paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی

پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی

پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مشخصات محل اجرای طرح

استان:   اصفهان                             شهرستان:  فلاورجان                                بخش:روستای شرودان

 

ویژگی های محل اجرای طرح

١.مساحت؟٤٠٠٠مترمربع

٢.محل اجاره ای است یاتملیکی؟ تملیکی

٣.درصورتی که محل خارج شهراست فاصله آن تامرکزوفاصله آن تاجاده اصلی چقدراست؟تاشهر٢کیلومترتاجاده اصلی١کیلومتر

٤.ویژگی(ویژگی های)مهم محل(مکان)چیست؟خاک وآب مرغوب

 

میزان کل سرمایه گذاری١٬٤٠٧٬٧٥١٬٤٠٠ ریال

 

میزان اشتغال زایی طرح:عالی

٢.خلاصه مدیریتی

مهمترین بخش یک طرح کسب وکاربوده که کلیه خوانندگان اعم ازبانکها،سرمایه گذاران و...آن رامطالعه می نمایند.

دراین قسمت اطلاعات اصلی وکلیدی بخشهای مختلف به طورخلاصه نوشته می شود.این اطلاعات شامل معرفی نوع کسب

وکارشامل معرفی نوع کسب وکار(تولیدی/خدماتی و...)اهداف ومأموریت،محصولات،تجهیزات،نیروی انسانی،میزان تولید، منابع مالی،میزان سوددهی و...درنهایت آینده کسب وکارمی باشد.

 

احداث گلخانه صنعتی جهت تولید صیفی جات و سبزیجات گلخانه ای اعم از خیار،گوجه،ریحان،تربچه و .... .

هدف: اشتغال زایی و امرار معاش.

منابع مالی٢٠٪ازپس اندازخودم و٨٠٪ازحمایتهای مالی دولت واعتبارات دولتی

تجهیزات:وسایل سرمایشی و گرمایشی و ایستگاه پمپاژ آب جهت آبیاری قطره ای و فن های تهویه.

نیروی انسانی دو نفر کارگر و یک کارشناس کشاورزی.ودرصورت توسعه به تعدادکارگران بیشترنیازاست ودرمجموع آینده بسیاردرخشنده وپردرآمدی دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:12 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس

پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس

پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس در 78 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات78
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس در 78 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه:

در جامعه ی امروزی تبلیغات جزء لاینفک اقتصاد و فروش به حساب می آید و هر دستگاه سازمانی که از آن به نحوه احسن استفاده برد به نتایج غیر قابل مقایسه ای با رقبایی که از آن بی بهره اند دست خواهد یافت. پس امروزه در جامعه یی که به سمت مردمی شدن پیش می رود لازم است هنرمند از برج عاج خویش به زیر آید و ابائی نداشته باشد که اثری مثلاٌ با سوژه یک مغازه قصابی نیز خلق کند . بلکه این موارد لازمه ای زندگی امروزی و نیاز جامعه است. لازم است هنرمند جنبه های خیالپردازانه صرف را رها کند و در میان سایر انسانها به انسانی فعال تبدیل شود و از فنون ، مواد و روشهای کار امروزی آگاه باشد وبدون رها کردن حس ذاتی زیبایی شناسی خود، با فروتنی و قدرت و کارآیی، پاسخگوی مسائلی باشد که در پیرامونش مطرح می شود و کاملاٌ روشن است تا زمانی که هر نسبت به مسایل زندگی بیگانه باشد  به ناچار علاقمندان انگشت شماری نیز خواهد داشت.

جلوه‌ی نمایان این امر در هنر گرافیک و تبلیغات آشکار می شود که رابطه ای بین اقتصاد و وسایل مورد نیاز مردم و هنری که این اطلاعات را به مردم می رساند به وجود آورده است در هر کاری جنبه های تبلیغاتی قوی باشد چه در فروش محصول ، چه در ارایه خدمات و ... و بر اصول علمی و اثبات شده ی هنر گرافیک، ارتباط شناسی ، روانشناسی، سواد بصری ، جامعه شناسی و در موارد مربوط به جنبه های خاص خود ، متکی باشد ، آن امر موفقیت بارز و آشکار در مقایسه با اموری که از این صنعت استفاده نکرده اند خواهد داشت در واقع تبلیغات فلشی دو طرفه است که یک سوی آن به طرف مردم و استفاده کنندگان است و روی دیگر به سمت تولیدکنندگان محصول و خدمات.

-1- معرفی کالا:

برای تبلیغات تجاری صدها تعریف كوتاه و بلند از طرف افراد و متخصصین بیان شده است. شاید بتوان ادعا كرد كه به تعداد افراد متخصص و اساتید تبلیغات برای این موضوع هم تعریف و شرح عنوان گردیده است. كتاب لغت فارسی (فرهنگ آموزگار صفحه 182- از انتشارات كانون معرفت) تبلیغ را رساندن پیغام یا خبر و همچنین امری را به دیگران شناساندن معنی نموده و نیز عمل آن را امری خوب یا بد وانمود كردن، چیزی را زیاد از حد جلوه دادن و امثال این‏ها تفسیر كرده‏اند. گرچه این امر درست یا كم و بیش با تعبیر كتب لغت و دائره‏المعارف‏ها یكسان است اما به طور وضوح معنی و مفهومی را كه ما امروز در ذهن داریم بیان نمی‏كند.

   در كتاب دائره‏المعارف «آمریكانا» تبلیغ یا Advertising چنین معنی شده است: «تبلیغ شامل پیام‏های دیداری گفتاری است كه از طریق وسائل تبلیغاتی با پرداخت وجه، مردم را به طریقی علاقه‏مند و موافق یك نوع محصول، یك خدمت، یك فكر، یك نقطه نظر و یا یك مارك بخصوص می‏نماید.»

   کاظم متولی در کتاب روابط عمومی و تبلیغات، این تعریف را بکار برده است: «‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد كالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان‌ و ترغیب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌ كنندگان‌ به‌ خرید كالاها و خدمات.» واژه‌ها و عبارات‌ «روشمند»، «اطلاعات‌ مناسب» و «ترغیب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر»، همگی‌ ناظر بر انجام‌ برنامه‌ ریزی‌ در فرآیند تبلیغات‌ است.

   در جای دیگر چنین آمده كه تبلیغا ت تجاری یكی از پنج عامل اساسی ارتباط است كه به وسیله تجار و صاحبان صنایع برای ترغیب مردم در خرج كردن پول به خاطر كالا یا خدمت به كار می‏رود و چهار عامل دیگر، فروش شخصی، توسعه فروش، انتشارات و وسایل توزیع ذكر شده است.

   بارنر، در كتاب تبلیغ نافع می‏نویسد: «تبلیغ مجموعه‏ای است كه اداره فعالیت‏های مختلف كه به اشكال و درجات متفاوت برای عملی ساختن هدف‏های تجارتی مدیران شركت‏ها یا صاحبان كارخانجات انجام می‏گیرد»

   در كتاب دیگری در مورد تبلیغ چنین آمده است: «تبلیغ شامل كلیه فعالیت‏هایی است كه به وسیله آن پیام‏های دیدنی و شنیدنی به اطلاع مردم رسانیده می‏شود تا به وسیله نفوذ در آن‏ها، مردم را وادار به خرید كالا و یا خدمات نموده و تمایل و علاقه آن‏ها را نسبت به افكار، نظرات، اعتبار و اشخاصی كه مورد نظر است جلب نمائیم.»

   در كتاب «موارد و متون تبلیغات» نویسنده می‏گوید: «تبلیغات فعالیت خاصی در بازاری كردن كالاها است كه هدفش آگاه ساختن مردم از محصولات و خدماتی است كه به فروش می‏رسد. تبلیغ در حالی كه مردم را آگاه می‏سازد و كالا را مشهور می‏كند، آنان را نیز به امری ترغیب می‏نماید»

   در كتب بازاریابی تعریف تبلیغات جنبه وسیع‏تری پیدا كرد. ویلیام.جی شولتس می‏گوید: «تبلیغات به كلیه اشكال ترغیب عمومی برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت اطلاق می‏گردد. این تبلیغات به وسیله صاحب كالا یا موسسه برای خریداران احتمالی به وسیله ارسال پیام مستقیم و یا از طریق وسائل تبلیغاتی انجام می‏شود. »

   در كتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف آقای دكتر پرویز زارعی تحت عنوان «تبلیغ یعنی چه؟» چنین آمده است: «به طور كلی تبلیغ یعنی دست یازیدن به اقداماتی، استفاده از راه‏هائی و به كار بردن وسائلی به قصد جلب توجه گرو‏ه‏های انسانی به حقانیت آئینی یا اصالت پدیده‏ای و دعوت ایشان به گرویدن بدان آئین و بهره گرفتن از آن شیء كه در فعالیت‏های تبلیغاتی كوشش در صحت و برتری آن به عمل آمده است.»

   تعریفی كه به وسیله انجمن بازاریابی بین‏المللی به عمل آمده به این شرح است: «تبلیغ»،  معرفی غیرشخصی برای ارائه عقاید، كالاها و خدمات با پرداخت وجه از طرف یك مسئول می‏باشد، یكی از علل تنوع تعاریف، تغییرات عمده‏ای است كه در امر تبلیغات به طور مداوم به وجود می‏آید زیرا هر تعریف پس از مدتی كهنه می‏شود و تبلیغ عوامل تازه‏تری را به خدمت می‏گیرد.

   و بالاخره تعریفی كه از نظر كلی بتواند جامع و شامل بوده و بتواند تبلیغات جاری را چنان توصیف كند كه از نقطه نظر بازاریابی نیز مورد قبول اكثریت قرار گیرد، تعریفی است كه در كتاب تبلیغات – Advertising – تألیف جون رایت و دانیل وارنر آمده: «تبلیغ عبارت از پیامی است كه به منظور ترویج عقیده و یا كالائی از طرف یك منبع كه به وسیله همان آگهی به جامعه معرفی می‏شود و نیز به وسیله وسائل تبلیغاتی به گروه‏های خاصی از جامعه منتقل گردد و برای انجام آن پول پرداخت شود.»

2-1- محل کار:

این شرکت تبلیغاتی در شهر کرمانشاه واقع می باشد. در میدان امام حسین (ع) – نبش بانک صادرات

3-1- سرمایه شرکت:

این طرح با سرمایه کل 1505840000 ریال را در بردارد که از این میان سرمایه ثابت 1224310000 ریال و سرمایه در گردش 281537801 ریال را در بردارد. برخی از هزینه های این طرح عبارتند از:

 

1100000000

هزینه مواد اولیه وبسته بندی

574000000

هزینه حقوق ودستمزد

28656000

هزینه انرژی(آب- برق- سوخت)

22100000

هزینه تعمیرونگهداری

86237800

هزینه پیش بینی نشده تولید

18109938

هزینه اداری وفروش

2446820

هزینه بیمه واحد تولیدی

53200000

هزینه استهلاک

24643600

هزینه استهلاک قبل از بهره برداری

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:11 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ

گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ

گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ در 100 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات100
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیگزارش کارآموزی

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ در 100 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc  

 

مقدمه :

 

وسعت سازمانها و موسسات موجب می شود كه مدیر نتواند به همه امور بخصوص امور جزئی تر، نظارت و رسیدگی كند و ناچار باید قسمتی از اختیارات خود را به افراد واجد شرایط واگذار كند . هر قدر وسعت سازمان بیشتر شود و بر تعداد كاركنان افزوده گردد ، مدیر موظف است اختیارات بیشتری را واگذار كند و به دیگران هم در مدیریت نقش دهد و این تفویض اختیار در حالیكه افزایش بازدهی و ازدیاد علاقه بانجام كار را در دیگران ایجاد كند باعث تكامل افراد و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز و بهبود روابط انسانی در سازمانها می گردد.

تفویض اختیار باعث هرچه بیشتر تقسیم شدن كار و انجام درست تر و دقیق تر آن شده و مانع اتلاف وقت مدیران در امور غیر لازم می شود. برای تحقیق اهداف سازمان تفویض اختیار را باید شناخت و نتایج اختیار ضروری بوده و بایستی به اصول تفویض اختیار توجه كافی مبذول گردد تا موانع برقراری آن به راحتی از پیش پا برداشته شود. از سوی دیگر تفویض اختیار فرصت مناسبی به افراد كم تجربه می دهد.

گریس آرگریس می گوید « مدیران باید كاركنان را به قبول مسئولیتهای بیشتر تشویق كنند و شرایط انعطاف پذیری را برای رسیدن آنها به بلوغ و كمال فراهم آورند.( گری دسلر، 1373)

برای این منظور باید متذكر شد كه یكی از مهمترین كوششهای انسانی ، مدیریت است زیرا همه مدیران در همه رده ها و در همه گونه سازمان وظیفه بنیادی طراحی و یا نگهداشتن محیطی را بر عهده دارند كه در آن افراد از راه همكاری و به گونه ای گروهی، بتوانند ماموریتها و هدفهای برگزیده ای را به اجرا درآورند و به سخن دیگر مدیران این مسئولیت را بر عهده دارند تا فرصتی پدید آورند كه افراد بتوانند بهترین همكاری را برای رسیدن گروه به هدفهای خود ارائه دهند.

در این تعریف مدیریت نوعی كوشش و همكاری دسته جمعی خوانده شده و بر خلاف تعریفهای دیگر بر وجه اشتراك و مساعدت و به وجود آوردن محیطی مناسب برای شكوفایی فرد و درنهایت سازمان تاكید شده است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:11 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی طرح تأسیس كارخانه پشم

پروژه کارآفرینی طرح تأسیس كارخانه پشم

پروژه کارآفرینی طرح تأسیس كارخانه پشم در 94 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات94
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح تأسیس كارخانه پشم در 94 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

دركل این پروژه درمورد یك کارخانه تولید پشم سنگ است كه درتاریخ معینی به وجودآمده است؛چه نوع فعالیتهایی انجام می دهد؛ سرمایه مورد نیازبرای به وجودآمدن آن چقدر است؛تعدادشركاء؛مقدارتجربه و تحصیلات کارکنان وسهامدارن ؛مجوزهای قانونی مورد نیاز؛هدف کارخانه ؛ تعداد کارگران مورد نیاز؛ وسایل موردنیازبرای ادامه فعالیتهای کارخانه ؛ تولیدوظرفیت های تولید؛ طرحهایی كه باید کارکنان طراحی كنند تا تولید به حداكثر برسد چیست؛ودرچه محلهایی باید این پروژه اجراءشود؛هزینه های سرمایه گزاری وسرمایه در گردش این طرح چه مقداراست؛ حقوق ودستمزد مستقیم وغیر مستقیم چقدر است ؛هزینه های پیش بینی شده و هزینه های پیش بینی نشده ومتفرقه در این پروژه چه چیزهایی است، مراحل توزیع كالابه مشتری،تبلیغات کارخانه، وضع بازار محصولات کارخانه در سالهای گذشته، پیش بینی بازار محصولات برای دوره مورد بررسی؛ بررسی وضعیت بازار محلی ، مواد اولیه وچگونگی تامین آنها،بررسی قیمت ها و سایر ابعاد اقتصادی طرح،نحوه تامین منابع مالی هزینه های طرح،برنامه ریزی هایی درموردسود وفروش وهزینها وتولید، وسایربررسیهای مالی طرح صورت گرفته است.

البته دربخش بازاریابی این پروژه به آشنایی با پاره ای ازمفاهیم بازاریابی وچگونگی كاربرد آن درتولید بحث شده است . امید است كه شالوده این پروژه كه حاصل مطالعات چند هفته طرحهای تولیدی بوده است بتواند قدمی هرچنداندك در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. وحاصل تحقیق و بررسی چند ماه مورد قبول شما واقع گردد .

كلیات وشناخت طرح

(1-1)سوابق ثبتی مجری طرح

شرکت تولیدی پشم سنگ درتاریخ1/7/1384تحت شماره 238692دردفتر ثبت اسناد نجف آباد به ثبت رسید.این شرکت،شرکت سهامی خاص می باشدکه کل شرکت تولیدی پشم سنگ درصددفروش محصولات به شهروندان می باشد. آدرس کارخانه اصفهان نجف آباد ویلاشهر شهرك صنعتی منتظریه خیابان اصلی دوم فرعی نهم شركت پشم سنگ آسیا

مشخصات سهامداران ومیزان سرمایه:  جدول(1-1)

درصد نسبت به كل

مبلغ كل

مبلغ اسمی هر سهم

تعداد سهام

نام و نام خانوادگی

ردیف

50%

693005000

1000000

50

فرهاد حسینی

1

50%

693005000

1000000

50

مهدی كامرانی

2

100%

138601000

2000000

100

جمع

3

 

(1-2)سوابق تجربی وعلمی مدیران اجرایی طرح

الف)مدیرعامل شركت برادران محمدی تحصیلات خود را تامرحله كارشناسی ارشد دررشته معادن انجام داده است وی دراین رشته بیش از ده سال تجربه عملی داشته ودر سازمانهای دولتی وخصوصی تجارب ارزنده ای كسب نموده است.

ب) رئیس هیئت مدیره شرکت برادان محمدی تحصیلات خود راتا مرحله کارشناسی ارشد در رشته مدیریت انجام داده است ووی در این رشته بیش از ده سال تجربه عملی داشته ودرسازمانهای دولتی تجربهای در این خصوص كسب نموده است.

ج) نایب رئیس هیئت مدیره این شركت تحصیلات خود را در رشته حسابداری تا مرحله كارشناسی انجام داده است كه قبل از تائسیس این كارخانه در یك شركت خصوصی سه سال بوده كه مشغول كا ر بوده است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:11 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی طرح مرغداری

پروژه کارآفرینی طرح مرغداری

پروژه کارآفرینی طرح مرغداری در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح مرغداری در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فعالیتها در زمینه مرغداری:

طراحی و کنترل شرایط محیطی داخل سالنهای مرغداری رابطه مستقیم با رشد و نمو طیور و عملکرد مزرعه دارد. بنابراین استفاده و بکارگیری سیستم های طراحی شده مناسب برای مزارع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
 

یکی از نکات کلیدی مهم در مرغداری ها گرماست. اصولا ایجاد یک شرایط مناسب گرمایی در طول دوره رشد جوجه و یا مرغ باعث افزایش عملکرد و کاهش استرس در جوجه ها می شود. گرمای بوجود آمده میبایست توزیع یکنواختی در طول سالن داشته باشد تا در هر نقطه سالن جوجه ها بتوانند از شرایط گرمایی مطلوبی برخوردار باشند. عدم توزیع یکنواخت گرما در طول سالن باعث ایجاد استرس در جوجه ها و افزایش مرگ و میر آنها می شود. شرکت آساد صنعت با همکاری شرکت سیستما ایتالیا اقدام به بکارگیری و استفاده از       روش های نوین گرمایش در دنیا نموده است که در زیر توضیح داده میشود.


 

سیستم گرمایش تابشی Radiation Tupes

ساختار فنی و تجهیزات :

سیستم گرمایش تابشی الگویی هوشمندانه از گرما دهی خورشید به زمین در فضای بسته است. این سیستم دارای یک مشعل گازسوز یا گازوئیل سوز در ابتدای لوله و یک فن در انتهای آن است. هوای ورودی به مشعل از محیط بیرون از سالن گرفته شده و گازهای حاصل از احتراق توسط فن به بیرون هدایت می شود. در این سیستم از اکسیژن داخل سالن برای ایجاد گرما استفاده نشده و نیازی به گرم کردن هوای سالن نیز نمی باشد. گرما به صورت تابشی نظیر تابش خورشید توسط یک صفحه بازتاب به نقاط مورد نیاز در کف سالن تابیده می شود.


در این سیستم توزیع دما در طول مدول کاملا یکنواخت بوده و دمای مورد نظر نیز توسط یک ترموستات مرکزی کنترل می شود. در سالن های با طول زیاد با نصب مشعل های اضافه در طول مدول می توان به اختلاف دمای کم در حدود 1-2 درجه سلسیوس دست یافت. همچنین با نصب چند مشعل گرم کردن موضعی در هر بخش از سالن نیز امکان پذیر می باشد. از مهمترین مزیت های این سیستم امکان تغییر ارتفاع مدول تابش همزمان با رشد جوجه می باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:11 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید ظروف تفلون

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید ظروف تفلون

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید ظروف تفلون در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید ظروف تفلون در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

4ـ1 تامین مواد اولیه

منطقه ـ درصد داخلی  75 درصد و خارجی 75 درصد

(منشا بر حسب قیمت)

5ـ1 تعداد  كاركنان

مدیریت   (یا مهندس ) :  7 نفر

پوستر  تولیدی (تكنسین 7 نفر كارگر 24 نفر)

كل پرسنل واحد : 3 8 نفر

6 ـ1 تاسیسات زیربنائی

توان برق kw : فرآیند  تاسیسات ، اضطراری

كل توان برق مورد نیاز : 200 كیلو وات 

كیفیت و میزان  مصرف روزانه آب : 12 متر مكعب 

نوع و مقدار مصرف روزانه سوخت فرآیند : 220 لیتر گازوئیل

نتایج و چگونگی رفع آلودگی محیط زیست : در روز 20 لیتر بنزین فاضلاب انسانی و  صنعتی (سپتینگ تانك)

7ـ1 دستگاههای و  تجهیزات خط تولید

بیان كلی امكان تهیه داخلی و یا خارجی حداكثر در پانزده كلعه

بخش تامین داخلی هزار ریال 124000 هزار ریال

بخش ارزبدی دلار   000/52 دلار

 

 

ردیف              موضوعات                 

8 ـ 1  زمین و ساختمانها

مساحت زمین 5000 متر مربع

سطح زیربنا (متر مربع سالن تولید 870 انبارها 510 متر مربع )

تاسیسات 50 كل ساختمان 1750 متر مربع

9 ـ 1 سرمایه گذاری

دارائیهای ثابت  : 33451 هزار ریال‌94380 دلار

سرمایه در گردش : 120970 هزار ریال و 116140 دلار

كل سرمایه گذاری  580992 هزار ریال‌( در دلار ، ریال)

سرمایه گذاری 232397 هزار ریال

وام بلند مدت : 234683 هزار ریال 113912 هزار ریال‌

10 ـ 1 قیمت تمام شده

 (ارزش اولیه برای تولید هر یك از محصولات به تفكیك هزینه های ریالی و ارزی)

كل هزینه های ثابت تولید : هزار ریال‌ 445465 دلار 235230

قیمت تمام شده   واحد  هر یك از محصولات به تفكیك بر حسب ریال‌(هردلار)

158/1 دلار  2591 ریال‌   (قیمت  تمام شده هر كیلوگرم ریال)

11 ـ 1 قیمت عمده  فروشی

قیمت فروش مشابه داخلی هر یك از محصولات بر حسب ریال به واحد سنجش  4500 ریال  (قیمت  كاملاً مشابه خارجی هر  یك از محصولات بر حسب  دلار به واحد سنجش)

 

 

ردیف              موضوعات                 

12 ـ 1 شاخصهای اقتصادی

سود ویژه در ظرفیت نهائی   128627  هزار ریال‌

ارزش افزوده 254152 ریال‌

نقطه سربسر 43%‌  درصد نرخ بازده داخلی ـ درصد سهم   منابع داخلی 82% درصد

برگشت 8/2 ریال

سرمایه گذاری سرانه 10293 هزار ریال‌

صرفه جوئی  (با درآمد روزانه) ارزی دلار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:10 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید آرد

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید آرد

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید آرد در 63 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات63
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی كارخانه تولید آرد در 63 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب                                 

فصل اول

مقدمه

فصل دوم

كلیات و شناخت طرح

زمین كارخانه

تأسیسات كارخانه

آب مصرفی كارخانه

ماشین آلات و تجهیزات

سرمایه در گردش

فصل سوم

مراحل خط تولید

فصل چهارم

آشنایی با ماشین آلات كارخانه

فصل پنجم

اطلاعات مالی و حسابداری

 

 

فصل اول

مقدمه

گندم یكی از مهمترین مصولات كشاورزی جهان و تأمین كننده نیاز غذایی افراد بسیاری در كشورهای جهان می باشد . در جهانی گندم و انرژی دو كالای استراتژیك می باشند نقش سیاسی اقتصادی این غله در معاملات و معادلات جهانی بسیار محسوس می باشد و بوسیله برتری كشورهائی است كه كشاورزی مدرن و زمین های قابل كشت مناسب دارند .

حال در صورت تورم جهانی و یا افزایش نهاده های مرتبط با گندم ، قیمت گندم افزایش می یابد و این افزایش مستقیماً در جوامعی كه برنامه غذایی آنها بیشتر از نان تشكیل شده تأثیر می گذارد . بخصوص اگر درآمدهای یك جامعه پایین باشد (عمدتاً كشورهای فقیر و جهان سوم) زیرا كه وابستگی تغذیه ای به نان ارتباط مستقیمی با درآمد خانوارها و یا در سطح بالاتر با درآمدهای یك كشور دارد . خلاصه اگر آن كشور مانند كشور ما به آرد و نان یارانه اختصاص دهد و از عمده ترین كشورهای وارد كننده گندم باشد .

در ایران 90% از مجموع یارانه های پرداختنی دولت در بخش های مختلف اقتصادی به آرد و نان تعلق می گیرد با این وجود كشورمان بعد از فراسنه دومین مصرف كننده نان در جهان می باشد . و میزان مصرف سرانه نان هر ایرانی 105 كیلوگرم برآورد شده است . هر چند كه مطابق تصویب شورای اقتصاد در طول هشت سال یارانه نان حذف خواهد شد ولی اتلاف گندم و نان سالانه حدود 100 میلیوم دلار زیان به درآمدهای كشور می زند .

از این رو پروژه ارزیابی طح كارخانه آرد بهبهان نیز به دلیل ارتباط طرح با موضوع گندم و وابستگی شدید ایران به واردات آن و یارانه هایی كه به این غله اختصاص می یابد انتخاب گردیده است .

گندم و صنعت آسیابانی :

موقعیت جغرافیایی گندم : گندم از كرانه های قطبی تا حوالی استوا كشت می شود در فاصله عرض جغرافیائی 30 و 60 درجه شمالی و مابین 27 و 40 درجه جنوبی كشت آ« با موفقیت بیشتری توأم است . از نظر ارتفاع از سطح دریا تا ارتفاع 3050 متری در كنیا و 4572 متری در تبت به عمل می آید .

گندم در خاكهای لومی سنگ ین ورسی به بهترین وجه به عمل می آید . البته در خاكهای سبكتر هم محصول رضایت بخشی می دهد ولی نیاز به كود از ته دارد .

از نظر شرایط محیطی گندم در آب و هوای نیمه استوائی ، معتدب گرم و معتدل سرد به عمل می آید . 229 تا 762 میلیمتر بارندگی كه بیشتر در بهار ببارد ، برای گندم بسیار مناسب می باشد و متوسط درجه حرارت در تابستان بایستی از 13 درجه بالاتر باشد . فصل كاشت گندم در اواخر پائیز (گندم زمستانه) و یا در اوائل بهار (گندم بهاره) می باشد .

گندم بهاره : در مناطقی نظیر علفزارهای كانادا و استپ های روسیه كه زمسانهای بسیار سختی دارند كاشته می شود . شرایط آب و هوائی كشورهائی كه گندم بهاره می كارند بدین قرار است كه بارندگی در بهار و اوایل تابستان به حداكثر می رسد و دما در اوسط و اواخر تابستان در گرمترین حد خود است . این وضعیت آب و هوائی شرایط خوبی را برای به عمل آمدن گندم های زود رس با اندوسپرم بلوری و مقدار پروتئین زیاد كه برای نانوائی مناسب است فراهم می آورد . به دنبال به كار گرفتن گونه های جدیدی كه به خاطر برخورداری از ویژگی های زودرس بودن اصلاح شده اند سطح زیر كشت گندم بهاره در نواحی شمالی نیمكره شمالی ، مرتباً رو به افزایش است .

گندم زمستانه : در آب و هوائی كه با دما و بارندگی یكنواخت به عمل می آید رشد كندتری دارد این نوع گندم دارای عملكرد بیشتر و پروتئین كمتر است . و برای بیسكویت سازی و كیك سازی مناسب تر از نانوایی است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:10 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی تولید جورابهای نخی

پروژه کارآفرینی تولید جورابهای نخی

پروژه کارآفرینی تولید جورابهای نخی در 54 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

 پروژه کارآفرینی تولید جورابهای نخی در 54 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
           

مقدمه:

جوراب به عنوان یك پای پوش محافظ پا در برابر سرما و گرما و عرق و اشیاء خارجی و ...... مطرح بوده و می باشد. شكل كلی آن از ابتدا تا كنون تغییر كلی نداشته و تنها تغییرات آن در طرح، رنگ و نخ مصرفی در بافت بوده است.

شكل آن بصورت یك كیسة سرباز می باشد كه بوسیله دوخت، سر آن در یك سمت بسته می شود. قسمت بزرگ اطلاعات موجود در مورد تاریخچه صنعت جوراب بافی مربوط به دوره هائی است كه ماشینهای بافت جوراب وارد این صنعت گردید. البته آثار بدست آمده از قرن چهارم و پنجم نشانگر رایج بودن بافتنی دستی در كشورهای شرقی است كه تا قرن چهاردهم این هنر دستی به اروپا نرسیده بود. اولین ماشین جوراب بافی دستی در سال 1589 توسط شخصی بنام ویلیام لی در انگلستان ساخته شد. كلیه سوزنهای این ماشین حركت همزمان داشتند و یك رج از بافت در یك زمان تشكیل می شد.

رشد ماشینهای حلقوی پودی در انگلستان از ماشینهای جوراب بافی شروع شد كه در ابتدا حدود 700 كارگاه جوراب بافی آغاز بكار كردند و تا سال 1727 به 8000  ماشین رسید. مكانیزم عمل ماشینهای بافندگی تا قبل از 1864 به كمك نیرو محركه دستی بوده و از آن به بعد نیروی محركه الكتریكی بكار گرفته شد كه توسط شخصی بنام ویلیام كاتون انجام شد. این كار در حقیقت یك انقلاب صنعتی بشمار می رفت و اسم ماشین هم بنام آن شخص William cotton نامیده شد. با اینكار سرعت ماشین افزایش یافت اما كشش و كیفیت آن همانند ماشینهای دستی بود.

در ایران نیز فعالیت این صنعت در سال 1290 هجری شمسی با احداث اولین واحد جوراب بافی در محل شمس العماره آغاز گردید، در حال حاضر تعداد كارگاههای جوراب بافی و كارخانه ای آن به بیش از 1000 واحد رسیده است.

1-2- تعریف ویژگیها و مشخصات فنی محصول از نظر شكل ظاهری، طبقه بندی، فرمول چگونگی بسته بندی اجزاء و قطعات متشكله، حد استاندارد ملی و جهانی، شماره تعرفه گمركی، شرایط ورود.

- تعریف ویژگیها:

جوراب به عنوان یك پا پوش محافظ پا در برابر گرما و سرما و عرق و اجسام خارجی و ... می باشد. استفاده از انواع پوششها با فرمها و اندازه های مختلف علاوه بر جنبه های پوشش ظاهری هدفهای دیگری در بر می گیرد از جمله: حفاظت در برابر سرما، گرما، نور خورشید، مسائل بهداشتی، جلوگیری از ضایعات پوستی بواسطه متمركز شدن نقاط اتكاء بدن و در نهایت ایجاد سایش بیشتر نسبت به سایر اعضا بدن حائز اهمیت است و بنابراین در طراحی شكل و انتخاب جنس آن نكات بالا باید مد نظر قرار گیرد تا به نحو مطلوبی راحتی پا فراهم گردد.

1-1-2- اجزاء تشكیل دهندة جوراب:

قسمتهای مختلف جوراب:

كش جوراب، ساق جوراب، كف پا،‌ روی پا، پنجه جوراب

الف) كش جوراب:

از نظر نخ لاستیك یا كش باید در مقابل حرارت و رطوبت و آبگرم  40 مقاوم بوده و قابلیت كشش آن حداكثر 700% برابر نمرات 90 تا 110 ریز باشد. از نظر نوع قسمت كش در جوراب های مختلف بین 1 الی 3 سانتی متر باشد.

ب) ساق جوراب:

این قسمت بخش عمده جوراب را تشكیل می دهد و از نظر طول كه در بخش بعدی (حد استانداردهای ملی) یادآوری می شود در مورد آن صحبت می گردد. همینطور در مورد نوع نخ مصرفی نیز در بخش بعدی توضیح داده خواهد شد.

ج) پاشنه جوراب:

شكل خاص پاشنه پا از لحاظ داشتن فرم هندسی متفاوت با سایر قسمتها و اندكی عقب نشینی نسبت به ساق پا طرح بخصوص را ایجاب می نماید همچنین وضعیت فیزیكی پا از لحاظ میزان تماس و درصد تحمل وزن كل بدن، لزوم بكار بردن نخ های مقاومت مناسب را ایجاد می نماید.

د) كف پا:

عبارتست از فاصله بین پاشنه پا تا نوك پنجه و روی پا عبارتست از فاصله روی پا تا نوك پنجه.

این قسمت از جوراب بدلیل سایش بیشتر و گرفتن عرق پا بایستی مقاومت نخ های مصرفی در بافت آن مناسب باشد و از بافت مطلوبی نیز برخوردار باشد از نظر وضعیت هندسی فرم كلی آن توضیح داده شده است.

هـ) پنجه جوراب:

قسمت نوك جوراب همانند قسمتهای پاشنه و كف در معرض سایش بوده و علاوه بر آنكه در جهت طولی تحت كشش می باشد با ناخن ها نیز در تماس است. بنابراین در این قسمت حتی الامكان باید از نخهای مقاوم استفاده نموده و در بافت آن دقت كافی را مبذول داشت از حیث مراحل عملیاتی پنجه جوراب در آخرین مرحله بافت جوراب شكل گرفته بافت این قسمت بصورت كیسه ای بوده كه پس از اتمام كار جهت لبه دوزی به قسمت دوزندگی منتقل می شود.

 

 

2-1-2) طبقه بندی جوراب:

1- از نظر نوع كاربرد:

الف) مردانه           ب) زنانه          ج) بچه گانه

2- از نظر نوع بافت:

الف) ساده  ب) طرح دار یا فانتزی  ج) كبریتی  د) توری هـ) اسپرتی

3- از نظر جنس:

الف) پنبه ای       ب) نایلونی       ج) پشمی     د) مخلوط اكریلیك پلی آمید

درجه بندی جوراب:

جوراب درجه یك:

یك جفت جوراب است كه اختلاف طول لنگه های آن نسبت به یكدیگر بیش از 15 میلیمتر نبوده و هیچگونه عیبی كه بتوان با چشم آنرا دید نداشته باشد. نخهای مصرفی در این نوع جورابها باید كاملاً صاف بوده و در موقع بافت ایجاد پرز نكند.

جوراب درجه دو:

یك جفت جوراب است كه اختلاف طول لنگه های آن بیش از 30 میلیمتر نباشد.

جوراب درجه سه:

یك جفت جوراب است كه اختلاف لنگه های آن بیش از 45 میلیمتر نبوده و عیبهای دیگری بغیر از عیبهای مجاز برای جورابهای درجه یك و دو را دارا باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:10 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی تاسیس ISP

پروژه کارآفرینی تاسیس ISP

پروژه کارآفرینی تولید جورابهای نخی


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

جدول (1-1) جمع بندی مشخصات اصلی طرح تولید جوراب ورزشی (اسپرتی)

 

 

 

1-1

 

مشخصه طرح
 

ظرفیت تولید سالیانه:

نام محصول                                               ظرفیت                    واحد

 

 

1-6

 

دستگاهها و تجهیزات خط تولید:

 

بخش داخلی:                              0/100%        (4/179 میلیون ریال)

بخش خارجی:                             0/0%                 (0 هزار دلار)

 

جوراب اسپرتی

28600

جین

 

 

 

 

 

 

 

1-7

زمین و ساختمانها:

مساحت زمین:

600

مترمربع

 

 

1-2

شاخصهای عملیاتی

سطح زیربنا:

284

مترمربع

تعداد روز كاری:

270

روز

سالن تولید:

97

مترمربع

تعداد نوبت كاری:

2

 

انبار:

5/25

مترمربع

زمان هر نوبت كاری:

8 ساعت

 

تاسیسات و تعمیرگاه:

31

مترمربع

 

1-3

درصد تامین مواد اولیه

اداری، رفاهی:

130

مترمربع

داخلی:

0/100%

(4/836 میلیون دلار)

فضای باز:

0

مترمربع

خارجی:

0/0%

(0 هزار ریال)

 

 

8-1

سرمایه گذاری:

 

 

 

1-4

تعداد كاركنان

دارائیهای ثابت:

2/632

میلیون ریال

مدیریت:

1

نفر

سرمایه در گردش:

5/277

میلیون ریال

مهندس:

0

نفر

كل سرمایه گذاری

7/909

میلیون ریال

تكنسین:

0

نفر

سرمایه گذاری مجری طرح:

4/308

میلیون ریال

كارگر ماهر:

6

نفر

وام كوتاه مدت:

0/222

میلیون ریال

كارگر ساده:

4

نفر

 

1-9

هزینه های تولید:

كل پرسنل:

17

نفر

هزینه های ثابت:

4/482

میلیون ریال

 

 

 

 

 

 

1-5

تاسیسات عمومی:

هزینه های متغیر:

7/1062

میلیون ریال

برق مصرفی سالیانه واحد (مگاوات ساعت)

 

0/104

كل هزینه های سالیانه:

1/1545

میلیون ریال

آب مصرفی سالیانه واحد (مترمكعب):

 

0/783

 

 

 

 

 

 

 

1-10

شاخصهای اقتصادی طرح:

سوخت مصرفی سالیانه واحد:

 

 

نرخ بازده مالی طرح

1/25%

 

گاز طبیعی (هزار متر مكعب):

 

0/0

درصد ارزش افزوده بر مبنای فروش

6/40%

 

گازوئیل(متر مكعب):

 

4/15

درصد سهم منابع داخلی

0/100%

 

بنزین (مترمكعب):

 

1/8

درصد تولید در تقطه سربه سر

3/68%

 

برج خنك كننده (مترمكعب/ ساعت):

 

0/0

سالهای برگشت سرمایه

4 سال و 0 ماه

 

تصفیه شیمیایی آب (مترمكعب/ ساعت):

 

0/0

سرمایه گذاری ثابت سرانه (میلیون ریال)

2/37

 

دیگ بخار (تن/ ساعت):

 

0/0

درصد كاركنان تولید به كل كاركنان

8/58%

 

هوای فشرده:

ندارد

 

نسبت سود به سرمایه نقدی

6/32%

 

باسكول:

ندارد

 

 

 

 

تصفیه پساب:

فاضلاب انسانی

 

 

 

 

اطفاء حریق:

تعداد 3 كپسول آتش نشانی

 

 

 

 


كلیات در راستای شناسایی محصول و ارتباط منطقی آن با زنجیره تولید:

مقدمه:

جوراب به عنوان یك پای پوش محافظ پا در برابر سرما و گرما و عرق و اشیاء خارجی و ...... مطرح بوده و می باشد. شكل كلی آن از ابتدا تا كنون تغییر كلی نداشته و تنها تغییرات آن در طرح، رنگ و نخ مصرفی در بافت بوده است.

شكل آن بصورت یك كیسة سرباز می باشد كه بوسیله دوخت، سر آن در یك سمت بسته می شود. قسمت بزرگ اطلاعات موجود در مورد تاریخچه صنعت جوراب بافی مربوط به دوره هائی است كه ماشینهای بافت جوراب وارد این صنعت گردید. البته آثار بدست آمده از قرن چهارم و پنجم نشانگر رایج بودن بافتنی دستی در كشورهای شرقی است كه تا قرن چهاردهم این هنر دستی به اروپا نرسیده بود. اولین ماشین جوراب بافی دستی در سال 1589 توسط شخصی بنام ویلیام لی در انگلستان ساخته شد. كلیه سوزنهای این ماشین حركت همزمان داشتند و یك رج از بافت در یك زمان تشكیل می شد.

رشد ماشینهای حلقوی پودی در انگلستان از ماشینهای جوراب بافی شروع شد كه در ابتدا حدود 700 كارگاه جوراب بافی آغاز بكار كردند و تا سال 1727 به 8000  ماشین رسید. مكانیزم عمل ماشینهای بافندگی تا قبل از 1864 به كمك نیرو محركه دستی بوده و از آن به بعد نیروی محركه الكتریكی بكار گرفته شد كه توسط شخصی بنام ویلیام كاتون انجام شد. این كار در حقیقت یك انقلاب صنعتی بشمار می رفت و اسم ماشین هم بنام آن شخص William cotton نامیده شد. با اینكار سرعت ماشین افزایش یافت اما كشش و كیفیت آن همانند ماشینهای دستی بود.

در ایران نیز فعالیت این صنعت در سال 1290 هجری شمسی با احداث اولین واحد جوراب بافی در محل شمس العماره آغاز گردید، در حال حاضر تعداد كارگاههای جوراب بافی و كارخانه ای آن به بیش از 1000 واحد رسیده است.

1-2- تعریف ویژگیها و مشخصات فنی محصول از نظر شكل ظاهری، طبقه بندی، فرمول چگونگی بسته بندی اجزاء و قطعات متشكله، حد استاندارد ملی و جهانی، شماره تعرفه گمركی، شرایط ورود.

- تعریف ویژگیها:

جوراب به عنوان یك پا پوش محافظ پا در برابر گرما و سرما و عرق و اجسام خارجی و ... می باشد. استفاده از انواع پوششها با فرمها و اندازه های مختلف علاوه بر جنبه های پوشش ظاهری هدفهای دیگری در بر می گیرد از جمله: حفاظت در برابر سرما، گرما، نور خورشید، مسائل بهداشتی، جلوگیری از ضایعات پوستی بواسطه متمركز شدن نقاط اتكاء بدن و در نهایت ایجاد سایش بیشتر نسبت به سایر اعضا بدن حائز اهمیت است و بنابراین در طراحی شكل و انتخاب جنس آن نكات بالا باید مد نظر قرار گیرد تا به نحو مطلوبی راحتی پا فراهم گردد.

1-1-2- اجزاء تشكیل دهندة جوراب:

قسمتهای مختلف جوراب:

كش جوراب، ساق جوراب، كف پا،‌ روی پا، پنجه جوراب

الف) كش جوراب:

از نظر نخ لاستیك یا كش باید در مقابل حرارت و رطوبت و آبگرم  40 مقاوم بوده و قابلیت كشش آن حداكثر 700% برابر نمرات 90 تا 110 ریز باشد. از نظر نوع قسمت كش در جوراب های مختلف بین 1 الی 3 سانتی متر باشد.

ب) ساق جوراب:

این قسمت بخش عمده جوراب را تشكیل می دهد و از نظر طول كه در بخش بعدی (حد استانداردهای ملی) یادآوری می شود در مورد آن صحبت می گردد. همینطور در مورد نوع نخ مصرفی نیز در بخش بعدی توضیح داده خواهد شد.

ج) پاشنه جوراب:

شكل خاص پاشنه پا از لحاظ داشتن فرم هندسی متفاوت با سایر قسمتها و اندكی عقب نشینی نسبت به ساق پا طرح بخصوص را ایجاب می نماید همچنین وضعیت فیزیكی پا از لحاظ میزان تماس و درصد تحمل وزن كل بدن، لزوم بكار بردن نخ های مقاومت مناسب را ایجاد می نماید.

د) كف پا:

عبارتست از فاصله بین پاشنه پا تا نوك پنجه و روی پا عبارتست از فاصله روی پا تا نوك پنجه.

این قسمت از جوراب بدلیل سایش بیشتر و گرفتن عرق پا بایستی مقاومت نخ های مصرفی در بافت آن مناسب باشد و از بافت مطلوبی نیز برخوردار باشد از نظر وضعیت هندسی فرم كلی آن توضیح داده شده است.

هـ) پنجه جوراب:

قسمت نوك جوراب همانند قسمتهای پاشنه و كف در معرض سایش بوده و علاوه بر آنكه در جهت طولی تحت كشش می باشد با ناخن ها نیز در تماس است. بنابراین در این قسمت حتی الامكان باید از نخهای مقاوم استفاده نموده و در بافت آن دقت كافی را مبذول داشت از حیث مراحل عملیاتی پنجه جوراب در آخرین مرحله بافت جوراب شكل گرفته بافت این قسمت بصورت كیسه ای بوده كه پس از اتمام كار جهت لبه دوزی به قسمت دوزندگی منتقل می شود.

 

 

2-1-2) طبقه بندی جوراب:

1- از نظر نوع كاربرد:

الف) مردانه           ب) زنانه          ج) بچه گانه

2- از نظر نوع بافت:

الف) ساده  ب) طرح دار یا فانتزی  ج) كبریتی  د) توری هـ) اسپرتی

3- از نظر جنس:

الف) پنبه ای       ب) نایلونی       ج) پشمی     د) مخلوط اكریلیك پلی آمید

درجه بندی جوراب:

جوراب درجه یك:

یك جفت جوراب است كه اختلاف طول لنگه های آن نسبت به یكدیگر بیش از 15 میلیمتر نبوده و هیچگونه عیبی كه بتوان با چشم آنرا دید نداشته باشد. نخهای مصرفی در این نوع جورابها باید كاملاً صاف بوده و در موقع بافت ایجاد پرز نكند.

جوراب درجه دو:

یك جفت جوراب است كه اختلاف طول لنگه های آن بیش از 30 میلیمتر نباشد.

جوراب درجه سه:

یك جفت جوراب است كه اختلاف لنگه های آن بیش از 45 میلیمتر نبوده و عیبهای دیگری بغیر از عیبهای مجاز برای جورابهای درجه یك و دو را دارا باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:10 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی تاسیس (ارائه دهنده اینترنت) ISP

پروژه کارآفرینی تاسیس (ارائه دهنده اینترنت) ISP

پروژه کارآفرینی تاسیس (ارائه دهنده اینترنت) ISP در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی تاسیس  (ارائه دهنده اینترنت) ISP در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

تعریف موضوع

اینترنت از پیوند تعداد بی شماری شبكه های ارتباطی كامپیوتری كوچك و بزرگ كه حاوی اطلاعات متنوع میباشد،تشكیل میگردد . یك فرد متصل به شبكه اطلاع رسانی و اینترنت تنها نظاره گر اینترنت نمی باشد بلكه جزئی از اینترنت است و می تواند با آن تبادل اطلاعات نماید . یك شركت یا مؤسسه ارائه كننده خدمات اینترنتی اتصال به شبكه اطلاع رسانی و اینترنت را فراهم می آورد و جزء ضروری دسترسی و اتصال افراد به شبكه اینترنت می باشد.

شركت ها و مؤسسات ارائه كننده خدمات اطلاع رسانی و اینترنت تحت ضوابط و قوانین مشخص شده در هر كشور فعالیت می نمایند و می توانند مستقلا و یا در ارتباط با شبكه اینترنت به فرآوری اطلاعات پرداخته و به مشتریان خود عرضه نمایند .

                                             

اهداف تحقیق

اهداف یك شركت ارائه كننده خدمات اطلاع رسانی  به شرح زیر است :

1- ارائه مجموعه خدمات ارزش افزوده بر خط و برون خط برای كاربران خود.

2- فراهم آورنده دسترسی و همچنین تهیه و فرآوری محتوی برای كاربران خود .

3- انجام انواع فعالیت ها ، برای آشنایی كاربران در استفاده بهینه از شبكه اطلاع رسانی و اینترنت .

4- فراهم سازی خدمات ، تهیه ، تولید ، توزیع یا ارائه اطلاعات برای كاربران مربوط .

5- تهیه و نصب تجهیزات لازم به منظور برقراری ارتباطات و تبادل اطلاعات كاربران – از قبیل شبكه داخلی LAN ، خطوط تلفن ، رهیاب ، مودم و...

 

 

 اهمیت تحقیق

به منظور انتظام امور و فعالیت های اطلاع رسانی و توسعه خدمات دسترسی به اینترنت در كشور ، مقررات و ضوابط شبكه های اطلاع رسانی رایانه ای با مد نظر قرار دادن نكات اساسی زیر تنظیم شده است :

  1. حق دسترسی آزاد مردم به اطلاعات و دانش .
  2. مسئولیت مدنی و حقوقی افراد در قبال فعالیت های خود .
  3. رعایت حقوق اجتماعی و صیانت فرهنگی و فنی كشور در این قلمرو .
  4. ایجاد حداكثر سهولت در ارائه خدمات اطلاع رسانی و اینترنت به عموم مردم .

 

شرایط و ضوابط

ارائه كننده خدمات اطلاع رسانی و اینترنت مكلف به رعایت شرایط و ضوابط فنی زیر است :

1- لازم است مدیر این موسسات و شركت ها دارای شرایط زیر باشند :

الف : تابعیت ایران و پایبندی و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

ب : دارای صلاحیت علمی در حد حداقل مدرك كارشناسی با 25 سال سن .

ج : متدین به یكی از ادیان الهی و رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2- شركت رسا(ISP) دارای مسئولیت قانونی بوده ، نسبت به كلیه ضوابط و تعهدات زیر پاسخگو است :

الف : هر رسا موظف است اطلاعات كلی كاربران و IP های مربوط را ثبت و یك نسخه از آن را نیز به وزارت پست و تلگراف و تلفن اعلام كند .

ب : رسا حق واگذاری امتیاز بهره برداری بدون هماهنگی و تایید وزارت پست و تلگراف و تلفن را ندارد .

ج : رسا موظف است ، حتی المقدور تمهیدات فنی لازم برای حفظ حقوق كاربران و جلوگیری از حمله به كامپیوترهای آن ها را فراهم آورد .

د : حریم اطلاعات خصوصی كاربران از مصونیت برخوردار بوده ، هر گونه دسترسی غیر قانونی توسط رساها و هر مرجع دیگر به فعالیت های اینترنتی كاربران ممنوع است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:09 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد