paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک مدیریتی با پرخاشگری کارکنان

پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک مدیریتی با پرخاشگری کارکنان

پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک مدیریتی با پرخاشگری کارکنان در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک مدیریتی با پرخاشگری کارکنان در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

کار فقط یک روش  زندگی آبرومندانه نیست بلكه یك عنصر مهم پایگاه اجتماعی و سرچشمه معنا در زندگی افراد است (یاکویدز[1]، 2003). یکی از معضلاتی که در محیط­های کاری مطرح می­باشد و این پایگاه اجتماعی را خدشه­د­ار می­نماید پرخاشگری[2] کارکنان می­باشد. خشونت در محیط كار، معضلی جهانی است كه شیوع آن پیوسته در حال افزایش است (وینتینگتون و بکر[3]، 1996) و به اشكال مختلف خود را نشان می­دهد (فارینکو[4]، 2006). که عبارتند از: خشونت کلامی، مانند ناسزا گفتن، توهین كردن و شاخ و شانه كشیدن، خشونت فیزیكی؛ مانند آسیب رساندن، هل دادن، چاقو زدن، كتك زدن و لگد زدن و خشونت روانی؛ مانند شایعه سازی، مسخره كردن، مشاجره و مزاحمت تلفنی. البته میل به بروز خشونت در محیط­های كاری به شكل های دیگری از جمله تخریب دارایی ها، دزدی، درگیری، زورگویی، تجاوز به عنف، آتش افروزی عمدی و قتل های مرتبط به كار نیز خود را نشان می­دهد (فلسون[5]، 2006؛ مارتینکو، دوگلاس و هاروی[6]، 2006).

عملكرد افراد تحت تأثیر متغیرهای زیادی انجام می­گیرد. یكی از مهمترین این متغیرها، ویژگی­های شخصیتی افراد می­باشد. نتایج حاصل از بررسی خصوصیات شخصیتی افراد حاكی ازآن است كه رفتار افراد به منشها و خصوصیات شخصیتی آنها بستگی دارد، بنابراین ویژگیهای شخصیتی افراد زمینه­ساز رفتارهای آنان می­باشد (مغانلو، 1386). شخصیت به عنوان الگوی مشخص و معینی از تفكر، هیجان و رفتار كه سبك شخصی فرد را در تعامل­های او با محیط عادی و اجتماعیش رقم می­زند، تعریف شده است (اتکینسون[7]، 2003). تعریفی از شخصیت كه تقریبا اكثر پژوهشگران در مورد آن توافق دارند را می­توان به صورت زیر بیان نمود: شخصیت الگوی مشخصی از افكار، احساسات و رفتارهای مشخص است كه موجب تمایز یك فرد از دیگران شده و در زمان­ها و مكان­های مختلف پایدار است (مغانلو، 1386).

 


[1]. Iacovides

[2] . aggression

[3] . Whittington & Wyker

[4] . Farrenko

[5] . Felson

[6] . Martinko, Douglas & Harvey

[7]. Atkinson

فرضیه­های پژوهش

1-       بین ویژگی شخصیتی و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.

  1. بین ویژگی شخصیتی روانرنجوری و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.
  2. بین ویژگی شخصیتی برون گرایی و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دار د.
  3. بین ویژگی شخصیتی سازگاری و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.
  4. بین ویژگی شخصیتی گشودگی به تجربه و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.
  5. بین ویژگی شخصیتی وظیفه شناسی و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.

2- بین سبک مدیریتی  و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.

2-1 بین سبک مدیریتی رابطه مدار و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.

2-2 بین سبک مدیریتی آمرانه- اجباری و پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد رابطه وجود دارد.

  1. متغیرهای ویژگی­های شخصیتی کارکنان و سبک مدیریتی مدیران برای تعیین توان پیش بینی قوی­تر در پرخاشگری کارکنان شرکت گاز
  2. روان رنجورخویی قوی­ترین پیش بینی کننده برای ویژگی پرخاشگری کارکنان شرکت گاز مشهد می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:35 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان

پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان

پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان و مهارت های ارتباطی دانش آموزان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

مهارت های ارتباطی به صورت های مختلفی می باشد. مانند: توانایی گوش دادن که به عنوان یک مهارت اساسی در روابط بین فردی همواره مورد توجه بوده است. این مهارت نوعی از مشارکت فعال در یک گفت و شنود است فعالیتی که گوینده را در انتقال منظور خویش یاری می کند ( امین چهار سوقی، 1381). مهار نظم دهی به هیجان ها به عنوان مؤلفه دیگری از مهارت های ارتباطی نقش مهمی در برقراری تداوم و سلامت روابط اجتماعی ایفا می کند و به طور کلی این مهارت ناظر بر توانایی ابراز احساس ها و مهار آنها و نیز کنار آمدن با هیجان ها و عواطف دیگران است( گلمن3، به نقل از پارسا، 1383). توانایی دریافت و ارسال پیام های واضح ارتباطی به عنوان یکی دیگر از مولفه های مربوط به مهارت های ارتباطی همواره مورد توجه بوده است( وایوگن و روش4، 2003). خلاصه اینکه مهارت های ارتباطی و اجتماعی در زندگی روزمره دارای بیشترین پیوند با رفتارهای بین فردی هستند( نوتا وسورسی5، 2003).

هر ارتباط حداقل شامل سه جزء فرستندة پیام، پیام و گیرند ة پیام است. مهارتهای ارتباطی نیز به طور كلی مربوط به فرایند برقراری ارتباط میان حداقل دو نفر است و به مجموعة رفتارهایی اطلاق می شوند كه به انسان كمك می كنند تا میان عواطف و نیازهای خود ارتباط برقرار كند و به اهداف میان فردی و اجتماعی دسترسی یابد. به عبارت دیگر مهارتهای اجتماعی، رفتارهای آموخته شده ای هستند كه بر روابط بین فردی با همسالان و سایر افراد بزرگسال تأثیر می گذارند(پالاهنگ، 1378).

پژوهشها نشان می دهند كودكان و نوجوانانی كه در كسب مهارتهای اجتماعی و ارتباطی نقص دارند، پیامدهای منفی    كوتاه مدت و بلند مدتی را تجربه می كنند(کاترین6، 2006). بی بهره بودن کودکان غیر اجتماعی از مهارتهای گسترده و متنوع مثل برقراری رابطه، همکاری، پاسخ به دوستان، رابطه کمبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات و اختلالات شدید در نوجوانی و بزرگسالی، رابطه داشتن ، كمبود مهارتهای ارتباطی و اجتماعی با ناسازگاری در محیط های آموزشی همگی حكایت از اهمیت برقراری مهارتهای ارتباطی و اجتماعی در كودكان و نوجوانان دارد(فتحی، 1378).

فرضیه ها

1-بین میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با سلامت روان دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

2-بین میزان آگاهی نگرش بهداشت فردی با مهارت های ارتباطی دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

3-بین سلامت روان یا مهارت های ارتباطی دانش آموزان رابطه ای وجود دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:35 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی سرسختی و تاب آوری با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پ

پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی سرسختی و تاب آوری با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی سرسختی و تاب آوری با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی سرسختی و تاب آوری با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله:

از آن جا که نیروی انسانی ارزنده ترین سرمایه هر کشور است، پیشرفت و بالندگی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور ها در گرو تربیت نیروی متخصص، رشد علمی و افزایش سطح آگاهی افراد آن جامعه خواهد بود(1و2). رسالت اصلی نظام­های آموزشی، تربیت نیروی انسانی لازم برای این رشد و پیشرفت به­شمار می­رود و دانشگاه(به­عنوان مهم­ترین پایگاه علمی مرکز پرورش نیروی متخصص، آگاه و باتجربه)، نقش بسیار مهمی در این میان ایفا می­کند. امکانات آموزشی مناسب، سرفصل­های علمی معتبر، استادان با تجربه و محیط غنی تنها در کنار ذهن پویا، فعال و مشتاقِ جوانان پیشرفت و سازندگی کشور را به دنبال دارد. از آنجا که کارآمدی نظام آموزشی به پیشرفت تحصیلی(Achievement) فراگیران وابسته است، چنانچه نظام آموزشی وظیفه­ی خود را به درستی انجام ندهد روند رشد و توسعه با مانع مواجه خواهد شد(3-5).یکی از مسائل و مشکلات اساسی زندگی تحصیلی افراد و نظام آموزشی هر کشور، مسأله افت تحصیلی و پایین بودن سطح عملکرد تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان آن کشور است. عوامل مختلفی بر عملکرد تحصیلی[1] افراد تأثیر می گذارند که متخصصان تعلیم و تربیت آنها را به چهاردسته عوامل فردی، آموزشگاهی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم کرده. در حقیقت عملکرد تحصیلی به عنوان متغیر وابسته تحت تأثیر یک عامل نیست، بلکه عوامل متعددی نظیر استعداد تحصیلی ، عوامل شناختی مانند هوش عمومی ، خود کار آمدی تحصیلی ، راهبردهای خود تنظیمی ، ساختار کلاس درس، انگیزش تحصیلی ، توانایی یادگیرندگان، آموزش معلمان و انگیزش یادگیرندگان بر روی آن تأثیر دارند(6و7).

 


[1] - Academic Performance

 

  • فرضیات پژوهش:
  • فرضیه اول: سرسختی، قادر به پیش بینی تاب آوری است،
  • فرضیه دوم:بین دو گروه دانشجویان موفق و ناموفق در زمینه ی تاب آوری اختلاف معنادار وجود دارد.
  • فرضیه سوم: بین دو گروه در پیش بینی تاب آوری به وسیلة سرسختی،الگوی متفاوتی از روابط وجود دارد
  • فرضیه چهارم: بین سرسختی و تاب آوری با پیشرفت تحصیلی رابطه ای وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:35 ] [ بابک ]
[ ]

تحقیق آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در نظام آموزشی

تحقیق آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در نظام آموزشی

دانلود تحقیق آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در نظام آموزشی در قالب فایل word در حجم 11 صفحه به همراه پاورپوینت جهت ارائه و منابع استفاده شده


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود تحقیق آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در نظام آموزشی در قالب فایل word در حجم 11 صفحه به همراه پاورپوینت جهت ارائه و منابع استفاده شده و ...

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه ی بین اهمالکاری و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه پیام نور

پروپوزال بررسی رابطه ی بین اهمالکاری و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه پیام نور

پروپوزال بررسی رابطه ی بین اهمالکاری و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه پیام نور در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه ی بین اهمالکاری و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه پیام نور در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

     اهمالکاری در زبان لاتین از دو بخشpro  به معنی "جلو" و "در حمایت از" و crastinus  به معنی" فردا" و به گونه تحت الفظی به معنی تا فردا است. مترادف های آن شامل مسامحه، دودلی، به تاخیر اندازی و به عقب انداختن انجام یک تکلیف خاص است. علت این پدیده تنبلی و به تعویق انداختن یا تاخیر غیر ضروری است (الیس، جیمز نال، ترجمه فرجاد،1386) .

 در زبان عربی واژه های "کسل، ضجر" مترادف اهمال کاری است. عناوینی چون "تهاون" و "إبطاء" چندان دور از این واژه نیستند. دو واژه "مماطله" و "تسویف" نیز مرادف اهمال کاری اجتماعی است که در قول و قرارهای زمانی تحقق پیدا می کند.  اهمالکاری اگرچه بخشی از رفتار تمامی انسان ها است ولی یک صفت نامطلوب و منفی تلقی می شود. این رفتار زمانی که شدت می یابد و بصورت عادت در می آید می تواند مساله ساز باشد.   بحث اهمال کاری، از جمله مباحث به ظاهر کوچک اما بسیار مهمی است که ریشه ای اخلاقی و روانی دارد. ما به راحتی وسوسه می شویم تا کارهایی که در حال حاضر  قادر به انجام آن هستیم را به فردا موکول کنیم. همیشه هم دلیلی برای معطل کردن و به انتظار فردا نشستن  و یا انجام کارها و وظایف محوله در لحظه آخر داریم (آقا تهرانی، 1388)  .

وسوسه همه جا پیرامون ما هست تا توجه ما را به سمت کارهای بی اهمیت و غیر ضروری منحرف کند. و این وسوسه همیشه و در همه حال همراه ماست و اغلب اوقات مغلوب آن می شویم.

  1. فرضیه های تحقیق
  1. بین اهمالکاری و عزت نفس دانشجویان دانشگاه پیام نور همبستگی معنا داری وجود دارد.
  2. بین اهمالکاری و عزت نفس فردی دانشجویان دانشگاه پیام نور همبستگی معنا داری وجود دارد.
  3. بین اهمالکاری و عزت نفس اجتماعی دانشجویان دانشگاه پیام نور همبستگی معنا داری وجود دارد.
  4. بین اهمالکاری وعزت نفس خانوادگی دانشجویان دانشگاه پیام نور همبستگی معنا داری وجود دارد.
  5. بین اهمالکاری وعزت نفس  تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور همبستگی معنا داری وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی راهبردهای تنظیم هیجان و کمال گرایی در اقدام کنندگان به خودکشی

پروپوزال بررسی راهبردهای تنظیم هیجان و کمال گرایی در اقدام کنندگان به خودکشی

پروپوزال بررسی راهبردهای تنظیم هیجان و کمال گرایی در اقدام کنندگان به خودکشی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی راهبردهای تنظیم هیجان  و کمال گرایی در اقدام کنندگان به خودکشی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

خودکشی یکی از مشکلات عمده بهداشتی است (1). هر ساله یک میلیون نفر بر اثر خودکشی می­میرند (2).  طیف رفتار خودکشی دارای دامنه­ای از فکر خودکشی، تهدید به خودکشی و اقدام به خودکشی تا خودکشی کامل است (3). اکثر کسانی که گرایش به خودکشی دارند، در اصل نمی­خواهند بمیرند، آن­ها صرفا می­خواهند به درد و رنج­شان (واقعی یا خیالی) پایان دهند و به عبارتی آن­ها نیازمند به کمک هستند (4).

    سازمان بهداشت جهانی وجود یک اختلال روانپزشکی را بزرگترین عامل خطر برای خودکشی می­داند و به این دلیل پیشگیری و درمان اختلالات روانی بدون تردید، اثر مهمی بر پیشگیری از خودکشی دارد (5). برای تبیین آسیب شناسی شناختی اختلالات هیجانی از جمله خودكشی در افسردگی، حمایت­های نظری متعددی وجود دارد كه عملكرد شناختی را به افكار و رفتار خودكشی مرتبط دانسته و پدیده خودكشی را به عنوان یك همبسته افسردگی، از همان ابتدای شكل گیری نظریه شناختی مطرح می کنند (6). در زمینه روانشناسی شناختی بر نقش مسأله گشایی نارس در ساختار شناختی مبتلایان به افسردگی تأكید شده (7) و نقش كمبود مهارت­های مسأله گشایی افراد افسرده دارای انگاره پردازی خودكشی مورد توجه قرار گرفته است (8). ین و همکاران (2005) در پژوهشی به بررسی نقش اختلالات محور 1 و 2 به عنوان پیش بین­های خودکشی پرداختند، ن

- فرضیات (Hypothesis):

بیان راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در افراد اقدام کننده به خودکشی

 

بیان وضعیت کمالگرایی در افراد اقدام کننده به خودکشی

 

- سئوالات پژوهشی (Research Questions):

راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در افراد اقدام کننده به به خودکشی چگونه است؟

وضعیت کمالگرایی درافراداقدام کننده به خودکشی چگونه است؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی نقش شیوه های فرزند پروری در شکل گیری طرحواره های شناختی ناسازگارانه و ویژگی های شخصیت

پروپوزال بررسی نقش شیوه های فرزند پروری در شکل گیری طرحواره های شناختی ناسازگارانه و ویژگی های شخصیتی نوجوانان

پروپوزال بررسی نقش شیوه های فرزند پروری در شکل گیری طرحواره های شناختی ناسازگارانه و ویژگی های شخصیتی نوجوانان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی نقش شیوه های فرزند پروری در شکل گیری طرحواره های شناختی ناسازگارانه و ویژگی های شخصیتی نوجوانان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله:

گانتی و بوری (2008) معتقدند که عملکرد والدین سبب ایجاد و گسترش مدلهایی در درون سازمان شناختی فرد به نام طرحواره می شود.  این طرحوارهها در زندگی فرد به عنوان عدسی هایی عمل می کنند که تفسیر، انتخاب و ارزیابی فرد از تجارب وی را شکل می دهند.  متعاقب نظریه های شناختی آسیب پذیری روانی و با وام گیری از دیدگاه پیاژه، جفری یانگ  نظری را در رابطه با طرحواره های ناسازگار اولیه گسترش داده است. وی معتقد است این طرحواره ها که وی از آنها به عنوان "یک ساختار یا چارچوب مرجع(یانگ، 1994) یاد می کند؛ ساختارهای پایدار و بادوامی هستند که به مثابه عدسی هایی بر ادراك فرد از جهان، خود و دیگران اثر می گذارد. این طرحوارها در طی تجارب کودکی شکل گرفته  که( اکثراً در زندگی کودك نقش یک ضربه درونی  را داشته اند)، و پاسخ فرد به رخدادهای محیطی را کنترل می کند (یانگ، 1998 ).وی عنوان می کند اگر چه عوامل مربوط به جامعه، مدرسه و همسالان در شکل گیری این طرحوارهها مؤثر هستند، اما ا ثر آنها وسعت و ثبات اثر عوامل خانوادگی را ندارد(تورس، 2002).

فرضیه ها:

  1. شیوه های فرزند پروری پیش بینی کننده معناداری برای طرحواره های شناختی نوجوانان است.
  2. شیوه های فرزند پروری پیش بینی کننده معناداری برای ویژگی های شخصیتی نوجوانان است.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

تحقیق چالش ها و موانع مدیریت دانش در آموزش عالی

تحقیق چالش ها و موانع مدیریت دانش در آموزش عالی

دانلود تحقیق چالش ها و موانع مدیریت دانش در آموزش عالی در قالب فایل پاورپوینت در حجم 26 صفحه به همراه منابع استفاده شده و


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود تحقیق چالش ها و موانع مدیریت دانش در آموزش عالی در قالب فایل پاورپوینت در حجم 26 صفحه به همراه منابع استفاده شده و ...

 
بررسی چالش ها و موانع مدیریت دانش در آموزش عالی

توضیحات:


مقدمه

دانشگاهها و دیگر مؤسسات آموزش عالی همچون سایر مؤسسات درگیر در امر مدیریت دانش از یک طرف با چالشهایی همچون فشار مالی، رشد سریع فناوری، نقش در حال تغییر کارکنان، ارزشهای رقابتی و در کل تغییر سریع جهان مواجه اند. و از طرف دیگر در تلاش برای دستیابی به اهداف خود یعنی آموزش،پژوهش و خدمت رسانی به جامعه هستند. برخورد صحیح با چالشها و موانع و دستیابی به اهداف تنها در صورتی امکان پذیر است که دانشگاه بتواند آگاهانه و به روشنی فرایندهای مرتبط با خلق دانش را مدیریت کند و راه حل آسانی برای پذیرش عقاید و فرایندهای مرتبط با مدیریت دانش داشته باشد.

مدیریت دانش چیست؟

KM  چیست؟

فرایند مدیریت دانش

اهداف مدیریت دانش

اجزای اصلی مدیریت دانش

ضرورت مدیریت دانش در آموزش عالی

ضرورت مدیریت دانش

چالشها و موانع مدیریت دانش

ده مورد از با اهمیت ترین عوامل شکست مدیریت دانش

بررسی موانع و چالشها در آموزش عالی

نتیجه گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:34 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال پیش بینی سلامت روانی بر اساس سبکهای دلبستگی در دانشجویان

پروپوزال پیش بینی سلامت روانی بر اساس سبکهای دلبستگی در دانشجویان

پروپوزال پیش بینی سلامت روانی بر اساس سبکهای دلبستگی در دانشجویان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال پیش بینی سلامت روانی بر اساس سبکهای دلبستگی در دانشجویان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

سلامت[1]، طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی[2] عبات از حالتی است که در آن فرد از نظر جسمی، روانی و اجتماعی کاملا سالم است و در او هیچ نشانه­ای از بیماری و روان رنجوری مشاهده نمی شود. این تعریف از سلامتی، به این معنی است که در ارزیابی سلامتی، نباید تنها به شاخصهای سنتی سلامتی توجه نمود یعنی نرخ ابتلای به بیماری و مرگ و میر. بلکه  باید کیفیت زندگی افراد را نیز در نظر گرفت. در زندگی اجتماعی سازمان یافته سلامتی برای حفظ فرد جنبه­ی حیاتی دارد، سلامتی شرط ضروری ایفای نقش­های اجتماعی است و بیماری، این شرط ضروری را نقض می کند. بیماری با کاهش علاقه و انرژی افراد، نیروهای کار را ناتوان و ناکارآمد می کند. بیماری بر منبع انسانی که با ارزش ترین سرمایه کشور می باشد آسیبهای جدی وارد می کند. دانشجویان از اقشار برگزیده جامعه محسوب می شوند که در دوران تحصیل ممکن است با مسائل و مشکلاتی از نظر امور آموزشی، اقتصادی، تغییرات فرهنگی و اجتماعی روبرو شوند. این عوامل همراه با ایجاد افسردگی، استرس و اضطراب می توانند سلامت روان فرد را تحت تأثیر قرار دهند (قاسمی پور و جهانبخش  گنجه، 1388).

آشنا نبودن بسیاری از دانشجویان با محیط دانشگاه در بدو ورود، جدایی و دوری از خانواده، عدم علاقه به رشته قبولی، ناسازگاری با سایر افراد در محیط زندگی و کافی نبودن امکانات رفاهی و اقتصادی، از جمله شرایطی هستند که می­توانند موجبات مشکلات و ناراحتی های روانی و افت عملکرد را موجب شوند (موسوی و حسینی، 1383).

 


[1] -health

[2] - World Health Organization

فرضیه های پژوهش

- بین سلامت روانی با دلبستگی ایمن رابطه منفی وجود دارد.

- بین سلامت روانی با دلبستگی ناایمن اجتنابی رابطه مثبت وجود دارد.

-بین سلامت روانی با دلبستگی ناایمن دوسوگرا رابطه مثبت وجود دارد.

-دلبستگی ایمن پیش بینی کننده سلامت روان می باشد.

- دلبستگی نا ایمن اجتنابی پیش بینی کننده سلامت روان می باشد.

-دلبستگی نا ایمن دو سوگرا پیش بینی کننده سلامت روان می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:33 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی بر فشار خون، تنیدگی و شادکامی بیماران مرد مبتلا به فشار خون

پروپوزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی بر فشار خون، تنیدگی و شادکامی بیماران مرد مبتلا به فشار خون

پروپوزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی بر فشار خون، تنیدگی و شادکامی بیماران مرد مبتلا به فشار خون در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال تاثیر درمان شناختی ذهن آگاهی بر فشار خون، تنیدگی  و شادکامی بیماران مرد مبتلا به فشار خون در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

ذهن آگاهی[1] حدود 2000 سال پیش از بودیسم گرفته شد و حتی امروزه بهترین نویسندگان این موضوع بودیسم هستند. قانون جهان شمول بودن از چین می‌آید و «تائو» نام دارد. تائو دنیایی مطلق با قانون خود است. هیچ چیزی در آن انجام نمی‌شود یا اجبار به انجام هیچ کاری نیست. اگر به این طریق بنگرید، با همه چیز و در همه لحظات هماهنگ می­شوید. در تعریف جان کبات زین[2] (2004 ) حضور ذهن: یعنی توجه به طریقی خاص، معطوف به هدف در زمان حال و بدون داوری. این تعریف به دلیل سادگی و صراحت قابل توجه است. حال ببینیم در عمل، حضور ذهن چگونه به­کار گرفته شد؟

     در کلینیک کاهش تنیدگی در مرکز پزشکی دانشگاه ماساچوست[3] (UMASS)، کبات زین به شرکت کنندگان تمرین آرامش ذهنی با حضور ذهن را آموزش می­داد و استفاده از آن را مانند یک تمرین روحی برای سهولت دسترسی به آن و ارتباط با بیمارانی که گستره­ای­ از بیماری­های جسمانی مزمن رنج می­بردند تعدیل کرد. هدف او مجهز کردن بیماران به روش­های پاسخ به تنیدگی­های زندگی بود تا بتوانند از واکنش­های روانی که اغلب تنیدگی را بدتر می­کنند و در روش­های مؤثر حل مسأله که تداخل ایجاد می‌کنند رهایی یابند. نخست در تمرین حضور ذهن، جان کبات زین به بیمارانش آموزش می­داد تا داشتن آگاهی را مورد تمرین قرار دهند. بر اساس شناخت ما از عواملی که چرخه فکر -عاطفه را ابدی می‌سازد هر نوع آگاهی هدفمند این مزیت را دارد که «ظرفیت جذب» محدودی را برای افکار باقی گذارد. در واقع این چرخه نشخوار فکری معیوب است که موجب تکرار افکار و سرانجام خلق افکار منفی می‌شود. دوم این که تمرین آگاهی از افکار، احساسات و

 


1. Mindfulness

[2]. John kabat- Zinn  

[3].University of Massachusetts

 فرضیه ­های پژوهش

  1. درمان شناختی ذهن آگاهی، بر کاهش فشار خون، تنیدگی و افزایش شادکامی بیماران مبتلا به فشار خون موثر است.
    1. درمان شناختی ذهن آگاهی، بر کاهش فشار خون بیماران مبتلا به فشار خون موثر است.

2-1 درمان شناختی ذهن آگاهی، بر کاهش تنیدگی بیماران مبتلا به فشار خون موثر است.

3-1 درمان شناختی ذهن آگاهی، موجب افزایش شادکامی بیماران مبتلا به فشار خون می‌شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 3:33 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد