paperdownfile

محصولات دانشجویی

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

     با استفاده از راهبردهای فراشناختی یادگیرندگان قادر می شوند تا زمان، مكان و حمایت های لازم هنگام مطالعه و یادگیری را انتخاب و تنظیم نمایند. در واقع راهبردهای مدیریت منابع جزئی از راهبردهای یادگیری خودگردان[3] هستند.

     خودگردانی[4] عبارت است از کنترل، هدایت و تنظیم اعمال برای رسیدن به اهداف
و اکتساب اطلاعات
 (پاریس و پاریس[5]، 2001 ). فرآیند خود
گردانی در یادگیری به دنبال فعال نمودن یادگیرنده و پذیرفتن مسئولیت از طرف وی نسبت به مسائل آموزشی روزمره خود می
باشد. یادگیری خودگردان به فعالیت
های رفتاری، فراشناختی و انگیزشی دانش
آموزان که در جریان یادگیری
شان سهیم هستند اطلاق می
شود (زیمرمن، 1998).

راهبردهای یادگیری خودگردان به دانش
آموزان كمك می كنند تا مطالب ارائه شده در آموزشگاه
ها را نه تنها بهتر بفهمند، بلکه در امور تحصیلی خود
 انگیخته، فعال و علاقه
مند باشند و پیشرفت تحصیلی قابل توجهی کسب نمایند.

 افراد خودگردان، بر اساس معیارها و اهدافی که برای خود مشخص کرده
اند رفتار خود را مورد قضاوت و ارزیابی قرار می
دهند، سپس بر اساس اینکه کدام یک از رفتارها با اهداف و معیارهای شخصی آنها هماهنگی دارد خود را پاداش یا تنبیه می
کنند. به عبارت دیگر راهبردهای خودگردانی سبب انعطاف پذیری در رفتار یادگیردنده می شوند و به او کمک می کنند تا هر زمان که برایش ضرورت داشته باشد روش و سبک یادگیری خود را تغییر دهد (موسوی،1387).

زیمرمن (1995) نشانه
های یادگیری خودگردان را عبارت از هدفمند بودن، مدیریت زمان، تمرین معنی
دار و جهت
دار، کاربرد

 مناسب راهبردهای شناختی
و
 فراشناختی و احساس خود کارآمدی می داند.

 


[1] Source management  strategies

[2] Zimmerman  & Martinez - pons

[3] self – regulated learning strategies

[4] [4] self – regulation

[5] Paris

هدف پژوهش

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری كلاسی در استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع می باشد.

سوال پژوهش

این پژوهش به دنبال پاسخ گویی به این سؤال است كه كدامیك از ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری (تقاضاهای فراشناختی، مباحثه بین دانش آموزان، مباحثه دانش آموز با معلم، كنترل توزیع شده، صدای دانش آموز، تشویق و حمایت معلم و حمایت عاطفی) پیش بینی كننده راهبردهای مدیریت منابع (مدیریت زمان و مكان، تنظیم تلاش، یادگیری با كمك همسالان و كمك خواستن از دیگران) می باشد؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:02 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه

پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه

پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

اهداف مشخص تحقیق (شامل اهداف آرمانی، کلی، اهداف ویژه و كاربردی):

هدف آرمانی:                                           

ارائه ی راهکارهایی برای بهبود ارتباطات اثربخش با بهره گیری از هوش هیجانی در مدیریت مدارس .                    

هدف کلی: شناسایی ارتباط هوش هیجانی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه شهرستان اردبیل.                    

اهداف ویژه:                                             

  1. شناسایی ارتباط بعد درون فردی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  2. شناسایی ارتباط بعد قدرت سازگاری با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  3. شناسایی ارتباط بعد خلق و خوی عمومی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  4. شناسایی ارتباط بعد میان فردی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  5. شناسایی ارتباط بعد کنترل فشار روانی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  6. شناسایی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی (سن، تحصیلات،...) مدیران با هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش آنان.

 

سؤالات و فرضیه‏های تحقیق(مطابق با اهداف تحقیق):

فرض اهم:  بین هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.                                               

فرضیه های اخص:

بین بعد درون فردی و ارتباطات اثربخش مدیران  مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد

بین بعد قدرت سازگاری و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین بعد خلق و خوی عمومی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین بعد میان فردی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین بعد کنترل فشار روانی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین ویژگی های جمعیت شناختی (سن، تحصیلات،...) مدیران با هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش آنان رابطه وجود دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:02 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشتر

پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک

پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد  و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله­ی پژوهش

به اعتقاد روان­شناسان هدف بهداشت روانی کاهش بیماری­ها و عوارض ناشی از آن است. برای تأمین بهداشت روانی راحت­ترین و کم­هزینه­ترین کار پیش­گیری از وقوع مسایلی است که ممکن است سلامت روان فرد را به خطر بیندازد.(شاملو،1386) این الگو قابل تطبیق با علوم اجتماعی و مشکلات اجتماعی نیز می­باشد. با توجه به این­که مواجه با اثرات نامطلوب یک آسیب اجتماعی نیازمند وقت و هزینه­ی بیش­تری می­باشد، لزوم اهمیت دادن به مسأله­ی پیش­گیری در مراحل اولیه قابل درک است. برای جلوگیری از طلاق (عاطفی یا قانونی) اولین قدم پیش­گیری و نخستین اقدامات مربوط به دوره­ی قبل از عقد ازدواج است. ویکی از شرط­هایی که ما را به تشکیل خانواده­ای سالم و بسامان امیدوار می­کند تفاهم و علاقه­ی زوجین به هم قبل از ازدواج می­باشد. در صورت عدم وجود چنین علاقه­ای امکان جدایی عاطفی یا قانونی زوجین پس از ازدواج وجود دارد.

انجام مراسم خواستگاری از سوی مرد  را  می­توانیم نشان رضایت او برای ازدواج درنظر بگیریم. حال آن­که درمواردی بر اثر دخالت خانواده­ها و شکل­های خاصی از ازدواج  این رضایت گاهی وجود ندارد. مانند رسم ازدواجی مانند "لویرا" [1] که در آن به خوبی دیده می­شود جامعه مرد را مجبور می­کند تا بیوه­ی برادر خود را به همسری برگزیند حتّا اگر به این کار رغبتی نداشته باشد.(ساروخانی،1381) اما به دلیل کم بودن این موارد از یک­سو و عدم نیاز قانونی مرد به رضایت خانواده برای ازدواج از سوی دیگر اساس مطالعه­ی خود را بر شیوه­های آگاهی یافتن از رضایت دختر در زمان ازدواج قرار می­دهیم.

 


[1]Levirate

  • هدف  و متغییرهای پژوهش
  •  هدف پژوهش بررسی رابطه­ی بین میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک است. که در این بررسی میزان رضایت قلبی در زمان عقد نکاح، متغیر مستقل و میزان رضایت زناشویی در طول زندگی مشترک، متغیر وابسته است.

فرضیه­ ی پژوهش

  • بین میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و رضایت زناشویی او رابطه وجود دارد.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:02 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان

پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان

پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

یكی از چالش های مهم معلمین و والدین ، دانش آموزانی هستند كه مشكل درسی داشته و با وضعیت تحصیلی نا بسامان روبرو می باشند. این مشکل در درس ریاضی نسبت به سایر دروس بیشتر محسوس است. عوامل زیادی در عدم كمك خواهی دانش آموزان وجود دارد. در حالت کلی ، دو عامل مهم رفتار کمک خواهی دانش آموزان در یادگیری را تحت تاثیر قرار می دهد: ویژگیهای فراگیران و ویژگیهای محیط یادگیری(کارابنیک[1] و نیومن ، 2006).از جمله ویژگیهای مهم دانش آموزان که بر رفتار كمك خواهی[2] آنان تاثیر می گذارد، ادراکات محیطی خانوادگی  است. خانواده متغیر فرهنگی، اجتماعی و محیطی است که اثر تعیین کننده ای در اکثر فرایندهای روانی تربیتی دارد. ادراکات کودکان از این فرایندها و تعامل ها نیز مهم و اساسی است.

یک دسته مهم فرایندها و تعامل های ناشی از محیط خانواده، به باورها و ادراکات کودکان بر میگردد که تحت تاثیر باورها و رفتارهای والدین نسبت به آنهاست (نظریه خودتعیین گری، گرونلیک، دسای و ریان، 1997، شانک و پاجیرز، 1996). باورها و ادراکات خانوادگی کودکان متعددند. سه مولفه ادراکات محیطی خانوادگی که توسط گرونلیک و ریان (1989) مورد بررسی قرار گرفته است، عبارتند از: حمایت خود پیروی[3]، ساختار[4] و درگیری[5]. در پژوهشی دیگر ادراکات محیطی خانوادگی شامل سه مولفه حمایت از خودمختاری، درگیری و پذیرش[6] (پذیرش) پدر و مادر است (گرونلیک و همکاران ، 1997). حمایت والدین از خودمختاری و استقلال کودکان در گفتگوها، تعامل ها و اقدامات مشترک، منجر به ادراکات خودمختاری می شود و پیامدهای مثبت و سازگارانه ای برای آنها خواهد داشت. از طرف دیگر مهار شدید اولیا، منجر به کاهش خودمختاری و ایجاد تصور مهار بیرونی خواهد شد. ادراکات محیطی خانوادگی از این جهت که نقش مهمی در ادراک مهار، کفایت ادراک شده و خود پیروی نسبی دارند، منابع انگیزشی مهمی هستند (گرولنیگ، ریان و دسای،1991). دانش آموزانی که می دانند بر پیامدهای مدرسه ای تسلط دارند، از نظر معلمان در فعالیتهای مدرسه ای درگیرتر هستند، از راهبردهای یادگیری بیشتری استفاده می کنند و پیشرفت تحصیلی و نمرات بالاتری نسبت به افراد با ادراک مهار پایین دارند (هیل، 2001). در مجموع حمایت از خودمختاری کودکان و پذیرش والدین که ادراکات محیطی را می سازند در توسعه و تقویت خودتنظیمی و رفتار کمک خواهی موثر هستند.

 


[1]-Karabenick

[2]-Help-Seeking

[3]- Autonomy Support

 Structure-[4]

Involvement -[5]

[6]- Warmth

هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان می باشد.

  1. تعیین سهم نسبی متغیرهای ادراکات محیطی خانوادگی (حمایت خود مختاری پدر، حمایت خود مختاری مادر ، پذیرش پدر و پذیرش مادر)  در تبیین و پیش بینی رفتار كمك خواهی در درس ریاضی
  2. تعیین تفات بین دانش آموزان دختر و پسر  از لحاظ کمک خواهی در درس ریاضی

فرضیه پژوهش

بین ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

بین سهم نسبی متغیرهای ادراکات محیطی خانوادگی (حمایت خود مختاری پدر، حمایت خود مختاری مادر ، پذیرش پدر و پذیرش مادر)  در تبیین و پیش بینی رفتار كمك خواهی در درس ریاضی رابطه وجود دارد.

بین دانش آموزان دختر و پسر  از لحاظ کمک خواهی در درس ریاضی تفاوت وجود دارد.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:02 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی میزان شیوع تعلل و عوامل مؤثر بر آن در بین مدیران و کارکنان دانشگاه

پروپوزال بررسی میزان شیوع تعلل و عوامل مؤثر بر آن در بین مدیران و کارکنان دانشگاه

پروپوزال بررسی میزان شیوع تعلل و عوامل مؤثر بر آن در بین مدیران و کارکنان دانشگاه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی میزان شیوع تعلل و عوامل مؤثر بر آن در بین مدیران و کارکنان دانشگاه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

در قرن حاضر،  بهره وری فردی و سازمانی یکی از دغدغه های اصلی مدیران است. تعلل از جمله عواملی است که تقریباً همیشه عوارض منفی بر بهره وری و بهزیستی فرد و سازمان بر جا می گذارد. بسیاری از مطالعات پیامدهای منفی تعلل بر سلامت روان (مثل استرس، اضطراب و افسردگی) را اثبات کرده اند. (Blankstein & Martin, 1995; Haycock, McCarthy & Skay, 1998; Sirois, 2004).

مطالعات اخیر نیز نشان داده اند که تعلل اثرات منفی بر سلامت جسمی، عادات غذایی و ورزش افراد بر جای می گذارد (Sirois, Melia-Gordon & Pychyl, 2003; Chu & Choi, 2005). اگر چه هر کسی به طریق خاصی اهمالکاری می کند، ولی بهترین تعریف تعلل می تواند این باشد: به تأخیر انداختن انجام كار بدون هیچ دلیل موجه (Dubrin, 2004; Ellis & Knaus, 1977).

برخی تعلل را یک مشکل رفتاری دانسته اند. در این دیدگاه تعلل به عنوان یک مشکل رفتاری شناخته شده و هدف از درمان کاهش نسبت یا درصد زمان تعلل و افزایش نسبت یا درصد مطالعه یا فعالیت می باشد. برخی دیگر معتقدند تعلل یک مشکل شناختی است. در این دیدگاه مبنای تعلل، افکار و باورهای غلط و غیر منطقی در مورد چگونگی شرایط و نتایج فعالیت هاست. به اعتقاد برخی محققان، تعلل یک

 


- Procrastination

فرضیه های  تحقیق

  • میزان شیوع تعلل و اهمالكاری در بین مدیران و کارکنان از متوسط (نقطه مرزی آزمون) بیشتر است.
  • تفاوت معناداری از نظر میزان شیوع تعلل در بین مدیران و کارکنان وجود دارد.
  • تفاوت معناداری از نظر میزان شیوع تعلل براساس متغیرهایی چون سن، جنسیت، تحصیلات و سابقه خدمت در بین افراد وجود دارد.
  • تأثیر عوامل فردی بر بروز تعلل بیش از عوامل سازمانی و محیطی است.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:01 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خا

پروپوزال پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده

پروپوزال پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مساله

روان شناسی مثبت گرا خواهان تغییر، از پرداختن به ترمیم آسیب ها به سوی بهینه کردن کیفیت زندگی است (سلیگمن، 2002). این جنش در پی آن است که از نقاط قوت انسان به عنوان سپری در برابر بیماری روانی بهره گیرد. از بنیادی ترین مفاهیم مطرح در این جنبش جهت گیری زندگی است.

جهت گیری زندگی به نحوه نگریستن افراد به زندگی شان اشاره می کند و دارای دو بعد خوش بینی و بدبینی است. عموم مردم، خوش بینی را به صورت در نظر گرفتن نیمه پر لیوان، یا عادت به انتظار پایانی خوش داشتن برای هر درد سر واقعی در نظر می گیرند(سلیگمن و همکاران، 1996، ترجمه داور پناه،1383). برخلاف خوش بینان، بدبینان افرادی هستند که انتظار دارند رویداد های بدی برای آنها اتفاق بیفتد (کارور و شی یر ،2007). نکته قابل توجه اینکه، افراد خوش بینی و بدبینی خود را در طی زمان و در خلال موقعیت های مختلف حفظ می کنند. از این رو، خوش بینی یک گرایش کلی است و صفتی است که انتظارات را در خلال گسترده ای از حیطه های زندگی منعکس می کند (روش و شی یر، 2003). متغیر های فراوانی به جهت گیری زندگی همبسته هستند که از میان متغیر های فردی می توان به هویت اشاره کرد. شکل گیری هویت یک چالش اساسی رشدی مرتبط با نوجوانی است (کوتی،2008؛ نقل از وزیری و

اهداف کلی:

پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده.

اهداف جزیی:

بررسی رابطه بین سبک های هویت و جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی. بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی.

بررسی رابطه بین سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده دانش آموزان دختر دبیرستانی

سوال های پژوهش

آیا بین سبک های هویت و جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی رابطه معنادار وجود دارد؟

آیا بین الگوهای ارتباطی خانواده و جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی رابطه معنادار وجود دارد؟

آیا بین الگوهای ارتباطی خانواده و سبک های هویت دانش آموزان دختر دبیرستانی رابطه معنادار وجود دارد؟

آیا سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده ، جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی را پیش بینی می کنند؟

فرضیه ها :

بین سبک های هویت و جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی رابطه معنادار وجود دارد.

بین الگوهای ارتباطی خانواده و جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی رابطه معنادار وجود دارد.

بین سبک های هویت و آلگوهای ارتباطی خانواده دانش آموزان دختر دبیرستانی رابطه معنادار وجود دارد.

سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده ، جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی را پیش بینی می کنند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:01 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال رابطه بین توجیه روابط فرا زناشویی یا خیانت زناشویی و سبک های عشق ورزی در زنان متأهل

پروپوزال رابطه بین توجیه روابط فرا زناشویی یا خیانت زناشویی و سبک های عشق ورزی در زنان متأهل

پروپوزال رابطه بین توجیه روابط فرا زناشویی یا خیانت زناشویی و سبک های عشق ورزی در زنان متأهل در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه بین توجیه روابط فرا زناشویی یا خیانت زناشویی و سبک های عشق ورزی در زنان متأهل در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

روابط فرازناشویی یکی از مهم ترین تهدیدها برای ثبات روابط زناشویی و ازعمده ترین دلایل طلاق درفرهنگ های مختلف است  (باس،1997). خیانت زناشویی یکی ازموضوعاتی است که زوج درمانگران به طور مرتب درکاربالینی خود با آن مواجه هستند (ویسمن[1] وهمکاران،1997) .خیانت زناشویی به هرگونه رابطه (جنسی یا عاطفی ) خارج از چارچوب رابطه متعهدانه بین زوج اطلاق می گردد که تأثیر شدیدی بر عملکرد و ثبات رابطه زناشویی دارد (دریگوتاس[2] وهمکاران،1997). واکنش های عاطفی مختلف مانند افسردگی ،خشم ،سرافکندگی و پریشانی در بسیاری از افراد مراجعه کننده به مراکزروان درمانی ومشاوره، درنتیجه افشای خیانت همسر بوده است (کانو و اولیری[3]،2000). با وقوع یا افشای خیانت ،بهزیستی فیزیکی ،روانشناختی و عاطفی هردو شریک تهدید می شود وخشونت ، قتل وخودکشی دراین موارد گزارش شده است .(سافستروم و جنتیلیا[4]،1999) .

 


[1]- Whisman

[2]- Drigotas

[3]- Cano & O'Leary

[4]- Safstrom & Gentilia

 

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین توجیه روابط فرا زناشویی و سبک های عشق ورزی در زنان متأهل شهراصفهان می باشد.

 

فرضیه پژوهش

بین توجیه روابط فرا زناشویی و سبک های عشق ورزی در زنان متأهل شهراصفهان رابطه برقرار می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:01 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی تأثیر آموزش ایمن‌ سازی در مقابل استرس بر افسردگی و كیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS

پروپوزال بررسی تأثیر آموزش ایمن‌ سازی در مقابل استرس بر افسردگی و كیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS

پروپوزال بررسی تأثیر آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس بر افسردگی و كیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی تأثیر آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس بر افسردگی و كیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

بیماری MS یك بیماری التهابی است كه ماده سفید را در سیستم اعصاب مركزی مبتلا می‌سازد. این عارضه با علائم جسمی متفاوتی كه ایجاد می‌كند و نیز ابتلا در سنین جوانی و سیر مزمنی كه دارد، جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی شخص را تحت تأثیر قرار می‌دهد (1). MS یك بیماری هزار چهره است و علائم ایجاد شده توسط آن در بیماران یكسان نیست. میلیاردها سلول عصبی و الیاف حاصل از آن‌ها در مجموعه مغز و نخاع (سیستم اعصاب مركزی) وجود دارد و بر حسب این كه كدام قسمت از این مجموعه تحت تأثیر قرار گیرد، علائم فرد متفاوت خواهد بود. علی‌رغم تنوع علائمی كه افراد در شروع ابتلا به MS با آن مواجه می‌شوند، واكنش‌های روحی افراد به این مساله تقریباً در همه بیماران مشابه است، آن‌ها دچار استرس، افسردگی، اضطراب و احساس گناه می‌شوند (2). این نشانه‌ها، ‌اثرات منفی زیادی روی كیفیت زندگی بیماران می‌گذارد و افسردگی به عنوان مهم‌ترین عامل تأثیر‌گذار بر كیفیت زندگی در بیماران MS ایرانی شناخته شده است كه بر ابعاد فیزیكی و روانشناختی بیماری تأثیر می‌گذارد (3).

در مطالعه‌ای مشخص شد برنامه‌ی‌ مداخلات گروهی بر پایه تكنیك‌های شناختی رفتاری می‌تواند اثر مثبتی بر سلامت وابسته به كیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS داشته باشد (4). درمان

فرضیه های پژوهش

آموزش ایمن­سازی در مقابل استرس بر کاهش افسردگی و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS عضو انجمن MS اصفهان تأثیر دارد.

آموزش ایمن­سازی در مقابل استرس بر کاهش افسردگی بیماران مبتلا به MS عضو انجمن MS اصفهان تأثیر دارد.

آموزش ایمن­سازی در مقابل استرس بر افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به MS عضو انجمن MS اصفهان تأثیر دارد.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:01 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال ویژگی های روان سنجی پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت در ورزشکاران

پروپوزال ویژگی های روان سنجی پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت در ورزشکاران

پروپوزال ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت در ورزشکاران در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت در ورزشکاران در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

فراشناخت مثبت[1] یک توالی خودنظم‌دهی از فرآیندهایی است که مشتمل بر خاموش‌سازی تداوم چالش (برای مثال، ورزشکار در هنگام شکست در مسابقات ملی می‌داند که اگر واقعاً همه چیز بد جلو برود، معمولاً در افکار منفی‌اش فرو می‌رود)، تفسیر احساسات خود به عنوان نشانه، بازداشتن از واکنش سریع و تنظیم ذهن برای حل مسئله و تمرکز بر تکلیف (به عنوان مثال، بازیکن می‌داند که در میدان مسابقه بهتر است به جای مضطرب شدن، شرایط غیرقابل پیش‌بینی را به طور عقلانی ارزیابی کند)، و تنظیم سلسله‌مراتب اهداف انعطاف‌پذیر و عملی (مثلاً، هنگامی که به نظر می‌رسد مشکلی برطرف شدنی نیست، ورزشکار می‌داند که تنها راه، تقسیم آن به مشکلات کوچک‌تر است) می‌باشند. چنین فراشناختی به طور معمول به شناسایی الگوی فرایندهای فراشناختی و فراهیجانی شامل فعالیت‌های خودتنظیمی عملکرد اجرایی‌ کوتاه و پایدار می‌پردازد و به دنبال تغییر پردازش فراشناختی متمرکز بر مشکل، به حل مشکل و یا برآمدن از تکلیف و از این دست می‌باشد (بیر[2]، 2011). از مهم‌‌ترین نظریه‌های مرتبط با چنین فراشناختی، می‌توان به مدل خودتنظیمی عملکرد اجرایی[3] ولز[4] و ماتیوز[5] (1994، 1996) و مدل فراشناختی اختلالات عاطفی[6] ولز (2000، 2009) اشاره کرد. مطابق با این نظریه، پردازش آنلاین کنترل شده[7] (که در آن

 


[1] . positive metacognition

[2] . Beer

[3] . Self-Regulatory Executive Function (S-REF) Model

[4] . Wells

[5] . Matthews

[6] . metacognitive model of emotional disorders

[7] . The core online-controlled processing level

سوال پژوهش:

براین‌اساس، سؤالی كه در این پژوهش مطرح می‌شود این است که:

  1. آیا مجموعه سؤال‌هایی که پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت را تشکیل داده‌اند، در ورزشکاران از پایایی برخوردار هستند؟
  2. آیا مجموعه سؤال‌هایی که پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت را تشکیل داده‌اند، در ورزشکاران دارای روایی مناسبی هستند؟
  3. آیا تفاوتی از لحاظ جنسیت، گروه سنی، مدت و نوع فعالیت بدنی در پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت وجود دارد؟
  4. چه نوع روابطی بین فراشناخت و فراهیجان مثبت با خودنظم‌دهی و جهت‌گیری هدف ورزشی وجود دارد؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:00 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه سبک های دلبستگی و رفتار خود مراقبتی در بیماران مبتلا به نارسایی قلب

پروپوزال بررسی رابطه سبک های دلبستگی و رفتار خود مراقبتی در بیماران مبتلا به نارسایی قلب

پروپوزال بررسی رابطه سبک های دلبستگی و رفتار خود مراقبتی در بیماران مبتلا به نارسایی قلب در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه سبک های دلبستگی و رفتار خود مراقبتی در بیماران مبتلا به نارسایی قلب در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مساله

شیوع بالای بیماریهای مزمن توجه جدی بهداشت عمومی در جوامع غربی  را به خود جلب کرده است . زیرا به ندرت به طور کامل درمان می شوند (1). فاز نهایی بیماریهای قلبی و عروقی مزمن نارسایی قلبی است (2). نارسایی قلبی یک سندرم کلینیکی پیچیده با علل مختلف می باشد که طی آن نقص عملکردی یا ساختمانی در قلب باعث می شود شخص نتواند فعالیتهای خود را بدون علایمی مانند تنگی نفس ، خستگی و ضعف انجام دهد(3). سیر فزاینده شیوع و بروز بیماری در جامعه، افزایش فراوانی بیماریهای ایسکمیک قلبی، مرگ و میر بالا، طول عمر کوتاه بیماران مبتلا به نارسایی قلب، بستری شدن های مکرر توام با هزینه بالا از جنبه های مهم نارسایی قلبی می باشد. مطالعات نشان داده است که حداقل 50% از بیماران مبتلا به نارسایی قلب از توصیه های درمانی خود تبعیت نمی کنند و همین امر منجر به پذیرش مجدد بیماران و در نتیجه ابتلا به عوارض نارسایی قلبی می شوند(4).

نارسایی قلبی بیماری غیر قابل برگشت است ولی با اقدامات دارویی و غیر دارویی می تواند کنترل شود. درمان های غیر دارویی، رفتار خودمراقبتی بیماران را هدف قرا ر می دهد( 5). خودمراقبتی از نظر مفهومی به دو بخش تقسیم می شود: حفظ خود مراقبتی (Self care Maintenance ) یعنی رفتارهایی که هدف آن حفظ ثبات

 

فرضیه پژوهش

بین سبک دلبستگی و رفتار خودمراقبتی بیماران مبتلا به نارسایی قلب رابطه وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 4:00 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد