paperdownfile

محصولات دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

 

تعریف سازگاری

سازگاری اجتماعی به معنای سازش شخص با محیط اجتماعی است که این سازگاری می تواند به وسیله وفق دادن خود با محیط یا تغییر محیط اطراف برای رفع نیازها و رسیدن به مطلوب ایجاد شود. شرط بقای زندگی انسان جنبه اجتماعی آن است. رشد اجتماعی افراد در تعامل با دیگران و پذیرش مسئولیت های اجتماعی شکل می گیرد (عدلی، حیدری، زارعی و صادقی فرد، 2013).

مشکلات سازگاری اجتماعی می تواند روی تعهدات فردی و اجتماعی تاثیر بگذارد و موجب مشکلاتی در سلامت فر دی و اجتماعی شود. زمانی که روابط اجتماعی گسسته شود، توانایی تنظیم و مدیریت رفتار نیز از بین می رود. کمبود یا نبود روابط اجتماعی که در نتیجه سازگاری اجتماعی نامطلوب رخ می دهد، می تواند روی انگیزه و سلامت روان فرد تاثیر منفی بگذارد (جورج و اکپانگ، 2012) و موجب، عملکرد روانی ضعیف مانند احساس گناه، خودپنداره منفی، ناامیدی، عزت نفس پایین، انزوا و رضایتمندی پایین از زندگی شود (امرسون و لیولین، 2008).

زندگی اجتماعی بدون سازگاری غیرممکن است. سازگاری در یک معنای ساده یعنی برقراری رابطه ی رضایت بخش بین خود و محیطی که در آن زندگی می کنیم. سازگاری نشانه آگاهی و توانایی فرد است. بحث سازگاری و ناسازگاری درچارچوب مباحث شخصیت قرار دارد. زیرا زمینه‌هایی مانند یادگیری، ادارک، تفکر، عواطف، هوش و مواردی از این قبیل را شامل می شود و این زمینه‌ها روی هم شخصیت فرد را تشکیل می دهند.

روانشناسان در تعریف شخصیت اتفاق نظر ندارند ولی می توان گفت: شخصیت، عبارت است از خصوصیات و شیوه‌های رفتاری و کیفیت سازگاری فرد که جنبه دائمی دارد، فرد را از دیگران متمایز می سازد و سبب ارتباط بین او و دیگران می شود. نگرش‌های فرد نسبت به دیگران، عادات اندیشیدن و شیوه‌های بیان آنها، رغبت‌هاو آرزوها و آمال، طرح‌ها و برنامه‌های او در زندگی وبه طور کلی نگرش وی نسبت به زندگی سازگار کلی فرد را تشکیل می دهد (حاتمی، 1391).

واژه سازگاری به معنای نرمش وانعطاف است. به عبارت دیگر نرمش و انعطاف منجربه سازگاری می شود. غرض از مطلوب ترین سازگاری آن است که فرد از همه جنبه‌های زندگی خویش کاملا راضی باشد وبه سطحی از توانایی‌های خود برسد که در کلیه تماس‌هایش با محیط احساس شادمانی کند و ازادامه حیات شادمان گردد (حاتمی، 1391). سازگاری مجموعه تغییرات روانی است که به منظور ارضای نیازها و امیال در فرد به وجود می آیند، به گونه ای که آسیبی به خود فرد یا دیگران نرساند.

سازگاری اجتماعی عبارت است از تعامل شخص با محیط اجتماعی.به عبارت دیگر مجموعه واکنش هایی که فرد به وسیله آنها ساخت یا رفتار خود را تغییر می دهد تا بتواند به گونه ای موزون با شرایط معینی و با تجربه ای جدید ،پاسخ دهد.در تعریفی دیگر سازگاری جنبه برخورد و سازش با محیط را در تعامل بین فردی و محیطی نشان می دهد.و به عبارت دیگر سازگاری اجتماعی عبارت است از توانایی فرد در به کارگیری هرچه بهتر و بیشتر امکانات شخصی و محیطی ،برای سازگاری و وفق دادن خود با جامعه و محیط پیرامونش


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:31 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc 

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مقدمه

        عاطفه منفی شبیه به روان رنجورخویی در ابعاد شخصیتی 5 گانه است. عواطف منفی به تفاوت های فردی در جهت تمایل به تجربه هیجان منفی  و خود پنداره منفی بر می گردد. چندین مطالعه نشان داده اند که عاطفه منفی بررابطه میان استرس  و دریافت شناختی استرس تاثیر می گذارد. مطالعات اخیر یافته های ناهمگونی میان عاطفه منفی و استرس ها بدست آورده اند. بعضی محققان نیز نتایج خنثی بدست آورده اند. مطالعات متعددی صورت گرفته است که عاطفه منفی و مثبت صفات مستقلی هستند (کارپنتر و همکاران، 2012).

       عاطفه مثبت گرایش به تجربه احساسات خوشایند شدید بر می گردد و در قطب بالای آن شور و هیجان و خوشحالی وجود دارد و در قطب پایین آن این احساسات غایب هستند و وجود ندارند. اما الزاما عواطف منفی وجود ندارد. عاطفه منفی گرایش به تجربه احساسات ناخوشایند شدید می باشد و در قطب بالای آن احساساتی نظیر خشم، اضطراب و... وجود دارد و در قطب پایین آن این احساسات وجود ندارد ولی الزاما عواطف مثبت وجود ندارد (آیزن، 2012). عاطفه مثبت حالتی از انرژی فعال، تمرکز زیاد  و اشتغال به کار لذت بخش می باشد. عاطفه مثبت در برگیرنده طیف گسترده ای از حالت های خلقی مثبت  از جمله شادی، احساس توانمندی، شور و شوق، علاقه و اعتماد به نفس است. بر خلاف عاطفه منفی که دارای یک بعد عمومی از نا امیدی درونی و عدم اشتغال به کار لذت بخش است و به دنبال آن حالتهای خلقی اجتنابی از قبیل خشم ، غم، نفرت، حقارت، احساس گناه، ترس و عصبانیت پدید می آید

....

........

..............


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل


مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 22 صفحه (20 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2016) داخلی (شامل 1395)

منابع درون متنی و پایانی: دارد

 

قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 

 

بخشی از متن:

 

مقدمه

مانند همه موجودات زنده ما موجودات ذاتا جنسی هستیم تمایلات جنسی ما این است که خود را چگونه بشناسیم، درک کنیم و هویت و عزت نفس جنسیمان چطور شکل می گیرد. تمایلات جنسی و فیزیولوژیکی ما ترکیبی از عوامل بین فردی، فرهنگی، خانوادگی و روانی است بنابراین اینکه ما چگونه به عزت نفس جنسی خودمان نگاه کنیم بسیار مهم می باشد. در یک جامعه سالم عزت نفس جنسی نقش مهم و کلیدی دارد. عزت نفس جنسی ما تحت تاثیر انتخاب های جنسی ما قرار دارد و این انتخاب ها روش زندگی و اهداف ما را تعیین می کند (شاپیرو، 2016).

 

عزت نفس جنسی در برگیرنده عوامل متعددی است::


  1. احساسات ما در مورد بدن خود: اینکه احساسات و توانایی شما چگونه بر بیان و توصیف جنسی که از خود دارید تاثیر می گذارد.
  2. روایت جنسی شما: داستان ها و روایت هایی جنسی که در مورد خود دارید. همه ما از کودکی در مورد خود داستان های جنسی متعددی داریم که در بزرگسالی از آن ها تاثیر می گیریم و این داستان ها تحت تاثیر خانواده ما نیز می باشند. ایده های فرهنگی و مذهبی در مورد عزت نفس جنسی می تواند بر ما تاثیر بسزایی داشته باشد. تجربه اولین استمنا، تجربه لمسی و .... می تواند در ما احساس شرم، اضطراب و گناه ایجاد کند. و البته تمام موارد فوق می تواند تحت تاثیر نحوه برداشت و تجربه ما نیز باشد.
  3. ارتباطات: ارتباطات پایه و اساس یک زندگی جنسی است. ارتباطات صحیح جنسی در زندگی زناشویی مانند نحوه بیان احساسات و نحوه بیان عواطف به همسر خود می تواند تاثیر متقابلی در روابط زناشویی و عزت نفس جنسی داشته باشد.
  4. جنسیت و معنا: جنسیت به معنی چیزهای مختلف به افراد مختلف. جنسیت می تواند مانند یک ارتباط، قدرت، لذت جسمی برای زن و شوهر باشد. به این معنا که جنسیت و برداشت از عزت نفس جنسی می تواند برای هر شخصی متفاوت باشد و معانی مختلفی داشته باشد (شاپیرو، 2016).




یكی از جنبه‌های عزت نفس که در طیف مسائل جنسی قرار می‌گیرد و بر رفتارهای جنسی تاثیر گذار است عزت نفس جنسی نام دارد. عزت نفس جنسی عبارت است از واكنش‌های عاطفی انسان‌ها نیست به ارزیابی‌های ذهنی در مورد افكار، احساسات و رفتارهای جنسی خود (زینا و اسچوارز، 2011). زینا و اسچوارز با بسط الگوی عزت نفس هارتر (1984) به عزت نفس جنسی از بعد اهمیت یادگیری اولیه، درون سازی خانواده، همسالان و جامعه اشاره كردند كه هر شخص به عنوان ملاك ارزیابی افكار، احساسات و رفتارهای جنسی خود در تحول هنجارهایش حیاتی می‌داند.

زیرا واكنش عاطفی فرد به خود ارزیابی‌هایش پایه عزت نفس جنسی و پنج مولفه آن را تشكیل می‌دهد. پنج مولفه عزت نفس جنسی شامل «مهارت و تجربه» یعنی توانایی لذت بردن از شریك جنسی؛ «جذابیت» یعنی زیبایی ادراك شده فرد از خود؛ «كنترل» یعنی توانایی مدیریت افكار، احساسات در رابطه جنسی؛ «قضاوت اخلاقی» یعنی توانایی مدیریت، افكار، احساسات و رفتارهای جنسی فرد و استانداردهای اخلاقی خویش «انطباق پذیری» یعنی سازگاری تجارب رفتار جنسی با اهداف شخصی دیگران است.

بنابراین رفتار جنسی قسمتی از شخصیت یك فرد را تشكیل می‌دهد و مجموعه‌ای از باورها نگرش‌ها و عملكردهایی است كه شخص در ارتباط با جنس مخالف و امور مرتبط با آن دارد (كاوه، 1393).

به تعبیر دیگر عزت نفس جنسی عبارت است از واكنش عاطفی انسان نسبت به ارزیابی از افكار، احساسات و رفتارهای جنسی خودش (بث، جولین، آنتونی و میشل، 2010).



 . Zeanah & Schwarz

 . Skill And Experience

 . Attractiveness

 . Moral Judgment

 . Adaptive Ness

 

پیشینه پژوهش


فیروزی، آزموده و اصغری پور (2016) در پژوهش خود تحت عنوان رابطه بین ویژگی های شخصیت و عزت نفس جنسی و مولفه های آن به این نتیجه رسیدند که ارتباط معناداری بین ویژگی شخصیتی روان نژندی، برون گرایی، توافق و باوجدان بودن با عزت نفس جنسی وجود دارد اما رابطه باز بودن نسبت به تجربه با عزت نفس تجربی معنی دار نبود همچنین نشان داده شد سه بعد توافق، روان نژندی و برون گرایی می تواند پیش بینی کننده عزت نفس جنسی باشد.

شاره (1395) در پژوهش خود در ارتباط با  رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و عزت نفس جنسی در زنان روسپی به این نتیجه رسید که طرحواره های هیجانی برای عزت نفس جنسی پیش بین کننده معنی داری بودند. همچنین، میزان عزت جنسی زنان روسپی که با والدین زندگی می کرده اند بالاتر از زنان روسپی بود که با غیر والد زندگی می کرده اند.

فسنقری (1393) در پژوهش خود تحت عنوان بررسی عزت نفس جنسی و عملکرد جنسی زنان در نوع دلبستگی به این نتیجه رسیدند که بین سبک های دلبستگی با عملکرد و عزت نفس جنسی رابطه معنی داری وجود دارد همچنین یافته ها نشان داد دو مولفه دلبستگی ناایمن/اجتنابی و دلبستگی ناایمن/دوسوگرا در مجموع می توانند 11 درصد از واریانس عملکرد جنسی زنان را پیش بینی کنند از طرف دیگر دلبستگی ناایمن/اجتنابی و دلبستگی ناایمن/دوسوگرا در مجموع می توانند 8 درصد از واریانس عزت نفس جنسی زنان را پیش بینی کنند



ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 
منابع جدید داخلی و خارجی
تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
پشتیبانی تخصصی  (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

 

 

توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات:

توضیحات: فصل دوم

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

آلکسی تایمیا به ناتوانی در پردازش شناختی اطلاعات هیجان و تنظیم هیجان ها گفته می شود. آلکسی تایمیا سازه ای است چند وجهی متشکل از دشواری در شناسایی احساسات، دشواری در توصیف احساسات برای دیگران و جهت گیری فکری بیرونی. ویژگی های اصلی آلکسی تایمیا عبارتند از: ناتوانی در بازشناسی و توصیف کلامی هیجان های شخصی، فقر شدید تفکر نمادین که آشکار سازی برخورد ها، احساسات، تمایلات و سائق ها را محدود می کند، ناتوانی در به کارگیری احساسات به عنوان علایم مشکلات هیجانی، تفکر انتزاعی در مورد واقعیت های کم اهمیت بیرونی، کاهش یادآوری رویاها، دشواری در تمایز بین حالت های هیجانی و حس های بدنی، فقدان جلوه های عاطفی چهره، ظرفیت محدود برای همدلی و خودآگاهی.

از دیدگاه علوم شناختی بخش عمدهای از مسائل مربوط به ناگویی خلقی مرتبط با هیجانها است و هیجانها به عنوان دسته ای از روان سازة مبتنی بر پردازش اطلاعات شناخته می شود که شامل فرایندها و تجسم های نمادین و غیر نمادین است (میاك، اوکاموتو، اونودا، شیارو و یاماواکی، 2012).

تجسم های نمادین شامل تصاویر و واژه ها است و تجسم های غیر نمادین شامل تهییج های جسمانی و احشایی است که در هنگام برانگیختگی هیجانی تجربه می شوند. نظام های نمادین مانند زبان این امکان را فراهم می آورند که انسان درباره احساس های هیجانی و دیگر تجاربش فکر کند و به این ترتیب حالت های هیجانی خود را تنظیم نماید. به نظر میرسد در ناگویی خلقی توانایی بسیار اندکی برای نمایش نمادین هیجانها وجود دارد و درنهایت تجسم نمادین هیجانها به شکل ضعیف با تصاویر و واژه ها ارتباط برقرار می کند و به همین دلیل کمتر تحت کنترل شناختی قرار دارد (اوردنیزاك، پایپر، جوی، 2011).



نارسایی هیجانی سازه ای است چند وجهی متشکل از دشواری درشناسایی احساسات و تمایز بین احساسات و تهییج های بدنی مربوط به انگیختگی هیجانی، دشواری درتوصیف احساسات برای دیگران، قدرت تجسم محدود که بر حسب فقر خیال پردازی ها مشخص می شود؛ سبک شناختی عینی (غیر تجسمی)، عمل گرا و واقعیت مدار یا تفکر عینی افراد مبتلا به نارسایی هیجانی، تهییج های بدنی بهنجار را بزرگ می کنند، نشانه های بدنی انگیختگی هیجانی را بد تفسیر می کنند، درماندگی هیجانی را از طریق شکایت های بدنی نشان می دهند و در اقدامات درمانی نیز به دنبال درمان نشانه های جسمانی هستند (آلن و همکاران، 2011).

مشخصه های بیرونی که سازه نارسایی هیجانی را تشکیل می دهند بیانگر نقایصی در پردازش شناختی و تنظیم هیجانات می باشند. از دیدگاه علوم شناختی، هیجان ها به عنوان دسته ای از طرح واره های مبتنی بر پردازش اطلاعات شناخته می شوند که شامل فرآیندها و تجسم های نمادین و غیر نمادین هستند کاهش ابراز هیجانات اساسا بیان گر نوعی فقدان یا بد تنظیمی هیجانات است. به همین صورت آسیب در ظرفیت های پردازش هیجانی مبتنی بر نارسایی هیجانی ممکن است یک عامل خطراحتمالی برای انواع مشکلات سلامت روان باشند (آلن و همکاران، 2011).


پژوهش های پیرامون الکسی تایمی

ماتیلا و همکاران نشان دادند ناگویی خلقی مستقل  از بیماری جسمانی، افسردگی و اضطراب و متغیرهای جمعیت شناختی با علایم جسمانی سازی همراه می باشد (ماتیلا و همکاران، 2008).

 رفیعی و همکاران (2010) و آلن و همکاران (2011) دریافتند که بین ناگویی خلقی، حالت خلق و علایم درونی سازی نظیر علایم جسمانی و نگرانی/ نشخوارگری و ارتباط وجود دارد.

بشرپور و همکارن نیز نشان دادند که نیز نشان دادند که ناگویی خلقی با علایم اختلال شخصیت مرزی در جمعیت عمومی ارتباط دارد (بشرپور و همکاران، 2014).

........

..................

..............................


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

عناوین مورد بحث

Digital Implementation of Fuzzy Logic Circuits

Analog Implementation of Fuzzy Logic Circuits

Mixed Digital /Analog Implementation of Fuzzy Systems

CAD Automation for fuzzy Logic circuits design

Neural Networks Implementing Fuzzy systems

مقدمه

 پیشرفت های اخیر در تئوری منطق فازی الگوریتم هایی را بر مبنای قانون در قلمرو گسترده ای از كاربردها فراهم كرده است . یافته های بسیاری در طی 10 سال گذشته طرح و معرفی شده است . كنترل فازی می تواند عملكرد خوبی را در مدت زمان كوتاهی در انواع كاربردهای جهانی معرفی و ثابت كند .

 بیشتر سازندگان پردازنده محیط های نرم افزاری برای توسعه و شبیه سازی كاربردهای فازی روی میكرو كنترلرهای سازگار تهیه كرده اند .

 از این كنترلرها می توان كنترلر نوع ممدانی را نام برد . او در قلمرو كاربردی تئوری فازی را برای سیستم های تكنیكی نیز گسترش داد . در حالیكه بیشتر دانشمندان كاربردهای این منطق را محدود به قلمروی غیر تكنیكی می دانستند .  علاوه براین كنترلر می توان كنترلر نوع سوگنو را نام برد كه بر اساس متدی بود كه سوگنو و تاكاگی با هم ارائه دادند .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی سیستم توزیع و حفاظت برق بیمارستان امداد (شهید كامیاب)

پاورپوینت بررسی سیستم توزیع و حفاظت برق بیمارستان امداد (شهید كامیاب)

پاورپوینت بررسی سیستم توزیع و حفاظت برق بیمارستان امداد (شهید كامیاب) در 42 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم5 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل
پاورپوینت بررسی سیستم توزیع و حفاظت برق  بیمارستان امداد (شهید كامیاب) در 42 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
 
 
مقدمه:

برای هر مرکز  پزشکی اعم از  بیمارستان آزمایشگاه و... داشتن یک برنامه مدون ”اصول  حفاظت وایمنی“ از اهم واجبات است و برای شناسایی خطرات ناشی از کار و ایمنی در باره هر یک از آنها باید تمام کوشش های لازم به عمل آید.

 

حفاظت چیست؟

کلمه حفاظت برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد. از دید یک دانشمند انجام صحیح یک آزمایش و تجربه است . از دید یک مهندس سازنده ،حفاظت یکی از فاکتورهای اساسی برای گسترش و انجام یک تولید است  بنابراین کلمه ی safety و این كه یك محل چقدر حفاظت شده است مطلق نیست .

üچگونه می توانیم احتمال خطر را کاهش دهیم تا در حد قابل قبولی باشد؟

بسیاری از خطراتی که در بیمارستان ها ما را تهدید می کند شناخته شده است و احتمال خطر نیز مشخص است . روشی که ما را از مقابله  با این خطرات آگاه می سازد اصول حفاظت و ایمنی را تشکیل می دهد .

ایمنی الکتریکی

 تعریف : محافظت از شوک الکتریکی خطرناک،انفجار ،آتش سوزی یا خسارت به تجهیزات و ساختمان ها می باشد .

شوک الکتریکی از سیم کشی نادرست تجهیزات الکتریکی خراب یا سیستم های تغذیه ی نا مناسب به وجود می آید .انفجار ممکن است از جرقه های اتصال الکتریکی به وجود آید که نوعی از گازها نظیر گازهای بیهوشی را مشتعل می كند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:29 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت پیرامون UPS

پاورپوینت پیرامون UPS

پاورپوینت پیرامون UPS در 43 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات43
حجم7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

پاورپوینت پیرامون UPS در 43 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

قطع ناگهانی برق باعث اختلال در اکثر فعالیتهای تجاری شده و در برخی موارد امکان ادامه آن را کاملاً از بین می برد. شرکتهای بسیاری را می توان نام برد که در اثر پیامدهای حاصل از قطع برق ورشکست شده اند.

تنها قطع برق شهر اثرات مخرب به همراه ندارد، بسیاری از دستگاه های الکتریکی نسبت به نارسائی ها یی مانند افت لحظه ای ولتاژ، افت طولانی ولتاژ، ولتاژهای لحظه ای بالا، نویز و تغییرات فرکانس در منبع تغذیهٔ خود حساس هستند.

فهرست مطالب:


چرا به UPS نیاز داریم؟
انواع تجهیزاتی که با بارهای حساس مرتبطند
مشکلات موجود در برق شهر
UPS چیست؟
ساختار ups
بلوک دیاگرام ساده UPS
سیستمهای Off-line
Off Line System
Mains Failure
UPS Failure
سیستم Line Interactive
سیستم On-line
On Line System
سیستم های موازی
انواع سیستمهای موازی
سیستمهای Capacity
سیستمهای Redundancy
باتری ها
زمان استقلال یا (back up)
مشخصات UPS
ضریب توان (power factor) و محاسبه آن


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:29 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش كار آزمایشگاه الكترونیك 1رشته فیزیك كاربردی

گزارش كار آزمایشگاه الكترونیك 1رشته فیزیك كاربردی

گزارش كار آزمایشگاه الكترونیك 1رشته فیزیك كاربردی در 16 صفحه قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش كار آزمایشگاه الكترونیك 1رشته فیزیك كاربردی در 16 صفحه قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقاومت :

برای خواندن مقدار مقاومت‌های كربنی از كدهای رنگی استفاده می‌كنیم به این ترتیب كه : رنگ اول و دوم را به صورت عدد و رنگ سوم را به صورت توان عدد ده در آنها ضرب می‌كنیم و رنگ چهارم بیانگر درصد خطا است.

درصد خطا (عدد چهارم) × عدد سوم10 × عدد اول و دوم = مقدار مقاومت

اگر رنگ چهارم طلایی بود 5% خطا و اگر نقره‌ای بود 10% خطا در نظر می‌گیریم و اگر رنگ چهارم نداشتیم خطا 20% است.

اگر رنگ سوم طلایی بود بین رقم اول و دوم ممیز می‌گذاریم ولی اگر رنگ سوم نقره‌ای بود، ممیز قبل از دو رقم قرار می‌گیرد

آزمایش شماره یك : (اسیلوسكوپ)

هدف : آموزش كار با دستگاه اسیلوسكوپ و كاربرد آن در مطالعه مدارهای جریان متناوب.

الف) آشنایی با اسیلوسكوپ :

وسیله‌ای است بسیار موثر و دقیق كه می‌تواند سیگنال ولتاژ را نشان دهد و نوع سیگنال را آشكار كند. به وسیلة این دستگاه می‌توانیم ولتاژ یك سیگنال و اختلاف فاز دو موج را اندازه‌گیری كنیم، و در صورتیكه مقاومت مدار مشخص باشد نیز می‌توانیم جریان مدار را حساب كنیم. ورودی آن می‌تواند یك سیگنال ولتاژ از یك قسمت مدار باشد.

اسیلوسكوپ دارای دو كانال است یعنی می‌توانیم دو سیگنال را همزمان از دو قسمت مدار به آن بدهیم و آن دو سیگنال را با هم مقایسه كنیم.

آزمایش شماره دو : (صافیها، انتگرال‌گیر، مشتق‌گیر)

هدف : بررسی صافیها و رسم منحنی تغییرات ولتاژ خروجی نسبت به ورودی با تغییر فركانس.

صافی پایین‌گذر و بالا گذر:

از مدار RC كه شامل مقاومت R و خازن C است، می‌توانیم به عنوان صافی‌های پایین‌گذر یا بالاگذر استفاده می‌كنیم، زیرا مقاومت ظرفیتی خازن در فركانسهای بالا، كم می‌باشد.

اگر خروجی را از دو سر خازن بگیریم، صافی پایین‌گذر و اگر خروجی را از دو سر مقاومت بگیریم، صافی بالاگذر است.

آزمایش شماره شش : (رسم منحنی‌های مشخه ترانزیستور)

هدف : آشنایی با ترانزیستور و رسم منحنی مشخصة آن و محاسبه ضرایب a و b.

ترانزیستور :

هرگاه سه نیمه هادی ناخالص را بهم وصل كنیم تشكیل یك ترانزیستور می‌دهد و بسته به اینكه از دو لایه N و یك لایة P و یا دو لایه P و یك لایه N تشكیل شده باشد به آن ترانزیستور نوع NPN یا PNP می‌گویند. سه پایة ترانزیستور را با نامهای Emitter (نشط دهنده)، Base(پایه) و Collector(جمع كننده) می‌شناسند. معمولاً در كنار یكی از پایه‌های ترانزیستور زائده‌ای وجود دارد كه نشان دهندة پایة امیتر است و اگر از بالا به آن نگاه كنیم درست در خلاف جهت عقربه‌های ساعت پایه‌ها بیس و كلكتور می‌باشند. ترانزیستور وسیله‌ای است كه در آن با توجه به جریان بیس میتوانیم جریان امیتر را كنترل كنیم.

همان‌طور كه از شكل‌های زیر پیداست ترانزیستور از دو دیود تشكیل شده معمولا دیود بیس امیتر مستقیم بسته می‌شود و دیود كلكتور بیس در بایاس معكوس و جهت فلش در امیتر جهت جریان را نشان می‌دهد. بطوریكه قانون كیرشهف در مورد جریانهای ترانزیستور صادق است.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:29 ] [ بابک ]
[ ]

مدلسازی شناختی یك سیستم آموزش دهنده هوشمند به منظور توان‌ بخشی علاقه به یادگیری و خلاقیت دانشجو

مدلسازی شناختی یك سیستم آموزش دهنده هوشمند به منظور توان‌ بخشی علاقه به یادگیری و خلاقیت دانشجو

این مقاله شامل یک word قابل ویرایش از مدلسازی شناختی یك سیستم آموزش دهنده هوشمند به منظور توان‌بخشی علاقه به یادگیری و خلاقیت دانشجو در 37 صفحه میباشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

این مقاله شامل یک  word قابل ویرایش از مدلسازی شناختی یك سیستم آموزش دهنده هوشمند به منظور توان‌بخشی علاقه به یادگیری و خلاقیت دانشجو در 37 صفحه  میباشد

 

چكیده:

سیستم GLITS، یك سیستم آموزش دهنده هوشمند با یادگیری تدریجی است كه دارای 3 عامل یاد دهنده ، یادگیرنده و مشكل‌ساز است. عامل یاد دهنده و یادگیرنده هر كدام دارای 5 لایه (زیر سیستم) می‌باشند. لایه‌های یاد دهنده به نام‌های ناظر، ایجاد انگیزش، فرضیه‌ها و تولید مدلهای برنامه می‌باشند. لایه‌های یادگیرنده به نام‌های وضعیتی ـ انعكاسی ، شناختی، معیارها و سنجش، برنامه‌ریزی و همینطور هماهنگی و تولید رفتار می‌باشند. عامل مشكل‌ساز یك عامل بازدارنده است كه فعالیت آن باعث كاهش فعالیت لایه‌های مختلف یادگیرنده می‌شود. ابتدا با پرسشنامه مدل یادگیرنده (مدل میانگین كلاس) ساخته می‌شود و با استفاده از آن و به‌كارگیری نحوه آموزش بهینه هوشمند و ارزیابیهای مناسب، لایه‌های مدل یادگیرنده اصلاح می‌گردد كه نتیجه كلی بالارفتن كارایی یادگیرنده و توانبخشی علاقه به یادگیری و خلاقیت او می‌باشد.

كلمات كلیدی:

Intelligent agents

عاملهای هوشمند

Cognitive modelling

مدلسازی شناختی

Intelligent tutoring system

سیستم آموزش دهنده هوشمند

Belief, desire, intention agent

عامل BDI

Conceptual modelling

مدلسازی مفهومی

 

 


مقدمه: اولین كنفرانس بین‌المللی سیستمهای آموزش دهنده هوشمند (ITS) در سال 1988 در مونترال كانادا برگزار گردید. دومین و سومین و آخرین كنفرانس به ترتیب در سالهای 1992، 1996، . . . و 2004 برگزار گردیده‌اند.

معماری شناختی اولین بار توسط جان روبرت اندرسن در سال 1983 مطرح شد كه تفكر تطبیقی انسان را برمبنای شناخت بررسی می‌كرد، شبیه‌سازی این تفكر به صورت نرم‌افزار ACT* ارائه گردیده است. مدلسازی شناختی در سال 1985 در كتابی با همین عنوان توسط Slack مطرح گردید.

ساختار كنترلی عامل هوشمند BDI كه در سیستم مطرح شده در مقاله (سیستم GLITS) مورد استفاده قرار گرفته است، بر مبنای باورها، هدفها (آرزوها) و مقصدها، در اواخر دهه 90 مطرح شد. مهمترین كاربرد این عامل در تشخیص عیب، سیستمهای مدیریت، تجارت ماشینی و آموزش هوشمند بوده است.

پردازش مفهومی اطلاعات اولین بار در سال 1975، در كتابی توسط Roger Schank مطرح گردید ولی مطالب جدید در مدلسازی مفهومی در 1998 توسط Chen و همكارانش ارائه گردید.

طراحی سیستمهای چند عاملی هوشمندبراساس معماری لایه‌ای در سال 1996 توسط Muller در كتابی با همین عنوان مورد بحث قرار گرفته است.

در مقاله حاضر یك مدلسازی شناختی از یك سیستم آموزش دهنده هوشمند پویا ارائه شده است كه بر مبنای اصول مفهومی و كاركردی آموزش و تجربه طولانی تدریس دروس مختلف توسط اینجانب طراحی شده است. این مدل بنیادی است و سازماندهی تجربیات دوران تدریس است.

از مطالب برخی مراجع در تعاریف پایه‌ای و بیان مفاهیم و اصطلاحات آشنا در سیستم‌های آموزش دهنده هوشمند (ITS) در این مقاله استفاده شده است. امید است كه پیاده سازی این سیستم در محیط كاربردی برای آموزش به كمك كامپیوتر بتواند سبب توسعه تكنولوژی در كشورمان گردد.



- Intelligent tutoring system

- Cognitive modelling

 - Belief, Desire, Intention agent

 - Conceptual modelling

 - Multi-agent system

 - Layered architecture

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:29 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله بخش كنترل الكترونیكی موتور دیزل EDC

ترجمه مقاله بخش كنترل الكترونیكی موتور دیزل EDC

ترجمه مقاله بخش كنترل الكترونیكی موتور دیزل EDC در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات50
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله بخش كنترل الكترونیكی موتور دیزل EDC در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب


کنترل الکترونیکی موتور دیزل EDC
شرایط فنی
مرور کلی سیستم
پردازش داده‌های EDC
سیگنال‌های ورودی
اصلاح سیگنال
پردازش سیگنال در ECU
سیگنال‌های خروجی
انتقال داده‌ها به سایر سیستم‌ها
مرور کلی سیستم
انتقال داده‌ها به روش متداول
انتقال داده‌های سریال CAN
پمپ‌های انژکتور ردیفی PE با کنترل الکترونیکی
بلوک‌های سیستم
اجزاء تشکیل‌دهنده
مدارهای کنترل (شکل ۵-۹)
دیگر وظایف
سیستم ایمنی
مزایا
پمپ‌های انژکتور ردیفی با کنترل غلافی
کنترل شروع تزریق
ملحقات
حلقه کنترل خودکار
کنترل الکترونیکی پمپ‌های انژکتور آسیابی
محوری VE-EDC
بلوک‌های سیستم
اجزاء سیستم
کنترل‌های حلقه بسته (خودکار)
اقدامات ایمنی
مزیت‌ها
خاموش کردن موتور

كنترل الكترونیكی موتور دیزل (EDC)

شرایط فنی

امروزه، در ورای پیشرفت‌هائی كه در زمینه‌ی تزریق سوخت موتور دیزل صورت گرفته، كاهش مصرف سوخت و افزایش در توان و گشتاور، فاكتورهای بسیار مهمی به شمار می‌آیند. در گذشته، اهمیت این فاكتورها موجب استفاده‌ی بیشتر از موتورهای دیزل با تزریق مستقیم (DI) بوده است. در مقام مقایسه با موتورهای دیزل با پیش محفظه و یا مجهز به محفظه‌ی گردابی، كه به نام موتورهای با تزریق غیر مستقیم (IDI) معروفند، موتورهای با تزریق مستقیم دارای فشار تزریق بیشتری هستند. این امر منجر به اختلاط بهتر سوخت- هوا گشته و احتراق در آن كاملتر صورت می‌گیرد. در موتورهای با تزریق مستقیم، با توجه به این واقعیت كه اختلاط بهتر انجام می‌شود و به علت عدم وجود پیش محفظه و یا محفظه گردابی، هیچ گونه تلفات ناشی از سرریز سوخت وجود ندارد و نسبت به موتورهای با تزریق غیر مستقیم، مصرف سوخت 15-10 درصد كاهش می‌یابد.

علاوه بر این، موتورهای مدرن امروزی بیشتر در معرض مقررات سخت مربوط به گاز اگزوز و صدا هستند. این امر باعث شده است كه از سیستم تزریق سوخت موتور دیزل، انتظارات بیشتری مطرح شود، از جمله:

- فشارهای بالا در تزریق سوخت،

- منحنی بنیادی‌تری از آهنگ سوخت‌دهی،

- شروع تزریق متغیر،


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:28 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد