paperdownfile

محصولات دانشجویی

پرسشنامه عزت نفس سازمانی پی یرس و همکاران 1989

پرسشنامه عزت نفس سازمانی پی یرس و همکاران 1989

عزت نفس سازمانی پی یرس و همکاران 1989 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

عزت نفس سازمانی پی یرس و همکاران 1989 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه پی­یرس  و دیگران (1989) استفاده دارای 11 ماده می­باشد که هر ماده روی یك مقیاس 5 درجه­ای از 1(خیلی كم) تا 5 (خیلی زیاد) پاسخ داده می شود. این مقیاس برای اولین بار توسط دمیری (1390) ترجمه و برای اجرا تنظیم گردیده است. پی­یرس و دیگران (1989) ضریب پایایی این مقیاس را با .....

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

11

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:35 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس انگیزه تأیید (AMS) ولرند 1989

مقیاس انگیزه تأیید (AMS) ولرند 1989

مقیاس انگیزه تأیید (AMS) ولرند 1989 در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس انگیزه تأیید (AMS) ولرند 1989 در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

معرفی مقیاس انگیره تایید

اهداف مقیاس حاضر در ارائه نیروی انگیزه فردی،کسب انگیزه تأیید است. بدین لحاظ می تواند در به دست آوردن ارزش کمی گرایش شخصیتی و انگیزه تأیید استفاده شود و ابزار تحقیقی مفیدی ایجادکند.

مرور دقیق بر ادبیات انگیزه تأیید نشان داد که هفت حوزۀ آزمایشی وجود دارد که نشان دهنده رفتارهای انگیزه تأیید است.این هفت حوزه عبارتند از: (۱) رفتار هنجاری (۲)همرنگی اجتماعی (۳) خود نمایی مثبت (۴) حالت دفاعی داشتن (۵) وابستگی (۶) پاسخ دهی اجتماعی(۷) تأیید اجتماعی.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

72

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:35 ] [ بابک ]
[ ]

تجزیه و تحلیل فروشگاه نرم افزار به همراه فایل رشنال رز ، مستندات ، سناریو ها و گزارش کار

تجزیه و تحلیل فروشگاه نرم افزار به همراه فایل رشنال رز ، مستندات ، سناریو ها و گزارش کار

تجزیه و تحلیل فروشگاه نرم افزار در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه فایل رشنال رز ، مستندات ، سناریو ها و گزارش کار


مشخصات فایل
تعداد صفحات88
حجم4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

تجزیه و تحلیل فروشگاه نرم افزار در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc  به همراه فایل رشنال رز ، مستندات ، سناریو ها و گزارش کار

 

فهرست مطالب موجود :

 


تعریف پروژه: 

فصل اول:


1:بررسی مشتری و هدف.. 


2:چارت سازمانی.. 

3:خلاصه عمکرد ها:

4:شرح وظایف:


5:دیاگرام متن: 


6:فرم تقاضا:سیستم وب سایت شرکت نرم افزاری.. 

فصل دوم:

مقدمه:

خلاصه ای در مورد هیئت مدیره:

هدف:

راه حل های پیشنهادی به کارفرمای پذیرفته شده:

راه حل های پیشنهادی به کارفرمای پذیرفته نشده:

متدولوژی و روش اتخاذ شده برای مطالعه سیستم:

برنامه ریزی پروژه:

بررسی اقتصادی شامل هزینه ها و سود آوری ها:

نتیجه گیری و پیشنهادات:

فصل سوم:

پیش گفتار:

چارت عملیاتی:


.نیاز های عملیاتی مدیریت:


.نیازهای کیفی مدیریت


.نیاز های عملیاتی واحد فروش

4.نیازهای کیفی واحد فروش

5.نیازهای عملیاتی واحد بازاریابی

6.نیازهای کیفی واحد بازاریابی: 26

7.نیازهای عملیاتی واحد پشتیبانی: 26

8.نیازهای کیفی واحد پشتیبانی: 26

9.نیاز های کاربری: 26

10.نیازهای کیفی: 27

11.نیاز های نرم افزاری: 27

12.نیاز های سخت افزاری: 27

فصل چهارم: 28

مستند مدل سازی.. 28

1:نمودار های مورد کاربرد سیستم: 29

2:نمودار یوز کیس مدیریت: 31

3:نمودار توالی مدیریت(مدیریت پرسنل): 31

4:نمودار همکاری مدیریت(مدیریت پرسنل): 33

5:نمودار توالی مدیریت(نظارت پشتیبانی آنلاین): 34

6:نمودار همکاری مدیریت(نظارت پشتیبانی آنلاین): 35

7:نمودار توالی مدیریت(نظارت بازاریابی): 36

8:نمودار همکاری مدیریت(نظارت بازاریابی): 37

9:نمودار یوز کیس فروش: 37

10:نمودار توالی فروش(کم و زیاد کردن محصول): 39

11:نمودارهمکاری فروش(کم و زیاد کردن محصول): 41

12:نمودارتوالی فروش(سفارش): 42

13:نمودارهمکاری فروش(سفارش): 43

14:نمودارتوالی فروش(خرید): 44

15:نمودارهمکاری فروش(خرید): 45

16:نمودار یوزکیس بازاریابی: 45

17:نمودارتوالی بازاریابی(معرفی محصول جدید): 46

18:نمودارهمکاری بازاریابی(معرفی محصول جدید): 46

19:نمودارتوالی بازاریابی(معرفی محصول): 47

20:نمودارهمکاری بازاریابی(معرفی محصول): 48

21:نمودارتوالی بازاریابی(معرفی محصول): 48

22:نمودارتوالی بازاریابی(معرفی محصول2): 49

23:نمودارهمکاری بازاریابی(معرفی محصول2): 51

24:نمودارتوالی بازاریابی(مشاوره محصول): 52

25:نمودارهمکاری بازاریابی(مشاوره محصول): 53

26:نمودار یوزکیس پشتیبانی:

27:نمودارتوالی پشتیبانی(پشتیبانی آنلاین):

28:نمودارهمکاری پشتیبانی(پشتیبانی آنلاین):

29:نمودارتوالی پشتیبانی(پشتیبانی):

30:نمودارهمکاری پشتیبانی(پشتیبانی):

31:نمودارتوالی پشتیبانی(آموزش های لازم):

32:نمودارهمکاری پشتیبانی(آموزش های لازم):

33:نمودار های کلاس مربوط به فروشگاه:

سناریو:

1-34: مدیریت پرسنل

2-34: نظارت پشتیبانی آنلاین

3-34: نظارت بازار یابی.. 

4-34: کم و زیاد کردن محصولات.. 

5-34: دریافته سفارش.. 

34-6: خرید

34-7: مشاوره محصول

8-34: معرفی محصول جدید

34-9:معرفی محصول1

34-10: معرفی محصول2

11-34: پشتیبانی.. 

12-34: گفتگوی آنلاین

13-34: آموزش های لازم

فصل پنجم:

مستند چشم انداز

1. هدف:

2. دامنه:

3. تعاریف:

3-1-1: مرحله آغاز به کار یا آغازین

2-1-3:مرحله بسط یا تحلیل پیچیدگی:

3-1-3:مرحله ساخت:

4-1-3:مرحله انتقال:

5-1-3:در نسخه بتا:

6-1-3:نتایجRUP :

2-3:ای‌اس‌پی‌دات‌نت (به انگلیسی: ASP.NET))):

4:مرجع:

5:موقعیت پروژه:

1-5:موقعیت کاری:

2-5:مشکلات:

3-5:موقعیت محصول:

4-5:عملیات موفقیت پروژه:

6:توصیف افراد و کاربرها:

1-6:آمار بازار:

2-6:خلاصه افراد مرتبط:

3-6:خلاصه کاربران:

4-6:محیط کاربر:

7:شرح کلی محصول:

1-7:ایجاد محصول:

2-7:پیشفرض ها و وابستگی ها:

8-قابلیت های محصول:

9-محدودیت ها:

10-دامنه های کیفیت:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:34 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس باورهای ارتباطی آدیلسون و اپشتاین 1982

مقیاس باورهای ارتباطی آدیلسون و اپشتاین 1982

مقیاس باورهای ارتباطی آدیلسون و اپشتاین 1982 در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس باورهای ارتباطی آدیلسون و اپشتاین 1982 در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این پرسشنامه دارای ۴۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان باورهای ارتباطی غیر منطقی در رابطه زناشویی از ابعاد مختلف (باور به مخرب بودن مخالفت، باور به عدم تغییر پذیری همسر، توقع ذهن خوانی، کمال گرایی جنسی، باور درمورد تفاوتهای جنسیتی است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده ....

پرسشنامه دارای پنج بعد بوده :

باور به مخرب بودن مخالفت (D)، توقع ذهن خوانی (M)، باور به عدم تغییر پذیری همسر (C)، کمال گرایی جنسی (S) و باور درمورد تفاوتهای جنسیتی (MF)

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

40

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:34 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس خوشکامی اسنیت - همیلتون SHPS 1995

مقیاس خوشکامی اسنیت - همیلتون SHPS 1995

مقیاس خوشکامی اسنیت همیلتون SHPS 1995 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس خوشکامی اسنیت - همیلتون SHPS 1995 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این مقیاس، در سال ۱۹۹۵ توسط اسنیت، همیلتون، مورلی، هومیان، هرگریوز و تریگول طراحی شد و ۱۴ عبارت دارد که ظرفیت و توانایی کسب لذت را میسنجد. این مقیاس در هر دو زمینه بالینی و پژوهشی قابلیت کاربرد دارد. پاسخگو با خواندن هر عبارت، در یک طیف چهار گزینه ای، میزان موافقت یا مخالفت خود را با هر عبارت، نشان میدهد (کاویانی، موسوی و محیط، ۱۳۸۰). محتوای عبارات این پرسشنامه شامل چهار حیطه میشود. علایق و سرگرمی ها عبارات ۱ ،۲ ،۹؛ تعامل اجتماعی عبارات ۷ ،۸ ،۱۳ ،۱۴ ،۳؛ تجربه حسی عبارات ۱۱ ،۱۲ ،۵ ،۶ و خوراک و نوشیدنی عبارات ۴ و ۱۰ (کاویانی، کامیار و میرسپاسی، ۱۳۷۹). در این مقیاس، نمره پایینتر، نشانگر توانایی بالاتر در کسب لذت است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

14

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:34 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس درجه بندی افسردگی هامیلتون HRSD 1960

مقیاس درجه بندی افسردگی هامیلتون HRSD 1960

مقیاس درجه بندی افسردگی هامیلتون HRSD 1960 در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس درجه بندی افسردگی هامیلتون HRSD 1960 در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این پرسشنامه توسط هامیلتون در سال 1960 ساخته شده است. برای پرسش نامه افسردگی ضریب همبستگی 65/0 (توزنده جانی، 1372). و 66/0 (فتی، 1370) و ضریب پایایی 89/0 غرایی (1372). گزارش شده است. پرسشنامه افسردگی هامیلتون یک علامت به شمارمی آید.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

24

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:34 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس سیستم های بازداری/فعال سازی رفتاری (کارور و وایت، ۱۹۹۴)

مقیاس سیستم های بازداری/فعال سازی رفتاری (کارور و وایت، ۱۹۹۴)

مقیاس سیستم های بازداریفال عسازی رفتاری (کارور و وایت، ۱۹۹۴) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس سیستم های بازداری/فال عسازی رفتاری (کارور و وایت، ۱۹۹۴) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقیاس سیستم های بازداری/فعال سازی رفتاری (کارور و وایت، ۱۹۹۴) شامل ۲۰ پرسش خود گزارشی و دو زیرمقیاس است: زیر مقیاس BIS و زیر مقیاس BAS. در قسمت زیر این دو زیر مقیاس توضیح داده شده اند:

  • زیر مقیاس BIS در این پرسشنامه شامل هفت آیتم است که حساسیت سیستم بازاداری رفتاری یا پاسخدهی به تهدید و احساس اضطراب هنگام رویارویی با نشانه های تهدید را اندازه می گیرد.
  • زیر مقیاس BAS نیز سیزده آیتمی است، که حساسیت سیستم فعال ساز رفتار را می سنجد، و خود شامل سه زیر مقیاس دیگر است که عبارتند از:
  • سائق(BAS-DR،چهار آیتم)،
  • پاسخدهی به پاداش (BAS-RR، پنج آیتم)،
  • جستجوی سرگرمی(BAS-FS، چهار آیتم).

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

24

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:34 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس کنترل درونی راتر 1966

مقیاس کنترل درونی راتر 1966

مقیاس کنترل درونی راتر 1966 در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس کنترل درونی-بیرونی (I-E): مقیاس کنترل درونی راتر 1966 در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این مقیاس راتر به عنوان یک مقیاس خودسنجی 29 سئوالی بوده و دارای 6 سئوال به صورت خنثی می‌باشد. بنا بر این نمرات در طیفی از صفر تا 23 قرار می‌گیرند. کل نمره­ی فرد، نشان‌دهنده­ی درجه و میزان کنترل درونی-بیرونی فرد است و هر چه نمره به 23 نزدیک‌تر باشد نمایشگر بیرونی‌تر بودن کنترل و بالعکس هر چه نمره کمتر از 23 باشد نمایشگر درونی‌تر بودن کنترل می‌باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

29

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:34 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس هیجان خواهی آرنت 1993

مقیاس هیجان خواهی آرنت 1993

مقیاس هیجان خواهی آرنت 1993 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس هیجان خواهی آرنت 1993 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مقیاس هیجان خواهی آرنت:  این مقیاس در سال 1993 توسط آرنت برای اجتناب از محدودیت های فرم پنجم زاکرمن در پی کشف رابطه هیجان خواهی با نیاز به تازگی و شدت به عنوان دو محور فرعی ساخته شده است. این آزمون 20 گویه دارد و شامل دو خرده مقیاس میل به تازگی و شدت تجربه حسی می باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

25

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:33 ] [ بابک ]
[ ]

مقیاس نگرش‌های ناكارآمد – تجدید نظر شده (DAS-26) وایزمن و بک 1978

مقیاس نگرش‌های ناكارآمد – تجدید نظر شده (DAS-26) وایزمن و بک 1978

مقیاس نگرش‌های ناكارآمد – تجدید نظر شده (DAS26) وایزمن و بک 1978 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس نگرش‌های ناكارآمد – تجدید نظر شده (DAS-26) وایزمن و بک 1978 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقیاس نگرش های ناكارآمد (DAS-26): این ابزار، مقیاسی خود گزارشی است كه برای سنجش نگرش ها، طرحواره ها و عقاید منفی توسط وایزمن و بك (1978) فراهم شده است. این مقیاس كه یكی از شناخته شده ترین ابزارها در حیطه ی پژوهش های شناختی است 26 عبارت دارد كه بر اساس یك مقیاس 7 درجه ای به سبك لیكرت درجه بندی می شود. یعنی گزینه کاملا مخالفم نمره 1 و به همین نسبت گزینه کاملا موافقم نمره 7 داده می شود.

 این مقیاس چهار عامل زیر بنایی شامل كمال طلبی، نیاز به تایید دیگران، نیاز به راضی كردن دیگران و آسیب پذیری- ارزشیابی عملكرد دارد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

26

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:33 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد