paperdownfile

محصولات دانشجویی

گزارش كارآموزی راهنمای تعمیرات موتور TUJP/K پژو 206 شركت میلاد صنعت

گزارش كارآموزی راهنمای تعمیرات موتور TUJP/K پژو 206 شركت میلاد صنعت

گزارش كارآموزی مكانیك در شركت میلاد صنعت پروژه 206 راهنمای تعمیرات موتور TUJPK در 60 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات60
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مكانیك در شركت میلاد صنعت  پروژه 206 راهنمای تعمیرات  موتور TUJPK  در 60 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب موجود :


فصل اول:
باز و بسته موتور گیربكس
نصب مجدد موتور و گیربكس
فصل دوم:
باز و بست تجهیزات جانبی
تسمه دینام
باز و بست و پمپ هیدرولیك فرمان
باز كردن سرسیلندر
باز و بسته كردن متعلقات سرسیلندر
مشخصات اجزاء سرسیلندر
بستر متعلقات سرسیلندر
باز و بست غلطك اسبكها
بستن اسبكها
نصب سر سیلندر
نصب جرخ دنده میل بادامك و تسمه تایم
فیلرگیری سوپاپها
تنظیم كش تسمه تایم
باز كردن قطعات بلوك سیلندر
مشخصات اجزا موتور
باز و بست شاتون و پیستون
نصب رینگهای پیستون
منابع


 

بیرون آوردن موتور و گیربكس
   روشی كه در این جزوه توضیح داده می شود، در خودروهای دارای گیربكس اتوماتیك و دستی یكسان می باشد.



ابتدا مایع سیستم خنك كننده، روغن موتور و گیربكس تخلیه می گردد.
اجزاء سیستم هوای ورودی به موتور شامل لوله خرطومی هوای ورودی به موتور، بستها، مجموعه  هواكش جدا می شود.
بستهای باتری، باتری و سینی زیر باتری را باز كنید.
بدون باز كردن اتصالات و لوله های سیستم فرمان هیدرولیك، پمپ هیدرولیك را جدا كنید.
 
سوكت (ترمینال) مربوط به سیستم BSI را باز كنید.
اتصالات برقی و كانكتورهای سیمهای متصل به باتری و جعبه فیوز كنار باتری را جدا كنید.
شیلنگهای رفت و برگشت آب مربوط به رادیاتور بخاری را باز كنید.
شیلنگ ورود و خروج آب موتور را باز كنید.
شیلنگ خلاء مربوط به بوستر ترمز را باز كنید.
درانتها، رادیاتور را باز كنید.
 
در خودروهای مجهز به گیربكس دستی، سیم كلاچ را باز كنید و اهرم كلاچ را آزاد كنید.
در خودروهای مجهز به گیربكس اتوماتیك، كابل كیك دادن از روی گیربكس باز كنید.
اتصالات جانبی مربوط به دسته سیم اصلی ECU  را جدا كنید.
سپس پایه نگهدارنده ECU را از روی گلگیر سمت راست جدا كرده و بعد از آن كانكتور اصلی ECU را جدا كنید.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:17 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی نساجی ریسندگی و بافندگی در كارخانه ایران پوپلین

گزارش كارآموزی نساجی ریسندگی و بافندگی در كارخانه ایران پوپلین

گزارش كارآموزی نساجی ریسندگی و بافندگی در كارخانه ایران پوپلین در 143 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات143
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی صنایع

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی نساجی ریسندگی  و بافندگی در كارخانه ایران پوپلین در 143 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

تاریخچه شرکت ایران پولین :

 

شرکت ایران پولین (سهامی عام ) با سرمایه اولیه دویست میلیون ریال در تاریخ 23/7/1353 تحت شماره 19833 در اداره ثبت شرکتهای مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. موسسین شرکت بانک صنعت و معدن گروه صنعتی ملی – پشتیبانی ایران برک شرکتهای سهامی خاص فرش گیلان و آقای مهدی هرندی بوده و آقای مهندس علی محمد شریفی به عنوان اولین مدیر عامل شرکت انتخاب گردیده بودند.

 سرمایه شرکت در سال 1356 به مبلغ 700 میلیون ریال و در همان سال مجدّداً به مبلغ1300 میلیون ریال افزایش یافت .

 در سال1369 شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و سرمایه شرکت به مبلغ 3900 میلیون ریال افزایش یافت و درسال1370 سرمایه شرکت به مبلغ 5850 میلیون افزایش و در 27/1/74 مجمع فوق العاده به مبلغ 2350 میلیون ریال از محل سود تقسیم نشده و مبلغ 3500 میلیون ریال از حمل اندوخته های طرح توسعه کارخانه (جمعاً 5850 میلیون ریال به سرمایه شرکت اضافه که در نتیجه سرمایه شرکت در حال حاضر مبلغ 17550 میلیون ریال می باشد 0

فعالیت اصلی شرکت طبق ماده 15 اساسنامه عبارت است از :

تاسیس و اداره کارخانجات ریسندگی  و بافندگی به منظورتولید انواع پارچه های نخی و الیاف مصنوعی تاسیس و اداره هر نوع موسسه با کارخانه به منظورتبدیل تولیدات کارخانه ریسندگی  و بافندگی به لباس ، پیراهن ، ملحفه و ...... و تاسیس شرکتهای تولیدی و مشارکت در شرکتهای تولیدی موجود و فروش تولیدات و عنداللزوم صدور آن به خارج و تاسیس هر نوع نمایندگی و اداره فروشگاه در کشورهای خارج به منظور فروش تولیدات و با انجام اموری که مرتبط با موضوع شرکت باشد و انجام کلیه اقدامات و فعالیت های لازم برای راه اندازی ماشین آلات بعد از انقلاب اسلامی صورت پذیرفته و در سال 1359 بخش ریسندگی در سالهای 1360 ، 1361 بخش بافندگی و در سال 1362 بخش رنگرزی راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفته  است.

علاوه بر ماشین آلات فوق جهت بهبود تولیدات و بالا بردن کیفیت محصولات ماشین آلات دیگری نیز خریداری و نصب گردیده که از آن جمله می توان باز سازی ماشین چاپ اشتورک ، خرید ماشین چاپ زیمر، خرید ماشین آلات دوزندگی ، خرید ماشین آلات چاپ خارزنی و سمباده زنی که در سالهای گذشته خریداری و نصب شد و راه اندازی گردیده و تاثیر قابل توجهی در فروش خارجی و داخلی داشته است .

با توجه به برنامه های صادراتی شرکت ، بخشی از ماشین آلات دوزندگی به مبلغ 605000 مارک و یک دستگاه طراحی اتوماتیک کامپیوتری و نمونه گیری و ظاهر کردن فیلم به مبلغ 95000 فلورن هلند خریداری گردیده و پس از نصب و راه اندازی تاثیر مثبت خود را در پارچه های تولیدی و صادراتی شرکت داشته است. که هم اکنون کار طراحی و ظهور فیلم در دفتر مرکزی تهران صورت می گیرد.

در حال حاضر شرکت ایران پوپلین دارای 1050 پرسنل استخدامی و قرار دادی می باشد که به شرح زیر می باشد:

 

  1. 500 نفر دیپلم
  2.  30-040 نفر فوق دیپلم         
  3.  30نفر لیسانس             
  4.  2 نفر فوق لیسانس       
  5.  150 نفر سیکل                
  6.    1 نفر دکتر

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:17 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی نساجی در كارخانه ریسندگی ایران بافت كار

گزارش كارآموزی نساجی در كارخانه ریسندگی ایران بافت كار

گزارش كارآموزی نساجی در كارخانه ریسندگی ایران بافت كار در 60 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات60
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی صنایع

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی نساجی در كارخانه ریسندگی ایران بافت كار در 60 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فصل اول:

آشنایی با کارخانه ریسندگی ایران بافتکار

ریسندگی و بافندگی یکی از نیازهای مهم جامعه محسوب می شود. به گونه ای که می توان گفت افراد بدون استفاده از آن حتی قادر به زندگی کردن نیستند.در کشور ما برای بر طرف کردن این نیاز تلاش های زیادی شده است و کارخانه های نساجی متعددی اعم از خصوصی،دولتی و تعاونی در مناطق مختلف کشورمان احداث شده و تعداد زیادی نیز در حال احداث می باشد.

در این گزارش کارآموزی ،کارهایی که برای احداث یک کارخانه،مراحل،ماشین آلات مختلف تولید، وظیفه هریک از ماشین آلات،ساختمان،ماشین آلات،اعمالی را که ماشین آلات انجام می دهند،کلیه مراحل تولید نخ، بسته بندی نخ و به طور کلی در مورد کلیه سالن های این کارخانه توضیح داده می شود.

در ابتدای امر تاریخچه مختصری از این صنعت را بیان کرده تا دانست که این صنعت چه ریشه ای

دارد و به گونه ایست که انسان از ابتدای خلقت سعی بر بر طرف کردن نیاز به پوشش را داشته سپس به بیان ارزیابی های صنعتی و اقتصادی پرداخته شده است.بعد از آن در مورد مواد اولیه برای تولید محصولات،در مورد سالن ها،کار هریک از ماشین آلات تولیدی و نحوه ی عملکرد آنها ،  وظایف هریک از کارگران و سیستم تهویه کارخانه صحبت خواهد شد.

1-1 مقدمه:

ریسندگی و بافندگی از سال های دور به صورت ابتدایی در بین انسان ها وجود داشته است.به طوری که ریسیدن و بافتن را بنی آدم،با دست تجربه کرده است و توانسته با دستگاه های کوچک دستی به آن تحول بخشد و بتواند آن را به صورت آسانتر انجام دهد.

او توانسته است در طول تاریخ و زندگی خود ا لیاف موجود در طبیعت را شناخته و با آن پارچه ببافد و سپس از شناخت ا لیاف مصنوعی توانسته به تحولی دست یابد و با تولید این ا لیاف (ا لیاف مصنوعی) بتواند پارچه هایی حتی بهتر از گذشته تولید بنماید.

صنعت ریسندگی و بافندگی از قرن یازدهم هجری وارد کشورمان شده است و از آغاز قرن چهاردهم اولین کارخانه های ریسندگی و بافندگی در ایران احداث شده اند و با آوردن دستگاه های نساجی از خارج از کشور توانستند نخ و پارچه را به صورت ماشین تولید نمایند.

انسان ها توانستند با استفاده از تفکرات و خلاقیت های خود صنعت نساجی را گسترش داده و بتوانند محصولات دیگری مانند فرش،موکت و پتو و ...... را تولید نمایند.

ریسندگی و بافندگی در ایران همانند بسیاری از صنایع دیگر به سرعت در حال رشد و ترقی میباشد و ایران توانسته است با احداث کارخانه های متعدد نساجی،ریسندگی و بافندگی را گسترش داده و حتی توانسته کالا های تولیدی خود را به کشور های دیگر نیز صادر نماید.

اکنون به جرأت می توان گفت که این صنعت بعد از صنعت نفت دومین صنعت بزرگ کشور محسوب می شود و با تلاش های بسیاری که در این زمینه شده است روز به روز در حال رشد و ترقی می باشد.

  1. تاریخچه صنعت ریسندگی و بافندگی:

فطرت ذاتی پوشش انسان اندیشمند در گذر زمان تفکر درباره تأمین این نیاز داشته است. با گذشت زمان انسان دریافته است که با تاباندن شاخه های برخی از درختان می توا ند آن ها را به صورت طناب در بیاورد و به وسیله آن طناب ها توانستند بسیاری از مشکلات خود را بر طرف کنند و بعدها با کشت پنبه و تاباندن آن توانستند طناب ها را به صورت نازکتر تولید نمایند که همان نخ نامیده می شود.

مدتها بعد یافتند که با نخ های تولید شده می توانند آن ها را به صورت تار و پود در کنار یکدیگر قرار داده و پارچه ببافند.آن ها ریسیدن و بافتن را با دستگاه ها و ابزار آلات ساده تجربه کردند.

دستگاه هایی که آن ها را در ابتدا با چوب می ساختند و به وسیله آن نخ و پارچه را تولید می کردند.آن ها دستگاه های ساخته شده توسط خود را با دست می چرخاندند و به سختی کار ریسیدن و بافتن را انجام می دادند.

آن ها پارچه های بافته شده را توسط رنگ های طبیعی موجود در طبیعت رنگ می کردند که در ابتدا بعد از شستن ، رنگ آنها از بین می رفت؛اما با تلاش های زیادی که انجام دادند توانستند رنگها را طوری با نخ ها ترکیب کنند که رنگ خود را حفظ کند. با تولید نخ و بافتن پارچه تحولی در پوشش انسان به وجود آمد.آن ها توانستند ا لیاف کانی و نباتی را در طبیعت شناخته و ا لیاف  مصنوعی را نیز کشف نمایند.آن ها با شناخت ا لیاف مصنوعی توانستند بیش از گذشته صنعت ریسندگی و بافندگی را گسترش داده و پارچه ها و لباس های متنوع را تولید نمایند.صنعت ریسندگی و بافندگی تنها به بافت پارچه محدود نشد و توانستند با استفاده از آن کالاهای دیگری همچون گلیم،فرش و پتو نیز تولید نماید.

صنعت ریسندگی و بافندگی از قرن یازدهم تا کنون مدام در حال پیشرفت و توسعه بوده است و هر دفعه با اختراع یک دستگاه جدید کار این صنعت متنوع شده و به صورت جدید تر و آسانتر از پیش کار خود را ادامه می دهد و حتی پارچه ها نیز در طول زمان دوره به دوره متنوع تر می شود و الیافی که در بافت آن ها به کار برده می شود،در طول زمان تغییر پیدا می کند.

دلایل تحولات صنعت نساجی به غیر از مسائل اقتصادی و تکنیکی تولید،به عوامل زیر نیز بستگی داشته است:

الف)ازدیاد سریع جمعیت در قرن نوزده و بیست سبب شد تا نیاز به افزایش تولید کارخانجات نساجی و در نتیجه افزایش تولید ماشین آلات نساجی،بیشتر می شود.

ب)پیشرفت سریع سایر صنایع و در نتیجه کمبود کارگر و بالا رفتن دستمزد در این صنایع باعث شده که کارگران صنعت نساجی به صنایع دیگر روی آورند.در این مورد تنها راه حل عملی،اتوماتیک کردن ماشین ها برای کم کردن نیاز به کارگر و به موازات آن افزایش تولید ماشین آلات به منظور قادر ساختن کارخانجات تولیدی به پرداخت دستمزد بیشتر بود .

ج)بالا رفتن تبدیل ماشینی و تحول روز افزون در زندگی عامه مردم سبب شد تا میزان مصرف منسوجات سرانه افزایش یابد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:17 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی نساجی تولید نخ و پارچه در كارخانجات نساجی خوی

گزارش كارآموزی نساجی تولید نخ و پارچه در كارخانجات نساجی خوی

گزارش كارآموزی نساجی تولید نخ و پارچه در كارخانجات نساجی خوی در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی صنایع

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی نساجی تولید نخ و پارچه در كارخانجات نساجی خوی در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

 

بشر از نخستین روز خلقت به فكر تولید پوشاك برای خود بوده و در این راه تلاش بسیار نموده است كه ثمره آن را می توان از تنوع فوق العاده پوشاك در طول تاریخ به ویژه در عصر حاضر مشاهده كرد. صنعت نساجی در ایران سابقه چند هزار ساله دارد. این صنعت در ایران در قرن یازدهم هجری تقریباً با صنعت نساجی سایر كشورهای جهان همگام بود. امروزه پیشرفت و تحولات قرون اخیر سبب شده است كه بشر با روی آوردن به خواص فیزیكی مواد و با بكارگیری ذوق و هنر خود در صنعت نساجی تحولات شگرفی را ایجاد كند.

یكی از قسمت های مهم در صنعت نساجی، قسمت مقدمات بافندگی و بافندگی می باشد كه از اهمیت فراوانی برخوردار است و با پیشرفت در زمینه تولید ماشین های بافندگی امروزه پارچه هایی با كیفیت بالاتر را      می توان ایجاد نمود.

 

فصل اول

مقدمه

كارخانجات نساجی خوی (شركت سهامی عام) با سرمایه بانك صنعت و معدن در سال 1363 به منظور تولید سالانه 4300 تن نخ و 10 میلیون پارچه تكمیل شده (لباس، پیراهن و ملحفه ای) با هدف اشتغال حدود یك هزار نفر تأسیس گردید.

 

موقعیت جغرافیایی طرح

كارخانه در زمینی به وسعت یك صد هكتار در كیلومتر 20 جاده           خوی مرند واقع در استان آذربایجان غربی احداث شده است كه از جاده اصلی یك كیلومتر فاصله دارد.

این واحد از مراكز هر یك از استان های آذربایجان غربی و شرقی 150 كیلومتر فاصله داشته كه این مسافت با اتومبیل در زمانی كمتر از دو ساعت قابل طی می باشد، با توجه به فاصله هوایی و زمینی از تهران حدود سه تا چهار ساعت می توان طی نمود.

از خصوصیات ویژه كارخانجات نساجی خوی نزدیكی آن به مرزهای خروجی كشور است، به طوری كه از مرز بازرگان 120 كیلومتر، از مرز جلفا 60 كیلومتر، از مرز رازی كه ایستگاه راه آهن ارتباط استان وان و تركیه   می باشد 90 كیلومتر فاصله دارد كه به سهولت، تولیدات این شركت قابل صدور از هر یك از مرزهای فوق الذكر می باشد.

هدف از ایجاد كارخانجات:

1- محرومیت زدایی

2- ایجاد اشتغال

3- كمك به توسعه صنعتی و شكوفایی اقتصاد كشور

4- حركت در جهت قطع وابستگی و كمك به تحقق امر صادرات غیر نفتی

* این پروژه با جذب 34 میلیون مارك ارز فاینانس، ماشین آلات بخش مقدمات ریسندگی و مقدمات بافندگی را از بهترین سازندگان سوئیس و آلمانی تأمین نموده است در مهرماه 1371 گشایش اعتبار گردیده و پس از حدود شش ماه، ماشین آلات شروع به حمل و ترخیص گردید. نصابان خارجی از فروردین 1373 نسبت به نصب و راه اندازی ماشین آلات اقدام نمودند و در مردادماه سال 1373 به اتمام رسیده و در ماه های شهریور و مهر تولید آزمایشی شروع شد.

از آبان ماه سال 73 بخش ریسندگی شروع به تولید نموده است و در شهریورماه سال 74 با ظرفیت كامل تولید ریسندگی توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای هاشمی رفسنجانی افتتاح گردید.

ماشین آلات بافندگی كارخانه به تعداد 180 دستگاه در سال 75، از كارخانه غدیر خریداری شده و در سال 76 نصب و راه اندازی گردیده است و در شهریورماه سال 76 توسط وزیر محترم صنایع آقای مهندس شافعی بخش بافندگی افتتاح گردیده است.

قسمت بافندگی در سال 1376 نصب و راه اندازی شده كه شامل 3 بخش اصلی به شرح زیر است:

1) مقدمات بافندگی شامل یك دستگاه چله پیچی بخشی و یك دستگاه      چله پیچی مستقیم و یك دستگاه آهارزنی ساخت آلمان می باشد كه چله مورد نیاز بافندگی را تأمین می نماید.

2) بافندگی دپیری كه در حال حاضر 140 دستگاه می باشد (در ابتدا 180 دستگاه بود كه در سال 79 تعداد 40 دستگاه فروخته شد تا ماشین های جدید (سولزر) ساخت سوئیس جایگزین آنها شود). ماشین های فوق ساخت كارخانه غدیر تحت لیسانس سوئیس می باشد و طی سال های اخیر و در این قسمت به طور متوسط سالانه 5/4 میلیون متر پارچه تولید شده است.

3) بافندگی پروژ كتایل كه در حال حاضر شامل 30 دستگاه ماشین بافندگی دو عرض مدرن ساخت سوئیس می باشد كه در سال 80 نصب شده است و برای بافت پارچه های نگین چین در نظر گرفته شده است.

ماشین آلات قسمت رنگرزی و آهار چله و تكمیل پارچه جین نیز در حال نصب می باشد كه با راه اندازی آن امكان تولید پارچه جین رنگی تكمیل شده به وجود خواهد آمد. ماشین آلات این قسمت شامل یك دستگاه چله پیچی مستقیم، یك دستگاه رنگرزی و آهار و یك دستگاه تكمیل پارچه ساخت آلمان می باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:16 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی در شركت سایپا PRETRITEMENT

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی در شركت سایپا PRETRITEMENT

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی در شركت سایپا PRETRITEMENT در 80 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات80
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی شیمی

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی در شركت سایپا  PRETRITEMENT در 80 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

          مقدمه

صنایع خودروسازی در كشور یكی از فعالترین واحدهای تولیدی می باشد كه ثبات این روند و چشم انداز ورود به بازار رقابت لزوم استفاده از تكنولوژی روز را می طلبد.

از طرفی حساسیت كاربرد قطعات متعدد خودرو ایجاب می كند  كه مسئله خوردگی در آنها چه از بعد فنی و چه از جنبه تزیینی و اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.صنعت خودروسازی به دلیل شرایطی نظیر :
قرار گرفتن فلزات گوناگون در كنار یكدیگر جریان انواع سیالات داخلی و شرایط محیطی آلوده مستعد به وقوع انواع خوردگی میباشد.

به منظور پیش گیری از روشهای زیر استفاده می كنند:

    بهبود طراحی
    انتخاب مواد جدید
    روشهای پیشرفته ی مهندسی سطح
    ممانعت كننده ها


در فن آوری ساخت بدنه ی خودرو هنوز از فولاد ساده كربنی به عنوان ماده اصلی تشكیل دهنده بدنه استفاده می شود. این ورقها باید قابلیت شكل پذیری ,  یكنواختی و رنگ پذیری و مقاومت به خوردگی مناسبی را داشته باشند.



آماده سازی فلز – فن تمیز كاری و پوشش

بشر هنوز به طور كامل وارد عصر پلاسیك نشده است. فلزات هنوز نقش عمده ای در تولید وساختمان دارند واحتمال دارد سالهای بیشتری این نقش را بازی كند.

ادامه این وضعیت ناشی از مجموعه خواصی چون استحكام ‚ ماشینكاری ‚ فراوانی با صرفه بودن و قابلیت برگشت آنها در چرخه باسازی می باشد . مع الصف با وجود مجموعه كیفیتهای مطلوب یاد شده باید متذكر شویم كه فلزات دارای معایب مخصوص به خود میباشد . منشا فلزات سنگهای معدن آنها (گاهی مواقع اكسیدها )میباشند .وآنها را به روشهای شیمیایی و الكتروشیمیایی استخراج میكنند . اما تمایلی قوی به برگشت به حالت اكسید در اولین فرصت مناسب نشان می دهند.

سالانه میلیاردها پوند به منظور جلو گیری از این برگشت خرج می شود و جامعه در ابعاد وسیعی آگاهی لازم را دارد .برای مثال نقشی كه به وسیله رنگ ایفا می گردد هم به عنوان محافظ از خوردگی و هم به منظور تزیینات وآنچه را كه افراد معدودی حتی افراد صاحب نظر جامعه تشخیص می دهند آنستكه این مسئله مستلزم تكنولوژی جامعه أی در زمینیه عمل آوردن سطوح فلزی برای اصلاح آنها به منظور های متعدد از جمله حفاظت خوردگی ‚بهبود چسبندگی رنگ ‚ روانكاوی بهتر و اصلاح خواص التریكی انها می باشد .

عملا روی تمام وسائل فلزی كه هر روز مصرف می شوند ‚ مقداری آماده سازی انجام  شده است . این وسائل عبارتند از سواریها ‚ اتوبوسها ‚ ماشینهای لباس شویی ‚ یخچالها ‚ دوچرخه ها هواپیما ها ‚ پیچ ومهرها ‚ مبلمانهای فلزی ‚ تراكتور ها ‚ جاروبرقی ‚ كامیونها ‚ قطعات سبك ‚ رادیاتورهای حرارت مركزی ‚ سیمهای فولادی ‚ لوله وقابهای پنجرهای فولادی .

در واقع به احتمال زیاد مردم از اهمیت آماده سازی مناسب با خبرند ‚ به عبارتی دیگر وقتی كه آنها با شاهدی از آماده سازی غیر مطلوب فلزی مانند خوردگی زودرس بدنه های اتومبیل روبرو می شوند ‚ احساس منفی پیدا می كنند .

از طرف دیگر با كمال تاسف در بین بعضی تولید كنندگان این گرایش وجود دارد كه آماده سازی بیشتر به عنوان كار ضروری نامطلوب ( هزینه بردار ) تلقی گردد تا یك تكنولوژی دقیق و الزامی در جریان تولید .




فسفاته كاری

فسفاته كاری گسترده ترین شكل آماده سازی فلز می باشد . اولین فعالیت عمده در تهیه نوشته ای راجع به این موضع توسط ماكسیا  ( MACCIA ) در سال 1942و ماچو (MACHU) در سال 1950 صورت گرفت . واما تا سال 1974 نوشته دیگری ارائه نگردید و در آن سال مجلدهای تازه تری توسط لورین (LORIN ) در فرانسه و راوش (RAVSCH ) در آلمان منتشر شد. هر دو این مطالعات زمینه ای عالی را درباره ی موضوع فراهم كردند .

اما در طی سالهای گذشته چنان پیشرفتی شده است كه نیاز برای یك مجلدی كه پیشرفت های تازه و تكامل یافته را دوره كند و متتم كارهای اولیه نباشد احساس می شد .

پیشرفت های حائز اهمیت در تكنولوژی در طی چند سال گذشته شامل تغییرات عمده ای در تكنولوژی رنگ شده از جمله رنگ آمیزی كاتدی و پوشش پودر ‚ كه تغییرات مربوط را در عمل آماده سازی ‚ ایجاب می كند .

نیاز به صرفه جویی در انرژی مصرفی ‚ ارائه سیستمهای دمای پایین را فراهم كرده است . با وجود این نیاز به كیفیت بیشتر باعث شده كه تولید كنندگان در جستجوی استانداردهای عملكرد بالاتری باشند .

واحد چربی گیری و فسفاته به روش اسپری باید طوری طراحی شوند كه احتیاجات زیر را برآورده كند

1-دارا بودن ظرفیت اسپری كافی و پوشش دادن كامل به وسیله تك نازلهای مختلف

2- دارا بودن فشار كافی برای اطمینان از اثر مكانیكی  لازم برای چربی گیری و آبكشی

3- داشتن گرمای كافی و قابلیت تنظیم دما در چربی گیری و فسفاته

4-امكان كنترل دقیق حوض از طریق چك كردن روتین و احیاناً افزودن مواد شیمیایی زمان لازم برای ماندن در این محلها بایستی با سرعت خط تولید و اندازه قطعه تنظیم شود این فواصل باید تا حد اندازه كوتاه باشد تا از خشك شدن مواد افزوده شده در مراحل مختلف جلوگیری شود.

برای گرم كردن تانك فسفاته و چربی گیریها توسط مبدلهای حرارتی ساخته شده از فولاد زنگ نزن استفاده می شود.

فسفاته كردن بدنه عبارت است از ایجاد یك لایه حفاظتی به كمك تركیبات فسفردار به منظور نگاهداشتن آنها از تاثیر اكسژن هوا و همچنین افزایش قدرت چسبندگی رنگی كه بعداً بر روی آن قرار می گیرد . بدنه مورد نظر  را پس از تمیز كاری و چربی زدایی فسفاته می كنند. لایه فسفاته چون خلل و فرج دارد قدرت چسبندگی كه رویه رنگی را كه بعدا رنگ امیزی خواهد شد افزایش ماده و خط رنگ زدن  را كاهش می دهد .

این سطح متخلخل و ناهموار را باید به نحوی تصحیح كرد فسفات دار كردن  یكی از روشهای آماده سازی پر ثمری است كه به وسیله آن لایه ی از فسفات به صورت یك پوشش شیمیایی بر روی سطح ایجاد می شود.

فسفات از یك طرف چسبندگی خوبی با فلز دارد واز طرف دیگر با رنگها سازگاری نشان می دهد . لایه فسفات دار برای قبول رنگ بیشترین سطح ناهمواریها را ایجاد می كند. بنابراین فسفات دار كردن را باید نوعی آماده سازی سطح دانست چرا كه چسبندگی به رنگ بعدی بهتر است, همچنین می توان آن را یك نوع آستر به حساب آورد زیرا كه اولین لایه است كه روی سطح قرار می گیرد.

در واقع نقش پوششهای فسفات دار, تبدیل سطح فلز به یك سطح جدید غیر فلزی است كه فسفات دار كردن در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل كاربرد پوشش فسفاته را می توان چنین دانست كه با این روش هم سطح آماده قبول و نگهداری پوشش بعدی می شود و هم آن را در مقابل خوردگی حفاظت می كند.                                  مقدمه

صنایع خودروسازی در كشور یكی از فعالترین واحدهای تولیدی می باشد كه ثبات این روند و چشم انداز ورود به بازار رقابت لزوم استفاده از تكنولوژی روز را می طلبد.

از طرفی حساسیت كاربرد قطعات متعدد خودرو ایجاب می كند  كه مسئله خوردگی در آنها چه از بعد فنی و چه از جنبه تزیینی و اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.صنعت خودروسازی به دلیل شرایطی نظیر :
قرار گرفتن فلزات گوناگون در كنار یكدیگر جریان انواع سیالات داخلی و شرایط محیطی آلوده مستعد به وقوع انواع خوردگی میباشد.

به منظور پیش گیری از روشهای زیر استفاده می كنند:

    بهبود طراحی
    انتخاب مواد جدید
    روشهای پیشرفته ی مهندسی سطح
    ممانعت كننده ها


در فن آوری ساخت بدنه ی خودرو هنوز از فولاد ساده كربنی به عنوان ماده اصلی تشكیل دهنده بدنه استفاده می شود. این ورقها باید قابلیت شكل پذیری ,  یكنواختی و رنگ پذیری و مقاومت به خوردگی مناسبی را داشته باشند.



آماده سازی فلز – فن تمیز كاری و پوشش

بشر هنوز به طور كامل وارد عصر پلاسیك نشده است. فلزات هنوز نقش عمده ای در تولید وساختمان دارند واحتمال دارد سالهای بیشتری این نقش را بازی كند.

ادامه این وضعیت ناشی از مجموعه خواصی چون استحكام ‚ ماشینكاری ‚ فراوانی با صرفه بودن و قابلیت برگشت آنها در چرخه باسازی می باشد . مع الصف با وجود مجموعه كیفیتهای مطلوب یاد شده باید متذكر شویم كه فلزات دارای معایب مخصوص به خود میباشد . منشا فلزات سنگهای معدن آنها (گاهی مواقع اكسیدها )میباشند .وآنها را به روشهای شیمیایی و الكتروشیمیایی استخراج میكنند . اما تمایلی قوی به برگشت به حالت اكسید در اولین فرصت مناسب نشان می دهند.

سالانه میلیاردها پوند به منظور جلو گیری از این برگشت خرج می شود و جامعه در ابعاد وسیعی آگاهی لازم را دارد .برای مثال نقشی كه به وسیله رنگ ایفا می گردد هم به عنوان محافظ از خوردگی و هم به منظور تزیینات وآنچه را كه افراد معدودی حتی افراد صاحب نظر جامعه تشخیص می دهند آنستكه این مسئله مستلزم تكنولوژی جامعه أی در زمینیه عمل آوردن سطوح فلزی برای اصلاح آنها به منظور های متعدد از جمله حفاظت خوردگی ‚بهبود چسبندگی رنگ ‚ روانكاوی بهتر و اصلاح خواص التریكی انها می باشد .

عملا روی تمام وسائل فلزی كه هر روز مصرف می شوند ‚ مقداری آماده سازی انجام  شده است . این وسائل عبارتند از سواریها ‚ اتوبوسها ‚ ماشینهای لباس شویی ‚ یخچالها ‚ دوچرخه ها هواپیما ها ‚ پیچ ومهرها ‚ مبلمانهای فلزی ‚ تراكتور ها ‚ جاروبرقی ‚ كامیونها ‚ قطعات سبك ‚ رادیاتورهای حرارت مركزی ‚ سیمهای فولادی ‚ لوله وقابهای پنجرهای فولادی .

در واقع به احتمال زیاد مردم از اهمیت آماده سازی مناسب با خبرند ‚ به عبارتی دیگر وقتی كه آنها با شاهدی از آماده سازی غیر مطلوب فلزی مانند خوردگی زودرس بدنه های اتومبیل روبرو می شوند ‚ احساس منفی پیدا می كنند .

از طرف دیگر با كمال تاسف در بین بعضی تولید كنندگان این گرایش وجود دارد كه آماده سازی بیشتر به عنوان كار ضروری نامطلوب ( هزینه بردار ) تلقی گردد تا یك تكنولوژی دقیق و الزامی در جریان تولید .




فسفاته كاری

فسفاته كاری گسترده ترین شكل آماده سازی فلز می باشد . اولین فعالیت عمده در تهیه نوشته ای راجع به این موضع توسط ماكسیا  ( MACCIA ) در سال 1942و ماچو (MACHU) در سال 1950 صورت گرفت . واما تا سال 1974 نوشته دیگری ارائه نگردید و در آن سال مجلدهای تازه تری توسط لورین (LORIN ) در فرانسه و راوش (RAVSCH ) در آلمان منتشر شد. هر دو این مطالعات زمینه ای عالی را درباره ی موضوع فراهم كردند .

اما در طی سالهای گذشته چنان پیشرفتی شده است كه نیاز برای یك مجلدی كه پیشرفت های تازه و تكامل یافته را دوره كند و متتم كارهای اولیه نباشد احساس می شد .

پیشرفت های حائز اهمیت در تكنولوژی در طی چند سال گذشته شامل تغییرات عمده ای در تكنولوژی رنگ شده از جمله رنگ آمیزی كاتدی و پوشش پودر ‚ كه تغییرات مربوط را در عمل آماده سازی ‚ ایجاب می كند .

نیاز به صرفه جویی در انرژی مصرفی ‚ ارائه سیستمهای دمای پایین را فراهم كرده است . با وجود این نیاز به كیفیت بیشتر باعث شده كه تولید كنندگان در جستجوی استانداردهای عملكرد بالاتری باشند .

واحد چربی گیری و فسفاته به روش اسپری باید طوری طراحی شوند كه احتیاجات زیر را برآورده كند

1-دارا بودن ظرفیت اسپری كافی و پوشش دادن كامل به وسیله تك نازلهای مختلف

2- دارا بودن فشار كافی برای اطمینان از اثر مكانیكی  لازم برای چربی گیری و آبكشی

3- داشتن گرمای كافی و قابلیت تنظیم دما در چربی گیری و فسفاته

4-امكان كنترل دقیق حوض از طریق چك كردن روتین و احیاناً افزودن مواد شیمیایی زمان لازم برای ماندن در این محلها بایستی با سرعت خط تولید و اندازه قطعه تنظیم شود این فواصل باید تا حد اندازه كوتاه باشد تا از خشك شدن مواد افزوده شده در مراحل مختلف جلوگیری شود.

برای گرم كردن تانك فسفاته و چربی گیریها توسط مبدلهای حرارتی ساخته شده از فولاد زنگ نزن استفاده می شود.

فسفاته كردن بدنه عبارت است از ایجاد یك لایه حفاظتی به كمك تركیبات فسفردار به منظور نگاهداشتن آنها از تاثیر اكسژن هوا و همچنین افزایش قدرت چسبندگی رنگی كه بعداً بر روی آن قرار می گیرد . بدنه مورد نظر  را پس از تمیز كاری و چربی زدایی فسفاته می كنند. لایه فسفاته چون خلل و فرج دارد قدرت چسبندگی كه رویه رنگی را كه بعدا رنگ امیزی خواهد شد افزایش ماده و خط رنگ زدن  را كاهش می دهد .

این سطح متخلخل و ناهموار را باید به نحوی تصحیح كرد فسفات دار كردن  یكی از روشهای آماده سازی پر ثمری است كه به وسیله آن لایه ی از فسفات به صورت یك پوشش شیمیایی بر روی سطح ایجاد می شود.

فسفات از یك طرف چسبندگی خوبی با فلز دارد واز طرف دیگر با رنگها سازگاری نشان می دهد . لایه فسفات دار برای قبول رنگ بیشترین سطح ناهمواریها را ایجاد می كند. بنابراین فسفات دار كردن را باید نوعی آماده سازی سطح دانست چرا كه چسبندگی به رنگ بعدی بهتر است, همچنین می توان آن را یك نوع آستر به حساب آورد زیرا كه اولین لایه است كه روی سطح قرار می گیرد.

در واقع نقش پوششهای فسفات دار, تبدیل سطح فلز به یك سطح جدید غیر فلزی است كه فسفات دار كردن در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل كاربرد پوشش فسفاته را می توان چنین دانست كه با این روش هم سطح آماده قبول و نگهداری پوشش بعدی می شود و هم آن را در مقابل خوردگی حفاظت می كند.
















 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:16 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی نساجی تولید پارچه در کارخانجات نساجی بروجرد

گزارش كارآموزی نساجی تولید پارچه در کارخانجات نساجی بروجرد

گزارش كارآموزی نساجی تولید پارچه در کارخانجات نساجی بروجرد در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات55
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی صنایع

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی نساجی تولید پارچه در کارخانجات نساجی بروجرد در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

 

   موقعیت جغرافیایی کارخانه                                                                                           

        طرز قرار گیری قسمت های مختلف کارخانه                                                                   

                    چارت سازمانی                                                                                                                 

          نمودار مسیر تولید محصولات کارخانه                                                                               

               مقدمات وتکمیل پارچه بافته شده                                                                                       

                  رنگرزی                                                                                                                           

            آزمایشگاه کنترل کیفیت و رنگ                                                                                        

                            چاپ                                                                                                                                       

                                کنترل کیفیت پارچه                                                                                                                

                                     گرمایش                                                                                                                                  

                                       تهویه                                                                                                                                       

 

 

موقعیت جغرافیایی کارخانه:

 کارخانه نساجی بروجرد درشمال شرقی شهرستان بروجرد واقع شده است واین شرکت درسال 1364تاسیس گردیده است ودرسال 1368به بهره برداری رسیده است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:16 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی نرم افزار كامپیوتر بررسی مقدماتی تداركات و سیستم انبارها در سازمان نقشه برداری كشور

گزارش كارآموزی نرم افزار كامپیوتر بررسی مقدماتی تداركات و سیستم انبارها در سازمان نقشه برداری كشور

گزارش كارآموزی نرم افزار كامپیوتر بررسی مقدماتی تداركات و سیستم انبارها در سازمان نقشه برداری كشور در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی نرم افزار كامپیوتر بررسی مقدماتی تداركات و سیستم انبارها در سازمان نقشه برداری كشور در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه ای بر كارآموزی

در زمینه اجرای كارآموزی اینجانب در سازمان نقشه برداری كشور درخصوص امكان سنجی، طراحی، ایجاد سیستم انبار اداره تدراكات گزارش حاضر بعنوان «كارآموزی» تهیه شده و جهت نمایاندن تصویر كلی و همه جانبه فعالیتهای اداره تدارك، نه تنها سیستم انبار بلكه كلیه سیستم های موجود مورد شناخت قرارگرفته اند این گزارش حاصل مصاحبه با پرسنل اداره تداركات و بازدید عینی از فعالیتهای این اداره می باشد. ارتباطات اداره تداركات بامحیط بیرونی شامل مدیریتها و واحدهای سازمان نقشه برداری و خارج از سازمان نیز دراین گزارش ملحوظ نظر واقع شده است ولی با توجه به گسترش سازمان نقشه برداری و سیستم های اداری و مالی آن سازمان از فعالیتهای اداره تداركات گزارش تهیه گردیده این گزارش شامل نتایج و ادامه فعالیتهای مذكور در سایر واحدهای سازمان نمی باشد و صرفاً در حیطه فعالیتهای اداره تداركات تهیه شده است، جهت ارائه بهتر ارتباطات و گردش اطلاعات اداره تداركات از تكنیك «نمودارهای مفهومی گردش اطلاعات» (DFD) استفاده شده است تاكلیه ارتباطات و ورودیها و خروجیهای سیستم فعلی به سهولت دردسترس خواننده قرار گیرند.

درقسمتهای دیگر گزارش، شرح ورودیها و خروجیها (فرمها، اطلاعات، درخواستها و ) و شرح كلیه فعالیت هریك از واحدهای اداره تداركات ذكر گردیده است.

قسمت اشكالات و نارسائیها شامل نتیجه گیری از آن بخش ازروشهای انجام كار است كه غیرمنطقی و غیراصولی بوده و یا اطلاعات و نحوه گردش اطلاعات جهت انجام صحیح و به موقع امور ناكافی تشخیص داده شده است.

 قسمت اول جایگاه سازمانی و تشكیلات اداره تداركات

  1. جایگاه سازمانی اداره تداركات درسازمان نقشه برداری كشور

1-1-تداركات به عنوان یكی از ادارات امور اداری و خدمات درحوزه معاونت مالی اداری سازمان نقشه برداری جای دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:16 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی مدیریت صنایع در شرکت صنعتی شوفاژ کار

گزارش كارآموزی مدیریت صنایع در شرکت صنعتی شوفاژ کار

گزارش كارآموزی مدیریت صنایع در شرکت صنعتی شوفاژ کار در 62 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات62
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی صنایع

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مدیریت صنایع در شرکت صنعتی شوفاژ کار در 62 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب


مقدمه و تاریخچه
تولیدات شرکت
محصولات صادراتی
اهداف کیفی شرکت

فصل اول


- کوره ها
کوبلهای مسی و سیستم آبگرد
سیستم آبگرد
سیستم مکش غبارهای و گازها
جداره نگهدارنده و یوقهای کوره القایی
وظایف یوقها
جداره نسوز
بلوک استارت ( Strat Block )
آلیاژ سازی و آنالیز ذوب
نمونه گیری
جدول آنالیز ترکیبی شیمیایی ذوب
محاسبه میزان کربن
محاسبه میزان فروسیلیسم مصرفی
Basket یا سبد
سلاکس ( سرباره ساز )
تنظیم برق کوره
کوره بارریز
نکاتی در مورد کوره بارریز
مهارت های فنی ابزار بارریز

فصل دوم
ماهیچه سازی
مقدمه
مواد افزودنی
روشهای ماهیچه سازی
دستورالعمل ماهیچه سازی ترموشک
دستورالعمل
نقش مواد اوفزودنی
دستورالعمل ماهیچه سازی به روش Cold Box
هدف
دستورالعمل کار

فصل سوم
قالبگیری ( فرم گیری )
مقدمه
اشکالات تکنولوژیکی و متالوژیکی تولید قطعات در قالبهای موقت
روشهای مختلف قالبگیری موقت
طرح قالب
انواع ماشینهای قالبگیری مورد استفاده در صنعت
مکانیسم اصلی ماشینها
قالبگیری در خط تولید 400-1
قالبگیری در خط تولید 500-1

فصل چهارم
ماسه سازی
دستورالعمل سازی ماسه فرمگیری
هدف
مسئولیتها
شرح
برگشت ماسه کهنه بعد از ریخته گری
ذخیره مواد ماسه سازی در بونکرها
حمل مواد به میکسرها به میزان معین و عمل مخلوط کردن به همراه ماسه
عمل پورد کردن (Conditioner)

فصل پنجم
شات بلاست و تست آب
شات بلاست (Shot blast)
تست آب
عیوب ریخته گری قطعات
1- نیامد (misrum)
2- پلیسه (Joint flash)
3- کم آمد (Poured short)
4- راهگاه شکن ( Broken Casting)
5- خیز ماهیچه
6-  تبرید الماسه ( Chill )
7- ماسه سوزی (Burn on )
8- ماسه شویی ( Erosion cut )
9- ماسه ریزی ( MOld drob )
10- جوشیدگی ( Boiling )

فصل ششم
تکمیل دیگ و طراحی قالب
مسیر گردش آب در دیگ تکمیل شده
جنس دیگها
طراحی قالب

فصل هفتم
آزمایشگاه
آزمایشات ماسه قالبگیری
1- آزامیش عبور گاز
2- آزمایش قابلیت تراکم پذیری
3- آزمایش استحکام فشاری
4- آزمایش تعیین درصد کربن پودر ذغال ماسه تر
آزمایشهای تعیین ترکیب شیمیایی ذوب
دستگاه کوانتومتر

 

مقدمه و تاریخچه

این شرکت در سال 1355 توسط حاج علی اصغر حاجی بابا تاسیس شد. ابتدا شرکت در زمینی به مساحت حدودا پنجاه هزار متر مربع و زیر بنای چهل هزار متر مربع در سال 1350 کلنگ خورده و در سال 1355 به طور رسمی راه اندازی می شود. این کارخانه در سالهای بد یک طرح توسعه داشت که بر اساس آن خطوط تولید ماهیچه (ترموشوک) و شات بلاست و قالبگیری به دو خط افزایش یافته است.

این شرکت در زمینه تولید انواع دیگهای چدنی شوفاژخانه و نیز پکیج (package) فعالیت دارد. میزان تولید ذوب در این کارخانه 70-60 تن در روز  و حدود 17000 تن در سال است. این شرکت دارای پنج سوله بزرگ است و پرسنل آن حدود 300 نفر می باشد.ماشین آلات، تجهیزات و دانش فنی تولید از کارخانه آهلمن آلمان خریداری و تولید تحت لیسانس این شرکت آلمانی آغاز گردید. در شروع تولید مواد اولیه مورد نیاز از خارج تامین می شد اما به مرور شرکت استفاده از مواد اولیه داخلی را در دستور کار خود قرار داد. به طوریکه امروزه کلیه مواد اولیه به استثنای کربن از منابع داخلی تامین می شود. مهمترین مواد اولیه مصرفی در شرکت عبارتند از: ماسه سیلیسی،  بنتونیت ، پودرزغال، فروسیلیسیم، فرومنگنز، رزین ترموشوک، رزین کلدباکس (Cold box)، آهن قراضه و کربن.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:16 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی كنترل فیزیكی و شیمیایی دارو در شركت داروسازی

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی كنترل فیزیكی و شیمیایی دارو در شركت داروسازی

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی كنترل فیزیكی و شیمیایی دارو در شركت داروسازی در 207 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات207
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی شیمی

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی شیمی كاربردی كنترل فیزیكی و شیمیایی دارو در شركت داروسازی در 207 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:15 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی مکانیک خط تولید، ساخت و مونتاژ وانت پیكان در شركت ایران خودرو

گزارش كارآموزی مکانیک خط تولید، ساخت و مونتاژ وانت پیكان در شركت ایران خودرو

گزارش كارآموزی مکانیک خط تولید، ساخت و مونتاژ وانت پیكان در شركت ایران خودرو در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات55
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مکانیک خط تولید، ساخت و مونتاژ وانت پیكان در شركت ایران خودرو در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه:

 

صنعت خودروسازی یكی از كارخانجات تولید خودرو بنام ایران خودرو (ایران ناسیونال) می باشد.

ایران خودرو یك شركت با سهامی عام و زیر نظر وزارت صنایع سنگین می باشد كه یكی از قدیمی‌ترین و شاید هم اولین تولید كنندة خودرو در ایران می باشد.

این شركت در ابتدا اقدام به تولید خودروی ملی یعنی پیكان نموده است كه البته در ابتدا امتیاز این شركت متعلق به یكی از شركتهای انگلیسی كه بعد از چندین سال كشور ما این امتیاز را خریداری كرد و مستقیماً شروع به ساخت تولید و مونتاژ این خودرو نمود و هم اكنون در شركت ایران خودرو، ماشینهای زیادی از جمع پیكان سواری، وانت پیكان، مینی‌بوس، اتوبوس و جدیداً پیكان RD  و پژو GL405 و GLX می باشد. كه البته پژو 405 خودروی فرانسوی می باشد و شركت امتیاز آن را خریداری كرده است و با وارد كردن بعضی لوازم ساخت آن شروع به ساخت و تولید و مونتاژ این خودرو نموده است و پیكان جدید یعنی همان پیكان RD نیز طرح ظاهری آن همان طرح ظاهری پژو می باشد ولی موتور آن موتور پیكان می باشد كه اجازه ساخت آن رانیز از كشور فرانسه دریافت نموده‌اند و ناگفته نماند كه بدنه و اسكلت آن در خود شركت تهیه و ساخته می شود . و اما این گزارش مربوط می شود به تولید وانت پیكان كه یكی از تولیدات شركت ایران خودرو می باشد .

وانت به خودروایی كه بیشتر برای كار باربری و در واقع برای حمل و نقل كالا به میزان معین ساخته می شود . كه جریان ساخت آن تقریباً بجز قسمت تكمیل كاری مابقی كه شامل اسكلت سازی، صافكاری ،‌نقاشی، تزئینات ،‌مكانیكی می باشد همه و همه در سالن 1 این شركت یعنی در یك سالن انجام می‌پذیرد. تولید خودوروی وانت دراین سالن به سه بخش نیمه‌اول تولید، نقاشی یا رنگ‌كاری ونیمه دوم تقسیم كرده‌اند و یك قسمت دیگر به نام تكمیل كاری كه در سالن دیگری كه در مجاورت همین سالن قرار دارد انجام می‌گیرد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 1:15 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد