paperdownfile

محصولات دانشجویی

آزمون شخصیتی بندر – گشتالت

آزمون شخصیتی بندر – گشتالت

آزمون شخصیتی بندر – گشتالت در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

آزمون شخصیتی بندر – گشتالت  در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این آزمون دارای 9 کارت به اشکال گوناگون هندسی به ابعاد 6Î4 اینچ می باشد که توسط خانم لورتابندر  از آزمون و رتهایمر اقتباس شده است. اشکال این آزمون را تعدادی نقطه ،خطوط مستقیم منحنی ها و زوایا تشکیل می دهند. هرفردی اشکال نه گانه را با توجه به تفاوت هایی که در نحوه ادراک آنها وجوددارد به شیوه ای کاملاً شخصی و متمایز ادراک می کنند.

خانم بندر و سایر استفاده کنندگان از این آزمون در اثر مطالعات و تحقیقات تجربی خود، با توجه به اشتباه درترسیم و کپی کردن اشکال ، دامنه مجازی از حدود اشتباه راتعیین کردند که تفاوت ادراک افراد بهنجار در زیر این حد جای دارند و تجاوز از دامنه مجاز ، حالت بیمار گونه ادراکی را مشخص می کند.اشتباه آزمودنی درترسیم اشکال را ناشی از انحراف کنش های عادی ذهن ،عدم ثبات عاطفی ، تحریف در ادراک ، غیرمنطقی بودن بازخوردها ،مشکل درارضاء ،الگوی نابهنجار رفتار و عدم تعادل مکانیزم های دفاعی می دانند.

تاکنون روشها و دستورالعمل های مختلفی از این آزمون ارائه شده است . ازجمله : هات ، بیلینگزلی، هین پاسکال و ساتل روشهایی را برای نمره گذاری این آزمون پیشنهاد کرده اند . روش پاسکال و ساتل به علت سادگی روش نمره گذاری و اطلاعات وسیعی که از نظر بالینی دراختیار آزماینده قرارمی دهد. رواج بیشتری دارد. آنها آزمون بندر گشتالت را وسیله مناسبی برای بررسی نا هم آهنگی های موجود در شیوه ادراک چگونگی واکنش نسبت به محرکها و اجرای عمل می دانند و اعتقاد دارند که اشتباه در کپی کردن اشکال هندسی نشانگر نقض در کنشها ی شناختی یا عاطفی  است. در روش نمره گذاری پاسکال و ساتل نخست تعداد اشتباهاتی را که درترسیم اشکال وجوددارد مشخص می کنند ، سپس به کمک فرم مخصوص نمره گذاری ،نمره خام را تعیین نموده و سپس با مراجعه به جداول نرم ،نمره میزان شده رامحاسبه می کنند.

برای استفاده از این روش درهرکشوری نیاز به محاسبه دامنه بهنجار اشتباه در جمعیت آن کشور می باشد.

ویژگی های آزمون

این آزمون در 13 صفحه ورد می باشد که شامل تمامی کارتها، تفسیر نمره گذاری و ... می باشد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:44 ] [ بابک ]
[ ]

آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا CCTST 1994

آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا CCTST 1994

آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا CCTST 1994 در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا CCTST 1994  در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

آزمون مهارتهای تفكر انتقادی كالیفرنیا-فرم ب: این پرسشنامه حاوی 34 سئوال چندگزینهای :(CCTST-B) با یك پاسخ صحیح در پنج حوزهی مهارت های تفكر انتقادی شامل ارزشیابی، استنباط، تحلیل، استدلال قیاسی و استدلال استقرایی است. مدت زمان پاسخگویی به این آزمون 45 دقیقه می باشد. هر سئوال 1 امتیاز داشته و امتیاز نهایی در آزمون 34 است. (13). ضریب پایایی آزمون 62/0 و اعتبار سازه ی تمام خرده مقیاس ها با همبستگی مثبت و بالا بین 60/0 تا 65/0 گزارش شده است. (39).

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

34

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:44 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این پرسشنامه دارای ۱۱ سوال بوده و هدف آن بررسی میزان همدلی در کودکان می باشد. شیوه نمره گذاری آن از طیف لیکرت حمایت کرده که در زیر نشان داده شده است:

گزینه

کاملا درست

کمی درست

کمی غلط

کاملا غلط

 امتیاز

 ۴

 ۳

 ۲

۱

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه باید امتیاز مربوط به تک تک سوالات را با هم جمع نمود. بدیهی است که این امتیاز دامنه ای از ۱۱ تا ۴۴ را خواهد داشت. هر چه امتیاز کلی پرسشنامه بالاتر باشد، نشان دهنده میزان همدلی بالاتر کودک خواهد بود و برعکس.  به عنوان یک دستور، می توان امتیاز ۲۲ را نقطه ی برش و یا نقطه ی میانگین این پرسشنامه در نظر گرفت. به عبارتی، اگر نمره آزمودنی بالاتر از ۲۲ باشد می توان اظهار نموده که همدلی او متوسط به بالا است و اگر این امتیاز کمتر از ۲۲ باشد، بیانگر میزان همدلی پایین تر از متوسط کودک می باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

11

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:44 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ابعاد موفقیت پاركر و كازمایر 1991

پرسشنامه ابعاد موفقیت پاركر و كازمایر 1991

پرسشنامه ابعاد موفقیت پاركر و كازمایر 1991 در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ابعاد موفقیت پاركر و كازمایر 1991 در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این پرسشنامه شش بعدی موفقیت در زندگی را نشان می دهد. ابعاد موفقیت در زندگی عبارتند از:

دست یابی به مقام و ثروت، كمك به جامعه، روابط خوب خانوادگی، موفقیت شخصی، موفقیت حرفه ای و امنیت.

 در این پرسشنامه تعریف موفقیت زندگی افراد از دید آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد. این پرسشنامه حاوی 42 سؤال می باشد، که ابعاد شش گانه موفقیت را محاسبه می نماید که شامل موارد زیر می باشند 1دست یابی به مقام و ثروت، 2 کمک به جامعه، 3روابط خانوادگی، 4 موفقیت شخصی، 5 موفقیت حرفه ای، و 6 امنیت. برای سنجش میزان پایایی پرسشنامه در ابتدا در یک مطالعه مقدماتی (کامکار و لدنی، 1389) 21 نفر از افراد جامعه آماری پرسشنامه را تکمیل نمودند و پس از تعیین ضریب آلفای کرونباخ ابعاد آن به شرح زیر تعیین گردید

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

42

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:44 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این پرسشنامه دارای ۱۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی مشخصه ارگانیک یا مکانیک بودن سازمان است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که شیوه امتیازدهی در برخی سوالات به صورت مثبت و در برخی دیگر از سوالات به صورت منفی است. به منظور تسهیل شیوه نمره گذاری، کلید نمره گذاری این پرسشنامه در جدول زیر ارائه گردیده است:

بالاترین امتیاز ممکن عدد ۵۰ و کمترین امتیاز ممکن عدد ۱۰ خواهد بود. امتیازات بالا نشان می دهد که سازمان درجه بالایی از مشخصه سازمانی مکانیکی / بوروکراتیک را به همراه دارد و امتیازات پایین با مشخصات سازمانی تطبیقی / ارگانیکی مرتبط خواهد بود.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

10

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه استعداد اعتیاد (APS) وید و همکاران 1992

پرسشنامه استعداد اعتیاد (APS) وید و همکاران 1992

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

برای بررسی ریسک اعتیاد و یا سنجش اعتیاد تاکنون مقیاس‌های متعددی ساخته و ارزیابی شده است. در این میان آزمون‌های اجرا و ارزیابی شده سه خرده مقیاس پرسشنامه چندوجهی مینه سوتا (MMP1-2)، شامل مقیاس تجدیدنظر شدة می بارگی مک اندرو (MAC-R)، مقیاس استعداد اعتیاد (APS) و مقیاس پذیرش اعتیاد (AAS) دارای کاربرد و شهرت بیشتری هستند.

از آنجا که ارزیابی‌های علمی در حیطه پیشگیری و درمان نیازمند وجود یک ابزار مناسب و کارآمدند، مواد این مقیاس‌ها و چگونگی نمره‌گذاری آنها معرفی خواهند شد. این آزمون‌ها را رستمی و همکارانش (1386) در ایران هنجاریابی کرده‌اند. که پایایی و روایی ان به ترتیب 78/0 و 65/0 بدست آمد. مواد سه مقیاس استعداد اعتیاد (APS)، مقیاس تجدیدنظر شده می‌بارگی مک اندرو (MAC-R) و مقیاس پذیرش اعتیاد (AAS) به ترتیب در قسمت‌های الف، ب و پ این ضمیمه آمده‌اند. این مقیاس‌ها با کسب اجازه از نویسندگان جهت بهره‌برداری معرفی می‌گردند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

38

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) جنارو 2007 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

معرفی مقیاس استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS)

استفاده آسیب زا از تلفن همراه که گاهاً استفاده افراطی از تلفن همراه یا استفاده بیمارگونه از تلفن همراه نیز خوانده می‌شود یکی از اختلالات جدید مرتبط با تکنولوژی است. استفاده آسیب زا از تلفن همراه وضعیتی است که در آن از تلفن همراه بیش از حد استفاده می‌شود و مشغله ذهنی زیادی به وجود می‌آورد. به دنبال گسترش این مشکل جنارو و همکارانش در سال ۲۰۰۷ اقدام به ساخت یک پرسشنامه برای سنجش آن کردند.

مقیاس استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) که معادل انگلیسی آن Cell-Phone Over-Use Scale است یک پرسشنامه ۲۳ سوالی است که به منظور سنجش استفاده آسیب زا از تلفن همراه تهیه شده است. این مقیاس بر اساس ده شاخص روانشناختی از DSM تهیه شده استمقیاس استفاده آسیب زا از تلفن همراه (COS) هیچ خرده مقیاسی ندارد و در یک طیف لیکرت شش گزینه‌ای از هرگز تا همیشه نمره گذاری می‌شود. در پژوهشی که به منظور بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی این پرسشنامه انجام شده است ۲۱ ماده آن دارای روایی مناسبی تشخیش داده شده‌اند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

21

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش بافرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون 1977 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش بافرمت doc

 

شیوه نمره گذاری

اضطراب امتحان مجموعه‌ای از پاسخ‌های جسمی، روانشناختی و رفتاری است که در هنگام آماده شدن برای یک امتحان و انجام آزمون مشخص می‌شود. به دلیل عواقب منفی این نوع از اضطراب به خصوص در دانش‌آموزان و دانشجویان، روانشناسان همواره در پی ارزیابی صحیح و درمان آن بوده‌اند. از جمله ابزارهایی که برای ارزیابی و تشخصی اضطراب امتحان به کار می‌رود پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون است.

 

این پرسشنامه دارای ۳۷ گویه است که باید در مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به صورت “بلی و خیر” به آن پاسخ داده شود. هر چه نمره فرد در این پرسشنامه بالاتر باشد نشان دهنده اضطراب امتحان بیشتر است. با توجه به مشخصات روانسنجی مناسب و وجود نمرات برش استاندارد برای این پرسشنامه، استفاده از آن در سنجش اضطراب امتحان بسیار مناسب است.

 

برای نمره گذاری پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون باید به جواب خیر برای سوالات ۳- ۱۵- ۲۶- ۲۷ -۲۹- ۳۳ نمره ۱ بدهید. همچنین برای هر جواب بلی به سایر سوالات نیز باید یک نمره بدهید. پس از جمع کردن نمرات، نمره اضطراب امتحان فرد بدست می‌آید. نمره بیشتر نشانگر اضطراب امتحان بیشتر است و فرد با توجه به نمره کسب شده در یکی از این سه طبقه قرار می‌گیرد:

 

اضطراب خفیف: نمره ۱۲ و پایین‌تر

اضطراب متوسط: نمره ۱۳ تا ۲۰

اضطراب شدید: نمره ۲۱ و بالاتر

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

37

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ IAT1988 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

معرفی پرسشنامه

با توجه به بروز مشکلات مرتبط با تکنولوژی‌های جدید به خصوص در بین نوجوانان در سال‌های اخیر توجه زیادی به سنجش انواع اعتیادهای مرتبط با کامپیوتر، اینترنت و تلفن همراه شده است. اعتیاد به اینترنت نوعی استفاده افراطی از اینترنت است و مشخص شده است که می‌تواند تبعات منفی زیادی به همراه داشته باشد. ابزارهای بسیاری برای سنجش اعتیاد به اینترنت ابداع شده است که مشهورترین آن‌ها پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ است.

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ (IAT) در سال ۱۹۸۸ توسط کیمبرلی یانگ ساخته شد و در زمینه سنجش اعتیاد اینترنتی مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. سوالات این آزمون بر اساس ملاک‌های DSM-IV-TR برای اختلال قماربازی بیمارگون طراحی شده‌اند چرا که گمان می‌رود اختلال اعتیاد به اینترنت شباهت زیادی با اختلال قماربازی بیمارگون دارد. این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال است و تعیین می‌کند که آیا استفاده بیش از حد از اینترنت بر جنبه‌های مخنلف زندگی فرد اثر گذاشته است یا خیر.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

20

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:43 ] [ بابک ]
[ ]

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه امیدواری میلر (MHS) میلر و پاورز 1988 در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ساختارهای منسوب به امید در متون روان‌شناختی از سال ۱۹۵۰ به بعد ظاهر شدند و اهمیت امید را در تغییرات درمانی، یادگیری و بهزیستی عمومی خاطرنشان ساختند. فرد دارای امید کسی است که انرژی و انگیزه لازم را برای رسیدن به هدف‌های منطقی دارد و می‌داند که چه چیزی می‌خواهد و همچنین می‌داند که چگونه و از چه راهی می‌تواند به هدف‌های خود برسد. چنین شخصی اگر دریک مسیر به مانع برخورد کرد از مسیرهای دیگری اهداف خود را دنبال می‌کند. با توجه به نظریات بسیار ارائه شده در زمینه امید و امیدواری، ابزارهای بسیاری نیز برای سنجش آن ابداع شده است.

پرسشنامه امید میلر (MHS) یا پرسشنامه امیدواری میلر که معادل انگلیسی آن Miller Hope Scale است در سال ۱۹۸۸ تویط میلر و پاورز ساخته شد. پرسشنامه اولیه دارای ۴۰ سوال بود که در نسخه‌های بعدی به ۴۸ سوال افزایش یافت. این پرسشنامه در طیف لیکرت از بسیار مخالف (نمره ۱) تا بسیار موافق (نمره ۵) نمره گذاری می‌شود. حداقل نمره هر فرد ۴۸ و حداکثر آن ۲۴۰ است و هر چه فرد نمره بیشتری بگیرد دارای امید بیشتری است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

48

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 6:42 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 صفحه بعد