paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه هوش فرهنگی ارلی وانگ (2003)

پرسشنامه هوش فرهنگی ارلی وانگ (2003)

پرسشنامه هوش فرهنگی ارلی وانگ (2003) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه هوش فرهنگی ارلی وانگ (2003) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه هوش فرهنگی

پرسشنامه هوش فرهنگی: سوالات مربوط به ‌هوش‌فرهنگی از پرسشنامه استاندارد شده‌ی ارلی وانگ (2003) استخراج شده و شامل سنجش 24 گویه در چهار بعد فراشناختی، شناختی، انگیزشی و رفتاری می‌باشد.

جدول توزیع سؤالات پرسشنامه‌هوش‌فرهنگی و ابعاد آن

ابعاد

شماره سؤال

جمع سؤالات

فراشناختی

??????

??

شناختی

?????

??

انگیزشی

????

???

رفتاری

??????

???
 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   24

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:              دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:02 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه هوش معنوی عبداله زاده

پرسشنامه هوش معنوی عبداله زاده

پرسشنامه هوش معنوی عبداله زاده در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه هوش معنوی عبداله زاده در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه هوش معنوی عبداله زاده

این پرسشنامه در سال 1388 توسط عبدالله زاده هنجاریابی شده است. این پرسشنامه حاوی 29 گویه است و عامل اول آن  با 12گویه درباره "درک و ارتباط با سرچشمه هستی" و 17 گویه نیز درباره "زندگی معنوی یا اتکا به هسته درونی" مطرح شده است پاسخ آن به صورت پنج گزینه ای و از کاملا موافقم، موافقم، تا حدودی موافقم مخالفم تا کاملا مخالفم می باشد. این آزمون در سال 1387 توسط عبدالله­زاده روی دانشجویان هنجار شد

 

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   29

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:              دارد

منبع:                              دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                        WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:01 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه هوش هیجانی 28 سوالی برادبری و گریوز

پرسشنامه هوش هیجانی 28 سوالی برادبری و گریوز

پرسشنامه هوش هیجانی 28 سوالی برادبری و گریوز در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندی3D character & object

توضیحات کامل

پرسشنامه هوش هیجانی 28 سوالی برادبری و گریوز در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

آزمون هوش هیجانی برادبری- گریوز. (2005).

آزمون هوش هیجانی برادبری- گریوز. (2005). این آزمون دارای 28 ماده است كه به 5 مقیاس هوش هیجانی كلی، خودآگاهی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط، تقسیم می شود. شیوه ی نمره گذاری آزمون با استفاده از مقیاس 6 نقطه ای از 1 تا 6 انجام می شود. جمع نمراتی كه آزمودنی در هر یك از سوالات كسب می كند نمره كل آزمون را تشكیل می دهد.

ضریب پایایی ای پرسشنامه برای خود آگاهی 73/0، خود مدیریتی 87/0، آگاهی اجتماعی 78/0، مدیریت روابط 76/0 و نمره کل 78/0 بدست آمد. (گنجی، 1384)

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   28

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:              دارد

منبع:                              دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                        WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:01 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه هیجان های تحصیلی پکران 43 سوالی AEQ

پرسشنامه هیجان های تحصیلی پکران 43 سوالی AEQ

پرسشنامه هیجان های تحصیلی پکران 43 سوالی AEQ در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه هیجان های  تحصیلی پکران  43 سوالی AEQ  در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه هیجان های  تحصیلی پکران (AEQ)

این ابزار به منظور اندازه‌گیری هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان توسط پکران و همکاران (2005) طراحی و ساخته شده است. این پرسشنامه از نوع خودگزارشی و  مداد ـ کاغذی است که در سه قسمت، شامل بخش هیجان‌های مربوط به کلاس، هیجان‌های مربوط به یادگیری و هیجان‌های مربوط به امتحان تهیه شده است. بخش مربوط به هیجان امتحان تحت عنوان «پرسشنامه هیجانات امتحان» انتشار یافته و یک بخش کامل و مجزا از پرسشنامه را تشکیل می‌دهد. در هر قسمت 8 زیرمقیاس وجود دارد. زیرمقیاس­های مربوط به

 

 

جدول 1 : پایایی گویه‌های مربوط به هیجان‌های تحصیلی

خرده مقیاس

شماره گویه

پایایی در پژوهش کدیور و همکاران (1388)

لذت

????????

75/0

غرور

37-30-23-17-7

80/0

اضطراب

??????????

73/0

شرم

-41-35-29-24-20

11-15-4

77/0

خشم

36-31-21-16

81/0

ناامیدی

??????????

84/0

خستگی

???????????

?????????/

84/0

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   43

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:              دارد

منبع:                              دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                        WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:01 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ی فرزند پروری شفر

پرسشنامه ی فرزند پروری شفر

پرسشنامه ی فرزند پروری شفر در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ی فرزند پروری شفر در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه شیوه ­ی فرزندپروری شفر:

این پرسشنامه توسط نقاشیان در شیراز بر اساس کار شفر تدوین شده و دارای 77 سوال است که ابعاد مختلف کنترل-آزادی و گرمی –سردی روابط خانوادگی و بر اساس گزارش نوجوانان مورد سنجش قرار می دهد.

این پرسش­نامه چهار بعد شیوه های فرزندپروری ؛ سهل گیر، مقتدر، بی اعتنا یا مسامحه گر و متنبه را ارزیابی می کند.آزمودنی هایی که نمره آنها در بعد کنترل کمتر از میانگین و در بعد محبت بیشتر از میانگین بود،درگروه اول (سهل گیر) جای گرفته و آزمودنی هایی که نمره آنها در هر دو بعد کنترل  و محبت بیشتر از میانگین بود،در گروه دوم (مقتدر)قرار می گیرند . آزمودنی هایی که در هر دو بعد پایین تر از میانگین بودند در گروه سوم(بی اعتنا یا مسامحه گر)قرار دارند . در نهایت آزمودنی هایی که در بعد کنترل بیشتر و در بعد محبت پایین تر از میانگین بودند درگروه چهارم(مستبد) جای می گیرند (احمدیان، 1384).

     نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس مقیاس 5 گزینه ای لیکرت از خیلی موافقم تا خیلی مخالفم(1-5)

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   77

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:              دارد

منبع:                              دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                        WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:01 ] [ بابک ]
[ ]

کتاب چگونه دکترا بگیریم؟

کتاب چگونه دکترا بگیریم؟

کتاب چگونه دکترا بگیریم؟ در 200 صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات200
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیکتاب فارسی

توضیحات کامل

کتاب چگونه دکترا بگیریم؟ در 200 صفحه

 

چگونه دکترا بگیریم؟کتابی جامع پیرامون  دریافت مدرک phd در ایران و اقدامات و روشهای موفقیت برای کسب مدرک دکتری   -با توجه به این که اینجانب دارای مدرک فوق لیسانی می باشم و با توجه به این که تاکنون 3 مرتبه در دانشگا ه های مالزی و فرانسه در مقطع دکتری پذیرش گرفته ام این کتاب را هنمای خوبی برای داانشجویان کارشناسی ارشد می باشد که قصد ادامه تحصیل در دکتری دارند


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:00 ] [ بابک ]
[ ]

خلاصه کتاب کارآفرینی تالیف دکتر محمود احمدپور داریانی، محمود عزیزی

خلاصه کتاب کارآفرینی تالیف دکتر محمود احمدپور داریانی، محمود عزیزی

خلاصه کتاب کارآفرینی تالیف دکتر محمود احمدپور داریانی، محمود عزیزی نوبت چاپ هشتم 1388 این کتاب از دوازده فصل(فصل دوازدهم پیوست¬ها) تشکیل شده است که با مطالعه آن¬ها، با نحوه فعالیت شرکت¬ها و مراکز تولیدی و کشاورزی و خدماتی آشنا می¬شوید و اطلاعات لازم را برای تاسیس و اداره یک واحد کسب و کار به دست می¬آورید


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیکتاب فارسی

توضیحات کامل

خلاصه کتاب کارآفرینی

تالیف: دکتر محمود احمدپور داریانی، محمود عزیزی

نوبت چاپ: هشتم 1388

 

 


 

این کتاب از دوازده فصل(فصل دوازدهم: پیوست­ها) تشکیل شده است که با مطالعه آن­ها، با نحوه فعالیت شرکت­ها و مراکز تولیدی و کشاورزی و خدماتی آشنا می­شوید و اطلاعات لازم را برای تاسیس و اداره یک واحد کسب و کار به دست می­آورید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:00 ] [ بابک ]
[ ]

کد متلب حل معادله دیفرانسیل معمولی با روش عددی رانگ کوتای مرتبه چهار با توضیحات خط به خط در ورد

کد متلب حل معادله دیفرانسیل معمولی با روش عددی رانگ کوتای مرتبه چهار با توضیحات خط به خط در ورد

این برنامه قادر است معادله دیفرانسیل معمولی ODE را از کاربر دریافت کرده و آن را به روش رانگ کوتای مرتبه چهار حل کرده و تابع و مشتق آن را رسم کند توضیحات کامل به صورت فایا ورد در فایل زیپ برنامه موجود است


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیریاضی

توضیحات کامل

این برنامه قادر است معادله دیفرانسیل معمولی ODE را از کاربر دریافت کرده و آن را به روش رانگ کوتای مرتبه چهار حل کرده و تابع و مشتق آن را رسم کند
توضیحات کامل به صورت فایل ورد در فایل زیپ برنامه موجود است

 

برنامه ابتدا در خطوط 7 و 8 به ترتیب، مقادیر x0 و xn یا همان نقطه‏ی ابتدا و انتهای بازه را از کاربر دریافت می‏کند. سپس در خط 9 مقدار h که طول گام است را از کاربر گرفته و در خط 10 مقدار تابع در نقطه شروع یعنی y(x0) را از کاربر دریافت می‏کند.

سپس در خط 11 تابع را از کاربر سوال می‏کند و آن را در متغیر fun ذخیره می‏کند.

در خط 13 برنامه رشته‏ای که از x0 شروع و تا xn ادامه دارد با طول گام  h می‏سازد. در خط 14 این رشته را در ستون اول ماتریس y  که تمام جواب های نهایی در آن قرار دارد، می‏ریزد. در خط 15 نیز مقدار اولیه را در ماتریس نهایی جواب قرار می‏دهد.

در بلوک for مربوط به خطوط 16 تا 21 برنامه مقدار تابع را به دست می‏آورد به این شکل که ابتدا مقادیر k1, k2, k3, k4 را حساب کرده و سپس با افزودن مقدار (k1+2*k2+2*k3+k4)/6،  به نقطه‏ی قبلی مقدار تابع در نقطه جدید را محاسبه می‏کند.

در بلوک مربوط به خطوط 26 تا 30 ضمن محاسبه‏ی مشتق تابع در تمام نقاط بازه مقادیر x,y,y’ را که به ترتیب در ستون اول تا سوم ماتریس y قرار دارند را نمایش می‏دهد. در خط 29 هم با 0.1 ثانیه تاخیر به سراغ نقطه بعدی می‏رود.

در خطوط 31 تا 36 هم مقادیر x, y , y’ رسم می‏شوند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:00 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی در شواهدی از یک بحران مالی

ترجمه مقاله اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی در شواهدی از یک بحران مالی

ترجمه مقاله اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی در شواهدی از یک بحران مالی در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی در شواهدی از یک بحران مالی در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

عنوان انگلیسی :

The real effects of financial constraints :Evidence from a financial crisis

عنوان فارسی :

اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی

قیمت :

12000 تومان

 

بلافاصله پس از پرداخت ، قادر به دانلود خواهید بود .

 

بخشی از ترجمه :

 

 Abstract :


We survey 1,050 Chief Financial Officers (CFOs) in the U.S., Europe, and Asia to directly
assess whether their firms are credit constrained during the global financial crisis of
۲۰۰۸. We study whether corporate spending plans differ conditional on this surveybased
measure of financial constraint. Our evidence indicates that constrained firms
planned deeper cuts in tech spending, employment, and capital spending. Constrained
firms also burned through more cash, drew more heavily on lines of credit for fear banks
would restrict access in the future, and sold more assets to fund their operations. We
also find that the inability to borrow externally caused many firms to bypass attractive
investment opportunities, with 86% of constrained U.S. CFOs saying their investment in
attractive projects was restricted during the credit crisis of 2008. More than half of the
respondents said they canceled or postponed their planned investments. Our results
also hold in Europe and Asia, and in many cases are stronger in those economies. Our
analysis adds to the portfolio of approaches and knowledge about the impact of credit
constraints on real firm behavior

ترجمه خلاصه :

ما مدیر عاملان شرکت ( مقام های ارشد اجرائی ) مالی را در اروپا و آسیا آمریکا ، مستقیماً برای اینکه ارزیابی کنیم بنگاههای اقتصادی آنها در طول بحران مالی جهانی که در سال 2008 دچار عوامل بازدارنده شده اند معتبر هستند ( دارای اعتبار ) هستند یا خیر مورد بررسی قرار دادیم همچنین ما در مورد اینکه آیا طرح ها و روند های مخارجی شرکت شرطی متفاوت روی این بررسی بر اساس مقیاسی از عوامل بازدارنده مالی دارد مطالعاتی نیز انجام دادیم شواهد و مدارک بدست آمده نشان می دهد که بنگاههای اقتصادی بازدارنده تخفیف های عمده تری در مخارج فنی و تکنولوژی استخداو م اشتغال و مخارج مربوط به سرمایه دارد . بنگاههای اقتصادی بازدارنده همچنین از طریق پول نقد بیشترین سرمایه مشتریان را از بین می برد . و در نتیجه شدیداً روی ستون های از اعتبار برای ترساندن بانک ها که دسترسی را در آینده محدود خواهد کرد و سرمایه های بیشتری را برای سرمایه گذاری و عملکرد آنها به کار می گیرد اثر می گذارد . همچنین ما دریافتیم که ناتوانی ( عدم توانایی ) برای وام گیری ظاهرا باعث شده که بسیاری از بنگاههای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری مهمی را با 86 درصد از عوامل بازدارنده در ایالات متحده آمریکا از دست بدهند . مدیر عاملان شرکت می گویند که سرمایه های آنها در طرح های مهم در طول بحران اعتبار از سال 2008 محدود شده است . بیش از نیمی از مسولان می گویند که ( گفتند که ) آنها سرمایه های برنامه ریزی شده خودشان را یا کنسل کرده اند یا آنها را به تعویق انداخته اند . نتایج ما همچنین در اروپا و آسیا ادامه داشت و در خیلی از موارد در علم اقتصاد قوی تر نشان داده شده تجزیه و تحیل های ما نیز به مجموع دارایی ها و دانش در باره اثری از عوامل بازدارنده معتبر روی وضع بنگاه اقتصادی اضافه شد .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 22:00 ] [ بابک ]
[ ]

ترجمه مقاله نحوه آموزش کودکان نابینا در سوئد

ترجمه مقاله نحوه آموزش کودکان نابینا در سوئد

ترجمه مقاله نحوه آموزش کودکان نابینا در سوئد در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله نحوه آموزش کودکان نابینا در سوئد در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

عنوان انگلیسی :

The real effects of financial constraints :Evidence from a financial crisis

عنوان فارسی :

اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی

قیمت :

3000 تومان

 

بلافاصله پس از پرداخت ، قادر به دانلود خواهید بود .

 

بخشی از ترجمه :

 

The overall structure of the educational system

The first stage of training for preschool special education school education system in Sweden is 6Sal children under the age groups.

The overall structure of the Swedish educational system, public school kids, school, preschool, basic schools, special schools and special schools includes Sami culture. Free adult education courses are also held by high schools, as well as adult education institutions.

In Sweden, all educational programs around the eight core subjects such as Swedish as a second language, English, social studies, religious studies, mathematics, science, sports, health and artistic activities offered.

 

 

ترجمه :

ساختار کلی نظام آموزشی

نخستین مرحله نظام آموزشی کشور سوئد مقطع آموزشی پیش‌دبستانی ویژه نظام آموزش کودکان رده‌های سنی زیر ۶سال است.

ساختار کلی نظام آموزشی سوئد، مدارس عمومی کودکان و نوجوانان، مدارس پیش‌دبستانی، مدارس پایه، مدارس استثنایی و مدارس ویژه فرهنگ سامی را شامل می‌شود. دوره‌های آموزش آزاد بزرگ‌سالان نیز توسط مدارس عالی مردمی و همچنین نهادهای آموزش بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

در سوئد، تمامی برنامه‌های آموزشی حول هشت هسته موضوعی اعم از آموزش زبان سوئدی به عنوان زبان دوم، زبان انگلیسی، مطالعات اجتماعی، مطالعات مذهبی، ریاضیات، علوم، ورزش، بهداشت و فعالیت‌های هنری ارائه می‌شود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 16 اسفند 1396 ] [ 21:57 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد