paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی – رفتاری CBT بر کاهش میزان اضطراب معتادین به مواد

پروپوزال تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی – رفتاری CBT بر کاهش میزان اضطراب معتادین به مواد مخدر با ترک موفق.

پروپوزال تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی – رفتاری CBT بر کاهش میزان اضطراب معتادین به مواد مخدر با ترک موفق در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات55
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی – رفتاری CBT بر کاهش میزان اضطراب معتادین به مواد مخدر با ترک موفق. در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

 

بیان مساله :

سوء مصرف مواد و اعتیاد از نظر تاریخی درمقاطع تاریخی گوناگون سیری پر فراز و نشیب داشته است. با آغاز قرن بیستم سیمای سوء مواد و اعتیاد، نسبت به قرن نوزدهم و پیش از آن نسبتا دگرگون شده است. اکنون اتفاق نظر کاملی درباره ی این مسئله وجود دارد که پدیده ی اعتیاد در طول قرن بیستم و به ویژه طی دهه 1970 و 1980 میلادی تحت تاثیر عوامل گوناگون اقتصادی، اجتماعی،سیاسی و علمی به نحو وسیع و حیرت آوری در میان اقشار گوناگون جوامع مختلف پراکنده شده است (آتش پور و آقایی و گل پرور،1381).

این سیر فزاینده بسان زنگ خطری ، حکومتها، دولتها، و دانشمندان رشته های مختلف را برای مبارزه یا مقابله با اعتیاد و سوء مصرف مواد برانگیخته است. این برانگیختگی نمود اصلی خود را بسیاری از کشورها و ازجمله ایران، از یک طرف در قانون گذاریها و برخورد های قانونی و از طرف دیگر درحجم روبه گسترش متون علمی مربوط به اعتیاد و سوء مصرف مواد نشان می دهد. قوانینی که جهت جلوگیری از همه تعدیل شده است. دیدگاههای اولیه در باب اعتیاد متاثر از برخی اندیشه های شبه خرافی و یا اندیشه ایی بوده که ماهیت علمی نداشته و بیشتر بر پایه ظن وگمان بوده است. تفسیر های آکادمیک و علمی در آغاز

فرضیه های پژوهش :

1- مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی – رفتاری CBT بر کاهش میزان اضطراب معتادین به مواد مخدر با ترک موفق مؤثر است .

2- مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی – رفتاری CBT بر کاهش میزان افسردگی معتادین به مواد مخدر با ترک موفق مؤثر است .

3- مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی – رفتاری CBT بر افزایش احساس خود کارآمدی معتادین به مواد مخدر با ترک موفق موثر است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:33 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال تعیین اثر مستقیم سرمایه روانشناختی، عدالت تعاملی ادراک شده، حمایت سرپرست، خشنودی از درآمد،

پروپوزال تعیین اثر مستقیم سرمایه روانشناختی، عدالت تعاملی ادراک شده، حمایت سرپرست، خشنودی از درآمد، فرصت رشد و ارتقاء، اعتماد به سرپرست و خشنودی شغلی

پروپوزال تعیین اثر مستقیم سرمایه روانشناختی، عدالت تعاملی ادراک شده، حمایت سرپرست، خشنودی از درآمد، فرصت رشد و ارتقاء، اعتماد به سرپرست و خشنودی شغلی بر شادکامی در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال تعیین اثر مستقیم سرمایه روانشناختی، عدالت تعاملی ادراک شده، حمایت سرپرست، خشنودی از درآمد، فرصت رشد و ارتقاء، اعتماد به سرپرست و خشنودی شغلی بر شادکامی در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

در جستجوی شادکامی[1] بودن موضوعی است که در زمان­ها و فرهنگ­های مختلف از گذشته تا به امروز مورد توجه محققان بوده است (رایت، لاورود و دنی[2]، 2002). شادکامی به عنوان شکلی از خلق و احساسات خوشایند، بهزیستی و نگرش مثبت توجه روز افزون تحقیقات روانشناسی را به خود جلب کرده است (فیشر[3]، 2010). از دیدگاه بعضی از صاحب نظران مفهوم مبهم و اسرارآمیز شادکامی، عبارت است از حالت خوشحالی، سرور و یا در رضایت زندگی کردن و لذت بردن از آن. بنابراین داشتن عواطف مثبت و رضایت‌مندی از عناصر اصلی زندگی، می‌توانند شادی بخش و شادی آفرین باشد. روانشناسان معتقدند که عنصر سومی نیز وجود دارد که در شادکامی باید به آن توجه شود و آن کم کردن اضطراب و کاهش عواطف منفی است (نصر آبادی، بهرامی، کیوان آرا و کلانتری، 1388). همه ما به دنبال شادکامی در هر حوزه ای از زندگی‌مان هستیم. یکی از مهم‌ترین حوزه های زندگی ما کار است (پریس جونز[4]، 2010). امروزه مردم برای اینکه زندگی شادی داشته باشند باید در کار خود شاد باشند. درست است کار به تنهایی علت شادکامی افراد نیست اما اگر فردی در کارش شاد نباشد نمی‌تواند شادی را تجربه نماید (گوین و میسون[5]، 2004).

 


[1]. happiness

[2]. Wright, larwood, & Denney

[3]. Fisher

[4]. Pryce-Jones

[5]. Gavin &  Mason

فرضیه های پژوهش

فرضیه های این پژوهش شامل 19 فرضیه مستقیم و غیر مستقیم است.

1)  سرمایه روانشناختی بر شادکامی در کار اثر مثبت مستقیم دارد.

  1. عدالت تعاملی ادراک شده بر شادکامی در کار اثر مثبت مستقیم دارد.
  2. حمایت سرپرست بر شادکامی در کار اثر مثبت مستقیم دارد.
  3. فرصت رشد و ارتقاء بر شادکامی در کار اثر مثبت مستقیم دارد.
  4. خشنودی از درآمد بر شادکامی در کار اثر مثبت مستقیم دارد.
  5. اعتماد به سرپرست بر شادکامی در کار اثر مثبت مستقیم دارد.
  6. خشنودی شغلی بر شادکامی در کار اثر مثبت مستقیم دارد.
  7. سرمایه روانشناختی بر اعتماد به سرپرست اثر مثبت مستقیم دارد.
  8. سرمایه روانشناختی بر خشنودی شغلی اثر مثبت مستقیم دارد.
  9.  حمایت سرپرست بر اعتماد به سرپرست اثر مثبت مستقیم دارد.
  10.  حمایت سرپرست بر خشنودی شغلی اثر مثبت مستقیم دارد.
  11.  عدالت تعاملی ادراک شده بر اعتماد به سرپرست اثر مثبت مستقیم دارد.
  12.  فرصت رشد و ارتقاء بر خشنودی شغلی اثر مثبت مستقیم دارد.
  13.  خشنودی از درآمد بر خشنودی شغلی اثر مثبت مستقیم دارد.
  14.  سرمایه روانشناختی از طریق اعتماد به سرپرست و خشنودی شغلی  بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد.

1-15. سرمایه روانشناختی از طریق اعتماد به سرپرست بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد

2-15. سرمایه روانشناختی از طریق خشنودی شغلی بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد

  1. حمایت سرپرست از طریق اعتماد به سرپرست و خشنودی شغلی بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد.

1-16. حمایت سرپرست از طریق اعتماد به سرپرست بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد.

2-16. حمایت سرپرست از طریق خشنودی شغلی بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد.

  1.  عدالت تعاملی ادراک شده از طریق اعتماد به سرپرست بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد.
  2.  فرصت رشد و ارتقاء از طریق خشنودی شغلی  بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد.
  3.  خشنودی از درآمد از طریق خشنودی شغلی  بر شادکامی در کار اثر مثبت غیر مستقیم دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

تحقیق موانع و چالش های تحقیقات کیفی در ایران

تحقیق موانع و چالش های تحقیقات کیفی در ایران

دانلود تحقیق موانع و چالش‌های تحقیقات کیفی در ایران در قالب فایل پاورپوینت در حجم 17 صفحه به همراه منابع استفاده شده و


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود تحقیق موانع و چالش‌های تحقیقات کیفی در ایران در قالب فایل پاورپوینت در حجم 17 صفحه به همراه منابع استفاده شده و ...

 

فهرست مطالب:

 

موانع و چالش‌های تحقیقات کیفی در ایران

دلایل عمده و کلی در خصوص چالش‌های پژوهش

شاخص‌های پژوهش

نسبت اعتبارات تحقیقاتی به تولید ناخالص ملی

شاخص تعداد پژوهشگران

وضعیت چاپ مقالات

ریشه‌های ظهور پژوهش‌های کیفی در غرب

کثرت روش‌شناسی پژوهش: افول پوزیتیویسم یا مرگ حقیقت؟

پیشینه تحقیقات کیفی در ایران

پارادایم تفسیری

پارادایم انتقادی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال تعیین نقش تیپ های شخصیتی (ای-بی-سی-دی) در پیش بینی نارسایی شناختی افراد سیگاری

پروپوزال تعیین نقش تیپ های شخصیتی (ای-بی-سی-دی) در پیش بینی نارسایی شناختی افراد سیگاری

پروپوزال تعیین نقش تیپ های شخصیتی (ایبیسیدی) در پیش بینی نارسایی شناختی افراد سیگاری در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال تعیین نقش تیپ های شخصیتی (ای-بی-سی-دی) در پیش بینی نارسایی شناختی افراد سیگاری در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

تیپ­های مختلف شخصیتی واجد ویژگی­های شخصیتی خاصی می­باشند که بر تصمیم­گیری­ها و میزان تسلط فرد بر عملکردهای روزانه تأثیر می­گذارد. این تأثیر با توجه به ویژگی­های مختلف روان­شناختی فرد می­تواند سبب تسریع در نارسایی شناختی فرد و کاهش بازده شناختی وی شود. همچنین عکس این مسأله نیز می­تواند صادق باشد. برخی از ویژگی­های شخصیتی مانند عدم عجله در تصمیم­گیری و دوراندیشی به فرد این توانایی می­بخشند که موقعیت­های استرس­زای زندگی را مدیریت کرده و بر آن­ها فائق آیند (گراهام[1] و لاچمن[2]، 2014).

با توجه به پیامدهای منفی گسترده­ی مصرف سیگار از جمله ایجاد نارسایی­های شناختی، به نظر می­رسد لازم است که سطوح مختلف علل بوجود آورنده­ی این نارسایی­ها بررسی گردد. برای این منظور شناسایی عوامل مرتبط با پیامدهای ناشی از مصرف سیگار همانند نارسایی شناختی می­تواند راهگشا باشد. شواهد پژوهشی قابل توجهی نشان دهنده­ی رابطه و نقش ابعاد شخصیتی سرشت و منش با تمایل به مصرف سیگار است. بر این اساس وجود رابطه بین ویژگی­ها و تیپ­های شخصیتی و نارسایی شناختی ناشی از مصرف سیگار بسیار محتمل به نظر می­رسد.....

 

 


[1] - Graham

[2] - Lachman

فرضیه­های پژوهش

1-­ بین تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D) و نارسایی شناختی افراد سیگاری رابطه وجود دارد.

  1. بین تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D) و لغزش یا خطاهای روزانه در ادراک افراد سیگاری رابطه وجود دارد.
  2. بین تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D) و عملکرد حافظه­ی افراد سیگاری رابطه وجود دارد.
  3. بین تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D) و فعالیت­های حرکتی افراد سیگاری رابطه وجود دارد.

2-­ تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D)، نارسایی شناختی را در افراد سیگاری پیش­بینی می­کند.

  1. تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D)، لغزش یا خطاهای روزانه در ادراک را در افراد سیگاری پیش­بینی می­کند.
  2. تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D)، عملکرد حافظه­ را در افراد سیگاری پیش­بینی می­کند.
  3. تیپ­های شخصیتی (A-B-C-D)، فعالیت­های حرکتی را در افراد سیگاری پیش­بینی می­کند.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه اختلال‌های یادگیری با عملكرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

پروپوزال رابطه اختلال‌های یادگیری با عملكرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

پروپوزال رابطه اختلال‌های یادگیری با عملكرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه اختلال‌های یادگیری با عملكرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله

در حال حاضر ناتوانی‌های یادگیری به منزلة علت اصلی مشكلات شدید یادگیری تحصیلی شناخته شده است. ناتوانی‌های یادگیری كماكان رشته‌ای تلفیقی و پویاست كه نسبت به پیشرفت‌های پژوهش‌های آموزش و پرورش و سیاست و تغییرات مهم در جامعه واكنش نشان می‌دهد.

اصطلاح نارسایی در یادگیری به وسیله روان‌شناسان و متخصصین تعلیم و تربیت مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالیكه متخصصان پزشكی اختلال یادگیری را ترجیح می‌دهند مشكل یادگیری به یكی از منابع زیر نسبت داده می‌شود: 1- آسیب‌های عصبی 2- بدكاری و نارسایی در فهم و درك مطالب 3- اختلال حسی 4- بی‌نظمی و آشفتگی زبان 5- عقب‌ماندگی ذهنی 6- محرومیت فرهنگی 7- نقص و نارسایی زبان 8- مشكلات آموزش

نارسایی ویژه در یادگیری گروه ناهمگونی از كودكان را در بر می‌گیرد كه مشكلاتی را در حوزه‌های گوناگون دارند. این مشكلات اثرات مادام‌العمری را برای فرد ایجاد می‌كند كه به نظر می‌رسد خیلی بیشتر از خواندن، نوشتن و حساب كردن باشد و حوزه‌هایی همچون سلامت، بهداشت روانی، روابط بین شخصی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:32 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه باورهای غیرمنطقی و دشواری تنظیم هیجان با گرایش به سوء مصرف مواد افیونی در نوجوانان

پروپوزال رابطه باورهای غیرمنطقی و دشواری تنظیم هیجان با گرایش به سوء مصرف مواد افیونی در نوجوانان

پروپوزال رابطه باورهای غیرمنطقی و دشواری تنظیم هیجان با گرایش به سوء مصرف مواد افیونی در نوجوانان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه باورهای غیرمنطقی و دشواری تنظیم هیجان با گرایش به سوء مصرف مواد افیونی در نوجوانان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی و از مشکلات اساسی در جامعه است (گلانتر، 2006، 308)؛ مشکلی که میلیون­ها زندگی را ویران و سرمایه­های کلان ملی را صرف هزینه­ی مبارزه، درمان و آسیب­های ناشی از آن می­کند. روزانه شمار زیادی از افراد به مصرف مواد روی می­آورند و دچار پیامدهای جسمانی، روانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن می شوند. کشور ما نیز بنا به برخی دلایل فرهنگی، باورهای اشتباه و موقعیت جغرافیایی خاص، وضعیت مناسبی برای روی آوردن نوجوانان به اعتیاد دارد (خلعتبری و بازرگانیان، 1390، 69). گرایش به سوء مصرف مواد مخدر افیونی، به خصوص در بین نوجوانان مشکلی است که ذهن جوامع امروزی را به خود مشغول ساخته است. با وجود عدم مقبولیت مصرف مواد افیونی از نظر اجتماعی، طبقات مختلف افراد با این مسأله به صورت جدی درگیر می­باشند (نویدیان، دعواچی و بشردوست، 1381، 19) به طوری که سلامت فرد، خانواده و جامعه

  1.  بین باورهای غیرمنطقی با گرایش به سوء مصرف مواد افیونی در نوجوانان رابطه­ی معناداری وجود دارد.
  2. بین دشواری تنظیم هیجان با گرایش به سوء مصرف مواد افیونی در نوجوانان رابطه­ی معناداری وجود دارد.
  3. باورهای غیرمنطقی، گرایش به سوء مصرف مواد افیونی را در نوجوانان پیش بینی می کند.

دشواری تنظیم هیجان، گرایش به سوء مصرف مواد افیونی را در نوجوانان پیش بینی می کند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:31 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه تفکر خلاق و حل مسأله با اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع راهنمایی

پروپوزال رابطه تفکر خلاق و حل مسأله با اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع راهنمایی

پروپوزال رابطه تفکر خلاق و حل مسأله با اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع راهنمایی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه تفکر خلاق و حل مسأله با اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع راهنمایی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه نیازمند توجه بیشتر در حوزه های مختلف سلامت از جمله سلامت روان بویژه سلامت اجتماعی می باشند تا پیشرفت تحصیلی مورد انتظارشان برآورده شود. از طرفی دیگر اضطراب اجتماعی به عنوان یکی از شایع ترین اختلالات روان پزشکی در جمعیت دانش اموزی بویژه دانش آموزان دختر واقع در سنین نوجوانی شناخته می شود. مطالعات همه گیرشناسی نشان می دهد که این اختلال در 12 درصد جمعیت عمومی شیوع دارد و بالاترین میزان بروز آن در دهه دوم عمر است (سادوک و سادوک، 2007؛ هنریش و هافمن، 2001). اضطراب اجتماعی با یک ترس بارز و مستمر از یک یا چند موقعیت اجتماعی مشخص می شود که در آن مبتلایان احساس می کنند که اعمال و رفتارهایشان مورد قضاوت قرار می گیرد و از موقعیت های اجتماعی و روابط بین فردی اجتناب می کنند. اضطراب اجتماعی با برخی ویژگی های فیزیولوژیکی (سرخ شدن گونه ها، تعریق، خشکی دهان و لرزش به هنگام رویارویی با موقعیت های اجتماعی نگران کننده)، ویژگی های روان شناختی (شرم، خجالت، ترس از اشتباه، ترس از ارزیابی منفی و ترس از انتقاد) و ویژگی های رفتاری (کناره گیری، اجتناب از تماس چشمی، ترس از صحبت در جمع یا مورد خطاب واقع شدن) مشخص می شود (هیرسینک، کوکوسکی، مک کینزی، دنومه و مک رودیمیتریس، 2015).

  1. بین تفکر خلاق با اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع راهنمایی کرمان رابطه معناداری وجود دارد.

بین حل مسأله با اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع راهنمایی کرمان رابطه معناداری وجود دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:31 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی

پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی

پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله:

 

اصطلاح نارسا نویسی1، به اختلالی در زبان نوشتاری اطلاق می شود كه به جنبه های مكانیكی و فنی مهارت نوشتن توجه دارد. این اختلال خود را به شكل بدخطی در كودكان دارای هوش متوسط كه نارسایی عصبی مشخصی ندارند یا دارای نقص های آشكار ادراكی حركتی نیستند، نشان می دهد]1[. دانش آموز نارسانویس با وجود هوش بهنجار، عملا نمی تواند با كلاس همراه گردد. به همین جهت اغلب این افراد را به منزله ی فرد عقب مانده، تنبل یا بی انگیزه می پندارند و از لحاظ احساسی و ارزشی آنان را طرد می نمایند كه این خود به مرور زمان زمینه را برای دگرگونی های رفتاری  هیجانی در آن ها فراهم می آورد]2[. چرا كه از طرفی اضطراب آن ها در مقابل تقاضاهایی كه زبان نوشتاری ایجاب می كند، افزایش می یابد و پس از شكست های مستمر و یأس ناشی از نارسا نویسی، دچار احساس شرم و تحقیر می شوند كه با گذشت زمان این احسا س ها عمیق تر می گردد؛ به گونه ای كه در بزرگسالی احساس خشم، اضطراب، افسردگی و عزت نفس پایین نشان می دهد ]2[.


1 - dysgraphia

فرضیه ها:

  1. بین حساسیت اضطرابی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی تفاوت معنی داری وجود دارد.  
  2. بین عملکرد شناختی در دانش آموزان با و بدون نارسانویسی تفاوت معنی داری وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:31 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت تحقیق چالش های تعلیم و تربیت: توجه به مهارت حل مسأله در نظام آموزشی

پاورپوینت تحقیق چالش های تعلیم و تربیت: توجه به مهارت حل مسأله در نظام آموزشی

دانلود تحقیق چالش های تعلیم و تربیت توجه به مهارت حل مسأله در نظام آموزشی در قالب فایل پاورپوینت در حجم 48 صفحه به همراه منابع استفاده شده و


مشخصات فایل
تعداد صفحات48
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود تحقیق چالش های تعلیم و تربیت: توجه به مهارت حل مسأله در نظام آموزشی در قالب فایل پاورپوینت در حجم 48 صفحه به همراه منابع استفاده شده و ...

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:30 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی

پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله:

گروهی از دانش آموزان هستند که ظاهری طبیعی دارند، رشد جسمی، قد و وزنشان حاکی از بهنجار بودن آنان است و هوششان کم و بیش عادی و در مواقعی از همسالان خود بیشتر می باشد. به خوبی صحبت می کنند و از رفتار و اخلاق عادی برخوردارند، ولی وقتی برای یادگیری خواندن، نوشتن و حساب به مدرسه می روند، دچار مشکلات جدی می شوند و به اصطلاح گفته می­شود این کودکان دارای ناتوانی یادگیری[1] هستند. این کودکان در ابتدا اطمینان کافی به پیشرفت تحصیلی خود دارند، به تدریج در می یابند که سایر کودکان وضع درسی بهتری از آنان دارند و با گذشت چندماهی از سال اول تحصیلی در دبستان کم کم خود را متفاوت از دیگران می بینند و چه بسا احساس خودکم بینی به آن ها دست می دهد و اندک اندک اضطراب و بی اعتمادی در این کودکان ایجاد می شود و مشکلات را کاملاً درونی و گاه به کلی درمان ناپذیر می کند. مسائل روانی ناشی از ناتوانی در یادگیری می تواند در زمینه های گوناگون روان شناختی و تحصیلی فرد تأثیر منفی بگذارند (بویل و فورچلی[2]، 2014).

 


[1] - learning abilities

[2] - Boyle & Forchelli

فرضیه ها:

 

  1. بین مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.  
  2. بین حساسیت اضطرابی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.
  3. بین فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:30 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد