paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال اثر بخشی درمان مدیریت استرس به شیوه ی شناختی رفتاری بر الگوی رفتاری تیپ شخصیتی الف

پروپوزال اثر بخشی درمان مدیریت استرس به شیوه ی شناختی رفتاری بر الگوی رفتاری تیپ شخصیتی الف

فایل پروپزال اثر بخشی درمان مدیریت استرس به شیوه ی شناختی رفتاری بر الگوی رفتاری تیپ شخصیتی الف در 34 صفحه ورد و قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

فایل پروپزال اثر بخشی درمان مدیریت استرس به شیوه ی شناختی رفتاری بر الگوی رفتاری تیپ شخصیتی الف در 34 صفحه ورد و قابل ویرایش

 

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

     زندگی شهر نشینی و پیشرفت تکنولوژی همراه با افزایش جمعیت و نیاز به انجام به موقع و سریع امور، باعث افزایش رقابت جویی در بشر امروزی می شود (جانسون، 2002). از سالیان پیش عقیده بر این بوده است که حالات روانی می­توانند بر کنش­های جسمانی بدن تأثیر بگذارند و این امر توجه بسیاری از متفکران را، حتی در زمان یونان باستان، به خود جلب کرد و بقراط[1] خلق را با توجه به چهار مزاج در بدن توصیف کرد؛ دمدمی مزاج که با شادی، صفراوی مزاج که با جوشی، بلغمی مزاج که با کندی و سودایی مزاج که با غمگینی همبسته هستند (به نقل از لاندین[2] ،1920، ترجمه سید محمدی، 1382). بعدها این تلاش­ها به حوزه بیماری­ها تسریع یافت و تحت تأثیر دیدگاه­های تک بعدی پزشکی، تیپ شخصیتی به عنوان یگانه علت برخی بیماری­ها در نظر گرفته شد ولی این با دیدگاه گسترش حوزه­های بین رشته­ای و استقرار الگوی زیستی- روانی- اجتماعی[3]، تعدیل شد و به این شکل مطرح شد که تیپ شخصیتی و دیگر متغیرهای روانشناختی از آن دسته عواملی هستند که رابطه خطی مورد اشاره در خصوص بیماری­ها را تعدیل می­کنند. تیپ­های شخصیتی زمینه ساز بیماری هستند، نه علت بیماری (ذوالجناحی و وفائی، 1385). همچنین دنولت[4] و پدرسون[5] (2003) نیز بیان می­کنند که پژوهشگران شواهدی به دست آوردند مبنی بر

 


[1]-Hippocrates

[2]-Jundin

[3]-Bio-Psycho-Social

[4]-Denollet

[5]-Pederson

سؤال پژوهش

آیا درمان گروهی مدیریت استرس شناختی – رفتاری بر اصلاح الگوی رفتاری تیپ شخصیتی A كاركنان شركت صنایع فولاد تاثیر دارد؟

فرضیه­های پژوهش

1- درمان گروهی مدیریت استرس شناختی – رفتاری باعث اصلاح الگوی رفتاری تیپ شخصیتی A كاركنان شركت صنایع فولاد می­شود.

1-1- درمان گروهی مدیریت استرس شناختی – رفتاری باعث اصلاح الگوی رفتاری تیپ شخصیتی Aدر كاركنان شركت صنایع فولاد می­شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:16 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال تعیین اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران سوختگی

پروپوزال تعیین اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران سوختگی

فایل ورد و قابل ویرایش پروپزال تعیین اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختیرفتاری بر کیفیت زندگی بیماران سوختگی در 30 صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

فایل ورد و قابل ویرایش پروپزال تعیین اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختیرفتاری بر کیفیت زندگی بیماران سوختگی در 30 صفحه

 

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

سوختگی[1] مشکلی همزاد با کشف آتش است که با پیشرفت تکنولوژی ابعاد گسترده تری یافته و همواره یکی از معضلات جوامع بشری محسوب می­شود. بروز سوختگی برای هر انسانی می­تواند آغاز یک فاجعه باشد. فاجعه­ای که ممکن است با ایجاد نواقص جسمی و ظاهری ناهنجار فرد را از نظر روانی و جسمانی برای همیشه ناتوان ساخته و خسارات فراوانی منجمله خسارات اقتصادی به فرد، خانواده و جامعه تحمیل نماید (نورصالحی و قلی پور ،1390). تجارب بالینی بازماندگان سوختگی، گویای آن است که این سانحه با تنشی ویرانگر همراه است و می تواند منجر به تغییرات پایدار روانی و جسمی در فرد گردد (لیجوکو[2]، 2002)  .مطالعات (هرندون[3]، 2007) نشان داده است چنانچه قربانی سوختگی زنده بماند، چالش جسمی و روانی عظیمی را پیش رو خواهد داشت و تمامی جنبه های زندگی وی دستخوش تغییر خواهد شد. به همین سبب است که این پدیده، حداقل از نظر ناتوانی دراز مدتی که ایجاد می­کند، در جهان و خصوصا کشورهای در حال توسعه به صورت یک معضل عظیم بهداشتی باقی مانده است (چرچ[4]، 2006) و بیش از هر نوع ترومای دیگر برای بیمار و خانواده آن اختلال جسمی، روانی، بار بهداشتی و اقتصادی به دنبال دارد (انجمن سوختگی ایران، 2007).

سوختگی تاثیر عمیقـی بـر ابعاد زندگی قربانی می گذارد، به طوریکه ٥٠ درصد بـار سـوختگی مربوط بـه عـوارض آن اسـت (پیشنمازی، کیانی آسیابر، هروی کریمی، زائری و نوروز زاده، 1390). علاوه بر تاثیرات جسمی، سوختگی می­تواند عمده­ترین تاثیر را بر روی كیفیت زندگی بیماران گذاشته و سبب مختل شدن رفاه جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در آنان شود (دروری، براون و مولر[5]، 2005؛  تامس، نوتس و لاورنس [6]، 2008).

 


[1] . Burn

[2]. liechukwu

[3] .Herndon

[4] .Church

[5] . Druery, Brown & Muller

[6] Thombs, Nots & Lawerence

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:16 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی اثر بخشی مداخلات روانی – آموزشی گروهی ذهن آگاهی یا حضور ذهن بر اضطراب ، افسردگی ، کیف

پروپوزال بررسی اثر بخشی مداخلات روانی – آموزشی گروهی ذهن آگاهی یا حضور ذهن بر اضطراب ، افسردگی ، کیفیت زندگی بیماران قلبی، قبل از عمل جراحی پیوند عرو

فایل پروپزال بررسی اثر بخشی مداخلات روانی – آموزشی گروهی بر اضطراب، افسردگی، کیفیت زندگی بیماران قلبی، قبل از عمل جراحی پیوند عروق کرونر در قالب ورد و قابل ویرایش در 44 صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

فایل پروپزال بررسی اثر بخشی مداخلات روانی – آموزشی گروهی بر اضطراب، افسردگی، کیفیت زندگی بیماران قلبی، قبل از عمل جراحی پیوند عروق کرونر در قالب ورد و قابل ویرایش در 44 صفحه

 

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله

دامنه مشکل

     بیماری های قلبی – عروقی شایعترین بیماریهای جدی در جوامع توسعه یافته را تشکیل می دهند. انجمن قلب آمریکا گزارش کرده است که در سال 2002 ، تعداد 62 میلیون آمریکایی ( 32میلیون زن و30 میلیون زن ) یعنی بیش از یک پنجم افراد دچار بیماری قلبی – عروقی (شامل هیپرتانسیون ) بوده اند. شیوع این بیماری به طور فزاینده ای با افزایش سن بالا می رود واز 5 درصد در 20 سالگی به 75 درصد در بالای 75 سالگی می رسد.ترخیص بیماران از بیمارستان های ایالات متحده آمریکا بعلت بیماری های قلبی – عروقی به طور ثابتی در حال افزایش بوده واکنون به بیش از 6میلیون مورد در سال می رسد. علیرغم پیشرفت های اساسی در پیشگیری اولیه وثانویه از بیماری عروق کرونر ، سالانه تقریبا 5/6 میلیون آمریکایی دچار آنژین صدری می شوند و بیش از 5/1 میلیون نفر انفارکتوس میوکاردرا درسال تجربه می نمایند. حدود 8/4 میلیون آمریکایی دچار نارسایی احتقانی قلب هستند وسالانه بیش از نیم میلیون مورد جدید از این بیماری روی می دهد. موارد بستری بعلت نارسایی قلبی در 20 سال گذشته از 400،000 مورد در سال به 950،000 مورد افزایش یافته است . در هر سال بیش از 4/1 میلیون بیمار تحت کاتتریزاسیون[1] قلبی قرار       می گیرند و2/1 میلیون نفر تحت عمل های ترمیم عروقی ( مداخله عروق کرونری از طریق پوست یا گرافت بای پس شریان کرونر ) می گردند.هزینه های سالانه ناشی از بیماریهای قلبی – عروقی 280 میلیارد دلار تخمین زده می شوند   ( 170 میلیارد دلار هزینه مستقیم و110 میلیارد دلار هزینه غیر مستقیم ناشی از عدم کارایی).اگرچه میزان مرگ به علت بیماری کرونری (با اصلاح سن) از حداکثر خود در سال 1965 به میزان دوسوم کاهش یافته است ، اما همچنان بیماریهای قلبی – عروقی شایعترین علل مرگ بوده ومسئول 40 درصد از تمام موارد مرگ ( تقربیا یک میلیون مرگ در هر سال ) می باشند. تقربیا یک چهارم از این موارد ، مرگ ناگهانی هستند. میزان های مرگ ناشی از بیماری های قلبی – عروقی ، شیوع بیماری های قلبی – عروقی، به ویژه بیماری عروق کرونر در چین ، هند پاکستان وخاورمیانه به طور هشدار دهنده ای رو به افزایش هستند. اظهار شده که تا سال 2020 بیماریهای قلبی – عروقی عامل اصلی مرگ ومیر در سراسر دنیا خواهند بود(کاسپر وهمکاران، 2008).

 


[1] -Ctheterisasion

 

 فرضیه ها یا سئوال های پژوهش

  • فرضیه های پژوهش

1- مداخلات روانی – آموزشی گروهی موجب کاهش میزان سطح اضطراب بیماران قلبی ، قبل از عمل پیوند عروق کرونر می شود.

2- مداخلات روانی – آموزشی گروهی موجب کاهش میزان سطح افسردگی بیماران قلبی ، قبل از عمل پیوند عروق کرونر می شود.

3- مداخلات روانی – آموزشی گروهی موجب بهبود کیفیت زندگی وابعاد آن در بیماران قلبی ، قبل از عمل پیوند عروق کرونر می شود.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:16 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر كاهش طلاق زوجین متقاضی طلاق

پروپوزال بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر كاهش طلاق زوجین متقاضی طلاق

فایل ورد و قابل ویرایش پروپزال بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر كاهش طلاق زوجین متقاضی طلاق در 24 صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

فایل ورد و قابل ویرایش پروپزال بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر كاهش طلاق زوجین متقاضی طلاق در 24 صفحه

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله

روند یا سیر طلاق معمولاً با شروع اصطكاك و تنش میان زن و شوهر آغاز می­شود و این روند در تکامل خود بی­تفاوتی عاطفی و سپس دشمنی علنی و واقعی را به دنبال دارد. مرحلة بعدی پیدا شدن فكر طلاق در یك یا هردو جانب رابطه است و روی آوردن یكی از طرفین به فرد یا افراد دیگر به عنوان محرم و همدل است (دماریس[1]، 2000، به نقل از داودی، اعتمادی و بهرامی، 1390)

در بررسی علت طلاق علاوه بر عوامل اجتماعی، اقتصادی و حقوقی توجه به علل فردی و روانشناختی از جمله کیفیت روابط زناشویی که منجر به طلاق می­شود از اهمیت ویژهای برخوردار است (گاتمن[2]، 1993). کیفیت روابط زناشویی نقش اساسی در ارزیابی کیفیت کلی ارتباطات خانوادگی دارد (برادبوری، فینچام و بیچ[3]، 2000). کیفیت روابط زناشویی مفهومی چند بعدی است و شامل ابعاد گوناگون ارتباط زوجین مانند سازگاری، رضایت، شادمانی، انسجام و تعهد می­شود (تروکسل[4]، 2006).

 


[1] . Demares

[2] . Guttmann

[3] . Bradbury, Fincham, & Beach

[4] . Troxel

اهداف پژوهش

  هدف پژوهش حاضر تاثیر آموزش مهارت­های زندگی بر کاهش طلاق زوجین متقاضی طلاق  می باشد.

فرضیه­ های پژوهش      

آموزش مهارت­های زندگی بر کاهش طلاق زوجین متقاضی طلاق موثر می­باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:16 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی یا حضور ذهن بر کیفیت زندگی بیماران زن مبتلا به فشار خون اساسی

پروپوزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی یا حضور ذهن بر کیفیت زندگی بیماران زن مبتلا به فشار خون اساسی

فایل ورد و قابل ویرایش پروپزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی یا حضور ذهن بر کیفیت زندگی بیماران زن مبتلا به فشار خون اساسی در 23 صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

فایل ورد و قابل ویرایش پروپزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی یا حضور ذهن بر کیفیت زندگی بیماران زن مبتلا به فشار خون اساسی در 23 صفحه

 

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

ذهن آگاهی[1] حدود 2000 سال پیش از بودیسم گرفته شد و حتی امروزه بهترین نویسندگان این موضوع بودیسم هستند. قانون جهان شمول بودن از چین می‌آید و «تائو» نام دارد. تائو دنیایی مطلق با قانون خود است. هیچ چیزی در آن انجام نمی‌شود یا اجبار به انجام هیچ کاری نیست. اگر به این طریق بنگرید، با همه چیز و در همه لحظات هماهنگ می­شوید. در تعریف جان کبات زین[2] (2004 ) حضور ذهن: یعنی توجه به طریقی خاص، معطوف به هدف در زمان حال و بدون داوری. این تعریف به دلیل سادگی و صراحت قابل توجه است. حال ببینیم در عمل، حضور ذهن چگونه به­کار گرفته شد؟

     در کلینیک کاهش تنیدگی در مرکز پزشکی دانشگاه ماساچوست[3] (UMASS)، کبات زین به شرکت کنندگان تمرین آرامش ذهنی با حضور ذهن را آموزش می­داد و استفاده از آن را مانند یک تمرین روحی برای سهولت دسترسی به آن و ارتباط با بیمارانی که گستره­ای­ از بیماری­های جسمانی مزمن رنج می­بردند تعدیل کرد. هدف او مجهز کردن بیماران به روش­های پاسخ به تنیدگی­های زندگی بود تا بتوانند از واکنش­های روانی که اغلب تنیدگی را بدتر می­کنند و در روش­های مؤثر حل مسأله که تداخل ایجاد می‌کنند رهایی یابند. نخست در تمرین حضور ذهن، جان کبات زین به بیمارانش آموزش می­داد تا داشتن آگاهی را مورد تمرین قرار دهند. بر اساس شناخت ما از عواملی که چرخه فکر -عاطفه را ابدی می‌سازد هر نوع آگاهی هدفمند این مزیت را دارد که «ظرفیت جذب» محدودی را برای افکار باقی گذارد. در واقع این چرخهس نشخوار فکری معیوب است که موجب تکرار افکار و سرانجام خلق افکار منفی می‌شود. دوم این که تمرین آگاهی از افکار، احساسات و حس­های بدنی ممکن است با نیاز به شناسایی افراد مستعد تنیدگی، در مراحل اولیه تنیدگی مطابقت داشته باشد. تمرین حضور ذهن ممکن است یک نظام هشدار دهنده اولیه را فراهم سازد تا ما را از شروع یک اختلال روانی یا جسمی آگاه کند. سوم این که نمی­توان به سهم بیشتر برنامه حضور ذهن بر اساس کاهش تنیدگی در مرکز پزشکی دانشگاه ماساچوست بی­توجه ماند و این ایده‌ای بود که نیاز روز افزون افرادی را که از انواع بیماری­ها رنج می­برند برآورده می­ساخت و همه این­ها در جایی رخ داد که کوششی جهت پیکار با افکار از سوی افراد به عمل نیامده بود. این راه دیگری برای رسیدن به همان انتهای تمرکز زدایی بود.

همانطور که دیدیم، علاوه بر این که این رویکرد الگو­هایی برای آموزش مهارت­های تمرکز زدایی فراهم می‌کند به بیماران یاد می­دهد تا بدانند چه زمانی خلق آن­ها آشفته است و از تکنیک­هایی برای پردازش اطلاعاتی که چرخه­های فکر- عاطفه را تداوم می­بخشد استفاده کنند. جان کبات زین، کلینیک کاهش تنیدگی را در مرکز پزشکی دانشگاه ماساچوست در ورسترن، در دهه 1970 تاسیس کرد. از آن زمان به بعد، او و همکارانش به بیش از 10000 نفر با مشکلاتی چون بیمارهای قلبی، سرطان، مبتلایان به ایدز، درد مزمن، مشکلات معدی -روده‌ای وابسته به تنیدگی، سردرد، فشارخون بالا، اختلالات خواب، اختلالات اضطراب و وحشت‌زدگی کمک کرده‌اند. او کارآیی رویکردش را در بیماران مبتلا به اختلالات اضطرابی و درد مزمن ارزیابی کرد. شواهد نشان داد که اکثریت شرکت کنندگان کاهش نشانگان روانشناختی و جسمانی را تجربه کرده بودند و نیز تغییرات عمیق مثبتی در نگرش، رفتار و ادراک آن­ها نسبت به خود، دیگران و جهان اطرافشان به وجود آمده بود (کبات زین، 2004).

 


1. Mindfulness

[2]. John kabat- Zinn  

[3].University of Massachusetts

 

فرضیه ها

  1. درمان شناختی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش تنیدگی موجب بهبود حیطه های کیفیت زندگی بیماران زن مبتلا به فشار خون اولیه می شود.

     1-2 درمان شناختی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش تنیدگی باعث بهبود بهداشت و سلامت جسمی بیماران زن مبتلا به فشار خون اولیه می شود.

2-2 درمان شناختی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش تنیدگی باعث بهبود وضعیت روانشناختی بیماران زن مبتلا به فشار خون اولیه می شود.

3-2 درمان شناختی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش تنیدگی باعث بهبود روابط اجتماعی بیماران زن مبتلا به فشار خون اولیه می شود.

4-2 درمان شناختی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش تنیدگی باعث بهبود محیط اجتماعی بیماران زن مبتلا به فشار خون اولیه می شود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:15 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال تعیین میزان رضایتمندی بیماران از ارتباط پزشک و بیمار در مراجعین سرپایی بیمارستان

پروپوزال تعیین میزان رضایتمندی بیماران از ارتباط پزشک و بیمار در مراجعین سرپایی بیمارستان

فایل پروپزال تعیین میزان رضایتمندی بیماران از ارتباط پزشک و بیمار در مراجعین سرپایی بیمارستان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپزشکی

توضیحات کامل

فایل پروپزال تعیین میزان رضایتمندی بیماران از ارتباط پزشک و بیمار در مراجعین سرپایی بیمارستان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

ارتباط بین پزشک و بیمار در قلب طبابت جای دارد و محور همه اقدامات بالینی و سنگ زیربنای فعالیت خوب پزشکی توصیف شده است (3-1). تحقیقات مختلف نشان داده است که80-60% تشخیص­های پزشکی و درصد مشابهی از تصمیم­های درمانی بر مبنای اطلاعات بدست آمده از مصاحبه پزشکی انجام می­گیرد. اساس مصاحبه پزشکی که خود پایه فعالیت­های پزشکی است ارتباط می باشد(2) تشخیص کارآمد نه تنها به شناسایی علایم جسمی بیماری بستگی دارد بلکه به شناسایی علایم جسمی که ممکن است ریشه­های اجتماعی یا روانشناختی داشته و خود مستلزم طرح­های درمانی متفاوتی می­باشند نیز ارتباط دارد. مشکلات ارتباطی پزشک و بیمار روی جنبه­های مختلف مراقبت پزشکی شامل   گرفتن شرح حال، تشخیص یا استفاده از درمان­ها اثر می­گذارد (4) .بعضی مطالعات بیان کرده­اند که استرس و ناراحتی ناشی از مشکلات ارتباطی اثرات منفی روی سلامتی بیمار ( و احتمالاً پزشک ) می­گذارد و با ارتباط و فهم بهتر بخصوص با در نظر گرفتن احساسات و علایم بیمار ، پزشک مراقبت پزشکی مفیدتر و مؤثرتری خواهد داشت (5) .در یک مطالعه مروری سیستماتیک درمورد مداخلات بهبودی ارتباط پزشک وبیمار در بیش از 50% موارد این مداخلات باعث بهبودی سلامتی بیماران شد.این مداخلات شامل مواردی مانند تشویق بیمار به سوال کردن یا نوشتن چیزهایی که برای او نگران کننده است ویا در مورد پزشکان چگونگی فهم انتظارات ونگرانی های بیماران وارائه اطلاعات شفاف وروشن راجع به بیماری ودرمان آن وتقویت توجه آنان به احساسات بود (6) . تحقیقات نشان می­دهد که در بسیاری از کشورها وجود مشکلات جدی در برقراری ارتباط در کار پزشکی و بالینی امری معمولی است (7) و آگاهی نسبت به مهارت­های ارتباطی پایین است (9،8). ضعف مهارت­های ارتباطی اثرات زیان­آوری روی ابعاد جسمی،روانی،اجتماعی و ............

فرضیه‏ها  یا سؤالات تحقیق :

1 - رضایتمندی بیمار از نحوه سلام و احوالپرسی پزشک چقدر است؟

2 - رضایتمندی بیمار ازنحوه گوش کردن پزشک به حرفهایش چقدر است؟

3 – رضایتمندی بیمارازدرک شدن توسط پزشک چقدر است؟

4 – رضایتمندی بیمارازاحترام گذاشتن پزشک به بیمار چقدر است؟

5 – رضایتمندی بیمارازرفتار دلسوزانه پزشک بابیمار چقدر است؟

6 – اعتمادبیماربه پزشک چقدر است؟

7 - رضایتمندی بیمار ازتوضیحات پزشک راجع به بیماریش چقدر است؟

8 - رضایتمندی بیمار از توضیحات پزشک راجع به درمان بیماریش چقدر است؟

9 - رضایتمندی بیمار ازجواب دادن پزشک به سوالاتش چقدر است؟

10 – شناخت بیمار از بیماریش چقدر است؟

11 – شناخت بیمار از چگونگی مصرف داروهایش چقدر است؟

12 – سختی ارتباط بیمار با پزشکش چقدر است؟

13 – کمک پزشک به بیمار چقدر است؟

14 – دسترسی بیمار به پزشکش چقدر است؟

15 – سختی پرسیدن سوالات بیمار از پزشک چقدر است؟

16 – رضایتمندی بیمار ازقطع نکردن حرفهایش توسط پزشک چقدر است؟ 

17 – استفاده پزشک از کلمات پزشکی بدون آن که بگوید معنای آن چیست چقدر است؟

18 – نادیده گرفتن حرفهای بیمار توسط پزشک چقدر است؟

19 – رضایت کلی بیمار از پزشک کلی

20 – بین رضایتمندی بیمار و جنسیت بیمار ارتباط وجود دارد.

21 - بین رضایتمندی بیمارو سن بیمار ارتباط وجود دارد.

22- بین رضایتمندی بیماروشغل بیمار ارتباط وجود دارد.

23 - بین رضایتمندی بیماروتحصیلات بیمار ارتباط وجود دارد.

24 – بین رضایتمندی بیماروتاهل بیمار ارتباط وجود دارد.

25 - بین رضایتمندی بیماروجنسیت پزشک ارتباط وجود دارد.

26 - بین رضایتمندی بیماروسن پزشک ارتباط وجود دارد.

27- بین رضایتمندی بیمارونوع بیمارستان ارتباط وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:15 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت بررسی نظم نوین جهانی

پاورپوینت بررسی نظم نوین جهانی

پاور پوینت نظم نوین جهانی و تاریخچه در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاور پوینت نظم نوین جهانی و تاریخچه در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

پاور پوینت نظم نوین جهانی که دارای سر فصل های تاریخچه/هدف اجرا/تاریخچه اجرا و نقش جمهوری اسلامی در نظم نوین جهانی . شامل 12 اسلاید میباشد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:15 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی

پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی

پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی در 293 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات293
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندی3D character & object

توضیحات کامل

پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی در 293 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

شناسنامه درس

اصول برنامه ریزی آموزشی

تعداد واحد :  3 واحد نظری

نام رشته: علوم تربیتی، گرایش مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی

پیش نیاز : مقدمات برنامه ریزی آموزشی

ارائه در ترم : ششم


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:15 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت اصول گزارش و گزارش نویسی

پاورپوینت اصول گزارش و گزارش نویسی

پاورپوینت اصول گزارش و گزارش نویسی در 133 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات133
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت اصول گزارش و گزارش نویسی در 133 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

گزارش و گزارش نویسی

معنی به جای آوردن، انجام دادن، اظهار نظر کردن، در میان نهادن و شرح و تفسیر کردن

و از مصدر گزاردن  ساخته شده است. « گزار » بن مضارع « ش » پسوند اسم مصدر ساز می باشد  

معنی اصطلاحی واژه گزارش

به مطلبی گفته می شود که از شرح، تفسیر، بیان، تحلیل مطالب و نیز علل مسائلی خاص گفتگو کند.

تعریف گزارش نویسی

از به تحریر در آوردن اخبار، اطلاعات، حقایق، علل مسائل و رویدادها

و بر دو اصل « سالم نویسی » و « ساده نویسی » استوار باشد.

هدف مورد نظر را در کوتاهترین زمان و با ساده ترین کلام به دست آورد

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:14 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی در 269 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات269
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی در 269 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

اصول مدیریت آموزشی

« طرح درس »

1- آزمون مقدماتی ( سنجش آغازین )

2- پیش آزمون از ( پیشدانسته های درس )

3- ارائه اهداف کلی و رفتاری درس

4- توضیحات روی اسلایدها

5- پرسش و پاسخ

6- توضیحات تکمیلی

7- آزمون تکوینی از مطالب بحث شده

8- مقایسه پیش آزمون و آزمون تکوینی

9- ارزیابی پایانی بخش اول

10- شروع بخش دوم مطابق سرفصل و اهداف تعیین شده.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:14 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد