paperdownfile

محصولات دانشجویی

پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش

پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش

پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش در 122 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات122
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش در 122 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc

 

هدف های کلی کتاب

 اصول و مبانی آموزش و پرورش

آشنایی با مبانی آموزش و پرورش به ویژه مبانی فلسفی آموزش و پرورش ، و راهگشایی و راهنمایی به کاربرد این اطلاعات در برنامه ریزی های درسی، طراحی آموزشی، مدیریت و اداره کلاس است

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:13 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری بررسی میزان مصرف ماهی افراد در طی یك ماه

پروژه آماری بررسی میزان مصرف ماهی افراد در طی یك ماه

پروژه آماری بررسی میزان مصرف ماهی افراد در طی یك ماه در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی میزان مصرف ماهی افراد در طی یك ماه در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

مقدمه

جمع آوری داده ها

تجزیه و تحلیل داده ها

ارزیابی مشكلات

نتیجه گیری

پرسشنامه

 

مقدمه

هدف این پروژه بررسی میزان مصرف ماهی افراد در طی یك ماه می باشد تا مشخص گردد خانواده ها در طی یك ماه چه مقدار ماهی مصرف می كنند چرا كه یكی از منابع سرشار از پروتئین می باشد بعضی از افراد هستند كه ماهی دوست ندارند اما اگر از پروتئینهای موجود در آن اطلاع كافی داشته باشند حتما حداقل یك وعده در هفته از آن استفاده می كنند و مصرف ماهی را در وعده های غذایی خود می گنجاند.

 

جمع آوری داده ها

به دلیل مشكلات موجود برای جمع آوری داده ها در خانواده ها، یك كلاس از دبیرستان شاهدان كوثر را به عنوان جامعه ی آماری انتخاب نمود و 17 نفر از دانش آموزان كلاس را كه دارای شماره های خود هستند را به عنوان نمونه انتخاب نموده ایم. جمع آوری
داده ها می توانست از دو طریق مصاحبه به نظر مناسب تر آمد و از دانش آموزان خواستیم كه میزان مصرف ماهی خود در ماه را برای ما بگوید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:13 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری میزان علاقه دختران و پسران جوان به دروس و مطالعه

پروژه آماری میزان علاقه دختران و پسران جوان به دروس و مطالعه

پروژه آماری میزان علاقه دختران و پسران جوان به دروس و مطالعه در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری میزان علاقه دختران و پسران جوان به دروس و مطالعه در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست :

 

مقدمه

بیان مسئله و ضرورت تحقیق

روشهای اجرا: جمع‌آوری داده‌ها

تجزیه و تحلیل داده‌ها:

ارزیابی مشكلات:

توصیف نمودارهای به دست آمده از سئوال یك:

توصیف نمودارهای بدست آمده از سئوال دو

نتیجه‌گیری

توصیف نمودارهای بدست آمده از سئوال سه

نتیجه‌گیری

توصیف نمودارهای به دست آمده از سئوال پنج

توصیف نمودارهای بدست آمده از سئوال شش

نتیجه‌گیری

توصیف نمودارهای بدست آمده از سئوال هفت

نتیجه‌گیری

توصیف نمودارهای به دست آمده از سئوال هشت

نتیجه‌گیری

توصیف نمودارهای به دست آمده از سئوال نه

توصیف نموداریها به دست آمده از سئوال ده

نتیجه‌گیری

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 1

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 2

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 3

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 4

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 5

 

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 6

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 7

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 8

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 9

جدول فراوانی و نمودارهای سوال ده 10

 

مقدمه:

تعلیم و تربیت آدمی كاری پرارج و در عین حال وقت گیر است و نتایج قطعی و نهایی آن نسبتاً دیر آشكار می‌شود و آدمیت انسان به چگونگی تربیتش بستگی دارد. موفقیت و به هدف رسیدن برای هر انسانی بهترین و مهمترین مسئله ای است كه در زندگی وی حادث می شود و پیشرفت او نیز بستگی به تلاش و كوشش وی دارد. اگر در شرایط مناسب پرورش یابد به خیل نیكان می‌پیوندد و اگر تربیت وی مورد غفلت واقع شود چه بسا كه از حد حیوان نیز فروتر رود.

مفهوم كلی آموزش و پرورش فراهم نمودن زمینه‌ها و عوامل مناسب و مساعد برای به فعالیت رساندن و شكوفا نمودن همة استعدادهای بالقوة انسان و حركت تكاملی او بسوی هدف مطلوب بوسیله برنامه سنجیده و حساب شده است. و در این زمینه جنسیت افراد (دختر یا پسر بودن) هیچ تفاوتی ندارد. چرا كه در پهنة خلقت خداوند زن و مرد را یكسان آفریده و هیچ‌كس بر هیچ‌كس برتر نیست مگر به تقوی از نظر استعداد نیز دختران و پسران در یك سطح خلق شده‌اند و تفاوت میان آنها از نظر پیشرفت‌های گوناگون علمی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... بر اساس تلاش و كوشش‌های هر دسته می‌باشد.

بر این اساس دانستن آماری از توانایی‌ها و استعدادهای دختران و پسران و اینكه در هر جامعه‌ای گرایش دختران به چه دروس و یا علومی بیشتر و توانایی و استعداد آنها در چه زمینه‌ای بیشتر است و یا پسران بیشتر علاقه‌مند به چه كارها و تخصص‌هایی هستند می‌تواند كمك بسیار زیادی برای توسعه و رشد جامعه دارد و مدرسه و نظام آموزش و پرورش برای نیل به مقصد بزرگ یكی از وسایل به شمار می‌رود.

بیان مسئله و ضرورت تحقیق:

ما در كشوری به سر می‌بریم كه برای نیل به استقلال و پیشرفت همه جانبه در زمینه‌های فردی و اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به شخصیت‌های رشد یافته و دلهای بیدار و مغزهای اندیشمند و دستهای ماهر و توانا نیازمند است. و این جز از طریق دانستن آمارهای دقیق و در دست داشتن میزان علاقه دختران و پسران جوان به دروس و مطالعه و تحصیل می‌باشد. از این جهت بر آن شدیم كه موضوع تحقیق خود را میزان علاقه دختران و پسران جوان به تحصیل انتخاب كرده و پروژه را با بیان فرض علاقه دختران به تحصیل بیشتر از پسران می‌باشد مورد بررسی قرار دهیم.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:13 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری بررسی بین اوقات فراغت و عملکرد دانش آموزان در مدرسه و خانه

پروژه آماری بررسی بین اوقات فراغت و عملکرد دانش آموزان در مدرسه و خانه

پروژه آماری بررسی بین اوقات فراغت وعمل کرد دانش آموزان در مدرسه وخانه در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی بین اوقات فراغت وعمل کرد دانش آموزان در مدرسه وخانه در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

                  هدف این پروژه ، بررسی بین اوقات فراغت وعمل کرد دانش آموزان در مدرسه وخانه می باشد برای یک دانش آموز کاملا عادی است که بشنود « چرا وقت خود را تلف میکنی ؟»« چرا بیشتر درس نمی خوانی ؟ » ویا نصیحت هایی چون « بیشتر درس بخوان» بیشتر دانش آمو زان به اندازه کافی احساس مسئولیت می کنند واز اوقت خو د استفاده درس ولازم را دارند ؟ آیا در برنامه ریزی برای اوقات خود معقول عمل میکنند ؟

                 چقدر از زمان خود را صرف مطالعه می کنند وچه قدر از آن را هدر می دهند ؟ممکن است یک روز 2 ساعت هدر شود ، روز دیگر 3 ساعت ... ولی درپایان هفته این ساعات باهم جمع می گردد. ساعاتی که می شد بهره بیشتری از آن ها جست وعمل کرد بهتر می داشت بیشتر خانوادهها می گویند . شما به اندازه کافی درس نمی  خوانی واگر بیشتر درس بخوانی نمره بهتری خواهی گرفت آیا چنین است ؟این پروژه با توزیع وپرسش نامه بین دانش آموزان آغاز گشت دراین رابطه داده ها جمع آوری شده ومورد ارزیابی وتجزیه وتحلیل قرار گرفتند دراین بررسی از محاسبات آماری ، نمودارها و نیز محاسبه احتمالات واریانس وانحراف معیار استفاده شد .

ودرنهایت از تمامی دوستانی که مارا در تکمیل پروژه یاری رساندند تشکر کامل را به جا می آوریم .

بسم الله الرحمن الرحیم

شما اوقات خود را چگونه سپری میکنید :

1) چند ساعت مطالعه ی آزاد دارید ؟

1-2 ساعت            2-3 ساعت          3-4 ساعت         4-5 ساعت

2) چند ساعت تفریح واستراحت بدون خواب دارید ؟

2-0              4-2                 6-4           8-6

3) چند ساعت درس می خوانید؟

2-0              4-2                 6-4           8-6


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:13 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری بررسی معدل دانش آموزان

پروژه آماری بررسی معدل دانش آموزان

پروژه آماری بررسی معدل دانش آموزان در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری  بررسی معدل دانش آموزان در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه :

جامع : تمامی معدل های دانش آموزانی که در سال 1386 در نیمه ی اول سال کسب کردند در یکی از دبیرستان های شهرستان نیشابور

نمونه : معدل دانش آموزان سوم دبیرستان در دبیرستان دین و دانش  

هدف : بررسی آماری در مورد سطح نمرات میانگین دانش آموران در رشته ی نظری ( ریاضی – تجربی – انسانی )

 

داده های رشته ی تجربی : ( داده های A )

12.81 -12.98 – 114.12 – 14.12 – 14.15 – 14.71 – 14.98 – 15.04 – 15.49 – 15.51 – 15.64 – 15.70 – 15.79 – 15.98 – 16.08 – 16.51 – 17.38 – 17.41 – 17.86 – 17.89 – 18.10 – 18.33 – 18.24 – 18.63 – 19.05 – 19.24 – 19.27 – 19.39 – 19.48 – 19.62 – 19.83 – 19.90

تعداد = 32 نفره

 

داده های رشته ی ریاضی ( داده های B )

12.02 – 12.56 – 13.34 – 13.57 – 14.30 – 15.50 – 15.69 – 15.74 – 16.03 – 16.05 – 16.36 – 16.59 – 16.74 – 16.92 – 17.42 – 17.90 – 18.01 – 18.20 – 18.26 – 18.26 – 18.37 – 18.49 – 18.68 – 18.88 – 18.90 – 19.11 – 19.20 – 19.21 – 19.57

تعداد = 29 نفره

 

داده های رشته ی انسانی : ( داده های C )

12.35 – 12.45 – 12.86 – 13.03 – 13.92 – 13.97 – 14.40 – 14.90 – 15.22 – 15.69 – 15.71 – 15.89 – 16.01 – 16.07 – 16.52 – 16.62 – 16.68 – 16.85 – 17.07 – 17.07 – 17.11 – 17.29 – 17.57 – 17.62 – 17.74 – 17.97 – 18.01 – 18.55 – 18.70 – 18.85 – 19.16 – 19.25 – 19.27

تعداد = 33 نفره


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:12 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آمار بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زوجین به طلاق با نگاهی به آمار طلاق در ایران

پروژه آمار بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زوجین به طلاق با نگاهی به آمار طلاق در ایران

پروژه آمار بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زوجین به طلاق با نگاهی به آمارها طلاق در ایران در 51 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات51
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آمار بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زوجین به طلاق با نگاهی به آمارها طلاق در ایران در 51 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

چكیده

یكی از موضوعاتی كه در چند سال اخیر ذهن اكثر اندیشمندان و حتی عموم را به خود مشغول كرده است مسأله طلاق[1] می باشد. در حال حاضر این پدیده در ایران به شكل یك مسأله و معضل اجتماعی ،مشكلات زیادی را برای افراد و خانواده های در معرض طلاق به وجود آورده است .هدف این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زوجین به طلاق (مطالعه موردی  شهرستان داراب)می باشد.  چارچوب نظری این پژوهش با توجه به تحقیقات پیشین و مطالعاتی كه در این زمینه انجام گرفته است، تركیبی از نظریه هــای جامعه شـــناسی خانواده و انحرافات اجتماعی  می باشد كه از نظریه های مبادله، توسعه خانواده، نظام ها، نقش ها و نظریه شبكه ای در قسمت نظریه های جامعه شناسی خانواده و از نظریه های دوركیم و مرتن در قسمت انحرافات اجتماعی استفاده شده است. روش تحقیق مورد استفاده روش پیمایشی می باشد.  و تكنیك و ابزار مورد استفاده برای جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه همراه با مصاحبه حضوری بوده است. 

    در این تحقیق اطلاعات مورد نظر از كل افرادی كه در شش ماهه دوم سال 1380 طلاق داده یا به دادگستری  مراجعه كرده و دادخواست طلاق داده بودند جمع آوری شد كه كل این افراد 150نفر می باشند كه 115 نفر از آنها زن و 35 نفر دیگر مرد می باشند.متغیر وابسته تحقیق میزان گرایش به طلاق مباشدكه به صورت یك طیف در پرسشنامه آمده است. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام شد كه ابتدا در قسمت آمار توصیفی ، ویژگیهای جمعیتی ،اقتصادی و اجتماعی پاسخگویان توصیف وتشریح شده است و در قسمت آمار استنباطی با توجه به سطح اندازه گیری متغیرهای مستقل كه 20 متغیر می باشد از رگرسیون دو متغیره، چند متغیره، تحلیل واریانس، آزمون تی(‏(T– test و آزمون اف test)- F ) استفاده شده است. نتایج بدست آمده از تحقیق نشان می دهند كه :

    در تحلیل رگرسیون دو متغیره، متغیرهای اختلاف تحصیلی زوجین، اختلاف سن زوجین، تحصیلات زن و سن ازدواج زن با گرایش به طلاق زنان رابطه معنادار و مستقیمی دارند و متغیرهای میزان شناخت همسر قبل از ازدواج، مدت زندگی مشترك، تعداد فرزندان و مدت شناخت همسر قبل از ازدواج با گرایش به طلاق زنان رابطه معنادار و معكوس دارند.

همچنین متغیرهای مدت شناخت و میزان شناخت همسر قبل از ازدواج با گرایش مردان به طلاق رابطه معنادار ومعكوس دارند.  در بررسی تفاوت میانگین ها، تفاوت معناداری بین میانگین گرایش به طلاق زنان بر حسب، رابطه خویشاوندی با همسر، محل تولد زن، چند زنی بودن همسر ، علت اصلی طلاق و شیوه آشنایی دیده می شود.و برای مردان فقط رابطه خویشاوندی معنادار می باشد..

    در تحلیل رگرسیون چند متغیره، در معادله پیش بینی گرایش به طلاق زنان متغیرهای مدت شناخت، اختلاف سن و مدت زندگی مشترك توانستند 64 درصد از واریانس متغیر وابسته را پیش بینی كنند و در معادله پیش بینی گرایش به طلاق مردان سه متغیر مدت شناخت، اختلاف سن و تعداد فرزندان توانستند 77 درصد از تغییرات را پیش بینی كنند.

مقدمه

خانواده به عنوان كوچكترین واحد اجتماعی،  پایه و اساس ساخت اجتماع محسوب  می شودخانواده شالوده هر جامعه متمدن است (مور، 1376: 29).

در واقع خانواده نهادی است كه به اعضای خود احساس آرامش و امنیت می دهد و طی قرن های متمادی به عنوان پایدارترین و مؤثرترین وسیله حفظ ویژگیهای فرهنگی و عامل انتقال آنها به نسلهای بعدی بوده است. از همین روست كه تشكیل خانواده در همه ادیان بویژه دین مقدس اسلام از اهمیت والایی برخوردار است و از آن بعنوان كانون آسایش و آرامش نام برده شده است (ولی زاده، 1378: 20).

به طور كلی خانواده به وسیله یك رابطه قــانونی بین زن ومرد كه ازدواج نام دارد شــــكل می گیرد،اما این رابطه قانونی به سه شكل ممكن است از هم گسیخته شود كه عبارتند از :

  1. فسخ ازدواج؛
  2.  مرگ یكی از زوجین؛
  3. انحلال خانواده و از بین رفتن پیوند زناشوئی بوسیله طلاق زوجین؛ (Shryock,1975:333).

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:12 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آمار میزان علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی

پروژه آمار میزان علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی

پروژه آمار میزان علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آمار میزان علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

ابتدا از جناب آقای مهندس بهرنگ دبیر محترم درس آمار جهت همكاری و همیاری ما در تهیه و تكمیل این پروژه تشكر می كنیم و این پروژه كه هم اكنون در اختیار شماست حاصل تلاش و زحمات عده ای از دانش آموزان است كه امیدواریم مفید و سودمند واقع شود.

هدف از انجام این بررسی آماری، اینكه دریابیم:

«چند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان غیرانتفاعی بردبار تصمیم دارند در رشته ی ریاضی و فیزیك تحصیل كنند»

موضوع مورد مطالعه:

میزان علاقه مندی دانش آموزان سال اول دبیرستان  غیرانتفاعی بردبار به درس ریاضی

در این قسمت به توضیح درباره ی جدول های فراوانی و چگونگی جمع آوری اطلاعات می پردازیم.

برای جمع آوری اطلاعات درباره ی این موضوع از پرسشنامه استفاده كردیم به طوری كه 34 پرسشنامه به عنوان نمونه كه شامل 7 سؤال می‌باشد در اختیار دانش آموزان 12 كلاس موجود در دبیرستان بردبار به صورت اتفاقی و بدون شناخت قبلی قرار گرفت. سپس تمام پرسشنامه ها جمع آوری گردید و با توجه به اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه ها برای هر سؤال جدول فراوانی كه شامل فراوانی مطلق، فراوانی نسبی و درصد فراوانی نسبی و فراوانی تجمعی و زاویه ی مركزی می‌باشد و با توجه به نوع داده برای آن در صورت امكان مركز دسته تعیین گردید. سپس با توجه به نوع متغیر مورد مطالعه برای هر سؤال نمودار میله ای و دایره ای و یا نمودار مستطیلی و چند بر فراوانی كشیده شد. سپس به پیدا كردن شاخص های مركزی (حد و میانه و میانگین) پرداختیم.

(هر داده كه بیشترین فراوانی را دارد میانه مقداری است كه نصف داده ها قبل از آن و نصف دیگر داده ها بعد از آن قرار دارد و میانگین مركزیت داده ها را نشان می‌دهد.)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:12 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آماری چقدر به حل مسائل ریاضی علاقه مندید؟همراه با نمودار

پروژه آماری چقدر به حل مسائل ریاضی علاقه مندید؟همراه با نمودار

پروژه آماری چقدر به حل مسائل ریاضی علاقه مندید؟ در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندی3D character & object

توضیحات کامل

چقدر به حل مسائل ریاضی علاقه مندید؟

متغیر

فراوانی مطلق

فراوانی نسبی

درصد فراوانی نسبی

درجه

اصلا

4

13/0

13%

8/46

كم

6

2/0

20%

72

متوسط

15

5/0

50%

180

زیاد

5

17/0

17%

2/61

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:12 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آمار بررسی سنی جامعه خارج از مدرسه كه شما در طی روز با آن ها سر و كار دارید

پروژه آمار بررسی سنی جامعه خارج از مدرسه كه شما در طی روز با آن ها سر و كار دارید

پروژه آمار بررسی سنی جامعه خارج از مدرسه كه شما در طی روز با آن ها سر و كار دارید در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آمار بررسی سنی جامعه خارج از مدرسه كه شما در طی روز با آن ها سر و كار دارید در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

موضوع :

بررسی سنی جامعه خارج از مدرسه كه شما در طی روز با آن هاسر و كار دارید و اعضای خانواده ، فامیل ، همسایگان ، مغازه داران ، راننده سرویس و غیره برای این بررسی حدود 20 نفر از جامعة بالا را در نظر بگیرید جدول فراوانی سنی آنها را تشكیل دهید ؟

روز دوشنبه 6/7/82

ساعت 5/8 صبح زمان بیدار شدن از خواب

یكی از اولین اعضای خانواده كه می بینیم مادر سن 41 ساله خانه دار و بعد پدر خانواده 46 ساله شغل آزاد

- و بعد خواهر كوچكتر 16 ساله محصل

هنگام ظهر

- خواهر بزرگتر 20 ساله خانه دار

- هنگام بیرون آمدن از منزل خانم ناصر زئیم همسایه سن 22 ساله خانه دار

بیرون از منزل

- آقای رئیسی 40 ساله شغل كارمند و همسایه

مسیر میان منزل تا مدرسه

- آقای راننده تاكسی 28 ساله

محیط مدرسه

- خانم قیاسی 23 ساله

- خانم گلستانی 21 ساله

- خانم گل محمد 22 ساله

بیرون از مدرسه زمان برگشت به منزل

- خانم كاكاوند سن 19 ساله و محصل

- و مغازه دار آقای جوانی كه 22 ساله به نظر می رسد

- و خانم ربیعی 19 ساله دوست و دانشجو

ساعت 5/6 در منزل

آقای ناصربخت 25 ساله فامیل و كارمند

آقای عباسلو 40 ساله فامیل شغل نقاش

خانم عباسلو 32 ساله فامیل و خانه دار

خانم عباسلو دختر خانوادة عباسلو 17 ساله و محصل

آقای سیفی 52 ساله عموی خانواده وشغل كارمند شهرداری

آقای سیفی 34 ساله عموی خانواده و شغل آزاد (كشاورز)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:11 ] [ بابک ]
[ ]

پروژه آمار قد دانش آموزان یک کلاس

پروژه آمار قد دانش آموزان یک کلاس

پروژه آمار قد دانش آموزان یک کلاس در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندی3D character & object

توضیحات کامل

پروژه آمار قد دانش آموزان یک کلاس در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مو ضوع  تحقیق :

داده های این پروژه از طریق اندازه گیری بدست آمده است . قد دانش آموزان كلاس پنجم مدرسه غیرانتفاعی رشد نو در كرج اندازه گیری شده و به شرح زیر می باشد .

 

رد یف

نام ونام خانوادگی

وزن

ردیف

نام ونام خانوادگی

وزن

1

احمد سالا ری

32

14

محسن علوی

37

2

امیر دید با ن

27

15

بابك خانی

27

3

آرین بهرامی

33

16

سهیل تیموری

45

4

علی خلج

29

17

پوریا رنجی

23

5

آرش رستمی

30

18

سپهر فرهنگی

50

6

ساشار رحیمی

27

19

سینا اسدی

38

7

یاشار قدیمی

35

20

سیاوش شمسی

29

8

علی كهن ترابی

33

21

امیر محمودی

29

9

حسن قدرتی

37

22

حسین آقاجانی

47

10

محمد علم دوست

30

23

محمد صبوری

30

11

صادق بیگلو

34

24

حامد جمشیدی

24

12

آرمین صادقی 

43

25

رضا نادری

25

13

ساسان بیگی

34

 

 

 

 

 

جدول فراوانی:

 

 

 

درصد فراوانی تراكمی

فراوانی تراكمی

درصد فراوانی      نسبی

فراوانی نسبی

مركز دسته

فراوانی مطلق

حدود دسته

ردیف

4%

1

4%

04/0

5/24

1

26-23

1

16%

4

12%

12/0

5/27

3

29-26

2

44%

11

28%

28/0

5/30

7

32-29

3

68%

17

24%

24/0

5/33

6

35-32

4

80%

20

12%

12/0

5/36

3

38-35

5

84%

21

4%

04/0

5/39

1

41-38

6

88%

22

4%

04/0

5/42

1

44-41

7

92%

23

4%

04/0

5/45

1

47-44

8

96%

24

4%

04/0

5/48

1

50-47

9

100%

25

4%

04/0

5/51

1

53-50

10

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:11 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد