paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامة منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998)

پرسشنامة منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998)

دانلود پرسشنامه استاندارد منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامة منابع اعتماد به نفس ورزشی توسط ویلی و همکاران (1998) ساخته شد. که شامل 43 سؤال  و 9 مولفه (تسلط بر مهارت، آمادگی بدنی/ روانی، رفتار رهبری مربی، حمایت اجتماعی، خود ابرازی بدنی، نمایش توانایی، آسایش محیطی، تجربة جایگزین، موقعیت دلخواه) می­ باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            43

تعداد مولفه :                           9 مولفه (تسلط بر مهارت، آمادگی بدنی/ روانی، رفتار رهبری مربی، حمایت اجتماعی، خود ابرازی بدنی، نمایش توانایی، آسایش محیطی، تجربة جایگزین، موقعیت دلخواه)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                    word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                             3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:21 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامة فراشناخت کاربردی در فعالیت بدنی (ستانی و همکاران، 2012)

پرسشنامة فراشناخت کاربردی در فعالیت بدنی (ستانی و همکاران، 2012)

دانلود پرسشنامه فراشناخت کاربردی در فعالیت بدنی (ستانی و همکاران، 2012)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه فراشناخت کاربردی در فعالیت بدنی (ستانی و همکاران، 2012)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این مقیاس توسط ستانی و همکاران (2012) به منظور سنجش فراشناخت در محیط تربیت بدنی برای افراد 10 سال به بالا ساخته شده است. این مقیاس یک سازه تک بعدی است که 10 گویه دارد و هر آزمودنی به این گویه­ ها با مقیاس چهار درجه­ ای لیکرت (از کاملاً مخالفم= 1، تا کاملاً موافقم= 4) پاسخ می ­دهد. اجرای مقیاس به صورت انفرادی و گروهی انجام می ­شود. بعد از هنجاریابی در ایران توسط رحمانیان و همکاران (1393) سه عامل معرفی گردید.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            10

تعداد مولفه :                               3 مولفه (دانش اعلانی، دانش مشروط، و دانش رویه­ ای)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:21 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا در 24 صفحه مجزا همرا با کلیه نمودار ها و جداول هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا در 24 صفحه مجزا همرا با کلیه نمودار ها و جداول هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده

      حرکت به سوی یک اقتصاد رقابتی مستلزم فرآیندی است که به حمایت بخش خصوصی، بهبود و گسترش فعالیت های کارآفرینانه و تقویت بنگاه های کوچک و متوسط منجر گردد. مراکز رشد به عنوان یک ضرورت در حمایت از نوآوری در ایده ها و تجاری نمون محصولات بنگاه های کوچک و متوسط مطرح شده که با فراهم نمودن زمینه های مناسب آموزشی، انتقال دانش و ایجاد زیرساخت های مناسب فنی در بازار، این گونه مؤسسات را در مسیر توسعه قرار می دهد. از آنجائی که بنگاه های کوچک و متوسط وابستگی بسیار اساسی با محیط دارند، برای حضور در عرصه کسب و کار و رقابت در کسب منابع و تسلط بر بازار نیازمند راهبردی متناسب با شرایط منطقه ای می باشند. این مقاله تلاش نموده است ضمن بررسی الگوهای ارائه شده توسط محققین در کشورهای غربی و عملکرد هشت مرکز رشد در ایران، بر مبنای رویکردهای انتخاب و حمایت از تجاری شدن محصولات موجبات موفقیت آنان را در بازار رقابتی فراهم آورد.


واژگان کلیدی: مرکز رشد، الگوی مرکز رشد، انتخاب، حمایت کسب وکار، میانجیگری

 

فهرست مطالب :


1. مقدمه

2. مفهوم مراکز رشد

3. بررسی الگوهای رایج در مراکز رشد

3.1 الگوی دل تاچیرا

3.2 الگوی مرکز رشد مبتنی بر فرایند رشد

3.3 الگوی سی. اس. آی. اس

4. مقایسه و تجزیه و تحلیل

5. ارائه الگویی برای بیان نقش مراکز رشد

5.1 انتخاب

5.2 حمایت کسب و کار

5.3 میانجیگری

7. خلاصه و نتیجه‌گیری

منابع فارسی

منابع انگلیسی 



 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:21 ] [ بابک ]
[ ]

شناسایی و تبیین عوامل و الزامات موفقیت پارکهای علم و فناوری با استفاده از روش انگاره نگاری

شناسایی و تبیین عوامل و الزامات موفقیت پارکهای علم و فناوری با استفاده از روش انگاره نگاری

شناسایی و تبیین عوامل و الزامات موفقیت پارکهای علم و فناوری با استفاده از روش انگاره نگاری در 16 صفحه مجزا همراه با شکل و نمودار و جدول قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

شناسایی و تبیین عوامل و الزامات موفقیت پارکهای علم و فناوری با استفاده از روش انگاره نگاری در 16 صفحه مجزا همراه با شکل و نمودار و جدول قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده

      هدف این پژوهش شناسایی و تبیین عوامل و الزامات موفقیت پارکهای علم و فناوری و ارائه مبنایی مناسب برای رسیدن به اهداف آنها می باشد. در این راستا ابتدا ادبیات تحقیق مرور شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و سپس با استفاده از روش انگاره نگاری و ارائه عبارات از سوی مشارکت کنندگان مدل موفقیت پارکهای علم و فناوری طراحی گردید. در این مدل هشت عامل اصلی جهت موفقیت پارکهای علم وفناوری شناسایی شد و از نظر اهمیت رتبه بندی گردید. عوامل و الزامات موفقیت پارکهای علم و فناوری عبارتند از: منابع انسانی، بازار، دانشگاه‌ها و مراكز تحقیقاتی، سرمایه مخاطره پذیر، فناوری، مدیریت، زیرساخت‌های فیزیكی‌ و نهادی.


واژگان كلیدی: پارک های علم و فناوری، فناوری، سرمایه مخاطره پذیر، انگاره نگاری


فهرست مطالب :


مقدمه

پارکهای علم وفنآوری

بیان مساله

- زیرساخت‌های (فیزیكی و نهادی)

- منابع انسانی

 - فنآوری

- دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی

- سرمایه ی مخاطره پذیر

- بازار

- مدیریت

روش پژوهش

جامعه و نمونه آماری

روش گردآوری اطلاعات

انگاره نگاری

گام 1)آماده سازی

انتخاب مشارکت کنندگان

ایجاد تمركز

تمركز طوفان فكری

گام 2) ایجاد عبارات

گام 3) رتبه بندی عبارت

گام 4) تجزیه و تحلیل آماری

گام 5) تفسیر

گام 6 )كاربرد

نتیجه گیری

جدول (1) عبارات ایجاد شده در جلسه طوفان فكری جهت استخراج عوامل والزامات موفقیت پاركهای علم وفنآوری

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:21 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی درتعاونیهای منابع طبیعی (مطالعه موردی: با تأکید بر اعضای تعاونی

بررسی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی درتعاونیهای منابع طبیعی (مطالعه موردی: با تأکید بر اعضای تعاونی های مرتعداری استان گلستان)

بررسی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی درتعاونیهای منابع طبیعی (مطالعه موردی با تأکید بر اعضای تعاونی های مرتعداری استان گلستان) در 20 صفحه مجزا شامل نمودار های کامل مربوط به هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی درتعاونیهای منابع طبیعی (مطالعه موردی با تأکید بر اعضای تعاونی های مرتعداری استان گلستان) در 20 صفحه مجزا شامل نمودار های کامل مربوط به هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc

 


چکیده :

      این تحقیق به بررسی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی در تعاونی های مرتعداری استان گلستان پرداخته و میزان توسعه کارآفرینی از ابعاد مختلف (توانایی های شخصیتی کارآفرینی و مهارت های فنی) را مورد بررسی قرار داده است. از نوع کاربردی و به روش توصیفی- همبستگی می باشد. جامعه آماری مورد مطالعه شامل 195 نفر از اعضای 28 تعاونی مرتعداری استان گلستان می باشند، که بر طبق فرمول کوکران و براساس روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب 190 نفر انتخاب شدند. تحقیق به شیوه میدانی و با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. پس از تعیین روایی و اعتبار پرسشنامه برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده گردید. نتایج تحلیل ضریب همبستگی اسپیرمن نشان داد که بین بکارگیری عوامل فنی، ویژگی های شخصیتی کارآفرینی، بکارگیری عوامل آموزشی، میزان آشنایی با کارآفرینی و سطح تحصیلات با توسعه کارآفرینی رابطه مثبت و معناداری در سطح 1 درصد خطا وجود دارد. همچنین بین متغیرهای مستقل بکارگیری عوامل فرهنگی – اجتماعی، بکارگیری عوامل اقتصادی(مالی)، بکارگیری عوامل قانونی با متغیر وابسته توسعه کارآفرینی رابطه مثبت و معناداری در سطح 5 درصد خطا وجود دارد. ضمن اینکه بین دو متغیر سابقه عضویت اعضای تعاونی و توسعه کارآفرینی در بخش تعاونی رابطه معنی داری مشاهده نشده است. نتایج رگرسیون چند متغیره نشان داد که متغیرهای میزان آشنایی با کارآفرینی، بکارگیری عوامل آموزشی و سطح تحصیلات نقش مثبتی بر توسعه کارآفرینی در تعاونی های مورد مطالعه داشته اند. متغیرهای مذکور 44 درصد از تغییرات متغیر وابسته توسعه کارآفرینی در تعاونی ها را تبین نموده اند.


واژگان کلیدی: توسعه کارآفرینی، تعاونی، تعاونی مرتعداری

 

فهرست مطالب :


1-مقدمه

2- اهداف تحقیق

2-1-اهداف اختصاصی

3- مروری برادبیات تحقیق

 3-1-بحث لغوی كارآفرین

3-2- مفهوم واژه كارآفرین

3-3- مفهوم كارآفرینی

3-4- ویژگیهای مشترك تعاریف كارآفرینی

3-5- اهمیت كارآفرینی

3-6- اهداف آموزش كارآفرینی

 3-7- انواع كارآفرینی

3-7-1-تقسیم‌بندی بر مبنای هدف فردكارآفرین

3-7-2-تقسیم‌بندی بر مبنای اندازه سیستم

 3-7-3- تقسیم‌بندی بر مبنای نوع نیازها

 3-8- موانع و محدودیتهای كارآفرینی

3-9- عوامل موثر بر كارآفرینی

 3-10- مفهوم مشارکت

3-11- شیوه های مشارکت مردم در مدیریت منابع طبیعی

3-12- مفاهیم تعاون

3-13- مفهوم و تعریف تعاونی

3-14- اهمیت تعاونی ها

3-15- اهداف تعاونی ها

3-16- تعاون و كارآفرینی

 3-17- روحیه جمع‌گرایی افراد كارآفرین

3-18- تعاونیهای مرتعداری استان گلستان

3-19- سوابق موضوعی تحقیق

4- روش تحقیق

5- یافته ها

5-1-  نتایج حاصل ازیافته های توصیفی

5-2-  نتایج حاصل ازیافته های تحلیلی

5-2-1- نتایج رگرسیون چند متغیره 

6- نتیجه گیری وپیشنهادها                                                                         

فهرست منابع و ماخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:21 ] [ بابک ]
[ ]

کارآفرینی دیجیتالی رویکردی نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه

کارآفرینی دیجیتالی رویکردی نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه

کارآفرینی دیجیتالی رویکردی نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه در 17 صفحه مجزا همراه با نمودار های کامل هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

کارآفرینی دیجیتالی رویکردی نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه در 17 صفحه مجزا همراه با نمودار های کامل هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


 

چکیده :

      فواید اساسی فناوری اطلاعات (IT) در زمینه بهره­وری و اثربخشی، مبین آن است که گسترش آن در جامعه و بیشتر صنایع ادامه خواهد یافت. رشد سریع و موفقیت­های کسب­ وکار eBay، Amazone، Travel.com و دیگران، و به دنبال آن ورشکستگی بسیاری از شرکت های dot-com در سطح جهان در سال 2000، مفاهیم مدیریتی قوی برای نوآوری در IT و   سازمان­های کارآفرین در سطح دنیا به همراه داشته است. توسعه سریع و پایدار فناوری­های وابسته به اینترنت در همراهی با اقتصاد شبکه و دگراندیشی در مورد علل شکست dot-com، به ناچار تأثیر مهمی بر امکانات مختلف برای توسعه مفاهیم خلاقانه کسب ­وکار برخط و تحقق بخشیدن به آنها با ایجاد کسب ­وکارهای مخاطره­آمیز و کارآفرینانه داشته است. کارآفرینی الکترونیکی (دیجیتالی)، عمل یافتن شرکت ­های جدیدی را توصیف می­کند که درآمد و سودهایی مستقل از یک زنجیره ارزش فیزیکی تولید می­کنند. همچنین بخش کسب­وکار بطور عام و کارآفرینی دیجیتالی بطور خاص، نقشی کلیدی در کاهش شکاف دیجیتال و کمک به رشد و توسعه اقتصاد دیجیتالی ایفا می­کنند. با فراهم­شدن زیرساخت­های لازم اشاره شده، امکان ایجاد کسب و کارهای کوچک دیجیتالی به سرعت و با هزینه کم میسر گردیده است که این فرصت ­های نوآوری مورد توجه کارآفرینان قرار گرفته و باعث گسترش روزافزون کارآفرینی دیجیتالی گردیده است. در این مقاله با معرفی کارآفرینی دیجیتالی، به بحث پیرامون آن پرداخته شده است.


واژگان کلیدی: ICT، کارآفرینی، کارآفرینی دیجیتالی (الکترونیکی یا مجازی)، اینترنت، کسب­وکار

 

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه

2- سقوط دات­کام

1-2- علل سقوط دات­کام

2-2- چالش­های امروزی دات­کام

3- فرصت­های کارآفرینی روی اینترنت

4- کارآفرینی دیجیتالی چیست و کارآفرین دیجیتال کیست؟

5- اقتصاد شبکه یا دانش­محور

6- زنجیره ارزش الکترونیکی

7- نگاهی دقیق­تر به کارآفرین الکترونیکی با توجه به اقتصاد شبکه

8- نقش زیرساخت­های دیجیتالی در توسعه کارآفرینی و بستن شکاف دیجیتال

1-8- شکاف دیجیتال

2-8- اهمیت اطلاعات و نقش زیرساخت­های ارتباطی

3-8- نقش شرکت­ها و کسب­وکارها

4-8- توسعه کارآفرینی در پایین هرم

9- دلایل رشد کارآفرینی دیجیتال

10- نتیجه­گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:20 ] [ بابک ]
[ ]

توسعه روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات رویكرد همراستایی راهبردی

توسعه روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات رویكرد همراستایی راهبردی

توسعه روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات رویكرد همراستایی راهبردی در 11 صفحه مجزا شامل نمودار های هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

توسعه روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات رویكرد همراستایی راهبردی در 11 صفحه مجزا شامل نمودار های هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc



چكیده

توسعه و كاربری فناوری اطلاعات در مناطق روستایی با هدف تسهیل فرایند خدمت رسانی و ارتقاء شاخص های رفاهی، آغازگر مرحلة جدیدی از حیات مدیریت توسعه روستایی است كه از واپسین سال های هزارة دوم میلادی مورد توجه تئوری پردازان و كارگزاران توسعه روستایی بسیاری از كشورهای جهان قرار گرفته است و با ورود بشر به هزاره سوم كه از آن با عنوان عصر اطلاعات و دنیای مجازی و شبكه ای یاد می كنند، شتاب بیشتری گرفته است. با توجه به اهتمام جدی دولت ها به توسعه روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات و تعریف چشم انداز و راهبردهای روشن در برنامه های توسعه و اهمیت بیش از پیش موضوع ،  در این مقاله تلاش شده است با طراحی یك الگو ، ضرورت رویکرد همراستایی راهبردی در توسعه روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات مورد بررسی و تاکید قرار گیرد .

 

فهرست مطالب :


مقدمه

توسعه روستایی و چالش شکاف دیجیتالی

همراستایی راهبردی در توسعه روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات

نتیجه گیری

منابع و ماخذ




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:20 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی و تبیین عوامل موثر بر عملكرد كسب و كارهای كوچك و متوسط گردشگری (مطالعه موردی: استان مازندران)

بررسی و تبیین عوامل موثر بر عملكرد كسب و كارهای كوچك و متوسط گردشگری (مطالعه موردی: استان مازندران)

بررسی و تبیین عوامل موثر بر عملكرد كسب و كارهای كوچك و متوسط گردشگری (مطالعه موردی استان مازندران)در 16 صفحه مجزا همراه با جداول و نمودار های هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی و تبیین عوامل موثر بر عملكرد كسب و كارهای كوچك و متوسط گردشگری (مطالعه موردی استان مازندران)در 16 صفحه مجزا همراه با جداول و نمودار های هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc



چكیده

اهمیت گردشگری و لزوم بررسی آن با توجه به نقشهای مهم اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی‏اش  بر كسی پوشیده نیست. این فعالیت در دنیای كنونی بصورت یكی از مهمترین عوامل تولید، كار، ایجاد پویایی، جابجایی انسانها و ثروت ملتها در آمده است .ازآنجا که این صنعت رو به رشد و بسیار پر درآمد می باشد توجه بسیاری از مسئولین را به خود معطوف نموده است که برای توسعه این صنعت برنامه ریزی های خاصی می بایست صورت گیرد و دستیابی به این مهم جز با تكیه بر فرایندی كارآفرینانه امكان پذیر نمی باشد. در این تحقیق که جامعه آماری 263 نفر و طبق محاسبات ، نمونه آماری 120 مدیربوده است که  مورد بررسی قرار گرفته اند (که همگی از مدیران هتل ها ، متل ها و مراکز گردشگری استان می باشند)،آزمونهای میانگین ، همبستگی و رتبه بندی فریدمن ، مورد استفاده قرار گرفته و در صدد پاسخگویی به این سوال است که عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در بخش گردشگری استان مازندران کدامند.نتیجه پژوهش نشان داده است كه تقریباً تمامی عوامل فردی، محیطی، فرصتی و كارآفرینی بر عملكرد كسب و كارهای گردشگری تاثیرگذار است. همچنین در تحقیق حاضر، دیدگاهها و نظرات محققین در مورد عوامل مؤثر بر عملكردكسب و كارهای كوچك و متوسط بطور عام و در بخش گردشگری بطور خاص و جوانب مربوط به آنها مورد بررسی و تشریح قرار گرفته است.


واژگان کلیدی : گردشگری، كارآفرینی،كسب و كارهای كوچك و متوسط

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه

2- هدف، سوال(فرضیه) تحقیق

2-1- سوالات فرعی تحقیق:

3- پیشینه تحقیق

3-1- جمع بندی پیشینه های تحقیق 

4- مدل مفهومی تحقیق

5- روش تحقیق

6- تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات

6-1- ویژگی‌های جمعیت شناختی مدیران كسب و كارها  

تجربه كاری

فرضهای پژوهشی:

نتیجه آزمون:

6-3- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری (پرسشنامه)

6-4- خلاصه ای از مصاحبه های انجام شده :

5-6  -نتایج و پیشنهادات حاصل از تاثیر هر یك از عوامل بر یكدیگر:


6-6- سوال اصلی تحقیق:

نتیجه گیری:

7- جمع بندی

7-1- یافته ها و نتایج:

7-2- بحث و مقایسه:


7-3- پیشنهادات و كاربردهای مدیریتی

7-4- پیشنهادات برای تحقیقات بعدی

منابع و مآخذ : 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:20 ] [ بابک ]
[ ]

نقش ساختار سازمانی بر فرایند کارآفرینی اقتصادی در بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط( SMEs)

نقش ساختار سازمانی بر فرایند کارآفرینی اقتصادی در بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط( SMEs)

نقش ساختار سازمانی بر فرایند کارآفرینی اقتصادی در بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط( SMEs) در 24 صفحه مجزا همرا با جداول و نمودار هر بخش ثابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

نقش ساختار سازمانی بر فرایند کارآفرینی اقتصادی در بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط( SMEs) در 24 صفحه مجزا همرا با جداول و نمودار هر بخش ثابل ویرایش با فرمت doc

 



چکیده

این مقاله حاصل پژوهشی میدانی است که به بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی - اقتصادی و کارآفرینی سازمانی  در شرکت های کوچک و متوسط می‌پردازیم. در این بررسی مباحثی در زمینه ساختار های مکانیکی-ارگانیکی و ساختار دانشی و کارآفرینی سازمانی مطرح شده است. در بخش دیگر مقاله، متدولوژی تحقیق شامل فرضیات، روش تحقیق، جامعه آماری و نمونه مورد مطالعه که مقاله بر اساس آن تنظیم گردیده بیان شده است. روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماری ما 105 شرکت کوچک ومتوسط واقع در شهرک شکوهیه استان قم و اندازه نمونه 70 شرکت می باشد. تکنیک آماری مورد استفاده در این تحقیق، ضریب همبستگی اسپیرمن  و آزمون رتبه بندی فریدمن می باشد.

تجزیه و تحلیل اطلاعات با كمك نرم افزار spss  انجام شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بین نوع ساختار سازمانی و کارآفرینی اقتصادی در شرکت های کوچک و متوسط رابطه معناداری وجود دارد.

واژه های کلیدی

ساختار دانشی، کارآفرینی سازمانی و اقتصادی، رابطه مبتنی بر اعتماد، رابطه تعاملی برون سازمانی،رابطه عاطفی فراگیر. 

 

 

فهرست مطالب :

 


مقدمه

بیان مسئله

اهداف تحقیق

فرضیات تحقیق

روش و نوع تحقیق

جامعه و نمونه آماری


قلمرو تحقیق

 روایی و پایایی پرسشنامه

مفهومی شناسی ساختار سازمانی و اقتصادی

روابط انسانی و ساختار سازمانی

دیدگاه قدرت و دیدگاه جمعیتی

ابعاد ساختار سازمانی

ابعاد ساختاری در سازمانهای دانش محور

رابطه تعاملی برون سازمانی

كارآفرینی سازمانی

مدل کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن

مدل کارآفرینی سازمانی کوراتکو ونافزیگر

مدل مفهومی تحقیق

روش تجزیه و تحلیل داده ها

آزمون فرضیات

آزمون فرض:

  مقایسه وضعیت مولفه‌های ساختار دانشی

نتایج

نتایج بدست آمده از آمار توصیفی

نتایج بدست آمده از آمار استنباطی

نتیجه گیری از آزمون فرضیه اهم

منابع و مآخذ



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:20 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی مسایل توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای در استان گلستان

بررسی مسایل توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای در استان گلستان

بررسی مسایل توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای در استان گلستان در 11 صفحه مجزا قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی مسایل توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای در استان گلستان در 11 صفحه مجزا قابل ویرایش با فرمت doc



چكیده 

  توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای یكی از نمودگارهای توسعه كسب‌وكارهای كارآفرینی در بخش كشاورزی در سطح كشور به شمار می‌رود. در این بین، استان گلستان از ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی قابل ملاحظه‌ای برای توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای و در نتیجه، اشتغال‌زایی، بویژه اشتغال دانش‌آموختگان كشاورزی، تولید بهره‌ورانه محصولات كشاورزی جهت تامین نیازهای بازار مصرف در سطح استان و نیز در سطح ملی دارا می‌باشد. این تحقیق با هدف بررسی مسایل و مشكلات توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای در استان گلستان بر مبنای روش تحقیق كیفی به انجام رسیده است و برای كسب اطلاعات مورد نیاز به انجام مصاحبه با نمونه‌ای برگزیده از جامعه آماری تحقیق یعنی گلخانه‌داران و دارندگان واحدهای كسب‌وكار كشاورزی در استان گلستان اقدام شده است. برای تحلیل اطلاعات گردآوری شده از زنجیره كدگذاری برخاسته از تئوری بنیانی یا نظریه داده‌مبنا بهره گرفته شده است. بر اساس نتایج تحقیق مسایل و مشكلات توسعه كسب‌وكارهای گلخانه‌ای را می‌توان در چند عامل، شامل (1) عوامل طبیعی ، (2) عوامل تولید، (3) توسعه نیافتگی بازار، (4) فضای حمایتی، و (5) محیط كلان اقتصادی، نهادی، اجتماعی و فرهنگی كسب‌وكار دسته‌بندی نمود.

واژه‌های كلیدی: كارآفرینی كشاورزی -  توسعه كسب‌وكار- كسب‌‌وكارهای گلخانه‌ای - استان گلستان

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه

2- بیان مسئله

3- روش تحقیق

4- نتایج

5- نتیجه‌گیری

6- سازوكارهای پیشنهادی برای سیاستگذاری

منابع و مآخذ

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 7:19 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد