paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال مقایسه کیفیت زندگی و سلامت روان در بیماران دیابتی نوع 1، 2 و افراد غیر دیابتی

پروپوزال مقایسه کیفیت زندگی و سلامت روان در بیماران دیابتی نوع 1، 2 و افراد غیر دیابتی

پروپوزال مقایسه کیفیت زندگی و سلامت روان در بیماران دیابتی نوع 1، 2 و افراد غیر دیابتی در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال مقایسه کیفیت زندگی و سلامت روان در بیماران دیابتی نوع 1، 2 و افراد غیر دیابتی در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

     دیابت که از آن به عنوان اپیدمی خاموش  نام برده شده یک مشکل بهداشتی عمده و فراگیرمحسوب می شود که شیوع آن به ویژه در کشورهای در حال توسعه افزایش چشمگیری داشته است (گامبرت[1]، 2002). دیابت اختلالی متابولیک است که مشخصه­ی آن افزایش مزمن قندخون و اختلال متابولیسم كربوهیدرات، پروتئین و چربی می باشد (شهرجردی، شوندی، گلپایگانی و شیخ حسینی، 1388). در حالت طبیعی­، غذا در معده تبدیل به گلوکز یا قند خون شده و قند از معده وارد جریان خون می شود. لوزالمعده هورمون انسولین ترشح می کند و این هورمون باعث می شود قند از جریان خون وارد سلول­های بدن شود، در نتیجه مقدار خون در حد نرمال و متعادل باقی می ماند. اما در بیماری دیابت، یا انسولین به میزان کافی در بدن وجود ندارد و یا انسولین موجود قادر نیست تا وظایف خود را بدرستی انجام دهد، در نتیجه به علت وجود مقاومت در برابر آن، قند خون نمی تواند به طور موثری وارد سلول های بدن شود و مقدار آن بالا می رود. انسولین هورمونی است که توسط سلول های بتا واقع در پانکراس ترشح می شود و وظیفه­ی اصلی آن کاهش قند خون است. پانکراس نیز یکی از غدد دستگاه گوارش است، که در پشت معده قرار دارد (هگلسون[2]، اسنایدر[3]، اسکوبار[4]، سمینریو[5] و بکر[6]، 2007، به نقل از نوروزی،1390).

 


[1] Gambert

[2] Hegelson

[3] Snyder

[4] Escobar

[5] Siminerio

[6] Becker

فرضیه های پژوهش

1. بین کیفیت زندگی و سلامت روان بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین کیفیت زندگی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین سلامت روان بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین ابعاد کیفیت زندگی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین سلامت جسمانی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین سلامت روانشناختی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین روابط اجتماعی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین ابعاد سلامت روان بیماران دیابتی نوع 1 ، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین نشانه های جسمانی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

 بین اضطراب و بی خوابی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

 بین نارسا کنش وری اجتماعی بیماران دیابتی نوع 1 ، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

بین افسردگی بیماران دیابتی نوع 1، بیماران دیابتی نوع 2 و افراد غیر دیابتی تفاوت وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:30 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان

پروپوزال میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان

پروپوزال میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

در طول بیست سال اخیر در زمینه ی تدریس نظریه های قابل توجهی طرح و ارائه شده است که تعداد زیادی از آنها توسط گانیه و دیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. در حال حاضر نظام های آموزشی با فقر تفکر در دانش آموزان مواجه هستند بسیاری از صاحب نظران تربیتی علت این امر را نتیجه حاکمیت روش های سنتی و استفاده نکردن از روش های تدریس فعال در مدارس می دانند(شعبانی، 1381). بر اساس نظریه ی یادگیری کلیه ی فراگیران روش های یادگیری خاصی را ترجیح می دهند به عبارت دیگر هر روش تدریس برای بعضی از فراگیران مطلوب و آسان، برای بسیاری نسبتا رضایت بخش و برای بقیه نامطلوب است. مشکل اساسی روش های تدریس سنتی آن است که برای عده ای مفید و مثمر ثمر است و برای عده ای مخرب است. در صورت کاربرد مستمر، بی حساب و یکنواخت روش سنتی عده ی بسیاری فرصت پیشرفت در یادگیری را نخواهند یافت(احمدی، 1386). زیرا آموزش برای همه به واسطه دو عامل دسترسی و مشارکت تحقق می پذیرد حال چنانچه روش های تدریس و یادگیری تنوع نداشته باشد، فرصت تحقق آرمان آموزش و پرورش میسر نخواهد شد. ظاهرا ممکن است اصل بهره مندی از فرصت آموزش تحقق یافته باشد اما روش های  یکنواخت ویژگی ها، علایق، قابلیت ها و نیازهای منحصر به فرد افراد را در نظرنمی گیرد، در نتیجه چنین تصوری کاذب است (احمدی، 1386). تدریس در گذشته بر اساس دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت به معنی انتقال معلومات بوده اما صاحب نظران جدید تعلیم وتربیت بر این باورند که معلم باید روش دانستن را به دانش‌آموز بیاموزد نه اینکه صرفاً به انتقال فرمول ها و معلومات اکتفا کند معلم باید دانش‌آموز را کمک کند تا خود تجربه کند و از طریق تجارب خود مطالب را فراگیرند، لذا توجه به کیفیت و شیوه ی تدریس معلمان باید امر بسیار ضروری و جدی تلقی شود و برنامه ریزان و مسئولان موظفند که فرصت های لازم برای آشنائی هر چه بیشتر معلمان با روشها و الگوهای جدید و خلاق تدریس را فراهم نموده ، و شرایط و امکانات را برای اجرای موفقیت آمیز این روش ها آماده نمایند (جویس1 و همکاران، 2000؛ به نقل از بهرنگی، 1380 ).

1-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک های یادگیری دانش آموزان رابطه وجود دارد.

2-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری تجربه عینی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

3-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری مشاهده تاملی آموزان رابطه وجود دارد.

4-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری مفهوم سازی انتزاعی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

5-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری آزمایشگری فعال دانش آموزان رابطه وجود دارد.

6-بین سبک های یادگیری دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد.

7-بین آگاهی از روش های نوین تدریس معلمان به لحاظ جنسیت تفاوت وجود دارد.

8-بین آگاهی از روش های نوین تدریس معلمان به لحاظ سابقه خدمت تفاوت وجود دارد.

9-بین آگاهی از روش های نوین تدریس معلمان به لحاظ میزان تحصیلات تفاوت وجود دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:30 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت تحقیق موانع فرا روی مدارس هوشمند در ایران

پاورپوینت تحقیق موانع فرا روی مدارس هوشمند در ایران

دانلود تحقیق موانع فرا روی مدارس هوشمند در ایران در قالب فایل پاورپوینت در حجم 12 صفحه و


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل
دانلود تحقیق موانع فرا روی مدارس هوشمند در ایران در قالب فایل پاورپوینت در حجم 12 صفحه و ...
 
موانع فرا روی مدارس هوشمند در ایران

تاریخچه
الگوی اولیه ی مدارس هوشمند در سال 1996 از کشور انگلیس گرفته شده است. اما نخستین مدرسه هوشمند در مالزی تاسیس شد و در ژانویه 1999 به اجرا درآمد. تجربه راه اندازی و اداره ی مدارس هوشمند در کشور ما، نیز بر گرفته از نظام آموزشی مالزی به سال 1382 باز می گردد.
اهداف و راهبردها
ضرورت هوشمندسازی مدارس
ویژگی مدارس هوشمند
عناصر مدارس هوشمند
شیوه آموزش در مدارس هوشمند
ارزشیابی در مدارس هوشمند
چالشها و موانع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:29 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت تحقیق نظارت و راهنمایی تعلیماتی درنظام آموزشی

پاورپوینت تحقیق نظارت و راهنمایی تعلیماتی درنظام آموزشی

دانلود تحقیق نظارت و راهنمایی تعلیماتی درنظام آموزشی در قالب فایل پاورپوینت در حجم 18صفحه و


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود تحقیق نظارت و راهنمایی تعلیماتی در نظام آموزشی در قالب فایل پاورپوینت در حجم 18صفحه و ...

 

نظارت و راهنمایی تعلیماتی در نظام آموزشی

مقدمه

امروزه،آموزش وپرورش درتمام کشورها اهمیت زیادی دارد ونقش آن در رشدو توسعه ی اقتصادی، اجتماعی ،فرهنگی وسیاسی غیرقابل انکار است.به این دلیل کارکنان آموزشی بایدآمادگی وشایستگی لازم را داشته باشند.

علاوه براین به دلیل رشد بی رویه جمعیت وتعداد زیاد دانش آموزان درمحیطهای آموزشی بدنبال آن اجبار دربه کارگیری معلمان بی تجربه وبدون آمادگی های لازم در زمینه های تدریس واداره کلاس، امکان دستیابی کامل به هدفهای آموزشی مشکلتر شده است.از این رو به منظور بر طرف کردن مشکل گفته شده، درکنار عوامل بسیاری که مطرحند،راهنماهای تعلیماتی جایگاه ویژه ای دارند.(منوچهر وکیلیان،1383)

مفهوم نظارت و راهنمایی تعلیماتی

حیطه کار نظارت و راهنمایی تعلیماتی

ضرورت نظارت و راهنمایی تعلیماتی

اصول نظارت و راهنمایی تعلیماتی

وظایف راهنماهای تعلیماتی در کلاس درس

مشکلات راهنمایان تعلیماتی

مسئولیت های آموزش و پرورش در بهبود نظارت و راهنمایی تعلیماتی

وظایف راهنماهای تعلیماتی در بهبود نظارت و راهنمایی تعلیماتی

آینده نظارت و راهنمایی تعلیماتی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:29 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت تحقیق آسیب ها و ارزیابی عملکرد آموزش عالی ایران

پاورپوینت تحقیق آسیب ها و ارزیابی عملکرد آموزش عالی ایران

دانلود تحقیق آسیب ها و ارزیابی عملکرد آموزش عالی ایران در قالب فایل پاورپوینت در حجم 32 صفحه و


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود تحقیق آسیب ها و ارزیابی عملکرد آموزش عالی ایران در قالب فایل پاورپوینت در حجم 32 صفحه و ...

 

آسیب ها  و ارزیابی عملکرد آموزش عالی ایران

مقدمه

آموزش عالی در فرهنگ و تمدن پویای ایرانی و اسلامی از قدمت و غنای شایسته­ای برخوردار است و می­تواند یکی از ارکان اصلی خیزش به سمت جهانی شدن به شمار شود. اهمیت این نظام در آن است که تربیت­کننده­ی افرادی است که باید در توسعه­ی کشورها نقش اصلی را ایفا کرده و گردانندگان چرخه­ی پیشرفت آن­ها باشند. لذا ضروری به نظر می­رسد که اهداف آموزشی و پژوهشی آموزش عالی منطبق با نیازهای کشورها باشد و از آنجا که تقویت نظام آموزش عالی هر کشور یکی از مهم­ترین وظایف دولت­ها است، از این رو آن­ها بالاترین انرژی خود را صرف توسعه­ی علم و تحقیق می­کنند تا به جایگاه برتر علمی دست یابند.
برخورداری از یک نظام جامع و یکپارچه برای ارزیابی عملکرد دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی و تعیین عوامل و شاخص­هایی که باید مبنای سنجش عملکرد آن­ها قرار گیرد، یکی از مؤثرترین راه­های تقویت کننده­ی نظام آموزشی کشورها که می­توان با توجه به عوامل و شاخص­های مذکور آن­ها را رتبه ­بندی کرد. رتبه بندی دانشگاه­ها پدیده ای است که بیش از 25 سال پیشینه دارد و برای اولین­بار در سال 1983 با چاپ گزارشی به نام بهترین کالج­های آمریکا آغاز شد.

آموزش عالی
تاریخچه آموزش عالی در ایران
اهداف و نقش آموزش عالی در کشور
چالش­های موجود و پیش روی آموزش عالی ایران
کارکردهای مدل­های مدیریت کیفیت
ارزیابی عملکرد
اقدامات صورت گرفته برای ارتقای کیفیت
ارزیابی درونی
رتبه­بندی دانشگاه­ها
روش تایمز
روش شانگهای
روش وبومتریک
نتیجه گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:29 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه­­ بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه

پروپوزال رابطه­­ بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه

دانلود پروپوزال رابطه­­ بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه در قالب فایل word در حجم 15 صفحه و


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پروپوزال رابطه­­ بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه در قالب فایل word در حجم 15 صفحه و ...

 

این پروپوزال در پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از دانشگاه های کشور استفاده شده است و صرفاً جنبه آموزشی دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:29 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله توسعه مفهومی و تصاویر خلاق به عنوان یک تابع از روانپریشی

ترجمه مقاله توسعه مفهومی و تصاویر خلاق به عنوان یک تابع از روانپریشی

مقاله ترجمه شده با عنوان مقاله ترجمه شده با عنوان توسعه مفهومی و تصاویر خلاق به عنوان یک تابع از روانپریشی به همراه مقاله اصلی در 11 صفحه فرمت ورد و قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان توسعه مفهومی و تصاویر خلاق به عنوان یک تابع از روانپریشی به همراه اصل مقاله

تعداد صفحات ترجمه : 12

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش

عنوان فایل اصلی:

Conceptual expansion and creative imagery as a function of psychoticism 2005

Abstract
The ability to be creative is often considered a unique characteristic of conscious beings and many efforts have been directed at demonstrating a relationship between creativity and the personality construct of psychoticism. The present study sought to investigate this link explicitly by focusing on discrete facets of creative cognition, namely the originality/novelty dimension and the practicality/usefulness dimension. Based on Eysenck?s conceptualisation of psychoticism as being characterised by an overinclusive cognitive style, it was expected that higher levels of psychoticism would accompany a greater degree of conceptual expansion and elevated levels of originality in creative imagery, but would be unrelated to the practicality/ usefulness of an idea. These hypotheses were confirmed in 80 healthy participants who were contrasted based on their EPQ psychoticism scale scores. Our findings suggest that the link between psychoticism and creativity is based on associative thinking and broader but weak top-down activation patterns rather than on goal-related thinking. ? 2005 Elsevier Inc. All rights reserved.

Keywords: Creativity; Creative cognition; Psychoticism; Schizotypy; Top-down processing; Originality; Overinclusive
thinking; Conceptual expansion; Creative imagery

نمونه ای از فایل ترجمه شده:

توانایی خلاق اغلب شامل یک ویژگی منحصر به فرد از آگاهی و تلاش شخصی است که به عنوان رابطه بین خلاقیت و سازه های شخصیت روانپریش گرایی[1] در نظر گرفته می شود مطالعه حاضر به منظور بررسی این لینک به صراحت برروی ابعاد و جنبه های مجزا از خلاقیت یعنی اصالت[2]، تازگی[3] و عملی بودن[4] و بعد سودمندی[5] تاکید دارد  

براساس مفهوم بندی آیزنک بعد روانپریش گرایی بعنوان ویژگی که بوسیله یک سبک شناختی گسترش یافته مشخص می شود که سطح بالایی از روانپریش گرایی با درجه بالاتری از توسعه مفهومی و سطح بالایی از اصالت با تصاویر خلاق همراه است اما میتواند با سودمندی عملی یک ایده (یکی از جنبه های خلاقیت) ارتباطی نداشته باشد.

 


[1] -psychotisicm

[2] -orginality

[3] -novelty

[4] -practicality

[5] -usefulness

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:28 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله ارتباط بین سبکهای هویت و معنویت (مذهب) در نوجوانان: با قرائنی از یک چشم انداز طولی

ترجمه مقاله ارتباط بین سبکهای هویت و معنویت (مذهب) در نوجوانان: با قرائنی از یک چشم انداز طولی

ترجمه مقاله ارتباط بین سبکهای هویت و معنویت (مذهب) در نوجوانان با قرائنی از یک چشم انداز طولی در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله ارتباط بین سبکهای هویت و معنویت (مذهب) در نوجوانان: با قرائنی از یک چشم انداز طولی در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان  ارتباط بین سبکهای هویت و معنویت (مذهب) در نوجوانان: با قرائنی از یک چشم انداز طولی به همراه اصل مقاله

تعداد صفحات ترجمه : 17

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش

عنوان فایل اصلی:

The relation between identity styles and religiosity in adolescence: Evidence from a longitudinal perspective 2008

Abstract
Although recent studies (Duriez & Soenens, 2006; Duriez, Soenens, & Beyers, 2004) investigating the link between Berzonsky’s (1990) identity styles and the religiosity dimensions of Exclusion versus Inclusion of Transcendence and Literal versus Symbolic (Duriez, Soenens, & Hutsebaut, 2005) assumed a unidirectional effect of identity styles on religiosity dimensions, this was never tested. In the present 2-wave longitudinal study among Belgian adolescents (N = 724), within-time correlations support previous findings that, whereas Exclusion versus Inclusion of Transcendence is positively related to a normative identity style, Literal versus Symbolic relates positively to an informational and negatively to a diffuse/avoidant style. In addition, cross-lagged analyses examining the direction of effects between identity styles and religiosity dimensions indicate that the effects from identity styles to the religiosity dimensions are dominant. Implications of these findings and discrepancies between the within-time correlations and the cross-lagged effects are discussed. ? 2007 Elsevier Ltd. All rights reserved.

Keywords: Identity development; Identity styles; Religiosity; Religious attitudes

 

نمونه ای از فایل ترجمه شده:

چکیده:                                        

اگرچه مطالعات اخیر (دوریز و سوننز، 2006؛ دوریز، سوننز و بیرز، 2004) بر ارتباط بین

سبک های هویتی برزونسکی (1990) و ابعاد دربرگیری و محرومیت از تعالی و ابعاد معنای لفظی و معنای نمادین مذهب (دوریز، سوننز و هاتسبات، 2005) تحقیق کرده اند،

فرض بر این شده است که سبکهای هویت بر ابعاد معنویت تاثیر غیر مستقیمی دارد که هنوز مورد اندازه گیری واقع نشده است.

در در 2 مطالعه طولی در میان نوجوانان بلژیکی (N=724) همبستگی های درون زمانی ای از یافته های پیشین گزارش میکنند

به طوریکه ابعاد دربرگیری و محرومیت از تعالی به طور مثبتی با سبک هویت هنجاری مرتبط میشود،

ابعاد معنای لفظی و معنی نمادین مذهب بهطور مثبتی با سبک هویت اطلاعاتی و به طور منفی با سبک هویت اجتناب/ آشفتگی مرتبط میشود.

به علاوه تحلیلهای مقطعی جهت تاثیرات بین سبکهای هویت و ابعاد معنویت را نشان میدهند که تاثیرات سبکهای هویت بر ابعاد معنویت مسلط هستند.

تلویحات این یافته ها و مغایرتهای بین همبستگی های درون زمانی و تاثیرات مقطعی مورد بحث واقع میشوند.

لغات کلیدی: تحول هویت، سبک های هویت، معنویت و نگرش های مذهبی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:28 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله یک مدل شناختی - رفتاری از آسیب شناسی استفاده از اینترنت

ترجمه مقاله یک مدل شناختی - رفتاری از آسیب شناسی استفاده از اینترنت

ترجمه مقاله یک مدل شناختی رفتاری از آسیب شناسی استفاده از اینترنت در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله یک مدل شناختی - رفتاری از آسیب شناسی استفاده از اینترنت در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان یک مدل شناختی- رفتاری از آسیب شناسی استفاده از اینترنت به همراه اصل مقاله

تعداد صفحات ترجمه : 19

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش

عنوان فایل اصلی:

A cognitive-behavioral model of pathological Internet use 2001

Abstract
This article introduces a cognitive-behavioral model of Pathological Internet Use (PIU). While previous studies on Internet addiction have described behavioral factors, such as with-drawal and tolerance, the present article focuses on the maladaptive cognitions associated with PIU. The cognitive-behavioral model of PIU distinguishes between specific PIU and generalized PIU. Specific PIU refers to the condition in which an individual pathologically uses the Internet for a particular purpose, such as online sex or online gambling, whereas generalized PIU describes a more global set of behaviors. The model implies a more important role of cognitions in PIU, and describes the means by which PIU is both developed
and maintained. Furthermore, it provides a framework for the development of cognitive-behavioral interventions for PIU. # 2001 Elsevier Science Ltd. All rights reserved.

Keywords: Internet; Internet addiction; Internet abuse; Pathological Internet use; Addiction

1. Introduction
Over the past several years, clinicians have reported cases of Internet addiction.Until recently, the associated psychopathology has been loosely described in the literature. Symptoms such as obsessive thoughts about the Internet, tolerance, diminished impulse control, inability to cease using the Internet, and withdrawal have been cited as characterizing unhealthy use of the Internet (Young, 1999). While the term Internet addiction has been used extensively, it seems to be somewhat of a misnomer (Davis, 1999). Addiction, as used in the literature, refers to a physiological dependence between a person and some stimulus, usually a substance. For this reason, the DSM-IV does not use addiction to describe pathological use or abuse of a substance or other such stimulus, nor does it describe compulsive gambling as an
addiction. Instead, it favors the terms dependence (for substances) and pathological (for gambling disorders). Therefore, for the remainder of this article, the term Pathological Internet Use (PIU) shall be used to..................

 

نمونه ای از فایل ترجمه شده:

چکیده

این مقاله یک مدل شناختی- رفتاری از آسیب شناسی استفاده از اینترنت معرفی می کند.در حالی که مطالعات پیشین بر روی اعتیاد به اینترنت ، عوامل رفتاری نظیرشرط بندی و تحمل را تشریح می کرد مطالعه حاضر بر شناخت های ناسازگارانه مرتبط با آسیب شناسی استفاده از اینترنت تاکید می کند.مدل شناختی-رفتاری آسیب شناسی استفاده از اینترنت بخش های عمومی و ویژه این مدل را ازهم متمایز می کند.

آسیب شناسی استفاده از اینترنت به طور خاص به وضعیتی اشاره دارد که در آن فرد به صورت آسیب زایی از اینترنت برای یک هدف خاص مثل رابطه جنسی آنلاین استفاده می کند در حالی که به طور عام و در حالت عمومی مجموعه ای از رفتارها که بیشتر عمومیت دارند و جهانی شده اند تشریح می شود.

مدل ، نقش بسیارمهم شناخت ها را در آسیب شناسی استفاده از اینترنت نشان داده و روش های توسعه و نگهداری آن را شرح می دهد.علاوه بر این ،چارچوبی برای رشد شناختی –رفتاری مداخلات رفتاری در آسیب شناسی استفاده از اینترنت فراهم می آورد.

کلمات کلیدی : اینترنت، اعتیاد به اینترنت ، سوءاستفاده از اینترنت ، آسیب شناسی استفاده از اینترنت ، اعتیاد .

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:28 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه کارآفرینی تولید كلیدهای قدرت گازی

پروژه کارآفرینی تولید كلیدهای قدرت گازی

پروژه کارآفرینی تولید كلیدهای قدرت گازی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی تولید كلیدهای قدرت گازی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

فهرست مطالب

1-

مقدمه

2-

خلاصه طرح

3-

بحث علمی

4-

مباحث فنی

5-

بحث مدیریت

6-

شرح وظایف و فلوچارت

7-

ترسیم فضای مسقف

8-

زمانبندی خط تولید و نمودار دایره ای

9-

مباحث مالی

10-

نتیجه گیری و منابع

 

مقدمه

كارخانجات تولید كلیدهای قدرت سویچ كه بزرگترین سازنده كلیدهای قدرت و سكسیونر فشار متوسط و قوی در ایران است. محصولات فشار متوسط و فشار قوی با وسعت 50 هكتار و زیربنای حدود 20 هزار مترمربع است كه 13 هزار مترمربع آن را كارگاههای مختلف اعم از سالن ماشینكاری- پوشش فلزات- سالن تولید فشار متوسط- سالن تولید فشار قوی و انبار تشكیل می دهد.

برای همگامی با پیشرفت تكنولوژی و تكمیل ردیف تولیدات، كارخانه فشار متوسط شركت علاوه بر تولید كلید نیمه روغنی تصمیم به تولید كلید قدرت گازی 24 كیلو ولت 1250 آمپر گرفت و بعد از دو سال تنوع تولیدات كلیدهای قدرت گازی فشار متوسط را افزایش داده و كلیدهای قدرت 2/7، 12و 36 كیلوولت را نیز به تولیدات خود اضافه نمود.

در سال 1374 بخش بخش تحقیقات و توسعه شركت، طراحی سكسیونر 36 كیلو ولت را كه در بخشی از كشور عزیزمان ایران مصرف دارد به پایان رسانده و پس از تایپ تستهای مربوطه تولید آن تحت نام sl7-sp شروع گردید.

 

 

خلاصه طرح :

كارخانه فشار قوی

 كارخانه فشار قوی شركت شامل كلیدهای قدذرت گازی 5/72 كیلوولت مدل EDF و 145 تا 420 كیلوولت مدل HPL همچنین سكسیونرهای فشار قوی NSA از 5/72 تا 420 كیلوولت می باشند

نیروی انسانی

تعداد نفرات

قسمت كاری

مدرك

10

تراشكاری

دیپلم

15

ریخته گری

دیپلم

17

مونتاژ

دیپلم

11

سرپرست ها

فوق دیپلم

8

نگهبانی

دیپلم

5

مهندس ناظر

4نفر لیسانس

1نفر فوق لیسانس

4

حسابدار

لیسانس

3

مسئول فروش

لیسانس

1

مدیر تولید

لیسانس

2

برنامه ریز

فوق دیپلم و لیسانس

5

انباردار

1نفر لیسانس

4نفر فوق دیپلم

2

آموزش

لیسانس

3

كارگزینی

1 نفر لیسانس

2 نفر فوق دیپلم

4

تداركات

دیپلم

3

كنترل

1نفر فوق دیپلم

3

بسته بندی

دیپلم

5

نظافت و بهداشت

2نفر فوق دیپلم

3نفر دیپلم

2

درمانگاه

1نفر لیسانس

1 نفر فوق دیپلم

2

راننده لیفتراك

دیپلم

1

مدیر عامل

فوق لیسانس

1

معاون

لیسانس

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:28 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد