paperdownfile

محصولات دانشجویی

پاورپوینت تمرین های فصل 2 و 3 الکترونیک 1

پاورپوینت تمرین های فصل 2 و 3 الکترونیک 1

پاورپوینت تمرین های فصل 2 و 3 الکترونیک 1 در 42 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

پاورپوینت تمرین های فصل 2 و 3 الکترونیک 1 در 42 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

1-  در مدار شکل زیر دیود ژرمانیوم در دمای معمولی دارای جریان اشباع معکوس A  µ 10 , ولتاژ شکست v 100 و مقاومت اهمی ناچیز است . جریان مدار را در حالت های زیر بدست آورید :

الف ( دیود به صورت مستقیم با یاس شده باشد.

ب  ( دیود به صورت معکوس با یاس شده باشد.

19 . مدارشکل زیر را در نظر بگیرید. با فرض Is2 = Is1 = 15nA  و          Is4 = Is3 = 40nA ولتاژها و جریان های دیودها را بدست آورید.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:32 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات شخصیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات شخصیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات شخصیت در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات شخصیت در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مقدمه

       شخصیت عبارت است از سبکهای ویژه ای که هر فرد در فکر کردن و رفتار کردن دارد. به عبارت دیگر نحوه خاص فکر کردن و رفتار کردن هر فرد منعکس کننده شخصیت وی است. بدین ترتیب اگر شخصیت فرد، یا الگوهای معمولی پاسخ های وی در برابر موقعیتها را بشناسیم، می توانیم رفتار او را در موقعیت های جدید پیش بینی می کنیم (آزاد، 1392).

     سبک های خاص شخصیت زمانی ناسازگار تلقی می شود، یا به تعبیری دیگر هنگامی اختلال آمیز است که شخص قادر نباشد رفتار خود را بر اساس تغییرات معنی دار محیطی تعدیل نماید و خود را با آنها سازگار نماید. ناتوانی در انعطاف پذیری و انطباق با موقعیت ها عاملی است که می تواند شخصیت فرد را ناسازگار و دچار اختلال نماید (آزاد، 1392).

       اکثر مردم به طریق نسبتا قابل پیش بینی و منحصر به فرد به پدیده ها واکنش نشان می دهند ولی در عین حال نوعی انعطاف پذیری سازگارانه و مخصوص هم دارند. شخصیت ثابت و  ایستا نیست. ما از تجارب گذشته درس می گیریم و سعی می کنیم در موقعیت های مختلف، پاسخ های مختلف و متنوعی نشان دهیم تا بتوانیم بخوبی از عهده کارها برآییم. این یادگیری و انطباق چیزی است که افراد مبتلا به اختلالات شخصیت غالبا از عهده آن بر نمی آیند (گارسیا و همکاران، 2014).

    اختلال شخصیت یک الگوی بادوام، فراگیر و غیرقابل انعطاف از تجارب درونی و رفتار بیرونی است که به طرز مشخصی با انتظارات فرهنگی فرد تفاوت دارد و به درماندگی و اختلال منجر می شود. این الگو باید حداقل در دو زمینه شناخت (روش های ادراک و تفسیر خود، دیگران و رویدادها)، حالت های عاطفی ( شامل دامنه، شدت، تغییرپذیری و تناسب پاسخ های هیجانی)، عملکرد بین فردی و  کنترل تکانه تظاهر پیدا کند (انجمن روانشناسی امریکا، 2013).

   طیف محدود تجارب و پاسخ هایی که مبتلایان به این اختلالات از خود نشان می دهند، اغلب منجر به مشکلات روانشناختی، اجتماعی یا شغلی می شود. این اختلالات قاعدتا در نوجوانی یا آغاز بزرگسالی شروع می شودند ( یا حداقل در این سنین قابل تشخیص اند)، گرچه در بعضی موارد اختلال در دوران کودکی نیز شروع می شود (انجمن روانشناسی آمریکا، 2013).

   اختلالات شخصیت و درماندگی و مشکلات ناشی از آن در تمام عمر دامنگیر فرد می شود، ولی با این حال انواع این اختلالات از نظر میزان فروپاشی زندگی فرد، با هم تفاوت دارند. با این حال چه اختلال خفیف چه شدید باشد، تمام جنبه های وجود شخص را متاثر می کند. درمان این اختلالات از دشوارترین نوع درمان های اختلالات روان شناختی می باشد. تخمین زده شده است که میزان شیوع اختلالات شخصیت در سنین بزرگسالی 4-15درصد باشد ( انجمن روانشناسی آمریکا، 2013). 

DSM-IV-TR     ده نوع اختلال شخصیت را تعریف می کند و آن را در سه طبقه قرار می دهد. طبقه اول با رفتارهای ((عجیب و غریب)) مشخص می شود و مرکب از اختلال شخصیت پارانوئید، اسکیزوئید و اسکیزوتایپال می باشد. طبقه دوم با رفتارهای ((هیجانی و نمایشی)) مشخص شده و مرکب از اختلال شخصیت ضداجتماعی، نمایشی، مرزی و خودشیفته می باشد. طبقه آخر با رفتار ((اضطرابی)) مشخص می شود و عبارت است از اختلال شخصیت اجتنابی، وابسته و وسواسی- اجباری. (گارسیا و همکاران، 2014).

 

اختلال شخصیت پارانوئید

   پدیده پارانوئیا تاریخچه طولانی در ادبیات بالینی و نظری دارد ( میلون، 2012). در پایان قرن 19 میلادی، بالینگران به این نتیجه رسیدند که افراد پارانوئید به شکل های گوناگون خود را نشان می دهند، از اعتقاد به شکنجه و سیستم هذیانی در اسکیزوفرنیا گرفته تا اعتقادات پایدارتر در دیگر اشکال پارانوئید (میلون، 2012). کراپلین (1921) در طبقه بندی اولیه اختلالات روانی سه نوع پارانوئید را معرفی می کند: اسکیزوفرنی پارانوئید، اختلال هذیانی و اختلال شخصیت پارانوئید. کراپلین بیان کرد که برخی افراد حالت خفیف تر پارانوئیا را دارند یعنی هذیان های ثابت دارند  اما توهم و بدتر شدن اختلال در شخصیت مانند آنچه در اسکیزوفرنیا دیده می شود وجود ندارد. یک بحث طولانی این است که آیا اختلال پارانوئید و اختلال هذیانی زیرمجموعه اسکیزوفرنی هستند یا مجزا از آن؟ (میلون، 2012).



 .Schizoid Personality Disorder

 .Schizotypal Personality Disorder

 .Borderline Personality Disorder

 .Narcissistice Personality Disorder

 Dependent Personality Disorder

 .Obsessive- Compulsive Personality Disorder

 .Millon

 .Schizophernia

 .Kraepelin

 .Delusional Disorder

 .Delusion

 .Hallucination


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:32 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تروماهای اوایل زندگی یا رویداد های آسیب زا

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تروماهای اوایل زندگی یا رویداد های آسیب زا

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تروماهای اوایل زندگی یا رویداد های آسیب زا در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تروماهای اوایل زندگی یا رویداد های آسیب زا در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات:

فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو


منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

مقدمه

      میلیون­ها کودک در سراسر جهان با تجارب تروماتیک مواجه هستند که این امر ممکن است فراگیر و مزمن (یک دوره بدرفتاری مانند زنا با محارم، جنگ) یا در یک زمان محدود باشد (مانند فاجعه ای طبیعی). شمار کودکانی که در ایالات متحده در طول یک سال با رویدادهای تروماتیک مواجه می­شوند بالغ بر 4 میلیون نفر هستند. این تجارب شامل بهره­کشی جسمی یا جنسی، زندگی در خانواده یا جامعه­ای که سرشار از خشونت است، جان به در بردن از یک تصادف شدید رانندگی، و ... هستند که همه­ی این موارد با سلامت جسمانی و روانی در بزرگسالی مرتبطند (گونار و وزکوئز، 2006). بسته به شدت، فراوانی، ماهیت و الگوی رویدادهای تروماتیک، حداقل نیمی از کودکانی که با این رویدادها مواجه می شوند انتظار می­رود که علایم روانی- عصبی قابل توجهی را نشان دهند.

      هر فردی در اوایل (سال­های اول) زندگی تغییرات سریعی را در رشد تجربه می­کند. این دوران هم فرصتی بزرگ و هم آسیب­پذیری زیادی را فراهم می­­نماید. عوامل چندگانه­ای بر اثرات کوتاه و بلندمدت تروما در کودکان اثر می­گذارند. تعامل عوامل و بی نظیر بودن هر کودک درک صحیحی از سهم هر عامل را غیرممکن ساخته و هم چنین پیش­بینی نهایی برای هر کودک را با عدم قطعیت همراه ساخته است. با این وجود، هم والدین و هم افراد مسئول باید درک روشنی را از برخی متغیرهایی که بر پاسخ کودک به رویدادهای آسیب­زا اثر می­گذارند، بدست بیاورند. در این زمینه سه مجموعه از عوامل وجود دارند: 1- ویژگی­های مرتبط با فرد 2- ویژگی های  مرتبط با رویداد تروماتیکی که فرد با آن مواجه شده و 3- عوامل پس از تروما (انجمن ملی سلامت روانی، 2001). در ادامه به این­مجموعه عوامل پرداخته می­شود.

  1. ویژگی­های مرتبط با فرد

1-1.سن: یک عامل مهم سن فرد است. برخلاف عقاید گذشته که تروماهای اوایل زندگی اثر کمی بر فرد دارند اکنون محققان دریافته­اند که تروماهای اوایل زندگی بیشترین میزان اثر بالقوه را به وسیله تغییر در فرایندهای عصبی- شیمیایی پایه را که می­توانند بر رشد، ساختار و عملکرد مغز اثر بگذارند، دارا می­باشند (اسچوارتز و پری، 1994). اگرچه تروماهای زمان بزرگسالی به نتایج محدود (هرچند قابل توجه) منجر می­شوند و به وسیله مواجه با یک نشانه (یادآور) رویداد تروماتیک فعال می­شود اما تروماهای اوایل زندگی با اثرگذاری بر رشد، به پیامدهای کلی و فراگیری برای کودک منجر می­شود (پری، 2004).

     در سنین پنج سالگی و کم­تر به طور کلی فرد بیشترین واکنش را به اثر رویداد تروماتیک در خصوص مادر یا دیگر افراد مراقبت کننده­شان، نسبت به هرکس دیگری نشان می­دهند در نتیجه رویداد تروماتیک فرد در این گروه سنی ترکیبی از واکنش های زیر را که مرکب از نشانه های درونی شده و رفتارهای بیرونی هستند را نشان می دهند (انجمن ملی سلامت روانی، 2001).

  • ترس از جدا شدن از مادر یا مراقبان اولیه و چسبیدن بیش از حد به آن ها

  • گریه و ناله کردن، جیغ کشیدن، لرزیدن و حالات وحشت زده صورت

  • بی تحرکی یا حرکات بی هدف

  • رفتارهای واپس روانه از قبیل مکیدن انگشت

  • خیس کردن رختخواب و ترس از تاریکی

در سنین 6 تا 11سالگی فرد ترکیبی از پاسخ ها­ی زیر را نشان می­دهند.

نشانه­های­درونی­شده: کناره­گیری شدید، بی­تفاوتی هیجانی یا کرختی هیجانی، ترس­های غیرمنطقی، شکایات بدنی، افسردگی، اضطراب، احساس­گناه، ناتوانی در تمرکز، مشکلات خواب و کابوس­های شبانه

رفتارهای بیرونی: تهییج پذیری، خشم و دعوای بیش از حد، امتناع از رفتن به مدرسه

         افراد بین سنین 12تا 17سالگی به طور کلی واکنش­هایی مشابه آن­چه که بزرگسالان نشان می­دهند را بروز می­دهند. این افراد ترکیبی از پاسخ­های زیر را نشان می­دهند

نشانه­های­درونی­شده: بی­تفاوتی هیجانی، اجتناب­ از محرک­ها، فلش­بک­ها و کابوس­های شبانه، گیجی و سردرگمی، افسردگی، کناره­گیری و انزوا، شکایات بدنی، اختلالات خواب، افت تحصیلی و شغلی، افکارخودکشی، احساس­گناه و خیال­پردازی در مورد انتقام.

رفتارهای بیرونی: تعارضات بین فردی، واکنش­های پرخاشگرانه، اجتناب و امتناع از رفتن به مدرسه، سوء­مصرف مواد و رفتارهای ضداجتماعی.

2-1. مواجهه پیشین با تروما: فردی که قبلاً با یک تروما مواجه شده در معرض بیشترین خطر در زمینه اختلال در رشد و علایم رشد قرار دارد. سیستم عصبی- زیستی اکثر کودکان نیاز به انطباق با موقعیت تروماتیک دارد که این شانس انطباق بادوام و پایدار را افزایش می­دهد. بنابراین مواجهه تکراری با رویداد تروماتیک ممکن است به یک موقعیت خاص منجر شود که به یک "صفت" پایدار مبدل می­شود (پری و همکاران، 1995).

3-1. وجود یک مشکل روانی که از قبل وجود داشته است: کودکی که معمولاً در طول رشد در مقابله با یک مشکل سلامت روانی که از قبل بوده در معرض بیشترین خطر برای مواجه با رویداد تروماتیک خصوصاً ترومای با ماهیت مزمن است. مشکل اساسی سلامت روانی کودک تا زمانی که پس از بروز تروما ارزیابی نشود، ممکن نیست که شناخته شود. حتی پس از این هم ارزیابی به شناسایی مشکلات سلامت روانی که قبلاً وجود داشته منجر نخواهد شد مگر این که امر سنجش و ارزیابی بطور فراگیر و اساساً گسترده صورت گیرد.

4-1. ماهیت حمایت اجتماعی پیش از تروما: کودکی که پیش از بروز تروما حمایت خانوادگی و اجتماعی قوی داشته است احتمالاً از عوامل حمایتی قابل توجهی که رشد سلامت او را ارتقاء می­بخشند بهره­مند شده است. بنابراین چنین کودکی ممکن است بهتر قادر به نشان دادن پاسخ های ارتجاعی به تروما باشد. از طرف دیگر زمانی که خانواده فقر را تجربه می­کند یا آسیبی در بخشی از کارکرد افراد بزرگسال خانواده وجود دارد، در این حالت ممکن است که رشد کودک در خطر باشد.

5-1. دیگر شرایط مختل­کننده رشد: از دیگر شرایطی که ممکن است رشد کودک را با خطر مواجه سازد مواردی از قبیل وجود یک ناتوانی است که بر شناخت آن­ها مانند پردازش مسئله اثر می­گذارد یا عقب ماندگی ذهنی که به طور کلی رشد کودک را نسبت به سن تقویمی­اش به تأخیر می­اندازد. مثال­های دیگر شامل موقعیت­هایی است که در آن کودک فقدانی بزرگ را تجربه می­کند خصوصاً از دست دادن والدین یا دیگر مراقبان کودک. کودکانِ با مشکلات سلامت جسمانی قابل توجه، ممکن است تروما را در نتیجه شرایط پزشکی­شان تجربه کنند. در نهایت مطالعات اولیه ژنتیک، شرایط ژنتیکی و ارثی را به عنوان عوامل مرتبط بالقوه­ای برمی­شمارند که می­توانند فرد را در صورت مواجهه با تجربه­ی تروماتیک مستعدِ PTSD سازند (یهودا و دیویدسون، 2000).  


 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:31 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جسمانی سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جسمانی سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جسمانی سازی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جسمانی سازی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

جسمانی سازی یک موضوع جذاب برای محققان و متخصصان دررشته روانشناسی و روانپزشکی می باشد. جسمانی سازی نتیجه بد ترجمه شدن یک واژه آلمانی است که برای نخستین بار توسط ویلهلم استکل در سال 1920 به کار رفته است. که به صورت زبان بدن که مفهومی مبهم است ترجمه شده است. برای ساده کردن زبان استکل، مترجمان جسمانی سازی- کلمه ای که در همه جای اجتماعات مدرن غربی حاضر است- ایجاد کردند (مای، 2014). اصطلاح جسمانی سازی در زبان پزشکی بخصوص روانپزشکی  به دلیل معنی ضمنی طبیعی آن و همچنین به دلیل قدرت سیستم طبقه بندی ایجاد شده توسط انجمن روانپزشکی آمریکا (2013) باقی ماند. استکل جسمانی سازی را به صورت یک بیماری بدنی که  تجلی یک روان رنجورخویی عمیق است تعریف کرده است. او جسمانی سازی را همانند مفهوم فروید از ((تبدیل)) مورد توجه قرار داد. در کارهای پژوهشی درباره جسمانی سازی تلاش زیادی شده است تا بین جسمانی سازی، اختلال تبدیل و بیماری های جسمانی تمایز ایجاد شود. جداسازی جسمانی سازی از پدیده های مشابه به دلیل این حقیقت که مرزهای این سازه اختیاری است دشوار است (کلابرس، 2011).

         در ویراست چهارم طبقه بندی اختلالات روانی اختلالاتی که مشابه اختلال جسمانی سازی است در طبقه اختلالات شبه جسمانی قرار دارند و عبارت اند از: اختلال جسمانی سازی، اختلال شبه جسمانی نامتمایز، اختلال تبدیل، اختلال درد و اختلال جسمانی شکلی که به گونه دیگر مشخص نشده است. این بخش خاص راهنمای تشخیصی با بیمار های روان تنی که به وسیله درماندگی روانی تسریع می شود ارتباط ندارد. در حالی که برخی نویسندگان جسمانی سازی را به عنوان راهی برای افراد دارای مشکلات روان - اجتماعی و هیجانی  در نظر می گیرند تا این درماندگی ها را به صورت نشانگان فیزیکی بیان کنند، برخی دیگر جسمانی سازی را نه یک موجودیت بالینی مجزا و نه نتیجه یک فرایند منفرد آسیب شناختی در نظر می گیرند (انجمن روانپزشکی آمریکا، 2013). کیرمایر و روبینز (2011) سه تمایز نظری و تجربی بین سه پدیده جسمانی شکل در مراقبت -اولیه قایل شده اند: 1) جسمانی شکل خوبیمارانگارانه که به تفسیر اشتباه احساسات بدنی طبیعی یا با اختلال اندک به عنوان یک بیماری جدی همراه با اضطراب سلامتی اشاره دارد؛ 2)جسمانی سازی نمایشی که به بیمارنی اشاره دارد که علایم فیزیکی یک بخش از اختلال خلقی یا اضطرابی آنها است؛ 3)جسمانی سازی عملکردی به نشانگان آسیب فیزیکی غیرقابل توجیه با شرایط پزشکی، سوءمصرف مواد یا بیماری های روانپزشکی اشاره دارد.

چیزی که سه شکل جسمانی کردن را یکی می کند، حضور علایمی است که اگرچه به یک شرایط عمومی پزشکی اشاره دارد، بعد از ارزیابی های مناسب پزشکی به وسیله هیچ یک از شرایط پزشکی یا سوء مصرف موار قابل توضیح نیست (انجمن روانپزشکی آمریکا، 2013).



 Wilhelm Esteckel

 Organ Speech

 Conversion

 Kirmayer&Robins


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:31 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی ادارک شده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی ادارک شده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی ادارک شده در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی ادارک شده در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 28 صفحه (23 صفحه متن و 5 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع (شامل 2015)

منابع درون متنی و پایانی: دارد

 

قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 

 

بخشی از متن:

 

تعریف

مفهوم حمایت اجتماعی ادراک شده به حمایت از منظر ارزیابی شناختی فرد از محیط و روابطش با دیگران می نگرد. نظریه پردازان حمایت اجتماعی بر این باورند که تمام روابطی که فرد با دیگران برقرار می کند، حمایت اجتماعی محسوب نمی شود. به عبارت دیگر روابط منبع حمایت اجتماعی نیستند، مگر آنکه فرد آن ها را به عنوان منبعی مناسب یا در دسترس برای رفع نیازهای خود ادراک کند (چادویک و کالینز، 2015).

هر فردی در آغاز زندگی­اش به صورت وابسته ترین موجود نمایان می­شود و تقریباً تمام جنبه­های زندگی او به حمایت دیگران وابسته است و تا زمانی که زنده است با وجوه مختلف حمایت سر و کار دارد. انسان موجودی است که به صورت اجتماعی زندگی می­کند و در طول حیات خویش نیازمند همنوعان خود می­باشد. این نیازمندی از جنبه­های مختلف و به صورت­های متفاوتی قابل تصور است. هستی انسان تا حدود زیادی در گرو ارتباطات و تعاملات اجتماعی است و در غیاب این روابط اجتماعی موجودیت او به احتمال زیاد محکوم به فنا است. صرف نظر از اینکه گرایش به زندگی اجتماعی را ذاتی بدانیم یا اکتسابی، آنچه مهم است انکارناپذیر بودن نیرومندی این گرایشات در حیات آدمی است. درباره­ی تعریف حمایت اجتماعی نقطه نظرات متفاوتی مورد توجه می­باشد. این اصطلاح گاهی به وجود روابط اجتماعی یا کمیت روابط اطلاق می­گردد و زمانی نیز نوع به خصوصی از روابط اجتماعی اجتماعی، همچون رابطه­ی زناشویی، دوستی و عضویت سازمانی مورد نظر بوده است. همچنین ساخت روابط اجتماعی و محتوای کارکردی روابط نیز از جمله مواردی هستند که در اندازه گیری حمایت اجتماعی به کار می­روند (مک کاینلی و رایت، 2014).



. Chadwick & Collins

 - Mckinley

 - Wright


پیشینه پژوهش


روزنفلد، ریچمن و باون (2011) در پژوهشی بیان داشتند که والدین، دوستان و معلمان خود را حمایت کننده ادراک می کنند، در مدرسه رفتارهای مثبت بیشتری دارند. اگرچه به نظر می رسد حمایت ادراک شده از سوی معلم شرط لازم برای پیامدهای تحصیلی مثبت است اما شرط کافی نیست. بنابراین پیامدهای رفتاری مثبت هنگامی افزایش می یابند که حمایت از سوی معلمان به همراه حمایت از سوی والدین و دوستان ادراک شود. این پژوهشگران دریافتند که بیشترین پیامدهای حمایت اجتماعی ادراک شده برای دانش آموزان افزایش میزان رضایت از مدرسه و باورهای خودکارآمدی است.


در پژوهشی که توسط بشرپور (1392) با عنوان ارتباط سبک های مقابله ای و حمایت اجتماعی با استرس ادراک شده به این نتیجه رسیدند که ادراک منفی از استرس با سبک های مقابله ی شناختی و رفتاری رابطه منفی و با شیوه ی مقابله اجتنابی رابطه مثبت دارد. در مقابل ادراک مثبت از استرس با سبک های مقابله ای شناختی و رفتاری رابطه مثبت داشت.

 

 

ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 
منابع جدید داخلی و خارجی
تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
پشتیبانی تخصصی  (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

 

 

توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:31 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

 

تعریف سازگاری

سازگاری اجتماعی به معنای سازش شخص با محیط اجتماعی است که این سازگاری می تواند به وسیله وفق دادن خود با محیط یا تغییر محیط اطراف برای رفع نیازها و رسیدن به مطلوب ایجاد شود. شرط بقای زندگی انسان جنبه اجتماعی آن است. رشد اجتماعی افراد در تعامل با دیگران و پذیرش مسئولیت های اجتماعی شکل می گیرد (عدلی، حیدری، زارعی و صادقی فرد، 2013).

مشکلات سازگاری اجتماعی می تواند روی تعهدات فردی و اجتماعی تاثیر بگذارد و موجب مشکلاتی در سلامت فر دی و اجتماعی شود. زمانی که روابط اجتماعی گسسته شود، توانایی تنظیم و مدیریت رفتار نیز از بین می رود. کمبود یا نبود روابط اجتماعی که در نتیجه سازگاری اجتماعی نامطلوب رخ می دهد، می تواند روی انگیزه و سلامت روان فرد تاثیر منفی بگذارد (جورج و اکپانگ، 2012) و موجب، عملکرد روانی ضعیف مانند احساس گناه، خودپنداره منفی، ناامیدی، عزت نفس پایین، انزوا و رضایتمندی پایین از زندگی شود (امرسون و لیولین، 2008).

زندگی اجتماعی بدون سازگاری غیرممکن است. سازگاری در یک معنای ساده یعنی برقراری رابطه ی رضایت بخش بین خود و محیطی که در آن زندگی می کنیم. سازگاری نشانه آگاهی و توانایی فرد است. بحث سازگاری و ناسازگاری درچارچوب مباحث شخصیت قرار دارد. زیرا زمینه‌هایی مانند یادگیری، ادارک، تفکر، عواطف، هوش و مواردی از این قبیل را شامل می شود و این زمینه‌ها روی هم شخصیت فرد را تشکیل می دهند.

روانشناسان در تعریف شخصیت اتفاق نظر ندارند ولی می توان گفت: شخصیت، عبارت است از خصوصیات و شیوه‌های رفتاری و کیفیت سازگاری فرد که جنبه دائمی دارد، فرد را از دیگران متمایز می سازد و سبب ارتباط بین او و دیگران می شود. نگرش‌های فرد نسبت به دیگران، عادات اندیشیدن و شیوه‌های بیان آنها، رغبت‌هاو آرزوها و آمال، طرح‌ها و برنامه‌های او در زندگی وبه طور کلی نگرش وی نسبت به زندگی سازگار کلی فرد را تشکیل می دهد (حاتمی، 1391).

واژه سازگاری به معنای نرمش وانعطاف است. به عبارت دیگر نرمش و انعطاف منجربه سازگاری می شود. غرض از مطلوب ترین سازگاری آن است که فرد از همه جنبه‌های زندگی خویش کاملا راضی باشد وبه سطحی از توانایی‌های خود برسد که در کلیه تماس‌هایش با محیط احساس شادمانی کند و ازادامه حیات شادمان گردد (حاتمی، 1391). سازگاری مجموعه تغییرات روانی است که به منظور ارضای نیازها و امیال در فرد به وجود می آیند، به گونه ای که آسیبی به خود فرد یا دیگران نرساند.

سازگاری اجتماعی عبارت است از تعامل شخص با محیط اجتماعی.به عبارت دیگر مجموعه واکنش هایی که فرد به وسیله آنها ساخت یا رفتار خود را تغییر می دهد تا بتواند به گونه ای موزون با شرایط معینی و با تجربه ای جدید ،پاسخ دهد.در تعریفی دیگر سازگاری جنبه برخورد و سازش با محیط را در تعامل بین فردی و محیطی نشان می دهد.و به عبارت دیگر سازگاری اجتماعی عبارت است از توانایی فرد در به کارگیری هرچه بهتر و بیشتر امکانات شخصی و محیطی ،برای سازگاری و وفق دادن خود با جامعه و محیط پیرامونش


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:31 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عاطفه مثبت و عاطفه منفی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc 

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مقدمه

        عاطفه منفی شبیه به روان رنجورخویی در ابعاد شخصیتی 5 گانه است. عواطف منفی به تفاوت های فردی در جهت تمایل به تجربه هیجان منفی  و خود پنداره منفی بر می گردد. چندین مطالعه نشان داده اند که عاطفه منفی بررابطه میان استرس  و دریافت شناختی استرس تاثیر می گذارد. مطالعات اخیر یافته های ناهمگونی میان عاطفه منفی و استرس ها بدست آورده اند. بعضی محققان نیز نتایج خنثی بدست آورده اند. مطالعات متعددی صورت گرفته است که عاطفه منفی و مثبت صفات مستقلی هستند (کارپنتر و همکاران، 2012).

       عاطفه مثبت گرایش به تجربه احساسات خوشایند شدید بر می گردد و در قطب بالای آن شور و هیجان و خوشحالی وجود دارد و در قطب پایین آن این احساسات غایب هستند و وجود ندارند. اما الزاما عواطف منفی وجود ندارد. عاطفه منفی گرایش به تجربه احساسات ناخوشایند شدید می باشد و در قطب بالای آن احساساتی نظیر خشم، اضطراب و... وجود دارد و در قطب پایین آن این احساسات وجود ندارد ولی الزاما عواطف مثبت وجود ندارد (آیزن، 2012). عاطفه مثبت حالتی از انرژی فعال، تمرکز زیاد  و اشتغال به کار لذت بخش می باشد. عاطفه مثبت در برگیرنده طیف گسترده ای از حالت های خلقی مثبت  از جمله شادی، احساس توانمندی، شور و شوق، علاقه و اعتماد به نفس است. بر خلاف عاطفه منفی که دارای یک بعد عمومی از نا امیدی درونی و عدم اشتغال به کار لذت بخش است و به دنبال آن حالتهای خلقی اجتنابی از قبیل خشم ، غم، نفرت، حقارت، احساس گناه، ترس و عصبانیت پدید می آید

....

........

..............


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل


مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 22 صفحه (20 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2016) داخلی (شامل 1395)

منابع درون متنی و پایانی: دارد

 

قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 

 

بخشی از متن:

 

مقدمه

مانند همه موجودات زنده ما موجودات ذاتا جنسی هستیم تمایلات جنسی ما این است که خود را چگونه بشناسیم، درک کنیم و هویت و عزت نفس جنسیمان چطور شکل می گیرد. تمایلات جنسی و فیزیولوژیکی ما ترکیبی از عوامل بین فردی، فرهنگی، خانوادگی و روانی است بنابراین اینکه ما چگونه به عزت نفس جنسی خودمان نگاه کنیم بسیار مهم می باشد. در یک جامعه سالم عزت نفس جنسی نقش مهم و کلیدی دارد. عزت نفس جنسی ما تحت تاثیر انتخاب های جنسی ما قرار دارد و این انتخاب ها روش زندگی و اهداف ما را تعیین می کند (شاپیرو، 2016).

 

عزت نفس جنسی در برگیرنده عوامل متعددی است::


  1. احساسات ما در مورد بدن خود: اینکه احساسات و توانایی شما چگونه بر بیان و توصیف جنسی که از خود دارید تاثیر می گذارد.
  2. روایت جنسی شما: داستان ها و روایت هایی جنسی که در مورد خود دارید. همه ما از کودکی در مورد خود داستان های جنسی متعددی داریم که در بزرگسالی از آن ها تاثیر می گیریم و این داستان ها تحت تاثیر خانواده ما نیز می باشند. ایده های فرهنگی و مذهبی در مورد عزت نفس جنسی می تواند بر ما تاثیر بسزایی داشته باشد. تجربه اولین استمنا، تجربه لمسی و .... می تواند در ما احساس شرم، اضطراب و گناه ایجاد کند. و البته تمام موارد فوق می تواند تحت تاثیر نحوه برداشت و تجربه ما نیز باشد.
  3. ارتباطات: ارتباطات پایه و اساس یک زندگی جنسی است. ارتباطات صحیح جنسی در زندگی زناشویی مانند نحوه بیان احساسات و نحوه بیان عواطف به همسر خود می تواند تاثیر متقابلی در روابط زناشویی و عزت نفس جنسی داشته باشد.
  4. جنسیت و معنا: جنسیت به معنی چیزهای مختلف به افراد مختلف. جنسیت می تواند مانند یک ارتباط، قدرت، لذت جسمی برای زن و شوهر باشد. به این معنا که جنسیت و برداشت از عزت نفس جنسی می تواند برای هر شخصی متفاوت باشد و معانی مختلفی داشته باشد (شاپیرو، 2016).




یكی از جنبه‌های عزت نفس که در طیف مسائل جنسی قرار می‌گیرد و بر رفتارهای جنسی تاثیر گذار است عزت نفس جنسی نام دارد. عزت نفس جنسی عبارت است از واكنش‌های عاطفی انسان‌ها نیست به ارزیابی‌های ذهنی در مورد افكار، احساسات و رفتارهای جنسی خود (زینا و اسچوارز، 2011). زینا و اسچوارز با بسط الگوی عزت نفس هارتر (1984) به عزت نفس جنسی از بعد اهمیت یادگیری اولیه، درون سازی خانواده، همسالان و جامعه اشاره كردند كه هر شخص به عنوان ملاك ارزیابی افكار، احساسات و رفتارهای جنسی خود در تحول هنجارهایش حیاتی می‌داند.

زیرا واكنش عاطفی فرد به خود ارزیابی‌هایش پایه عزت نفس جنسی و پنج مولفه آن را تشكیل می‌دهد. پنج مولفه عزت نفس جنسی شامل «مهارت و تجربه» یعنی توانایی لذت بردن از شریك جنسی؛ «جذابیت» یعنی زیبایی ادراك شده فرد از خود؛ «كنترل» یعنی توانایی مدیریت افكار، احساسات در رابطه جنسی؛ «قضاوت اخلاقی» یعنی توانایی مدیریت، افكار، احساسات و رفتارهای جنسی فرد و استانداردهای اخلاقی خویش «انطباق پذیری» یعنی سازگاری تجارب رفتار جنسی با اهداف شخصی دیگران است.

بنابراین رفتار جنسی قسمتی از شخصیت یك فرد را تشكیل می‌دهد و مجموعه‌ای از باورها نگرش‌ها و عملكردهایی است كه شخص در ارتباط با جنس مخالف و امور مرتبط با آن دارد (كاوه، 1393).

به تعبیر دیگر عزت نفس جنسی عبارت است از واكنش عاطفی انسان نسبت به ارزیابی از افكار، احساسات و رفتارهای جنسی خودش (بث، جولین، آنتونی و میشل، 2010).



 . Zeanah & Schwarz

 . Skill And Experience

 . Attractiveness

 . Moral Judgment

 . Adaptive Ness

 

پیشینه پژوهش


فیروزی، آزموده و اصغری پور (2016) در پژوهش خود تحت عنوان رابطه بین ویژگی های شخصیت و عزت نفس جنسی و مولفه های آن به این نتیجه رسیدند که ارتباط معناداری بین ویژگی شخصیتی روان نژندی، برون گرایی، توافق و باوجدان بودن با عزت نفس جنسی وجود دارد اما رابطه باز بودن نسبت به تجربه با عزت نفس تجربی معنی دار نبود همچنین نشان داده شد سه بعد توافق، روان نژندی و برون گرایی می تواند پیش بینی کننده عزت نفس جنسی باشد.

شاره (1395) در پژوهش خود در ارتباط با  رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و عزت نفس جنسی در زنان روسپی به این نتیجه رسید که طرحواره های هیجانی برای عزت نفس جنسی پیش بین کننده معنی داری بودند. همچنین، میزان عزت جنسی زنان روسپی که با والدین زندگی می کرده اند بالاتر از زنان روسپی بود که با غیر والد زندگی می کرده اند.

فسنقری (1393) در پژوهش خود تحت عنوان بررسی عزت نفس جنسی و عملکرد جنسی زنان در نوع دلبستگی به این نتیجه رسیدند که بین سبک های دلبستگی با عملکرد و عزت نفس جنسی رابطه معنی داری وجود دارد همچنین یافته ها نشان داد دو مولفه دلبستگی ناایمن/اجتنابی و دلبستگی ناایمن/دوسوگرا در مجموع می توانند 11 درصد از واریانس عملکرد جنسی زنان را پیش بینی کنند از طرف دیگر دلبستگی ناایمن/اجتنابی و دلبستگی ناایمن/دوسوگرا در مجموع می توانند 8 درصد از واریانس عزت نفس جنسی زنان را پیش بینی کنند



ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 
منابع جدید داخلی و خارجی
تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
پشتیبانی تخصصی  (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

 

 

توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات:

توضیحات: فصل دوم

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

آلکسی تایمیا به ناتوانی در پردازش شناختی اطلاعات هیجان و تنظیم هیجان ها گفته می شود. آلکسی تایمیا سازه ای است چند وجهی متشکل از دشواری در شناسایی احساسات، دشواری در توصیف احساسات برای دیگران و جهت گیری فکری بیرونی. ویژگی های اصلی آلکسی تایمیا عبارتند از: ناتوانی در بازشناسی و توصیف کلامی هیجان های شخصی، فقر شدید تفکر نمادین که آشکار سازی برخورد ها، احساسات، تمایلات و سائق ها را محدود می کند، ناتوانی در به کارگیری احساسات به عنوان علایم مشکلات هیجانی، تفکر انتزاعی در مورد واقعیت های کم اهمیت بیرونی، کاهش یادآوری رویاها، دشواری در تمایز بین حالت های هیجانی و حس های بدنی، فقدان جلوه های عاطفی چهره، ظرفیت محدود برای همدلی و خودآگاهی.

از دیدگاه علوم شناختی بخش عمدهای از مسائل مربوط به ناگویی خلقی مرتبط با هیجانها است و هیجانها به عنوان دسته ای از روان سازة مبتنی بر پردازش اطلاعات شناخته می شود که شامل فرایندها و تجسم های نمادین و غیر نمادین است (میاك، اوکاموتو، اونودا، شیارو و یاماواکی، 2012).

تجسم های نمادین شامل تصاویر و واژه ها است و تجسم های غیر نمادین شامل تهییج های جسمانی و احشایی است که در هنگام برانگیختگی هیجانی تجربه می شوند. نظام های نمادین مانند زبان این امکان را فراهم می آورند که انسان درباره احساس های هیجانی و دیگر تجاربش فکر کند و به این ترتیب حالت های هیجانی خود را تنظیم نماید. به نظر میرسد در ناگویی خلقی توانایی بسیار اندکی برای نمایش نمادین هیجانها وجود دارد و درنهایت تجسم نمادین هیجانها به شکل ضعیف با تصاویر و واژه ها ارتباط برقرار می کند و به همین دلیل کمتر تحت کنترل شناختی قرار دارد (اوردنیزاك، پایپر، جوی، 2011).



نارسایی هیجانی سازه ای است چند وجهی متشکل از دشواری درشناسایی احساسات و تمایز بین احساسات و تهییج های بدنی مربوط به انگیختگی هیجانی، دشواری درتوصیف احساسات برای دیگران، قدرت تجسم محدود که بر حسب فقر خیال پردازی ها مشخص می شود؛ سبک شناختی عینی (غیر تجسمی)، عمل گرا و واقعیت مدار یا تفکر عینی افراد مبتلا به نارسایی هیجانی، تهییج های بدنی بهنجار را بزرگ می کنند، نشانه های بدنی انگیختگی هیجانی را بد تفسیر می کنند، درماندگی هیجانی را از طریق شکایت های بدنی نشان می دهند و در اقدامات درمانی نیز به دنبال درمان نشانه های جسمانی هستند (آلن و همکاران، 2011).

مشخصه های بیرونی که سازه نارسایی هیجانی را تشکیل می دهند بیانگر نقایصی در پردازش شناختی و تنظیم هیجانات می باشند. از دیدگاه علوم شناختی، هیجان ها به عنوان دسته ای از طرح واره های مبتنی بر پردازش اطلاعات شناخته می شوند که شامل فرآیندها و تجسم های نمادین و غیر نمادین هستند کاهش ابراز هیجانات اساسا بیان گر نوعی فقدان یا بد تنظیمی هیجانات است. به همین صورت آسیب در ظرفیت های پردازش هیجانی مبتنی بر نارسایی هیجانی ممکن است یک عامل خطراحتمالی برای انواع مشکلات سلامت روان باشند (آلن و همکاران، 2011).


پژوهش های پیرامون الکسی تایمی

ماتیلا و همکاران نشان دادند ناگویی خلقی مستقل  از بیماری جسمانی، افسردگی و اضطراب و متغیرهای جمعیت شناختی با علایم جسمانی سازی همراه می باشد (ماتیلا و همکاران، 2008).

 رفیعی و همکاران (2010) و آلن و همکاران (2011) دریافتند که بین ناگویی خلقی، حالت خلق و علایم درونی سازی نظیر علایم جسمانی و نگرانی/ نشخوارگری و ارتباط وجود دارد.

بشرپور و همکارن نیز نشان دادند که نیز نشان دادند که ناگویی خلقی با علایم اختلال شخصیت مرزی در جمعیت عمومی ارتباط دارد (بشرپور و همکاران، 2014).

........

..................

..............................


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

عناوین مورد بحث

Digital Implementation of Fuzzy Logic Circuits

Analog Implementation of Fuzzy Logic Circuits

Mixed Digital /Analog Implementation of Fuzzy Systems

CAD Automation for fuzzy Logic circuits design

Neural Networks Implementing Fuzzy systems

مقدمه

 پیشرفت های اخیر در تئوری منطق فازی الگوریتم هایی را بر مبنای قانون در قلمرو گسترده ای از كاربردها فراهم كرده است . یافته های بسیاری در طی 10 سال گذشته طرح و معرفی شده است . كنترل فازی می تواند عملكرد خوبی را در مدت زمان كوتاهی در انواع كاربردهای جهانی معرفی و ثابت كند .

 بیشتر سازندگان پردازنده محیط های نرم افزاری برای توسعه و شبیه سازی كاربردهای فازی روی میكرو كنترلرهای سازگار تهیه كرده اند .

 از این كنترلرها می توان كنترلر نوع ممدانی را نام برد . او در قلمرو كاربردی تئوری فازی را برای سیستم های تكنیكی نیز گسترش داد . در حالیكه بیشتر دانشمندان كاربردهای این منطق را محدود به قلمروی غیر تكنیكی می دانستند .  علاوه براین كنترلر می توان كنترلر نوع سوگنو را نام برد كه بر اساس متدی بود كه سوگنو و تاكاگی با هم ارائه دادند .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 2:30 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد