paperdownfile

محصولات دانشجویی

نمونه گزارش شرح حال روانپزشکی از یک نمونه واقعی

نمونه گزارش شرح حال روانپزشکی از یک نمونه واقعی

نمونه گزارش شرح حال روانپزشکی از یک نمونه واقعی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

نمونه گزارش شرح حال روانپزشکی از یک نمونه واقعی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

مصاحبه بالینی 

معرفی و ارائه مشکل 

       ع- س یک جوان 21 ساله، مجرد است که در جلسۀ اول صریحاً برای وسواس هایش، متقاضی درمان بود. بیماری وی توسط روان پزشک تشخیص داده شده بود. علت اصلی مراجعۀ وی افکار وسواسی مرتبط با ترس از مرگ مادر بود و به طور جانبی از حملات مرتبط با پانیک و تردید در ادامۀ تحصیل در رشتۀ دامپزشکی شکایت داشت. یکی دیگر از دغدغه های ذهنی وی سلامتی مادر و تأمین مالی وی       می باشد تا بتواند از زحمات وی تشکر به عمل آورد.

 

 

تاریخچه شخصی و خانوادگی

این در کودکی بسیار منزوی و خجالتی بوده است و در انجام کارهای خود بیشتر به مادر خود وابسته بوده است. در 8 سالگی پدر و مادر وی از هم جدا شده اند که وی بعد از این رویداد برای مدتی دچار مشکلات رفتاری مانند جویدن ناخن و شب ادراری می شود که با مراجعه به روانپزشک و دریافت دارو و سخت گیری های مادر مشکلات وی حل می شود. پس از جدایی پدر و مادر، تحت سرپرستی مادر قرار گرفته که از نظر رعایت نظم و انجام تکالیف از طرف مادر تحت فشار بوده است. وی مادرش را فردی محافظه کار توصیف می کند که در ایجاد اضطراب وی نقش اساسی داشته است، زیرا وی را به شدت از خارج شدن از منزل منع می کرده است و علیرغم تمایل به داشتن استقلال، بسیار به مادرش وابسته می شود. در تمام سال های تحصیلی معدل الف کسب نموده است ولی از نظر ارتباط با دوستان، هیچگاه دوست صمیمی و دائمی نداشته و رابطه ای که برای وی سود و منفعت نداشته را به پایان می رسانده است. در سال سوم دبیرستان مادر وی دچار حملۀ قلبی شده و 1 ماه در بیمارستان بستری می شود. پس از همان حادثه افکاری در زمینۀ مرگ مادر به ذهنش هجوم آورده و وی را دچار اضطراب شدید کرده و برای رهایی از این اضطراب سه بار جملۀ «من مادرم را دوست دارم» را تکرار می کرده است یا سه بار درب خودکار را باز و بسته می کرده است. به..........

................

...........................

......................................

 

 فهرست مشکلات

1-     افکاری به ذهنم می آید که نمی توانم جلوی آنها را بگیرم، دائماً این فکر در ذهنم است که نکند برای مادرم اتفاقی رخ دهد، به محض اینکه می خواهم به دانشگاه بروم این افکارم شدت پیدا می کنند به طوری که گاهی اوقات از رفتن به کلاس درس امتناع می کنم.

2-    گاهی اوقات دچار یک سری حملاتی می شوم که احساس می کنم دچار حملۀ قلبی شده ام به طوری که هیچ کاری از دست برنمی آید و گاهاً فکر می کنم در همین لحظه خواهم مرد. وقتی این افکار این ذهنم می آیند و در مواقعی که تنها در خانه یا بیرون هستم، این حملات را بیشتر احساس می کنم.

3-    دائماً به رشته ای که انتخاب کرده ام شک و تردید دارم، پیش خودم می گویم آیا انتخاب من درست بوده است یا خیر؟ بارها می خواستم انصراف دهم ولی به اصرار مادرم این کار را انجام نداده ام. یکی از دغدغه های فکری ام این رشته ام است.

 

فهرست مطالب:                  دارد

شرح حال:                          دارد

مصاحبه تشخیصی:            دارد

تفسیر:                              دارد

ضمیمه                           دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:32 ] [ بابک ]
[ ]

گزارش شرح حال نمونه واقعی روانپزشکی

گزارش شرح حال نمونه واقعی روانپزشکی

نمونه گزارش شرح حال روانپزشکی از یک نمونه واقعی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

نمونه گزارش شرح حال روانپزشکی از یک نمونه واقعی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مشکلات (Problems list):

نگرانی های افراطی و عدم کنترل آنها

علائم جسمانی اضطراب از قبیل: احساس لرزش، تپش قلب، مشکلات تنفسی، تعرق، تنش عضلانی، سردردهای تنشی، حالت تهوع، و گرفتگی در ناحیه شکم

نقص در تمرکز

مشکلات خواب، (بی­خوابی ابتدایی) و نیز بیداری پس از 2 تا 3 ساعت پس از خوابیدن.

اعتماد به نفس پایین

مشکلات بین فردی

افت توانایی ها

تاریخچه (History):

مادر ؟؟؟؟؟ نیز از اضطراب خفیف رنج می­برد. پدرش در نوجوانی­اش فوت کرده بود. سحر از ابتدای کودکی نشانه­های اضطراب را نشان داده بود. با وجود اینکه او یک دختر خجالتی بوده، سازگاری او از دوران اولیه کودکی و مدرسه تا دبیرستان رضایت­بخش بوده است. در سن 16 سالگی، دچار زخم معده شد و تحت درمان با لیبریوم قرار گرفته است. در دوران دانشگاه عملکرد متوسطی داشت اما از علائم رفتاری، هیجانی، فیزیکی، و شناختی اضطراب رنج می­برده است. این علائم تا حدودی مرتبط با روابط بین­فردی ضعیف او با همسالانش در دبیرستان بوده است. به طور خلاصه، او نشانه­های اضطراب و نگرانی را در سراسر دوران نوجوانی، دانشگاه، و دوران بعدی بزرگسالی نشان داد. در سن 22 سالگی، ملاک­های کامل GAD را دریافت کرده است.

جزئیات محصول

تعداد صفحات:                     42

نوع فایل:                          WORD و قابل ویرایش

شرح حال بیمار:                   دارد

تفسیر و نمره گزاری:             دارد

تجزیه و تحلیل:                   دارد

فهرست مطالب:               دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:32 ] [ بابک ]
[ ]

یک نمونه واقعی از نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان

یک نمونه واقعی از نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان

یک نمونه واقعی از نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

یک نمونه واقعی از نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

خلاصه ای از آزمون

براساس محاسبات صورت گرفته، مجموع نمرات آزمودنی برابر با 103 است.

  1. تفسیر شاخص حافظه کلی

نمره آزمودنی در حافظه کلی 103 می باشد که رتبه درصدی معادل این نمره برابر با 58 درصد می باشد، این بدین معنی است که بهره حافظه فرد از 58 نفر بیشتر و از 42 نفر همسن و سالش کمتر است. با توجه به این که میانگین حافظه وکسلر 100 و انحراف معیار آن 15 می باشد. بنابراین با این نمره فرد در طبقه بهنجار یا متوسط قرار می گیرد.

همانطوری که در تفسیر نمره هوشبهر این فرد گفته شد مقدار هوشبهر فرد برابر با 92 می باشد ولی بهره حافظه وی 103 می باشد. اگر نمره هوشبهر از حافظه بیشتر باشد(یعنی MQ < IQ)  اغلب به عنوان هشداری در مورد احتمال وجود کژکاری مغزی تلقی می شود ولی در این آزمودنی بهره حافظه بیشتر از هوشبهر می باشد، بنابراین احتمال وجود کژکاری مغزی رد می شود.

 

تفسیر خرده آزمونهای حافظه وکسلر

  1. اطلاعات عمومی و شخصی

همانطور ی که در جدول مشاهده می شود آزمودنی در این خرده آزمون نمره 6 گرفته است. چون نمره آزمودنی در این خرده آزمون بالاتر از میانگین همسالانش است، لذا به نظر می رسد که وی از حافظه درازمدت خوبی برخوردار است.

  1. جهت یابی

آزمودنی در این خرده آزمون نمره کامل را کسب کرده است و از آنجایی که این خرده آزمون جهت یابی فرد را نسبت به زمان و مکان نشان می دهد. بنابراین آزمودنی کاملاً نسبت به زمان و مکان هشیار بوده و گم گشتگی و سردرگمی ندارد و نسبت به اطراف خود آگاهی کامل دارد

  1. کنترل دهنی

نمره بدست آمده در این خرده آزمون برابر با 6 می باشد که پایین تر از میانگین همسالانش می باشد و از آنجایی که این خرده آزمون حافظه کوتاه مدت و تمرکز را می سنجد به نظر میرسد که آزمودنی در توجه و تمرکز مشکلاتی نسبی دارد.

جزئیات محصول

تعداد صفحات:                     17

نوع فایل:                          WORD و قابل ویرایش

شرح حال بیمار:                   دارد

تفسیر و نمره گزاری:             دارد

تجزیه و تحلیل:                   دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:31 ] [ بابک ]
[ ]

تفسیر نمونه واقعی آزمون رورشاخ به صورت کامل

تفسیر نمونه واقعی آزمون رورشاخ به صورت کامل

تفسیر نمونه واقعی آزمون رورشاخ به صورت کامل در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

تفسیر نمونه واقعی آزمون رورشاخ به صورت کامل در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

تفسیر رورشاخ

Cluster Affect

برخی متغییرهای رورشاخ كه با عاطفه مرتبط است در بخش های دیگر نیز پدیدار می شود، اما آنها برخی چیزهای متفاوت را در اینجا نشان می دهند.

این داده ها یك تصویر كامل از كاركردهای هیجانی آزمودنی را در اختیار ما قرار می دهد.

مرحله 1

بازنگری توزان تجربه EB برای تعیین اینكه آیا شواهدی برای شیوه های برونگرایی و در درونگرایی وجود دارد؟

در آزمودنی حاضر 5/5 :0 EB=است كه نشان می دهد آزمودنی برونگرا است و گرایش به تركیب احساسات با افكار در روش های مقابله ای دارد. این فرد یك رویكرد كوشش و خطا را برای حل مسأله ترجیح می دهد و مستعد نشان دادن احساساتش است و به طور كلی فرضیات خود را با رفتارهای كوشش و خطا امتحان می كند. فرد بیشتر احساسات خود را بروز می دهد و نگرانی كمی نسبت به كنترل آنها دارد.

مرحله2

مرور EBper برای تعیین اینكه شیوۀ فعالیت های مقابله ای فراگیر است؛ نتیجه، یك تخمین راجع به غلبه شیوه در فعالیت مقابله ای را فراهم می كند.

در این آزمودنی=0  EBperاست و كمتر از 5/2. آزمودنی مستعد آمیختن احساسات با افكار را در بسیاری مواقع بخصوص در هنگام مقابله را دارا می باشد. اما مواردی رخ می دهد كه احساسات در توجه به یك رویكرد اندیشه پردازی واضح كنار گذاشته می شود.

مرحله 3

مرور مقادیر نسبت eb برای تعیین برخی تجربیات پریشانی و فعالیت های روانشناختی كه رخ  می دهند. انتظار بر این است كه سمت چپ بزرگتر از سمت راست باشد اما در مواردی ممكن است سمت راست بزرگتر از سمت چپ باشد. در این آزمودنی مقدار eb=2:3 است و مقدار سمت راست بزرگتر از سمت چپ است كه صرف نظر از es، و Adj es می توان گفت آزمودنی در یك پریشانی به سر می برد و پریشانی هایی را تجربه می كند.

جزئیات محصول

تعداد صفحات:                     37

نوع فایل:                          WORD و قابل ویرایش

شرح حال بیمار:                   دارد

تفسیر و نمره گزاری:             دارد

تجزیه و تحلیل:                   دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:31 ] [ بابک ]
[ ]

نمره گذاری یک نمونه واقعی آزمون هوشی وکسلر بزرگسالان به همراه ترسیم نمودار و تفسیر کامل

نمره گذاری یک نمونه واقعی آزمون هوشی وکسلر بزرگسالان به همراه ترسیم نمودار و تفسیر کامل

نمره گذاری یک نمونه واقعی آزمون هوشی وکسلر بزرگسالان به همراه ترسیم نمودار و تفسیر کامل در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

نمره گذاری یک نمونه واقعی آزمون هوشی وکسلر بزرگسالان به همراه ترسیم نمودار و تفسیر کامل در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

شکایت اصلی(Chief complaint):

پدرم به من گفت: من به بیمارستان بدهکارم، بیا بریم تسویه حساب کنم.

سابقه بیماری فعلی(History of present illness):

  انرژی بیمار از 20 روز قبل افزایش پیدا کرده، شبها تا صبح بیدار است و روز می خوابد، زیاد صحبت می کند، به همه زور گویی می کند، یکجا نمی تواند آرام بگیرد و دائم این طرف آن طرف می رود. داروهایش را مصرف نمی کند. زود عصبانی می شود و موقع عصبانیت شیشه ها را می شکند. زیاد نماز می خواند و دائماً از امامان و پیامبر صحبت می کند. 

بیماری قبلی(Previous illness):

بیمار از هفت سال قبل متعاقب فوت پسر عمویش دچار مشکلات روحی شده است. اولین بار نشانه هایی از قبیل: بی خوابی، پر اشتهایی، پر حرفی، و هذیان های بزرگ منشی داشته است. چندین بار سابقه بستری در بیمارستان دارد. و زیر نظر روانپزشک معالج قرار دارد و داروهایی از قبیل کربنات لیتیم، والپروات سدیم، و ریسپریدون مصرف می کند.

تاریخچه گذشته شخصی(Past personal History ):

 بیمار در دوران کودکی مشکل رشدی نداشته، و سیر طبیعی در رشد داشته است. دانش آموز متوسطی بوده است. به خاطر بیماریش از سربازی معاف شده است.

تاریخچه خانودگی(History Family):

بیمار دارای 2 برادر و یک خواهر است. فرزند دوم خانواده است. پدرو مادرش در قید حیات هستند. رابطه خوبی با پدر و مادرش دارد. پسر دائی اش به دلیل بیماری افسردگی تحت نظر روانپزشک قرار دارد.

                                                   معاینه وضعیت روانی

  1. وضیعت ظاهری (General Appearance):

 لباس های بیمار مرتب است. سن ظاهری وی با سن تقویمی اش متناسب می باشد.

  1. رفتار حرکتی(Motoric Behavior):

بیش فعالی دارد.

  1. طرز برخورد در حین مصاحبه(Attiude):

بیمار با علاقه به سؤالات جواب می دهد.

  1. خلق(Mood):

خلق وی بالا است.

  1. عاطفه(Affect):

عاطفه اش متناسب با خلق است.

  1. تکلم(Speech):

 بیمار با صدای بلند صحبت می کند وتکلم خود انگیخته ای دارد.

  1. اختلالات ادراک(Perceptual Disorder):

توهم یا خطای ادراکی ندارد.

  1. محتوای فکر(Though Content):

 طبیعی است.

  1. قضاوت (Insight):

 طبیعی است.

جزئیات محصول

تعداد صفحات:                     17

نوع فایل:                          WORD و قابل ویرایش

شرح حال بیمار:                   دارد

تفسیر و نمره گزاری:             دارد

تجزیه و تحلیل:                   دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:31 ] [ بابک ]
[ ]

پاورپوینت گزارش کار آزمایش تغییر a و f همراه با تغییرات عده ی دوران، درس توانایی ماشینکاری

پاورپوینت گزارش کار آزمایش تغییر a و f همراه با تغییرات عده ی دوران، درس توانایی ماشینکاری

پاورپوینت گزارش کار آزمایش تغییر a و f همراه با تغییرات عده ی دوران، درس توانایی ماشینکاری در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

پاورپوینت گزارش کار آزمایش تغییر a و f همراه با تغییرات عده ی دوران، درس توانایی ماشینکاری در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

شرح فایل

شرح آزمایش:
• انتخاب ماشین تراش TN50A
• انتخاب ابزار برشی BOHLER MO BAPID EXTRA 1200
• انتخاب قطعه کار ST37
• تغییر عمق برادها
• تغییر سرعت پیشروی
• تغییر سرعت برشی
در این پروژه تمامی حالات همراه با عکس براده آمده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:31 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثربخشی الگوی چند وجهی اسلامی بر کیفیت زندگی و امیدواری افراد معتاد شهر ایلام

پروپوزال اثربخشی الگوی چند وجهی اسلامی بر کیفیت زندگی و امیدواری افراد معتاد شهر ایلام

پروپوزال اثربخشی الگوی چند وجهی اسلامی بر کیفیت زندگی و امیدواری افراد معتاد شهر ایلام در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی الگوی چند وجهی اسلامی بر کیفیت زندگی و امیدواری افراد معتاد شهر ایلام در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

مساله مواد مخدر یکی از مسائل مهم و جدی در سطح بین المللی است که از جنبه­های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فیزیولوژیک نگاه­های مختلفی را به خود معطوف نموده است. سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر پدیده­ای چند وجهی است که همه ارکان اساسی جامعه را تحت تاثیر قرار می­دهد، لذا مبارزه با آن نیز مستلزم به کار­گیری همه ظرفیت­های موجود است (قازاریان و محمدی، 1387). بر اساس آخرین گزارشات از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر دفتر برنامه ریزی (1387) در ارزیابی سریع وضعیت سوء مصرف و وابستگی به مواد مخدر در ایران، تعداد معتادین کشور در سال 1386 برابر1200000 نفر تخمین زده شده است.

 از طرفی آمارها نشانگر این هستند كه میزان مصرف مواد در بین جوامع مختلف به ویژه در میان نوجوانان و جوانان افزایش چشمگیری داشته است (ملچر و همکاران، 2007). با توجه به نقش مذهب و احاطه آن بر همه شئون زندگی انسان مذهب در بازداری فرد از گرایش به مواد مخدر نقش تعیین كننده­ای دارد (سیگل و همکاران، 1997). در این راستا پژوهش­ها نشان داده­اند كه داشتن نگر­ش­ها و باورهای مذهبی و اعمال معنوی با كاهش استرس­های .....

اهداف طرح:

هدف از انجام این پژوهش بررسی الگوی چند وجهی اسلامی بر کیفیت زندگی و امیدواری افراد معتاد شهر ایلام می باشد.

  1. اثربخشی الگوی چند وجهی اسلامی بر کیفیت زندگی افراد معتاد
  2. اثربخشی  الگوی چند وجهی اسلامی بر امیدواری افراد معتاد

فرضیه ها

الگوی چند وجهی اسلامی بر کیفیت زندگی افراد معتاد تاثیر دارد

الگوی چند وجهی اسلامی بر امیدواری افراد معتاد تاثیر دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:31 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثربخشی آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان پسر پای

پروپوزال اثربخشی آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان پسر پایه نهم

پروپوزال اثربخشی آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان پسر پایه نهم در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان پسر پایه نهم در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

 

مقدمه و بیان مسئله

آموزش و پرورش یکی از اصلی ترین ارکان موفقیت و پیشرفت در تمام کشورهای جهان است و هر کشوری که آموزش و پرورش قوی و کارآمدی داشته باشد شانس بیشتری برای پیشرفت دارد . در هر محیط آموزشی دانش آموزانی وجود دارند که مضطرب و افسرده اند و با تکلیف درگیر نمی شوند و کم پیشرفت هستند و این برای هر آموزش و پرورشی یک چالش است که باید برای برطرف نمودن آن راه حل هایی را پیدا کنند ( نعمتی 1390 ) .

بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) 340 میلیون نفر در جهان از افسردگی رنج می برند و طبق برآوردهای انجام شده پیش بینی می شود تا سال 2020 این بیماری به دومین بیماری شایع در جهان بدل شود . افسردگی را به دلیل میزان گستردگی و شیوع در بین مراجعان روان پزشکی و روان شناسی ، سرماخوردگی روانی نامیده اند ( زلیگمان ، 1975 ؛ نقل از مهریار ، 1382 ) .

اضطراب یک علامت هشدار دهنده است ، خبر از خطری قریب الوقوع می دهد و شخص را برای مقابله آماده می سازد ( پورافکاری ، 1386 ) . البته مقداری اضطراب در هنگام رویارویی با شرایط مبهم و آینده نامعلوم مثل بیماری ها و تصمیم گیری ها طبیعی است ( شی یر و کارور ، 2002 ) .

نظریه رفتار درمانی عقلانی هیجانی بر این فرض استوار است که شناخت ، هیجان و رفتار سه کارکرد انسانی مجزا نیستند بلکه ارتباط درونی بین آنها وجود دارد و شامل یک کلیت هستند ( الیس و مک لارن ، 1385 ) . رفتار درمانی عقلانی هیجانی یک رویکرد اختیارگرا است که گوشزد می کند مسئول طرز تفکر ، احساس و رفتارمان هستیم . این رویکرد یاد می دهد تفکر نامعقول ، به هیجانات منفی ناسالم و رفتارهای بی فایده منتهی می شود و با زیر سؤال بردن باورهای نامعقول و عادت کردن به تفکر معقول سالم می توانیم از زندگی بیشتر لذت ببریم و رنج و عذابمان را کم کنیم ( پملاگارسی ، 1390 ) .

   اهداف تحقیق

اگر آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس بر کاهش میزان اضطراب و افسردگی دانش آموزان مؤثر باشد می توان انتظار داشت با گنجاندن این برنامه آموزشی در محتوای درسی دانش آموزان میزان کمتری از این دو اختلال در دبیرستان های کشور دیده شود و حتی دانش آموزانی که بنا بر مشکلات محیطی یا وراثتی دچار این دو اختلال می شوند با یادگیری این نظریه تا حدودی از مشکلاتشان کاسته شود.

سؤال یا سؤالات تحقیق

1 – آیا آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس اضطراب دانش آموزان پسر پایه نهم شهر تهران را کاهش می دهد ؟

2 –  آیا آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس افسردگی دانش آموزان پسر پایه نهم شهر تهران را کاهش می دهد ؟


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:30 ] [ بابک ]
[ ]

پروپوزال اثربخشی درمان شناختی - رفتاری و ذهن آگاهی بر سلامت روان مصرف‌ کنندگان کراک

پروپوزال اثربخشی درمان شناختی - رفتاری و ذهن آگاهی بر سلامت روان مصرف‌ کنندگان کراک

پروپوزال اثربخشی درمان شناختی رفتاری و ذهن آگاهی بر سلامت روان مصرف‌ کنندگان کراک در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی درمان شناختی - رفتاری و ذهن آگاهی بر سلامت روان مصرف‌ کنندگان کراک در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مساله

در حال حاضر درمان اعتیاد، خط اول دفاع در جنگ بر علیه بیماری‌های رفتاری، مانند ایدز و هپاتیت و یکی از مهمترین مشکلات سلامت عمومی در سراسر جهان به‌شمار می‌رود (دالی و مارلات[1]، 2005؛ مارگولین2 و همکاران، 2006). دفتر پیشگیری از جرم و کنترل مواد سازمان ملل، تعداد مصرف‌کنندگان مواد را در بین جمعیت 16-15 ساله سراسر جهان، 200 میلیون نفر (5 درصد کل جمعیت) برآورد کرده است که 16 میلیون نفر (4 درصد) آن، مصرف‌کننده مواد افیونی و 11 میلیون نفر مصرف‌کننده هروئین هستند. در ایران نیز تعداد مصرف‌کنندگان مواد نزدیک به 8/1 تا 3/3 میلیون نفر برآورد شده است. مواد افیونی بیشترین مواد مصرفی در ایران می‌باشند (مکری3، 2002).

یكی از عوارض اعتیاد تأثیر سوء آن بر سلامت روان است. سلامت هیجانی نسبتاً رها شده از نشانه‌های اضطراب و ناتوانی در برقراری روابط سازنده مقابله با خواسته‌ها و محرک‌های تنش‌زای زندگی است (کرسینی4، 1999). مطالعات تجربی متعدد مدارک فزاینده‌ای ارائه می‌کنند، مبنی بر اینکه افراد، آگاهانه یا ناآگاه برای مقابله با حالت درونی منفی به مصرف مواد می‌پردازند (هایز، ماسورا و دمی5، 2006). مصرف مواد یک سازوکار مقابله‌ای کلی است که در موقعیت‌هایی که روش مقابله‌ای مناسبی ندارد یا مورد استفاده قرار نمیگیرد، بکار گرفته میشود (هان6، 1991). براساس تحقیقات موجود می‌توان نتیجه گرفت که افراد معتاد نسبت به افراد عادی، هیجان‌های منفی، بی‌حوصلگی، خستگی، تنهایی، شرم، اضطراب، نگرانی، جر و

 


1. Dally & Marlatt                                                    2. Margoline                                                  3. Mokri                                   4. Corsini

5. Hayes, Masuda & Demey     6. Hanh                                7. Cloninger          

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:30 ] [ بابک ]
[ ]

جزوه درس دینامیک ، حل تمرینات کتاب مریام

جزوه درس دینامیک ، حل تمرینات کتاب مریام

جزوه درس دینامیک ، حل تمرینات کتاب مریام در 125 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات125
حجم4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

جزوه درس دینامیک ، حل تمرینات کتاب مریام در 125 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

جزوه درس دینامیک (همراه با حل تمرینات کتاب مریام)
بخشی از متن:
دینامیک: شاخه ای از علم مکانیک که وضعیت تعادل و پایداری ذرات و اجسام را تحت تأثیر انواع بارهای وارده یا بدون در نظر گرفتن آنهادرحالت حرکت برعهده دارد.
تقسیم بندی دینامیک ( دیدگاه نیوتن):
سینتیک: بررسی وضعیت اجسام در اجسام در حال حرکت با در نظر گرفتن عوامل بوجود آورنده ی آن (جرم، شتاب، نیروهای خارجی و ....)
سینماتیک: علم بررسی وضعیت حرکت اجسام و ذرات بدون در نظر گرفتن عوامل به وجودآورنده حرکت.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 5:30 ] [ بابک ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 صفحه بعد