paperdownfile

محصولات دانشجویی

بررسی آشنایی با موسیقی و نتها +docx

بررسی آشنایی با موسیقی و نتها

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 21 کیلو بایت

تعداد صفحات : 24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی آشنایی با موسیقی و نتها

فهرست مطالب:
عنوان
1- مقدمه
2- بیان مسأله
3- بیان اهداف
4- بیان فرضیات
5- مطالعه پیشینه
6- گفتگو با یك موسیقیدان
7- تعریف مفاهیم اساسی موسیقی
8- تعریف سبكهای موسیقی
9- ابزار جمع آوری اطلاعات
10- روش تحقیق
11- معرفی جامعه
12- معرفی نمونه
13- تعاریف عملیاتی
14- جدول زمانبندی و بودجه بندی
15- فهرست منابع

مقدمه
موسیقی یكی از هدفهای زیباست كه از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حركت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است.
موسیقی زبانی است كه انسان به یاری آن می تواند كما بیش آنچه رادر ضمیر مكنون و مكتوم خویش دارد به میان آورد.
از سوی دیگر موسیقی وسیله ای است كه یك موسیقیدان ( خلاق موسیقی ) بسته به احساس، دانسته های عمومی، جهان بینی و انسانیت خویش از آنچه كه نزد استادان خود فرا گرفته و خود نیز آنها را به تجربة عملی گذارده، بهره گرفته و مكنونات قلبی، آرزوهای نهفته فردی و یا سركوب شدة اجتماعی را باز آفریند.
اینك بی مناسبت نیست اندكی هم از تأثیر صنعت موسیقی گفته شود.
بعضی از هنرمندان خواسته اند هنرهای زیبا را با هم مقایسه كنند و شدت تأثیر یكی را بر دیگری بیان نمایند ( خصوصاً در تأثیر شعر و موسیقی و اهمیت یكی بر دیگری سخنها گفته اند ولی انگار تأثیر موسیقی در عموم بیش از شعر است و اگر شعر با موسیقی توأم شود و اثرش به مراتب بیش از موسیقی تنها و شعر بی آهنگ است.
توجه خاص جوانان ایرانی به موسیقی و شنیدن آهنگهای بی محتوا كه متأسفانه بیشترین بخش موسیقی رادیوئی و تلویزیونی ما را تشكیل می دهند از طرفی و فراهم نمودن وسایل و موجباتی كه بتوان موسیقی حقیقی را به گوش مردم رسانید از طرف دیگر مرا بر آن داشت كه وضع این هنر را با روشی كه دانشته و تغییراتی كه به ندرت در آن راه یافته مورد تحقیق و بررسی قرار داده و نتایج آن را در اختیار خوانندگان علاقه مند به این هنر قرار دهم.
بیان مسأله
امروزه یكی از مهمترین یكی از مؤثرترین عوامل تفریحی و سرگرم كننده برای جوانان ایرانی گوش دادن به موسیقی است. گرایشات مختلفی نسبت به انواع موسیقی در بین جوانان ایرانی وجود دارد.
جوانان امروز، داستان گذشته موسیقی ما را نمی دانند زیرا در این باره كتابی نوشته نشده است كه بخوانند. موسیقی ما در محیطی اختصاصی به وجود آمده كه چندان به مزاج اجتماع امروز نمی سازد. جوانان نغمه و آهنگی را طالبندكه به آن دل ببندند و سرگرم شوند. ولی چیزی را كه می خواهند نمی جویند. پس دست به دامان موسیقی غربی می شوند. اما چون در همه كس مایه كافی برای فهم آن نیز پیدا نمی شود به ساده ترین نوع آن كه همان جاز است دل خوش می دارند. ( خالقی ، 1372 )
نوازندگان و خوانندگان هم كه رگ خواب آنها را پیدا كرده اند آن سبك را به گوش ایشان می رسانند و به این ترتیب موسیقی ما را ضایع می كنند ( خالقی، 1366 )
آن چه كه یك شنوندة موسیقی ـ شنونده ای كه خود موسیقیدان نیست ـ از موسیقی دریافت می كند در واقع احساسی است تا تعقلی. با این حال هرچه او دربارة روابط و تأثیرهای متقابل موسیقائی، آگاهی همه جانبه تری كسب كند. این آگاهیها او را بیشتر به دریافت این هنر یاری خواهد رساند.
( ل. ونیك ، ( 1973 ) ،منصوری ( 1366 ) .)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:56 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی وارزیابی انواع چرخ دنده +docx

بررسی وارزیابی انواع چرخ دنده

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 5.13 مگا بایت

تعداد صفحات : 99

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی وارزیابی انواع چرخ دنده

فهرست مطالب

پیشگفتار

فصل اول - مقدمه

مقدمه

فصل دوم - انواع چرخدنده

چرخدنده های شانه ا ی

چرخدنده های ساده

چرخدنده های ساده داخلی

چرخدنده های مارپیچی

چرخدنده های مخروطی

چرخدنده های حلزونی

چرخدنده های جناقی

فصل سوم - مکانیزم چرخدنده های مخروطی

ابعاد چرخدند ه های مخروطی و مکانیزم آنها

قابلیت انتقال بار

محاسبات مقاومتی

فصل چهارم- چرخدنده های مخروطی مارپیچ

طبقه بندی عموی چرخدنده های مخروطی مارپیچ

هندسه چرخدنده مخروطی مارپیچ و روابط پایه ا ی

زاویه مارپیچ

جهت مارپیچ

جهت های چرخش

انتخاب جهت انحناء و چرخش

اشکال مخروط های چرخدنده های مخروطی

جهت مارپیچ، جهت چرخش و رابطه آنها با نیروها

تجزیه نیروها

نیروی رانش محوری

نیروی شعاعی

محاسبات تنش و نرخ توا ن

سیستم گلیسون Gleason

زاویه مارپیچ سیستم گلیسون

چرخدنده های صفر و هایپوئید

چرخدنده های هاپیوئید(hypoid gears

چرخدنده های مخروطی مارپیچ با سیستم پالوئید(palloid) کلینبرگ

سیستم کروکس(kurvex) برای چرخدنده های مخروطی مارپیچ

محاسبات چرخدنده کروکس

طراحی چرخ دنده های ها پیوئید برای محورهای اتومبیل

چرخدنده های مخروطی مارپیچ سیستم آرکوئید(ARCOID).

فصل پنجم – حل مسأله و برنامه مطلب

حل مسأله

برنامه مطلب

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

پیشگفتار:

بر صاحبان خرد و دانش و بینش پوشیده نیست، که یکی از شاخصهای ارزنده موفقیت ملل بر دیگران میزان اطلاعات و مسئولیت های فردی است که بایستی در قبال کار و تخصص خود داشته باشند.

بدیهی است که استادان و مهندسان و معلمان چون مشعلدارانی بزرگ، روشنی بخش راههای تیره و تار زندگی ابناء بشر می باشند زیرا که توانسته اند زندگی عادی اولیه جامعه را بصورت نوین امروزی تبدیل نمایند . همانطوری که ملاحظه می شود اغلب کشورها از جمله کشورهای اروپای غربی و شرقی که دارای صنایع سنگین بوده وپیوسته در پناه کوشش و زحمات طاقت فرسای مهندسین کار آزموده و دانشمندان لایق خود توا نسته اند کشورشان را به اوج عظمت برسانند و از دسترنج و تکنیک های برتر خود سایر کشورها را رهنمون باشند و ماشین آلات صنعتی و الکترونیکی خود را در اغلب کشورهای جهان گسترده نمایند در این صورت دنیایی که با این سرعت بطرف دانش و بینش و صنعت پیش میرود بر ما است که بکوشیم تا لااقل قطره ای ازدریا باشیم .البته ناگفته نماند که کشور عزیز ما با داشتن مهندسین متخصص وجوانهای متفکر استعداد صنعتی ش دن را خواهد داشت در این صورت بر این افراد است که در کمک به صنعت و خود یاری کوشا باشند.

اما در این میان مهندسین یا متخصصین در هر رشته ای را خود مأخذ و منبعی باید تا در تحت آن بتوانند بوظایف کار خود و پیشرفت و تکنیکهای نوین آگاهی پیدا کنند و برای دسترسی به این اهداف ، کتاب یکی از منابع مهم بوده که می توان توسط آن خود و دیگران را در جهت علم و صنعت هدایت نمود . از آنجایی که در امور فنی وتکنیک امروزه کتابی در این مورد در دسترسی دانشجویان و دانش پژوهان دررشته های صنایع و مکانیک و ذوب فلزات نمیباشد لذا تصمیم بر آن گرفتم تا شاید این مجموعه کوچک ناچیز کمکی به دانش دیگران و راهنمایی برای کارخانجات ماشین سازی بوده و در پیشرفت صنعت شریک باشم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:56 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی وارزیابی الگوریتم های مسیریابی +docx

بررسی وارزیابی الگوریتم های مسیریابی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 2.131 مگا بایت

تعداد صفحات : 140

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی وارزیابی الگوریتم های مسیریابی

مقدمه الگوریتمهای مسیریابی

در هریك از سه قرم گذشته فناوری خاصی رونق داشته باشد قرن هجدهم زمان توسعه سیستم های مكانیكی بزرگ به همراه انقلاب صنعتی بود. قرن نوزدهم عصر موتور بخار بود. قرن بیستم زمان جمع آو ری ،پردازش ، و توزیع اطلاعات بودو در بین سایر پیشرفت ها ،شاهد نصب شبكه های جهانی تلفن، اختراع رادیو و تلویزیون ، تولید و رشد بی سایقه صنعت كامپیوتر و پرتاب ماهواره های ارتباطی بوده ایم.

با پیشرفت فناوری این موارد د رحال همگرایی است و تفاوت هایی بین جمع آوری ، انتثال ذخیره و پردازش اطلاعات به شدت در حال محو شدن است سازمان هایی با صدها شعبه در نقاط مختلف جغرافیایی ،ب فشردن كلید وضعیت فعلی را حتی در دورترین نقاط بررسی می كنند. با افزایش فدرت جمع آوری، پردازش و توزیع اطلاعات، تقاضای پردازش اطلاعات پیچیده تر نیز افزایش می یابد

-

الگوریتمهای مسیر یابی

وظیفه اصلی لایه شبكه ، هدایت بسته‌ها از ماشین منبع به ماشین مقصد است در اغلب زیر شبكه‌ها ، بسته‌ها باید چند جهش انجام دهند. تا به مقصد برسند. برای شبكه‌های پخشی،استثنایی وجود دارد، وای در اینجا نیز اگر منبع و مقصد در یك شبكه نباشد مسیر یابی مشكل محسوب می‌شود. الگورتیم هایی كه مسیرها و ساختمان داده‌های مربوط به آن را انتخاب می‌كنند، موضوع مهم را طراحی لایه شبكه اند.

الگوریتم مسیر یابی بخشی از نرم افزار لایه شبكه است كه تعیین می‌كند بسته ورودی باید به كدام خط خروجی منتقل شود. اگر زیر شبكه از داده‌ها گرام‌ها استفاده كند، این تصمیم گیری دوباره باید برای هر بسته ورودی تكرار شود ،چون تا آن موقع امكان دارد بهترین مسیر، تغییر كند اگر زیر شبكه از مدارهای مجازی استفاده كند ، تصمیمات مسیر یابی وقتی اتخاذ می‌شوند كه مدار مجازی جدیدی استفاده گردد. از آن پس ، بسته‌های داده‌ها فقط از مسیر ایجاد شده قبلی منتقل می‌شوند.حالت دوم گاهی مسیر یابی تماس دارد ، زیرا مسیر در طول مدت تمسا كاربر باقی می‌ماند ( مثل كار كردن با پایانه یا انتقال فایل ) صرف نظر از این كه آیا مسیرها برای هر بسته به طور مستقل انتخاب میشوند یا فقط وقتی كه اتصال جدیدی برقرار می‌شود انتخاب می‌گردند، خواصی وجود دارند. كه در الگوریتم‌های مسیر یابی مطلوب‌اند صحت ، سهولت تحمل عیب، پایداری ، عدالت و بهینگی صخت وسهولت نیازی به توضیح ندارند، اما نیاز به تحمل عیب چندان روشن نیست. انتظار می‌رود كه شبكه‌های بزرگ ، سال‌ها بدون عیب كلی سیستم به كار خود ادامه دهند. در این مدت ممكن است اشكالات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی به وجود آید. میزبان‌ها مسیر یاب‌ها مسیر یاب‌ها بدون نیاز به توقف انجام انجام كارها در مسیر یاب‌ها و راه اندازی مجدد شبكه در هر بار متلاشی شدن مسیریاباز عهده تغییرات در توپولوژی و ترافیك برآید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:56 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی وارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن +docx

بررسی وارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 128 کیلو بایت

تعداد صفحات : 164

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی وارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن مقدمه

كشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویكرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای كوچك و بزرگ باعث شد تا ایجاد كارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل كشور بسیار ناچیز بوده و اكثر داروهای مورد نیاز شبكه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از كشورهای آمریكا و آلمان وارد كشور می‌شد و معدود شركتهای تولیدكننده دارو در كشور تحت لیسانس شركتهای معروف كشورهای فوق به تولید دارو در داخل كشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها می‌پرداختند و كمترین كار تحقیقاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریك داخلی دارو انجام می‌پذیرفت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌و ایجاد تحریم‌های اقتصادی، شركتهای دارویی جزء طرحهای مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ایجاد دو شركت بزرگ ساخت محلولهای تزریقی در شهرهای مشهد و تبریز در دستور كار دولت قرار گرفت.

البته در كنار شركتهای دارویی تولیدكننده محلولهای تزریقی، شركتهای دارویی دیگری نیز جهت تولید انواع قرص، كپسول و شربت به بهره برداری رسید.

شركت داروسازی ثامن از سال 1364 بصورت طرح توجیهی و انتخاب زمین شروع به فعالیت و در سال 1372 توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای‌هاشمی‌رفسنجانی افتتاح گردید.

در ابتدا و به دلیل حجم كم داروهای تزریقی در بازار، تنها نیاز شركت، تولید هرچه بیشتر انواع سرم و عرضه به بازار بود، ولی به تدریج و با افزایش تولید و پایان دوره خاص ناشی از جنگ تحمیلی، شركت داروسازی ثامن، توجه به نیازهای مشتریان را سرلوحه كار خود قرار داده و با تشكیل یك تیم از متخصصان به عنوان واحد ارزیابی رضایت مندی مشتریان و خدمات پس از فروش اولین قدم در این راستا را برداشت.

اكنون كه تعداد شركتهای تولیدكننده روبه افزایش و امكان ورود شركتهای خارجی به بازار ایران بسیار محتمل می‌باشد، توجه به نیازمندیهای كیفی و كمی‌محصول و تطابق آن با نیازهای مشتریان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

فهرست مطالب:

مقدمه. 2

بیان مسأله یا موضوع تحقیق.. 3

ضرورت انجام تحقیق.. 3

هدف از مطالعه موضوع. 4

پیشینه تحقیق.. 5

فرضیات... 5

تعریف عملیات متغیرها 6

ابزار گرد آوری داده‌ها 7

جامعه آماری.. 7

مراحل انجام تحقیق.. 7

تعریف مفاهیم.. 7

محدودیت‌ها- موانع و مشكلات تحقیق.. 9

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی 11

1- تاریخچه. 11

ادویه ی مركبه و شناخت مفردات طبی.. 12

دارو شناسی در ایران.. 14

2- تكنولوژی.. 18

3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی) 19

ساخت محلول.. 25

بخش 2: مباحثی در مورد مشتری.. 27

1- مشتری کیست؟. 27

قبل از اینكه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید 27

مقدمه. 27

حقایق مسلم درباره مشتریان.. 27

یكی از مدیران فورد در مورد مشتری می‌گوید: 28

مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار 30

خودتان را به جای مشتری بگذارید. 31

چرا مشتریانمان را از دست می‌دهیم.. 33

مشتری یعنی كسب و كار، كسب و كار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری.. 34

هنری فورد در این خصوص می‌گوید: 35

هدف سازمان شما ایجاد مشتری است... 36

اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر. 37

با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید. 39

هر یك از كاركنان شما باید مشتریانتان را ملاقات كنند. 40

2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه‌گیری رضایت مشتری» 43

تعاریف... 44

شرح فعالیت‌ها 44

كلیات... 44

ارتباط با مشتری.. 45

نحوه اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری.. 47

3- «روش اجرایی رسیدگی به شكایت مشتریان». 49

تعاریف... 50

مسئولیت و اختیار 50

شرح فعالیت‌ها 50

بخش سوم: بازاریابی.. 53

تعریف... 53

1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 54

2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 57

3- آمیخته های بازاریابی 61

«روش تحقیق». 71

مصاحبه و اخذ نظرات كتبی بوسیله پرسشنامه: 71

منابع اطلاعات... 72

اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه‌ها: 73

بررسی فرضیه‌ها: 74

فرضیه 1: 74

فرضیه 2: 75

فرضیه 3. 75

فرضیه 4. 76

فرضیه 5. 76

فرضیه 6. 77

تحلیل یافته‌های پرسشنامه ای.. 78

تبلیغات برای فروش.... 78

نتیجه گیری.. 80

پیشنهادات... 80

توصیه به سایر دانشجویان.. 80

نمونه پرسشنامه. 80

منابع: 8

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

استاندارد ASTM-G99 +pdf

استاندارد ASTM-G99

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 75 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

آزمون Pin on Disk یکی از متداول ترین روش های تست سایش می باشد که در این روش یک پین روی یک دیسک با سرهت دورانی خاصی قرار می گیرد و برحسب مسافت طی شده میزان سایش را از طریق کاهش وزن نمونه به دست می آورند. با استفاده از استاندارد ASTM G99 می توان پارامترهای این فرآیند را به دست آورد.

نوشته ها به زبان لاتین می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

دانلود پاورپوینت نهادها و بانکهای اسلامی و ابزارهای متداول در این مؤسسات (فصل نهم کتاب بازارها، نهاد

دانلود پاورپوینت نهادها و بانکهای اسلامی و ابزارهای متداول در این مؤسسات (فصل نهم کتاب بازارها، نهادها و ابزارهای مالی تألیف دکتر هیبتی و همکاران)

دسته بندی : مدیریت مالی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.055 مگا بایت

تعداد صفحات : 31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت نهادها و بانکهای اسلامی و ابزارهای متداول در این مؤسسات (فصل نهم کتاب بازارها، نهادها و ابزارهای مالی تألیف دکتر هیبتی و همکاران)

دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته-نهادها و بازارهای مالی- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصاد

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

کتاب بازارها، نهادها و ابزارهای مالی تالیف دکتر فرشاد هیبتی،دکتر هاشم نیکومرام و دکتر فریدون رهنمای رودپشتی از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری و نهادها و بازارهای مالی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان “نهادها و بانکهای اسلامی و ابزارهای متداول در این مؤسسات " بوده که در 31 اسلاید طراحی شده که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی (سمینار- کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

مقدمه

نهادها و بانکهای اسلامی

اصول بانکداری اسلامی

بانکداری اسلامی در جهان

منابع وجه نقد در بانکهای اسلامی

تکنیکها و ابزارهای مالی مورد استفاده در بانکهای اسلامی

ابزارهای مالی

بانکداری و تأمین مالی اسلامی در عمل

تحولات نهادی

نهادهای نظارت کننده و قانونی اسلامی

بانکداری اسلامی در مقابل بانکداری متعارف

مقایسه بانکداری اسلامی در مقابل بانکداری متعارف

اقتصاد جهانی و ارتباط آن با بانکداری اسلامی

چالشهای کلیدی بیشمار پیش روی بانکداری اسلامی

نوگرایی مالی در قرن بیستم و چالشهای آن برای بانکداری اسلامی

انعطاف پذیری ساختار سازمانی بانکها

چشم انداز بازار آتی بانکداری اسلامی

چالشهایی که صنعت تأمین مالی اسلامی با آن روبرو است

تحولات نهادی برای ادغام بانکهای اسلامی در نظام مالی جهان

سازمان حسابداری و حسابرسی نهادهای مالی اسلامی(AAOIFI)

موسسه خدمات مالی اسلامی (IFSIS)

بازار تأمین مالی بین المللی اسلایم (IIFM)

مرکز مدیریت نقدینگی (IMC)

شورای عمومی بانکها و نهادهای مالی اسلامی (GCIOFI)

نهادهای مالی کشورهای اسلامی و نوع خدمات مالی ارائه شده توسط آنها

نظام مالی اسلامی در ایران

فعالیتهای متنوع و چندمنظوره در بانکهای دولتی ایرانی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

بررسی تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن +docx

بررسی تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 436 کیلو بایت

تعداد صفحات : 65

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دریافت فایل بررسی تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن

خلاصه

هدف : تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن .

روش کار : از میان 110 مراجعه کننده به کلینیک بینایی سنجی پس از توضیح کامل تحقیق و گرفتن رضایت اطلاعات شامل : سن ، جنس گرفته شده و در پرسشنامه مربوطه ثبت گردید .

در مرحله بعد معاینات گرفتن دید بدون عینک ، رفرکشن توسط رتینوسکوپ استاتیک ، بررسی دید با اصلاح انجام شده و از میان بیمارانی که با اصلاح ، دید کامل داشته اند تست حساسیت کانتراست پلی رابسون ابتدا تک چشمی و سپس دوچشمی در شرایط نوری گرفته شد و نتایج بررسی شد.

نتایج :بر اساس آزمون T میزان حساسیت کانتراست چشم راست، چپ و دوچشمی در گروههای سنی مختلف تفاوت معنی داری داشت .

(P-Value چشم راست = 002/0 ؛ P-Value چشم چپ = 003/0 ؛ P-Value دوچشمی = 000/0 )

نتیجه گیری : از میان فاکتورهای بررسی شده بین سن و تغییرات حساسیت کانتراست ارتباط معکوس وجود دارد به طوری که هر چه سن افزایش می یابد اندازه حساسیت کانتراست کاهش مییابد ، همچنین مقدار حساسیت کانتراست دوچشمی بیشتر از تک چشمی مشاهده شد .

در این پژوهش بین جنس ، عیوب انکساری اصلاح شده و مقدار حساسیت کانتراست با افزایش سن ارتباطی پیدا نشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

دانلودبررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) +docx

دانلودبررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون)

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 186 کیلو بایت

تعداد صفحات : 184

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود وبررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون)


فهرست مطالب

تحقیق حاضر با عنوان "بررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان " سعی دارد، تاثیرات مثبت وپیامدهای منفی وابستگی کودکان به تلویزیون را مورد بررسی قرار دهد. در راستای رسیدن به هدف مذکور ابتدا مبانی نظری تحقیق در مورد تاریخچه پیدایش رسانه‌های گروهی و به خصوص تلویزیون مطرح شده، سپس انواع کارکردهای تلویزیون، وظایف رسانه به عنوان یک وسیله ارتباطی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.در فصل دوم تحقیق مقدارزمانی که کودکان در شرایط مختلف سنی صرف تماشای تلویزیون میکنند،آغاز سن تماشای تلویزیون، دلایل تماشای تلویزیون توسط کودکان و انتظاراتی که کودکان و والدین آنها از تلویزیون دارند مورد بررسی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است آمار و ارقام مربوط به این فصل از تحقیق، در مورد جامعه آمریکا و بر اساس اطلاعات کتاب " تلویزیون در زندگی كودكان ما نوشته ویلبر شرام و دیگران، محمود حقیقت كاشانی می‌باشد. امید است با عنایتی که مسئولین تعلیم وتربیت ایران اسلامی به الگو گیری کودکان این مرز و بوم از رسانه‌های گروهی و به ویژه رسانه‌های تصویری دارند، زمینه انجام این چنین پژوهشهای گسترده ای در سیستم آموزش و پرورش کشور مانیز فراهم گردد که این مهم حمایت همه جانبه مسئولین امر را می‌طلبد.

عنوان صفحه

پیشگفتار: ۱

مقدمه: ۳

فصل اول : مبانی نظری تحقیق.. ۷

بیان مساله واهمیت موضوع تحقیق: ۸

اهداف تحقیق: ۱۲

فرضیات تحقیق: ۱۳

روش تحقیق: ۱۳

فصل دوم: رسانه چیست و چه توانایی‌هایی دارد؟. ۱۴

ارتباط جمعی- تاریخچه رسانه‌های جمعی.. ۱۵

کارکرد رسانه‌های جمعی.. ۲۱

وظیفه رسانه چیست؟. ۲۸

قدرت تأثیر رسانه‌های جمعی.. ۲۹

فصل سوم: جهان جدید تلویزیون.. ۳۳

یک کودک چه وقت استفاده از تلویزیون را شروع می‌کند؟. ۳۴

کودک چه مقدار وقت صرف تلویزیون می‌کند؟. ۴۱

چه کسانی بیننده پروپا قرص هستند؟. ۴۶

توضیحی درباره سایر رسانه‌ها ۴۹

استفاده کودکان از رسانه‌ها در سنین مختلف: ۵۰

کودکان چه چیزهایی را می‌بینند؟. ۵۲

برخی معیارهای پیش بینی سلیقه کودکان در مورد تلویزیون.. ۵۶

کودکان درباره تلویزیون چگونه فکر می‌کنند؟. ۶۰

وجهه تلویزیون : ۶۱

آیا تلویزیون در نظر کودکان شگفت انگیز است؟. ۶۳

بچه‌ها دوست دارند شاهد چه تغییراتی در تلویزیون باشند ؟. ۶۴

والدین دوست دارند شاهد چه تغییراتی باشند ؟. ۶۶

چرا کودک از تلویزیون استفاده می‌کند؟. ۶۸

عملکرد تلویزیون: ۷۵

چرا ما دارای رسانه‌های جمعی هستیم ؟. ۷۷

نیازهای ویژه کودکان که تلویزیون آنها را برآورده می‌کند ، کدامند ؟. ۷۹

محتوای خیال: ۸۱

محتوای واقعیت.. ۸۲

تلویزیون به عنوان خیال. ۸۳

آیا تلویزیون مانعی بر سرا راه مسائل زندگی است؟. ۸۵

تلویزیون به عنوان واقعیت.. ۸۶

دو جهان.. ۸۹

اهمیت خیال. ۹۱

فصل چهارم: یادگیری از تلویزیون.. ۹۲

چگونگی یادگیری از تلویزیون.. ۹۳

موارد یادگیری اتفاقی.. ۹۵

میزان هوش و رفتار کودک در ارتباط با برنامه‌های تلویزیون.. ۱۰۰

چه آموزشی را باید انتظار داشته باشیم؟. ۱۰۳

تلویزیون در مدرسه. ۱۰۸

چگونگی اکتساب در کودکان.. ۱۱۳

مقایسه. ۱۱۵

فصل پنجم: تاثیرات جسمی و روانی تلویزیون بر کودکان.. ۱۱۹

الگوی تأثیر- رسانه: ۱۲۰

تلویزیون به کودکان چه می‌دهد؟. ۱۲۰

الگوی تأثیر- کودک.. ۱۲۷

الگوی تأثیر- تعامل. ۱۳۰

دیگر ویژگیهای تعامل. ۱۳۳

اثرات فیزیکی تلویزیون بر کودکان.. ۱۳۵

آیا تلویزیون بر بینایی کودکان اثر بدی دارد؟. ۱۳۶

آیا تلویزیون کودکان را خواب آلود و خسته به مدرسه می‌فرستد؟. ۱۳۷

اثرات عاطفی تلویزیون برکودکان.. ۱۳۸

اثرات شناختی تلویزیون بر کودکان.. ۱۴۱

آیا تلویزیون حاوی تصویر غیر دقیقی از زندگی بزرگسالان است؟. ۱۴۱

آیا تلویزیون موجب بزرگسالی زود رس میشود ؟. ۱۴۳

اثرات رفتاری.. ۱۴۵

آیا تلویزیون کودکان را منفعل می‌کند؟. ۱۴۷

آیا خشونت ارائه شده در تلویزیون، آموزش خشونت می‌دهد؟. ۱۵۳

نتیجه گیری : ۱۵۷

پیامدهای منفی تلویزیون: ۱۵۷

فصل ششم: اینترنت رسانه جدید قرن بیستم. ۱۶۰

اینترنت چیست؟. ۱۶۲

فواید اینترنت برای کودکان: ۱۶۳

خطرات اینترنت : ۱۶۴

سودجویان از اینترنت برای به دام انداختن کودکان استفاده می‌کنند: ۱۶۴

مطالب نامناسب و غیر مجاز در اینترنت : ۱۶۴

ارتکاب جرایم: بمبها، مواد مخدر، دزدی و شخصیتهای غیر واقعی.. ۱۶۴

تهاجم به حریم خصوصی : ۱۶۵

چگونگی اجتناب و کاهش خطراتی که کودکان در ایترنت با آن مواجهند: ۱۶۵

نتیجه گیری و آزمون فرضیات: ۱۶۶

منابع مآخذ: ۱۷۰

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:55 ] [ بابک ]
[ ]

تحقیق کامل وجامع معرفی عضو مکانیکی، انواع، جنس +docx

تحقیق کامل وجامع معرفی عضو مکانیکی، انواع، جنس

دسته بندی : فنی و مهندسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8.767 مگا بایت

تعداد صفحات : 106

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق کامل وجامع معرفی عضو مکانیکی، انواع، جنس دارای 106صفحه با فرمت ورد

فهرست
معرفی عضو مکانیکی، انواع، جنس 5
اجزاءیاتاقان: 7
انواع یاتاقان 8
یاتاقان های لغزشی: 9
انواع یاتاقان های لغزشی: 10
یاتاقان های غلتشی: 10
انواع یاتاقان های غلتشی: 12
بلبیرینگهای شعاعی : 13
2- بلبیرینگهای نوع S 14
انواع قفسه یاتاقانهای ساچمه ای: 17
شیوه جا زدن ساچمه: 19
انواع غلتک : 23
قفسه یاتاقان سوزنی : 25
تقسیم بندی از لحاظ ساختمان: 27
فصل دوم: 30
مواد یاتاقان ها 31
مواد و عملیات حرارتی 31
فولادهای مقاوم در برابر خوردگی 41
مواد مقاوم به حرارت (نسوز) 43
ثبات ابعادی بیرینگ های غلتشی 46
فصل سوم: 51
مجلات و نرم افزار های مرتبط با یاتاقان 51
کاتالوگ آنلاین 53
انجام محاسبات 53
معرفی نرم افزار 54
فصل چهارم: 57
انواع خرابیها1- خرابی معمولی ناشی از خستگی مواد 58
روغن آلوده 59
عیب 65
علت 65
توصیه 65
پوسته شدن: 65
1. نیروی بیش از حد 65
2. پیش بار بیش از حد 65
3. بار بیش از حد توسط انبساط حرارتی 65
4. وجود زنگ زدگی و كثیفی 65
1. بازرسی طراحی ماشین و انتخاب یاتاقان 65
2. نصب صحیح 65
3. آنالیز طراحی ماشین و یاتاقان كاربردی جابجایی و تعویض یاتاقان مناسب تر 65
قفل شدن (جام كردن): 65
1. تغییر رنگ یا یا نرمی بخش های دوار یا رینگ ها 65
2. خرابی كامل 65
1. بار بیش از حد 65
2. روانكاری نامناسب 65
روانكار نامناسب 65
نوع روانكار و روش روانكاری چك گردد. 65
پیش بار ایجاد شده اصلاح گردد. 65
ترك دار شدن 65
دو نیمه شدن 65
1. پوسته شدن در اثر ضربه یا نصب 65
2. لقی بیش از حد 65
3. بار شعاعی در گوشه 65
نگهداری و نصب صحیح 65
بررسی دقت ساخت شفت یا نشیمنگاه یاتاقان 65
خرابی قفسه: 65
1. خرابی 65
2. سایش روی یك طرف قفسه 65
3. سایش قفسه 65
4. خراشیدن 65
1. بار زاویه ای 65
2. سرعت دورانیبالا 65
3. روانكار نامناسب 65
4. وجود كثیفی 65
1. كاربرد صحیح 65
2. روش روانكاری و نوع روانكار 65
زنگ زدگی: 65
1. زنگ زدگی در سراسر یاتاقان 65
2. زنگ زدگی موضعی 66
3. خوردگی روی سطوح 66
1. نگهداری نامناسب 65
2. تمیز نكردن یاتاقان 65
3. عدم حفاظت مناسب 66
1. بدون محافظ نگه داشتن 66
2. مرطوب بودن یاتاقان 66
1. لقی به هنگام نصب 66
2. مراقبت ضعیف 66
نگهداری و تعمیر مناسب 65
اصلاح روش های نگهداری و تعمیر 66
نگهداری در مقابل رطوبت، بررسی ساخت شفت و نشمنگاه یاتاقان 66
سایش : 66
سایش سریع شیارها یا غلطك ها 66
سایش قفسه 66
1. وجود كثیفی در روانكار 66
2. زنگ زدگی 66
3. روانكاری نامناسب 66
بازرسی روانكار و نحوه ی روانكاری 66
سایش الكتریكی 66
جرقه زدن الكتریكی 66
اتصال به زمین 66
زبری: 66
1. زبری 66
2. خرابی سطوح حاصل از جرقه 66
3. ضربه خوردن در هنگام حمل و نقل 66
4. خرابی در اثر نصب 66
1. آلودگی باقی مانده و فشرده شده بین سطح ساچمه ها و رینگ ها 66
2. جابجایی بدون دقت 66
3. نصب بدون دقت 66
نگهداری و تعمیر مناسب 66
استانداردها 66
فصل پنجم: 68
توسعه اسپیندل های ماشین ابزار برای عملکرد بهتر 68
چکیده 68
کلیدواژه ها 69
1. مقدمه 69
2. یاتاقان های اسپیندل چند نقطه ای (3 نقطه ای، 4 نقطه ای) 71
2-1 انگیزه ای برای بهینه سازی هندسه یاتاقان 71
2-2 بررسی تحلیلی یاتاقان های چند نقطه ای (4 نقطه ای) 73
جدول 1 – اختصارات استفاده شده در شکل های 3، 4، 5 74
شكل 4 زوایای تماس در یاتاقان چندنقطه‌ای (4 نقطه‌ای) با پیش‌بارگذاری فنر داخلی به اندازه 370N. 76
3. 2- بررسی آزمایشگاهی یاتاقان‌های چندنقطه‌ای (4 نقطه‌ای) 78
3- یاتاقان غلتك استوانه‌ای به عنوان یك یاتاقان قابل حركت 82
4- بهینه‌سازی خواص شكست 85
ایمنی در یاتاقان‌های اسپیندل با استفاده از پوشش‌های A-C:H:W 85
5- خلاصه 87
3.3- آنالیز ضخامت لایه روغن و روش گریسکاری: 100
4- نتیجه گیری: 104

فصل یک:
معرفی عضو مکانیکی، انواع، جنس
معرفی یاتاقان
یاتاقان ها با تحمل بارهای محوری و شعاعی ، قطعات متحرک را در مسیر حرکت خود نگاه میدارد. چرخ دنده ها ، چرخ ها و شفت ها به وسیله یاتاقان در محل استقرار خود نصب شده و در مقابل اصطکاک و فرسایش محافظت میشوند .
یاتاقان ها وظایف زیر را انجام میدهند
1- قطعه ی متحرک را نگه میدارند.
2- اصطکاک را کاهش میدهند.
3- فرسایش و سائیدگی را کاهش میدهند.
4- یک سطح سایشی قابل تعویض را تشکیل میدهند
اجزاءیاتاقان:
1 - دو قطعه ی فولادی سخت که قفسه نام دارد.
2- ساچمه ها غلتک ها و سوزن هایی از فولاد سخت شده که در بین قفسه می غلتند.
3- جدا کننده یا محفظه که اطاقک اجزای غلتان را نشان می دهداجزاء یاتاقانهای ساچمه ای :

ساچمه ها Ball
رینگ بیرونی External Ring
رینگ داخلی Internal Ring
قفسه نگهدارنده ساچمه ها Cage (Ball Retainer)

شکل(2-1) نمای برش خورده یاتاقان ساچمه ای

انواع یاتاقان
از لحاظ نیروی وارده: به دو دسته زیر تقسیم بندی میشوند
• شعاعی : نیروی شعاعی را تحمل میكند و نشیمنگاه اینگونه یاتاقان بشکل استوانه است.
• محوری: نیروی محوری را تحمل میكند و نشیمنگاه اینگونه یاتاقان ها تخت و بشکل دایره و یا تاج دایره می باشند.

از لحاظ نوع حرکت : به دو دسته زیر تقسیم بندی میشوند.
• یاتاقان های لغزشی
• یاتاقان های غلتشی

یاتاقان های لغزشی:
در یاتاتقان های لغزشی محور در داخل سوراخ یاتاقان می گردد. به خاطر لغزیدن محور در سطح یاتاقان اصطکاک لغزشی ناخواسته ای به وجود می آید البته با قرار دادن لایه ای از مواد روانکاری بین سطوح زبانه و یاتاقان می توان مقدار اصطکاک را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داد. عیب این نوع یاتاقان ها در بالا بودن مقاومت شروع به کارشان می باشد.
این نوع یاتاقان ها دارای خصوصیات زیر می باشند:
1) نیروهای زیادی را تحمل می کنند
2) آرام و بی سروصدا کار می کنند
3) در مقابل ضربه و ارتعاش حساس نیستند
4) محدودیتی از نظر تعداد دور ندارند
5) جای کمتری را در جهت شعاعی اشغال می کنند.
از خواص دیگر این یاتاقان ها اینکه مونتاژ و پیاده کردن آنها راحت است و نسبت به دقت حرکت محور میتواند قابل تنظیم باشد.یاتاقان های لغزشی احتیاح به روغنکاری ومراقبت زیاد دارند و معمولا دارای اصطکاک بیشتر و در نتیجه کارایی کمتری نسبت به یاتاقان های غلتشی دارند.
انواع یاتاقان های لغزشی:
• یاتاقان های چشمی
• یاتاقان های دو تکه
• یاتاقان های قابل تنظیم...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:54 ] [ بابک ]
[ ]

دانلود متن کامل پایان نامه رشته حقوق درباره معامله با فرمت ورد word +doc

دانلود متن کامل پایان نامه رشته حقوق درباره معامله با فرمت ورد word

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 279 کیلو بایت

تعداد صفحات : 64

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مقطع کارشناسی حقوق

دانلود متن کاملتحقیق رشته حقوق درباره معامله با فرمت ورد word

64 صفحه

چکیده مطالب :

هرگاه در بیع برای خریدار شرط خیار شود، در تملیکی بودن عقد تردیدی نیست. بعد از ایجاب، مبیع از آن خریدار است؛ تنها او حق دارد مالکیت موجود را ظرف مدت معینی از بین ببرد و آن را به فروشنده بازگرداند. بنابراین، خریدار در چنین وضعی می تواند موضوع معامله را برای دین خود به رهن بگذارد. این اقدام، به منزله انصراف از خیار فسخ است، زیرا رهن از سوی او لازم است و برای مرتهن نسبت به آن مال حق عینی ایجاد می کند و کسی که نمی تواند مالی را وثیقه دین خویش قرار دهد و احتمال بازگرداندن آن به مالک و فسخ بیع را نیز در سر داشته باشد این دو کار با هم در تعارض است و در نتیجه آخرین تصمیم را باید نافذ شمرد.

ولی اشکال در موردی است که در بیع شرط خیار به سود فروشنده باشد و او بتواند در مهلت معینی ملکیت را دوباره از آن خود سازد چنین بیعی از مصداق های « معامله با حق استرداد است که موضوع این کار تحقیقی می باشد.»

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 28 اسفند 1396 ] [ 11:54 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 صفحه بعد