paperdownfile

محصولات دانشجویی

رابطه بین سخت رویی و ناامیدی بین دانشجویان رشته کشاورزی و روانشناسی

رابطه بین سخت رویی و ناامیدی بین دانشجویان رشته کشاورزی و روانشناسی

رابطه بین سخت رویی و ناامیدی بین دانشجویان رشته کشاورزی و روانشناسی در 90 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات90
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

رابطه بین سخت رویی و ناامیدی بین دانشجویان رشته کشاورزی و روانشناسی در 90 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


فهرست


فصل اول : كلیات تحقیق
مقدمه
بیان مساله
فرضیه های تحقیق
ضرورت و اهداف پژوهش
تعاریف مفاهیم واژگان

فصل دوم : پیشینه و ادبیات تحقیق
مقدمه 
تعریف سخت رویی
فلسفه وجودی
مطالعات نظری
تعریف نا امیدی
زمینه نا امیدی در دوران كودكی و جنینی
شبه خانواده
پژوهشهای مربوطه

فصل سوم : تعیین روش تحقیق
طرح پژوهش
جامعه و نمونه پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار های اندازه گیری
شیوه اجرا
تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم : یافته ها و تجزیه و تحلیل ها

فصل پتجم : بحث و نتیجه گیری
خلاصه ، بحث و نتیجه گیری
محدودیتها و تنگنا های پژوهش
پیشنهادات

منابع

فصل اول
کلیات تحقیق

مقدمه :


تاریخچه مفهوم نابهجاری . همچون سایر مفاهیممربوط به پدیده های انسانی یک مسیر منطقی و هموار را پشت سر نگذاشته است ، بلکه طی قرن های متمادی دستخوش فراز و نشیب های فروان بوده است .
تعاریف نسبتا ابتدائی تبیین های جسمانی که در آرا ء نخستین یونانیان در مورد هستیری مشهور بود و یا همسان دانستن بیماران روانی با حیوانات ، به تدریج جای خود را به رویکردهای پیچیده تر داد. با توسعه طب نوین ، بسیاری از پزشکان پذیرای این اندیشه شدند که با ید در مورد آسیب شناسی و درمان پریشانی های روانی به مثابه بیماری های جسمانیبرخود کرد (سارافیو 1990 )
نظریه پردازانیچون گالن با ارائه اندیشه های تازه درمورد علل روانشناختی " نابهنجاری ها "شکل گیری و گسترش مستمر یزم مداخلات در مانی شارکو همگی زمینه محکمی را برای استقرار تبیین های روان شناختی نوین فراهم ساخت . سرانجام فضا برای ظهور نظریه پردازی های نوین مهیا شد و نظام روان تحلیلی زیگموند فروید حاکمیت یافت .
موقعیت های فشارزای زندگیهمواره میتواند بر میزان توانایی افراد در کنار آمدن با شرایط گوناگون موثر باشد و تداوم شرایط دشوار ، به نوبه خود ، موجب بروز یا تشدید نابسامانی های ، جسمانی و روانیمی شود . در چنین فضایی انسان ناگریز است تا برای مقابله با پیامدهای ناشی از فشارهای زندگی به جستجوی راه کارهای موثرتری باشد . از این رو وجودسبک خاص شناختی یا کسب صفاتی که بتواند شدت عوامل فشارزای زندگی را کاهش دهند ، اهمیت ویژه ای می یابد ( شفر ، مارتین ترجمه بلوچه1375 ).
از سوی دیگر با توجه به وقایعی که در چند سال اخیر در کشور ما رخ داده است از قبیل جنگ ، زلزله های متعدد ( ایران جرء ده کشور حادثه خیز جهان است ) و عواملی نظیر فقر ، طلاق ، اعتیادو عوامل دیگر رقم کودکان و نوجوانان نیازمند به اقامت در سازمانهای حمایتی نظیر اماکن شبه خانواده بهزیستی ( مراکز شبه خانواده مراکزی هستند که از کودکان و نوجوانانی که به دلایلی بدونه سرپرست مانده اند یا اینکه از سرپرست مناسب محروم شده اند نگهداری میکنند ) را در جامعه ما بالا برده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:26 ] [ بابک ]
[ ]

تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان

تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان

تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان در 73 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات73
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان در 73 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


فهرست مطالب

 

چکیده
مقدمه
بیان مسئله:
سوال مسئله:
اهداف تحقیق:
اهمیت و ضرورت تحقیق:
فرضیه تحقیق:
متغیر های تحقیق:
«یادگیری و بهداشت روانی(کتاب بهداشت روانی) »
« روش های یاد گیری »
« پاسخ شرطی »
« طرق از بین بردن رفتار شرطی »
«تجارب هیجانی»
« ادامه ی رفتار شرطی»
( حل مسائل )
« یادگیری بر اساس آزمایش و خطا »
« کارل راجرز بصیرت را چنین تعریف می کند»
« قانون تاثیر و تقویت رفتار »
تعمیم یا انتقال یادگیری:
« مراحل سازگاری »
جامعه مورد مطالعه
حجم نمونه :
روش نمونه گیری :
ابزار اندازه گیری در تحقیق حاضر :
روش آماری مربوط به زمینه ها
روش تحقیق :
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیت ها
منابع و مآخذ

 

منابع و مآخذ

 

آزاد – حسین – روانشناسی شخصیت – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۳ – تهران
بیانی – احمد – روش تحقیق – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۰ – تهران
دلاور – علی – آمار استنباطی – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۲ – تهران
دلاور – علی – روش تحقیق در علوم تربیتی – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۰ – تهران
دادستان – پریرخ – روانشناسی رنگ ها و تأثیرات آن – انتشارات بیان – سال ۱۳۸۲ – تهران
سیف – علی اکبر – روانشناسی یادگیری – انتشارات ارجمند – سال ۱۳۸۰ – تهران
شعاری نژاد – حسین – روانشناسی رشد – انتشارات سمت – سال ۱۳۸۲ – تهران
گنجی – علی اکبر – روانشناسی رشد (۱) – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۰ – تهران

 

چکیده

 

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان شهرستان آبادان است که فرضیه های عنوان شده عبارتند از تاثیر رنگها بر یادگیری در دختران و پسران  دارای تفاوت است و همین طور رنگ زمینه در یادگیری تاثیر دارد که جامعه آماری عنوان شده عبارت از دانش آموزان مقطع اول دبستان است که با آمار به دست امده ۵۴۰ نفر است که ۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده و آزمون گردنیاف رنگی بر روی آنها اجرا گردیده است که نتایج بدست آمده از طریق آمار استنباطی و واریانس دو عاملی جهت فرضیه اول مورد سنجش قرار داده شده و همین طور جهت سنجش فرضیه دوم و تاثیر رنگ متن و زمینه بر روی یادگیری از روش آمار توصیفی و به دست آوردن  فراوانی و درصد آن که نتایج به دست آمده حاکی از آن است که بین تاثیر رنگها بر روی یادگیری دختران وپسران تفاوت وجود ندارد و در حدود ۴۲  درصد از دانش آموزان معتقدند که رنگ زمینه می تواند در یادگیری تاثیر گذار باشد.

 

مقدمه

 

همان طور که اکثر روان شناسان  یادآوری کرده اند اولین سالهای زندگی در رشد روانی- عاطفی  کودک نقش بسیار مهم دارد.اریک اریکسون معتقد است که کار اصلی شخص در جریان خردسالی غیر از موارد دیگر یادگیری اعتماد است و به نظر او در دوره ی خردسالی کودک یاد می گیرد که دنیا محل خوب و رضایت بخش است یا منبع ناراحتیها و ناکامیها و هیجانهای منفی است که از دیدگاه اریکسون اولین موفقیت روانی – عاطفی کودک این است که بدون اضطراب و خشم شدید بپذیرد که مادرش جلو چشمش دورتر رود و پذیرش این بر اثر پیش بینی مسایل بیرونی صورت می گیرد .

تعداد زیادی از روان شناسان مخصوصا آنهایی که تحت تاثیر سنت فرویدی قرار گرفته اند معتقدند که اولین روابط کودک برای روابط بعدی او با دیگران الگو قرار می گیرد.

روان شناسان اهمیت رشد عاطفی سالم را یادآوری کرده اند که تمام این مسایل نشات گرفته از یادگیری در کودکی است که مسایل عاطفی شناختی و حتی تاثیر رنگ ها در اوان کودکی می تواند دیدگاه کودک را تغییر دهد .

توانایی و تاثیر رنگ نیز بر روی یادگیری عمل نمادها را همراهی می کنند که این توانایی ها مخصوصا در بازی کودک تجلی میکنند و مثلا شکل تقلید تاخیری و بازی نمادین با رنگ مورد علاقه کودک می تواند تاثیر پذیری بیشتری داشته باشد که رنگ به نوعی بر روحیه و شخصیت کودک می تواند تاثیر گذار باشد به طوری که رنگ های تند مثل قرمز و آبی در یادگیری بیشتر خود را نشان می دهند .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:26 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت آموزشی اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی

پاورپوینت آموزشی اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی

پاورپوینت آموزشی اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی در 251 اسلاید با فرمت ppt و قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات251
حجم5 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

پاورپوینت آموزشی اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی در 251 اسلاید با فرمت ppt و قابل ویرایش

 

چکیده:



فصل اول : نمایش داده ها در کامپیوتر
فصل دوم : قسمت های یک سیستم کامپیوتری
فصل سوم : استفاده از اسمبلر
فصل چهارم : دستورالعملهای اساسی 
فصل پنجم : انشعاب و حلقه
فصل ششم : روال ها
فصل هفتم : عملیات رشته ها
فصل هشتم : سایر حالت های آدرس دهی
فصل نهم : دستکاری بیت ها
فصل دهم : وقفه و ورودی / خروجی
فصل یازدهم : پردازش اسمبلی
فصل دوازدهم : ماکرو ها و اسمبلی شرطی
فصل سیزدهم : مثال نمونه


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:26 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش (فصل دوم) در قالب فایل word در حجم 8 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده و


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش (فصل دوم)  در قالب فایل word در حجم 8 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده و ...

 

----------------------------------------------------------------

 

بخشی از متن :

 

تاریخچه مدیریت دانش:

مدیریت دانش مفهوم تازه‌ای نیست و ریشه آن به3000 سال قبل از میلادی باز میگردد (سبحانی نژاد، همكاران، 1385). اصطلاح مدیریت دانش در اوائل دهه 1990میلادی و با توسعه نظریه مهندسی مجدد فرآیند­ها اولین گام­ها برای ایجاد ساز و كارهای احصا، ذخیرهسازی و استفاده از دانش در سازمان­ها شروع شد و سپس مجموعه این فعالیت­ها عنوان مدیریت دانش را به خود گرفت (اخوان، همكار 1390). همانطوریكه اشاره شد  مدیریت دانش بصورت نوین از دهه 90 میلادی از آن زمان تاكنون یكی از مباحث قابل توجه نویسندگان همچو پیتر دراكر (1964) كه اولین بار اصطلاح "كاركنانی دانشی" را ابداع كرد و پیتر سنگه در سال (1990) اصطلاح سازمان یادگیرنده را مطرح كرد؛ سازمانی كه از تجارب گذشته ذخیره شده در سیستمهای حافظه سازمانی یاد میگیرد. لئونارد بارتون (1950) مورد چاپارال استیل را به عنوان یك داستان موفقیت مدیریت دانش مستند كرد. مطالعه نوناكا و تاكچی (1950) نشان داد كه چگونه دانش در سازمان‌ها خلق، استفاده و تسهیم میشود و چگونه چنین دانشی به توزیع نوآوری كمك میكند (احمدی، همكار، 1391) اما بصورت تخصصی تر اصطلاح مدیریت دانش در سال (1989) بطور رسمی در فرهنگ واژهگان ثبت شد (سبحانی نژاد، همكاران، 1385).

تعاریف مدیریت دانش:

تعریف زیادی برای مدیریت دانش وجود دارد كه میكوشند چیستی و چگونگی انجام آن را توصیف نماید، اما واقعیت این است كه هیچ كجا در ادبیات مدیریت دانش تعریف واحدی برای این مفهوم وجود ندارد و میتوان گفت هر پژوهشگر كوشیده است با توجه به حوزه آكادمیك خاص خود این مفهوم را تعریف نماید.

در این پژوهش تعریفهای كه به هدف پژوهش نزدیك است انتخاب شدهاند

به نظر بات (2000) مدیریت دانش، فرآیند تسهیل فعالیت‌های مرتبط با دانش نظیر خلق، كسب، تغییر شكل و استفاده از آن است (به نقل از فاتح، سبحانی، محمدی،16:1390).

والس زاك (2005)، مدیریت دانش را فرآیندی میداند كه به تسهیل، جذب، انتشار، ایجاد و كاربرد دانش به منظور تصمیم­گیری میپردازد (به نقل از اعتباریان، 168:1390).

 

فهرست مطالب:

دانش و انواع آن

تاریخچه مدیریت دانش

تعاریف مدیریت دانش

مدل‌های مدیریت دانش

مدل نیومن و كنراد، (1999)

مدل چند عاملی توسعه نظام‌های مدیریت دانش

مدل چهار حلقهای مدیریت دانش

مزایا و نتایج به كارگیری مدیریت دانش و حافظه سازمانی

موانع و چالش‌های پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان

منابع

----------------------------------------------------------------

 

بخشی از منابع :

 

- احمدی، سید علی اكبر؛ صالحی، علی، 1391، مدیریت دانش. دانشگاه پیام نور.

- مشاهی، سارا، 1390، استراتژی مدریت دانش در سازمانهای ساخت و ساز با رویكرد منابع انسانی، پایان نامه كارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی، دانشگاه شهید بهشتی تهران.

- سبحانینژاد، مهدی؛ شهائی، بهنام؛ یوزباشی، علیرضا، 1385، سازمان یادگیرنده (مبانی نظری الگوی تحقق و سنجش).تهران: یسطرون

- اخوان، پیمان؛ باقری، روح اله، 1390، مدیریت دانش ازایده تا عمل. تهران: آتی نگر.

- اعتباریان، اکبر، 1390، نظریه های مدیریت و سازمان در عمل با رویکرد سازمانی‌ها و نهادهای فرهنگی. اصفهان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان.

- فاتح، اصغر؛ سبحانی، محمد صادق؛ محمدی، داریوش، 1390، مدیریت دانش رویکردی جامع. تهران: برآیند پویش

- حسنیراد، امین، 1393،  ارزیابی رابطه میان مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی در مراكز بهداشت. تعالی/ نشریه تخصصی مدیریت،  سال سوم, شماره (27،26), صص 32- 26.

- قاسمی، حمید، 1392، مبانی مدیریت دانش سازمانی و كاركنان دانشگر، بیمه سلامت، سال هفدهم, شماره 52, صص 52-46.

- مختارنیا، محمد، 1388، طراحی الگوی سازماندهی مدیریت دانش در نظام ترویج کشاورزی ایران، رساله دکتری در رشته ترویج و آموزش کشاورزی، دانشگاه تهران .

- Davenport, T; Prusak, L. 2000. Working Knowledge: How organizations manage what they know. Boston: Harvard Business school Press.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:25 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP

پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP

پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP در 44 اسلاید و قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP در 44 اسلاید و قابل ویرایش


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:25 ] [ بابک ]
[ ]

مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم) در قالب فایل word در حجم 11 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده و


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم) در قالب فایل word در حجم 11 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده و ...

 

 

 

 

توجه : عنوان اصلی فایل : مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی ( پیشینه ندارد )

----------------------------------------------------------------

 

بخشی از متن :

 

تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی:

اصطلاح رفتار شهروندی سازمانی برای اولین بار توسط باتمان و ارگان (1983) وضع شده است (صنوبری، 1387). هرچند که اولین بار واژه رفتار شهروندی سازمانی بوسیله اورگان و همکارانش در سال 1983 به کار گرفته شد، ولی قبل از او افرادی همچون "کتز" و "کاهن" با تمایز قائل شدن بین عملکرد نقش و " رفتارهای نوآورانه و خودجوش" در دهه هفتاد و هشتاد میلادی و قبل تر از آنها "چستربارنارد" با بیان مفهوم تمایل به همکاری" درسال 1938 میلادی، این موضوع را مورد توجه قرار دادند. (مقیمی، 1384).

تعاریف رفتار شهروندی سازمانی:

«شهروندی» منزلتی است كه موجبات برخورداری از حقوق و قدرت‌ها را فراهم می‌كند، در صورتی كه در منابع دیگر شهروندی نه تنها به موقعیت قانونی، بلكه به آرمان‌های دموكراتیك هنجارین باز می‌گردد. شهروندی قصد ارائه موقعیت و هویت مشترك و عام را دارد كه به پیوند و همبستگی میان اعضای جامعه كمك می كند (بولینو، تارنلی و بلودگود، 2002).

در مورد رفتار شهروندی سازمانی تعاریفی زیادی وجود ندارد و هر آنچه به عنوان تعریف از این مفهوم آمده است بیشتر از تعریفی كه توسط اورگان (1988) شده است نشات میگیرد وی در سال 1988 رفتار شهروند سازمانی را اینگونه تعریف کرده است:

 ارگان به نقل از آلیسا (2008) معتقد است رفتار شهروندی سازمانی رفتارهایی است كه جنبه داوطلبانه دارند و به شكل مستقیم و آشكارا از سوی سازمان مورد پاداش قرار نمیگیرد اما به ارتقاء اثربخشی سازمان كمك میكند (به نقل از سیلمانی، 12:1390).

آلن و همكاران (2000) معتقدند كه رفتار شهروندی سازمانی مجموعهای از رفتارهای سازنده و همكارانه است كه نه تنها بوسیله شرح شغل تصریح نشده و بطور مستقیم و قرار دادی نیز به توسط سیستم رسمی سازمانی، پاداش داده نمیشود.

 

----------------------------------------------------------------

 

بخشی از منابع :

 

- صنوبری، محمد، 1387، رفتار شهروندی سازمانی مفاهیم، تعاریف، ابعاد و عوامل موثر بر آن. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال پنجم, شماره 16،صص 79-99.

- سلیمانی، نادر، 1390، بررسی رابطه بین رفتار اخلاقی مدیران با رفتار شهروندی سازمانی معلمان و کارکنان در مدارس شهرستان گرمسار. فصلنامه اندیشههای تازه در علوم تربیتی، سال هفتم, شماره 25،صص 26-12.

- عسكریان، مصطفی؛ طاهری عطار، فتانه، 1391، فرهنگ سازمانی و نقش آن در شكل گیری رفتار شهروندی سازماتی از دیدگاه كارشناسان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش. فصلنامه علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 30 سال سی‌ام, شماره 2،صص 34-21.

- صفایی، علیرضا، 1391، رفتار شهروندی سازمانی تاثیر بر بهرهوری نیروی انسانی، معنویت در كار و تعهد سازمانی. راه ابریشم- نشریه وزارت راه و شهرسازی، سال هجدهم, شماره 139،صص 55-52.

- Bolino, M. C., Turnley, W.H. & Bloodgood, J. M. 2003. Citizenship Behavior and the Creation of Social Capital in Organizations. Academy of Management Review, 27(4): 500-522.

- Vigoda-Gadot, Eran. 2007. Redrawing the boundaries of OCB? An empirical examination of compulsory extra-role behavior in the workplace. Journal of Business and Psychology, 21(3): 377-405.

- Neron, P, Y & Norman, W. 2008.   Citizenship LNC. Doeswe Really Want Businesses to be good Corporate Citizens?   Business Ethics Quarteriy. 18(1): 1-26.

- Lambert, Eric G., Hogan, Nancy L. & Griffin, Marie L. 2008.   Being the good soldier: organizational citizenship behavior and commitment among correctional staff, criminal justice and behavior, 35(1): 56- 68.

- Garg. P, Rastogi, R. 2006. "Climate profile and OCBs of teachers in public and private  schools of India". International Journal of Educational Management, 20(7), 529-541.

- Cohen, Aaron & kol, Yardena . 2004. Professionalism and Organizational Citizenship behavior, An empirical examination mong Israeli nurses, Journal of managerial psychology 19(4): 386-405.

-  penglin, Chien .2008. Clarifying the Relationship between Organizational Citizenship Behaviors, Gender, and Knowledge Sharing in Workplace Organizations in Taiwan. j bus psgchol, 4(22), 241 -250.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:25 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اضطراب چهار سیستمی (احساسی، شناختی، رفتاری و بدنی)

پرسشنامه اضطراب چهار سیستمی (احساسی، شناختی، رفتاری و بدنی)

پرسشنامه اضطراب چهار سیستمی (احساسی، شناختی، رفتاری و بدنی) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه اضطراب چهار سیستمی (احساسی، شناختی، رفتاری و بدنی) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

روش نمره گذاری

روش آزمون سازی «پرسشنامه اضطراب چهار سیستمی» از سایر آزمون ها متفاوت بوده، بنابراین سیستم نمره گذاری نیز متفاوت است. هر سوال یک ارزش مقیاسی دارد و برای به دست آوردن نمره هر زیرمقیاس و نمره کلی آزمون باید ارزش های سوال هایی را که به آنها پاسخ «بله» داده شده با هم جمع کنید. ارزش و زیرمقیاس هر سوال در جدول 1 مشخص شده است. برای محاسبه نمره کل، ارزش های مربوط به سوال های چهار زیرمقیاس را با هم جمع کنید..........

 

از 4 مولفه احساسی، شناختی، رفتاری و بدنی تشکیل شده است .

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

60

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:25 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن

پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن

پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه دارای 30 سوال بوده و هدف آن سنجش راهبردهای فراشناختی خواندن (کلی، حمایتی و حل مسئله) است. این پرسشنامه توسط مختاری و ریچارد (2002) تدوین شده است.  طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط

 

پرسشنامه فوق دارای سه بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

بعد

سوالات مربوطه

کلی

?????

حمایتی

?????

حل مسئله

?????

 

 

 

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

30

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:24 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس و لافكوایست 1991

پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس و لافكوایست 1991

پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس و لافكوایست 1991 در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس و لافكوایست 1991 در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

معرفی:

یكی از مهمترین منابع هر سازمانی، نیروی انسانی آن است . عوامل تشكیل دهنده این نیرو، افرادی با احساس هستند كه اگر انگیزش كافی داشته باشند، استعداد و مهارت خود را در خدمت سازمان به كار می برند. داشتن روحیه و رضایتمندی شغلی در رسیدن  بهره وری بالای سازمانها بسیار مهم است . همچنین یكی از عوامل مهم در بالا بردن انرژی روانی كاركنان یك سازمان، بهبود رضایت شغلی آن ها است. رضایت شغلی یعنی  ندازه و فاصله میان انتظارات و توقعاتی كه شخص از شغل و حرفه خود دارد و اینكه چه چیزی واقعا ا ز این شغل نصیبش م ی شود و یك ، احساس مثبت یا مطبوع است كه پیامد ارزیابی شغلی یا تجربه فرد را دربردارد(نیوتن و كنیان،1991)

دیویس و لافكوایست (1991)ارتباطی قوی بین رضایت شغلی و سازگاری شغل. یافته اند. در واقع رضایت شغلی شاخصی مهم از سازگاری شغلی است . یعنی اگر بین توانای های فرد و شرایط شغلی اش تطابق وجود داشته باشد رضایت حاصل می شود و رضایت شغلی باعث ابقاء فرد در شغلش می شود ولی تنها راضی بودن فرد اهمیت ندارد بلكه طبق این نظریه هم رضایت داشتن و هم رضایتمند بودن به طور مساوی دو جزء مهم در پیش بینی سازگاری شغلی است. نظریه دیویس و لافكوایست همانند نظریه هالند نظریه تطابق فرد و محیط محسوب  می شود و از بسیاری جهات همانند نظریه هالند است، با این تفاوت كه در نظریه هالند بر انتخاب حرفه ای تاكید می شود ولی در نظریه دیویس و لافكوایست بر سازگاری حرفه ای (سوانسو ن  و همکاران،1999). فرضیه اساسی نظریه سازگاری شغلی این است كه افراد برای ایجاد و نگهداری ارتباط مثبت با محیط كاریشان در تلاش هستند. به زعم دیویس و لافكوایست افراد نیازهایشان ر ا به محیط كار می آورند و محیط كار نیز نیازهایی برای آن ها فراهم می كند.

 

شهرابی(1389) با توجه به اصول اساسی نظریه دیویس و لافکوایست(1991) که با مطالعه كتابخانه ای مبانی نظری نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافكوایست جمع آوری گردید و مورد برسی قرار گرفته بود ، پرسشنامه 36 آیتمی با  7 عامل را برای معلمان تهیه کرد:

 

1

ارزش پیشرفت

2،24،28

2

 ارزش راحتی

????????????

3

ارزش پایگاه

8،9،25،32

4

ارزش نوع دوستی

??????????

5

ارزش ایمنی

??????????????????

6

ارزش خودمختاری

17 و 27

7

سبك سازگار ی

??????????????

 

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

36

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:24 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

معرفی پرسشنامه:

پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک توسط فدردی، برعرفان و ضیایی (2008) ساخته شده است که از 20 گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان افکار و خیالات مربوط به مواد و وسوسه مصرف بکار می رود.

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 6 نقطه ای (کاملاً درست است = 5 و اصلاً درست نیست = 0) می باشد

 

  • نمره گذاری پرسشنامه:

 

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 6 نقطه ای (کاملاً درست است = 5 و اصلاً درست نیست = 0) می باشد.

 

کاملاً درست است

 

 

 

 

اصلاً درست نیست

5

4

3

2

1

0

 

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، امتیاز تمامی گویه ها را باهمدیگر جمع نمایید.

 

  • تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه

 

بر اساس این روش از تحلیل شما نمره­های به دست آمده را  جمع کرده و سپس بر اساس جدول زیر قضاوت کنید.توجه داشته باشید میزان امتیاز های زیر برای یک پرسشنامه است در صورتی که به طور مثال شما 10 پرسشنامه داشته باشید باید امتیاز های زیر را ضربدر 10 کنید

مثال: حد پایین نمرات پرسشنامه به طریق زیر بدست آمده است

تعداد سوالات پرسشنامه * 1 = حد پایین نمره

 

حد پایین نمره

 حد متوسط نمرات

حد بالای نمرات

20

60

100

 

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:24 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد