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات52
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی ECU  و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو در نمایندگی ایران خودرو در استان قزوین  در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :

 


در طول دوره کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو در استان قزوین با انواع و اقسام اطلاعات و آموخته های گوناگون در زمینه های مختلف تعمیر و تعویض قطعات خودرو های شرکت ایران خودرو آشنا شدم ، به بررسی روش های مختلف تعمیرات و دستگاههای موجود در کارگاه پرداختم ، فعالیت در این دوره هر چند که در دوره ای بسیار کوتاه صورت گرفت ولی دارای اطلاعات و آموخته های فراوانی بود که در طول این گزارش به اختصار به استحضار جنابعالی خواهم رساند .


فصل اول  
 معرفی نمایندگی مجاز ایران خودرو
 


نام و نوع شرکت :
نام شرکت :
نمایندگی ایران خودرو   
نوع شرکت :
نمایندگی

معرفی شرکت :
این مرکز یکی از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودرو سازی ایران خودرو در استان قزوین میباشد که با در اختیار داشتن کادری مجرب و توانایی فروش و خدمات پس از فروش کلیه محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو در استان قزوین فعالیت می کند .

هدف تاسیس :
ارائه خدمات به مشتریان و خودرو های تولیدی گروه خودرو سازی ایران خودرو

فصل دوم
ECU  و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو


پیشگفتار :
سیستم فرمان انواع گوناگونی دارد از جمله سیستم فرمان مکانیکی(دنده شانه ای و پینیون)،هیدرولیکی والکتریکی که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

مقدمه ای بر سیستم فرمان
امروزه پیشرفت های علمی و فنی در تمام زمینه ها تحقق یافته و این امر شامل صنایع خودرو سازی و صنایع وابسته نیز شده است.یکی از این صنایع و اجزای وابسته،قسمت فرمان خودرو است که وظیفه ی خطیر هدایت خودرو از طریق آن انجام می شود.
برای تغییر مسیر خودرو از سیستم فرمان استفاده می شود.لذا مجموعه ی تشکیل دهنده ی این سیستم نقش مهمی در خودرو به عهده دارد.معمول ترین این سیستم ها،سیستم دنده شانه ای و پینیون است،به طوری که پینیون حرکت دورانی داشته و دنده شانه ای حرکت خطی انجام می دهد.در این حال پینیون حرکت دورانی غربیلک فرمان را به دنده شانه ای انتقال داده،دنده شانه ای نیزحرکت خطی را از طریق مفصل ها به چرخ های خودرو انتقال می دهد.

سیر تکامل سیستم فرمان
یکی از پارامتر های موثر در انتخاب نوع خودرو در کشورهای توسعه یافته،راحتی چرخش غربیلک فرمان خودرو می باشد.این موضوع سازندگان خودرو را بر آن داشته است که جهت تسهیل در چرخش فرمان و به تبع آن کاهش خستگی راننده و همچنین افزایش ایمنی با فراهم کردن کنترل بهتر در جاده های خشن، یک سیستم هیدرولیکی به قسمت مکانیکی اضافه نمایند.معمولا این سیستم جانبی به صورت کمکی عمل می نماید. یعنی وظیفه ی اصلی همچنان به عهده ی قسمت مکانیکی است معمولا اجزای زیر به قسمت مکانیکی فرمان اضافه می شوند تا هیدرولیکی گردد:
پمپ هیدرولیک با مخزن روغن و چرخ تسمه
شیرهای کنترل
لوله های رابط
سیلندر
تسمه
خودروهای سمند،پژو(شامل 206،405،پارس) ،دوو،زانتیا و ماکسیما دارای فرمان هیدرولیک هستند.

فصل سوم
سوخت رسانی الکترونیکی









سیستم سوخت رسانی الکترونیکی خودرو:
مقدمه :
یكی از روشهای مناسب جهت سالم سازی محیط زیست در جهان ، كاهش گازهای آلاینده متصاعد شده از موتورها می‌باشد كه در نسل جدید خودروها توسط جایگزین كردن سیستم سوخت‌ رسانی انژكتوری الكترونیكی بجای سیستم كاربراتوری ، گام مهمی در این جهت برداشته شده است .

مهمترین دلیل برای انتخاب این سیستم عبارت است از :
1-  بالارفتن راندمان حرارتی و افزایش قدرت حجمی
2-     توزیع یكنواخت سوخت در كلیه سیلندرها
3-     گشتاور بالا در دورهای پایین
4-     عدم نیاز به ذخیره بنزین در مانیفولد ورودی
5-     كاهش مصرف سوخت
6-     كاركرد بهتر در هوای سرد
7-     كاهش گازهای آلاینده خروجی
8-     تنظیم دور آرام  (800- 850  RPM   )
9-     عدم نیاز به گرم كردن مانیفولد هوا

یكی دیگر از دلایل جایگزین سیستم انژكتوری به جای كاربراتوری بهبود كاركرد و افزایش بازدهی و توان اتومبیل می‌باشد .

مهمترین هدف سیستم كنترل الكترونیكی موتور ، اعمال تنظیم دقیق بر روی دو عامل می‌باشد:
1-    كنترل نسبت سوخت به هوا
2-    كنترل زمان بندی جرقه
امروزه سیستمهای الكترونیكی تزریق سوخت با وجود گران بودن به عنوان بهترین راه حل مورد استفاده قرار گرفته‌اند . در مورد پراید انژكتوری مورد بحث در كشور ما ، روش اندازه منیفولد (MAP  ) با كمك سنسور هوا (  ATS) می‌باشد .

  مزایای خودروی انژكتوری نسبت به خودری كاربراتوری:
1-    كاهش ناگهانی قدرت در سر پیچهای تند در خودروی كاربراتوری :
هر تغییری در جهت حركت خودرو باعث وارد آمدن نیروی گریز از مركز به آن می‌شود و این نیرو به تمام قسمتهای خودرو وارد می‌گردد كه از جمله این قسمتها پیاله سوخت است . پیچهای تند تمایل دارن كه سوخت را در پیاله سوخت در دیواره به سمت بالا بیاورند . بنا بر این با بالا برن شناور مانع دریافت سوخت بیشتر شده و افت قدرت ایجاد می‌گردد . این مشكل به دلیل عدم وجود كاربراتور در خودروی انژكتوری ، وجود ندارد .


2-    عدم توزیع یكنواخت سوخت در سیلندر ها :
پس از اختلاط سوخت و هوا در كاربراتور ، مخلوط حاصله به صورت موجی حركت می‌كند كه باعث تغییر در سرعت جریان می‌گردد و این تغییر برای هریك از دهانه‌های ورودی هوا متفاوت می‌باشد و این تفاوت علت اصلی عدم توضیع سوخت یكنواخت در سیلندرها می‌باشد و بعضی از سیلندرها با سوخت غنی‌تر نسبت به دیگران پر می‌شود ، بنا بر این به جهت كامل پر شدن دیگر سیلندرها مجبوریم سوخت را مقداری غنی‌تر در نظر بگیریم و این موضوع یكی از علل افزایش مصرف سوخت و آلودگی هوا می‌باشد .

نتیجه گیری :
در این دوره در نمایندگی ایدران خودرو با انواع و اقسام سیستم های فرمان در خودرو های مختلف آشنا شدم و به بررسی و مقایسه آنها پرداختم و مزایا و معایب هر کدام را جداگانه مورد ارزیابی قرار دادم ، همچنین با سیستم های سوخت رسانی در خودرو های ایران خودرو مانند پژو 206 و پژو 405 و پژو پارس پرداختم و سعی کردم تا سیستم های این سه خودرو را با یکدیگر مقایسه و ارزیابی کنم ، با ساختار کلی سیستم انژکتور آشنا شدم و دلیل لزوم استفاده از آن را مورد بررسی قرار دادم ، این گزارش خلاصه ای بود از آموخته های من در طول دوره که به اختصار به استحضار جنابعالی رساندم ، امیدوارم این گزارش مورد پسند شما استاد گرامی قرار گیرد .


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:21 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی آشنایی با سیستم های برق خودرو در نمایندگی فروش و خدمات شرکت ایران خودرو

گزارش کارآموزی آشنایی با سیستم های برق خودرو در نمایندگی فروش و خدمات شرکت ایران خودرو

گزارش کارآموزی آشنایی با سیستم های برق خودرو در نمایندگی فروش و خدمات شرکت ایران خودرو در 62 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات62
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی آشنایی با سیستم های برق خودرو در نمایندگی فروش و خدمات شرکت ایران خودرو در 62 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


اینجانب دوره کارآموزی خود را در نمایندگی ایران خودرو در استان قزوین طی کردم ، در طول این دوره با انواع و اقسام خودرو های تولیدی شرکت ایران خودرو و ویژگی های هر یک از آنها آشنا شدم ، با انواع و اقسام معایب و روش های برطرف کردن آنها  آشنا شدم ، با انواع و اقسام سیستم های برق خودرو در خودرو های پرشیا و 206 آشنا شدم و به بررسی آنها پرداختم ، این گزارش چکیده ای است از آموخته های اینجانب در طول دوره کارآموزی که به استحضار شما استاد گرامی می رسانم .



فصل اول
معرفی نمایندگی مجاز ایران خودرو




نام و نوع شرکت :
نام شرکت :
نمایندگی ایران خودرو

نوع شرکت :
نمایندگی

معرفی شرکت :
این مرکز یکی از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودرو سازی ایران خودرو در استان قزوین میباشد که با در اختیار داشتن کادری مجرب و توانایی فروش و خدمات پس از فروش کلیه محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو در استان قزوین فعالیت می کند .

هدف تاسیس :
ارائه خدمات به مشتریان و خودرو های تولیدی گروه خودرو سازی ایران خودرو

فصل دوم
گیربکس خودرو های اتوماتیک



مقدمه :
در سال ۱۹۳۸ کرایسلر کلاچ هیدرولیکی را تولید نمود که با وجود آن در حالی که جعبه دنده می‌توانست در وضعیت درگیری باشد موتور با دور آرام به کار خود ادامه می داد و با این طرح گام موفقیت آمیزی در ابداع جعبه دنده های نیمه اتوماتیک برداشته شد و بدین لحاظ کرایسلر مشهور گردید . جعبه دنده های نیمه اتوماتیکی که طراحی گردید به نام های مختلف در تجارت شناخته شد و در طراحی های بعد به جای کلاچ هیدرولیکی مبدل گشتاور هیدرولیکی جایگزین شد و به نام های کرایسلر تورک – درایو و پلی موث هیدرایو نامیده شد. مشاهده می شود که در آنها به منظور تعویض دنده‌ها هنوز از یک کلاچ پایی استفاده شده است . در سال ۱۹۴۰ کارخانه جنرال موتور جعبه دنده هیدراماتیک را برای اولین بار در اتومبیل اولدزموبیل به کار برد. طراحی این طراحی اولین کاربرد کلاچ‌های هیدرولیکی را در ترکیب جعبه دنده ۴ دنده ای مشخص کرد و جعبه دنده اتوماتیک نامیده شد که در آن مجموعه خورشیدی جلو و عقب برای وضعیت خلاص و دنده های جلو به کار برده شد و در دنده عقب مجموعه خورشیدی جلو نسبت دور کاهنده‌ای ( افزایش گشتاور ) دارد و مجموعه خورشید عقب مسیر قدرت را عکس نمود و همچنین نسبت دور دنده عقب را بیشتر کاهش می دهد . ( افزایش گشتاور را بیشتر افزایش می دهد . ) در سال ۱۹۴۸ بیوک جعبه دنده داینافلو را ارائه داد و اولین اتومبیلی بود که در آن موفق شده بودند جعبه دنده اتوماتیک را با مبدل گشتاور هیدرولیکی به کار برند که با استفاده از مجموعه خورشیدی حرکت مستقیم دنده یک و دنده عقب را شامل می شد و اهرم تعویض دنده جعبه دنده را به محور خروجی مبدل گشتاور بدون دنده های اضافی مربوط می سازد . ضریب ماکزیمم در مبدل گشتاور ۱ : ۲۵/۲ و نسبت دنده در دنده یک ۱ : ۸۲/۱ می باشد که دارای کشش عالی در سربالایی‌ها بوده و حالت ترمز موتوری در سرازیری‌ها را نیز دارا می باشد کاربرد عمومی جعبه دنده‌های اتوماتیک که ناشی از رشد صنعتی بوده است . جعبه دنده های اتوماتیک فورد ترکیبی است از یک مبدل گشتاور ۳ عنصری و یک سیستم مجموعه خورشیدی که شامل ۳ دنده جلو ( ۳ سرعته ) و یک دنده عقب می باشد . ضریب ماکزیمم مبدل گشتاور آن برابر ۱: ۱/۲ می باشد . مسیر حرکت از مبدل گشتاور شروع می شود و دارای نسبت دنده متوسط ( دنده دو ) ۱ : ۴۸/۱ ( افزایش گشتاور کم ) با تعویض دنده به طور خودکار بوده و همچنین دارای نسبت دنده یک ۱ : ۴۴/۲ ( افزایش گشتاور زیاد ) که برای عبور در سر بالایی ها و حالت ترمز موتوری در سرازیریها می‌باشد طراحی شده است. کرایسلر دارای جعبه دنده اتوماتیک دو سرعته به نام پاور فلایت می‌باشد که دارای یک مبدل گشتاور ۳ عنصری ( توربین پمپ استاتور ) و دو مجموعه خورشیدی با نسبت دنده هایی به منظور درگیری دنده یک دنده عقب و دنده مستقیم می باشد . هنگام حرکت مسیر قدرت از مبدل گشتاور که دارای ضریب ماکزیمم گشتاوری ۱ : ۷/۲ است شروع می شود و در دنده یک نسبت دنده ۱ : ۲۷/۱ می‌باشد که به طور خودکار در دنده مستقیم قرار می گیرد . ( در دنده مستقیم نسبت دنده ۱ : ۱ است و در صورت لزوم نسبت مبدل گشتاور اعمال می گردد . ) این جعبه دنده نیز توسط اهرم تعویض دنده به طور دستی در دنده یک ( برای حرکت در سربالایی و سرازیری ) قرار می گیرد .
طرح جدید جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک مربوط به اتومبیل پاکارد نشان می دهد که دارای مبدل گشتاور ۴ عنصری و یک مجموعه دنده‌های خورشیدی است که مشابه جعبه دنده داینافلوی بیوک می باشد و قادر است تا وضعیت‌های دنده مستقیم دنده یک و دنده عقب را درگیر نماید . مسیر قدرت مانند جعبه دنده داینافلو در حرکت به جلو از مبدل گشتاور شروع شده و بدون کمک دنده‌های اضافی به محور خروجی منتقل می‌گردد . مبدل گشتاور آن دارای یک کلاچ اصطکاکی برای وضعیت دنده مستقیم می باشد که به طور خودکار عمل می کند و در سایر وضعیت ها کلاچ اصطکاکی مبدل گشتاور قطع می باشد که مبدل می تواند حد اکثر نسبت گشتاوری ۱ : ۴/۲ را منتقل نماید . نسبت در دنده یک ۱ : ۸۲/۱ می باشد که جعبه دنده به وسیله اهرم تعویض دنده می تواند در این وضعیت برای عبور در سر بالایی و سرازیری قرار گیرد .
جعبه دنده های اتوماتیک استودبکر که به وسیله بورگ – وارنر ارائه گردید دارای مبدل گشتاور ۳ عنصری با یک کلاچ حرکت مستقیم و دو مجموعه خورشیدی که ۳ دنده جلو و یک دنده عقب می باشد طراحی گردیده است . حداکثر ضریب افزایشی مبدل گشتاور ۱ : ۱۵/۲ است که دارای وضعیت دنده متوسط دنده مستقیم دنده یک و دنده عقب می باشد و نسبت دنده ها عبارتند از دنده یک ۱ :۳۱/۲ دنده دو ۱: ۴۳/۱ و دنده سه ۱ : ۱ برای حرکت در سر بالایی و سرازیری با دنده یک توسط توضیحات بعدا گفته خواهد شد. تا سال ۱۹۵۵ طراحی جعبه دنده‌های اتوماتیک کامل گردید و از آن تاریخ به بعد با اتخاذ تصمیم مشترک و استاندارد اکثر کارخانجات آن را به کار بردند به طوری که امروزه بیش از ۹۰ درصد اتومبیل‌های امروزی آمریکایی مجهز به جعبه دنده های اتوماتیک می باشند . جعبه دنده اتوماتیک اولترا ماتیک مربوط به اتومبیل پاکارد مسیر قدرت در آن و در جعبه دنده اتوماتیک پاورگلاید و سایر جعبه دنده‌های اتوماتیک ۲ سرعته یکسان می باشد . شرح این که چگونه یک جعبه دنده اتوماتیک کار می‌کند باید گفت که یک داستان هیجان انگیزی است به وسیله مختصر نگاهی به اصول مقدماتی و اساسی طرز کار آنها می توان فهمید که جعبه دنده های اتوماتیک چه طور کار می کنند و این بسیار ساده است زیرا تمام تعویض های خودکار با استفاده از اصول اولیه طراحی شده‌اند و به طور کلی دارای یک مبدل گشتاور هیدرولیکی و یک مجموعه خورشیدی با نسبت دنده های مختلف می باشند که به وسیله یک سیستم کنترل هیدرولیکی به طور خودکار تعویض دنده ها را انجام می دهد .
ترکیب مبدل گشتاور هیدرولیکی و مجموعه دنده‌های خورشیدی رایج در تعدادی از جعبه دنده های اتوماتیک هم خانواده مانند جعبه دنده‌های تورک فلایت ( کرایسلر ) کروئیز ماتیک ( فورد ) و هیدرا ماتیک ( جنرال موتور ) به کار برده شده است . یکی از بزرگترین مزیت های جعبه دنده‌های اتوماتیک این است که به طور خودکار دنده ها را تعویض می نماید و وظایف راننده را کاهش می‌دهد و در نتیجه او مجبور نخواهد بود که در تعویض دنده ها مهارت خاص رانندگی را دارا باشد و متناسب با مقاومت مسیر که بستگی به وزن سرعت و موقعیت اتومبیل دارد به طور خودکار در مواقع لزوم تعویض دنده ها انجام می گردد . در جعبه دنده های معمولی بر اثر سرعت بیش از حد معمول و یا عدم ایجاد هماهنگی بین سرعت چرخ دنده ها هنگام درگیر شدن توسط یک راننده غیر ماهر باعث استهلاک سریع قطعات خواهد گردید . در صورتی که در جعبه دنده‌های اتوماتیک راننده به یک اهرم تغییر وضعیت دنده ها و پدال گاز احتیاج دارد .

فصل سوم
دیفرانسیل و سیستم های تعلیق خودرو



مقدمه :
اگر اتومبیل همیشه بر روی خط راست حرکت می کرد و احتیاجی به پیچیدن نبود لزومی نداشت از دیفرانسیل استفاده کنیم و انتقال نیرو می توانست به شکل های مختلف انجام گیرد .
در سر پیچ ها و جاده های ناهموار (یا وقتی که چرخ ها در گِل یا برف گیر می کند ) چرخ های سمت چپ و سمت راست اتومبیل مسافت های متفاوتی را طی می کند . اگر این چنین نبود یعنی چرخ ها دوران مساوی داشتند یکی از چرخ ها ( چرخی که مسافت کمتری را طی می کند ) در روی جاده سر می خورد تا هماهنگی لازم در چرخ ها ایجاد شود که در این حالت خطرات و خسارت های زیاد به اتومبیل وارد می شد مانند سائیدگی لاستیک ها افزایش می یابد و در سرعت های زیاد خطر انحراف اتومبیل زیاد است . برای رهایی از دست چنین مشکلاتی نیاز به مکانیزم است که بتواند دوران چرخ ها متناسب با مسیری را که طی می کند تنظیم کند این مکانیزم دیفرانسیل خواهد بود .
قسمت های یک دیفرانسیل ساده :دنده پنیون ،دنده کرانویل ، هوزینگ ، دنده های هرز گرد ، دنده های پولوس

وظایف دیفرانسیل :
1- تقلیل سرعت 2- تغییر جهت نیرو ( جزء در خودرو های که موتور شان به صورت عرضی قرار دارد ) 3- تقسیم نیرو بر چرخ ها  4- تنظیم دور در سر پیچ ها ( دور زدن در سر پیچ ها )

1- تقلیل سرعت :
برای ازدیاد کشش اتومبیل ، دیفرانسیل بایستی گشتاور زیادی را به چرخ ها انتقال نماید مثلاً دور موتور های بنزینی در حدود 6000  RPM و دور موتور های مسابقه در حدود 750RPM چنین دور قبل از انتقال به چرخ ها باید به اندازه ای لازم تقلیل یابد . تقلیل موجود در دیفرانسیل به وسیله پینیون و کرانویل صورت می گیرد ، چنانچه اگر تعداد دنده های پنیون و کرانویل را مساوی انتخاب کنیم هیچ تغییر کوپلی در این قسمت نخواهیم داشت . ولی شرایط ایجاد می کند توان منتقله به چرخ ها دارای سرعت کم و نیروی زیاد باشد به نسبتی که بخواهیم سرعت در دیفرانسیل کم شود بایستی تعداد دندانه های کرانویل نسبت به پنیون را بزرگتر انتخاب نماییم برا ی مثال : دیفرانسیل فولکس واگن 1200 را در نظر می گیریم که تعداد دندانه های چرخ دنده های پنیون و کرانویل به ترتیب 8 و 35 می باشد .

نتیجه گیری :
در طول این دوره همانگونه که در طول فصول این گزارش مشاهده نمودید در قسمت های مختلف این کارگاه تعمیر و فروش فعالیت کرده ام و آموخته هایم در زمینه های مختلف میباشد که در این گزارش سعی کردم که آنها را به صورت مختصر و مفید ارائه دهم ، دوره کارآموزی هر چن که در بازه زمانی بسیار کوتاهی صورت گرفت ولی فواید و تجارب ارزنده ای را در بر داشت که شاید این اطلاعات و تجاب را در هیچ دوره آکادمیکی نتوان کسب کرد ، این گزارش خلاصه ای است از آموخته های اینجانب که به استحضار جنابعالی می رسانم ، امید است که مورد رضایت شما استاد گرامی واقع گردد .


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:21 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی مراحل حسابداری پیمانكاری

گزارش كارآموزی مراحل حسابداری پیمانكاری

گزارش كارآموزی مراحل حسابداری پیمانكاری در 94 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات94
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مراحل حسابداری پیمانكاری در 94 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول : عملیات پیمانكاری :

  • اركان اصلی عملیات پیمانكاری
  • انواع قرارداد های پیمانكاری
  • مراحل اجرای طرح و انجام عملیات پیمانكاری
  • مطالعات مقدماتی یا اولیه طرح
  • ارجاع كار به پیمانكار
  • انعقاد قرار داد با پیمانكار
  • اجرای كار ( شروع عملیات )
  • خاتمه كار
  • سازمان بر اساس وظایف ( سازمان كار كروی )

فصل دوم : حساب های شركت پیمانكاری ایران بتون ساز

دارائی های جاری

  • بانك و صندوق
  • تخواه گردان ها
  • حساب های دریافتنی
  • حساب ذخیرة مطالبات مشكوك الوصول
  • اسناد دریافتنی
  • پیش پرداخت ها
  • سپرده حسن انجام كار

درارئیهای ثابت :

  • دارائیهای ثابت مشهود
  • داراییهای ثابت نا مشهود

بدهی های جاری :

  • حسابهای پرداختنی
  • اسناد پرداختنی
  • پیش دریافت ها

بدهی های بلند مدت 

  • سرمایه
  • در آمدها
  • هزینه ها
  • حساب پیمان
  • حساب كار گواهی شده

 

فصل سوم : روش های تداول حسابداری پیمانكاری

  • روش كار تكمیل شده
  • روش درصد پیشرفت كار
  • ذخیرة لازم برای زیان های قابل پیش بینی
  • دعاوی و تغیرات ناشی از قراردادهای پیمانكاری
  • تعیین سود پیمان تكمیل شده
  • انتقال سود و بستن حساب پیمان تكمیل شده
  • محاسبة صود پیمان نا تمام
  • نحوة محاسبه و پرداخت دستمزد كارگران و سرپرستان كارگاه
  • نحوه محاسبات استحلاك تموال ، ماشین آلات و تجهیزات .

فصل چهارم : مالیات پیمانكاری

  • مالیات مقملوع
  • مالیات بر در آمد پیمانكاری
  • در آ‚د مشحول مالیات پیمانكاری
  • مالیات موسسات پیمانكاری
  • شركت های سهامی
  • نحوة نگهدای حساب های مالیاتی
  • پیش پرداخت مالیات
  • مالیات قطعی پیمان ها
  • ذخیرة مالیات بر در آمد

فصل پنجم : گزارش های مالی

  • ترازنامه
  • جدول بهای تمام شدة‌كار در جریان ساخت
  • گزارش های عملیاتی
  • گزارش پیشرفت كار
  • صورت حساب صودو زیان
  • تراز آزمایشی

 


 

خلاصه ای از نكات مهم پروژه به شرح زیر می باشد

  1. مراحل انجام عملیات پیمانكاری
  2. حسابهای شركت پیمانكاری
  3. روش های متداول حسابداری پیمانكاری
  4. مالیات پیمانكاری
  5. گزارش های مالی
  6. صورت مسئلة پیمانكاری

 

پیشگفتار :

تدوین مطالبی دربارة نحوة حسابداری انواع فعالیت های اقتصادی از یك سو ، بر دانش پیشرفته و امروزین حسابداری متكی و از سوی دیگر ، با شرایط خاص ، عرف تجاری و قوانین حاكم بر فعالیت های اقتصادی در ایران منطبق باشد یكی از زمینه های ضروری پژوهشی است كه می تواند كاربرد روش های پیچیدة حسابداری را آسان  ساخته و در عین حال خدمات حسابداری در سطوح مختلف را كارآمدتر نماید علاوه بر این ، پژوهش هایی از این دست ، امكانات گسترش ، رواج و فراگیری ، اصول و ضوابط حرفه ای را افزایش داده و كار حسابداری واحدهای تجاری را در مجموع بهبود می بخشد امروزه مؤسسات عمومی و خصوصی اجرای عملیاتی نظیر : راه سازی سد سازی احداث ساختمان تاسیسات كشتی سازی هواپیما سازی و ساخت قطعات پیچیده وسایل و تجهیزات را با انعقاد پیمان به مؤسسات پیمانكاری واگذار می كنند .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:20 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی كاردانی معماری در تعاونی مسكن مهر

گزارش كارآموزی كاردانی معماری در تعاونی مسكن مهر

گزارش كارآموزی كاردانی معماری در تعاونی مسكن مهر در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی كاردانی معماری در تعاونی مسكن مهر در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc.

 

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

موقعیت ، قدمت و تاریخچه شهرستان بندر ماهشهر

4

تاریخچه  مسكن مهر

5

فصل اول

 

آشنایی با مكان كاراموز

5

تاریخچه سازمان

5

نمودار سازمانی و تشكیلات

5

شرح مختصری از فرایند تولید

6

فصل دوم

 

ارزیابی سنجشهای مرتبط

6

بررسی شرح وظایف كاراموز

6

امور جاری در دست اقدام

6

برنامه های آینده

6

تكنیكهای بكار رفته توسط كاراموز

7

شرایط و مختصات تعاونی

8

اهداف تعاونی

9

مدت فعالیت تعاونی

10

شرایط عضویت تعاونی

13

شرایط هیئت مدیره

14

شرایط بازرس

19

مقررات مالی

21

كلیات

22

شرایط قرارداد

25

شرایط صورت وضعیتها

26

رعایت موازین و ظوابط فنی

27

مقررات مختلف

30

 

 طرح مسكن مهر

 


تعریف طرح مسکن مهر حق بهره برداری از زمین برای ساخت مسکن کوچک با متوسط زیر بنای هر واحد در حدود 75 متر مربع به ‏منظور کاهش و حذف هزینه زمین از قیمت تمام شده ساختمان برای انطباق با توان مالی خانوارهای کم در آمد و میان در آمد در ‏قالب اجاره 99 ساله زمین بر عهده طرح مسکن مهر است در این طرح متقاضیان مالک اعیانی واحد مسکونی می شوند و نقل وانتقال ‏به صورت اعیانی بلامانع است .‏
اهداف تعاونی تعاونی مسکن مهر مانند سایر تعاونی ها ‘ تشکل های حقوقی هستند که ترویج و تحکیم مشارکت همکاری و تعاون ‏عمومی ‘ تامین مسکن اعضاء و کمک به تحقق عدالت اجتماعی را دنبال می کنند . ‏
باتوجه بهاینکه اساس هر تعاونی اعضاء آن هستند تعاونی مسکن مهر خدمت به انسانهای شریف و بهبود وضعیت اقتصادی و ‏اجتماعی آنان را مد نظر دارد . نظارت حق قانونی اعضاء است به شرط آنکه تمامی وظایف و مسئولیتهایی را که در حدود قانون و ‏مقررات پذیرفته اند عمل کنند.‏
    واجدین شرایط طرح مسکن مهر متقاضیان ثبت نام شده در قالب طرح مذکور پالایش و سازماندهی می شوند . گفتنی است به ‏منظور برقراری عدالت پالایش در تمامی مراحل وجود داشته و در هر لحظه ثابت شود .
دوره مشارکت مدنی در زمان تسویه قرارداد دوره مذکور و یارانه دوره فروش اقساطی به صورت یکجا محاسبه و از بدهی متقاضی کسر ‏می شود . از دیگر شرایط پرداخت این تسهیلات علاوه بر اینکه زمین واگذاری شده از سوی نهاد زیربط به عنوان وثیقه نزد بانک توثیق می ‏شود ‘ انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات احداث پروژه و پرداخت مراحل آن پس از پایان عملیات آماده سازی پروژه و پس از اجرای کامل ‏فونداسیون صورت خواهد گرفت . سقف فردی تسهیلات برای آماده سازی اراضی نیز حداکثر 15 میلیون ریال است .

فصل اول

آشنای كلی با مكان كار آموزی

این مكانی كه من به عنوان كارآموزی مشغول به كار شدم یك اداره خصوصی كه متشكل از تعدادی تعاونی میباشند كه هدف اصلی آن خانه دار شدن عده ای از همشهریانمان می باشد و این ارگان خصوصی زیر نظر اداره تعاون و مسكن وشهرسازی میباشد ونیز دارای دو شعبه میباشد كه یك شعبه آن شكل اداری دارد واقع در شهر میباشد كه وظیفه آن انجام امور اداری میباشد
شعبه دوم آن محل كه محل اجرایی پروژه میباشد كه واقع در بیرون شهر میباشد .
1 تاریخچه سازمان
این تعاونی ها در دی ماه سال 1386 با حضور عده ای از اعضایی كه هدف انها خانه دار شدن می باشد شروع  شد..
این تعاونی ها با حضور مدیر عامل ،رئیس هیئت مدیره ،منشی هیئت مدیره و ناظران به رسمیت رسید كه این اشخصا برخاسته از دل همین اعضا اولیه میباشند.
وكار فیزیكی این تعاونی ها از سال 87 با آماده سازی زمین ها شروع شد و پایان كار آنها از سال 90 تا 91 می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:20 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد