paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی با

پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی

پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه بیش فعالی با دانش آموزان عادی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال  نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

دانــــش آمــوزان مبتــــلا به اختــــلال توجه/ بیش فعالی(ADHD) با علایمی از قبیل تکانشگری و کوتاهی دامنه توجه مشاهده می شوند. ممکن است با اشیاء برخورد کنند و به زمین بیفتند. البته این حالت بیشتر مربوط به تکانشگری و حواس پرتی می شود تا یک اختلال حرکتی و زمانی تشخیص مشکلات حرکتی داده می شود که ملاک ها برای هر دو اختلال مطابقت کند. ممکن است یک کودک از نظر حرکتی دارای بی نظمی های محرزی باشد، گاهی ما با نوعی از بیش فعالی سر و کار داریم که از ناتوانی در متوقف ساختن حرکات مشتق می شود و کاملا در سطح توحید حرکتی قرار می گیرد. این ناپایداری حرکتی بلافاصله در شرایط آزمایش قابل ردیابی است؛ کودک دارای تخلیه یا برون ریزی های حرکتی است که دائما او را ناآرام می سازد، حتی هنگامی که دقت او بر یک مساله یا یک شی متمرکز گردیده است.(1)

علل زیادی را برای پیدایش اختلالات حرکتی ذکـــر کرده اند که می توان به تولد زودرس، نابهنجاری های مادرزادی مغز، ضربه های پیش از تولد و اختلال های سوخت و ساز، مسمومیت ها، عفونت ها و کنش وری تیروییدی مادر، اشاره کرد.

کودکان در خلال شیر خوارگی و دوران اول کودکی، مرحله حسی حرکتی را پشت سر می گذارند. آنان به مدد حس و جنبش در حیطه حرکتی درباره محیط اطراف خود به کسب تجربه می پردازند.

چگونگی رشد و کنترل حرکتی در انسان از سر به پا و از مرکز بدن به سمت خارج و از ماهیچه های بزرگ به طرف ماهیچه های کوچک  جریان می یابد. نوزاد انسان ابتدا به حرکات سر و پس از آن ستون فقرات، بازوها، پاها و سپس قسمت های انتهای بدن ماننـــد مچ و انگشتان کنترل پیدا می کند. رشد مهارت های حرکتی کودک، کنترل وی را بر محیــط ممکن می سازد. رفتارهای حرکتی نوزادان در ابتدا بازتابی است، کنترل ارادی و شناختی با رشد جسمی؛  به ویژه رشد مهارت های حرکتی و شناختی حـــاصل می آید. در واقع ابتدایی ترین پاسخ های رفتاری کودک از نوع حرکتی یا عضلانی است. کودک به کمک این رفتارهای حرکتی به درک خود و دنیای اطراف نــایل می شود و این تجارب حرکتی زیر بنای یادگیری های او را فراهم می سازد، در دوران کودکی آمیختگی و پیوستگی فعالیت های حرکتی و ذهنی بسیار بالا است. در طول سال های اول کودکی، مهارت های حرکتی مربوط به استفاده از دست ها و پاها به سرعت رشــد می کند، اما مهارت های حرکتی ظریف از قبیل توانایی انگشتان و حرکات هماهنگ چشم و دست هنوز رشد کافی نکرده است. به همین دلیل کودکان خردسال ترجیح می دهند به بازی هایی مشغول شوند که مستلــــزم مهــارت های حرکتی بزرگ است، نه مهارت های حرکتی ظریف و کوچک. در سال های دوره دبستان الگوهای مهارتی حرکات بزرگ کاملا در کــودک جایگزین می شوند و کودک می تواند در ورزش هایی نظیر مسابقه دو، پرش و پرتاب شرکت کند. بسیاری از این مهارت ها حاصل ترکیب حرکات چشم با دست و حرکات چشم با پاست. علاوه بر این، تمرین نوشتن، دوختن و کاردستی نیز که مستلزم مهارت های حرکتی ظریف است، در این سال ها امکان پذیر می شود.

هدف پژوهش

     هدف این پژوهش بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال  نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی می باشد.

فرضیه پژوهش

     بین رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال  نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی تفاوت وجود دارد.

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

مفهومی

مهارت های حرکتی: افراد مبتــــلا به اختــــلال توجه/ بیش فعالی(ADHD) با علایمی از قبیل تکانشگری و کوتاهی دامنه توجه مشاهده می شوند. ممکن است با اشیاء برخورد کنند و به زمین بیفتند. البته این حالت بیشتر مربوط به تکانشگری و حواس پرتی می شود تا یک اختلال حرکتی و زمانی تشخیص مشکلات حرکتی داده می شود که ملاک ها برای هر دو اختلال مطابقت کند. ممکن است یک کودک از نظر حرکتی دارای بی نظمی های محرزی باشد، گاهی ما با نوعی از بیش فعالی سر و کار داریم که از ناتوانی در متوقف ساختن حرکات مشتق می شود و کاملا در سطح توحید حرکتی قرار می

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:28 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های مستعد ط

پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار

پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله (توضیح در مورد ابعاد مختلف موضوع) :

امروزه بسیاری از ازدواج ها مدت کوتاهی بعد از تشکیل آن متلاشی می شود. به عقیده گاتمن کیفیت تعامل زن و شوهرها پیش گویی مهمی برای آشفتگی زناشویی با طلاق است. مطالعات وی نشان داد زوجین که ارتباط منفی تری با همدیگر دارند دارای ازدواج نابسامان بوده یا آشفتگی زناشویی در آینده را می توان به آنها نسبت داد. وی دریافت زوج هایی که درصدد طلاق هستند در تعاملات خود از هیجانات منفی بیش از هیجان های مثبت استفاده می کنند. اگر زوجین فاقد مهارت های ارتباطی ضروری برای حل مشکلاتشان باشند، حتی کوچکترین مشکل نیز حل نشدنی خواهد شد(گاتمن، 1994؛ جودجیادس،2008؛ نقل از داودی و همکاران، 1390). سبک های مقابله ای خانواده ها از عوامل موثر در مهار مشکلات خانواده ها هستند. سبک های مقابله روش هایی برای مقابله با شرایط استرس زا و حل مشکلات زندگی می باشد و برای ارتقاء زندگی به مطلوب ترین سطح ممکن، افراد می توانند راههای مختلف مقابله با مشکلات را بیاموزند(قهوه چی و همکاران، 1392). اندلر و پارکر(1990) براساس تحقیقی به منظور بررسی فرایند عمومی مقابله، افراد را برحسب دو نوع اساسی سبک مقابله ای متمایز می سازد: سبک مقابله ای مساله ندار و سبک مقابله ای  هیجان مدار. در مقابله مساله مدار که مقابله تکلیف مدار نیز نامیده می شود، فرد برای تعدیل عامل استرس زا و رسیدن به هدف، به طور مستقیم با موقعیت استرس زا مواجه می شود. بنابرین، مقابله مساله مدار «عمل محور» است و از طریق تغییر رابطه بین فرد و محیط تحقق می یابد(ویلز و همکاران، 2001).  مقابله متمرکز بر مساله، به تلاش های فرد برای تغییر وضعیت و درآمیختگی مستقیم بامشکل مربوط می شود. به عبارت دیگر، درمقابله مساله مدار فرد برای عامل فشار متمرکز می شود و سعی می کند اقدامات سازنده ای در راستای تغییر شرایط فشار با حذف آن انجام دهد(محمد خانی و همکاران، 2006).

فرضیه ها یا پرسش های تحقیق :

 

  1. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مهارت مقابله ای تفاوت معناداری وجود دارد.
  2. ابعاد مهارت های مقابله ای در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار متفاوت است
  3. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ تنظیم هیجانی تفاوت معناداری وجود دارد.
  4. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مولفه های  تنظیم هیجانی تفاوت معناداری وجود دارد.
  5. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ باورهای فراشناختی تفاوت معناداری وجود دارد.
  6. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مولفه های باورهای فراشناختی تفاوت معناداری وجود دارد.
  7. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مهارت مقابله ای، تنظیم هیجانی، باورهای فراشناختی تفاوت معناداری وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:28 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ سیستم ارتعاشی جامع

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ سیستم ارتعاشی جامع

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ سیستم ارتعاشی جامع در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل
گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ سیستم ارتعاشی جامع در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
 
تئوری آزمایش (پاندول ساده):
مدل پاندول ساده شامل جرم متمرکز شده، که از ریسمانی با جرم ناچیز آویزان شده است. و نوسانات پاندول در یک صفحه از میدان گرانشی زمین صورت می گیرد. مشخصه ای که مبین حرکت می باشد جابه جایی زاویه ای از وضعیت قائم یا همان θ است که در آن صفحه، سنجیده می شود. با حل معادله حرکت می توان پریود نوسانات پاندول را بدست آورد. برای بدست آوردن معادله حرکت از روش لاگرانژ استفاده می کنیم ...

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:27 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه پایگاه هویت و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان

پروپوزال بررسی رابطه پایگاه هویت و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان

پروپوزال بررسی رابطه پایگاه هویت و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه پایگاه هویت و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

یكی از مسائل عمده كه نوجوان با آن روبرو می‌شود مساله شكل‌گیری هویت فردی اوست و این بدان معناست كه او باید به سوالهایی نظیر «من كیستم؟» و «به كجا می‌روم؟» پاسخ دهد. جستجوی هویت شخص متضمن این است كه شخص تشخیص دهد كه برای او چه چیزهایی مهم و چه كارهایی ارزشمند است و نیز متضمن تنظیم معیارهایی است كه وی بر اساس آنها بتواند رفتار خود و دیگران را هدایت و ارزیابی كند. علاوه بر اینها, این جستجو, تكوین احساس خودشكوفایی و شایستگی را نیز دربرمی‌گیرد.

احساس هویت شخصی در نوجوان به تدریج بر پایه همانندسازی‌های گوناگون دوران كودكی تكوین می‌یابد. ارزشها و معیارهای اخلاقی كودكان خردسال تا حدود زیادی همان است كه والدین آنها نیز دارند. اصولا احساس عزت‌نفس در كودكان از نگرش والدینشان نسبت به آنها نشات می‌گیرد. با ورود به دنیای وسیع‌تر دبیرستان, كودكان به صورت فزاینده‌ای به ارزشهای گروه همسالان خود و همچنین به ارزیابی‌های معلمان و سایر بزرگسالان بیشتر ارج می‌نهند. نوجوانان از راه جمع‌بندی این ارزشها و ارزیابی‌ها می‌كوشند تصویر یكپارچه‌ای از خود به دست آورند. هر اندازه ارزشهایی كه از سوی والدین, معلمان و همسالان ابراز می‌شود همخوانی بیشتری با هم داشته باشند, به همان نسبت كار هویت‌یابی نوجوان آسان‌تر پیش‌می‌رود (زمینه روانشناسی ـ هیلگارد).

در این تحقیق رابطه ویژگیهای شخصیتی با هر یك از پایگاههای هویت بررسی شده است به این معنی كه افراد واقع در پایگاههای هویت مختلف, چه ویژگیهای شخصیتی مشتركی دارند و كدام ویژگیها باعث می‌شود كه فرد زودتر به هویت دست یافته و متعهد شود.

اهمیت این مساله زمانی روشن می‌شود كه به نظریات اریكسون در زمینه هویت‌یابی نوجوان دقت كنیم. به نظر ایشان در دوران نوجوانی هویت‌یابی مساله‌ای جدی است. فرد در این دوران با مجموعه‌ای از تغییرات روانی, فیزیولوژیكی, جنسی, شناختی و اجتماعی روبرو می‌شود كه در هویت‌یابی او نقش مهمی دارند.

در جوامع امروزی با وجود پیچیدگی‌ها و موانعی كه بر سر راه رشد روانی ـ اجتماعی نوجوان شكل گرفته است, باید توجه بیشتری به مسایل و مشكلات نوجوانان داشت. ضرورت این پژوهش از جنبه بالینی نیز مطرح است. از نظر مارسیا, روان‌درمانی بیش از همة حوزه‌ةای روانشناختی می‌تواند از رویكرد پایگاه هویت بهره ببرد و توجه به چگونگی شكل‌گیری هویت مراجع و وضعیت كنونی او در این زمینه, برای درمان بسیار سودمند است و بی‌توجهی به آن می‌تواند نتایج زیانباری در بر داشته باشد.

فرضیه‌های تحقیق

فرضیه اصلی

بین ویژگیهای شخصیتی و هر یك از پایگاههای هویت رابطه معنادار وجود دارد.

فرضیه‌های فرعی

1ـ بین پایگاههای هویت و تریبت تولد رابطه معنادار وجود دارد.

2ـ بین پایگاههای هویت و وضعیت تاهل رابطه معنادار وجود دارد.

3ـ بین پایگاههای هویت و رشد تحصیلی رابطه معنادار وجود دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:27 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال تاثیر آموزش گروهی برنامه کاربرد عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه (PAIRS) در ارتقاء رضایتمندی، س

پروپوزال تاثیر آموزش گروهی برنامه کاربرد عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه (PAIRS) در ارتقاء رضایتمندی، سازگاری، احساسات مثبت و صمیمیت زناشویی زوج ها

پروپوزال تاثیر آموزش گروهی برنامه کاربرد عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه (PAIRS) در ارتقاء رضایتمندی، سازگاری، احساسات مثبت و صمیمیت زناشویی زوج ها در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال تاثیر آموزش گروهی برنامه کاربرد عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه (PAIRS) در ارتقاء رضایتمندی، سازگاری، احساسات مثبت و صمیمیت زناشویی زوج ها در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

ازدواج معمولا اصلی ترین و مهمترین زمینه است که عملکرد و اثر صمیمیت و روابط اجتماعی رشد یافته در آن تجلی پیدا می­کند. هدف از ازدواج برطرف شدن نیازهای طرفین است و اگر نیازهای زوج ها برطرف نشود و به راه حل مثبتی جهت دستیابی به نیازهایشان نرسند، استرس، ناکامی، سرخوردگی و خشم و در نهایت دلزدگی بروز می کند (1). در واقع ازدواج موفق و شروع رابطه زناشویی  قادر است بسیاری از نیازهای روانی و جسمی را در یک محیط امن برآورده سازد (2).

از طرفی رضایت زناشویی یک جنبه بسیار مهم و پیچیده از یک رابطه زناشویی است. بعبارت دیگر یکی از جنبه های حیاتی سیستم زناشویی رضایتی است که همسران در رابطه خویش احساس و تجربه می کنند (3). سمپستون و همکاران مطرح می­کنند، رضایت زناشویی عبارتست از ارزیابی ذهنی مبنی بر اینکه رابطه حاصل از ازدواج  خوب ، شاد ، رضایت بخش یا موفق است (4). کارنی و کومبز رضایت زناشویی را توافق زن و شوهر در  مورد اموری که ممکن است مسائل حادی به بار آورد، علاقه و فعالیت های مشترك، ابراز علاقه علنی مکرر و اعتماد متقابل، شکوه و شکایت اندك و شکایت نادر از احساس تنهایی و رنجش تعریف کرده اند(5). عوامل متعددی از جمله احترام متقابل، هم خوانی باورهای زوج، سن ازدواج، مدت زمان زندگی مشترک، اقوام و آشنایان، اعتقادات مذهبی، تعداد و وضعیت سلامت فرزندان در رضایتمندی زناشویی مؤثر می باشند (7،6)..........


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:27 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال پیش بینی میزان خلاقیت با توجه به سبک های تفکر در دانش آموزان ( دختر و پسر ) مقطع متوسطه

پروپوزال پیش بینی میزان خلاقیت با توجه به سبک های تفکر در دانش آموزان ( دختر و پسر ) مقطع متوسطه

پروپوزال پیش بینی میزان خلاقیت با توجه به سبک های تفکر در دانش آموزان ( دختر و پسر ) مقطع متوسطه در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال پیش بینی میزان خلاقیت با توجه به سبک های تفکر در دانش آموزان ( دختر و پسر ) مقطع متوسطه در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

 خلاقیت از جمله متغیرهایی است که در فرایند یادگیری و تعلیم و تربیت بسیار تاثیرگذار می باشد . از آن جا که از اهداف مهم آموزش و پرورش ، پرورش استعدادهای خلاق است ، توجه به این توانایی دانش آموز و تاثیر آن بر فرایند یادگیری و متغیرهای میانجی آن ضروری به نظر می رسد . از دیدگاه برخی از محققان از جمله[ بارون 2003، مرجع 18 ] ، خلاقیت سازه ای است که با مولفه های هیجانی و شناختی در هم آمیخته است [ سروی و استا و همکاران ، 2010 ؛ به نقل از کاظمی ، 1390 ، مرجع 9 ] . [ استرنبرگ ، 1988 ، مرجع 21 ، 19 ، 21 ، 22 ، 23 ، 24 ، 25 ]  نیز بیان می کند که خلاقیت مفهومی تک وجهی نیست و معتقد است که توانایی های چند بعدی شناختی و هیجانی عامل پدیدایی خلاقیت اند . استرنبرگ خلاقیت را اندیشیدن درباره امور به شیوه ای غیرمعمول و رسیدن به راه های منحصر به فرد معرفی می کند . وی همچنین سبک های تفکر ، دانش ، شخصیت و محیط را در خلاقیت موثر می داند . [ گریگورینکو ، 2000 ، مرجع 14 ] ، معتقدند شناخت و به کارگیری سبک های تفکر و عوامل مرتبط با آن در دنیای آموزشی و حرفه ای ضروری است و عدم توجه به آن به ویژه در موقعیت های آموزشی به پرورش نیافتن یا نادیده گرفتن توانایی ها منجر می شود . بررسی پژوهش های مرتبط با خلاقیت نشان می دهد که عوامل شناختی از جمله سبک های تفکر بر خلاقیت تاثیر دارد ، اما اینکه کدام سبک تفکر با خلاقیت رابطه و همبستگی مثبت یا منفی دارد همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد . سبک های تفکر به شیوه های ترجیحی افراد در استفاده از توانایی هایشان گفته می شود . [ ژانگ ، 2006 ، مرجع 26 و 27 و 28 ] ؛ بنابراین سبک تفکر به خودی خود یک توانایی نیست بلکه به چگونگی استفاده از توانایی ها اشاره دارد . ویژگی اساسی انسان برخورداری از قدرت تفکر است . انسان ها به .......

فرضیه های پژوهش

1- بین سبک های تفکر با خلاقیت دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد .

2- بین خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معناداری وجود دارد .

3- بین سبک های تفکر دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود دارد .

پرسش های پژوهش

1-کدام یک از سبک های تفکر پیش بینی کننده‌ی قوی تری برای خلاقیت دانش آموزان می باشند ؟

2- میزان استفاده از انواع سبک های تفکر در دانش آموزان چگونه است ؟


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:27 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ دستگاه بالانسینگ استاتیکی و دینامیکی

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ دستگاه بالانسینگ استاتیکی و دینامیکی

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ دستگاه بالانسینگ استاتیکی و دینامیکی در 14 صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات؛ دستگاه بالانسینگ استاتیکی و دینامیکی در 14 صفحه

 

مقدمه:
دستگاه بالنسینگ TM-170برای تشریح بالانسینگ به کار می رود. بالانسینگ یک جنبه بسیار مهم در مهندسی می باشد. در تمامی ماشین هایی که در سرعت بالا دوران می کنند قسمت های دوار می بایستی بالانس باشند. اگر اجزا بالانس نباشند یا به طور نامناسب بالانس شده باشند نیروی اینرسی آزاد منجر به تنش های تکیه گاهی,ارتعاشات و نویز می شوند. نابالانسی شدید می تواند سبب بار گذاری بیش از حد مجاز شده و تکیه گاه ها را از بین ببرد. بالانسینگ شامل بالانسینگ تایر ماشین ها، موتورهای الکتریکی، چرخ های سنگ زنی و توربین ها و ... می باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:27 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه‌ بین ویژگی های پنج گانه شخصیت با اشتیاق شغلی و ابعاد آن در كاركنان سازمان آب و

پروپوزال بررسی رابطه‌ بین ویژگی های پنج گانه شخصیت با اشتیاق شغلی و ابعاد آن در كاركنان سازمان آب و برق خوزستان

پروپوزال بررسی رابطه‌ بین ویژگی های پنج گانه شخصیت با اشتیاق شغلی و ابعاد آن در كاركنان سازمان آب و برق خوزستان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه‌ بین ویژگی های پنج گانه شخصیت با اشتیاق شغلی و ابعاد آن در كاركنان سازمان آب و برق خوزستان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

هماهنگ با رشد اخیر در روانشناسی سلامت حرفه‌ای سازمان‌ها به کارمندان‌شان به عنوان ارزشمندترین موهبت و دارایی شان توجه می‌کنند، آنها نه تنها به عملکرد کارمندان که به سلامت و رضایت کارمندان‌شان علاقمند شده‌اند. این عقیده وجود دارد که به منظور موفقیت و دوام آوردن در یک محیط پیوسته در حال تغییر، سازمان‌ها به کارمندان سالم و با انگیزه نیاز دارند. تغییرات در سازمان‌های جدید كارفرمایان را متقاعد كرده است که هرچه بیشتر به دانش و تجارب روانشناسی اعتماد کنند و این روند تغییرات منجر به روانشناسی سازمان‌ها شده است (1). روانشناسی سلامت حرفه‌ای بر خلاف آنچه از نامش بر می‌آید اغلب به موارد منفی پرداخته است. مثلاً در یک بررسی مشخص شد که حدود 95% از کل مقالاتی که تا کنون در "مجله روانشناسی سلامت حرفه‌ای "چاپ شده است به جنبه‌های منفی و تنها 5% از تحقیقات به جنبه‌های مثبت مانند رضایت و انگیزش شغلی پرداخته‌اند (2). در قیاس با دانسته‌هایمان در مورد عملکرد نامطلوب کارکنان، دانش ما در مورد کارکرد بهینه آنها هنوز هم بسیار محدود و اندک است. سازمان‌ها از کارمندانشان انتظار دارند نه تنها در كارشان دچار مشكل و كج كاری نباشند که خلاق و نوآور نیز باشند، به آسانی با دیگران همکاری کنند، برای رشد حرفه‌ای‌شان احساس مسئولیت کنند و به داشتن کیفیت بالای عملکردشان متعهد باشند (3). اشتیاق شغلی اصطلاحی است که برای Job Engagement، Work Engagement و Engagement پیشنهاد شده است. با ظهور روانشناسی مثبت‌نگر، این شگفت آور نیست که جنبه‌های مثبت بهداشت و سلامت در روانشناسی سلامت شغلی طرفداران بیشتری پیدا کند. یکی از این جنبه‌های مثبت اشتیاق شغلی است که متضاد و نقطه مقابل فرسودگی burnout در نظر گرفته شده است (4). بر خلاف افرادی که از فرسودگی شغلی رنج می‌برند، کارمندانی که مشتاق به شغلشان هستند یک احساس نیرومندی و ارتباط مؤثر با فعالیت‌های کاری‌شان دارند و خودشان را به عنوان افرادی توانمند برای پاسخ گویی به تقاضاهای شغلی می‌دانند (5). شوفلی Schaufeli و همکاران در سال 2001 اشتیاق شغلی را به عنوان یک وضعیت مثبت و رضایت بخش ذهنی در ارتباط با کار تعریف می‌کنند که با سه مؤلفه‌ی انرژی حرفه‌ای vigor، فداکاری حرفه‌ای  dedicationو شیفتگی حرفه‌ای absorption مشخص می‌شود (6). اشتیاق به یک حالت پایا، سرایت کننده و موثر شناختی اشاره دارد که بر روی یک موضوع، واقعه، شخص و یا رفتار خاص متمرکز

هدف پژوهش:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه‌ی بین پنج عامل بزرگ شخصیت و اشتیاق شغلی و ابعاد آن در بین کارکنان سازمان آب و برق خوزستان بود.

فرضیه پژوهش

بین پنج عامل بزرگ شخصیت و اشتیاق شغلی و ابعاد آن در بین کارکنان سازمان آب و برق خوزستان رابطه وجود دارد.

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

تعاریف مفهومی

ویژگی های شخصیت: پنج عامل بزرگ شخصیت: به مجموعه­ی ویژگی­های فیزیکی، روانی، هیجانی و اجتماعی اطلاق می­شود که فرد را موجودی بی همتا و متفاوت از دیگر افراد می­سازد. به طور عام، رفتار ما تحت تأثیر این ویژگی­ها و توانایی­های شناختی و هیجانی قرار داشته و برای پیش بینی رفتار باید این ویژگی­ها به طور دقیق مورد بررسی گیرند. شخصیت از پنج ویژگی اصلی تشکیل یافته است که عبارتند از: روان رنجورخویی، برون­گرایی، پذیرش، توافق و وظیفه­شناسی (مک کری و کاستا، 2005).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:26 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات ؛ بالانس اجرام رفت و برگشتی

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات ؛ بالانس اجرام رفت و برگشتی

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات ؛ بالانس اجرام رفت و برگشتی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش کارآزمایشگاه دینامیک و ارتعاشات ؛ بالانس اجرام رفت و برگشتی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه و اهداف:
دستگاه ماكت چهار سیلندر TM180 برای ملاحظه نیرو ها و گشتاور های جرمی آزاد یك موتور رفت و برگشتی به كار برده میشود. نیرو ها و گشتاورهای ناشی از یك موتور میتواند به صورت سیگنالهای الكتریكی درآیند و می توان آنها را در یك اسیلوسكوپ مشاهده نمود. بوسیله تحلیل فوریه با یك تحلیل گر مناسب این نیروها و گشتاورها تعیین می شوند.بنابراین هدف این آزمایش محاسبه نیروها و گشتاورها هم از طریق آزمایش و هم از طریق تئوری و در نهایت مقایسه این دو می باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:26 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه سبکهای فرزند پروری با انطباق پذیری مسیر شغلی افراد شاغل در شرکت پلی اکریل شهر ا

پروپوزال بررسی رابطه سبکهای فرزند پروری با انطباق پذیری مسیر شغلی افراد شاغل در شرکت پلی اکریل شهر اصفهان91-1390

پروپوزال بررسی رابطه سبکهای فرزند پروری با انطباق پذیری مسیر شغلی افراد شاغل در شرکت پلی اکریل شهر اصفهان911390 در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه سبکهای فرزند پروری با انطباق پذیری مسیر شغلی افراد شاغل در شرکت پلی اکریل شهر اصفهان91-1390 در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

انطباق پذیری مسیر شغلی كنار آمدن با تغییر ات را تسهیل می‌كند. تغییر در فعالیت‌های كاری به علت جهانی سازی، توسعه‌ی تكنولوژی، بی ثباتی اقتصادی، دگرگونی شرایط دموگرافیك اثر معنا داری بر محیط‌های کارآموزی دارند (هرنی[1] ، 2007؛ به نقل ازیوسفی، 1390). واقعیت دنیای شغلی امروز این است كه برخی افراد مجبورند از مسیرهای شغلی گذر كنند و بعضی دیگر مسیرهای شغلی‌شان را تغییر دهند تا كار رضایت بخش را بیابند. از این رو هم سازمان‌ها ناگزیر از برگزیدن افرادی هستند كه به سرعت منطبق می‌شوند و هم كاركنان ناچارند با عوامل موثر بر انطباق پذیری مسیر شغلی آشنا باشد (هارلی و هنسون[2] ، 2006). اما مسأله مهم در این میان آن است كه چگونه می‌توان انطباق پذیری را ایجاد كرد و چه عوامل فردی و اجتماعی در شكل گیری و بهبود آن موثرند؟

از میان نظریه‌های گوناگونی كه برای انطباق پذیری بیان شده است، ساویكاس [3](1995, 1997,2002) انطباق پذیری را آمادگی مقابله با وظایف غیر قابل پیش بینی، حضور در نقش‌های كاری مبهم و سازگاری با موقعیت‌های توأم با تردید می‌داند. ساویكاس (2005, 2001) برای انطباق پذیری مسیر شغلی چهار بعد قائل است: داشتن "دغدغه"، "كنترل"، "كنجكاوی" و "اعتماد". به نظر وی فرد باید از هر چهار ویژگی برخوردار باشد تا توانایی انطباق پذیری در مسیر شغلی اش داشته باشد. هر كدام از ابعاد انطباق‌پذیری مسیر شغلی  نیز



[1]Hearne

[2]Hurley-Hanson

[3]Savickas

هدف پژوهش

هدفی که در  این پژوهش مطرح است این است که آیا شیوه های فرزندپروری (استبدادی، سهل گیرانه، قاطع و اطمینان بخش) با انطباق پذیری مسیر شغلی (دغدغه کنترل، کنجکاوی و اعتماد) افراد رابطه دارد.

فرضیه پژوهش

بین شیوه های فرزندپروری (استبدادی، سهل گیرانه، قاطع و اطمینان بخش) با انطباق پذیری مسیر شغلی (دغدغه کنترل، کنجکاوی و اعتماد) افراد رابطه وجود دارد.

تعاریف مفهومی و عملیاتی

مفهومی

شیوه های فرزندپروری: سبکهای فرزند پروری "ترکیب هایی از رفتارهای والدین است که در موقعیتهای گسترده ای روی می دهند و جو فرزندپروری بادوامی را پدید می آورند" (برک لورا،1387).

انطباق پذیری مسیر شغلی: ساویكاس [1](1995, 1997,2002) انطباق پذیری را آمادگی مقابله با وظایف غیر قابل پیش بینی، حضور در نقش‌های كاری مبهم و سازگاری با موقعیت‌های توأم با تردید می‌داند.

عملیاتی

شیوه های فرزندپروری: منظور نمره ایست که آزمودنی از پرسشنامه شیوه های فرزندپروری بامریند کسب می کند.



[1]Savickas

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:26 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد