paperdownfile

محصولات دانشجویی

گزارش کارآموزی مکانیک در مجتمع كارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

گزارش کارآموزی مکانیک در مجتمع كارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

گزارش کارآموزی مکانیک در مجتمع كارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی مکانیک در مجتمع كارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست


1-مقدمه                                                                    

2-سیستم شاسی و بدنه و ترمز پژو 405                              

3-سیستم فرمان هیدرولیكی پژو 405                                 

4-سیستم فنربندی پژو 405                                            

5-سیستم سوخت رسانی                                                 

6-سیستم خنك كار پیكان و پژو 405                                 

7-سیستم انتقال قدرت در پژو 405                                    

8-جمع آوری موتور                                                               

خلاصه ای بر ترمزهای ABS                                               

ترمزهای ضد بلوكه ABS                                                   

اساس كار سیستم ABS                                                    

ترمزهای ABS در خودروهای سنگین                                    

ABS در شركتهای بزرگ خودروسازی                                   

اصول هیدرولیك                                                           

ترمز پر قدرت كلسی – هیز                                                       

                              


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:07 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی مکانیک در نمایندگی ایران خودرو

گزارش کارآموزی مکانیک در نمایندگی ایران خودرو

گزارش کارآموزی مکانیک در نمایندگی ایران خودرو در 65 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات65
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی مکانیک در نمایندگی ایران خودرو در 65 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه:


در واقع پیكان اولین تجربه ایران از تولید خودرو انبوه بود در ابتدا كلیه قطعات این خودرو از تالبوت انگلستان خریداری و فقط در ایران عملیات مونتاژ، جوشكاری و رنگ آمیزی روی ان صورت می گرفت. از سال 1347 ایران خودرو ساخت بسیاری از قطعات از جمله قالب اتاق، بدنه و درب ها و صندلی و ... را در ایران آغاز كرده و تا جایی پیش رفت كه هم اكنون 98 در صد آن را در داخل كشور می سازد این خودرو طی سه دهه عمر خود در ایران د رمدلهای كار، دولوكس، تاكسی، جوانان، وانت و استیشن تولید شده است. از دیگر تولیدات ایران خودرو ناسیونال خودرو سواری هیلمن با موتور اونجر بود كه شباهت زیادی به پیكان داشته و فقط طی سالهای 57-55 تولید شد.
در نهایت پس از جنگ و در سالهای 65 خط تولید پیكان كلاً از تالبوت خریداری و به ایران انتقال یافت و اكنون نیز تولید می شود . اما از سوی دیگر شركت ایران خودرو كه در اواسط 50 درنظر داشت تا خط تولید پژو را وارد كرده و با وقوع انقلاب و جنگ این تصمیم را تا سال 99 به عقب انداخته بود و با پایان جنگ همكاریهای گسترده ای را با پژو آغاز كرد و در سال 69 این خودرو با همكاری پژو و دو محصول پیكان 1800 با موتور پژو 405 و پژو 405 GL كه به عنوان خودرو سال 1987 جایگزین پژو 405 GL شد . ایران خوردو در سال 77 پیكان آردی با تركیب موتور پیكان و اتاق پژو 405GL و در سال 78 پیشرفته ترین خودرو و تولیدیش یعنی پرشیا را به همراه استیشن 405 GLX به بازار به عرضه كرد و همچنین در سال 70 تعدادی محدود پژو 205 به طور آزامیشی تولید كرد . و در ادامه فعالیتهای خود خودروی ملی سمند را در اواسط سال 80 در عید سعید غدیر خم به وسیله رئیس جمهور خط تولید آن افتتاح شد و در اوایل 81 سری جدید آن به بازار عرضه شد.

فهرست مطالب:

 
مقدمه                                         
دانستنیهای فنی خودروهای انژكتوری                        
دانستنیهای عمومی خودرو                            
انژكتور چیست و سیستم سوخت رسانی انژكتوری چگونه كار می كند؟    
اجراء سیستم سوخت رسانی انژكتوری                    
ECU و سیستم جرقه زنی                            
Air bag                                    
انواع سیستمهای جرقه زنی پلاتینی و ترانزیستوری                
شبكه مالتی بر روی خودروهای پژو                        
عیب یابی موتور                                
عملكرد یاتاقانها و روغنكاری در موتور                    
جلوگیری از چرخش یاتاقان                            
خصوصیات مواد مورد استفاده در یاتاقان                    
ABS                                        39
ABS در خودروهای سنگین                            
ABS در شركت های بزرگ                             
انواع ترمز و عمل آنها                                 
ترمز خلایی و هیدروكلسی - هیز                        
طرز كار دستگاه در موقع ترمز كردن


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:06 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی برق در شركت توزیع برق میناب

گزارش كارآموزی برق در شركت توزیع برق میناب

گزارش كارآموزی برق در شركت توزیع برق میناب در 63 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات63
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

 گزارش كارآموزی برق در شركت توزیع برق  میناب در 63 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب


مقدمه                                                                        

تاریخچه صنعت برق                                                            

هیتر                                                                         

بویلر                                                                        

توربین                                                                              

ژنراتور                                                                             

ترانسفورماتور                                                                    

پست های فشار قوی                                                    

كلیدهای قدرت                                                            

پست های برق قدرت                                                    

پست                                                                         

اجزای تشكیل دهنده پست ها                                          

خصوصیات برقگیر                                                              

ترانسفورماتور                                                                    

استقامت الكتریكی روغن                                               

ترانسفورماتورهای جریان و ولتاژ                                           

ترانسفورماتورهای تغذیه داخلی                                              

سكسیونر قیچی ای                                                              

نكاتی در مورد نصب پایه ها و ترانس                                      

تعویض پایه فیوز سوخته                                                     

چند نكته ای در مورد آزمایش اتصالات ایمنی ترانس                    

كنتاكتور                                                                    

STOP & START                                                    

چراغ های سیگنال                                                                

 


تاریخچه صنعت برق :

     صنعت برق در ایران از سال 1283 شمسی با بهره‌برداری از یك دیزل ژنراتور 400 كیلو واتی كه توسط یكی از تجار ایرانی بنام حاج حسین‌ امین‌الضرب تهیه و در خیابان چراغ‌برق تهران (امیر كبیر) فعلی گردیده بود آغاز می شود.

     این موسسه بنام دایره روشنایی تهران بود و زیر نظر بلدیه اداره می‌شد. این كارخانه روشنایی چند خیابان عمده تهران را تامین می‌كرد، خانه‌ها برق نداشته و تنها به دكانهای واقع در محله‌ها برق داده می‌شد و روشنایی آن از ساعت 7 الی 12 بود و بهای برق هم براساس لامپی یك ریال هر شب جمع‌آوری می‌شد. از سال 1311 اولین كارخانه برق دولتی به ظرفیت 6400 كیلووات در تهران نصب گردید، ولی مردم از گرفتن امتیاز خودداری می‌كردند و به‌ همین دلیل برای پیشرفت كارها برای كسانی كه انشعاب برق می‌گرفتند یك كنتور مجانی به عنوان جایزه در نظر گرفته می‌شد. چند سال بعد وضع تغییر كرد و كار به جایی رسید كه انشعاب برق سرقفلی پیدا كرد.

 

 

 

هیتر :

     گرمكن یا هیتر دستگاههایی هستند كه توسط آن آب ورودی به بویلر را گرم می‌كنند تا درجه حرارت آب بالا رود تا به تجهیزات و لوله‌های بویلر آسیب نرسد، این عمل توسط هیترها انجام می‌شود، هیترها به دو صورت وجود دارند :

1ـ هیترهای باز            

2ـ هیترهای بسته

هیترهای باز : هیترهایی هستند كه حرارت را مستقیم به آب منتقل می‌كنند.

هیترهای بسته : هیترهایی هستند كه حرارت را از طریق لوله‌ها و محیط به آب منتقل می‌كنند.

     به هیترهایی كه قبل از پمپ تغذیه قرار می‌گیرند هیترهای فشار ضعیف گفته می‌شود و به هیترهایی كه بعد از پمپ تغذیه قرار می‌گیرند هیترهای فشارقوی گفته می‌شود.

     سوپر هیتر : بخاری كه از درام خارج می‌شود دارای قطره‌های آب می‌باشد كه باعث می‌شود پره‌های توربین آسیب ببینند و خوردگی و پوسیدگی در پره‌ها ظاهر شود برای اینكه بخار به توربین آسیب نرساند باید قبل از برخورد به پره‌های توربین به بخار خشك تبدیل شود، این عمل (خشك كردن) توسط سوپر هیتر انجام می‌شود.

     فرق هیتر و سوپر هیتر این است كه : هیتر باعث می‌شود كه درجه حرارت آب ورودی به بویلر زیاد شود ولی سوپر هیتر باعث می‌شود بخار ورودی به توربی به بخار خشك تبدیل شود.

 

بـویـلـر :

     آب پس از خروج از پمپ تغذیه (Feed Pump ) و شیر یكطرفه وارد اكونومایزر می‌شود كه اولین قسمت دیگ بخار می‌باشد، كه حاوی تعدادی لوله موازی است كه در آخرین مرحله دود خروجی از بویلر لوله‌های اكونومایزر قرار دارند داخل این لوله‌ها آب تغذیه ورودی به بویلر جریان دارد این آبها مادامی كه لوله‌های اكونومایزر را طی می‌كنند حرارت دود را جذب نموده و سپس به درام هدایت می‌گردند. بنابراین اكونومایزر سبب می‌گردد كه راندمان بالا برود.

     آب در درام با آبهای داخل آن مخلوط شده و سپس از طریق لوله‌های پائین آورنده به لوله‌های دیواره‌ای و محوطه احتراق وارد می‌شود، همانطور كه از نام محوطه احتراق پیداست، فضایی است كه عمل احتراق در آن صورت می‌گیرد. اطراف این محوطه تعداد زیادی لوله‌های موازی نزدیك به هم كه به لوله‌های دیواره‌ای موسوم هستند پوشیده شده است. بخشی از حرارت حاصل از احتراق از طریق تشعشع و جابجایی به این لوله‌ها منتقل می‌گردد، اینها نیز حرارت را به آب داخل خود منتقل می‌نمایند. بنابراین در كوره هر سه نوع انتقال حرارت با یكدیگر انجام می‌گیرد. حاصل این تبادل حرارت جذب حرارت توسط آب داخل لوله‌ها و تبدیل آن به بخار است. به عبارت دیگر كلیه بخاری تولیدی دیگ در این لوله‌ها ایجاد می‌شود، از طرف دیگر جذب حرارت توسط لوله‌های دیواره‌ای باعث خنك شدن فضای اطراف كوره می‌شود و لذا شكلی از نظر عایقكاری دیواره‌های اطراف محفظه احتراق پیش نخواهد آمد پس می‌توان گفت كه لوله‌های دیواره‌ای همانطور كه از نامشان پیداست دیواره كوره را تشكیل می‌دهند.

     حركت جریان آب در داخل لوله‌های دیواره‌ای از پائین به بالاست هرچه آب در طول كوره به طرف بالا حركت كند حرارت بیشتری را جذب نموده و در نتیجه بخار بیشتری تولید می‌گردد. در بویلرهای گردش طبیعی، این حركت به صورت طبیعی انجام می‌گیرد و لذا در خاتمه در لوله‌های دیواره‌ای، مخلوطی از آب و بخار خواهد بود كه به محض ورود به درام آب و بخار از یكدیگر جدا می‌شوند. در بویلرهای گردش اجباری، جریان آب در داخل لوله‌های دیواره‌ای به كمك یك پمپ كه در مسیر لوله‌های پائین آورنده نصب است انجام می‌گیرد.

     در بویلرهای بونسون نیز این جریان به كمك پمپ آب تغذیه انجام می‌گردد و ساختمان این بویلر به گونه‌ای است كه احتیاج به درام نمی‌باشد و بخار تبدیل شده مستقیماً به سوپر هیتر می‌رود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:06 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی برق در شرکت ساتراپ صنعت بهار

گزارش کارآموزی برق در شرکت ساتراپ صنعت بهار

گزارش کارآموزی برق در شرکت ساتراپ صنعت بهار در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات48
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی برق در شرکت ساتراپ صنعت بهار در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب

ابزارهای اندازه گیری دقیق
تعریف اعداد اعشاری
حدود اندازه ها
تلرانس
جدول اعشاری
سیستم اندازه گیری متریک
گونیای مرکب
انواع مختلف عمق سنج
اندازه گیری به وسیله اتصال
پرگارها
فیوزها
برقگیرها
تستهای دوره ای تجهیزات کلیدخانه های فشار قوی
چک کردن رله بوخهلتز
زمین حفاظتی در تجهیزات الکتریکی
بازرسی و تست شبکه اتصال زمین
استفاده از فیلتر ترموسیفون در ترانسفورماتور
سکسیونر
سکسیونرهای قابل قطع زیر بار



ابزارهای اندازه گیری دقیق :

تقسیمات کسری از تقسیم یک اینچ به قسمتهای ۲/۱ ،۴/۱ ، ۸/۱، ۱۶/۱ ، ۳۲/۱ ، ۶۴/۱ حاصل می شد این تقسیمات برای اندازه گیری کارهای دقیق که در کارگاه ماشینهای ابزار صورت می گیرد کافی نخواهد بود .بهمین منظور برایایجاد دقت بیشتر در کارها و اندازه گیری قطعات نیاز بیشتری به اندازه های دقیقتر یعنی اندازه های کوچکتر از اندازه های شرح داده شده در بالا  می باشد . بنابراین می بایستی از سیستم اعشاری نیزاستفاده شود. بطور کلی ابزارهای اندازه گیری که برای مدرج کردن آنها از سیستم اعشاری استفاده شده بمراتب دقیقتر از سیستم کسری می باشند .در این صورت اندازه هایی که برای کارگاه ماشین در نظر گرفته اند غالباً بر حسب اعشاری تعیین می شوند . این نوع کارها را می بایستی با تلرانس های مشخصی که در حدود یک هزارم اینچ ویا کمتر هستند تراشید .

در سیستم اعشاری یک اینچ را به دو قسمت مساوی تقسیم نموده که فاصله هر خط برابر یک دهم اینچ و نیز یک دهم اینچ را مجدداً به ده قسمت مساوی تقسیم کرده که فاصله هر خط برابر یک صدم اینچ و چنانچه اندازه دقیقتر نیز لازم باشد می توان یک صدم اینچ را به ده قسمت مساوی تقسیم نموده که فاصله هر خط برابر یک هزارم اینچ خواهد بود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:06 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی مهندسی مكانیك در حرارت و سیالات - جوشکاری الکتروفیوژن

گزارش کارآموزی مهندسی مكانیك در حرارت و سیالات - جوشکاری الکتروفیوژن

گزارش کارآموزی مهندسی مكانیك در حرارت و سیالات جوشکاری الکتروفیوژن در 78 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات78
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی مهندسی مكانیك در حرارت و سیالات  جوشکاری الکتروفیوژن در 78 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب

نکاتی مهم در مورد جوشکاری الکتروفیوژن
اصول کلی انبار‌داری، نگهداری، حمل و نقل اجناس پلی اتیلن
بازرسی و کیفیت جوشکاری
طریقة تعمیر و جمع‌آوری علمک‌های پلی اتیلن
نحوه تعمیرات شبکه‌های پلی اتیلن
معرفی دستگاه P2000




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:06 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی برق در اداره برق دهاقان

گزارش کارآموزی برق در اداره برق دهاقان

دانلود گزارش کارآموزی برق در اداره برق دهاقان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

دانلود گزارش کارآموزی برق در اداره برق دهاقان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب

تاریخچه اداره برق دهاقان
نحوه کار دیزل
کنتور
انواع لامپ
فیوز المنت
پست
اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب محل پست
انواع پستها
اجزاء تشکیل دهنده پست ها
کنتور برقگیر
خصوصیات برقگیر – ایده ال
ترانسفورماتور
نقش روغن در ترانس
استقامت الکتریکی روغن
ترانسفورماتور های جریان و ولتاژ
ترانسفورماتور تغذیه داخلی
خازن ها
سکسیونر ها قیچی ای


مقدمه

ازآنجایی که برای تاسیس پستهای انتقال انرژى  بودجه عظیمی مصرف و ماهها وقت لازم است تجهیزات و وسایل آن خریداری و تهیه و نصب و راه اندازی گردد لازم است از نگهداری آن نهایت دقت و تلاش به عمل آید در جهان امروز خصوصاً در کشورهای پیش رفته صدمه دیدن تجهیزات و دستگاههای موجود در پستهای برق تحت هر عنوانی تقریبا موضوعی منسوخ و فراموش شده است .زیرا که صدمه دیدن تجهیزات و دستگاههای موجود در پستهای انتقال انرژی کلا ناشی از چندعامل بوده که ذیل به این عوامل اشاره شده است : ۱-عوامل خارجی (External) :مانند برخورد صائقه به خطوط انتقال انرژی با تجهیزات موجود . ۲-عوامل داخلی (I nternal) : مانند اضافه ولتاژ های ناشی از قطع و وصل مدار (Translent Dver Voltage) 3- عوامل جوی : مانند باد –باران –یخ زدگی- سرمای شدید و… ۴-عوامل ناشی از بهره برداری غیراصولی : مانند عدم بازدید به موقع و اصولی از تجهیزات در حال کار, عدم توجه به عیوب و اشکالات پیش آمده و اعمال در گزارش آنها (مخصوصا در مراحل اولیه عیب) ,عدم به کارگیری مقررات و دستورالعملهای تدوین شده ۵- عوامل مربوط به سرویس و نگهداری صحیح تجهیزات : مانند تاخیر در سرویس دستگاهها عدم استفاده از دستورالعملهای سازنده و…پشرفت تکنولوژی و دانش و تجربه بشری و به کار گیری حفاظت های لازم در طراحی اولیه دستگاههای برق سبب شده است که دیگر عوامل جوی و یا عوامل داخلی و خارجی نتواند موجب صدمه دیدن تجهیزات و دستگاههای موجود در دستها گردد اما عدم بهره برداری و یا سرویس نگهداری صحیح هنوز در بعضی از کشورها و در برخی از بخشهای کشور ما نیز یکی او عوامل عمده در صدمه دیدن تا هنگام تجهزات و عدم استفاده کامل از عمرمفید بسیاری از این دستگاهها (مخصوصاً تجهیزات آسیب پذیر در سوئیج پستها)باشد.

بازدیدهایی که توسط کارشناسان مختلف ازپستهای برق بعضی از کشورهای صنعتی به عمل آمده است نشانگر آن است که در اکثراین کشورها ,اپراتورهای پستها از بین افراد با تجربه که دارای شناخت کافی از تجهیزات پستها می باشند . انتخاب می شوند زیرا که آنها می توانند با دانش و تجربه خود و با به کارگیری مقررات و دستورالعملهای موجود از بسیاری از صدمات وارده به تجهیزات جلوگیری و در مواقع اضطراری با تصمیم گیری صحیح و به موقع در خروج دستگاههای معیوب از خارشی های گسترده جلوگیری نمایند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:06 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كارآموزی سیستم سوخت رسانی خودرو در تعمیر گاه خودرو

گزارش كارآموزی سیستم سوخت رسانی خودرو در تعمیر گاه خودرو

دانلود گزارش كارآموزی مکانیک در تعمیر گاه خودرو (سیستم سوخت رسانی خودرو) در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم5 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

دانلود گزارش كارآموزی مکانیک در تعمیر گاه خودرو (سیستم سوخت رسانی خودرو) در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب

سیستم سوخت رسانی انژکتوری
اجزایی که به E.C.Uپیغام ارسال می‌‌‌‌‌‌کنند
عملگرها (ACTUATORS)
پمپ بنزین
فیلتر بنزین
موتور مرحله‌‌ای دور آرام
مکانیزم عملکرد موتور مرحله‌‌‌ای دور آرام
سنسور فشار هوای منیفولد (MAP SENSOR)
ـ اندازه‌‌‌‌‌‌گیری جرم هوای ارسال شده به موتور
۱ ـ در حالت سوییچ باز
۱ ـ فشار اتمسفر
سنسور دمای هوای ورودی
رله دوبل
سنسور ضربه
الف ـ وظایف
ب ـ ویژگیهای الکتریکی
نحوه آزمایش تاک سنسور یا سنسور ضربه
اکسیژن سنسور
الف ـ وظایف
ب ـ شرح
ج ـ ویژگی‌‌‌‌‌های الکتریکی
سنسور سرعت خودرو
نحوه عملکرد
سنسور موقعیت دریچه گاز
الف ـ وظایف
ب ـ وظایف در گیر‌‌‌‌‌‌‌بکس اتوماتیک
ج ـ ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌های الکتریکی
پمپ بنزین
محل نصب
رله دوبل
پتانسیومتر تنظیمCO
انژکتورها (INGECTORS)
سوئل پات (کاسه بنزین)
ریل سوخت
دریچه گاز
مخزن کنیستر
شیر برقی کنیستر
سوییچ فشار فرمان هیدرولیکی
واحد کنترل کننده مرکزی (E.C.U)
1ـ دمای موتور
حافظه E.C.U
نکات ایمنی در هنگام کار بر روی خودروهای انژکتوری
روش تجدید حافظه
انواع سیستم انژکتوری
سیستم MPFI بر سه نوع تقسیم می‌‌‌‌‌‌شود (از نظر نوع پاشش)
کنترل یونیت موتور (ECU) سیستم سوخت رسانی و جرقه
سنسور فشار مانیفولد هوای ورودی
تصحیح ارتفاع
سنسور دور موتور
پتانسیومتر وضعیت دریچه گاز
سنسور دمای هوای ورودی
سنسور دمای مایع سیستم خنک کننده موتور
سنسور سرعت خودرو
رله دوبل
۱- موتور خاموش
۲- سوئیچ باز
۳-موتور روشن
کویل دوبل
استپ موتور ( موتور مرحله ای )
انژکتورها
پمپ بنزین برقی
پیش گرمکن دریچه گاز
رله قطع کن کمپرسور کولر
لامپ عیب یاب سیستم سوخت رسانی و جرقه
نمایشگر دور موتور ( دور سنج ) :


سنسور دمای هوای ورودی:

مقاومت بکار رفته در سنسور دمای هوا از نوع NTC (مقاومت آن با فزایش دما کاهش می‌‌‌‌یابد) می‌‌‌‌باشد. E.C.U برای محاسبه جرم هوای ورودی به موتور از اطلاعات اسن سنسور استفاده می‌‌‌کند.در خودرو پژو ۲۰۶ سنسور دمای هوا و سنسور فشار هوا در یک مجموعه قرار دارد.

تذکر: این سنسور در زمان سوییچ باز فعال میباشد تا اطلاعات دمای هوای ورودی را به E.C.U بدهد.

۱ ـ واحد کنترل کننده الکترونیکی

۲ ـ سنسور دور موتور

۳ ـ کویل دوبل استاتیکی

۴ ـ شمع جرقه

کویل دوبل داخل یک واحد قرار دارد و بر روی سر سیلندر نصب شده است.وظیفه آن ایجاد ولتاژ مورد نیاز شمع جهت جرقه می‌‌‌‌‌باشد. جرقه مورد مربوط به سیلندرهای یک و چهار همزمان و جرقه مربوط به سیلندرهای دو وسه نیز باهم زده می‌‌‌‌‌شود. بنابراین این دو جرقه برای هر سیلندر به وجود می‌‌‌‌آید که یکی از آنها در انتهای مرحله تراکم و دیگری در مرحله تخلیه زده می‌‌‌‌‌‌شود.

نکته عیب یابی: جهت تست سالم بودن این قطعه محدوده تغییرات مقاومت این سنسور باید به قرار زیر باشد.این مقاومت باید بین ۱۵۰ تا۴ کیلواهم باشد . دمای کار کرد این سنسور (دمای هوا) از ۱۵: تا –۴۰ متغییر می‌‌‌باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:05 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی

پاورپوینت بررسی نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی

پاورپوینت بررسی نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:23 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مقدمه

تعریف ارتباطات

نقش ارتباطات

ارزیابی اصول ارتباطات

نظریه های طبقه بندی فرآیند ارتباطات

جهت های ارتباطات

شبکه های ارتباطات

موانع ارتباطات موثر

عوامل مؤثر بر اثر بخشی ارتباطات کارکنان در سازمان

ارتباطات در رویکردهای سنتی ، روابط انسانی و منابع انسانی

نتیجه  

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:05 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان

پاورپوینت بررسی ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان

پاورپوینت بررسی ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:27 اسلاید

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:


سطوح فعالیت ارتباطات غیررسمی

ارتباطات شفاهی

سودمندی ارتباطات غیررسمی

كانالهای غیررسمی چند جهتی

كانالهای فعال

انتخاب كانال ارتباطی

عوامل موثر بر ایجاد كانالهای غیررسمی

شایعه و ارتباطات غیررسمی

مفهوم شایعه

متوقف كردن شایعه

فرایند دو مرحله ای جریان اطلاعات

ارتباطگران اصلی سازمان

معیارهای استفاده مشترك از اطلاعات

دربانهای تكنولوژیكی

اهمیت و نقش دربان تكنولوژیكی

وظایف دربان تكنولوژیكی

نیروهای بازدارنده و جلو برنده


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:05 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

پاورپوینت بررسی ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

پاورپوینت بررسی ارتباطات گروهی و عملکرد گروه در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی ارتباطات گروهی و عملکرد گروه در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:22 اسلاید

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:


نیاز های شکل گیری گروه

دلائل شکل گیری گروه

جهت گیری عملکرد و ارتباطات گروه

ارتباطات در تعاملات اجتماعی گروه

ابعاد موثر بر جذابیت گروه

حساسیت اجتماعی گروه ها

آزادی برای مشارکت در گروه

فرصت برای مشارکت

رهبری دموکراتیک

گروه های معطوف به رشد اعضا

آموزش حساسیت

مشاوره و روان درمانی گروهی

گروه های تجزیه و تحلیل مراوده ای

ارتباطات در فرایند تصمیم گیری گروه

طوفان مغزی

تصمیم در گروه  ریسک پذیری

وظایف ارتباطی مدیر در حوزه تصمیم گیری

الگوهای تصمیم گیری در گروه (ارئه توسط اسموک و زاجونس)

ارتباطات در گروه های معطوف به سمت اهداف تولید


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 28 بهمن 1396 ] [ 10:05 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 صفحه بعد